quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:46 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Jammer dat er geen foto's van zijn
Je kunt er sarcastisch over doen, maar een onvoorwaardelijke gevangenisstraf van 4 maanden vind ik wel op zijn plaats.quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:50 schreef _The_General_ het volgende:
zo'n terrorisme moet streng bestraft worden,
Sarcasme? Ik meen echt dat ik zoiets terrorisme vind, voor hetzelfde geld was het een mes, bom whatever geweest!quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:54 schreef more het volgende:
[..]
Je kunt er sarcastisch over doen, maar een onvoorwaardelijke gevangenisstraf van 4 maanden vind ik wel op zijn plaats.
Ok.quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:55 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Sarcasme? Ik meen echt dat ik zoiets terrorisme vind, voor hetzelfde geld was het een mes, bom whatever geweest!
Np,quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:56 schreef more het volgende:
[..]
Ok, ik excuseer mij.
toneel spelen:quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:56 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Np,
Wat ik me afvraag, waarom kunnen zulke mensen een hoge ambtenaar of een publiek persoon nog bereiken na alles met fortuijn?
quote:De demonstranten deden zich aanvankelijk voor als leden van een cameraploeg maar toen zij dichterbij kwamen gooiden de actievoerders met ketchup
Overmorgen een hamburger? Daarna nog een vork?quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:53 schreef _The_General_ het volgende:
Heden Ketchup, morgen een mes.... ?
Ja, blijkbaar zijn het dus geen die-hard-terroristen. Anders hadden ze wel een dodelijk of verwondend wapen gekozen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:55 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
voor hetzelfde geld was het een mes, bom whatever geweest!
Ik heb de term terrorisme losjes gebruikt, het ging me erom dat ze de kans hebben gevonden, als zij het kunnen, kunnen andere kwaadwillige groepen het ook!quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar zijn het dus geen die-hard-terroristen. Anders hadden ze wel een dodelijk of verwondend wapen gekozen.
Zelden zo'n lulkoek gelezen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:55 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Sarcasme? Ik meen echt dat ik zoiets terrorisme vind, voor hetzelfde geld was het een mes, bom whatever geweest!
Lees de thread eensquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zelden zo'n lulkoek gelezen.
Ja, klopt, maar het mee smokkelen van ketchup lijkt me wel veel gemakkelijker dan een bom of een wapen. Ik weet niet of er gebruik wordt gemaakt van metaaldetectors of andere methoden, maar dan is dit iig een leermoment...quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:07 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Lees de thread eens
Het had heel makkelijk iets anders kunnen zijn, de bescherming van topmensen laat weer eens te wensen over!
En in 99,9% van de gevallen heeft diegene dan gelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:11 schreef DionysuZ het volgende:
waar leest iedereen toch dat het gaat over 'linkse' personen? :S dat vind ik net zo'n opmerkingen als opmerkingen dat het vast weer marokkanen zijn geweest als er ergens iemand is neergestoken.
De vriendin van Volkert besmeurde Fortuyn met taarten in de Nieuwspoort. Wacht maar tot de vriendjes van deze tuthola's een bezoekje brengen aan Verdonk!quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar zijn het dus geen die-hard-terroristen. Anders hadden ze wel een dodelijk of verwondend wapen gekozen.
Als we dit al als terrorisme moeten gaan bestempelen, dan is het einde zoek. De term terrorisme is dan ook al onderhevig aan inflatie. Ga zo door, en over een paar jaar stelt terrorisme niets meer voor. Ik weet niet of we daar blij moeten zijn...
Hoezo 'onderbuikgevoelens'? Hoezo 'Populisme'? Hoezo 'Dikke vette BS'?quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:13 schreef Ludwig het volgende:
[..]
De vriendin van Volkert besmeurde Fortuyn met taarten in de Nieuwspoort. Wacht maar tot de vriendjes van deze tuthola's een bezoekje brengen aan Verdonk!
De feiten!quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hoezo 'onderbuikgevoelens'? Hoezo 'Populisme'? Hoezo 'Dikke vette BS'?
Uw naam is Peter Siebelt of zo?
quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En in 99,9% van de gevallen heeft diegene dan gelijk.
Nope, zware quatsch. Met kul-saus ook nog. Alsof elke actievoerder die zoiets doet onmiddellijk lid is van een wijdvertakt netwerk, waarbij dit soort acties het signaal zijn om de volgende keer iemand te vermoorden. Je kunt geen oordeel vellen op basis van 1 incident en dat doe jij wel.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:16 schreef Ludwig het volgende:
[..]
De feiten!
Wooow wie zijn die vrouwen, ik wil namen horen, dan gaan we is zien of die vrouwen ook tegen geintjes kunnenquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:40 schreef more het volgende:
Minister Verdonk besmeurd met ketchup
Gepubliceerd op woensdag 16 juni 2004
AMSTERDAM (ANP) - Minister Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie is woensdagmiddag in Amsterdam door demonstranten besmeurd met tomatenketchup. Dat gebeurde toen zij het Bijbels Museum aan de Herengracht binnen wilde stappen om de opening van een tentoonstelling bij te wonen.
De minister gaat aangifte doen bij de politie. Twee vrouwen zijn aangehouden voor belemmering en belediging, aldus de politie. De demonstranten deden zich aanvankelijk voor als leden van een cameraploeg maar toen zij dichterbij kwamen gooiden de actievoerders met ketchup. De bewaking kon niet voorkomen dat de bewindsvrouw onder kwam te zitten. Hoewel zij aangedaan was door de actie, heeft Verdonk toch haar speech gehouden, zei haar woordvoerster.
Bron: Planet
http://www.planet.nl/plan(...)tid=482749/sc=47b2a4
Als het nou éen incident was! Verdiep je eens in het links-terrorisme. Je ziet een wereld voor je opengaan.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nope, zware quatsch. Met kul-saus ook nog. Alsof elke actievoerder die zoiets doet onmiddellijk lid is van een wijdvertakt netwerk, waarbij dit soort acties het signaal zijn om de volgende keer iemand te vermoorden. Je kunt geen oordeel vellen op basis van 1 incident en dat doe jij wel.
Dat is erg nobel van jequote:Op woensdag 16 juni 2004 19:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wooow wie zijn die vrouwen, ik wil namen horen, dan gaan we is zien of die vrouwen ook tegen geintjes kunnen
Ps de beveiliging moet wel beter worden, nu is het ketchup, maar volgende keer is het misschien accuzuur of kogels.
Maar als ze voor me neus MevrouwVerdonk met ketchup gaan besmeuren, dan had ik die dames klappen als dagen in het jaar gegeven.
Ik sla nooit vrouwen, behalve als meisjes vriendinnen van mij slaan!
Ja ik ben real-hardcore weet je, ik kom graag op voor me vrienden en vriendinnen en dan maakt het niet uit wie hun/mijn opponent is. Daar is maar 1 woord voor "s l o p e n"quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:23 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Dat is erg nobel van je :'( :'( :'(
Yup, Peter Siebelt, met een snufje Elsevier en Joe McCarthy voor de smaak.. Zielig, zielig. Linksen onder het bed, dus elke avond even eronder kijken, zeker?quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:22 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Als het nou éen incident was! Verdiep je eens in het links-terrorisme. Je ziet een wereld voor je opengaan.
Nee, maar kijk wel goed naar de waarschuwingen die er zijn. Ze zijn er, net als rechtse terroristen overigens.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Yup, Peter Siebelt, met een snufje Elsevier en Joe McCarthy voor de smaak.. Zielig, zielig. Linksen onder het bed, dus elke avond even eronder kijken, zeker?
Nix? Informatie lekken bij Defensie en Justitie, Veiligheidslekken bij hoge personen etc etc,quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:26 schreef OmaraPortuondo het volgende:
sjongejonge wat een ophef over niks
Natuurlijk valt dit allemaal wel meequote:Op woensdag 16 juni 2004 19:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Yup, Peter Siebelt, met een snufje Elsevier en Joe McCarthy voor de smaak.. Zielig, zielig. Linksen onder het bed, dus elke avond even eronder kijken, zeker?
Heb je enig idee hoeveel mensen / politici er VOOR Pim Fortuyn meer was dan een dom ambtenaartje op de IBG groep al met tomaten en wat al niet besmeurd zijn? En geen van allen zijn daarna vermoord, hoor. Nogmaals: je kunt uit 1 incident geen trend afleiden. De eerste les bij Sociologie.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Natuurlijk valt dit allemaal wel mee
Iemand merkt terecht op, dat Pim Fortuyn hetzelfde mee maakte, als aanloop naar.
Maar da's niet hetzelfde hoor, heb er niks mee te makenPuur toeval.
Toch?
Hoe zwaar wil je het hele kabinet dan gaan beveiligen? De meeste willen niet eens een zware beveiliging. En waar trek je de grens? Vorig jaar werd er een burgemeester bijna dood gestoken door een gek. Moeten we dan maar 10000 man extra in ons laten beschermen? En wie gaat dat betalen dan?quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:07 schreef _The_General_ het volgende:
Het had heel makkelijk iets anders kunnen zijn, de bescherming van topmensen laat weer eens te wensen over!
Bedoel je die van Parijs?quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:38 schreef Lucille het volgende:
[..]
Vorig jaar werd er een burgemeester bijna dood gestoken door een gek.
Misschien heeft het er iets mee te maken dat de meerderheid van de ambtenaren GroenLinks, in iedergeval links stemt.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:33 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Nix? Informatie lekken bij Defensie en Justitie, Veiligheidslekken bij hoge personen etc etc,
Het gaat de laatste tijd slordig in Den Haag,
Het is niet bijzonder moeilijk om teminsten te controlleren of mensen wel zijn wie ze zeggen dat ze zijn, perskaarten bekijken etc.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:38 schreef Lucille het volgende:
[..]
Hoe zwaar wil je het hele kabinet dan gaan beveiligen? De meeste willen niet eens een zware beveiliging. En waar trek je de grens? Vorig jaar werd er een burgemeester bijna dood gestoken door een gek. Moeten we dan maar 10000 man extra in ons laten beschermen? En wie gaat dat betalen dan?
Man stel je niet zo aan. Vroeger werden politici bekogeld met tomaten. Maar omdat er eentje is vermoord is dat nou opeens een big issue?quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Natuurlijk valt dit allemaal wel mee
Iemand merkt terecht op, dat Pim Fortuyn hetzelfde mee maakte, als aanloop naar.
Maar da's niet hetzelfde hoor, heb er niks mee te makenPuur toeval.
Toch?
Nee, het komt door het feit dat ze voor 90% joods zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:39 schreef more het volgende:
[..]
Misschien heeft het er iets mee te maken dat de meerderheid van de ambtenaren GroenLinks, in iedergeval links stemt.
Het is niet éen incident!quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel mensen / politici er VOOR Pim Fortuyn meer was dan een dom ambtenaartje op de IBG groep al met tomaten en wat al niet besmeurd zijn? En geen van allen zijn daarna vermoord, hoor. Nogmaals: je kunt uit 1 incident geen trend afleiden. De eerste les bij Sociologie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |