Ik begrijp dat het vooral vooral anderen zijn die willen dat je een relatie krijgt? Zelf maak je je er nog niet zo druk over?quote:Laatst 25 geworden. Ik heb echter nog nooit een relatie met een meisje gehad. Moet ik me hier zorgen over beginnen te maken? Toen ik laatst bij mijn ouders was, kon mijn moeder er in ieder geval niet over op houden.
Precies, 100 keer een meid aanspreken en hopelijk zit daar eentje bij die jou niet als een kansloos projectje wil defineren.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:34 schreef dyna18 het volgende:
Conclusie van thread 2 was een beetje dat je toch gewoon moet proberen en maar goed moet kijken hoe anderen het doen (tenminste dat haalde ik er uit).
Misschien is het leuk om wat tips van meiden te horen hoe zij aan hun relatie gekomen zijn?
Nee, dat was ik niet. Was een andere zoekendequote:Op woensdag 16 juni 2004 23:57 schreef Pectos het volgende:
Was thread 2 niet geeindigd met een cliffhanger, waar de TS zou gaan vertellen hoe zijn gesprek bij de psycholoog was??
Schtoppel, niet verkeerd opvatten maar ik begin haast te denken dat je iets van contactgestoord bent.quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:06 schreef M_Schtoppel het volgende:
Vervolg. Ja, en wat blijft er dan over? Mensen zomaar op straat aanspreken en daar heb ik dus nog erg veel moeite mee. Dus je ziet, het een houdt het ander in stand. Daarom ben ik ook bang dat ik er nooit uitkom, baal!
Zijt gij mij vergeten??quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:03 schreef M_Schtoppel het volgende:
Daarbij, mensen schijnen nog steeds niet te begrijpen dat het voor Plato en ik GEEN optie is om naar kroegen en discotheken te gaan want nogmaals, daar HOUDEN WIJ NIET VAN. Ik voel mij ook uitermate ongemakkelijk in dat soort gelegenheden en ik kom er daarom dus ook niet. Andere vergelijking, als iemand echt niet van hockey houdt zal diegene zich daar ook nooit voor aanmelden.
Ik had wel al wat kriebels maar ik heb eerst een tijdje de kat uit de boom gekeken... ook omdat er mensen waren die het niet leuk zouden vinden als hij en ik wat met elkaar zouden krijgen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:34 schreef dyna18 het volgende:
Misschien is het leuk om wat tips van meiden te horen hoe zij aan hun relatie gekomen zijn?
Tis ook niet zo dat je op elke vrouw moet afstappen die je voorbij ziet komen. Maar een simpele 'hallo' kan dur altijd vanaf. Je weet maar nooit hoe het allemaal kan uitpakken..quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou ja, misschien ben ik dat ook wel. Als ik geen reden zie om iemand zomaar aan te spreken vind ik het inderdaad erg moeilijk om dat wel te doen. Bij nader inzien, echt contactgestoord ben ik niet want ik heb al met twee mensen van MF afgesproken terwijl ik die nog nooit had gezien. Wel mee geemailed trouwens.
En op dit punt ben ik nu belandt met die meid, waar ik het in deel2 over had...quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:19 schreef Cheshire het volgende:
[..]
Ik had wel al wat kriebels maar ik heb eerst een tijdje de kat uit de boom gekeken... ook omdat er mensen waren die het niet leuk zouden vinden als hij en ik wat met elkaar zouden krijgen.
we zagen elkaar wel op vriendschappelijke basis af en toe....
Ik gok iets in de trant van:quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:22 schreef M_Schtoppel het volgende:
Het belangrijkste vergeet je, namelijk wat er in die sms stond.
ik ga je dat niet letterlijk vertellen hoor...quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:22 schreef M_Schtoppel het volgende:
Het belangrijkste vergeet je, namelijk wat er in die sms stond.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:35 schreef uberbadeend het volgende:
goed gesproken vamos, jij begrijpt hem!
Tsja, als je nooit ergens komt dan maak je het je wel heel erg moeilijk denk ik. Je zou nog online kunnen kijken, sites als OneHello doen het goed en voor mensen die wat minder makkelijk 'in real life' iemand aanspreken doen dat in de anonimiteit van het internet vaak wat makkelijker.quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:03 schreef M_Schtoppel het volgende:
Daarbij, mensen schijnen nog steeds niet te begrijpen dat het voor Plato en ik GEEN optie is om naar kroegen en discotheken te gaan want nogmaals, daar HOUDEN WIJ NIET VAN. Ik voel mij ook uitermate ongemakkelijk in dat soort gelegenheden en ik kom er daarom dus ook niet. Andere vergelijking, als iemand echt niet van hockey houdt zal diegene zich daar ook nooit voor aanmelden.
Als je zo ingesteld bent dan vraag ik me af waarom je dan graag een relatie wilt en wat je dan in hemelsnaam in een relatie zoekt? Ik bedoel in een relatie moet je je constant sociaal opstellen en rekening houden met je vriendin. Daarnaast onderneem je veel leuke dingen met haar waarbij je veelal onder de mensen komt. Dat is geen sterke punten van jouw karakter zijn en je bent niet bereikt hiermee te oefenen waarom wil je dan een relatie? Gewoon om een vriendin te hebben omdat iedereen dat heeft? Kom toch, je bent toch geen kudde dier. Leef je eigenlijk leven, doe dingen die jij prettig vindt, dan kom je heus op een dag wel iemand tegen. Maar laat je je vooral niet opnaaien van ik moet een vriendin hebben dus ga ik op mijn bek op dit te kunnen bereiken.quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:32 schreef Vamos het volgende:
Eigenlijk komt het er gewoon op neer dat als je een introvert persoontje bent dat veel achter de pc zit en zich niet prettig voelt in uitgaansgelegenheden en sportclubs,geen humor hebt of makkelijk praat.... maar je bent dan wel weer zo aanhankelijk ingesteld dat je naar een relatie verlangt...
bijna goedquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik gok iets in de trant van:
Hoi ***,
Een beetje raar.., maar ik meot je iets vertellen. Ik ben stiekum meer om je gaan geven dan ik eerst dacht.. Ik ben verliefd
liefs, ***
Zoiets??
quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:27 schreef Cheshire het volgende:
automatic_rock!
dat klinkt wel vaag idd.... en er is geen duidelijke reden dat ze steeds afbelt?
ha koffie.. wordt weer beetje wakker hoor
Ja hoewel je in je leven nou eenmaal eens dingen moet doen die je mischien op het eerste gezicht wat minder leuk vind omdat het goed voor je is. Natuurlijk ontstaan lang niet alle relaties in het uitgaansleven. Maar ik heb wle gemerkt dat je er veel van kan leren als je je ogen goed open houd. Zoals ik in het vorige topic al zei: Nergens is het aantal signalen zo groot als in het uitgaansleven. Je leert ze zo sneller kennen als je een beetje rondkijkt naar anderen. Ik weet niet wat je ervaringen met uitgaan zijn maar er is wel meer dan alleen die boerenstamptent waar idd geen leuke meisjes komen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:32 schreef Vamos het volgende:
Eigenlijk komt het er gewoon op neer dat als je een introvert persoontje bent dat veel achter de pc zit en zich niet prettig voelt in uitgaansgelegenheden en sportclubs,geen humor hebt of makkelijk praat.... maar je bent dan wel weer zo aanhankelijk ingesteld dat je naar een relatie verlangt...
Er omheen lullen zou ik ook nog wel doen. Kijk, als ze het 'subtiel' vraagt, dan heb je altijd wel wat ruimte om er omheen te lullen en de kern te ontwijken. Maar ze vroeg het zo direct dat ik alleen maar kon kiezen voor de waarheid, of een keiharde leugen...quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:51 schreef M_Schtoppel het volgende:
No way, dat ga ik dus niet doen. Ik heb al een scenario in mijn hoofd, ik ga er dus wel om liegen. Wil niet het risico lopen dat ze me alleen daarom al afwijst.
Maar het is wel breder dan Hockey natuurlijk. Maar waarom voel je je eigenlijk ongemakkelijk. En wat zijn je ervaringen?quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:03 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik weet niet of dat zo werkt. Ze heeft dan waarschijnlijk het idee, dat je niet geheel eerlijk bent geweest. Ik probeer dit gedeeltelijk op te lossen door te lezen wat i.h.a. als lekker wordt gezien tijdens de seks. Ik begeef me o.a. ook om deze redenen op een vrouwenforum, en ik bezoek de rubrieken Relaties en Sex.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:06 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja, jij vindt dat misschien makkelijker. Ik hoef toch ook niet heel diep uit te wijden over die relaties? Nee, ik ga niet het risico nemen de waarheid te vertellen, no way. En mocht ze er ooit achterkomen dan ga ik er van uit dat tegen die tijd al zoveel van me houdt dat ze mijn standpunt wel begrijpt.
nee dat is niet makkelijk dat weet ik ook wel. Ik ken iemand die ook pas een relatie kreeg op z'n 28e ( ja met mij dus) en daar hebben we heel veel over gepraat...quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:06 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja, jij vindt dat misschien makkelijker. Ik hoef toch ook niet heel diep uit te wijden over die relaties? Nee, ik ga niet het risico nemen de waarheid te vertellen, no way. En mocht ze er ooit achterkomen dan ga ik er van uit dat tegen die tijd al zoveel van me houdt dat ze mijn standpunt wel begrijpt.
Wie?quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:08 schreef M_Schtoppel het volgende:
Heel goed, weer iemand die me begrijpt.
En sinds die tijd ben je niet meer in een kroeg geweest, en is die angst om weer in zo'n situatie te komen alleen maar gegroeid?quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:05 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ben ooit toen ik veel jonger was wel eens met een vriend meegegaan. Waarom ik me daar zo ongemakkelijk voel is omdat ik niet weet wat ik daar moet doen. Ik vermaak me daar gewoon niet, mede omdat ik ook niet van dansen houd. En natuurlijk omdat ik niet wist/weet hoe een meisje aan te spreken. Ik heb dacht ik 1 keer een meisje aangesproken maar ze keek me nauwelijks aan en was ook meteen weer weg.
Maar Pheno vertel eens hoe is het bij jou precies gegaan die 1e keer?quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:05 schreef Pheno het volgende:
Maar sommige mensen hebben die automatische piloot niet. En als je dan ook nog andere dingen tegen je hebt, dan komt het allemaal nogal stuntelig over. Nou ja, humor is het dan weer wel
Bv. Als je niet van uitgaan houdt, sta je daar ook niet echt op je gemak te zijn hoor. Ik ben van mijn leven nooit naar een disco geweest, ik hou totaal niet van de muziek (dance of nog erger, top 40 shit) die ze daar draaien. Ik moet er ook niet aan denken hoe ik daar dan erbij zou staan. Soms moet je jezelf in bescherming nemen, dus in een disco kom je me niet tegen
Hmm ja dat is wel anders dan ik inderdaad. Zelf ben ik ook geen held in aanspreken van meisjes maar dansen vind ik daarentegen fantastisch. Ik doe het zelfs thuis. Dan zet ik mn favoriete house/disco/funk platen op hard volume en ga ik helemaal los. Doordat ik veel dans tijdens zo'n avond kom ik op een andere manier in contact met meisjes dan door ze aan te spreken.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:05 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ben ooit toen ik veel jonger was wel eens met een vriend meegegaan. Waarom ik me daar zo ongemakkelijk voel is omdat ik niet weet wat ik daar moet doen. Ik vermaak me daar gewoon niet, mede omdat ik ook niet van dansen houd. En natuurlijk omdat ik niet wist/weet hoe een meisje aan te spreken. Ik heb dacht ik 1 keer een meisje aangesproken maar ze keek me nauwelijks aan en was ook meteen weer weg.
Om het maar even recht voor de raap te zeggen, ik ga regelmatig naar de hoerenquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:21 schreef hanskamp het volgende:
Schtoppel,
Het kan toch ook zijn dat ze tijdens de seks merkt dat je (=men) onervaren bent? "Hee, je vertelde me dat je op seksgebied ervaren bent, en nog bak je er weinig van!" Ik ben een beetje bang voor dit scenario als je daarvoor zei dat je ervaren was.
*Oef*, je zet jezelf echt op voor een ongelooflijke afknapper en dat lijkt me nou juist wat je zeker niet moet doen, of denk jij dat een vrouw het niet door heeft dat jij geen ervaring hebt? Het is allemaal leuk en aardig zolang je op de bank zit en je verhaaltje op kan dreunen maar zodra je uiteindelijk met haar in bed ligt is het een heel ander verhaal en ik denk dat je binnen 10 seconden door de mand valt.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:16 schreef M_Schtoppel het volgende:
Helaas Hans, ik blijf bij mijn mening. Heb te vaak van vrouwen op fora gehoord dat ze het een enorme afknapper vinden als een man van die leeftijd (want daar gaat het nou juist om) nog geen ervaring heeft.
slechte zaak. Als je al begint met liegen, wat voor waarde kan je dan nog hechten aan je relatie met die persoon. (imho weinig) Bovendien zal ze heus wel argwanend worden als het eenmaal op seks uitloopt.quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:51 schreef M_Schtoppel het volgende:
No way, dat ga ik dus niet doen. Ik heb al een scenario in mijn hoofd, ik ga er dus wel om liegen. Wil niet het risico lopen dat ze me alleen daarom al afwijst.
Hoe kom je daar nou weer bij? Waar staat dat ik geen humor heb? OK, ik ben gelukkig niet de nieuwe André van Duin, maar waar je het vandaan haalt dat ik humorloos zou zijn is mij een raadsel.quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:32 schreef Vamos het volgende:
geen humor hebt of makkelijk praat.... maar je bent dan wel weer zo aanhankelijk ingesteld dat je naar een relatie verlangt...
Ik denk dat je niet zo moet tillen aan het feit dat je amper ervaring met sex hebt. Voor een one-night-stand kan dat natuurlijk erg rot overkomen en een afknapper veroorzaken bij die meid. Maar wanneer je voor een serieuze relatie gaat, dan zal het een tijdje duren voordat ieder klaar is om sex te hebben. Ik denk dat het voor vrouwen dan wel charmant overkomt wanneer de man iets minder ervaring heeft. De vrouw kan hem dan nog kneden om het goed te doen volgens haar regels.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:19 schreef Mogiin het volgende:
Ik zou echt nooit liegen tegen een vrouw. Ze mag best weten dat ik geen ervaring heb met relaties en sex. Als ze veel om me geeft vind ze dat niet erg en anders weet ik meteen waar ik aan toe ben.
Ik denk niet dat een vrouw dat prettig zal vinden als je daarover liegt. Het zal het vertrouwen toch breken. In een relatie is het vertrouwen ook belangrijk.
Ik denk dat iedere vrouw toch iets van een schoonheidsideaal en een bepaalde wensenlijst in haar achterhoofd heeft waaraan haar toekomstige man moet voldoen. Die afwijking kan dan enigszin problematisch overkomen. Maar nogmaals je hebt vrouwen die daar geen problemen van maken en vrouwen die dat wel ondervinden. De een hecht meer belang bij uiterlijk dan de ander.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:40 schreef Mogiin het volgende:
Hoe kijken vrouwen eigenlijk tegen een handicap aan? Ik heb zelf een afwijking in mijn gezicht. Het is niet zw3aar misvromd ofzo , maar je kan wel zien dat het "anders" is...
Is dat nou een heel groot probleem?
Dat is de omgekeerde wereld. Ze geeft nog niet veel om je, ze leert je kennen en probeert middels zo'n vraag erachter te komen wat voor 'n persoon je bent.quote:Ze mag best weten dat ik geen ervaring heb met relaties en sex. Als ze veel om me geeft vind ze dat niet erg en anders weet ik meteen waar ik aan toe ben.
Dat er iets niet klopt kan ze aan mijn gezicht zien.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:43 schreef HenryHill het volgende:
Als ik jullie was zou ik wel liegen of erom heen praten... in ieder geval wel als ze het in het begin vraagt.
Op het moment dat je zegt "nee, nog nooit een relatie gehad", gaat ze bij zichzelf te rade: "hey, hier klopt iets niet... hij lijkt me wel leuk, maar blijkbaar is er toch iets niet in de haak bij hem, want anders had hij vast wel eerder een relatie kunnen krijgen. Wat zie ik over het hoofd?".
Met andere woorden, het werkt tegen je.
Er bestaat een verschil tussen 'iets minder ervaring' en 'helemaal geen ervaring' Robbedoes. Bij een 18-jarige jongen is dat laatste wellicht schattig, maar bij een gast van een jaar of 25. Denk dat dat eerder vreemd dan schattig gevonden zal worden...quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:39 schreef robbedoes het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor vrouwen dan wel charmant overkomt wanneer de man iets minder ervaring heeft.
Dat denk ik ook ja. Het is ook heel logisch: als ik een meisje van 24 zou tegenkomen dat me vertelde nog nooit een relatie gehad te hebben en 0,0 seksuele ervaring heeft zou ik ook gaan denken 'wat is er mis met haar?'. Dat wil niet zeggen dat ik dan geen relatie met haar zou willen, maar ergens zou ik toch gaan twijfelen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:43 schreef HenryHill het volgende:
(betreft "liegen bij gebrek aan ervaring?")
Als ik jullie was zou ik wel liegen of erom heen praten... in ieder geval wel als ze het in het begin vraagt.
[..]
Op het moment dat je zegt "nee, nog nooit een relatie gehad", gaat ze bij zichzelf te rade: "hey, hier klopt iets niet... hij lijkt me wel leuk, maar blijkbaar is er toch iets niet in de haak bij hem, want anders had hij vast wel eerder een relatie kunnen krijgen. Wat zie ik over het hoofd?".
We kunnen dat eens op het viva forum postenquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:50 schreef Plato1980 het volgende:
Er bestaat een verschil tussen 'iets minder ervaring' en 'helemaal geen ervaring' Robbedoes. Bij een 18-jarige jongen is dat laatste wellicht schattig, maar bij een gast van een jaar of 25. Denk dat dat eerder vreemd dan schattig gevonden zal worden...
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:51 schreef M_Schtoppel het volgende:
Precies Michael, daarom ga ik ook liegen, weet gewoon vrijwel zeker dat iedere vrouw je daar IN HET BEGIN om zal afwijzen, omdat er blijkbaar iets aan je mankeert.
Loop nog even langs TACTICAL, wil je?
Mick
Zou het geen geschenk uit de hemel wezen voor ons , een vrouw te ontmoeten die ook nog geen / weinig ervaring heeft. Het zou toch wel een zorg minder wezen , je hoeft je niet druk te maken dat ze het raar zal vinden dat je nog nooit sex gehad hebt. En samen ken je de dan een hele nieuwe wereld ontdekken.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:50 schreef Plato1980 het volgende:
als ik een meisje van 24 zou tegenkomen dat me vertelde nog nooit een relatie gehad te hebben en 0,0 seksuele ervaring heeft zou ik ook gaan denken 'wat is er mis met haar?'. Dat wil niet zeggen dat ik dan geen relatie met haar zou willen, maar ergens zou ik toch gaan twijfelen.
Ha,haquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:52 schreef robbedoes het volgende:
[..]
We kunnen dat eens op het viva forum posten
Het ligt er ook aan of de handicap zichtbaar is. Ik schreef eerder dat ik autistisch was, maar dat is een onzichtbare handicap. Op een foto is dat niet goed te zien.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:40 schreef Mogiin het volgende:
Ik durf het eigenlijk niet te vragen , maar doe het toch
Hoe kijken vrouwen eigenlijk tegen een handicap aan?
Ik zit verdomme ook vol met vooroordelen, want als ik een meisje dat in mijn situatie zou tegenkomen zouden direct alle alarmbellen gaan rinkelen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:01 schreef Mogiin het volgende:
[..]
Zou het geen geschenk uit de hemel wezen voor ons , een vrouw te ontmoeten die ook nog geen / weinig ervaring heeft. Het zou toch wel een zorg minder wezen , je hoeft je niet druk te maken dat ze het raar zal vinden dat je nog nooit sex gehad hebt. En samen ken je de dan een hele nieuwe wereld ontdekken.
Wat zal er mis zijn met zo'n meisje? Die vraag is makkelijk te beantwoorden voor de mannen hier die nooit een relatie en sex gehad hebben.
Haal "zo'n meisje" weg en zet er "mij" neer.
= ???
je doet je anders voor dan dat je bent om iets voor jezelf voor elkaar te krijgen...sorry hoor maar dat noem ik bedonderen. Als ik er later achter zou komen dat mijn partner me zo misleid zou hebben, zou ie er niet ongeschonden vanaf komen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:59 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Zo, anders duurt het even een minuutje voordat ik doorheb dat je naar m'n avatar verwijst
![]()
Je liegt tenslotte ook niet om haar te bedonderen ofzo - het is niet dat zij er nadeel van ondervind dat je liegt. Je ontneemt haar gewoon een reden om onnodig aan jou te twijfelen![]()
Nou, ze menen het ook wel, wat ze zeggen, maar zij interpreteren de vraag gewoon anders dan jullie.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ha,ha
Ja, maar ik weet de uitslag al. De meesten zullen zeggen dat het ze niet uimmaakt etc., maar toch geloof ik dit maar half.
Weinig denk ik , maar ze zijn er wel.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zit verdomme ook vol met vooroordelen, want als ik een meisje dat in mijn situatie zou tegenkomen zouden direct alle alarmbellen gaan rinkelen.
Al prefereer ik in bepaald opzicht ook wel een onervaren meisje, maar die zijn niet meer te vinden in mijn leeftoijdsklasse denk ik.
Ze kan in dat geval ook vragen: "Waarom nooit?" Jij als man kunt dan je verhaal doen... zonder gelieg en gemanipuleer erom heen. En het hoeft niet altijd aan de man zelf te liggen dat hij geen relatie heeft gehad. Er zijn ook mannen die andere prioriteiten hadden totdat ze die ene vrouw hebben ontmoet. Dat zou bijv. carriere kunnen zijn. Iets soortgelijk zie ik ook bij alleenstaande vrouwen. Ze willen eerst een carriere opbouwen en later denken over relatie en kinderen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:43 schreef HenryHill het volgende:
(betreft "liegen bij gebrek aan ervaring?")
[..]
Dat is de omgekeerde wereld. Ze geeft nog niet veel om je, ze leert je kennen en probeert middels zo'n vraag erachter te komen wat voor 'n persoon je bent.
hey hey uitkijken jij heh!quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:03 schreef robbedoes het volgende:
vrouwen
Handicap? Waar heb jij het over? Ik zit ermee in mijn maag, maar om nou te zeggen dat onervarenheid een handicap is voert ook weer wat ver.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:07 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Nou, ze menen het ook wel, wat ze zeggen, maar zij interpreteren de vraag gewoon anders dan jullie.
Jullie vragen "Zou je verliefd kunnen worden op iemand met een handicap?", terwijl zij zegt:
"Als ik eenmaal verliefd ben op iemand, maakt die handicap me niet meer uit"
Bijna hetzelfde, maar wel een wereld van verschil.
Dat zegt ie niet hoor...quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Handicap? Waar heb jij het over? Ik zit ermee in mijn maag, maar om nou te zeggen dat onervarenheid een handicap is voert ook weer wat ver.
Serieus, als hij tegen jou had gezegd dat 'ie wel een of twee korte relaties heeft gehad, en later vertelt ie jou in vetrouwen dat jij toch eigenlijk wel de eerste bent voor hem, dan zou je boos worden?quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:06 schreef -tammie- het volgende:
je doet je anders voor dan dat je bent om iets voor jezelf voor elkaar te krijgen...sorry hoor maar dat noem ik bedonderen. Als ik er later achter zou komen dat mijn partner me zo misleid zou hebben, zou ie er niet ongeschonden vanaf komen.
Sorrym, je had het over Mogiin en niet over mij. Had verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Handicap? Waar heb jij het over? Ik zit ermee in mijn maag, maar om nou te zeggen dat onervarenheid een handicap is voert ook weer wat ver.
Euh, rustig aan. Ik begreep dat mogiin iets met z'n gezicht had, en dat iemand anders hier tegen autistisch aanneigde, dus vandaar dat ik 'handicap' noemde. Ik doelde niet op onervarenheid als handicap.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bedoeld werd een handicap in de zin van uiterlijk (afwijking in het gezicht) of een gedragshandicap (autisme).quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee sorry, je hebt gelijk. Ik had het verkeerd gelezen, dus het is mijn fout.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:14 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Euh, rustig aan. Ik begreep dat mogiin iets met z'n gezicht had, en dat iemand anders hier tegen autistisch aanneigde, dus vandaar dat ik 'handicap' noemde. Ik doelde niet op onervarenheid als handicap.
Precies, en over het vervolg denken we op dat moment wel na. Eerst maar eens een meisje zo ver zien te krijgen, zelfs als ik daar een beetje voor moet liegen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:18 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik ben onvermurwbaar, ik ga lekker liegen. Fuck it, ik kijk wel hoe het loopt. En trouwens, begin eens bij het begin alsjeblieft, ik moet eerst eens een vrouw zover zien te krijgen dat ze wat met mij wil beginnen. Mission Impossible.....
Dat is ook zo, en eerlijk gezegd denk ik dat de meesten van ons het tegen die tijd ook nog wel zal lukken. Alleen duurt dat nog zo veromd lang...quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:27 schreef accelerator het volgende:
Alle mannen vissen in dezelfde vijver: girls van 15-30. De concurentie is dus E N O R M (zelfs met een goed uiterlijk, hoge opleiding, sportiviteit, en nog veel meer +eigenschappen kom je niet aan de bak).
Na hun 30ste (35 ook goed) krijgen vrouwen het ook zwaar. Geen man is meer in ze geintereseerd. Maar zij hebben dan tenminste al sex gehad en de meeste hier nog niet.
op zich is dit positief.quote:Zou dan ook de wrange smaak in mijn mond krijgen dat ik alleen als betrouwbare verwekker van de kinderen gebruikt zou worden? Of denk ik nu te negatief?
Ja, maar toch, ergens zou me dat toch een vervelende bijsmaak geven. Zou toch denken dat ze me pas zouden willen omdat ik een goede baan had. In de tijd dat ik een arme student was was er blijkbaar geen behoefte aan me.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:35 schreef accelerator het volgende:
[..]
op zich is dit positief.
Die girls willen tenminste je genen. Dat zien ze wel zitten.
Tuurlijk zou ik boos worden...ik zou ook meteen aan alles gaan twijfelen. Zo van 'Goh misschien klopt dat dan ook wel niet'. Sowieso dat je al meteen liegt zegt wel iets over iemands karakter vind ik en bovendien zie ik geen goede reden om over zoiets te liegen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:11 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Serieus, als hij tegen jou had gezegd dat 'ie wel een of twee korte relaties heeft gehad, en later vertelt ie jou in vetrouwen dat jij toch eigenlijk wel de eerste bent voor hem, dan zou je boos worden?
Nou die is er wel. Het wordt doorgaans toch maar vreemd gevonden en het lijkt me geen pluspunt. En aangezien wij ons zo goed mogelijk moeten verkopen kunnen we er beter niet over beginnen. Want zeg nou zelf (al zul je het wel ontkennen): jij zou toch ook denken 'wat is er in vredesnaam mis met hem als hij op die leeftijd nog nooit een relatie heeft gehad en zijn seksuele ervaring 0,0 is'? Dat zou ik zelf namelijk ook denken en ik zou het je ook niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:14 schreef -tammie- het volgende:
[..]
Tuurlijk zou ik boos worden...ik zou ook meteen aan alles gaan twijfelen. Zo van 'Goh misschien klopt dat dan ook wel niet'. Sowieso dat je al meteen liegt zegt wel iets over iemands karakter vind ik en bovendien zie ik geen goede reden om over zoiets te liegen.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:14 schreef -tammie- het volgende:
Sowieso dat je al meteen liegt zegt wel iets over iemands karakter vind ik en bovendien zie ik geen goede reden om over zoiets te liegen.
Tja. That says it all, really.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:14 schreef -tammie- het volgende:
...en bovendien zie ik geen goede reden om over zoiets te liegen.
Heb je het groot Clichéboek hiervoor opengeslagen?quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:24 schreef The_Lakini het volgende:
De wanhoop die jullie uitstralen (door zelfs te gaan liegen?!) wordt gelijk opgepikt door vrouwen. (dat is mijn eigen ervaring!) Probeer gewoon ervan te maken wat er is.. dan komt er vanzelf wat op je pad!
Vooral veel en hoge eisen blijven stellen, en haar bij het minste geringste aan de kant schuiven. Is goed voor je ego, en uiteindelijk wordt het allemaal beloond met ontzettend veel sex.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:24 schreef The_Lakini het volgende:
Als een vrouw afknapt omdat ik nog geen relatie zou hebben gehad en geen sexuele ervaring? Dan zou ik werkelijk helemaal NIKS meer met dat mens te maken willen hebben.. wat een belachelijke beredenatie!
En 'vanzelf', daar zijn de meesten hier ook al over heen. Net als 'gewoon jezelf blijven', en 'je moet er niet teveel aan denken'.quote:De wanhoop die jullie uitstralen (door zelfs te gaan liegen?!) wordt gelijk opgepikt door vrouwen. (dat is mijn eigen ervaring!) Probeer gewoon ervan te maken wat er is.. dan komt er vanzelf wat op je pad!
Punt 1: Dat slaat dus echt helemaal nergens op.. ik stel helemaal geen hoge eisen, in tegendeel. Als iemand alleen zo oppervlakkig is dat ze me afwijst omdat ik niet genoeg "ervaring" heb, dan hoef ik niks van haar te weten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:29 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Vooral veel en hoge eisen blijven stellen, en haar bij het minste geringste aan de kant schuiven. Is goed voor je ego, en uiteindelijk wordt het allemaal beloond met ontzettend veel sex.![]()
[..]
En 'vanzelf', daar zijn de meesten hier ook al over heen. Net als 'gewoon jezelf blijven', en 'je moet er niet teveel aan denken'.
Precies, je kunt het niet afdwingen en dus komt het ook niet vanzelf ben ik bang.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:33 schreef The_Lakini het volgende:
[..]
Punt 2: Ik heb de post aangepast, want het was idd wel heel erg cliche... Ik wil alleen zeggen dat je het niet af kunt dwingen en al helemaal niet door te liegen!
Nou vertel maar; wat zegt dat?quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:20 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Tja. That says it all, really.
Het zou mij niet afschrikken in ieder geval. Het gaat er mij om wat ik voor haar voel en zij voor mij. En dat heeft met het verleden wat dat betreft knap weinig te maken!quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:37 schreef nozem het volgende:
Ik zou denk ik ook liegen als ik dik in de 30 zou zijn en nog 0 ervaring had. Als je 25 bent, dan ben je een laatbloeier maar is er nog weinig aan de hand lijkt mij. Een man van dik in de 30 met nog geen ervaring schrikt toch aardig wat vrouwen af volgens mij.
Ja, maar ze voelt niet in één klap wat voor je. En voordat ze wat voor je voelt moet je je eigen glazen dus niet ingooien en haar aanleiding geven om te denken dat er iets met je aan de hand is. Ik zou het een meisje denk ik dan ook pas zeggen als ik bij haar in bed lag en geen minuut eerder. Maar zo ver is het helaas nog lang niet.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:39 schreef The_Lakini het volgende:
[..]
Het zou mij niet afschrikken in ieder geval. Het gaat er mij om wat ik voor haar voel en zij voor mij. En dat heeft met het verleden wat dat betreft knap weinig te maken!
Je hoeft natuurlijk ook niet gelijk te roepen dat je nooit een relatie gehad hebt.. maar als ze ernaar vraagt vind ik dat je gewoon eerlijk moet blijven... en als ze daardoor toch afknapt.. helaas.. ik ga daar niet over liegen...quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar ze voelt niet in één klap wat voor je. En voordat ze wat voor je voelt moet je je eigen glazen dus niet ingooien en haar aanleiding geven om te denken dat er iets met je aan de hand is. Ik zou het een meisje denk ik dan ook pas zeggen als ik bij haar in bed lag en geen minuut eerder. Maar zo ver is het helaas nog lang niet.
HenryHill heeft het ook al eens gepost. Liefde op het eerste gezicht klinkt erg romantisch, en in het geval van die acute overdonderende verliefdheid zal de dame in kwestie lak hebben aan je verleden. Echter, in de meeste gevallen leer je elkaar eerst rustig kennen voor het tot een relatie komt, en dan worden jouw voors- en tegens bewust of onbewust tegen elkaar afgewogen. Tja, en een vent van ver in de 30 met nog niks aan ervaring zal veel vrouwen (niet allemaal natuurlijk) toch minder aanspreken.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:39 schreef The_Lakini het volgende:
[..]
Het zou mij niet afschrikken in ieder geval. Het gaat er mij om wat ik voor haar voel en zij voor mij. En dat heeft met het verleden wat dat betreft knap weinig te maken!
"Oppervlakkig", "Dan is ze je niet waard", etc. Allemaal drogredenen om niet iets met iemand te beginnen en je eigen ego te beschermen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:33 schreef The_Lakini het volgende:
[..]
Punt 1: Dat slaat dus echt helemaal nergens op.. ik stel helemaal geen hoge eisen, in tegendeel. Als iemand alleen zo oppervlakkig is dat ze me afwijst omdat ik niet genoeg "ervaring" heb, dan hoef ik niks van haar te weten.
Nope, helemaal gelijk in, je kunt het niet afdwingen.quote:Punt 2: Ik heb de post aangepast, want het was idd wel heel erg cliche... Ik wil alleen zeggen dat je het niet af kunt dwingen en al helemaal niet door te liegen!
je gaat er maar meteen vanuit dat een meisje je raar vind als je verteld dat je nog nooit iets met een meisje hebt gehad. Als een jongen mij dat zou vertellen zou ik helemaal niet meteen denken dat er iets mis met hem was, maar juist geinteresseert zijn en vragen hoe dat zo is gekomen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar ze voelt niet in één klap wat voor je. En voordat ze wat voor je voelt moet je je eigen glazen dus niet ingooien en haar aanleiding geven om te denken dat er iets met je aan de hand is. Ik zou het een meisje denk ik dan ook pas zeggen als ik bij haar in bed lag en geen minuut eerder. Maar zo ver is het helaas nog lang niet.
Als het je irriteert moet je het niet lezen, net zoals lui die vinden dat er te veel voetbal op tv is naar een andere zender moeten kijken.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:44 schreef hobbs het volgende:
Ik ben 24, en heb nog nooit een relatie gehad en ik moet zeggen dat de posts me hier echt beginnen te irriteren. Er wordt nergens, maar dan ook nergens naar jezelf gekeken. Jullie kunnen er nou eenmaal niets aan doen dat vrouwen het makkelijker hebben en niks met jullie te maken willen hebben. Het ligt aan de vrouwen. Ik hoor hier enkel geklaag over hoe moeilijk mannen het hebben en hoe makkelijk vrouwen het wel niet hebben.
Waarom is seks belangrijk voor je? Dat is een heel natuurlijke behoefte die bijna lle mensen hebben. Dat jij die behoefte blijkbaar niet hebt wil niet zeggen dat dit voor ons allemaal egdlt.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:44 schreef hobbs het volgende:
Dan de seks. Waarom is dat zo ongelofelijk belangrijk voor je? Wat is er in vredesnaam zo speciaal daaraan? Ja, als je het met iemand doet van wie je zielsveel houdt dan is 't speciaal. Maar hier lijkt het wel alsof dat het enige doel is. Zoals accelarator die zegt: "maar zij hebben tenminste sex gehad". Nou en? Denk je dat die gelukkiger zijn? Dat ze denken: Ik ben nu al 5 jaar alleen, ik heb niemand meer om me heen, maar ik heb al wel sex gehad dus ik kan tevreden sterven? Als dat je echt zo dwars zit ga dan in vredesnaam naar de hoeren.
Ach ja, als ze er misschien op de man af naar vraagt dan zou ik gewoon de waarheid zeggen, zeker als je nog in de 20 bent..quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:53 schreef -tammie- het volgende:
[..]
je gaat er maar meteen vanuit dat een meisje je raar vind als je verteld dat je nog nooit iets met een meisje hebt gehad. Als een jongen mij dat zou vertellen zou ik helemaal niet meteen denken dat er iets mis met hem was, maar juist geinteresseert zijn en vragen hoe dat zo is gekomen.
Ik kan heel goed begrijpen dat sommige jongens te onzeker zijn om op een meisje af te stappen. Ook als je weinig uitgaat (weinig mensen kan vinden om mee uit te gaan) het moeilijk is om contact te krijgen. Dan is er heus niet meteen iets mis met je.
Maar waarom over je liefdesverleden liegen? alleen om de ander maar niet te laten denken dat je raar bent? (wat overigens een speculatie is) Sorry maar dan staat 'eerlijkheid' toch hoger op mijn lijstje....
Precies, je vraagt je af 'hoe dat zo gekomen is'. En dan denk je toch onwillekeurig 'zou er iets met hem aan de hand zijn' al is het oinbewust. Nogmaals, dat kan niemand je kwalijk nemen en ik zou het omgedraaid ook doen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:53 schreef -tammie- het volgende:
[..]
je gaat er maar meteen vanuit dat een meisje je raar vind als je verteld dat je nog nooit iets met een meisje hebt gehad. Als een jongen mij dat zou vertellen zou ik helemaal niet meteen denken dat er iets mis met hem was, maar juist geinteresseert zijn en vragen hoe dat zo is gekomen.
Je kunt het begrijpen, maar zou je ook iets met een dergelijke jongen beginnen? Zou er niet iets zijn wat je tegen zou houden?quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:53 schreef -tammie- het volgende:
[..]
Ik kan heel goed begrijpen dat sommige jongens te onzeker zijn om op een meisje af te stappen. Ook als je weinig uitgaat (weinig mensen kan vinden om mee uit te gaan) het moeilijk is om contact te krijgen. Dan is er heus niet meteen iets mis met je.
lijstje....
Als iets me irriteert loop ik er niet voor weg, zeker niet op een discussie forum. En ja, je kijkt naar jezelf en constant wordt enkel geconstateerd dat je een rustige jongen bent en dat vrouwen daar niet op vallen. Het komt neer op: 'Je hebt gewoon pech gehad'. Nee, het ligt niet aan jezelf of hoe jij in elkaar zit. Maar je kunt er wel wat aan doen. Zoals ik al zei: hoe vaak ben je eigenlijk afgewezen? Kun je daar een schatting van maken?quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als het je irriteert moet je het niet lezen, net zoals lui die vinden dat er te veel voetbal op tv is naar een andere zender moeten kijken.
Verder wordt er wel degelijk naar onszelf gekeken! Toch beter lezen kerel!
Tuurlijk heb ik behoefte aan sex, maar de frustraties die jij tentoonspreid is echt niet gezond. Je moet het wellicht toch eens proberen te relativeren, want nu leg je veel te veel de nadruk erop. En als maagd sterven is in mijn ogen veel minder erg dan alleen sterven. Ik wil een relatie omdat ik met iemand op de bank wil zitten en even niks tegen mekaar te hoeven zeggen, omdat ik wil laten zien dat ik van iemand houd, omdat ik graag wil terugzien dat iemand van mij houdt. Iemand die met me kan praten over haar problemen en mijn problemen, haar fijne dingen horen en die ook die van mij wil horen. En seks is daar een onderdeel van, maar zeker niet het belangrijkste.quote:[..]
Waarom is seks belangrijk voor je? Dat is een heel natuurlijke behoefte die bijna lle mensen hebben. Dat jij die behoefte blijkbaar niet hebt wil niet zeggen dat dit voor ons allemaal egdlt.
En inderdaad: ik moet er niet aan denken als maagd te sterven...
Als ik jou was zou ik zeker niet gaan liegen Plato, het stikt van de gozers van jouw leeftijd zonder ervaring..quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, je vraagt je af 'hoe dat zo gekomen is'. En dan denk je toch onwillekeurig 'zou er iets met hem aan de hand zijn' al is het oinbewust. Nogmaals, dat kan niemand je kwalijk nemen en ik zou het omgedraaid ook doen.
[..]
Je kunt het begrijpen, maar zou je ook iets met een dergelijke jongen beginnen? Zou er niet iets zijn wat je tegen zou houden?
Onzinquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:27 schreef accelerator het volgende:
Alle mannen vissen in dezelfde vijver: girls van 15-30. De concurentie is dus E N O R M (zelfs met een goed uiterlijk, hoge opleiding, sportiviteit, en nog veel meer +eigenschappen kom je niet aan de bak).
Na hun 30ste (35 ook goed) krijgen vrouwen het ook zwaar. Geen man is meer in ze geintereseerd. Maar zij hebben dan tenminste al sex gehad en de meeste hier nog niet.
Ik denk dat het hier echt om draait. Ik zou namelijk nog geen split-seconde nadenken over zoiets. Hetzelfde als ze zou zeggen dat ze al ik weet niet hoeveel relaties gehad heeft. Het gaat erom wat ze voor mij voelt, wat ik voor haar voel. Op dat moment. De rest is onbelangrijk.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, je vraagt je af 'hoe dat zo gekomen is'. En dan denk je toch onwillekeurig 'zou er iets met hem aan de hand zijn' al is het oinbewust. Nogmaals, dat kan niemand je kwalijk nemen en ik zou het omgedraaid ook doen.
[..]
Die zullen dan toch wel wat hebben anders hadden ze geen vriendin.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Onzin
Je ziet de meest lelijke idioten met een vriendin lopen
Beste Hobbs,quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:05 schreef hobbs het volgende:
Tuurlijk heb ik behoefte aan sex, maar de frustraties die jij tentoonspreid is echt niet gezond. Je moet het wellicht toch eens proberen te relativeren, want nu leg je veel te veel de nadruk erop. En als maagd sterven is in mijn ogen veel minder erg dan alleen sterven. Ik wil een relatie omdat ik met iemand op de bank wil zitten en even niks tegen mekaar te hoeven zeggen, omdat ik wil laten zien dat ik van iemand houd, omdat ik graag wil terugzien dat iemand van mij houdt. Iemand die met me kan praten over haar problemen en mijn problemen, haar fijne dingen horen en die ook die van mij wil horen. En seks is daar een onderdeel van, maar zeker niet het belangrijkste.
Klopt, maar toch weet ik niet of ik het zou vertellen. Is toch en beetje iets waar niet over gepraat wordt in eht openbaar, waardoor een meisje zou kunnen denken dat ik wel een uitzondering ben.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:06 schreef nozem het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik zeker niet gaan liegen Plato, het stikt van de gozers van jouw leeftijd zonder ervaring..
Nee ik zou echt niet meteen denken dat er iets negatiefs of raars zou zijn. Ik zou gewoon graag willen weten, waardoor hijzelf denk dat het zo is, of dat het misschien wel zijn eigen keuze is geweest.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
[..]
Je kunt het begrijpen, maar zou je ook iets met een dergelijke jongen beginnen? Zou er niet iets zijn wat je tegen zou houden?
Ze hoeven niet meer te hebben dan jij. Mischien zelfs veel minder.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:09 schreef nozem het volgende:
[..]
Die zullen dan toch wel wat hebben anders hadden ze geen vriendin.
Zeker is het niet abnormaal dat je dat denkt, maar ik denk dat het je nu zo frustreerd dat het je echt tegenwerkt. Ik denk echt dat je er nu gewoon ongelofelijk last van hebt.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Probleem is echter het volgende: ik heb die relatie dus niet, maar ik heb wel behoefte aan seks. En moet ik omdat ik geen relatie kan krijgen die behoefte dan maar onderdrukken? Dat doe ik al zo lang dat ik er genoeg van heb. Mag ik dat niet zeggen? Zal best gefrustreerd overkomen
Je kunt natuurlijk zeggen dat je wel een paar scharrels hebt gehad en dat er vrouwen waren die als een blok voor je vielen maar dat jij je niet wilde binden aan hen, maar dat je nu je haar hebt ontmoet er voor het eerst in je leven serieus over denkt om jezelf helemaal te geven aan een vrouw.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:11 schreef M_Schtoppel het volgende:
Na alle voor- en tegenargumenten zo gelezen te hebben blijf ik bij mijn mening dat ik er lekker over ga liegen. Stel dat een meisje vroeger een paar jaar de hoer heeft gespeeld, denk je dat ze mij dat ooit zou vertellen? Vast niet. Zoals ik al eerder zei, iedereen heeft wel bepaalde geheimen die hij of zij nooit zal vertellen. En ik ook kijk juist heel goed naar mezelf, maar ik kom er gewoon niet uit. Het een houdt bij mij het ander in stand zoals ik al zei. Die cirkel doorbreken vind ik erg moeilijk.
Exact, maar VOORDat je gek op iemand bent gaat er iets aan vooraf. En dat is dus al de situatie waar het bij mij blijkbaar steeds verkeerd gaat en waarom zou ik dan nog een extra negatief element toevoegen?quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:11 schreef -tammie- het volgende:
[..]
De enige voorwaarde die ik heb is dat ik gek op iemand moet zijn.
En jij wilt beweren dat het je helemaal niets doet dat je nog nooit een vriendin hebt gehad en nog nooit seks of een andere vorm van lichamelijke intimiteit hebt gehad?quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:15 schreef hobbs het volgende:
[..]
Zeker is het niet abnormaal dat je dat denkt, maar ik denk dat het je nu zo frustreerd dat het je echt tegenwerkt. Ik denk echt dat je er nu gewoon ongelofelijk last van hebt.
Klopt dat heb ik momenteel ook. In het verleden heb ik twee maal een relatie gehad van ongeveer een jaar en anderhalf jaar. Beide relaties werden door de wederpartij verbroken nadat 'het gevoel weg was' van hun kant. Mijn redenering was dat het gevoel van verliefdheid had plaats gemaakt voor 'houden van'. Maar dat bleek toch heel ander te zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:18 schreef M_Schtoppel het volgende:
Het enige waar ik me wel eens zorgen om maak is of een meisje me nog wel leuk vindt als ze me echt dieper leert kennen. Maar dat is, naar ik heb begrepen, een angst die bijna iedereen heeft!
nee, jij ziet het als een negatief element.....quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Exact, maar VOORDat je gek op iemand bent gaat er iets aan vooraf. En dat is dus al de situatie waar het bij mij blijkbaar steeds verkeerd gaat en waarom zou ik dan nog een extra negatief element toevoegen?
Nogmaals, onervarenheid op zich zal niet de reden zijn om geen relatie te beginnen, maar het kan wel net de reden zijn die de doorslag geeft om het niet te doen.
Ik ben alweer een jaartje vrijgezel, en ik ben in de tussentijd niet bijster actief geweest op sexgebied. Ik moet zeggen dat ik nu meer last heb van mijn hormonen dan toen ik nog maagd was. Ondanks het feit dat ik nu op sexgebied wel ervaring heb. Het is dus erger als je weet wat je mist...quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En jij wilt beweren dat het je helemaal niets doet dat je nog nooit een vriendin hebt gehad en nog nooit seks of een andere vorm van lichamelijke intimiteit hebt gehad?
Hou toch op!
Nahja het feit dat je toegeeft dat je bereid bent om over je verleden te liegen zou voor mij al een grote afknapper zijn......groter dan het gebrek aan relaties. Maarja ieder z'n prioriteiten heh.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:18 schreef M_Schtoppel het volgende:
Hobbs, daar heb je misschien gelijk in. Tien jaar geleden was ik ook waanzinnig gefrustreerd. Ik vond mezelf echt een absolute nul, iedereen was beter dan ik. Ik dacht dat ik een meisje niets te bieden had. Nu is dat beeld een stuk positiever, ik ben veel minder gefrustreerd maar nog geen steek dichterbij wat ik echt wil. Het enige waar ik me wel eens zorgen om maak is of een meisje me nog wel leuk vindt als ze me echt dieper leert kennen. Maar dat is, naar ik heb begrepen, een angst die bijna iedereen heeft!
Nee, tuurlijk doet het me niet 'niks'. Denk je dat ik niet een paar keer per dag denk: 'waarom ben ik verdomme nog alleen?'. Maar ik denk dat ik mezelf genoeg ken om te zeggen dat die frustratie niet meer of minder zou zijn als ik al een relatie had gehad. Wat heb je er aan om te zeggen: 'maar ik heb al wel een keer een relatie gehad!'. Dan voel ik me niets minder eenzaam nu. Want daar gaat het bij mij om: het nu en wat er achter aankomt.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En jij wilt beweren dat het je helemaal niets doet dat je nog nooit een vriendin hebt gehad en nog nooit seks of een andere vorm van lichamelijke intimiteit hebt gehad?
Hou toch op!
De liefde van mijn familie, vrienden, en (gek maar waar) wanneer ik weer een mongool met een super lekker ding zie.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:25 schreef M_Schtoppel het volgende:
Mag ik jullie nogmaals helpen herinneren aan iets wat ik eerder zei? WAAR, zeg mij eens, WAAR haal je kracht en zelfvertrouwen op een gegeven moment nog vandaan als ALTIJD die gebeurtenissen ontbreken die je juist dat positieve gevoel en zelfvertrouwen zouden moeten geven?
Precies, alleen op FOK beklaag ik mij, irl doe ik dat nooit. Ik herhaal: nooit.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:25 schreef M_Schtoppel het volgende:
Tuurlijk helpt al te lang erover doormekkeren niet maar je moet je ergens uiten, toch? Als wij ons in real life zo tegen iemand zouden uiten.
Klopt. Of nee, negatief is niet het woord misschien, al hoewel het wel steeds negatiever wordt naarmate ik ouder word. Maar het is in ieder geval een element wat niet in mijn voordeel spreekt, helaas.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:22 schreef -tammie- het volgende:
[..]
nee, jij ziet het als een negatief element.....
Echt, ik ook niet. Als je deze vent in het echt zou ontmoeten zou je niet geloven dat hij diegene M_Schtoppel van het forum is.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, alleen op FOK beklaag ik mij, irl doe ik dat nooit. Ik herhaal: nooit.
[..]
Klopt. Of nee, negatief is niet het woord misschien, al hoewel het wel steeds negatiever wordt naarmate ik ouder word. Maar het is in ieder geval een element wat niet in mijn voordeel spreekt, helaas.
Dat zul je dan ook nooit vertellen IRL..quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:33 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Echt, ik ook niet. Als je deze vent in het echt zou ontmoeten zou je niet geloven dat hij diegene M_Schtoppel van het forum is.![]()
Aan de ene kant geeft dat me moed, want dan denk ik 'Wat die sukkel voor elkaar krijgt moet mij zeker ook lukken'. Maar aan de anere kant irriteert het ook en denk ik 'Waarom lukt hem het wel, wat mij niet lukt. Ben ik misschien nog een grotere sukkel?'.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:31 schreef robbedoes het volgende:
[..]
De liefde van mijn familie, vrienden, en (gek maar waar) wanneer ik weer een mongool met een super lekker ding zie.
maar ook niet in je nadeel .....wat mij betreftquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:32 schreef Plato1980 het volgende:
Klopt. Of nee, negatief is niet het woord misschien, al hoewel het wel steeds negatiever wordt naarmate ik ouder word. Maar het is in ieder geval een element wat niet in mijn voordeel spreekt, helaas.
Als je logisch na gaat denken ja.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:37 schreef M_Schtoppel het volgende:
Tammie is blijkbaar heerlijk begrijpend, waren alle herten maar zo. (herten = vrouwen)![]()
tja je moet vrouwen ook niet aanspreken met 'hert' heh....zo wordt het nooit wat met jequote:Op donderdag 17 juni 2004 14:37 schreef M_Schtoppel het volgende:
Tammie is blijkbaar heerlijk begrijpend, waren alle herten maar zo. (herten = vrouwen)![]()
Op dit soort fora zijn vrouwen doorgaans altijd heel begrijpend, maar irl ligt dat wel even anders. Al moet ik bekennen dat ik over dit onderwerp irl nog nooit met een meisje gesproken heb, zo diep zijn mijn gesprekken helaas nog niet geweest.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:37 schreef M_Schtoppel het volgende:
Vond het wel een mooie vergelijking, herten zijn namelijk hele mooie ranke slanke edele diertjes hoor met van die mooie grote bruine zaadvragende oogjesquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:43 schreef -tammie- het volgende:
[..]
tja je moet vrouwen ook niet aanspreken met 'hert' heh....zo wordt het nooit wat met je
Ik ken genoeg stevige of zelfs dikke mannen met een ontzettend leuke en knappe vriendin. En trouwens, je kunt toch wat afvallen?quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:46 schreef Beach het volgende:
Oke, nu probeer ik de oorzaak bij mezelf te zoeken.
Ik ben 1,87 en weeg 93 kilo, dat is te zwaar. Dan kijken meisjes toch eerder naar je dat je aan de dikke kant bent. Al gedraag ik me nog zo relaxed, het helpt weinig, ik kom nooit echt verder dan praten en wat versierpogingen van mijn kant.
En verder kan ik af en toe een beetje bot zijn![]()
Je denkt dat het zo is, maar je weet het dus niet zeker! Waarom maak je jezelf zo gek met dingen voor anderen in te vullen? Waarom denk je telkens 'oh, ze denkt vast dit' of 'oh, ze doet vast zo en zo'. Je WEET het niet en de enige manier om er achter te komen is....juist ja.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:46 schreef Plato1980 het volgende:
Op dit soort fora zijn vrouwen doorgaans altijd heel begrijpend, maar irl ligt dat wel even anders. Al moet ik bekennen dat ik over dit onderwerp irl nog nooit met een meisje gesproken heb, zo diep zijn mijn gesprekken helaas nog niet geweest.
Ik val op dikke meisjes, denk je niet dat er ook meisjes zijn die op dikke jongens vallen?quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:46 schreef Beach het volgende:
Ik ben 1,87 en weeg 93 kilo, dat is te zwaar. Dan kijken meisjes toch eerder naar je dat je aan de dikke kant bent. Al gedraag ik me nog zo relaxed, het helpt weinig, ik kom nooit echt verder dan praten en wat versierpogingen van mijn kant.
Mar toch, daardoor heb je net iets minder zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:52 schreef hobbs het volgende:
[..]
Ik val op dikke meisjes, denk je niet dat er ook meisjes zijn die op dikke jongens vallen?
* Beach vindt dik sowieso relatief...
Klopt, je hebt gelijk. Ik weet het inderdaad niet en het is niet goed om dit sort gedachten door mijn hoofd te laten spoken. Maar feit is dat ik ermee rondloop en ik kan het niet uit mijn hoofd krijgen. Daar is helaas maar 1 oplossing voor: ervaren dat ik ongelijk heb.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:51 schreef hobbs het volgende:
[..]
Je denkt dat het zo is, maar je weet het dus niet zeker! Waarom maak je jezelf zo gek met dingen voor anderen in te vullen? Waarom denk je telkens 'oh, ze denkt vast dit' of 'oh, ze doet vast zo en zo'. Je WEET het niet en de enige manier om er achter te komen is....juist ja.
Absoluut, daar heb je helemaal gelijk in..quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Mar toch, daardoor heb je net iets minder zelfvertrouwen.
Misschien straal je dat toch onbewust uit.
Ookal doe je altijd relaxed enzo.
wrom neem je niet met iemand dan? er zijn genoeg jongens die staan te wachten...quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben 22, nog nooit een relatie gehad, zelfs nog nooit gezoend, en weet je wat? Ik ben nu op zo'n moment dat het me niet meer boeit, eigenlijk. Alsof m'n leven minder compleet is nu zonder ooit een relatie te hebben gehad?
Wat me erger lijkt is dat ik dus helemaal geen ervaring heb, dus als het er ooit op aan komt ik best stakkerig over kom misschien, maargoed, m'n leven is niet zinloos ofzo.
EN ik ben erachter dat 't stiekem wel een beetje m'n eigen schuld is, het is niet zo dat ik nooit de kans heb gehad; ik ben wel zon enorme lafaard eigenlijk, dus ik heb ook geen recht van miepen.
Dat is onzin, ook voor vrouwen kan het harstikke moeilijk zijn om een geschikt iemand te vinden. Er zijn genoeg mannen die ze op kunnen pikken voor een avondje, en er zijn genoeg wanhopige kerels die desnoods bereid zijn om zich meteen in een serieuze relatie te storten, maar dat is niet hetzelfde als een geschikte partner vinden.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:00 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
wrom neem je niet met iemand dan? er zijn genoeg jongens die staan te wachten...
Als meisje zijnde kan je altijd iemand krijge volgens mij.
Ga naar een cafe drink wat en maak contact met iemand vn je eigen niveau
Als ik het goed begrijp heb je dus iets met een vrouw genomen die je onaantrekkelijk vond en waar je eigenlijk niks voor voelde, puur en alleen om wat ervaring op te doen en te kunnen zeggen dat je een vriendin hebt gehad?quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:05 schreef Magicfrankie het volgende:
Ik heb het idee dat sommige mannen hier best wel hoge eisen stellen aan hun toekomstige partners.
Aan de ene kant begrijp ik dat wel, maar misschien is het een idee om die eisen eens wat soepeler te maken om zo wel eens iemand te ontmoeten en wat ervaring op te doen.
Zelf heb ik dat ook gedaan, ik was 23, nooit een vriendinnetje gehad, beetje vergelijkbaar met de heren in dit topic.
Toen ontmoette ik een lieve vrouw van 30, met kind, gescheiden, een aantal problemen, niet de allerknapste. Zo op het eerste gezicht niet de meest ideale situatie, maar ik heb in de 2 jaar dat ik met haar een relatie heb gehad wel enorm veel over mezelf en over relaties geleerd, waar ik later heel veel voordeel van heb gehad. Ik heb destijds de relatie verbroken omdat we uit elkaar gegroeid waren en ik niet meer gelukkig was. Als ik aan het begin van de relatie heel nuchter had nagedacht had ik dat ook wel kunnen voorspellen, de verschillen tussen ons waren behoorlijk, maar ik ben blij dat ik dat risico toen heb genomen, want anders had ik nu (6 jaar later) waarschijnlijk nog zonder vriendin gezeten.
Wat ik hiermee dus wil zeggen is dat je jezelf wel een kans moet geven, en niet alle opties zo kritisch benaderen dat er eigenlijk niets overblijft.
just my 2 cents..
Idd je maakt zo wel een soort karikatuur van jezelf.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:50 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Vond het wel een mooie vergelijking, herten zijn namelijk hele mooie ranke slanke edele diertjes hoor met van die mooie grote bruine zaadvragende oogjes![]()
Sorry, ik laat me weer gaan!
Beetje te triest zelfs...quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:05 schreef Magicfrankie het volgende:
Ik heb het idee dat sommige mannen hier best wel hoge eisen stellen aan hun toekomstige partners.
Aan de ene kant begrijp ik dat wel, maar misschien is het een idee om die eisen eens wat soepeler te maken om zo wel eens iemand te ontmoeten en wat ervaring op te doen.
Zelf heb ik dat ook gedaan, ik was 23, nooit een vriendinnetje gehad, beetje vergelijkbaar met de heren in dit topic.
Toen ontmoette ik een lieve vrouw van 30, met kind, gescheiden, een aantal problemen, niet de allerknapste. Zo op het eerste gezicht niet de meest ideale situatie, maar ik heb in de 2 jaar dat ik met haar een relatie heb gehad wel enorm veel over mezelf en over relaties geleerd, waar ik later heel veel voordeel van heb gehad. Ik heb destijds de relatie verbroken omdat we uit elkaar gegroeid waren en ik niet meer gelukkig was. Als ik aan het begin van de relatie heel nuchter had nagedacht had ik dat ook wel kunnen voorspellen, de verschillen tussen ons waren behoorlijk, maar ik ben blij dat ik dat risico toen heb genomen, want anders had ik nu (6 jaar later) waarschijnlijk nog zonder vriendin gezeten.
Wat ik hiermee dus wil zeggen is dat je jezelf wel een kans moet geven, en niet alle opties zo kritisch benaderen dat er eigenlijk niets overblijft.
just my 2 cents
Het was me niet eens opgevallen dat Cherrylips een vrouw is... Vertel ons Cherrylips: wat denk je dat bij jou de oorzaak is? Want als vrouw zijnde ben je toch een grote uitzondering in onze broederschap.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:00 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
wrom neem je niet met iemand dan? er zijn genoeg jongens die staan te wachten...
Als meisje zijnde kan je altijd iemand krijge volgens mij.
Ga naar een cafe drink wat en maak contact met iemand vn je eigen niveau
OW SHITquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:05 schreef Magicfrankie het volgende:
Toen ontmoette ik een lieve vrouw van 30, met kind, gescheiden, een aantal problemen, niet de allerknapste. Zo op het eerste gezicht niet de meest ideale situatie...
Zo'n reactie had ik wel verwacht, er zijn altijd wel personen die meteen met een veroordeling klaar staan....quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:08 schreef nozem het volgende:
Als ik het goed begrijp heb je dus iets met een vrouw genomen die je onaantrekkelijk vond en waar je eigenlijk niks voor voelde, puur en alleen om wat ervaring op te doen en te kunnen zeggen dat je een vriendin hebt gehad?
Man dat is zooo ontzettend triest, daar zijn haast geen woorden voor..
Voor een avondje is al een begin natuurlijk..quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:04 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat is onzin, ook voor vrouwen kan het harstikke moeilijk zijn om een geschikt iemand te vinden. Er zijn genoeg mannen die ze op kunnen pikken voor een avondje, en er zijn genoeg wanhopige kerels die desnoods bereid zijn om zich meteen in een serieuze relatie te storten, maar dat is niet hetzelfde als een geschikte partner vinden.
Mooi zo'n uitspraak.. kun je het ook even onderbouwen?quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:13 schreef RijstNatie het volgende:
Hobbs je praat jezelf omhoog terwijl je eigenlijk gewoon gefrustreerd ben.
Eigenlijk zou ik hier niet op in moeten gaan aangezien jij ook niet de moeite neemt om inhoud aan je post te geven, maar ik ben nu toch eenmaal bezig.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:13 schreef RijstNatie het volgende:
Hobbs je praat jezelf omhoog terwijl je eigenlijk gewoon gefrustreerd ben.
Nou ja, je kwam een beetje over als iemand die uit pure eenzaamheid en frustratie maar wat begint met een makkelijke prooi, puur en alleen om wat ervaring op te doen, ik denk dat ik niet de enige ben die het op die manier heeft begrepen. Maar waarom werd je verliefd op een gescheiden, onaantrekkelijke vrouw met kids en een boel problemen? Wat ging er in je om, of was je op dat moment zo gefrustreerd dat je het feit dat je eindelijk eens vrouwelijke aandacht kreeg verwarde met oprechte verliefdheid?quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:16 schreef Magicfrankie het volgende:
[..]
Zo'n reactie had ik wel verwacht, er zijn altijd wel personen die meteen met een veroordeling klaar staan....
Nee, ik heb geen vrouw 'genomen', ik werd verliefd... lees nog maar een keer... ik schreef 'als ik aan het begin van de relatie nuchter had nagedacht', en dat kon ik op dat moment dus niet.
Ik was me wel bewust van de verschillen tussen ons, en heb zoals iedereen de afweging gemaakt, maar zag dat niet als een probleem, en gedurende de eerste 1,5 jaar was het ook geen probleem, we waren erg gelukkig samen.
Daarna kwamen er meer ruzies, frustraties etc. waarna ik de relatie heb afgebroken, dat was best een moeilijke tijd kan ik je melden, want ik hield echt van haar.
Achteraf ben ik blij wat ik heb meegemaakt, omdat ik er een stuk volwassener van ben geworden.
En dat is nou precies wat ik bedoelde met mijn bericht... Als je het zo nuchter gaat bekijken lijkt het helemaal niks...quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:11 schreef HenryHill het volgende:
Nee, dat is idd niet de meest ideale situatie. Ik ben het met je eens dat je niet moet rekenen op een fotomodel, maar dit is wel heel erg het andere uiterste. Ik bedoel tja, als het voor jou heeft gewerkt, prima hoor, maar ik zou het zelf niet doen.
Soms schiet ook wel eens de gedachte door mij heen dat ik gewoon moet pakken wat ik pakken kan, maar zo wanhopig ben ik nog niet. Maar wellicht komt die dag ooit wel.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Nou ja, je kwam een beetje over als iemand die uit pure eenzaamheid en frustratie maar wat begint met een makkelijke prooi, puur en alleen om wat ervaring op te doen, ik denk dat ik niet de enige ben die het op die manier heeft begrepen. Maar waarom werd je verliefd op een gescheiden, onaantrekkelijke vrouw met kids en een boel problemen? Wat ging er in je om, of was je op dat moment zo gefrustreerd dat je het feit dat je eindelijk eens vrouwelijke aandacht kreeg verwarde met oprechte verliefdheid?
Ja, de hoop op een net zo onervaren meisje als ik heb ik al opgegeven.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:23 schreef Magicfrankie het volgende:
[..]
Als je nu tussen de 25 en de 30 bent en je gaat zitten te wachten op een vrouw zonder verleden moet ik je uit de droom helpen... daar zijn er maar heel weinig van...
Dat dacht ik ook een paar jaar terug, en ik heb mijn 1e keer beleefd met een meisje dat ik eigenlijk niet aantrekkelijk vond. Het is een heel goede vriendin geworden, dus op zich was de 1e keer achteraf gezien met niet zomaar iemand, maar ik had bij nader inzien toch liever gewacht.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Soms schiet ook wel eens de gedachte door mij heen dat ik gewoon moet pakken wat ik pakken kan, maar zo wanhopig ben ik nog niet. Maar wellicht komt die dag ooit wel.
Dat is dan wel weer waar. Voor mij in ieder geval wel. Ik sta op het punt om compleet gek te wordenquote:maar ik denk dat het je nu zo frustreerd dat het je echt tegenwerkt. Ik denk echt dat je er nu gewoon ongelofelijk last van hebt.
Eerst even een misverstandje uit de weg helpen.. ik schreef 'niet de allerknapste', daarmee bedoel ik niet 'onaantrekkelijk', naar mijn idee zit daar ook nog iets tussenin namelijk...quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:21 schreef nozem het volgende:
Nou ja, je kwam een beetje over als iemand die uit pure eenzaamheid en frustratie maar wat begint met een makkelijke prooi, puur en alleen om wat ervaring op te doen, ik denk dat ik niet de enige ben die het op die manier heeft begrepen. Maar waarom werd je verliefd op een gescheiden, onaantrekkelijke vrouw met kids en een boel problemen? Wat ging er in je om, of was je op dat moment zo gefrustreerd dat je het feit dat je eindelijk eens vrouwelijke aandacht kreeg verwarde met oprechte verliefdheid?
Voor alle duidelijkheid: seks is niet de reden waarom ik een relatie wil, maar het is wel zo dat het doorgaans zo is dat geen relatie automatisch geen seks betekent. En dat is gewoon frustrerend ja, want zo lijden we dubbel onder het feit van geen relatie hebben.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:28 schreef accelerator het volgende:
@ hobbs: dat jij seks nou niet het belangrijkste vind betekent niet dat dat voor ons ook zo is. Voor veel mensen is seks ZEER belangrijk (het leidt immiers tot voortplanting, zo zit de natuur in elkaar) en een relatie stelt hun daartoe in staat. We zijn er inderdaad gefrustreerd over dat het niet lukt (zeker als je bedenkt dat er heel wat mindere goden zijn die wel iemand hebben).
Naar de hoeren? Geen denken aan. Ik wil de real thing!
Hoe oud ben jij eigenlijk accelerator?quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:30 schreef accelerator het volgende:
[..]
Nog eventjes over dat liegen. NATUURLIJK lieg je. Ze hoeft er toch niet achter te komen als je het een beetyje goed doet.
Je moet niet bij die vlinderclub (ff als voorbeeld) gaan om je toekomstige vriendin te ontmoeten, maar gewoon om te doen wat je leuk vind. Wanneer je zelf dingen doet die je leuk vind, en anderen zien dat, dan gaan ze wellicht anders naar je kijken. Mensen met dezelfde interesse krijgen misschien meer interesse in je, en je hebt er zelf ook lol in, omdat je doet wat je leuk vindt.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:29 schreef dyna18 het volgende:
DeStedebouwer:
Tja, als het niet vanzelf gaat, wat blijft dan nog over....
Het was een meid die je vaag kende?ben stiekem toch wel blij voor jequote:Op donderdag 17 juni 2004 15:34 schreef Pheno het volgende:
In januari was ik eerst jarig, ook altijd een gezellige boel (voel het sarcasme hier). Een dag later voegde iemand me toe aan haar msn.
Dat is natuurlijk niet waar. Al ligt het een beetje aan de 'kringen' waar je je in begeeft. Ik ken vrijgezelle mannen die echt de ene na de andere one night stand hebben. Een kerel uit een studentenhuis waar een stuk of 10 vrouwen wonen die hij al allemaal heeft gehad, dat soort dingen. Qua uiterlijk is het overigens gewoon een doorsnee iemand, waarom hij al die vrouwen het bed in krijgt is me een raadsel eigenlijk..quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid: seks is niet de reden waarom ik een relatie wil, maar het is wel zo dat het doorgaans zo is dat geen relatie automatisch geen seks betekent. En dat is gewoon frustrerend ja, want zo lijden we dubbel onder het feit van geen relatie hebben.
Ja, allemaal euk en aardig voor jou. Maar er zit een wereld van verschil tussen 'nooit een vriendin gehad' en '1x een vriendin gehad'quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:26 schreef DeStedebouwer het volgende:
Je moet gewoon eens een keer niet bang zijn om op je bek te gaan, en gewoon doen zoals je denkt dat het moet of zoals je denkt dat iedereen het doet. En dat is echt niet alleen uitgaan, zuipen en feesten.
Als je niet van stappen houdt ga dan bij een vlinderclub of iets anders wat je interesseert. Als je tenminste op zoek bent naar iemand die dezelfde interesses heeft als jij zelf.
Ik ben zelf 22, heb 1x een half jaartje verkering gehad maar het was toch niet echt mijn type bij nader inzien. Ik ben nu gewoon lekker vrijgezel, ik doe er zelf niks toe om verkering te krijgen dus het zal nog wel ff zo blijven. Als ik er wel iets toe zou doen ook. Het is gewoon ff net de goeie tegenkomen. Ik geloof er niet in dat je aan zoiets echt moet werken.
Juist!quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
En dat is volgens mij de grootste reden dat de broeders van dit broederschap (ik ook dus) geen vriendin hebben; TE negatief denken over onszelf en de ander, en TE weinig lef
Moeilijk precies te zeggen wanneer het een blauwtje was. Ik gok het op een half keer.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hij stelde ook 1 hele goeie vraag waar nog niemand antwoord op gegeven heeft:
Hoe vaak ben je op je bek gegaan, heb je een blauwtje gelopen??
1x serieus gehad, dus gedurende een langere periode.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, allemaal leuk en aardig voor jou. Maar er zit een wereld van verschil tussen 'nooit een vriendin gehad' en '1x een vriendin gehad'
darn, jij denkt echt simpel of ben je gewoon gefrustreerd ofzo?quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:16 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Voor een avondje is al een begin natuurlijk..
Maar als je op jongens valt waarvan je denkt of weet dat ze een one night stand zoeken, dan zoek je dus verkeerd en niet op je eigen niveau..
Het probleem is meestal dat meisjes juist op die jongens vallen en dan worden ze gekwetst, maar dat is hun eige schuld want ze vallen alleen mar op uiterlijk
En daar ligt ook een deel van het probleem, jezelf lef aanpraten, desnoods via een paar biertjes.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:49 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Moeilijk precies te zeggen wanneer het een blauwtje was. Ik gok het op een half keer.
Wat hebben players volgens jou dan, dat ze zo succesvol maakt?quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:54 schreef -tammie- het volgende:
[..]
darn, jij denkt echt simpel of ben je gewoon gefrustreerd ofzo?
Precies wat ik al in een eerder bericht zei.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:53 schreef -tammie- het volgende:
[..]
Ja, ben ook van plan wat meer contact op te zoeken. Al leidde dat in het verleden tot slechts meer bekenden, niet vrienden of relaties.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:58 schreef Beach het volgende:
En daar ligt ook een deel van het probleem
Hobbs schreef (helaas worden quotes niet genest, dus dan herhaal ik het nogeens en zet ik mijn reactie er maar onder):quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als het je irriteert moet je het niet lezen, net zoals lui die vinden dat er te veel voetbal op tv is naar een andere zender moeten kijken.
Verder wordt er wel degelijk naar onszelf gekeken! Toch beter lezen kerel!
Waarschijnlijk bedoelt hij zelfkritiek. Ik baal als 37-jarige ook dat ik geen relatie en/of seks heb, maar ik erken ook dat ik soms fouten maak en kansen laat liggen. Gedeeltelijk zal ik ook aan mijzelf moeten werken.quote:Er wordt nergens, maar dan ook nergens naar jezelf gekeken.
Seks is een natuurlijk behoefte, maar ik lees niet uit Hobbs bericht dat hij seks niet belangrijk vindt. Zijn eigen mening of wel of niet hebben van seks, en of hij zelf wel of geen seks heeft gehad, schrijft hij nl. niet op.quote:[..]
Waarom is seks belangrijk voor je? Dat is een heel natuurlijke behoefte die bijna lle mensen hebben. Dat jij die behoefte blijkbaar niet hebt wil niet zeggen dat dit voor ons allemaal egdlt.
En inderdaad: ik moet er niet aan denken als maagd te sterven...
Tja dat snap ik zelf ook niet. Ik denk dat ze gewoon veel proberen en dan is het 1 op de 10 keer wel een keer raak. Misschien zijn het naieve meiden die in hun gladde praatjes geloven en daardoor de fout in gaan, of gaat het die meiden net zo goed om het 'pakken van een lekker ding'.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:04 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Wat hebben players volgens jou dan, dat ze zo succesvol maakt?
Je mag best geirriteerd raken, maar dan willen we wel jouw visie weten
Ik heb de irritante neiging om dingen te overdrijven, mijn excuses. Ik probeerde aan te geven dat er mijn insziens te weinig zelfreflectie aan bod kwam. Ik ben wel blij dat de discussie nu een andere wending heeft genomen en dat dat meer aan bod komt.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:12 schreef hanskamp het volgende:
[quote]
Waarschijnlijk bedoelt hij zelfkritiek. Ik baal als 37-jarige ook dat ik geen relatie en/of seks heb, maar ik erken ook dat ik soms fouten maak en kansen laat liggen. Gedeeltelijk zal ik ook aan mijzelf moeten werken.
[..]
Nee, ik heb nog geen seks gehad. Ja, ik wil best seks (graag zelfs), maar dan wel met iemand die waar ik verliefd op ben/van hou en waarbij dat (imo) wederzijds is. Tuurlijk is seks belangrijk, ik gaf alleen aan dat ik het niet zo belangrijk vindt dat ik er dag en nacht aan moet denken en dat het mij niet tot krankzinnigheid toe frustreerd.quote:Seks is een natuurlijk behoefte, maar ik lees niet uit Hobbs bericht dat hij seks niet belangrijk vindt. Zijn eigen mening of wel of niet hebben van seks, en of hij zelf wel of geen seks heeft gehad, schrijft hij nl. niet op.
Daarom zeg ik ook: een bak mazzel hebben is ook voor de minder bedeelden (lees: mensen die het niet zo makkelijk afgaat) onder ons een must. En dat ik zelfmedelijden had: tja, ik baalde op dat moment helemaal van mezelf, van top tot teen. Maar daar kunnen de mensen die nog de moeite hebben genomen in dat topic over meepratenquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:58 schreef Pectos het volgende:
Mooi verhaal Pheno, erg leuk voor je!!
Toch geloof ik dat zelfmedelijden -in de meeste gevallen- je niet veel verder zal helpen een vriendin te krijgen..
Ik heb hetzelfde. Ik ken ook amper meiden om maar niet te spreken over leuke meiden. Het uitgaansleven en de via-via-methode bieden mij op dit moment de grootste kans om een leuke meid te ontmoeten. Hierdoor kom ik dan regelmatig in contact met diverse meiden. Dit gebeurt vooral op een onschuldige manier zoals ik al eerder beschreven heb. Ik maak kort een praatje waarbij ik geenzins hen probeer te versieren. Mocht ik na een tijdje het idee hebben dat het toch wel een leuke meid is (gebaseerd op dezelfde interesses en dezelfde humor) dan probeer ik haar te versieren. Daarbij vraag ik dan iets meer persoonlijkere vragen en leg mijn hand rond haar midden als ik hem haar spreek. Helaas ben ik dan blind voor allerlei signalen van haar kant om te kunnen ontdekken of het ook wederzijds is. Ik probeer het gesprek ook niet tot op het einde uit te stellen, maar vraag meestal na een tijdje haar telefoonnummer. Daarna probeer ik via anderen te achterhalen wat voor persoontje zij in hun ogen is. Natuurlijk laat ik mij niet te zeer door hen te beinvloeden maar ik vind het toch wel belangrijk om iets meer achtergrond informatie over haar te verzamelen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:35 schreef hobbs het volgende:
Laten we het bij de feiten houden: je moet, hoe dan ook, contact hebben met een vrouw voordat er verder iets gebeurt. Laten we ons daar eens op concentreren, want we hebben het de hele tijd over: ja, ze moet me niet, ze wil me niet etc. etc. Maar mijn probleem is dat ik geen vrouwen ken en moeilijk contact leg met ze.
Hoe ervaren jullie dat?
Ik zal dat ook eens proberen. Misschien helpt het als ik mij omschrijf:quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:46 schreef Beach het volgende:
je manier van denken wordt gevormd naar aanleiding van je manier van leven. je praat jezelf niet omhoog maar je praat het goed, van nature wil de mens niet alleen zijn en wil het voortplanten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:19 schreef hobbs het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik hier niet op in moeten gaan aangezien jij ook niet de moeite neemt om inhoud aan je post te geven, maar ik ben nu toch eenmaal bezig.
Nee, ik praat mezelf niet omhoog. Ik praat over mezelf. Hoe ik in elkaar zit en hoe ik over de dingen denk. Niet iedereen die nog nooit een relatie heeft gehad is meteen tot suicidiale neigingen toe gefrustreerd (EDIT: ik gebruik even een extreme uitspraak om m'n punt duidelijk te maken...ik spreek niemand aan!). De een gaat er anders mee om dan de ander.
Wat voor voordeel zou ik er uit halen door mezelf omhoog te gaan praten? Krijg ik dan sneller een relatie? Of mag ik het soms niet uiten dat ik minder gefrustreerd ben dan anderen? Ik geef enkel mijn mening in een discussie omdat ik ook mijn kant wil laten horen. Mischien heeft iemand er wat aan, dat zou erg mooi zijn. Als het overkomt als: 'haha, jullie zijn frusties en ik ben de man!' dan bied ik daarvoor mijn excuses aan, want dat is zeker niet de bedoeling.
Maar ik kan werkelijk waar niet zeggen dat iemand dat er uit zou kunnen halen.
Bij jou wellicht, bij mij is het andersom. Ik leef naar hoe ik denk.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:27 schreef RijstNatie het volgende:
je manier van denken wordt gevormd naar aanleiding van je manier van leven.
Wederom het tegenovergestelde. Ik praat me juist niet omhoog. Ik weet dat het aan mezelf ligt, aan mijn zelfbeeld, aan mijn zelfvertrouwen, aan mijn angst om vrouwen aan te spreken. Ik leg juist niet de schuld bij anderen neer. Het komt niet doordat vrouwen op een bepaalde wijze in elkaar zitten, of dat vrouwen het makkelijker hebben dan mannen (imho). Je argumentatie raakt kant noch wal.quote:je praat jezelf niet omhoog maar je praat het goed,
Ik heb ook nergens gezegd dat ik 't niet wil. Ik wil ook niet alleen blijven, integendeel. Maar ik laat mijn frustraties mij niet dusdanig beïnvloeden dat het mij m'n kop kost. Wil je horen dat ik ook tot het uiterste toe gefrustreerd ben en aan niks anders denk? Neen. Ik ben juist op het punt dat mijn leven weer een beetje beter gaat, dat ik erover kan praten met mijn vrienden, dat ik weer eens positief kan zijn over dingen. En dat laat ik me niet meer afnemen. Niet door het gebrek aan een vriendin, niet door het ontbreken van sex.quote:van nature wil de mens niet alleen zijn en wil het voortplanten.
De manier waarop makt niet uit
Tja, die meisjes staan om je heen omdat je 'die toffe leraar' bent. Vaak zat gezien.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:27 schreef hanskamp het volgende:
[..]
Ik zal dat ook eens proberen. Misschien helpt het als ik mij omschrijf:
Ik ben 1.85 en ik weeg ongeveer 82 kilo. Ik heb in het verleden rond de 92 gewogen en ik had een buikje. Dat buikje is nu dus weg. Verder ben ik roodharig en draag ik een bril. Maar ik geloof echter niet dat het uiterlijk allesbepalend is voor aantrekkelijkheid (ik zou "aantrekkelijkheid" daarom uitgebreider willen omschrijven, uiterlijkheid is slechts een van de criteria om te bepalen of iemand aantrekkelijk is). In de omgang met andere collega's en vrienden ben ik oplossingsgericht (los graag problemen op), leg ik graag dingen uit, lach snel (word omschreven als vrolijk), heb ik soms juist een snelle babbel. Ik word door veel leerlingen (vooral meisjes) van mijn school begroet. Ik weet nog dat ik - toen ik nog toezicht hield op de mediatheek - er soms wel 5 meisjes om mij heen staan. Ik moet soms zelfs dreigen ze weg te sturen, omdat ze me van het werk afhielden. Het ene moment heb ik veel humor, het andere moment ben ik serieus.
Ik merk dat ik veel oogcontact heb in de trein of op straat terwijl ik naar huis wandel (op weg naar school zijn er weinig mensen op straat, maar ik loop dan ook een andere route). Waarschijnlijk ben ik toch aantrekkelijk. In de disco heb ik een meisje afgewezen omdat ze bijna 20 jaar jonger is. Het ligt soms ook aan mijzelf dat ik geen relaties heb gehad.
Nee maar, ik ben benieuwd of ze er ook nog zo over denken indien er closer contact zal ontstaan. Ze zeggen van wel, maar of dat de realiteit is...Ik hoop het echt, maar geloven doe ik dat maar half.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:09 schreef Pectos het volgende:
Een vriend van me (30) heeft ook nog nooit een relatie gehad en is nog maagd. Hij zit er totaal niet mee en zat het laatst op een verjaardag te vertellen, en de reacties van vrouwen waren inderdaad verbaasd (terwijl hij echt niet zo knap is) tot geinteresseerd. Hij stelt hoge eisen (zegt hij) en de aanwezige vrouwen vonden het verder niet echt raar..
Ik ben inderdaad tot de conclusie gekomen dat ik de afgelopen jaren veel te weinig nieuwe meisjes heb leren kennen, daar moet ik dus verandering in aanbrengen om mijn kansen te vergroten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:22 schreef robbedoes het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ik ken ook amper meiden om maar niet te spreken over leuke meiden.
Ik denk dat we daar vroeger te verlegen voor waren en inmiddels hier door onze ervarenheid worden genekt. We weten immers niet hoe ver we kunnen gaan etc.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:52 schreef M_Schtoppel het volgende:
Tijdens de zelfvertrouwen cd van MF ook even aan de nodige zelfreflectie gedaan en ik denk ook dat ik gewoon veel te voorzichtig ben. Denk van sommige acties al snel dat dat veel te brutaal of vrijpostig is. Bijvoorbeeld die gozer die meldde dat hij op een gegeven moment zijn hand om haar middel legt. Dat zou ik dus NOOIT doen, gewoon omdat ik dat niet durf. Ik denk dat ik gewoon te bang ben over haar grenzen heen te gaan. En eigenlijk is dat best gek, want op andere gebieden kan ik dus juist hondsbrutaal zijn.
Nee de klappen in het gezicht had je op de middelbare school moeten krijgen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar vroeger te verlegen voor waren en inmiddels hier door onze ervarenheid worden genekt. We weten immers niet hoe ver we kunnen gaan etc.
als ik je een tip mag geven; een hand om een meisje d'r middel leggen komt voor veel vrouwen over als opdringerig. (of ze moet enorm bezopen zijn ofzoquote:Op donderdag 17 juni 2004 18:52 schreef M_Schtoppel het volgende:
Tijdens de zelfvertrouwen cd van MF ook even aan de nodige zelfreflectie gedaan en ik denk ook dat ik gewoon veel te voorzichtig ben. Denk van sommige acties al snel dat dat veel te brutaal of vrijpostig is. Bijvoorbeeld die gozer die meldde dat hij op een gegeven moment zijn hand om haar middel legt. Dat zou ik dus NOOIT doen, gewoon omdat ik dat niet durf. Ik denk dat ik gewoon te bang ben over haar grenzen heen te gaan. En eigenlijk is dat best gek, want op andere gebieden kan ik dus juist hondsbrutaal zijn.
Ik begin steeds vaker te denken dat ik al zo verre gedwaald ben dat ik nu ergens totaal verdwaald en verdwaasd door een oerwoud rondhuppel in deze.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:02 schreef Bart_Simpson het volgende:
[..]
Ik bekijk dat wel zo,.....maar ja; beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald.
Ja inderdaad, in vergelijking met jou ben ik er nog zeer jong bij.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:05 schreef M_Schtoppel het volgende:
Eigenlijk is het natuurlijk te zot voor woorden dat ik (we) nu pas dingen proberen te leren waarmee je eigenlijk op je 16e al mee had moeten beginnen. Beschamend gewoon![]()
Dat gevoel herken ik wel!quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik begin steeds vaker te denken dat ik al zo verre gedwaald ben dat ik nu ergens totaal verdwaald en verdwaasd door een oerwoud rondhuppel in deze.
Op mijn triestste momenten denk ik dat, overigens niet altijd.
Jep, ik heb het er laatst nog met 'mensen' over gehad: Je moet op het juiste moment van spoor wisselen. Als je dat niet doet, rijdt je het bos in......en there's no coming back.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik begin steeds vaker te denken dat ik al zo verre gedwaald ben dat ik nu ergens totaal verdwaald en verdwaasd door een oerwoud rondhuppel in deze.
Op mijn triestste momenten denk ik dat, overigens niet altijd.
Ik geloof niet dat datingsites de oplossing zijn, maar het andere wat je zegt is interessant.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:12 schreef Bart_Simpson het volgende:
[..]
Jep, ik heb het er laatst nog met 'mensen' over gehad: Je moet op het juiste moment van spoor wisselen. Als je dat niet doet, rijdt je het bos in......en there's no coming back.
Lullig, maar ik zie het als een belangrijk moment, omdat je anders maatschappelijk gezien teveel mist, en dus moet je op het spoor zitten waar je dus een vriendin hebt.
mijn wagon kachelt nu richting 'no-man's land' en ik ben van plan de wissel om te gooien voordat het te laat is. Je eindigt echt slecht...
"t is niet anders.......maar ik ga me inschrijven op dating-site's.
Nou, er is altijd een 'coming back' mogelijk natuurlijk!! Maar hoe dieper je in het bos zit, hoe langer de weg terug is natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:12 schreef Bart_Simpson het volgende:
[..]
Jep, ik heb het er laatst nog met 'mensen' over gehad: Je moet op het juiste moment van spoor wisselen. Als je dat niet doet, rijdt je het bos in......en there's no coming back.
Lullig, maar ik zie het als een belangrijk moment, omdat je anders maatschappelijk gezien teveel mist, en dus moet je op het spoor zitten waar je dus een vriendin hebt.
mijn wagon kachelt nu richting 'no-man's land' en ik ben van plan de wissel om te gooien voordat het te laat is. Je eindigt echt slecht...
Ja, maar toch blijven ze ergens hangen heb ik het gevoel. Maar inderdaad als ik alleen blijf ga ik ook minimaal 80 uur per week werken om er zo min mogelijk aan te denken.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:25 schreef -tammie- het volgende:
volgens mij zijn er juist best wel veel single mensen in topposities; je kan je dan juist helemaal richten op je carriere
Duur geintje , om volledig gebruik van zo'n site maken moet je betalen. Dan is een cafetje of iets anders waar veel dames komen toch goedkoper. En je weet ook meteen waar je mee te maken hebt. Je ziet elkaar.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:12 schreef Bart_Simpson het volgende:
[..]
Dat het duur is maakt geen flikker uit, want ik heb er heel wat voor over om een meisje te vinden. Maar ik geloof niet dat het werkt en daarom schrijf ik me niet in.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:34 schreef Mogiin het volgende:
[..]
Duur geintje , om volledig gebruik van zo'n site maken moet je betalen. Dan is een cafetje of iets anders waar veel dames komen toch goedkoper. En je weet ook meteen waar je mee te maken hebt. Je ziet elkaar.
Ik ben geen cafe mens, en disco ook al niet.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:34 schreef Mogiin het volgende:
[..]
Duur geintje , om volledig gebruik van zo'n site maken moet je betalen. Dan is een cafetje of iets anders waar veel dames komen toch goedkoper. En je weet ook meteen waar je mee te maken hebt. Je ziet elkaar.
Ik heb me ook wel eens ingeschreven , maar nooit echt geluk gehad. Elke keer woonde ze echt ver weg. Ik heb geen zin om steeds heen en weer te reizen voor een meid waar ik nog geen goed gevoel over heb. Chatten en mailen , tja , ik spreek liever af. Gezellig middagje / avondje naar een pretpark , museum , weet ik veel wat ze leuk vind.
Nee , ik denk dat het verstandiger is in je eigen omgeving een leuke uitgaans-plek te zoeken dan een dating-site. Je hoeft niet naar een cafe of disco te gaan als je daar niet van houd , er zijn genoeg andere plekken om heen te gaan.
Wel als het niet lukt en iedere maand weer opnieuw moet betalen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat het duur is maakt geen flikker uit.
Precies en bij uitgaan denken veel ook meteen aan een skihut vol brallende boeren en arrogante breezermeisjes die zat zijn en op proletenmuziek stampenquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:34 schreef Mogiin het volgende:
[..]
Nee , ik denk dat het verstandiger is in je eigen omgeving een leuke uitgaans-plek te zoeken dan een dating-site. Je hoeft niet naar een cafe of disco te gaan als je daar niet van houd , er zijn genoeg andere plekken om heen te gaan.
Als het wel lukt moet je iedere maand nog veel meer betalen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:48 schreef Mogiin het volgende:
[..]
Wel als het niet lukt en iedere maand weer opnieuw moet betalen.
Je kan ook gewoon rustig gaan zitten in een cafe met zoiets als Spa rood. Gaat me best wel goed af. Je hoeft niet perse meteenheel druk en grappig te gaan doen. Ruuuuusssst..... Gewoon relaxed rondhangen, chillen en je verbazen. Daar leer je ook wat van. Ik moet op vrijdagavond ook weer wennen aan de mensenmassa in het cafe.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:40 schreef Bart_Simpson het volgende:
Ik ben geen cafe mens, en disco ook al niet.
Daarnaast heb ik weinig (lees: geen) vrienden. Dus dan ga je ook niet zo snel naar een cafe. Ja, ik zie mezelf al binnestrompelen alleen: "barman, 1 whiskey, en laat de fles maar staan".
neej, ik weet eerlijk gezegt niet zo goed waar ik dan wel heen kan.
Als we nou met zijn allen naar dezelfde kroeg gaan lijkt het net alsof we mega-populair zijn en tal van vrienden hebben. Moet werken.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:53 schreef M_Schtoppel het volgende:
Daar heb ik ook wel eens aan zitten denken, om gewoon in een kroeg om je heen te gaan zitten kijken. Maar staat dat niet ontzettend suf en gefrustreerd?
Als jij de meningen van dronken mensen wat doet dan wel. Als je relaxed zit kunnen ze hoogstens geinterresseerd raken.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:53 schreef M_Schtoppel het volgende:
Daar heb ik ook wel eens aan zitten denken, om gewoon in een kroeg om je heen te gaan zitten kijken. Maar staat dat niet ontzettend suf en gefrustreerd?
Waarom zou dat gefrustreerd staan? Doen joh!quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:53 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dan kun je beter random vrouwen via msn toevoegen. Dat wil nog wel eens op iets uitlopen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:06 schreef Mogiin het volgende:
Begrijp me niet verkeerd , ik wil gerust een hoop geld uitgeven om een leuke meid te vinden.
Maar aan datings-sites vind ik weggegooid geld , slechte ervaring mee.
Nee , dan neem ik liever een leuke meid mee uit eten in een luxe restaurant.
Maar je moet die meid wel ergens vandaan halen. Ze zal immers niet op een avond bij je aanbellen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:06 schreef Mogiin het volgende:
Begrijp me niet verkeerd , ik wil gerust een hoop geld uitgeven om een leuke meid te vinden.
Maar aan datings-sites vind ik weggegooid geld , slechte ervaring mee.
Nee , dan neem ik liever een leuke meid mee uit eten in een luxe restaurant.
Ik kan ook lekker de beest uithangen als ik het vertrouwen heb dat het kan in mijn omgeving. Daarom kijk ik meestal eerst de kat uit de boom.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:52 schreef M_Schtoppel het volgende:
die gozer die meldde dat hij op een gegeven moment zijn hand om haar middel legt. Dat zou ik dus NOOIT doen, gewoon omdat ik dat niet durf. Ik denk dat ik gewoon te bang ben over haar grenzen heen te gaan. En eigenlijk is dat best gek, want op andere gebieden kan ik dus juist hondsbrutaal zijn.
Was maar een voorbeeldje.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:07 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oeh jongen, DAT moet je juist niet doen. Zie het ebook van DDA
Precies , door in mijn omgeving naar een leuke uitgaans-gelegenheid te zoeken en daar zo vaak mogelijk heen te gaan.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar je moet die meid wel ergens vandaan halen. Ze zal immers niet op een avond bij je aanbellen.
Ik heb verschillende i-net dates gehad, en ze hebben geen van allen moeite gekost, als het moet is het binnen een avondje al gepiept zelfs. Maargoed, die tijd is nu een beetje voorbij, vroeger was ik een stuk gedrevener.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:12 schreef Mogiin het volgende:
[..]
Precies , door in mijn omgeving naar een leuke uitgaans-gelegenheid te zoeken en daar zo vaak mogelijk heen te gaan.
Ik denk dat dat toch veel beter is dan steeds achter de computer te zitten om te kijken of je mail hebt.
Of te chatten natuurlijk , want ze gaan toch niet meteen met je uit.
Betrouwbaar overkomen, beetje humor doet wonderen. Wat over jezelf vertellen zodat ze een beeld kan vormen van je, en een fotootje sturen. En gewoon (hoe cliche) jezelf blijven.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:22 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh? Hoe doe je dat dan dat ze zo makkelijk happen?
flink doorzeurenquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:22 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik heb ooit 1 keer een date gehad via inernet en dat ging inderdaad vrij snel moet ik zeggen. Kwam alleen geen vervolg op, maar goed.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:27 schreef M_Schtoppel het volgende:
ik ben wat dat betreft wel heel benieuwd naar de MF-technieken die ze hiervoor ontwikkeld hebben.
Nee dat juist totaal niet eigenlijk. Werkt alleen maar averechts. Ik heb op i-net nooit gezeurd om een date, meestal was het zelfs andersom, maargoed..quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:28 schreef -tammie- het volgende:
[..]
flink doorzeuren
Ja dat vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:22 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nahja bij mij werkte het welquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:29 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee dat juist totaal niet eigenlijk. Werkt alleen maar averechts. Ik heb op i-net nooit gezeurd om een date, meestal was het zelfs andersom, maargoed..
Trustequote:Op donderdag 17 juni 2004 20:51 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oke mannen en dame, ik ga er van tussen, mijn mandje in en mooie dromen dromen, hopelijk...
Zaag zaag, snurk snurk.......
Ah, vandaar dat je nog steeds vrijgezel bent. Het nachtleven is aan jou niet besteed.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:51 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oke mannen en dame, ik ga er van tussen, mijn mandje in en mooie dromen dromen, hopelijk...
Zaag zaag, snurk snurk.......
Ik zou dat ook niet doen, totdat ik haar wat beter ken. Dan weet ik misschien wat ze precies wil. Ik versier haar liever verbaal, door te flirten dan door aanraking.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:03 schreef -tammie- het volgende:
[..]
als ik je een tip mag geven; een hand om een meisje d'r middel leggen komt voor veel vrouwen over als opdringerig. (of ze moet enorm bezopen zijn ofzo) Als je het mij vraagt is dit echt een slechte manier om een meid te versieren. Niet doen dus
(maarja...wie ben ik heh)
Slaap lekker M_Schtoppel en droom maar lekker over uitgestrekte zomerweiden met gewillige dartelende nymfjes, helemaal voor jou alleen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Euh, .....oeh wat?? (Schrikt opeens wakker) Nachtleven? Wat is dat? Oh ja, gaaaaaaap ik snap hem al en ik zal bla blab blub, .........zaaaaaag zaaaaaag snurk snurk
"Hertjes", was het toch??quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:09 schreef nozem het volgende:
[..]
Slaap lekker M_Schtoppel en droom maar lekker over uitgestrekte zomerweiden met gewillige dartelende nymfjes, helemaal voor jou alleen.
Nee, bestialiteit, daar doet deze Grote Vriendelijke Reus niet aan.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:11 schreef Pectos het volgende:
[..]
"Hertjes", was het toch??
Dank u dank u.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:03 schreef CEx het volgende:
//volkomen offtopic
Ik ben blij dat je van avatar gewisseld bent Bart_Simpson, die vorige was echt kut![]()
zelfs Da Bart Meister wil wel van de partij zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
Whiehoo, een 'gefrustreerde'-broeders-broederschap-meeting!!!
IK kom ook!!!
tenzij ik binnenkort een vriendin heb.., maar die kans is niet zo groot
Komt ook weer zo egoistisch over!quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:26 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat over jezelf vertellen zodat ze een beeld kan vormen van je,
idd, als een jongen me gelijk om m'n middel beet pakt dan is de romance al gelijk kansloos.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:06 schreef hanskamp het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet doen, totdat ik haar wat beter ken. Dan weet ik misschien wat ze precies wil. Ik versier haar liever verbaal, door te flirten dan door aanraking.
Ligt aan de jongen, dat weet ik zeker. Als de mr. Perfect zich ineens aandient dan ben je wat dat betreft ineens een stuk minder kritisch..quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
idd, als een jongen me gelijk om m'n middel beet pakt dan is de romance al gelijk kansloos.
mr. Perfect flikt zoiets nietquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:09 schreef nozem het volgende:
[..]
Ligt aan de jongen, dat weet ik zeker. Als de mr. Perfect zich ineens aandient dan ben je wat dat betreft ineens een stuk minder kritisch..
Nee, het is inderdaad vrij gluiperig. Toch denk ik dat een Brad Pitt aardig ver kan komen bij de meeste vrouwen zonder eerst een vriendelijk praatje met ze te hebben gemaakt.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:14 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
mr. Perfect flikt zoiets niet![]()
Maar dat terzijde
Nah... gewoon met je klauwen van me af blijven... vooral als ik nog geen naam oid gehoord heb... als ik zelf al een oogje op die persoon had gehad dan was ik blij geweest dat het misschien dan n beetje wederzijds zou zijn, maar als een wildvreemde even z'n hand om m'n middel legt dan is het wel toedeledokie...quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:09 schreef nozem het volgende:
[..]
Ligt aan de jongen, dat weet ik zeker. Als de mr. Perfect zich ineens aandient dan ben je wat dat betreft ineens een stuk minder kritisch..
Uiteraard. Ik ben ook niet gediend van wildvreemde vrouwenhanden.. alhoewel, als het echt een mooie vrouw is..quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nah... gewoon met je klauwen van me af blijven... vooral als ik nog geen naam oid gehoord heb... als ik zelf al een oogje op die persoon had gehad dan was ik blij geweest dat het misschien dan n beetje wederzijds zou zijn, maar als een wildvreemde even z'n hand om m'n middel legt dan is het wel toedeledokie...
Zal dat wellicht met de fysieke verschillen te maken hebben? Dat mannen over 't algemeen groter zijn dan vrouwen?quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:27 schreef nozem het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben ook niet gediend van wildvreemde vrouwenhanden.. alhoewel, als het echt een mooie vrouw is..
Hebben vrouwen dat nu niet? Ik zou mezelf niet geintimeerd voelen door een ontzettend mooie vrouw die haar hand om mijn middel legt, ook al is ze wildvreemd..
Volgens mij zitten mannen wat dat betreft echt anders in elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |