HET OFFICIELE LIJSTJE!quote:Wat is Gmail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
Gmail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er één toch?
Nee. Gmail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om óók een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus één of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet Gmail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over Gmail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.![]()
Heb je dit weleens gelezen? Gmail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van Gmail. Want wat doet Gmail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
ik ga nog niet slapen hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:15 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
trusten jump
je bent er wel speciaal voor geregistreerd. maar je zal nog tijdje moeten wachtenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:20 schreef tofu het volgende:
Het zal voor nog een tijdje zijn, maar zet mij ook maar op het lijstje als da kan![]()
fokmail achterstevanzo'naapje saai puntje be
onderwijl men signature gefix0rd ookquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:21 schreef Tha_T het volgende:
Jump, je sig klopt niet meer
idd, volg fok! al tijdje, maar kon me altijd goed met GoT bezighouden, ik vond dit nou eens het gepaste moment om ervoor te registrerenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:26 schreef Jump het volgende:
[..]
je bent er wel speciaal voor geregistreerd. maar je zal nog tijdje moeten wachten
hopelijk "doneer" je invites die je na 2 dagen krijgt dan ook aan fok als er nog wachten
[..]
onderwijl men signature gefix0rd ook
aah, je hebt het topic in IT gelezen op got ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:28 schreef tofu het volgende:
[..]
idd, volg fok! al tijdje, maar kon me altijd goed met GoT bezighouden, ik vond dit nou eens het idiale moment om ervoor te registreren![]()
jepquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:28 schreef Jump het volgende:
[..]
aah, je hebt het topic in IT gelezen op got ?
dan niet erg. maar anders kan je iedereen "toelaten". krijgen ze een uitnodiging en zien we ze nooit meer terug.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:29 schreef tofu het volgende:
[..]
jep![]()
je staat erbijquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:32 schreef NetForce1 het volgende:
Voeg mij ook maar aan het lijstje toe please.
-knip mail-
Jij en je mannetje zijn bijna aan de beurtquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:43 schreef yvonne het volgende:
Gaat snel zeg!
you almost therequote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:43 schreef yvonne het volgende:
Gaat snel zeg!
ik ook niet :'( en nederland heeft ook niet eens gewonnen :'(quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:54 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb nog geen nieuwe lading invites, helaas
niet zeuren! gelijkspel was goed genoegquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:04 schreef keijz het volgende:
[..]
ik ook nieten nederland heeft ook niet eens gewonnen
kutavond
Het wordt echt een tyfuslange lijst anders en dat is erg irritant.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:03 schreef brainiac11 het volgende:
toch jammer da er maar 100 getoond worden, zo kan je niet zien op welke plaats en of je er wel op staat.. (ik vertrouw jullie wel hoor, maar ben gewoon zooo bang dat mijn berichtje per ongeluk werd overgeslagen, en ik nooooit aan een account zal komen, en de rest van mn levensdagen zal slijten zonder...)
zal morgenavond eens kijken voor een lijstje van de 10 laatste. zo kan je kijken als je toegevoegd bent of nietquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:03 schreef brainiac11 het volgende:
toch jammer da er maar 100 getoond worden, zo kan je niet zien op welke plaats en of je er wel op staat.. (ik vertrouw jullie wel hoor, maar ben gewoon zooo bang dat mijn berichtje per ongeluk werd overgeslagen, en ik nooooit aan een account zal komen, en de rest van mn levensdagen zal slijten zonder...)
ja over heel de wedstijd gezien wel, mja ik had toch liever gewonnenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:06 schreef niksan het volgende:
[..]
niet zeuren! gelijkspel was goed genoeg![]()
zal eens kijken voor een gewoon lijstje straksquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:11 schreef PeeJie_ het volgende:
Kan je niet alsnog een linkje maken naar het heeeeeeele lange lijstje zodat mensen het toch kunnen zien ?
inderdaad. zie het aan dataverkeer en hits op avatarquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:21 schreef qu63 het volgende:
het aantal views schiet ook wel omhoog zeg in zo'n topic
ja jij komt ook sowieso op elke pagina voorquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:22 schreef Jump het volgende:
[..]
inderdaad. zie het aan dataverkeer en hits op avatar
er zjn er met meer dan 120.000 views alsek mij goed herinnerquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:24 schreef whoops het volgende:
[..]
ja jij komt ook sowieso op elke pagina voor
[offtopic]
ben trouwens benieuwd wat het meeste bezochte topic ooit is...
deze heeft er bijna 40.000
[/offtopic]
Daarvoor moet je bij Arcee wezen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:24 schreef whoops het volgende:
[..]
[offtopic]
ben trouwens benieuwd wat het meeste bezochte topic ooit is...
deze heeft er bijna 40.000
[/offtopic]
T heeft z'n vlagen..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:41 schreef Tha_T het volgende:
Topic loopt niet zo snel als de vorige keer
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:41 schreef Jump het volgende:
Ok, het totaal aantal wachtenden is enorm gedaald. doordat ik men where clausule vergeten was telde die alle records in de database
Komt morgen denk ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:44 schreef erikvw het volgende:
nee de invites ook niet....
heb mailtje naar je email gestuurd dat in je profiel staatquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:45 schreef mschol het volgende:
[..]slecht van je Jump had ik niet verwacht van jou..
edit:
zou ik inmogen zien hoe je die nette lijstjes creeert in 1 plaatje??
(1 lange rij is voor mij nog wel te doen maar een zwik naast elkaar is toch eff wat anders der naar kijken
thnx!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:48 schreef Jump het volgende:
Overzicht totale wachtlijst
Omdat nu enkel de eerste 100 getoont worden weet je niet waar je staat als je er niet opstaat.
OVERZICHT HIER
gelieve het plaatje hier niet als img neer te poten, aangezien deze anders beetje teveel bandbreedte zou trekken
[..]
heb mailtje naar je email gestuurd dat in je profiel staat
edit 2:
ik ga maffen. als er wijzigingen zijn, ik zal morgenvroeg nog eens proberen kijken. anders zal het rond de middag zijn
moet je wel je email-adres opgevenquote:Op woensdag 16 juni 2004 01:55 schreef Gatalin het volgende:
Kan ik worden toegevoegd aan de invitatielijst? Bij voorbaat dank.
fred@rotmail.nlquote:Op woensdag 16 juni 2004 02:32 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
moet je wel je email-adres opgeven
quote:Op woensdag 16 juni 2004 02:07 schreef -Xerxes- het volgende:
Jezus christus, dit topic staat gewoon elk moment van de dag in de AT
hij bereidt zich mentaal voor op de zware taak vanavond, het invites-uitdelen-regelenquote:Op woensdag 16 juni 2004 07:54 schreef Slarioux het volgende:
Jump slaapt nog, ik ga even iedereen toevoegen
Nee ik danquote:Op woensdag 16 juni 2004 07:58 schreef whoops het volgende:
[..]
hij bereidt zich mentaal voor op de zware taak vanavond, het invites-uitdelen-regelen![]()
![]()
Good Luck!quote:Op woensdag 16 juni 2004 08:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee ik dan
Er zijn verschillende mensen per ongeluk overgeslagen. Zoek even je post op, en we vrotten je er op de goede plek inquote:Op woensdag 16 juni 2004 08:04 schreef Baklap het volgende:
Hmm, Jump, ik zou in het vorige topic al vrij int begin toegevoegd zijn. Maar ik zie mezelf nergens
Thx 4 submitting mequote:Op woensdag 16 juni 2004 08:06 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Er zijn verschillende mensen per ongeluk overgeslagen. Zoek even je post op, en we vrotten je er op de goede plek in![]()
Lol.. thanks Slarioux.... beter dubbel als helemaal nie!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 07:54 schreef Slarioux het volgende:
Jump slaapt nog, ik ga even iedereen toevoegen
Zo, de hele waslijst toegevoegd. Vince22, je staat bij de gelukkigen, maar ik heb je per ongeluk dubbel toegevoegd. Je staat nog steeds in de lijst hoor
Je kan alleen niet controleren of je op de lijst staat nu alleen nog de eerste honderd zichtbaar zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2004 08:06 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Er zijn verschillende mensen per ongeluk overgeslagen. Zoek even je post op, en we vrotten je er op de goede plek in![]()
de hele lijstquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je kan alleen niet controleren of je op de lijst staat nu alleen nog de eerste honderd zichtbaar zijn.
Grote dankquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:25 schreef Gunnink het volgende:
Niets. Is gewoon dank ook genoeg?
Pak de eerste vijf uit de lijst. Daar is hij voor.
jah joh, was maar een grapje. Ben bezig met de eerste 5quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:25 schreef Gunnink het volgende:
Niets. Is gewoon dank ook genoeg?
Pak de eerste vijf uit de lijst. Daar is hij voor.
Palmers onder elkaar?quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:32 schreef kepler het volgende:
de-sjaak, Sjo, FormerlyKnownAs, botterfly en Yvonne hebben allen een invite gekregen.
Het zal we hard gaan vandaag, aangezien ik gisteren 3 invites had. En vandaag had ik er zelfs 5!!
THANKS!!! En nu wachten op de invitesquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:32 schreef kepler het volgende:
de-sjaak, Sjo, FormerlyKnownAs, botterfly en Yvonne hebben allen een invite gekregen.
Het zal we hard gaan vandaag, aangezien ik gisteren 3 invites had. En vandaag had ik er zelfs 5!!
quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Palmers onder elkaar?![]()
(nee geintje)
Stel je voor dat al die 60 mensen tegelijkertijd de eerste 3 gaan inviten...wat een ramp zal dat wordenquote:Op woensdag 16 juni 2004 07:23 schreef Maanvis het volgende:
Vandaag gaat het hem worden! Ik voel het!!!!T
V
P
Immers, als er vandaag invites vrijkomen dan is dat voor +/- 60 mensen toch? 60 x 3 = 180, om even een heel optimistische schatting te geven.
ja idd ik vroeg het al in deel 4 ...quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:53 schreef devzero het volgende:
10 MB (lees dan ook eens alle topics door)
Hartstikke bedankt!!!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:32 schreef kepler het volgende:
mensen verplaatst. Toevoegen doe ik even niet, dat zal Jump later in de middag doen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:32 schreef kepler het volgende:
Heb een TH55, T3 is alweer passéquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:51 schreef kepler het volgende:
[..]als jij mij je T3 geeft
![]()
De server is igg wel lekker vlot, net getest met een mp3tje en ik zat aan de 600 kb/secquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:55 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Ben luiHoop dat er binnenkort er een soort DCC bot die bestanden in stukken van 10 MB deelt en dan verstuurt naar gmail adressen
Iets anders dan eMule
quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:12 schreef Me_Wesley het volgende:
De server is igg wel lekker vlot, net getest met een mp3tje en ik zat aan de 600 kb/sec
hoeveel heb jij er wel nietquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:24 schreef __Saviour__ het volgende:
okee, een invite van mij gaat naar iteejer
updatedquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:24 schreef __Saviour__ het volgende:
okee, een invite van mij gaat naar iteejer
veelquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:24 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
hoeveel heb jij er wel niet![]()
nog 7?quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
veel
meer invites komen eraan
Go __Saviour__quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:28 schreef __Saviour__ het volgende:
en een invite is verstuurd naar fietsbelbel
Dat is de kracht van Ebayquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:32 schreef coz het volgende:
6175 items found for gmail ... op ebay ...... frrrruuuck
sorteren op duurste prijs eerst ...
Ronald Reagan Google Gmail account! 1GB email
$240.40
$799.00 -
4d 20h 28m
Get 6 gmail account invitations at an incredible price.
$240.00
- 2d 14h 53m
emailing@gmail.com GOOGLE GMAIL Easy to Remember! RARE
$199.99
- 3d 12h 40m
[ot]leuke link [/ot]quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:34 schreef Flying het volgende:
Plaats 42 al.
Gaat vlot
Anders is welquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:07 schreef mschol het volgende:
WoW! deeltje 9 en al 240 wachtende?? Damnn...
ben ik blij dat ik er vroeg bij was...
gister kon ik er 3 inviten, en vandaag opeens 5!quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:34 schreef Tha_T het volgende:
Normaliter 2 dagen volgens mij
Je invites gaan wel weer terug naar de lijst? Dan blijf je in de lijstquote:Op woensdag 16 juni 2004 08:29 schreef dutch-tweaker het volgende:
Ik zou ook graag toegevoegd wilen worden
zoutenpeperstel at hotmail.com
En ik blijf maar doorgaanquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:33 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Go __Saviour__![]()
XS4ALL neem ik aan?quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:22 schreef kLowJow het volgende:klowjow @ access for all.nl
waar staat dat? ik heb het nu 2 dagenquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En ik blijf maar doorgaan
invite is onderweg naar Marty26
Addedquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:13 schreef Thomaash het volgende:
zou ik ook kunnen worden toegevoegd?
thommyfish at hotmail dot com
alvast bedankt!
Addedquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:15 schreef saban het volgende:
Mag ik ook op de lijst ?
Username saban
Mail sinan [AT] toycular.nl
Addedquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:02 schreef WauseWillem het volgende:
WauseWillem
*sluit aan en wacht rustig af*
Addedquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:13 schreef Dopke het volgende:
Mag ik er ook bij?
Email: Eddie_funkidio at hotmail punt com
Addedquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:14 schreef BladLuis het volgende:
kan k ook worden geadd in de lijst?thnx
![]()
updatedquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
invite is onderweg naar Marty26
Helemaal goedquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:42 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
XS4ALL neem ik aan?
quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:43 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
waar staat dat? ik heb het nu 2 dagen
komt nog, heb geduldquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:46 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
die heb ik nog niet
48 uurquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:34 schreef ID-Tweak het volgende:
hoelang duurt het voordat ik mensen kan inviten
Het is niet tijdsgebondenquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:00 schreef flat_erik het volgende:
[..]
48 uur
en dat was geen tvp?quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:06 schreef maestro1980 het volgende:
omg; volgens mij bestaan deze topics voor 75 procent uit trugvindposts....
vervolgens is het topic vol en gaat iedereen in het nieuwe topic weet terugvindposts plaatsen
naja.... who cares, gaat lekker zo
Terwijl het alleen om de lijst gaat, zolang je niet in de top10 staat. Dus als je gewoon die lijst in je favorites/bookmarks zet, ben je ook klaar.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:06 schreef maestro1980 het volgende:
vervolgens is het topic vol en gaat iedereen in het nieuwe topic weet terugvindposts plaatsen
ik hoop ook voor daarna, heeft iemand een idee wanneer geen beta meer zijn?quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:12 schreef dutch-tweaker het volgende:
Mss een domme vraag, maar is dit account alleen voor de beta tijd, of ook gewoon daarna?
Ik mag hopen ook daarnaquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:12 schreef dutch-tweaker het volgende:
Mss een domme vraag, maar is dit account alleen voor de beta tijd, of ook gewoon daarna?
Dat kan morgen zijn, maar ook over een paar maanden.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:14 schreef kepler het volgende:
[..]
ik hoop ook voor daarna, heeft iemand een idee wanneer geen beta meer zijn?
Oftewel wanneer iedereen zich kan inschrijven?
ook daarna, is ergens op de gmail site te lezenquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:12 schreef dutch-tweaker het volgende:
nee; want van mij stond er al een 'nuttige' post in het topic. Ik had dus geen tvp meer nodig....quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
en dat was geen tvp?
Ik doe niet aan flamenquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:18 schreef maestro1980 het volgende:
[..]
nee; want van mij stond er al een 'nuttige' post in het topic. Ik had dus geen tvp meer nodig....
... mooi hequote:Op woensdag 16 juni 2004 11:06 schreef maestro1980 het volgende:
Kan, maar duurt vele malen langer danquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:27 schreef dutch-tweaker het volgende:
Gelukkig dat dat gmail account dan blijft bestaan na de beta
vol verwachting op m'n gmail account.
maar euhm is het niet mogelijk om je zelf te inviten, zodat je nog meer mensen kan toevoegen?
of zie ik het hier verkeerd![]()
Tuurlijk niet, je maakt per saldo 1 invite 'verlies' omdat die is opgegaan aan jezelf.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:30 schreef dutch-tweaker het volgende:
Nee, maar dan kan je wel dubbel zoveel mensen inviten.
die ene kan je dan als reserve spam gebruiken ofzo
maar ik dacht dat het zo sneller kon gaan met inviten
ja maar je krijg per zoveel tijd, wel weer een invite voor je vrienden.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:34 schreef Sambal het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je maakt per saldo 1 invite 'verlies' omdat die is opgegaan aan jezelf.
Je E-mail adres specificeren waarop men je kan inviten would help...quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:33 schreef Zaren het volgende:
Kan iemand mij misschien aan die lijst met wachtende toevoegen ik wil ook graag zon account
Jij wel dubbel maar het totaal aantal invites blijft gelijk bij 1 gebruiker minder. Anders had die vriend toch die invite wel gekregen? En omdat we hier bij fok allemaal vriendjes zijn is het voor de fok-vriendjes-communitie dus het beste als je elke invite gebruikt voor een fok-vriendje.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:35 schreef dutch-tweaker het volgende:
[..]
ja maar je krijg per zoveel tijd, wel weer een invite voor je vrienden.
dus dubbel ?
Addedquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:38 schreef Zaren het volgende:
Oke mijn email voor de lijst: ahelmons[op]xs4all thx alvast
deletedquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:44 schreef __Saviour__ het volgende:
invite gaat naar TheEagle
Ik denk het wel. Daarvoor dienen die advertenties toch?quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:53 schreef Man_Made_God het volgende:
Wat ik me dus afvraag (want dat kon ik nergens vinden): blijft gmail gratis?
zover ik weet wel, daarom zit er reclame inquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:53 schreef Man_Made_God het volgende:
lijkt me van wel, met die advertenties enzoquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:53 schreef Man_Made_God het volgende:
ja dat was ook mijn eerste idee. Maar ik kon er niks over vinden, en als straks het beta gebeuren voorbij is, en er miljoenen mensen 1 gig gebruiken....?quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
lijkt me van wel, met die advertenties enzo
Slapen 0wnt dusquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:55 schreef Kindred_Spirits het volgende:
OMG. gisternacht aangemeldt als wachtende, nu net wakker, ben ik al 10 plaatsen gestegen
Die moesten bij mij aankloppen zeg. Ja hallo xerxes, je moet nu betalen omdat je een gmail account hebt bij onsquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:53 schreef Man_Made_God het volgende:
lang niet iedereen zal de volle 1 GB gebruikenquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:56 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
ja dat was ook mijn eerste idee. Maar ik kon er niks over vinden, en als straks het beta gebeuren voorbij is, en er miljoenen mensen 1 gig gebruiken....?
kan een mod die nog editten? spam enzoquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:38 schreef Zaren het volgende:
Oke mijn email voor de lijst: ahelmons AT xs4all holland thx alvast
truequote:Op woensdag 16 juni 2004 12:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
lang niet iedereen zal de volle 1 GB gebruiken
quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:01 schreef woeeiiii het volgende:
kan een mod die nog editten? spam enzo
zo goedquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:05 schreef coz het volgende:
[..]... whoehaha .. en dan ook in je quote niet even het adres veranderen
![]()
......... (
)
Hou jij es op met je vervelende gezeur over emailadressen enzo. Quietguy edit de emailadressen de hele tijd al als ie ze toevoegd.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:05 schreef coz het volgende:
[..]... whoehaha .. en dan ook in je quote niet even het adres veranderen
![]()
......... (
)
quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:06 schreef woeeiiii het volgende:
zo goed
Ze kunnen toch gewoon een bannertje in de body van de meel zetten?quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:01 schreef coz het volgende:
met POP mail .. immers geen reclame
met pop mail. heb je die gig toch niet meer nodigquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:10 schreef Miwe het volgende:
[..]
Ze kunnen toch gewoon een bannertje in de body van de meel zetten?
Hoi Collegaquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:16 schreef funmaster het volgende:
Mag ik ook bij het lijstje?
Funmaster funmaster001@hotmail.com
Yah idd er waren er toen een stuk of 25quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:19 schreef D-Devil het volgende:
Gaat alweer rap, vandaag komen zeker al die invites vrij van eergisteren dus dan is het feest.
Jaquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:21 schreef Markster het volgende:
owjee, is dit weer de nieuwe rage?
Ik ook, en je zult zien, hij straks ookquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:24 schreef dutch-tweaker het volgende:
[..]
En ik doe er aan mee![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:25 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Ik ook, en je zult zien, hij straks ookDus hij moet niet zeike
![]()
Dan zit ik gebakkenquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:21 schreef DySGeNiC het volgende:
[..]
Yah idd er waren er toen een stuk of 25
dus als iedereen zich aan zijn woord houdt en iig 2 invites aan Fok spendeert zouden de eerste 50 mensen al vandaag een invite moeten krijgen!
leuker word het als je dan nog gaat doorrekenen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:21 schreef DySGeNiC het volgende:
[..]
Yah idd er waren er toen een stuk of 25
dus als iedereen zich aan zijn woord houdt en iig 2 invites aan Fok spendeert zouden de eerste 50 mensen al vandaag een invite moeten krijgen!
In de OP.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:36 schreef ehanselman het volgende:
Waar staat die lijst
Zo:quote:hoe kan ik ge inviute worden voor g mail !!!
quote:mijn mail adres is ehanselman (at) zeelandnet.nl
MIsschien even in de OP kijken?quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:36 schreef ehanselman het volgende:
Waar staat die lijst en hoe kan ik ge inviute worden voor g mail !!!
mijn mail adres is ehanselman (at) zeelandnet.nl
zo meteen aanpassenquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:02 schreef sop het volgende:
Ik ga nu Gunnik, Inasane-One en T i i m een invite sturen!
=edit: invites naar bovenstaande lieden verstuurd.
Dat zijn er al zes van mij B)
quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:21 schreef Markster het volgende:
owjee, is dit weer de nieuwe rage?
Markster: laat iets weten al je er bij wiltquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:32 schreef -Xerxes- het volgende:
Kan iemand Markster ff toevoegen aan de lijst?
Thanx!quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:47 schreef Jump het volgende:
[..]
zo meteen aanpassen
edit: done
SuperSiem toegevoegd
Mobious toegevoegd
funmaster toegevoegd
ehanselman toegevoegd
[..]
[..]
Markster: laat iets weten al je er bij wiltLijst is up to date
ik zal eens kijken in het vorige topic en eventueel zien waar ik je kan toevoegenquote:Op woensdag 16 juni 2004 08:04 schreef Baklap het volgende:
Hmm, Jump, ik zou in het vorige topic al vrij int begin toegevoegd zijn. Maar ik zie mezelf nergens
En wat zeggen we dan?quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:50 schreef de_sjaak het volgende:
invite ontvangen...
Het eerste plekje waar ik je kan invoegen is een plekje of 30 verder van waar je normaal zou staanquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:54 schreef Jump het volgende:
[..]
ik zal eens kijken in het vorige topic en eventueel zien waar ik je kan toevoegen
ik had het al een keer geopperd:quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:04 schreef Jump het volgende:
[..]
Het eerste plekje waar ik je kan invoegen is een plekje of 30 verder van waar je normaal zou staan
ik heb nu helaas niet de tijd om nog eens alle topics te overlopen. zo veel werk zijn. maar als ik nog iemand per ongeluk vergeet. sorry![]()
![]()
ik ga je zometeen toevoegen
niet in elk geval hoorquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:11 schreef dutch-tweaker het volgende:
[..]
met pop mail. heb je die gig toch niet meer nodig![]()
In het nieuwe topic zal ik de OP beetje aanpassen. dat ze het moeten mailen. waarin hun username, emailadres en fok usernummer staat. anders ga iedereen gaan mailen. het gaat dan ook iets rustiger worden in dit topicquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:06 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik had het al een keer geopperd:
is het niet handiger aanmeldingen via de mail te doen? lijkt mij stukken overzichtiger. gewoon een hotmail accountje aanmaken: fok-gmail@hotmail.com of zo.
ah er is al over nagedacht zie ik.quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:09 schreef Jump het volgende:
[..]
In het nieuwe topic zal ik de OP beetje aanpassen. dat ze het moeten mailen. waarin hun username, emailadres en fok usernummer staat. anders ga iedereen gaan mailen. het gaat dan ook iets rustiger worden in dit topic
Was een foutje. slar had je per ongeluk dubbel toegevoegdquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:11 schreef Vince22 het volgende:
Hey... heeel raar... ik sta bij de 75 gelukkigen.. maar heb niks in me mailbox... is er iets foutgegaan??
:'(
had al ergens in het topic gezet voor te mailen. maar nog niet echt over nagedachtquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:11 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ah er is al over nagedacht zie ik.
niet gokken, eerst lezen....quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:12 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik gok maar hoor maar je moet bij de eerst 10 staan om mail te krijgen
quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:15 schreef alsem het volgende:
[..]
niet gokken, eerst lezen....![]()
dank u welquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:00 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
En wat zeggen we dan?
100MBquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:39 schreef hooibaal het volgende:
*hooibaal heeft niet alle 9 topics doorgelezen, dan weet je dat vast*
Maarreh, ik heb dus (al heel lang) een Yahoo-mailaccount en sinds vanmorgen heb je daar dus ook 100MB opslagruimte.
Mooi man! Heb ik geen gmeel nodig
Ach de ontwetendheid.. zooo schattigquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:39 schreef hooibaal het volgende:
Maarreh, ik heb dus (al heel lang) een Yahoo-mailaccount en sinds vanmorgen heb je daar dus ook 100MB opslagruimte.
waarom 100 als je 1000 kan hebben??quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:39 schreef hooibaal het volgende:
niet lachen met yahoo, of ik verplaatst je naar vanachterquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:40 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
100MB![]()
het wachten is op de provider die 1 TB gaat biedenquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
waarom 100 als je 1000 kan hebben??
of een dedicated serverquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
het wachten is op de provider die 1 TB gaat bieden![]()
sorry sorry sorry sorry sorry sorry meneer de lijstbeheerder, ik bedoelde het niet zoquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:41 schreef Jump het volgende:
[..]
niet lachen met yahoo, of ik verplaatst je naar vanachter![]()
nu je toch gans bovenaan staat
Dan meld ik mij daar meteen bij aanquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:46 schreef dutch-tweaker het volgende:
of eentje die gratis dropveters uitdeel![]()
dan mag iemand anders het lijstje makenquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:46 schreef dutch-tweaker het volgende:
of eentje die gratis dropveters uitdeel![]()
dat denk ik je hebt al werk genoeg aan dit lijstjequote:Op woensdag 16 juni 2004 13:49 schreef Jump het volgende:
[..]
dan mag iemand anders het lijstje maken
Een stuk of 60?quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:12 schreef Jump het volgende:
ik verwacht er deze avond rond 10 uur vééééél
Op een dag zal je je gewoon op gmail.com kunnen registreren hoorquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:32 schreef Bat266 het volgende:
gaat dit dan ooit voorbij ? denk dat er heel veel internetters zijn die dit willen
laten we het hopen ja.. dit duurt wel erg langquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:35 schreef DySGeNiC het volgende:
[..]
Op een dag zal je je gewoon op gmail.com kunnen registreren hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |