|quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:53 schreef Svensational het volgende:
[..]Sneu ventje
Misschien moet svurno beter gaan lezenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:54 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
|
dude ik was niet die gast die met kanker homo ging schelden.
Ik was die andere die zei dat hij maar eens Nederlands moest leren.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:53 schreef Shir het volgende:
Thanks Dizer!
Dus Ludo ging huilen? Wat cool!
quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:31 schreef Vivi het volgende:
Wat zag Isabella er mannelijk uit vandaag, van die brede schouders en vies vet raar gekamd haar
Dankequote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:14 schreef Shir het volgende:
Vanavond toch....Ik wil niet wachten tot volgend seizoen.
Hihi, ik heb het ook opgenomen en ik ga het lekker nu kijken!quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:08 schreef karoltje het volgende:
[..]
Vriendjes worden?.
Ik ga morgenochtend opnemen. ik wil geen uitzending meer missen tot de cliff!
Doe maar luxe, nog een weekquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:24 schreef Dizer het volgende:
Sorry voor sommige mensen, maar als jullie even goed hadden gelezen, heeft BVO nog geen 15 posts geleden de hele vooruitblik van volgende week gepost.
Ja dus, er komt nog 1 week GTST!!
Ow ja, das waar! Sorry! Tot en met de 25ste..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:24 schreef Dizer het volgende:
Sorry voor sommige mensen, maar als jullie even goed hadden gelezen, heeft BVO nog geen 15 posts geleden de hele vooruitblik van volgende week gepost.
Ja dus, er komt nog 1 week GTST!!
John alberts natuurlijk!quote:
Idd wat was hij ook alweerquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:13 schreef Shir het volgende:
Die ene vent van Suzanne, hoe heet ie ook al weer?
Huib is niet dood!!! Huib en Dian zijn gevlucht!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:13 schreef Wytze het volgende:
HUIB
Waarom moest Huib ook alweer dood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |