Onno P. Wassenaarquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:15 schreef Wytze het volgende:
[..]
Idd wat was hij ook alweerHij was ook ala Ludo toch ?
Zeker weten ? Ik kan me nog herinneren dattie zijn eigen graf aan het graven wasquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Huib is niet dood!!! Huib en Dian zijn gevlucht!!!
Ik geloof zelfs dat Ludo Huib heeft laten gaan. Hij had hem eerst te pakken maar heeft hem laten gaan...
HUIB en DIAN
Het is Onno P. Wassenaar. Hij struikelde over Guusje zijn krijtjes en viel van het dak.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:15 schreef Wytze het volgende:
[..]
Idd wat was hij ook alweerHij was ook ala Ludo toch ?
En hij had nog wel zijn operatie betaald !quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is Onno P. Wassenaar. Hij struikelde over Guusje zijn krijtjes en viel van het dak.
Als Benjamin niet in beeld mag komen, dan gaat hij wel n endje verderop zitten, en niet liggen lijkt mij zo.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:44 schreef _bigmac_ het volgende:
Voor mij is het trouwens bekend het is echt Benjamin
[afbeelding]
Winston ligt hier omdat hij niet in beeld mag komen .
Ja klopt, dat moest ie doen. Daarna liet ie hem gaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:17 schreef Wytze het volgende:
[..]
Zeker weten ? Ik kan me nog herinneren dattie zijn eigen graf aan het graven was
Vond Daniel Daniel altijd maar een amateur, dus leert hem naar de gevangenis te gaanquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:23 schreef Dizer het volgende:
Onno P blaatttt
Wassenaar bracht Evelien, de vriendin van Daniël om het leven door een autobom. Ook had hij een een oogje op Suzanne.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:19 schreef Wytze het volgende:
[..]
Maar hoe ging die verhaal lijn ook alweer ?
...TENZIJ...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Als Benjamin niet in beeld mag komen, dan gaat hij wel n endje verderop zitten, en niet liggen lijkt mij zo.
Damn dat je dat nog weet, ik weet echt niet meer zo diep de detailsquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Wassenaar bracht Evelien, de vriendin van Daniël om het leven door een autobom. Ook had hij een een oogje op Suzanne.
Daniël lokte hem met een smoesje naar het dak van een gebouw. Wassenaar dacht dat hij Suzanne daar zou ontmoeten, maar hij vindt Daniël en Guusje. Guusje zit te krijten.
Daniël stapt naar voren, Wassenaar schrikt en stapt naar achteren en struikelt over de krijtjes. Hij valt naar beneden en is dood. Dian laat Guusje vervolgens voor een videocamera verklaren dat Daniël Wassenaar heeft geduwd. Daniël is genoodzaakt om te vluchten.
Suzanne erft van Wassenaar 1 miljoen gulden. Later vindt Ludo een mannetje die voor Daniël de moord op zich wil nemen, voor 1 miljoen! Suzanne gaat na lang nadenken akkoord en nu gaat Daniël weer vrijuit.
Na lang zoeken weten ze Daniël weer te vinden, maar met moeite. Hij springt zelfs uit de helikopter als Ludo hem weer mee naar huis wil nemen. In het begin is hij zichzelf niet en zegt bijna niets, Maar dankzij Guusje wordt hij weer de oude.
Dit is een van de beste verhaallijnen![]()
Hij woonde op een eilandje.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:29 schreef Shir het volgende:
Leefde Daniel niet heel ergens achteraf, bij een boerengezin ofzo (in die vluchttijd).
Huib van Groeningen tochquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:13 schreef Wytze het volgende:
HUIB
Waarom moest Huib ook alweer dood?
Die nieuwe mafkees hebben we al een tijd niet meer gezien... hoe heette hij ook alweer.. inspecteur Benjamin ofzoquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is Onno P. Wassenaar. Hij struikelde over Guusje zijn krijtjes en viel van het dak.
Die politieagent was DE rechercheur van vroeger. Bij behandelde ook nog de zaak Wassenaar. Bronkhorst heette hij ofzo.
Rechercheur Veldhuis... Nu moeten we het doen met rechercheur Spelling, die vorig seizoen nog rechercheur Bolman heette.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:55 schreef pberends het volgende:
Die nieuwe mafkees hebben we al een tijd niet meer gezien... hoe heette hij ook alweer.. inspecteur Benjamin ofzo![]()
Ze hielp hem er enigzins bovenop danquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Over Huib van Groeningen
Zoals altijd was Ludo al een geduchte tegenstander en ooit hadden 3 mensen ook een geheim pact tegen hem gesloten, Dian die vond dat Ludo haar kind dat van hem was vermoord had, origineel he?
Bowien had een of andere zakelijke concurrentiestrijd met hem en waarom Huib meedeed weet ik niet, hij was namelijk ooit een hele goede vriend van Ludo maar die vriendschap was verbroken en Huib wilde wraak.
Door hun gerintrigeer was Ludo failliet, al zijn bezittingen kwijt en zijn huis, paard en interieur werden geveild en toen kwam het dat Ludo wraak zweerde op Dian en Huib, vooral op Huib want die had de rol van dubbelspion vervuld.
Toen liet hij Huib zijn eigen graf graven en wilde hem doodschieten maar dat kon hij niet, Huib en Dian waren al ondergedoken en vluchtten het land uit.
Staartje van het verhaal: Janine ging bij Ludo weg, want ze dacht dat hij Huib had vermoord, Ludo reisde ze achterna maar kwam erachter dat ze hun paspoorten hadden verbrand en een nieuwe identiteit hadden aangenomen.
Bowien bleef buiten schot omdat Ludo niet wist van haar deelname, zij kreeg enige vorm van meedelijden met Ludo en aangezien hij toch aan de grond zat en geen bedreiging meer vormde hielp ze hem er weer bovenop.
Ja dat wist ze dus niet, maar inderdaad Barbara is egoitisch, zeikt en stinktquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:12 schreef DaMart het volgende:
Wat een egoistische doos die barbara zeg... een beetje lopen zeiken tegen Janine terwijl die wel wat belangrijkers aan haar hoofd heeft
De lichaamstaal van Janine leek me anders duidelijk... een blinde kon zien dat er wat aan de hand was en Barbara bleef maar doorzeiken...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja dat wist ze dus niet, maar inderdaad Barbara is egoitisch, zeikt en stinkt
Ja ik geef je ook gelijk, ik zeg alleen dat ze het niet wistquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
De lichaamstaal van Janine leek me anders duidelijk... een blinde kon zien dat er wat aan de hand was en Barbara bleef maar doorzeiken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |