Jah, die bedoel ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:54 schreef _Administr8or_ het volgende:
Kuranyi
*in spanning afwacht*quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:31 schreef NorthernStar het volgende:
`Ja ik heb hem. Even cappen en uploaden.
Moment!
tvpquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:31 schreef NorthernStar het volgende:
Moment!
Ben benieuwd! Als dat fatsoenlijke kwaliteit is wil ik hm ook wel!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:31 schreef NorthernStar het volgende:
Moment!
Hallo!!! Het was een duitser hoor!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:40 schreef Little_Meanie het volgende:
zielig om je af te reageren op andere spelers omdat je zelf een slechte wedstrijd speelt
ik had het liever omgekeerd gezien, een goeie grundliche duitse vuistslag op 1 van die arrogante hollandse voetballertjesquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:41 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Hallo!!! Het was een duitser hoor!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:40 schreef Little_Meanie het volgende:
zielig om je af te reageren op andere spelers omdat je zelf een slechte wedstrijd speelt
jah dan ben je wel een beetje hypocriet bezigquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wat een hypocriete idioten zitten hier zeg. Wel kankeren op Totti omdat hij die Deen een trap geeft, maar Stam prijzen omdat hij een Duitser een trap in het gezicht heeft.
Helemaal mee eens. Duitsland speelde loei-sterk (vooral qua verdediging!). Het was een mooie wedstrijd, da's zekerquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:41 schreef hardcore-freak het volgende:
We mogen best blij zijn met 1-1... De Duitse verdedeging stond als een muur...
Over zielig gesproken.. Je bent een Duitse(r) neem ik aan?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:44 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
ik had het liever omgekeerd gezien, een goeie grundliche duitse vuistslag op 1 van die arrogante hollandse voetballertjes
wat is dat voor mogolenstreek?!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:31 schreef NorthernStar het volgende:
Moment!
KRIEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:45 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Over zielig gesproken.. Je bent een Duitse(r) neem ik aan?
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:45 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Over zielig gesproken.. Je bent een Duitse(r) neem ik aan?
Alles komt goed (Najib Amhali)quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:47 schreef T1andonly het volgende:komt goed!
Geef die jongen ff wat tijd! Meteen dat domme gezeik....... Je laat jezelf wel kennen zegquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:46 schreef MadMarine het volgende:
[..]
wat is dat voor mogolenstreek?!
eerst zeggen dat je een cap hebt, en dan snel weggaan hè?!
loser!!
Ich habe es nicht gewusst (Lothar Matteus)quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:48 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Alles komt goed (Najib Amhali)
Ongeduldige zak ...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:46 schreef MadMarine het volgende:
[..]
loser!!
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:50 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
Ich habe es nicht gewusst (Lothar Matteus)
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:51 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
good one
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:46 schreef MadMarine het volgende:
loser!!
Caputuren is een vakkie apart....... Hij wil gewoon voor een mooi plaatje zorgen. Geduld is dan een schone zaakquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:50 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
Waar blijft die foto?
je zal wel gelijk hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:53 schreef Creative1972 het volgende:
[..]
Caputuren is een vakkie apart....... Hij wil gewoon voor een mooi plaatje zorgen. Geduld is dan een schone zaak
Posten en MyAt doorspitten helpt ookquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:54 schreef MadMarine het volgende:
[..]
je zal wel gelijk hebben
ik check morgen wel weer ff
*bookmarkt* (dát zouden meer mensen moeten doen...)
hier lukt hetquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:59 schreef NorthernStar het volgende:
Er is iets fout met het clipje.Krijg hem met geen mogelijkheid geopend, alleen in WMP maar dan wil die niet cappen.
Misschien dat het jullie wel lukt?
clipje
werkt niet soepel idd.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:59 schreef NorthernStar het volgende:
Er is iets fout met het clipje.Krijg hem met geen mogelijkheid geopend, alleen in WMP maar dan wil die niet cappen.
Misschien dat het jullie wel lukt?
clipje
Checkquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:00 schreef HAL9000S het volgende:
Nee, die andere is beter...als ie recht in de camera kijkt.
UEFA website:quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:31 schreef 456 het volgende:
Hij heeft zelfs 3 paspoorten. Ik weet aalleen niet meer wat die 3e was (puerto rica oid)
dit was gewoon een ongelukkig moment, dat van totti was het zeker nietquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wat een hypocriete idioten zitten hier zeg. Wel kankeren op Totti omdat hij die Deen een trap geeft, maar Stam prijzen omdat hij een Duitser een trap in het gezicht heeft.
En vasthouden is normaal vrije trap tegen en geel, had hij Stam niet aan het shirt getrokken was die eerder bij de bal (en hij niet tegelijk met Jaap's voetquote:Commentaar van Kuranyi op ZDF: Er kickt mich ins gesicht, normalerweise ist das ein elbmeter.de lul wil een penalty
Normalerweise is een opzettelijke handsbal ein rode kaart, LUL!quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:55 schreef Bonobo11 het volgende:
Commentaar van Kuranyi op ZDF: Er kickt mich ins gesicht, normalerweise ist das ein elbmeter.de lul wil een penalty
quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:28 schreef Rickman_ het volgende:
[..]
Normalerweise is een opzettelijke handsbal ein rode kaart, LUL!
kun je foto nog een x posten?quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:55 schreef Bonobo11 het volgende:
En Jaap heeft dat 2x geflikt he, eerste keer onder z'n oksel door in z'n smoel, de tweede kwam beter in beeld
Dit is de beste die ik kan cappen,
je ziet het zweet en gras van z'n kop vliegen,
[afbeelding]
Commentaar van Kuranyi op ZDF: Er kickt mich ins gesicht, normalerweise ist das ein elbmeter.de lul wil een penalty
Inderdaad, hup die ligt toch buiten het veld doorspelen haahahhaquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:53 schreef Lexie het volgende:
Stam, ik ben al jareb fan, samen met wax. Wel mooi dat die Duitser ook nog het veld uitvloog, konden ze lekker verder voetballen
.
Hij staat er toch nog steedsquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:36 schreef heinl het volgende:
[..]
kun je foto nog een x posten?
nadat zijn gelaat een grote beurt heeft gehad van stam kijkt ie ook wel schattig... hehehequote:Op woensdag 16 juni 2004 13:32 schreef Desiderius het volgende:
Hij lacht wel lief naar de camera voor ie voor z'n kop geschopt wordt
Is er geen beter filmpje???quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Die duitser (ben z'n naam ff kwijt) die een trap in z'n gezicht krijgt van stam en ondertussen even naar de camera lacht,
Iemand deze foto al online gezien? Leuk voor m'n bureaublad
Lezen! clipjequote:Op woensdag 16 juni 2004 23:32 schreef FortunaHome het volgende:
Ik wil dat filmpje ook wel es zien....
kan iemand dat capturen?
haha
Wat dacht je ervan om zelf eens te lezen? dit clipje doet het niet...quote:
Moet je je mediaspeler updaten en niet hier gaan lopen mauwen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:10 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om zelf eens te lezen? dit clipje doet het niet...
althans bij de helft van de gebruikers niet... en bij mij dus ook niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |