abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juni 2004 @ 15:17:07 #251
22273 Dizer
Save the beard!
pi_19994665
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 15:15 schreef Wytze het volgende:

[..]

Idd wat was hij ook alweer Hij was ook ala Ludo toch ?
Onno P. Wassenaar

Dat was me toch een stoer verhaallijn!!!
Friends don't let friends remain beardless...
  vrijdag 18 juni 2004 @ 15:17:41 #252
16082 Wytze
...Confidential
pi_19994689
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 15:16 schreef Dizer het volgende:

[..]

Huib is niet dood!!! Huib en Dian zijn gevlucht!!!
Ik geloof zelfs dat Ludo Huib heeft laten gaan. Hij had hem eerst te pakken maar heeft hem laten gaan...

HUIB en DIAN
Zeker weten ? Ik kan me nog herinneren dattie zijn eigen graf aan het graven was
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  vrijdag 18 juni 2004 @ 15:19:15 #253
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_19994750
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 15:15 schreef Wytze het volgende:

[..]

Idd wat was hij ook alweer Hij was ook ala Ludo toch ?
Het is Onno P. Wassenaar. Hij struikelde over Guusje zijn krijtjes en viel van het dak.

Die politieagent was DE rechercheur van vroeger. Bij behandelde ook nog de zaak Wassenaar. Bronkhorst heette hij ofzo.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 15:19:55 #254
16082 Wytze
...Confidential
pi_19994773
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 15:19 schreef Frey het volgende:

[..]

Het is Onno P. Wassenaar. Hij struikelde over Guusje zijn krijtjes en viel van het dak.
En hij had nog wel zijn operatie betaald !

Maar hoe ging die verhaal lijn ook alweer ?
pi_19994846
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 14:44 schreef _bigmac_ het volgende:
Voor mij is het trouwens bekend het is echt Benjamin
[afbeelding]
Winston ligt hier omdat hij niet in beeld mag komen .
Als Benjamin niet in beeld mag komen, dan gaat hij wel n endje verderop zitten, en niet liggen lijkt mij zo.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 15:23:55 #256
22273 Dizer
Save the beard!
pi_19994919
Ooh en voor de verhaallijn. Guusje (zoontje van Suzanne) was doodziek en had een donor nodig (iets met zn oor of zo iets). Maar Suzanne had geen geld ervoor. Onno P. Wassenaar was vroeger een goede klant van Martine toen Suzanne nog als hoer werkte voor Martine. Dus Onno had tegen Suzanne gezegd dat ie haar het geld wil geven in ruil voor Sex. Suzanne ging er hier op in. Maar opeens dook Peter Kelder (de vader van Guusje) maar die wou er niks van weten of zo.

Ondertussen ligt Suzanne in bed met Onno en zo. Maar op het eind knapt ze toch af geloof ik of weer niet. Maar Peter hoorde dat en opeens wou Peter geloof ik het geld niet accepteren van zo een man als Onno. Toen heeft peter geholpen dacht ik. Toen is Peter weer weggegaan want had weer snel ruzie met Suzanne en wou er niks van weten dat Helen Helmink zijn echte moeder is. Daarna hoorde Daniel Daniel dat Suzanne met Onno naar bed ging of zo en dat Onno haar dreigde wat aan te doen blablabla.. toen hadden Onno en Daniel ruzie op een dak waar Guusje bij was. Onno struiklede vanaf het dak over Guusje's speelgoed. Toen ging Onno dood en Daniel een tijd het gevangenis in totdat Guusje voor de rechter ongeveer in Puber taal zei dat Boze meneer struikelde of zo iets. Daarna is Daniel vrij gelaten. Guusje was weer beter en Onno dood. Happy ending..
  vrijdag 18 juni 2004 @ 15:25:06 #257
22273 Dizer
Save the beard!
pi_19994963
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 15:17 schreef Wytze het volgende:

[..]

Zeker weten ? Ik kan me nog herinneren dattie zijn eigen graf aan het graven was
Ja klopt, dat moest ie doen. Daarna liet ie hem gaan.

vrijdag 18 juni 2004 @ 15:27:26 #258
16082 Wytze
...Confidential
pi_19995057
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 15:23 schreef Dizer het volgende:
Onno P blaatttt
Vond Daniel Daniel altijd maar een amateur, dus leert hem naar de gevangenis te gaan
  vrijdag 18 juni 2004 @ 15:27:40 #259
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_19995069
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 15:19 schreef Wytze het volgende:

[..]
Maar hoe ging die verhaal lijn ook alweer ?
Wassenaar bracht Evelien, de vriendin van Daniël om het leven door een autobom. Ook had hij een een oogje op Suzanne.

Daniël lokte hem met een smoesje naar het dak van een gebouw. Wassenaar dacht dat hij Suzanne daar zou ontmoeten, maar hij vindt Daniël en Guusje. Guusje zit te krijten.

Daniël stapt naar voren, Wassenaar schrikt en stapt naar achteren en struikelt over de krijtjes. Hij valt naar beneden en is dood. Dian laat Guusje vervolgens voor een videocamera verklaren dat Daniël Wassenaar heeft geduwd. Daniël is genoodzaakt om te vluchten.

Suzanne erft van Wassenaar 1 miljoen gulden. Later vindt Ludo een mannetje die voor Daniël de moord op zich wil nemen, voor 1 miljoen! Suzanne gaat na lang nadenken akkoord en nu gaat Daniël weer vrijuit.

Na lang zoeken weten ze Daniël weer te vinden, maar met moeite. Hij springt zelfs uit de helikopter als Ludo hem weer mee naar huis wil nemen. In het begin is hij zichzelf niet en zegt bijna niets, Maar dankzij Guusje wordt hij weer de oude.

Dit is een van de beste verhaallijnen
  vrijdag 18 juni 2004 @ 15:27:44 #260
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_19995072
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 15:21 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Als Benjamin niet in beeld mag komen, dan gaat hij wel n endje verderop zitten, en niet liggen lijkt mij zo.
...TENZIJ...

eh...
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  vrijdag 18 juni 2004 @ 15:29:45 #261
22273 Dizer
Save the beard!
pi_19995141
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 15:27 schreef Frey het volgende:

[..]

Wassenaar bracht Evelien, de vriendin van Daniël om het leven door een autobom. Ook had hij een een oogje op Suzanne.

Daniël lokte hem met een smoesje naar het dak van een gebouw. Wassenaar dacht dat hij Suzanne daar zou ontmoeten, maar hij vindt Daniël en Guusje. Guusje zit te krijten.

Daniël stapt naar voren, Wassenaar schrikt en stapt naar achteren en struikelt over de krijtjes. Hij valt naar beneden en is dood. Dian laat Guusje vervolgens voor een videocamera verklaren dat Daniël Wassenaar heeft geduwd. Daniël is genoodzaakt om te vluchten.

Suzanne erft van Wassenaar 1 miljoen gulden. Later vindt Ludo een mannetje die voor Daniël de moord op zich wil nemen, voor 1 miljoen! Suzanne gaat na lang nadenken akkoord en nu gaat Daniël weer vrijuit.

Na lang zoeken weten ze Daniël weer te vinden, maar met moeite. Hij springt zelfs uit de helikopter als Ludo hem weer mee naar huis wil nemen. In het begin is hij zichzelf niet en zegt bijna niets, Maar dankzij Guusje wordt hij weer de oude.

Dit is een van de beste verhaallijnen
Damn dat je dat nog weet, ik weet echt niet meer zo diep de details

pi_19995143
Leefde Daniel niet heel ergens achteraf, bij een boerengezin ofzo (in die vluchttijd).
Like a flower, waiting to bloom
Like a lightbulb, in a dark room
Im just sitting here waiting for you...
  vrijdag 18 juni 2004 @ 15:33:58 #263
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_19995289
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 15:29 schreef Shir het volgende:
Leefde Daniel niet heel ergens achteraf, bij een boerengezin ofzo (in die vluchttijd).
Hij woonde op een eilandje.
pi_20000526
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 15:13 schreef Wytze het volgende:
HUIB

Waarom moest Huib ook alweer dood?
Huib van Groeningen toch
pi_20000553
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 15:19 schreef Frey het volgende:

[..]

Die politieagent was DE rechercheur van vroeger. Bij behandelde ook nog de zaak Wassenaar. Bronkhorst heette hij ofzo.
Die nieuwe mafkees hebben we al een tijd niet meer gezien... hoe heette hij ook alweer.. inspecteur Benjamin ofzo
pi_20001349
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 18:55 schreef pberends het volgende:
Die nieuwe mafkees hebben we al een tijd niet meer gezien... hoe heette hij ook alweer.. inspecteur Benjamin ofzo
Rechercheur Veldhuis... Nu moeten we het doen met rechercheur Spelling, die vorig seizoen nog rechercheur Bolman heette.
pi_20001886
Over Huib van Groeningen
Zoals altijd was Ludo al een geduchte tegenstander en ooit hadden 3 mensen ook een geheim pact tegen hem gesloten, Dian die vond dat Ludo haar kind dat van hem was vermoord had, origineel he?
Bowien had een of andere zakelijke concurrentiestrijd met hem en waarom Huib meedeed weet ik niet, hij was namelijk ooit een hele goede vriend van Ludo maar die vriendschap was verbroken en Huib wilde wraak.

Door hun gerintrigeer was Ludo failliet, al zijn bezittingen kwijt en zijn huis, paard en interieur werden geveild en toen kwam het dat Ludo wraak zweerde op Dian en Huib, vooral op Huib want die had de rol van dubbelspion vervuld.
Toen liet hij Huib zijn eigen graf graven en wilde hem doodschieten maar dat kon hij niet, Huib en Dian waren al ondergedoken en vluchtten het land uit.

Staartje van het verhaal: Janine ging bij Ludo weg, want ze dacht dat hij Huib had vermoord, Ludo reisde ze achterna maar kwam erachter dat ze hun paspoorten hadden verbrand en een nieuwe identiteit hadden aangenomen.
Bowien bleef buiten schot omdat Ludo niet wist van haar deelname, zij kreeg enige vorm van meedelijden met Ludo en aangezien hij toch aan de grond zat en geen bedreiging meer vormde hielp ze hem er weer bovenop.
Een heer met stijl
pi_20001969
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 20:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

Over Huib van Groeningen
Zoals altijd was Ludo al een geduchte tegenstander en ooit hadden 3 mensen ook een geheim pact tegen hem gesloten, Dian die vond dat Ludo haar kind dat van hem was vermoord had, origineel he?
Bowien had een of andere zakelijke concurrentiestrijd met hem en waarom Huib meedeed weet ik niet, hij was namelijk ooit een hele goede vriend van Ludo maar die vriendschap was verbroken en Huib wilde wraak.

Door hun gerintrigeer was Ludo failliet, al zijn bezittingen kwijt en zijn huis, paard en interieur werden geveild en toen kwam het dat Ludo wraak zweerde op Dian en Huib, vooral op Huib want die had de rol van dubbelspion vervuld.
Toen liet hij Huib zijn eigen graf graven en wilde hem doodschieten maar dat kon hij niet, Huib en Dian waren al ondergedoken en vluchtten het land uit.

Staartje van het verhaal: Janine ging bij Ludo weg, want ze dacht dat hij Huib had vermoord, Ludo reisde ze achterna maar kwam erachter dat ze hun paspoorten hadden verbrand en een nieuwe identiteit hadden aangenomen.
Bowien bleef buiten schot omdat Ludo niet wist van haar deelname, zij kreeg enige vorm van meedelijden met Ludo en aangezien hij toch aan de grond zat en geen bedreiging meer vormde hielp ze hem er weer bovenop.
Ze hielp hem er enigzins bovenop dan
Een heer met stijl
pi_20002035
Zeg hoe zat dat weer met John Alberts. Wordt die dan ook door twee acteurs gespeeld? Want die engerd die op het laatst John Alberts speelde zag er toch heel anders uit......?
pi_20002060
Wat ziet die rooie er ranzig uit, zeg
Hoe heet ze ook alweer.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Moderator vrijdag 18 juni 2004 @ 20:12:32 #271
42184 crew  DaMart
pi_20002085
Wat een egoistische doos die barbara zeg... een beetje lopen zeiken tegen Janine terwijl die wel wat belangrijkers aan haar hoofd heeft
pi_20002125
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 20:12 schreef DaMart het volgende:
Wat een egoistische doos die barbara zeg... een beetje lopen zeiken tegen Janine terwijl die wel wat belangrijkers aan haar hoofd heeft
Ja dat wist ze dus niet, maar inderdaad Barbara is egoitisch, zeikt en stinkt
Een heer met stijl
  Moderator vrijdag 18 juni 2004 @ 20:18:13 #273
42184 crew  DaMart
pi_20002178
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ja dat wist ze dus niet, maar inderdaad Barbara is egoitisch, zeikt en stinkt
De lichaamstaal van Janine leek me anders duidelijk... een blinde kon zien dat er wat aan de hand was en Barbara bleef maar doorzeiken...
pi_20002205
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 20:18 schreef DaMart het volgende:

[..]

De lichaamstaal van Janine leek me anders duidelijk... een blinde kon zien dat er wat aan de hand was en Barbara bleef maar doorzeiken...
Ja ik geef je ook gelijk, ik zeg alleen dat ze het niet wist

Offtopic: die snertreclames duren ook steeds langer
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')