Nou, geweldig ! Trouwens, het moet hier over huishoudfolie gaanquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:10 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
`
lekker, sateprikkers aan een spies op de barbeque
Beetje lastig beginnen zonder 'bouwplan' MrWilliamsquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:12 schreef MrWilliams het volgende:
een foto heb ik niet
ik had eigelijk gehoopt dat jullie er een zouden maken en dan een foto hier neer zouden zetten, dus....
zijn jullie al klaar?
Blijft een opwindend plaatjequote:Op woensdag 16 juni 2004 21:54 schreef Golf het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk makkelijk grenzen overschrijden, zoals te zien is op dit plaatje.
Ik wil graag vrouwen op deze manier verpakken omdat ik dan tijdelijk controle over ze
kan hebben.
Dat lukt mij niet via de gangbare wegen en dan ga je toch naar een alternatief zoeken.
En dit lijkt me wel een prettige manier om te onderdrukken.
Ik heb absoluut geen hekel aan vrouwen, maar af en toe moet ik domineren en
handboeien gebruiken gaat op den duur ook vervelen.
Ziet er juist erg spannend uit vind ikquote:Op maandag 21 juni 2004 03:16 schreef Blixar het volgende:
ik vindt die foto nogal versikkend
quote:Op maandag 21 juni 2004 03:18 schreef kees_zenuwpees het volgende:
Wisten jullie trouwens dat "huishoudfolie" in het Duits "Frischhaltfolie" is?
Dan zal "Frisch" wel Duits zijn voor "huis", toch?![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 03:20 schreef Stuart het volgende:
[..]dat denk ik ook ja ! In Engeland noemen we het Cling Film, dus dan zal Cling wel voor Huis staan, en in het Amerikaans heet het Saran Wrap, dus dan is Saran dus huis
![]()
Nu moet je er wel zelf eentje maken natuurlijik Blixarquote:
Okay, en wat heeft dit in godsnaam met huishoudfolie te makenquote:Op maandag 21 juni 2004 15:01 schreef cerror het volgende:
[afbeelding] + [afbeelding] = [afbeelding]
Misschien moet jij dat maar eens doenquote:Op maandag 21 juni 2004 15:22 schreef cerror het volgende:
lees goed
Hmmmmmz, het moet wél huishoudfolie zijn natuurlijk, want dat is gaaf spulquote:Op maandag 21 juni 2004 19:08 schreef Golf het volgende:
Dit is zo'n fijne knetterrol. Maar helaas is het geen huishoudfolie.![]()
Dit plaatje is anders leuk genoeg hoorquote:Op maandag 21 juni 2004 19:21 schreef Golf het volgende:
Ook handig dat ik het plaatje er even neergezet heb!
quote:Op maandag 21 juni 2004 22:58 schreef Golf het volgende:
Voor het verzamelen en veiligstellen van haren en vezels van textieloppervlakken (kleding, bekleding van autostoelen e.d.) wordt vaak een synthetische kleeffolie met schutlaag gebruikt. Deze folie heeft dan een lage plakkracht, zodat veiliggestelde vezels (wanneer nodig) weer verwijderd kunnen worden. Voor het afplakken wordt een stuk van ca. 5 x 10 cm gebruikt waarmee systematisch het hele oppervlak wordt afgewerkt (opplakken, aanwrijven en weer loshalen) totdat het beoogde oppervlak geheel is bemonsterd of de folie zijn plakkracht heeft verloren.
In dat geval dient verder gegaan te worden met een nieuw stuk folie. De folie met vezelsporen wordt vervolgens afgedekt met het schutblad, of op een stuk transparant plastic geplakt (in geen geval op gewoon papier, verwijdering van vezels van de folie wordt daardoor sterk bemoeilijkt).
[afbeelding]
Vertel jij eens iets leuks over huishoudfolie danquote:Op maandag 21 juni 2004 23:14 schreef muurjunky het volgende:
[..]
jij hebt er echt verstand van
![]()
ik ben hier niet de expert, ik breek mijn hoofd erover wat daar staat en ga dan tegen de muur aanlopenquote:Op maandag 21 juni 2004 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vertel jij eens iets leuks over huishoudfolie dan![]()
Nee ik heb er overduidelijk verstand van.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:23 schreef muurjunky het volgende:
[..]
ik ben hier niet de expert, ik breek mijn hoofd erover wat daar staat en ga dan tegen de muur aanlopen![]()
aan dat verhaal te zien wel ja, werk je in een huishoudfoliespeciaalzaak? (goed woord als iemand galgje wil spelen trouwens)quote:Op maandag 21 juni 2004 23:28 schreef Golf het volgende:
[..]
Nee ik heb er overduidelijk verstand van.![]()
Het is geen galgje, maar googletje.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:32 schreef muurjunky het volgende:
[..]
aan dat verhaal te zien wel ja, werk je in een huishoudfoliespeciaalzaak? (goed woord als iemand galgje wil spelen trouwens)![]()
Laat je creatieve geest gewoon eens de vrije loop, of doe een idee op uit dit topicquote:Op maandag 21 juni 2004 23:23 schreef muurjunky het volgende:
[..]
ik ben hier niet de expert, ik breek mijn hoofd erover wat daar staat en ga dan tegen de muur aanlopen![]()
ik heb genoeg ideeen maar als newb ben ik nog niet zo bekent met de regels en weet nog niet zeker welke ideen ik wel en niet tot uiting mag brengenquote:Op maandag 21 juni 2004 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laat je creatieve geest gewoon eens de vrije loop, of doe een idee op uit dit topic![]()
Je mag gerust je ideeen hier wel plaatsen hoorquote:Op maandag 21 juni 2004 23:48 schreef muurjunky het volgende:
[..]
ik heb genoeg ideeen maar als newb ben ik nog niet zo bekent met de regels en weet nog niet zeker welke ideen ik wel en niet tot uiting mag brengen![]()
Djeez, je bent ziek!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:01 schreef muurjunky het volgende:
je kan iemand vastbinden met folie over zijn hoofd en langzaam laten stikken![]()
je kan ook folie in zijn keel douwen en hem eerst het proberen uit te kotsen![]()
je kan ook met folie iemand bloedbaan dichtknijpen![]()
en dan is er natuurlijk ook nog het folie smelten en het hete smeltende folie langzaam in de ogen laten druppelen zodat hij blind wordt![]()
genoeg ideen?
jah he, goed hequote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:03 schreef Golf het volgende:
[..]
Djeez, je bent ziek!![]()
Kan spannend zijn als spelletje, als je maar niet diegene écht laat doodgaan. Beetje paniek is natuurlijk wel spannendquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:01 schreef muurjunky het volgende:
je kan iemand vastbinden met folie over zijn hoofd en langzaam laten stikken![]()
Hmmmz, niet leukquote:je kan ook folie in zijn keel douwen en hem eerst het proberen uit te kotsen![]()
Dat vind ik knap, maar ook dat lijkt me minder, dus niet leukquote:je kan ook met folie iemand bloedbaan dichtknijpen![]()
Arghhhhhhhhhhh dat laatste is wel heel bizarquote:en dan is er natuurlijk ook nog het folie smelten en het hete smeltende folie langzaam in de ogen laten druppelen zodat hij blind wordt![]()
genoeg ideen?
jah, dan lok ik je lekker in de val en dan ga ik martelenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:08 schreef Golf het volgende:
Run and i will hide he?![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:06 schreef muurjunky het volgende:
[..]
jah he, goed hemaar ik zou het nooit in het echt doen
echt niet
![]()
In een gespecialiceerde folie-trap?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:09 schreef muurjunky het volgende:
[..]
jah, dan lok ik je lekker in de val en dan ga ik martelen![]()
bespeur ik daar een weddenschap?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]je zou het niet eens durven
![]()
Yeah, natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:16 schreef muurjunky het volgende:
[..]
bespeur ik daar een weddenschap?![]()
Nou, het lijkt me leuk om dat bij iemand te doenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:01 schreef Golf het volgende:
Wat is er leuk of prettig, of wat dan ook aan dit plaatje volgens jou Stu?: Huishoudfolie...
Wat denk je te durven dan ? Lees anders mijn post boven die van jouw, als ideequote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:24 schreef muurjunky het volgende:
[..]
en wat moet ik doen om te bewijzen?![]()
haha, dit gaat leuk worden![]()
daarvan zei ik dat ik het nooit in het echt zou doen, dus doe ik dat ook nietquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat denk je te durven dan ? Lees anders mijn post boven die van jouw, als idee![]()
verzin ff wat andersquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:32 schreef muurjunky het volgende:
[..]
daarvan zei ik dat ik het nooit in het echt zou doen, dus doe ik dat ook niet![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:32 schreef muurjunky het volgende:
[..]
daarvan zei ik dat ik het nooit in het echt zou doen, dus doe ik dat ook niet![]()
Neej, dit is het enige dat leuk isquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:44 schreef muurjunky het volgende:
[..]
verzin ff wat anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |