What ? Hoe saai ben je Lego ? Dit kan echt niet hoor, dat je het nog nooit hebt gebruiktquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gebruik het nooit, sowwy.
Bijna nooit dan.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
What ? Hoe saai ben je Lego ? Dit kan echt niet hoor, dat je het nog nooit hebt gebruikt![]()
Kan me haast niet voorstellen, vertel eensquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:25 schreef Mayhem het volgende:
Als ik ga vertellen waar ik dit voor gebruik, krijg ik een ban
Heren juist!quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:26 schreef klappernoot2000 het volgende:
Op kantoor over een damesplee spannen, succes verzekerd!![]()
Jij bent dus een beetje 'saai' met huishoudfoliequote:Op woensdag 16 juni 2004 20:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Bijna nooit dan.
Heb het wel eens gebruikt, maar dat was dan als ik even geen broodtrommel bij de hand had.En ik bemoei me niet met dingen in de keuken, ben niet bepaald een chef-kok.
Nee, bij het koffiezetapparaat.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:28 schreef Golf het volgende:
[..]
Heren juist!![]()
Bovenop het filter folie plakken?quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, bij het koffiezetapparaat.
Allicht.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:31 schreef Golf het volgende:
[..]
Bovenop het filter folie plakken?![]()
Waarvoor wel dan Hanneke ?quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:31 schreef Hanneke1983 het volgende:
Niet voor mijn brood, want daar gebruik ik aluminiumfolie voor
Ja, dat zou je wel willen weten he?quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarvoor wel dan Hanneke ? [afbeelding]
Ja, schaam je niet hoor, vertel het maarquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:35 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Ja, dat zou je wel willen weten he?
Goed idee.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:38 schreef _van_puffelen het volgende:
Ik gebruik het wel eens op een feesje, als iedereen flink wat op heeft, dan loop ik ff naar de plee en span het dan strak over de plee pot heen ;Y
quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:34 schreef Golf het volgende:
Ik rol mijn vriendin af en toe in de folie en als al het vocht uit haar is getrokken van de warmte,
dan gaat de folie er weer af en hebben we vreselijk wilde sex.![]()
Soort verkapt wurgsexverlangen denk ik.![]()
Oeh yeah, je wilt zeker de heftige details weten?quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, schaam je niet hoor, vertel het maar[afbeelding]
Tuurlijk, en uiteraard je mag ook foto's plaatsen als dat iets verduidelijktquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:42 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Oeh yeah, je wilt zeker de heftige details weten?
Nou, weet je... *fluistert...quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tuurlijk, en uiteraard je mag ook foto's plaatsen als dat iets verduidelijkt [afbeelding]
En danquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:50 schreef alsem het volgende:
in de fik steken
dan gaat het stinken en krijg je plakkerige zooi..quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan![]()
Arghhhhhhhhhhhhh neej, ik snap het niequote:Op woensdag 16 juni 2004 20:47 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Nou, weet je... *fluistert...
Snap je het nu?
feestquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:51 schreef alsem het volgende:
[..]
dan gaat het stinken en krijg je plakkerige zooi..
Nou kijk, als je dit doet dan... *fluistertquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Arghhhhhhhhhhhhh neej, ik snap het nie![]()
![]()
Vertel nou maar, iedereen is nieuwsgierig nu![]()
![]()
Snot fairquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:54 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Nou kijk, als je dit doet dan... *fluistert
Snap je het nu? Want ik blijf niet aan het uitleggen
Das best spannendquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:23 schreef davetje het volgende:
Ik gebruik het voor over de pot saté saus. Dan kan ik hem in de magnetron stoppe en is hij eerder klaar. Kan ik eerder van een frietje saté genieten.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:19 schreef Golf het volgende:
Wie zou dit durven dan?
Ik weet niet waarom, maar het heeft wel iets.![]()
[afbeelding]
dacht ik ook al. Is ook vrij orgineelquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Das best spannend![]()
Hehe, jij moet ook overal wat achter zoekenquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:32 schreef cinnamongirl het volgende:
In de jaren 50 gebruikten kids hhfolie als condoom.
In de film Grease zie je er een verwijzing naar: In het nummer 'Greased Lightning' wrijft John Travolta kort met een stuk folie over zijn buik.
Het heeft iets spannends, maar ik weet niet wat.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
wat heeft het dan
Durf jij hetzelf
![]()
Nou, zo eng lijkt het me niet hoor, lijkt me enger als iemand anders het bij je doet !quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:41 schreef Golf het volgende:
[..]
Het heeft iets spannends, maar ik weet niet wat.
Ik twijfel of ik het durf.![]()
Cool, toen werd het dus al voor 'meerdere' zaken gebruiktquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:32 schreef cinnamongirl het volgende:
In de jaren 50 gebruikten kids hhfolie als condoom.
In de film Grease zie je er een verwijzing naar: In het nummer 'Greased Lightning' wrijft John Travolta kort met een stuk folie over zijn buik.
oooh pleasequote:Op woensdag 16 juni 2004 21:46 schreef Rosbief het volgende:
Huishoudfolie is uit; Aluminiumfolie is in!![]()
Je kan natuurlijk makkelijk grenzen overschrijden, zoals te zien is op dit plaatje.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, zo eng lijkt het me niet hoor, lijkt me enger als iemand anders het bij je doet !
Het is waar hoor. Zoek het maar es op.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:36 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hehe, jij moet ook overal wat achter zoeken![]()
Ik gebruik het om mijn paprika in te bewaren.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool, toen werd het dus al voor 'meerdere' zaken gebruikt
Maarruh, waar gebruik jijzelf het eigenlijk voor Cinnamongirl ??![]()
Wow handig zegquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:59 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik gebruik het om mijn paprika in te bewaren.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:54 schreef Golf het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk makkelijk grenzen overschrijden, zoals te zien is op dit plaatje.
Ik wil graag vrouwen op deze manier verpakken omdat ik dan tijdelijk controle over ze
kan hebben.
Dat lukt mij niet via de gangbare wegen en dan ga je toch naar een alternatief zoeken.
En dit lijkt me wel een prettige manier om te onderdrukken.
Ik heb absoluut geen hekel aan vrouwen, maar af en toe moet ik domineren en
handboeien gebruiken gaat op den duur ook vervelen.
[afbeelding]
Hmmmmmmmmz, nu nog niets eigelijkquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:08 schreef Golf het volgende:
Zeg ts, wat doe je er zelf eigenlijk allemaal mee? [afbeelding]
Juist niet, dan moet je het er afhalen ! Maar is dat het enige wat je ermee doet, of kunt bedenkenquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:00 schreef BMWM3 het volgende:
Huishoudfolie
Uhm, je over je bord met eten doen, en dan in de magnetron opwarmen?
Sure, gewoon nieuwsgierig of ik de enige gek ben, die dat soort dingen wel grappig vind zoals bijvoorbeeld mijn foto (laatste dus, met dat meisje) of jouw laatste fotoquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:06 schreef Golf het volgende:
Maar waarom opende je dit topic dan precies?
Je moet blijkbaar toch al over folie nagedacht hebben.![]()
Ja sorry. Folie gebruik je om het gaar te makenquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Juist niet, dan moet je het er afhalen ! Maar is dat het enige wat je ermee doet, of kunt bedenken![]()
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:07 schreef muurjunky het volgende:
na een tijdje krijgt iemand geen lucht meer, he, als je huishoud folie goed gebruikt.................daarvoor zou ik het gebruiken, om anderen angst in te boezemen, met mijn machtige huishoudfolie
Restant etenquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:08 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ja sorry. Folie gebruik je om het gaar te makenDacht ik
Niet het kant en klare zoals in de winkels. Maar restant eten die je zelf maak
Nee, ik weet echt niets van huishoudfolie. Moet je echt aan de dames onder ons vragenquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Restant etenOi, het gaat hier over huishoudfolie, niet over het opwarmen van prakkies
Dus verder gaat je fantasie niet ?
Boringquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:14 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Nee, ik weet echt niets van huishoudfolie. Moet je echt aan de dames onder ons vragen
Vertel eensquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:17 schreef Adfundum het volgende:
Ik krijg nu wilde fantasieën over mijn met hhfolie afgedekte schaaltjes in de koelkast![]()
Hallo. Ik ga me niet instuderen voor huishoudfoliequote:Op woensdag 16 juni 2004 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Boring![]()
![]()
On Topic blijven jaquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:24 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Bla
Ik ben ontopic...quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
On Topic blijven ja![]()
* BMWM3 vraagt zich af of niemand anders huishoudfolie gebruikt voor 'meerdere' dingen![]()
En wat nog meer Blixar ?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:49 schreef Blixar het volgende:
ik gebruik het voor het kweken van plantjes
Ik vind dat niet gek hoor,quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sure, gewoon nieuwsgierig of ik de enige gek ben, die dat soort dingen wel grappig vind zoals bijvoorbeeld mijn foto (laatste dus, met dat meisje) of jouw laatste foto![]()
![]()
Klinkt grappig, wat voor dingen laat jij zoal krimpen dan huhquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:56 schreef Blixar het volgende:
ik heb hier nog een rol krimpfolie staan, die gebruik ik om dingen te laten krimpen![]()
Wat vind je niet grappigquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:55 schreef Golf het volgende:
[..]
Ik vind dat niet gek hoor,maar grappig ook niet.
![]()
ik gebruik het voor kleding die ik lang niet gebruik.quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt grappig, wat voor dingen laat jij zoal krimpen dan huh![]()
![]()
Wat verpak jij dan om wat bij elkaar te houden Blixar ?quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:07 schreef Blixar het volgende:
[..]
ik gebruik het voor kleding die ik lang niet gebruik.
en als verpakkingsmateriaal, om dingen bij elkaar te houden.
niet wat jij dacht dus![]()
rotzooi enzoquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat verpak jij dan om wat bij elkaar te houden Blixar ? [afbeelding]
quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat vind je niet grappig![]()
Dat bedoelde ik.quote:Sure, gewoon nieuwsgierig of ik de enige gek ben, die dat soort dingen wel grappig vind zoals bijvoorbeeld mijn foto (laatste dus, met dat meisje) of jouw laatste foto
wat voor plantjes? Dat soort plantjes waar je er maar 3 van voor eigen gebruik mag hebben?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:49 schreef Blixar het volgende:
ik gebruik het voor het kweken van plantjes
Wacht even schat, ik pak even de huishoudfoliequote:Op donderdag 17 juni 2004 15:10 schreef Aparteling het volgende:
beflapje![]()
Hehequote:Op donderdag 17 juni 2004 14:48 schreef muurjunky het volgende:
[..]
wat voor plantjes? Dat soort plantjes waar je er maar 3 van voor eigen gebruik mag hebben?
Dat is wel aannemelijk.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:48 schreef muurjunky het volgende:
[..]
wat voor plantjes? Dat soort plantjes waar je er maar 3 van voor eigen gebruik mag hebben?
Nopequote:Op donderdag 17 juni 2004 22:26 schreef GSMboy het volgende:
Is die meid eerder aan die paal in dit topique niet getaped ofzo?
Ja, dat is inderdaad ook erg leuk plasticquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:23 schreef Golf het volgende:
Plastic folie met luchtkussentjes
Verpakking met luchtkussentjes
Plastic folie met luchtkussentjes ("bubbelplastic") is een verpakkingsmateriaal dat bestaat uit twee lagen plastic waartussen luchtkussentjes gevangen zitten. Die kussentjes zijn bedoeld om schokken op te vangen.
Daar kan je zo lekker mee knetteren.![]()
ik gooi het ook vaak bij het afvalquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:10 schreef Stuart het volgende:
Niemand anders op Fok! die wel eens iets leuks / aparts doet met huishoudfolie![]()
Dat is natuurlijk niet leuk Blixarquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:36 schreef Blixar het volgende:
[..]
ik gooi het ook vaak bij het afval![]()
Waar gebruik jij het voor innepinquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:14 schreef innepin het volgende:
Het schijnt nog wel eens gebruikt te worden als 1 april grap, om over de wcpot te hangen, zodat een slaapdronken man zijn eigen urine terug ziet springen![]()
bewaar je het na gebruik / misbruik ?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet leuk Blixar![]()
Neej, maar je kan toch wel iets leukers verzinnen dan alleen maar weggooien ?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:26 schreef Blixar het volgende:
[..]
bewaar je het na gebruik / misbruik ?
Dat is best wel een moeilijk woordquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:34 schreef Bosbeetle het volgende:
je kunt er heel goed polyacrylamide gelletjes in bewaren
ruig idee man, moet ik ook is proberenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:34 schreef Bosbeetle het volgende:
je kunt er heel goed polyacrylamide gelletjes in bewaren
agarose gelletjes kun je er ook in bewarenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is best wel een moeilijk woorden het zegt me dan dus ook niets
![]()
http://www.mcb.uct.ac.za/sdspage.htmlquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:37 schreef muurjunky het volgende:
[..]
ruig idee man, moet ik ook is proberen![]()
of gelkaarses, maar die kan je ook gewoon neerzettenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
agarose gelletjes kun je er ook in bewaren
Aha, ja dat zegt me meteen een stuk meerquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
agarose gelletjes kun je er ook in bewaren
Heeeeeey, dat klinkt echt wel leuk SGquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:05 schreef sweetgirly het volgende:
Recept:
- met neme 1 man/jongen, liefst goeduitziend en lekker;
- met neme 1 rol huishoudfolie, liefst van het merk AH;
- men heeft beschikking over 1 (of 2) goedgezind humeur(en), liefst beetje richting horny..
En zie daar, let the games begin [afbeelding] hehe.
Zo doe je dat!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:05 schreef sweetgirly het volgende:
Recept:
- men heeft beschikking over 1 (of 2) goedgezind humeur(en), liefst beetje richting horny..
Yeah, plaatjes toevallig SG ? Wat vond je van het laatste plaatje van Golfquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:25 schreef Golf het volgende:
[..]
Zo doe je dat!![]()
Geef eens wat meer details over het spelquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:05 schreef sweetgirly het volgende:
Recept:
Hoeveel er nodig mochten zijn, kan nogal varieëren van 1 rol t/m ongeveer 10 rollen, ligt maar net aan hoelang het uit te houden valtquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:10 schreef Stuart het volgende:
Heeeeeey, dat klinkt echt wel leuk SG(maar 1 rol maar ?) [afbeelding]
ik voel me aangesprokenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:05 schreef sweetgirly het volgende:
Recept:
Wow géweldig ! Dat zou ik echt wel willen, 10 rollenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:45 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Hoeveel er nodig mochten zijn, kan nogal varieëren van 1 rol t/m ongeveer 10 rollen, ligt maar net aan hoelang het uit te houden valt![]()
Zin om te ervaren hoe het aanvoelt om als een stukje vlees te worden ingepakt?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:25 schreef Golf het volgende:
Zo doe je dat!![]()
Ja, echt welquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:48 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Zin om te ervaren hoe het aanvoelt om als een stukje vlees te worden ingepakt?hehe.
Nope. Plaatje van de huishuidfolie bedoel je? Ja, goed plaatjequote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:30 schreef Stuart het volgende:
Yeah, plaatjes toevallig SG ? Wat vond je van het laatste plaatje van Golf![]()
nee, krimpfolie is leukerquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neej, maar je kan toch wel iets leukers verzinnen dan alleen maar weggooien ?
Heb je er nooit iets 'leuks' ofzo mee gedaan ?
Bij welk punt (v/d 3)quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:46 schreef Blixar het volgende:
ik voel me aangesproken![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:47 schreef Stuart het volgende:
Wow géweldig ! Dat zou ik echt wel willen, 10 rollen![]()
![]()
Vind ik ook een erg goed plaatjequote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:50 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nope. Plaatje van de huishuidfolie bedoel je? Ja, goed plaatje
Ik bij allemaalquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:52 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Bij welk punt (v/d 3) [afbeelding]
Lijkt me echt wel leuk gewoonquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:54 schreef sweetgirly het volgende:
[..]is veel hoor!
Krijg je het warm van.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:00 schreef sweetgirly het volgende:
* Stuart vind SG liefquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:09 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
alle driequote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:52 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Bij welk punt (v/d 3) [afbeelding]
Oi, is mijn topic ouwequote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:13 schreef Blixar het volgende:
[..]
alle drie![]()
sta ik nu voor stu![]()
oke, geen probleemquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:43 schreef Blixar het volgende:
[..]
oke, geen probleem![]()
mijn ouders gebruikten het vroeger om een schimmel te kweken in de koelkast die gezond moest zijn![]()
is echt waarquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou het leuk en lekker please Blixar![]()
![]()
Maar dat is allemaal saai buddy ! Sweetygirl daarentegen was leuk en spannendquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:54 schreef Blixar het volgende:
[..]
is echt waar![]()
wasquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dat is allemaal saai buddy ! Sweetygirl daarentegen was leuk en spannend![]()
Is, duhquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:56 schreef Blixar het volgende:
[..]
was![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:29 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
zo loop ik wel eens rond..
vooral als het regent
Dus jij was hetquote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:29 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
zo loop ik wel eens rond..
vooral als het regent
Hehehequote:Op zaterdag 19 juni 2004 03:12 schreef BMWM3 het volgende:
Welke gelukkige vrouw heeft zin om Stuart compleet in te wikkelen met Huishoudfolie.
Hij wil dat o-zo-graag!
Huisfolie ? Opeten ?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 04:08 schreef BaajGuardian het volgende:
ik probeerde het vroeger altijd op te eten
maar nu ben ik wat slimmer geworden en weet ik dat ik beter brood kan eten
ik voel me aangesprokenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:21 schreef MrWilliams het volgende:
men neme:sate-prikkers huishoudfolie plakband
en met een beetje geknutsel kun je een zweefvliegtuig maken
veel plezier
Een foto zou handig zijn als voorbeeldquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:21 schreef MrWilliams het volgende:
men neme:sate-prikkers huishoudfolie plakband
en met een beetje geknutsel kun je een zweefvliegtuig maken
veel plezier
Waar heb jij het nou weer overquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:25 schreef BMWM3 het volgende:En dan een grote spies erdoorheen en hup op de BBQ
Ik had het over die satéprikkersquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over![]()
Hmmmmmmmmmmz spannend zegquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:34 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik had het over die satéprikkers
`quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:34 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik had het over die satéprikkers
Nou, geweldig ! Trouwens, het moet hier over huishoudfolie gaanquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:10 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
`
lekker, sateprikkers aan een spies op de barbeque
Beetje lastig beginnen zonder 'bouwplan' MrWilliamsquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:12 schreef MrWilliams het volgende:
een foto heb ik niet
ik had eigelijk gehoopt dat jullie er een zouden maken en dan een foto hier neer zouden zetten, dus....
zijn jullie al klaar?
Blijft een opwindend plaatjequote:Op woensdag 16 juni 2004 21:54 schreef Golf het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk makkelijk grenzen overschrijden, zoals te zien is op dit plaatje.
Ik wil graag vrouwen op deze manier verpakken omdat ik dan tijdelijk controle over ze
kan hebben.
Dat lukt mij niet via de gangbare wegen en dan ga je toch naar een alternatief zoeken.
En dit lijkt me wel een prettige manier om te onderdrukken.
Ik heb absoluut geen hekel aan vrouwen, maar af en toe moet ik domineren en
handboeien gebruiken gaat op den duur ook vervelen.
Ziet er juist erg spannend uit vind ikquote:Op maandag 21 juni 2004 03:16 schreef Blixar het volgende:
ik vindt die foto nogal versikkend
quote:Op maandag 21 juni 2004 03:18 schreef kees_zenuwpees het volgende:
Wisten jullie trouwens dat "huishoudfolie" in het Duits "Frischhaltfolie" is?
Dan zal "Frisch" wel Duits zijn voor "huis", toch?![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 03:20 schreef Stuart het volgende:
[..]dat denk ik ook ja ! In Engeland noemen we het Cling Film, dus dan zal Cling wel voor Huis staan, en in het Amerikaans heet het Saran Wrap, dus dan is Saran dus huis
![]()
Nu moet je er wel zelf eentje maken natuurlijik Blixarquote:
Okay, en wat heeft dit in godsnaam met huishoudfolie te makenquote:Op maandag 21 juni 2004 15:01 schreef cerror het volgende:
[afbeelding] + [afbeelding] = [afbeelding]
Misschien moet jij dat maar eens doenquote:Op maandag 21 juni 2004 15:22 schreef cerror het volgende:
lees goed
Hmmmmmz, het moet wél huishoudfolie zijn natuurlijk, want dat is gaaf spulquote:Op maandag 21 juni 2004 19:08 schreef Golf het volgende:
Dit is zo'n fijne knetterrol. Maar helaas is het geen huishoudfolie.![]()
Dit plaatje is anders leuk genoeg hoorquote:Op maandag 21 juni 2004 19:21 schreef Golf het volgende:
Ook handig dat ik het plaatje er even neergezet heb!
quote:Op maandag 21 juni 2004 22:58 schreef Golf het volgende:
Voor het verzamelen en veiligstellen van haren en vezels van textieloppervlakken (kleding, bekleding van autostoelen e.d.) wordt vaak een synthetische kleeffolie met schutlaag gebruikt. Deze folie heeft dan een lage plakkracht, zodat veiliggestelde vezels (wanneer nodig) weer verwijderd kunnen worden. Voor het afplakken wordt een stuk van ca. 5 x 10 cm gebruikt waarmee systematisch het hele oppervlak wordt afgewerkt (opplakken, aanwrijven en weer loshalen) totdat het beoogde oppervlak geheel is bemonsterd of de folie zijn plakkracht heeft verloren.
In dat geval dient verder gegaan te worden met een nieuw stuk folie. De folie met vezelsporen wordt vervolgens afgedekt met het schutblad, of op een stuk transparant plastic geplakt (in geen geval op gewoon papier, verwijdering van vezels van de folie wordt daardoor sterk bemoeilijkt).
[afbeelding]
Vertel jij eens iets leuks over huishoudfolie danquote:Op maandag 21 juni 2004 23:14 schreef muurjunky het volgende:
[..]
jij hebt er echt verstand van
![]()
ik ben hier niet de expert, ik breek mijn hoofd erover wat daar staat en ga dan tegen de muur aanlopenquote:Op maandag 21 juni 2004 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vertel jij eens iets leuks over huishoudfolie dan![]()
Nee ik heb er overduidelijk verstand van.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:23 schreef muurjunky het volgende:
[..]
ik ben hier niet de expert, ik breek mijn hoofd erover wat daar staat en ga dan tegen de muur aanlopen![]()
aan dat verhaal te zien wel ja, werk je in een huishoudfoliespeciaalzaak? (goed woord als iemand galgje wil spelen trouwens)quote:Op maandag 21 juni 2004 23:28 schreef Golf het volgende:
[..]
Nee ik heb er overduidelijk verstand van.![]()
Het is geen galgje, maar googletje.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:32 schreef muurjunky het volgende:
[..]
aan dat verhaal te zien wel ja, werk je in een huishoudfoliespeciaalzaak? (goed woord als iemand galgje wil spelen trouwens)![]()
Laat je creatieve geest gewoon eens de vrije loop, of doe een idee op uit dit topicquote:Op maandag 21 juni 2004 23:23 schreef muurjunky het volgende:
[..]
ik ben hier niet de expert, ik breek mijn hoofd erover wat daar staat en ga dan tegen de muur aanlopen![]()
ik heb genoeg ideeen maar als newb ben ik nog niet zo bekent met de regels en weet nog niet zeker welke ideen ik wel en niet tot uiting mag brengenquote:Op maandag 21 juni 2004 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laat je creatieve geest gewoon eens de vrije loop, of doe een idee op uit dit topic![]()
Je mag gerust je ideeen hier wel plaatsen hoorquote:Op maandag 21 juni 2004 23:48 schreef muurjunky het volgende:
[..]
ik heb genoeg ideeen maar als newb ben ik nog niet zo bekent met de regels en weet nog niet zeker welke ideen ik wel en niet tot uiting mag brengen![]()
Djeez, je bent ziek!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:01 schreef muurjunky het volgende:
je kan iemand vastbinden met folie over zijn hoofd en langzaam laten stikken![]()
je kan ook folie in zijn keel douwen en hem eerst het proberen uit te kotsen![]()
je kan ook met folie iemand bloedbaan dichtknijpen![]()
en dan is er natuurlijk ook nog het folie smelten en het hete smeltende folie langzaam in de ogen laten druppelen zodat hij blind wordt![]()
genoeg ideen?
jah he, goed hequote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:03 schreef Golf het volgende:
[..]
Djeez, je bent ziek!![]()
Kan spannend zijn als spelletje, als je maar niet diegene écht laat doodgaan. Beetje paniek is natuurlijk wel spannendquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:01 schreef muurjunky het volgende:
je kan iemand vastbinden met folie over zijn hoofd en langzaam laten stikken![]()
Hmmmz, niet leukquote:je kan ook folie in zijn keel douwen en hem eerst het proberen uit te kotsen![]()
Dat vind ik knap, maar ook dat lijkt me minder, dus niet leukquote:je kan ook met folie iemand bloedbaan dichtknijpen![]()
Arghhhhhhhhhhh dat laatste is wel heel bizarquote:en dan is er natuurlijk ook nog het folie smelten en het hete smeltende folie langzaam in de ogen laten druppelen zodat hij blind wordt![]()
genoeg ideen?
jah, dan lok ik je lekker in de val en dan ga ik martelenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:08 schreef Golf het volgende:
Run and i will hide he?![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:06 schreef muurjunky het volgende:
[..]
jah he, goed hemaar ik zou het nooit in het echt doen
echt niet
![]()
In een gespecialiceerde folie-trap?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:09 schreef muurjunky het volgende:
[..]
jah, dan lok ik je lekker in de val en dan ga ik martelen![]()
bespeur ik daar een weddenschap?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]je zou het niet eens durven
![]()
Yeah, natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:16 schreef muurjunky het volgende:
[..]
bespeur ik daar een weddenschap?![]()
Nou, het lijkt me leuk om dat bij iemand te doenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:01 schreef Golf het volgende:
Wat is er leuk of prettig, of wat dan ook aan dit plaatje volgens jou Stu?: Huishoudfolie...
Wat denk je te durven dan ? Lees anders mijn post boven die van jouw, als ideequote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:24 schreef muurjunky het volgende:
[..]
en wat moet ik doen om te bewijzen?![]()
haha, dit gaat leuk worden![]()
daarvan zei ik dat ik het nooit in het echt zou doen, dus doe ik dat ook nietquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat denk je te durven dan ? Lees anders mijn post boven die van jouw, als idee![]()
verzin ff wat andersquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:32 schreef muurjunky het volgende:
[..]
daarvan zei ik dat ik het nooit in het echt zou doen, dus doe ik dat ook niet![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:32 schreef muurjunky het volgende:
[..]
daarvan zei ik dat ik het nooit in het echt zou doen, dus doe ik dat ook niet![]()
Neej, dit is het enige dat leuk isquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:44 schreef muurjunky het volgende:
[..]
verzin ff wat anders
Juist! Daar gaat het om!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan spannend zijn als spelletje, als je maar niet diegene écht laat doodgaan. Beetje paniek is natuurlijk wel spannend![]()
[..]
Ja, ik wil wel dat iemand dat een keer doet bij mij, net zoals op die foto, dat lijkt me wel stoerquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:51 schreef Golf het volgende:
[..]
Juist! Daar gaat het om!Of bedoel je dat niet?
Dat is géén huishoudfolie hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:09 schreef muurjunky het volgende:
ik heb als bewijs iemand gekruizigt met huishoudfolie
[afbeelding]
Neej, als je genoeg gebruikt kom je echt niet los zonder hulpquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:56 schreef GSMboy het volgende:
Vet man, van mij part mogen ze die weddenschap bij mij uitvoeren. Komik nog los als je me met huishoudfoilie aan een boom bind? (zie ook eerste pagina)
Niet als het ook om je handen zitquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:16 schreef GSMboy het volgende:
* Stuart heeft altijd zijn sleutelbos in z'n handje dus los komt ie wel zekers
Alleen de tekst dan een klein beetjequote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:24 schreef Golf het volgende:
Ja inderdaad, dan heeft dit er veel meer mee te maken:
[afbeelding]
Nee dan niet nee ,)quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet als het ook om je handen zit![]()
En wat heeft dit met huishoudfolie te makenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:16 schreef jaguar het volgende:
* Stuart probeert deze [afbeelding] na te doen maar krijgt kramp
geen idquote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
En wat heeft dit met huishoudfolie te maken![]()
Ja, dat denk ik ook welquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:38 schreef Golf het volgende:
Daar doe je wel een heel weekend mee.![]()
Hehquote:Op zondag 4 juli 2004 00:38 schreef kees_zenuwpees het volgende:![]()
![]()
[afbeelding]
Ik was er zelf nooit opgekomen, maar goed![]()
Ik zou die plant wel willen zijnquote:Op zondag 4 juli 2004 11:27 schreef Golf het volgende:
[..]
Heh
Nooit geweten dat planten dat ook deden, hoe flikken ze dat?![]()
Dan stik je!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou die plant wel willen zijn![]()
Gewoon een beetje spannend makenquote:Op zondag 11 juli 2004 02:47 schreef Golf het volgende:
[..]
Dan stik je!![]()
Niet leukquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:22 schreef Aparteling het volgende:
1, 2, 3, 4 hoedje van hoedje van. 1, 2, 3, 4 hoedje van huishoudfolie :|
Onder 1 hoedje spelen met huishoudfolie is net als valsspelenquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:22 schreef Aparteling het volgende:
1, 2, 3, 4 hoedje van hoedje van. 1, 2, 3, 4 hoedje van huishoudfolie :|
Leg eens uit wat ik me hierbij kan voorstellenquote:Op maandag 12 juli 2004 21:35 schreef Teigetje77 het volgende:
Visje.... is ook een leuk spelletje
Doe maar in grove lijnen gedetailleerdquote:Op maandag 12 juli 2004 21:39 schreef Teigetje77 het volgende:
Gedetailleerd of in grove lijnen? *evil grin*
Wahahahahahahahaquote:Op maandag 12 juli 2004 21:46 schreef Teigetje77 het volgende:
Men neemt een bouwzeil (ORANJE) van 4x6 (toch?)
Daar "vouw" je een slaapzakje van, kruipt er met je hoofd eerst in, dan de onderkant dicht (LATEN) vouwen, inrollen en vastplakken met ducktape
Das pas lache:D:D
Zal ie ook niet ontkennenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:55 schreef The_Terminator het volgende:
Geef maar toe Stuart, je hebt gewoon een folie fetish![]()
![]()
Neej idd, dat ga ik niet ontkennenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zal ie ook niet ontkennen
Lol!quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:49 schreef Sylvana het volgende:
Mag ik aan jullie voorstellen:
Stuart in huishoudfolie
wij hadden een zeil van 3x4 gekocht, maar dat was zo groot dat we ff een plek moeten verzinnen om het te doen, want in me slaapkamer paste het niet helemaalquote:Op maandag 12 juli 2004 21:46 schreef Teigetje77 het volgende:
Men neemt een bouwzeil (ORANJE) van 4x6 (toch?)
Daar "vouw" je een slaapzakje van, kruipt er met je hoofd eerst in, dan de onderkant dicht (LATEN) vouwen, inrollen en vastplakken met ducktape
Das pas lache:D:D
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:25 schreef The_Terminator het volgende:
Dit is toch veel beter dan die lelijke mokkels (en zelfs planten) die jullie posten
[afbeelding]
![]()
Zeker weten, nu afwachten en kijken wat Stuart er van vindquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:40 schreef Golf het volgende:
Hehe, dat gaat er eindelijk op vooruit.![]()
Dat zal Stuart wel willenquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:49 schreef Sylvana het volgende:
[afbeelding]
Stuart in huishoudfolie
Hij is het echt hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:08 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dat zal Stuart wel willen![]()
Echt waar?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hij is het echt hoor
Je kan er ook condensatoren van maken, was vandaag ook nog huishoudfolie nodig voor zoiets. Hadden we natuurlijk niet in huis en de winkels waren al geslotenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:49 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:
Wat me ook een gaaf project lijkt is om huishoudfolie () aan de onderkant van een wc bril te plakken en dan gaat er iemand zijn behoefte doen en dan vette lol
![]()
Yepzquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:34 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Echt waar?![]()
dan moet je ook aluminium folie hebben, dan kan je condensatoren maken. En dan vonkjes makenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je kan er ook condensatoren van maken, was vandaag ook nog huishoudfolie nodig voor zoiets. Hadden we natuurlijk niet in huis en de winkels waren al gesloten![]()
Moest trouwens meteen aan dit topic denken toen ik er achter kwam dat we het niet hadden.
Te weinig folie en tape thoughquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:25 schreef The_Terminator het volgende:
Dit is toch veel beter dan die lelijke mokkels (en zelfs planten) die jullie posten
[afbeelding]
![]()
Maar wel een lekker dingquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Te weinig folie en tape though![]()
Mên. Stu wat doe je nu?quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:49 schreef Sylvana het volgende:
[afbeelding]
Stuart in huishoudfolie
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:13 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb trouwens nog wel meer plaatjes voor je hoor:
[[url=http://fok.phserver.net/wr105b[1].jpg]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
[[url=http://fok.phserver.net/w409b[1].jpg]afbeelding[/url]]
![]()
Natuurlijk, hier nog maar een paar dan:quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:17 schreef lobitterboy het volgende:
dieplaatjes van babes in huishoudfolie zijn hot iemand meer pics?
nieuw hier?quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:08 schreef Bensel het volgende:
grr, hoe post je een pic?
Nou ja, nog een link dan:
http://cellophane.hotskin.net/photos4/photos4.html
hee, I only serve needsquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:47 schreef dingendoener het volgende:
vieze mannetjes...
Ja vertel dat eens aan Stuartquote:Op zondag 6 maart 2005 00:03 schreef onderjas het volgende:
[..]
schoppert!
is trouwens dodelijk, dat vol foliën, kan je huid niet ademen
Dat oververhit raken zal het grootste probleem zijn.quote:Op zondag 6 maart 2005 09:38 schreef Bensel het volgende:
Mythbusters gekeken? Daar hebben ze zichzelf helemaal ingesmeerd met latex, en dat was geen probleem. enige wat ik kan bedenken is dat je oververhit kunt raken.. Je huid 'ademt' niet.. (oftewel, het neemt geen zuurtof op.. wel ademen in de zin van zweten)
Jepz, dat is helemaal juist. Op de sites die de plaatjes die ik gepost heb aanbieden staan ook vaak waarschuwingen dat als je dat soort dingen zelf wil gaan proberen, je goed op je lichaamstemperatuur moet letten.quote:Op zondag 6 maart 2005 14:57 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dat oververhit raken zal het grootste probleem zijn.
Tenzij je echt helemaal ingefolied wil worden dan krijg ademnood
Ik snap er toch niets van dat mensen hier een kick van kunnen krijgen.quote:Op zondag 6 maart 2005 18:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jepz, dat is helemaal juist. Op de sites die de plaatjes die ik gepost heb aanbieden staan ook vaak waarschuwingen dat als je dat soort dingen zelf wil gaan proberen, je goed op je lichaamstemperatuur moet letten.
Het is gewoon een vorm van bondage, waar best wel veel mensen een kick van krijgen. Maargoed, het is natuurlijk je goed recht dit soort dingen niet leuk te vindenquote:Op zondag 6 maart 2005 23:00 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ik snap er toch niets van dat mensen hier een kick van kunnen krijgen.
Ik ril al bij de gedachte........
Oh maar ik zie het ook als een vorm van bondage. Het is alleen niet aan mij besteed!quote:Op zondag 6 maart 2005 23:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is gewoon een vorm van bondage, waar best wel veel mensen een kick van krijgen. Maargoed, het is natuurlijk je goed recht dit soort dingen niet leuk te vindenDenk dat je het moet zien als een bepaald soort voedsel niet lusten, wat een ander misschien wel heel erg lekker kan vinden.
Uhm Stuart fluisterde in mijn oor dat hij dit topic graag gesloten heeft! Vandaar dat ik mee post tot de 300 post. Dan komt het slotjequote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, we hebben wel al bijna de 300 post's bereikt
Daar zitten wel leuke bij........!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:46 schreef GSMboy het volgende:
Nog meer leuke pics met cellofaan en lekker meiden. Even gewoon het Archive doorzoeken van www.thebielsite.com.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |