Wat heet!quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:17 schreef hace_x het volgende:
Eh.. had iemand hier al een topic over geopend?
Ik las ergens dat Verdonk met Ketchup besmeurd was door twee vrouwen.
Onwillekeurig moet ik dan denken aan het Taartincident, gezien dit ook door dames gedaan werd tegen een, wat in de media als een 'rechts' figuur bekend staand persoon, gericht was.
Wie legt ook deze onwillekeurige link, en wie denkt dat die link er niet is?
Oh, nou, gewoon elke dag een andere fles saus uit het schap proberen dan maar?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het was ludiek, dan kan dat.
Die rooie trienen snappen niet dat ook een Minister er behoorlijk van kan schrikken, zeker na wat er met Fortuyn gebeurde en wat Van Aartsen moest meemaken (als concrete voorbeelden). Van mij mogen ze ludiek 25 jaar de bak in. Dat is pas lachen!quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:33 schreef hace_x het volgende:
Oh dat andere topic is al vol, dan gaan we hier lekker verder
Flink straffen. Want ludiek bedoeld, zo ervaart een politicus dat absoluut niet.
En het gevaar bestaat dat er weer een volgende Volkert op staat die denkt er goed aan te doen met wat anders aan te komen zetten dan een fles ketchup.
Lees het andere topic ff,quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:40 schreef accelerator het volgende:
[..]
bron?
Voert verder niets anders dan een gerechtelijk bevel uit.
Het was sarcastisch bedoeld n.a.v. wat uitspraken in het vorige topic.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:48 schreef accelerator het volgende:
[..]
Ben ik het mee oneens. Lijkt mij wel een nieuw topic waard.
Wacht dan ff totdat SCH aan het werk is ,quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:48 schreef accelerator het volgende:
[..]
Ben ik het mee oneens. Lijkt mij wel een nieuw topic waard.
Ja, ik maakte ook direct die verbinding. Ik blijf het eng vinden hoe linkse activisten hun tegenstanders ontmenselijken en tot het mikpunt van echt geweld maken.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:17 schreef hace_x het volgende:
Eh.. had iemand hier al een topic over geopend?
Ik las ergens dat Verdonk met Ketchup besmeurd was door twee vrouwen.
Onwillekeurig moet ik dan denken aan het Taartincident, gezien dit ook door dames gedaan werd tegen een, wat in de media als een 'rechts' figuur bekend staand persoon, gericht was.
Wie legt ook deze onwillekeurige link, en wie denkt dat die link er niet is?
Oh, dus jij vindt dat een politicus zich moet laten intimideren?quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:08 schreef JohnDope het volgende:
ik zag het net op het journaal, de ketchup was niet op verdonk gekomen, ze werden te pakken genomen door politie, alleen ging nog bestwel netjes vond ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |