quote:LadyS - dinsdag 15 juni 2004 @ 18:30
vraagje:
Net ging ik even met Peter naar de Appie om wat boodschapjes te doen. Plots llemaal steken links onderin mijn buk, bij elke stap die ik zette Zelfs nu ik zit voel ik het nog pijn doen.. Peter maakte me net aan het lachen en het steekt echt heel venijnig Weet iemand wat het is? Moet ik me zorgen maken? Voelde het ook even uitstralen naar mijn been
fotootje ter illustratie.. het doet pijn waar ik mijn linkerhand heb neergelegd
gewone BH's zitten nu íetsiepietsie te strak, zie soms van die randjes lopen zeg maar. Maar nu worden ze opeens niet meer groter, maar wie weet komt dat nog... We zullen het wel zienquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:27 schreef Luchtbel het volgende:
Voor hetzelfde geld kun je, je gewone bh's blijven dragen!
nee, heb helemaal niks gedaan vandaag, behalve een beetje computeren en bankhangen (en dat doe ik elke dag zo een beetje)quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:33 schreef Luchtbel het volgende:
LadyS, ik heb geen idee waar je last van hebt, zeker niet als je het ook nog helemaal in je been voelt. Had je lang in de auto gezeten ervoor ofzo?
Huhm, ik heb nog steeds m'n gewone bh's aan, maar ik heb gewoon geluk waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:34 schreef texelonia het volgende:
[..]
gewone BH's zitten nu íetsiepietsie te strak, zie soms van die randjes lopen zeg maar. Maar nu worden ze opeens niet meer groter, maar wie weet komt dat nog... We zullen het wel zien
En welke namen vind jij dan een beetje truttig maar wel leuk?
Geen idee dan, misschien drukt je baby tegen een spier ofzo aan, dat iets afkneld ofzo dat daardoor het gevoel doorstraald. Ik noem maar wat, kan je niet helpen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:35 schreef LadyS het volgende:
[..]
nee, heb helemaal niks gedaan vandaag, behalve een beetje computeren en bankhangen (en dat doe ik elke dag zo een beetje)
zoiets dacht ik ook al.. Ik kijk het nog even aan en als het echt aanhoudt bel ik de doktersdienst gewoonquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:39 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Geen idee dan, misschien drukt je baby tegen een spier ofzo aan, dat iets afkneld ofzo dat daardoor het gevoel doorstraald. Ik noem maar wat, kan je niet helpen.
Dat was ik. Ik doe nu braaf iedere keer die oefening en volgens mij helptie wel. Gewoon proberen dus. Heb je het al op je werk verteld trouwens?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:39 schreef texelonia het volgende:
Ik hoorde (las) trouwens laatst iemand klagen over pijnlijke bilspieren ofzow?
Ik heb daar nu ook steeds vaker last van...
Misschien moet ik ook maar die bil-spier-oefening gaan doen...
ow goed idee!!! ik hbe van die compressen --> een warme en een koude!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:43 schreef Luchtbel het volgende:
Heb je al iets er tegen aangehouden iets kouds ofzo, of wat gesmeerd?
Ik ben echt een smeer miep i know...
wat rotquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:43 schreef Kimsy het volgende:
Ik heb 2 weken geleden een miskraam gehad![]()
Anders had ik ook op het lijstje gestaan![]()
Hopen dat het helpt!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:43 schreef LadyS het volgende:
[..]
ow goed idee!!! ik hbe van die compressen --> een warme en een koude!!!
Dat was ik helemaal vergeten!
Dat lijkt me vreselijk. Heel veel sterkte!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:43 schreef Kimsy het volgende:
Sterktequote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:43 schreef Kimsy het volgende:
Nee heb überhaupt nog niet verteld dat ik zwanger ben. Wilde wachten tot de eerste echo, en die is morgen. Dus als alles goed is, vertel ik het waarschijnlijk donderdag.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:42 schreef m@x het volgende:
Dat was ik. Ik doe nu braaf iedere keer die oefening en volgens mij helptie wel. Gewoon proberen dus. Heb je het al op je werk verteld trouwens?
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:17 schreef piglet het volgende:
en misschien is babyS wel zenuwachtig voor de wedstrijd van straks en seint ie jou dat nu even door
deze vind ik wel leuk!quote:* Met hoeveel kinderen denk je dat je gezinnetje compleet is? (en ben je van gedachten veranderd sinds je zwanger bent/een kind hebt?)
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:51 schreef Jessicaa het volgende:
Ach je hebt altijd nog zoiets als extreme make-over hoor
Uhm...misschien was dat waarvan je dacht dat het een indalingswee was dat wel helemaal niet. Want wat Jessie zegt...die kunnen echt venijnig zijn hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:56 schreef LadyS het volgende:
jessie en pluisje, een indalingswee is het denk ik niet, want volgens mij heb ik die al gehadEn die voelden heeeel anders (en ook een stuk aangenamer
![]()
)
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:44 schreef sjak het volgende:
Tjonge Bixister en G-Haven zie ik ineens weer in het lijstje staan! Gefeliciteerd!
nu niet ook onze meisjes naam afpakken hé
Joh, je weet het gewoon niet. Zoals mijn VK ook al zei: alles gaat gewoon pijn doen, die buik wordt zwaar, het kind daalt in, je lichaam verweekt. Je kan niet altijd aangeven waar een bepaalde pijn nou precies vandaan komt, dat is meer wat ik probeerde te zeggenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:01 schreef LadyS het volgende:
ow
Want waarvan ik dacht dat het een soort indalingswee was, waren allemaal steken in mijn onderbuik zo ongeveer bij mijn schaambeen (en soms ook wel in mijn vagina, bij elke stap die ik zette) Erg pijnlijk, maar heel anders dan wat ik vananvond had
Misschien was dat dan gewoon niks.. Ik hoop in dat geval dat ik niet veel indalingsweeen meer krijg![]()
![]()
ja, dat weet ik wel dat je het zo bedoelde, hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:05 schreef pluisje het volgende:
[..]
Joh, je weet het gewoon niet. Zoals mijn VK ook al zei: alles gaat gewoon pijn doen, die buik wordt zwaar, het kind daalt in, je lichaam verweekt. Je kan niet altijd aangeven waar een bepaalde pijn nou precies vandaan komt, dat is meer wat ik probeerde te zeggen
Ik kan echt niet wennen aan die termquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:05 schreef pluisje het volgende:
......., je lichaam verweekt. ..........
Ik ook niet, ik snap hem ook nog steeds nietquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:10 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wennen aan die term![]()
Ik vind deze wel leuk, maar da's vooral omdat ik zo weinig echt leuke reacties heb gehad, dat ik extra blij ben met de wél leuke reactiesquote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:52 schreef piglet het volgende:
* Wat is de leukste reactie die je hebt gekregen op je zwangerschap?
Wat goed dat je dat zag!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:05 schreef Xanthe het volgende:
Ik mis Idee in het lijstje , die had ook een positieve test....
Iemand ernstige bezwaren? Want dan zet ik hem erin.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:52 schreef piglet het volgende:
* Wat is de leukste reactie die je hebt gekregen op je zwangerschap?
Ik vind ze ook allemaal goed en deze is inderdaad wel erg leuk voor de net-zwangerenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:35 schreef Karin het volgende:
Tja het thema, zie hier verschillende leuke thema's voorbij komen. Ik vind deze inderdaad ook erg leuk. Ook vooral voor de net-zwangeren, daar hebben we er lekker veel van op het moment.
[..]
Iemand ernstige bezwaren? Want dan zet ik hem erin.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:46 schreef piglet het volgende:
psst LadyS, ze zijn begonen hoor
Ik was nogal van slag maar niet gehuild hoor. Ben nu helemaal moe. Blijkbaar toch wel een beetje emotioneelquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:45 schreef LadyS het volgende:
Leuk snoopy!!! Wat lief van je collega's!!!Ik zou dan een partijtje gaan zitten janken volgens mij
![]()
oftewel: daar hebben we ook niks aanquote:Laatste bezoek: Verborgen
Mag ik vragen waarom?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:33 schreef coolbabe het volgende:
Bixister en GHaven gefeliciteerd!
De leukste reaktie op mijn zangerschap van Jasper kwam toch van mijn vader. Ik had verwacht dat hij me de huid vol zou schelden maar hij kwam met tranen in zijn ogen op me af en ging `s middags meteen op pad om een kruikenzak/knuffel te kopen.
wel moe ja (moet dus nodig naar bed!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:52 schreef livelink het volgende:
Bixister, gefeliciteerd!!! Wat een leuk nieuws.
Wat zul jij trouwens moe zijn met de combinatie zwangerschap, verhuizing en Piet ziekjes. Of valt het nog wel mee?
Ik vond dat ook zo vreemd. Ik had een positieve test, maar voelde me verder niet anders dan anders. Ik had voor mezelf ook pas echt een 'ik ben zwanger' gevoel toen ik de eerste echo had.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:03 schreef bixister het volgende:
[..]
wel moe ja (moet dus nodig naar bed!). verder nauwelijks typische zw.sch-kwaaltjes. dacht eerst ook dat ik gewoon moe was van het verhuizen. kon de snelle plus op de zwangerschapstest eigenlijk nauwelijks geloven omdat ik me helemaal niet zwanger voelde. i.t.t. de vorige keer, toen had ik die test eigenlijk helemaal niet nodig.
Oooooh da's lief Pluphyquote:Op woensdag 16 juni 2004 07:25 schreef phluphy het volgende:
En toen lagen/zaten we daar in het ziekenhuis te kijken naar dat schermpje en zagen we geheel onverwacht een kindje met alles erop en eraan. We hoorden dat ik al 3 maanden zwanger was en hij zat maar met open mond en vochtige ogen naar dat schermpje te staren, helemaal beduusd maar wel erg blij :')
Ik ook niet hoor, Snoopyquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:16 schreef Luchtbel het volgende:
Ik zou nu niet meer bellen hoor Snoopy.
Tex heeeeeeel veel plezier straks!!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 08:27 schreef texelonia het volgende:
Goed, ik moet vandaag op mijn vrije dag stuk vroeger opstaan dan normaal als ik moet werken. Maar, over iets meer dan 2 uur lig ik naar mijn kindje te kijken!
dat heb ik dus ook niet echt.. Ik begrijp helemaal wat je bedoelt!!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:25 schreef snoopy het volgende:
Ben blij dat jullie het met me eens zijnSoms twijfel ik wel eens aan mezelf (denk dat het niet netjes is om hem niet in te lichten) maar heb gewoon geen behoefte aan mijn vader.
Niet druk erover maken hoorquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:32 schreef snoopy het volgende:
Luchtbel en Lady S, jullie hebben helemaal gelijk
![]()
De reactie van peter was een ook wel apartquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:39 schreef m@x het volgende:
Maar de allermooiste reactie vond ik die van meneerm@x. Die stond echt met tranen in zijn ogen naar de positieve test te kijken.
Ik was net 19, woonde nog thuis en had pas net verkering met die jongen. Daarbij heeft het nooit zo goed geklikt tussen mijn vader en mij.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:49 schreef Grijs het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom?
jaaa.. hij ging zelfs mee naar de pufclub van de weekquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:50 schreef snoopy het volgende:
Lief zeg LadyS![]()
Ja, die mannen zijn eerst een beetje beduusd maar ff later toch echt heeeeeel blij!![]()
Geweldig Martineke! Mooie echo!quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:51 schreef Martineke het volgende:
Goed nieuws van Martineke!
Oei ben jaloersquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:53 schreef LadyS het volgende:
[..]
jaaa.. hij ging zelfs mee naar de pufclub van de week![]()
![]()
En vanavond gaat hij mee naar de borstvoedingsinformatie avond![]()
ja misschien wel, maar ik moest er eerst ook in mjn eentje heenquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:55 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Oei ben jaloersmet z'n 2en zijn dat soort dingen denk ik toch een stukje minder eng denk ik.
Meneerm@x en ik hebben samen getest. HIj wist helemaal niet dat ik het idee had dat ik zwanger was. In het verleden hebben we een tijd heel hard geprobeerd om zwanger te worden, maar iedere test liep weer op een teleurstelling uit. Door omstandigheden hebben we het plan toen van ons af moeten zetten en een maand of zes later was het prijs. Ik had al heel lang zo'n voorgevoel maar ik had expres niets aan meneerm@x verteld om hem niet teleur te stellen als het niet zo was. Eigenlijk wilde ik de test ook alleen doen, maar doordat we elkaar onderweg naar huis al tegenkwamen lukte me dat niet meer. Hij had echt helemaal niks aan me gemerkt en was helemaal perplex toen de test positief bleek te zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:44 schreef LadyS het volgende:
[..]
De reactie van peter was een ook wel apart
Hij kwam thuis van zijn werk, vroeg: "En.. hoe is het hier?"
Ik: "Ik ben zwanger"
P: ""
<stilte>
P: "echt??!!"
Ik: "ja"
we waren allebei een beetje beduusd![]()
En toen zijn we samen naar de positieve test gaan kijken![]()
![]()
![]()
Later op de avond samen in bad geweest toen ging dat nog makkelijken toen hebben we er lekker over lopen kletsen
quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:57 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja misschien wel, maar ik moest er eerst ook in mjn eentje heen![]()
Ik had het niet gelezen denk ik dan, toch mooiquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:00 schreef Martineke het volgende:
mijn echo verhaal was al bekendheb het alleen even extra neergezet omdat hartje erom vroeg in ander topic
Peter leest ook geen boeken hoor.. En is ook voornamelijk met de praktische kant bezig... Volgende week gaat hij denk ik niet mee naar zo een bv avond, want dan moet nederland spelenquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:00 schreef snoopy het volgende:
Nou ja, mijn vriendje vind het wel geweldig maar gaat dus ECHT niet mee puffen etc. Hij leest ook geen boeken enzo. Dus wat dat betreft moet ik het alleen doenMaar dat vinnik niet erg hoor. Zie het ook niet voor me dat ie meegaat naar een partneravond. Voelt niet alleen hij zich ongelukkig maar ik ook! En in je eentje naar die clubjes is heus niet zo eng als je denkt. Bij mijn mensendieckles is het niet de bedoeling dat er partners meekomen dus iedereen moet alleen...
![]()
Heel begrijpelijk Luchtbel. Het valt ook helemaal niet mee in je eentje.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:00 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dat is waar.
Heb een beetje zelfmedelijden vandaag![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:00 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dat is waar.
Heb een beetje zelfmedelijden vandaag![]()
![]()
o martineke, super zegquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:51 schreef Martineke het volgende:
Hartje
ik denk ik doe het maar hier, past was beter hier thuis als in 2e streepjestopic.
met die post bedoelde ik dat het goed gegaan was bij de vlos, was als de dood dat het niks was (echo) of dat het mis was. eigenlijk zou ik geen echo krijgen het was alleen maar intakegesprek met 80.000 vragen, maar op aandringen van vriendlief (ik ben niet zon aandringert) heeft ze gewoon supersnel even gekeken (welgeteld 2 minuten) of alles goed was, bewijs afgedrukt en blij was ik weer
bewijs staat hier http://groups.msn.com/kip(...)=ShowPhoto&PhotoID=4
Er valt niks te klagen, niets wat ik nog niet wist iig. Morgen is m'n verjaardag en ik droomde vannacht wel 100 keer dat m'n moeder belde dat ze niet zou komen, zoals iedere keer. En wat voor een mailtje krijg ik net; Sorry schat maar je moeder heeft niet zo'n zin om te komen morgen, dus het kan helaas niet doorgaan, we bellen je wel even dan oke?quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:03 schreef LadyS het volgende:
[..]
kom hier maar klagen hoor
Ahquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:13 schreef LadyS het volgende:
damn, ik weet echt nooit wat ik kan zeggen voor opbeurends![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:19 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ahik moet toch even zwelgen in zelfmedelijden maar ben er nu wel weer mee klaar hoor, helemaal geen zin om te gaan zitten janken om zoiets stoms, het kan allemaal erger. Als ik straks op school ben, ben ik het allemaal zo vergeten
quote:Ga je koffer maar vast klaar zetten, over een paar weekjes heb je ineens een gezin.
Of heel veel chips eten en cola drinken en niet kijken hoe vroeg het nog isquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:20 schreef LadyS het volgende:
[..]zo een bui heb ik ook wel eens
dan moet je even lekker janken en dan is het een stuk minder naar allemaal
![]()
jaaaaaquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:22 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Of heel veel chips eten en cola drinken en niet kijken hoe vroeg het nog is
jaquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:22 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
En die beebiesite is een beetje eng aan het doen
Ik ook hoor....na het weekend....quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:25 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja![]()
en ik moet nog wat spulletjes kopen voor in die koffer![]()
vanmiddag of morgen maar even doen
quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:25 schreef Luchtbel het volgende:
En bedenken dat ik wel 30 kilo extra had kunnen aankomen, van alles had kunnen mankeren, m'n buurman de boel nog een keer had laten overstromen, de mac donalds alleen nog maar gezond eten had mogen verkopen en ik nooit jarig zou worden en in dit geval dus nooit volwassen en dan valt het allemaal wel mee![]()
Kom maar naar mn feestje morgenquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:28 schreef LadyS het volgende:
[..]positief blijven
ik krijg trek in MacDonalds![]()
![]()
hahahaha zeg dat nou niet, want ik sta er zo..quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:29 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Kom maar naar mn feestje morgenEr is ook chocoladetaart (als ie lukt
)
Lekker dan!quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:31 schreef pluisje het volgende:
Even snel melden dat er nog niks te melden is hier
Gaan daarna naar de film, dankzij Etos filmwekenquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:31 schreef LadyS het volgende:
[..]
hahahaha zeg dat nou niet, want ik sta er zo..
MacDonalds![]()
![]()
![]()
welke film? ben laatst naar Harry Potter geweestquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:33 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Gaan daarna naar de film, dankzij Etos filmweken
Nah, lekker dan. Hoe krijg je zwangere vrouwen in de stressquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:21 schreef LadyS het volgende:
Dit staat er op mijn beebiesite![]()
![]()
![]()
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:39 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nah, lekker dan. Hoe krijg je zwangere vrouwen in de stress![]()
Wat moet er allemaal in die koffer dan?
quote:Een lekker ruim t-shirt om in te bevallen, je mooiste pyama voor in het kraambed, een badjas, pantoffels, voedingsbh, ondergoed, toiletspullen. Vergeet uiteraard niet om je fototoestel en evt. een extra rolletje mee te nemen. Ook handig is een lijstje met telefoonnummers van iedereen die je wil bellen. Je man zal niet de eerst zijn die ineens het telefoonnummer van zijn ouders niet meer weet door de spanning. Ook handig is om natuurlijk je mobieltje mee te nemen. En natuurlijk heel belangrijk......dat leuke lieve eerste pakje dat je je kindje zult aandoen.
Ja hoor, op 27 juli zekerquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:58 schreef Rewimo het volgende:
Denk ook aan sokjes, rompertjes en mutsje en jasje voor de kleine. En dikke sokken voor jezelf. Bevallen schijnt nogal eens gepaard te gaan met koude voeten
Ik vraag maar niet wat jij allemaal verwacht van een bevalligquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:03 schreef Luchtbel het volgende:
Mocht ik m'n bevalling niet overleven,
mijn pufjuf zei dat iedereen wel koude voeten had, omdat al het bloed druk bezig is bij baarmoeder te zijn, slaat het bloed je handen en voeten overquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:04 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ja hoor, op 27 juli zekerWedden dat het dan bloedheet is! Lig ik dan met mijn sokken
Vind het trouwens altijd een vreselijk gezicht op TV: van die bevallende vrouwen met sokken aan
![]()
Dan neem je geen sokken mee. Maar dan niet achteraf bij mij komen klagen over koude voeten hè?quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:04 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ja hoor, op 27 juli zekerWedden dat het dan bloedheet is! Lig ik dan met mijn sokken
Vind het trouwens altijd een vreselijk gezicht op TV: van die bevallende vrouwen met sokken aan
![]()
Dat is al een stuk beterquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:38 schreef poemojn het volgende:
Er zit overigens ook een zwart geval met kant bij (ik weet niet of jullie dat bedoelden met sexy?)"[
Superquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:51 schreef Martineke het volgende:
ik denk ik doe het maar hier, past was beter hier thuis als in 2e streepjestopic.
met die post bedoelde ik dat het goed gegaan was bij de vlos, was als de dood dat het niks was (echo) of dat het mis was. eigenlijk zou ik geen echo krijgen het was alleen maar intakegesprek met 80.000 vragen, maar op aandringen van vriendlief (ik ben niet zon aandringert) heeft ze gewoon supersnel even gekeken (welgeteld 2 minuten) of alles goed was, bewijs afgedrukt en blij was ik weer
bewijs staat hier http://groups.msn.com/kip(...)=ShowPhoto&PhotoID=4
quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:19 schreef Luchtbel het volgende:
Ahik moet toch even zwelgen in zelfmedelijden maar ben er nu wel weer mee klaar hoor, helemaal geen zin om te gaan zitten janken om zoiets stoms, het kan allemaal erger. Als ik straks op school ben, ben ik het allemaal zo vergeten
Vergeet de maxi-cosi niet!quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:39 schreef snoopy het volgende:
Wat moet er allemaal in die koffer dan?
In de moslim cultuur word je behandeld als een koning als je zwanger bent.quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:39 schreef m@x het volgende:
Ook mijn collega's reageren super. De dag nadat ik het had verteld zat er al een hele grote knuffelbeer op mijn bureau (van een collega waar ik eigenlijk helemaal niet zoveel contact mee heb). Ik werk op een afdeling waar heel veel verschillende culturen rondlopen en vooral de mannelijke collega's (merendeel moslims) reageren op me alsof ik een soort koninginnetje ben. Ze noemen me "bijna-mamma", houden deuren voor me open, nemen spullen van me over als ik loop te sjouwen en vragen constant hoe het gaat en of ik me wel goed voel. Heel schattig.
Ik ben de laatste keer naakt bevallen met een natte handdoek om me heen (buiten was het 27 graden) en ik kreeg het pas koud toen de vadertaart al geboren wasquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:10 schreef beefcake het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren of ik koude voeten had!!
Ik had geloof ik geen sokken aan.
Kun je nagaan, ik weet het gewoon allemaal niet meer![]()
Nee, ze moeten wel 1 lijn trekken ofzoquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Luchtbel, wat ontzettend k%t van je moederKan je pa niet alleen komen, vraag ik me af?
He, waar slaat dat nou opquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:28 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nee, ze moeten wel 1 lijn trekken ofzo![]()
Je bent liefquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:22 schreef phluphy het volgende:
Aaaarch Piglet... ik zei nog zo dat ik dat fietsen maar eng vindt ! Dit is een van de redenen dus. Meisje meisje, je zal je inderdaad wezenloos geschrokken zijn. Heb je er verder geen last van (gehad)?
Dat mocht ik willen Sugar. Je kan me op dit moment het beste omschrijven als prinses Plofkop. Hoe staat het met het verven bij jou thuis?quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:34 schreef Sugar het volgende:
M@x, sinds jij schreef over dei droom van Amalia en Prins Plofkop, kan ik jou alleen nog maar zien als M@xima !!!!![]()
Liefde maakt blind denk ik....hij weet het wel maar hij wil het niet....quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
He, waar slaat dat nou opJe pa weet toch hoe ze is of ontkent hij het? Het lijkt me voor hem ook niet leuk altijd dit soort dingen te moeten missen al deed mijn vader dat ook voor mijn moeder hoor, maar niet als het om dingen ging die met mij te maken hadden
quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Pluisje, je was in mijn droom bevallen en ik vond de naam van je baby ronduit afschuwelijk, maar ik kan me niet meer herinneren welke naam het was![]()
Fijn dat hij toch is gaan verven Sugar! Lastig dat hij er onzeker over is, maar als het niet goed gaat kun je het altijd weer afschuren hoorquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:39 schreef Sugar het volgende:
Verven? Is vriendje vandaag weer mee bezig. Gisteren ook gewoon mee doorgegaan en ik heb nog gezegd dat ik er goed van baal als hij zo moeilijk doet. Begreep ie wel.
Tja, voelt zich toch wel onzeker om onze mooie nieuwe pui aan te tasten! Arm ventje...![]()
Piglet, ik baal ook nog steeds soms van mijn werk en van de manier waarop sommige dingen hier gaan... Niet leuk. Ik tel de weken af tot mijn verlof! Jij?
Flufs voor: "dat geeft toch niks!"quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:27 schreef phluphy het volgende:
eat yeevt nhwodnwewp jisks
Ik vond dat nog wel tegenvallenquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:05 schreef LadyS het volgende:![]()
wat duidelijk![]()
ja, die zijn veeel duidelijkerquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:11 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik vond dat nog wel tegenvallenVergeleken de 'live' beelden is zo'n stilstaand shot stuk onduidelijker. En de baby heeft nu al camera vrees geloof ik, hij/zij lag continu te draaien enzow
ik heb laatst bij de Xenos gehaald.. een stuk of 7 voor 3,95 geloof ikquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:19 schreef phluphy het volgende:
Wie weet wat het beste adresje is voor kleerhangertjes (voor babykleertjes wel te verstaan) !
En bij de Hema hebben ze simpele houten hangertjes (maar die zijn wel ietsjes duurder dan die bij de Xenos geloof ik).quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:21 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik heb laatst bij de Xenos gehaald.. een stuk of 7 voor 3,95 geloof ikAllemaal verschillende kleurtjes
Ik ken het.... ik hoop toch zo dat als je beebje geboren is je pa jou en je ukkie boven de rare buien van je ma verkiest. Sterkte wijffiequote:Op woensdag 16 juni 2004 11:37 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Liefde maakt blind denk ik....hij weet het wel maar hij wil het niet....
Volgens mij heb ik er nog een heel stel liggen hier... zal vanvond eens kijken.quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:19 schreef phluphy het volgende:
Wie weet wat het beste adresje is voor kleerhangertjes (voor babykleertjes wel te verstaan) !
Da's tofquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:49 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij heb ik er nog een heel stel liggen hier... zal vanvond eens kijken.
Zal toch wel meevallen ??quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:03 schreef Luchtbel het volgende:
Hier staan ook van die lijstjes http://www.babybrabbel.org, ik heb ze gewoon gekopieerd naar Word en alles wat ik stom vond weggehaald en de rest ingevuld. Mocht ik m'n bevalling niet overleven, weet tenminste het papiertje hoe ik m'n baby wil noemen
Xenos heeft hele schattigequote:Op woensdag 16 juni 2004 13:19 schreef phluphy het volgende:
He bah en het gaat niet over als je even gaat zitten/liggen ofzo?quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:04 schreef LadyS het volgende:
De steken zijn weer terughet lijkt wel gewoon een spier ofzo, dus ik kijk even hoe lang het duurt. Ik heb het echt alleen met lopen. En het kwam weer heeeel opeens
Klinkt dan toch een beetje als bandenpijn, ik heb de laatste tijd ook last met lopen aan 1 kant van mijn buik( rechts onderin zeg maar) is errug pijnlijk/stekende pijn, ja hoe leg je het gevoel van pijn uitquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:20 schreef LadyS het volgende:
als ik zit is het weg.. alleen als ik loop enzo voel ik zeMaar gisteren waren ze plots weg, dus misschien straks ook wel weer
Ikeaquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:19 schreef phluphy het volgende:
Hehe...ben nog steeds Ikea-maagdquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:31 schreef Luchtbel het volgende:
Ikea
Ik had niet anders verwachtquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:32 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hehe...ben nog steeds Ikea-maagd![]()
Dat mogen we wel hopen jahquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zal toch wel meevallen ??
K*t van je "moeder" trouwens, [afbeelding] voor jou
Jij ook veel plezier!!! Het is zeker een goeie dag morgenquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:10 schreef Rottdog het volgende:
*meldt met baby in buik*
Luchtbel wel genieten hoor van je verjaardag morgen17 Juni is altijd een goede datum geweest
veel plezier bij de Mac en de groeten aan de dvd-boy hihihihi
![]()
Thanksquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ken het.... ik hoop toch zo dat als je beebje geboren is je pa jou en je ukkie boven de rare buien van je ma verkiest. Sterkte wijffie
quote:even een berichtje van Little-Angel. Ik mag sinds gisteren helemaal niet werken en moet nog meer rusten. De baby groeit wel maar ik heb constant last van harde buiken en kramp. Helaas heb ik thuis geen internet maar ik hou jullie wel via sms op de hoogte
quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:39 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
ThanksMaar aan de andere kant is het wel een beetje zielig dan, dan heeft ze niemand meer
![]()
LadyS!!!! Heel erg bedankt, maar ik heb er zelf ook 4quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:25 schreef LadyS het volgende:
luchtbel!! we gaan nu weg ipv 19.00 uur..Ik hoor vanavond wel of je ze wil en misschien kunnen we morgen wat regelen!
[einde offtopic]
Bij sommige mensen is het altijd het ene uiterste of het andere....ik ben het wel gewend inmiddels...quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Het is niet zo dat je totaal geen contact meer wil met je moeder en niets van haar wilt weten, toch? Ik hoop echt dat je vader een goede balans vindt!!
Dat is waar, ik ken het van mijn moeder... het is ook allemaal zo verdomd moeilijkquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:05 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Bij sommige mensen is het altijd het ene uiterste of het andere....ik ben het wel gewend inmiddels...
quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is waar, ik ken het van mijn moeder... het is ook allemaal zo verdomd moeilijk!!!
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:43 schreef Kimsy het volgende:
Gefeliciteerd Bixister!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:44 schreef bixister het volgende:dankje Jessie! maar nog een Pietje wordt 't niet hoor, die hebben we al.
dat vind ik trouwens wel wat sneu voor die 2e, hoe kan hij/zij nou ooit tippen aan Piet!
![]()
![]()
ik weet t eigenlijk niet meer zo. Ik had zelf ook de 13e uitgerekend, maar toen ik bij mn dokter was om t door te geven en om te vragen of ze dan fijne alternatieve hooikoortpilletjes voor me had nu (ja, had ze, fijn! Ik kan kamperen!), berekende ze het met zo'n cirkel en toen zei ze "dus dan wordt het... 15 februari" kijkend naar hoe oud ik was "oh, dat heb je leuk geprikt!" Een keer raden wanneer ik jarig ben...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:31 schreef Karin het volgende:
[..]
Wat goed dat je dat zag!
Ik heb even teruggezocht en kon geen uitgerekende datum vinden zal wel aan mij liggen hoor, ben niet zo goed in zoeken Ik zag wel een LM op 9 mei dus heb ik zelf even uitgerekend dat de uitgerekende datum 13 februari moet zijn (wat een geweldige dag is om jarig te zijn hoor!). Jdee mocht dit niet kloppen geef even een gil, dan veranderen we het.
ik sluit me hier volledig bij aan. ook bij de sub trouwens... knuf van mij! (en een heerlijk jaar toegewenst, zoen zoen zoen!)quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:13 schreef LadyS het volgende:
lieve luchtbelIk vind helemaal niet dat je zit te klagen over onzin
dus niet boos worden op jezelf.
![]()
damn, ik weet echt nooit wat ik kan zeggen voor opbeurends![]()
![]()
Welkom! Maar niet nu al met puffen beginnen hoor! (quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:12 schreef Ladybos het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hierBen wel een regelmatige lezer maar dit is mijn eerste post. Ik ben nu 8 weken en 4 dagen zwanger en het is mijn eerste zwangerschap dus ik vind het best spannend allemaal. Ik las dat iemand andere hooikoortspilletjes had gehad die wel mochten tijdens de zwangerschap, welke zijn dat ? Mijn dokter kon geen vervanger vinden dus ik jeuk me suf
![]()
Dat was ikquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:01 schreef poemojn het volgende:
Hoge bloeddruk op het einde van de zwangerschap is volgens mij inderdaad een veel voorkomende kwaal (wie vroeg dat nou?).
Dank voor de infoquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:18 schreef poemojn het volgende:
Piglet, zelf nog geen hoge bloeddruk?Gelukkig wordt het weer kouder de rest van deze week. 'k Heb het even nagekeken nog: ongeveer 10-15% van de vrouwen die voor het eerst zwanger zijn krijgt zwangerschapshoge.bloeddruk (=stijging met min. 15 vd onderdruk of onderdruk > 90 of bovendruk > 130 na de eerste 20 weken).
Ow ik was 27 januari uitgerekend dit jaar dus, is de 24e geworden, dezelfde tijd dus, wat leuk!quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:10 schreef Ladybos het volgende:
Bedankt allemaal voor het warme welkomNee ik ben nog niet aan het puffen hoor Belana, zo zie ik er uit als ik jeuk heb en niet probeert te krabben
Karin ik ben uitgerekend op 26 januari, de verjaardag van mijn broertje... Vond hij heeeeel leuk !
Mannenquote:Op donderdag 17 juni 2004 08:54 schreef Stiekemurd het volgende:
Volgens mij heb ik gisteren de baby gevoeld. Ging namelijk onder de zonnebank en lag op mijn buik, toen ik gebobbel in mijn buik voelde. Toen ik later op mijn rug ging liggen, voelde ik nog 2 keer op zelfde plekje gebobbel. Toen ik mijn vriend ging vertellen vroeg ie of ik niet gewoon een scheet moest laten![]()
Phluphy, wat ben je daar goed in zeg! Vaak lees ik een berichtje van jou waarin je vraagt hoe het gaat met die of die en dan denk ikquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:43 schreef phluphy het volgende:
Ik heb Sjeen ook al even gemist?
En wanneer zou AnnieB terugkomen van (de lange) vakantie?
Huh? Je weet het geslachtquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:21 schreef Luchtbel het volgende:
Ja man m'n hele dag is goed.
Ik weet ook meteen de naam voor de baby, alles zo perfect
Sjeen meldt met Pukkie in buik (moet-ie ook nog maar even blijven zittenquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:43 schreef phluphy het volgende:
Ik heb Sjeen ook al even gemist?
En wanneer zou AnnieB terugkomen van (de lange) vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |