Dat zal Stuart wel willenquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:49 schreef Sylvana het volgende:
Mag ik aan jullie voorstellen:
[afbeelding]
Stuart in huishoudfolie
Hij is het echt hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:08 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dat zal Stuart wel willen![]()
Echt waar?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hij is het echt hoor
Je kan er ook condensatoren van maken, was vandaag ook nog huishoudfolie nodig voor zoiets. Hadden we natuurlijk niet in huis en de winkels waren al geslotenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:49 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:
Wat me ook een gaaf project lijkt is om huishoudfolie () aan de onderkant van een wc bril te plakken en dan gaat er iemand zijn behoefte doen en dan vette lol
![]()
Yepzquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:34 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Echt waar?![]()
dan moet je ook aluminium folie hebben, dan kan je condensatoren maken. En dan vonkjes makenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je kan er ook condensatoren van maken, was vandaag ook nog huishoudfolie nodig voor zoiets. Hadden we natuurlijk niet in huis en de winkels waren al gesloten![]()
Moest trouwens meteen aan dit topic denken toen ik er achter kwam dat we het niet hadden.
Te weinig folie en tape thoughquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:25 schreef The_Terminator het volgende:
Dit is toch veel beter dan die lelijke mokkels (en zelfs planten) die jullie posten
[afbeelding]
![]()
Maar wel een lekker dingquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Te weinig folie en tape though![]()
Męn. Stu wat doe je nu?quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:49 schreef Sylvana het volgende:
Mag ik aan jullie voorstellen:
[afbeelding]
Stuart in huishoudfolie
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:13 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb trouwens nog wel meer plaatjes voor je hoor:
[[url=http://fok.phserver.net/wr105b[1].jpg]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
[[url=http://fok.phserver.net/w409b[1].jpg]afbeelding[/url]]
![]()
Natuurlijk, hier nog maar een paar dan:quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:17 schreef lobitterboy het volgende:
dieplaatjes van babes in huishoudfolie zijn hot iemand meer pics?
nieuw hier?quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:08 schreef Bensel het volgende:
grr, hoe post je een pic?
Nou ja, nog een link dan:
http://cellophane.hotskin.net/photos4/photos4.html
hee, I only serve needsquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:47 schreef dingendoener het volgende:
vieze mannetjes...
Ja vertel dat eens aan Stuartquote:Op zondag 6 maart 2005 00:03 schreef onderjas het volgende:
[..]
schoppert!
is trouwens dodelijk, dat vol foliën, kan je huid niet ademen
Dat oververhit raken zal het grootste probleem zijn.quote:Op zondag 6 maart 2005 09:38 schreef Bensel het volgende:
Mythbusters gekeken? Daar hebben ze zichzelf helemaal ingesmeerd met latex, en dat was geen probleem. enige wat ik kan bedenken is dat je oververhit kunt raken.. Je huid 'ademt' niet.. (oftewel, het neemt geen zuurtof op.. wel ademen in de zin van zweten)
Jepz, dat is helemaal juist. Op de sites die de plaatjes die ik gepost heb aanbieden staan ook vaak waarschuwingen dat als je dat soort dingen zelf wil gaan proberen, je goed op je lichaamstemperatuur moet letten.quote:Op zondag 6 maart 2005 14:57 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dat oververhit raken zal het grootste probleem zijn.
Tenzij je echt helemaal ingefolied wil worden dan krijg ademnood
Ik snap er toch niets van dat mensen hier een kick van kunnen krijgen.quote:Op zondag 6 maart 2005 18:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jepz, dat is helemaal juist. Op de sites die de plaatjes die ik gepost heb aanbieden staan ook vaak waarschuwingen dat als je dat soort dingen zelf wil gaan proberen, je goed op je lichaamstemperatuur moet letten.
Het is gewoon een vorm van bondage, waar best wel veel mensen een kick van krijgen. Maargoed, het is natuurlijk je goed recht dit soort dingen niet leuk te vindenquote:Op zondag 6 maart 2005 23:00 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ik snap er toch niets van dat mensen hier een kick van kunnen krijgen.
Ik ril al bij de gedachte........
Oh maar ik zie het ook als een vorm van bondage. Het is alleen niet aan mij besteed!quote:Op zondag 6 maart 2005 23:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is gewoon een vorm van bondage, waar best wel veel mensen een kick van krijgen. Maargoed, het is natuurlijk je goed recht dit soort dingen niet leuk te vindenDenk dat je het moet zien als een bepaald soort voedsel niet lusten, wat een ander misschien wel heel erg lekker kan vinden.
Uhm Stuart fluisterde in mijn oor dat hij dit topic graag gesloten heeft! Vandaar dat ik mee post tot de 300 post. Dan komt het slotjequote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, we hebben wel al bijna de 300 post's bereikt
Daar zitten wel leuke bij........!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:46 schreef GSMboy het volgende:
Nog meer leuke pics met cellofaan en lekker meiden. Even gewoon het Archive doorzoeken van www.thebielsite.com.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |