abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juni 2004 @ 21:42:12 #1
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19865673
Het vorige deel: Zwangerschap en Geboorte deel 63

a.s. papa's en mama's:

26 juni 2004: poemojn
26 juni 2004: Rottdog en Berkery
***27 juni 2004: Elegantly Wasted en Digger***
30 juni 2004: RRRobert
02 juli 2004: Xeliana
***03 juli 2004: pluisje en rickmans***
07 juli 2004: bop
09 juli 2004: dolfg
10 juli 2004: BubbleBabe
10 juli 2004: Luchtbel
14 juli 2004: LadyS
16 juli 2004: Moots
27 juli 2004: snoopy
5 augustus 2004: Little-Angel
06 augustus 2004: Sjeen en to_Davy
15 augustus 2004: Tinkepink
18 augustus 2004: Sugar
23 augustus2004: Anitra
23 augustus 2004: phluphy
28 augustus 2004: Bar_en_ Mar
02 september 2004: Loena-tik-
16 september: Reanimatie.com (papa)
16 september 2004: piglet
8 oktober 2004: m@x
19 november 2004: Stiekemurd
7 december 2004: AnnieB
***23 december 2004: Texelonia en Micha***

2005
3 januari 2005: Sanne72
7 januari 2005: Bietjuh
8 januari 2005: Martineke
16 januari 2005: lily
***20 januari 2005: Bixister en GHaven***
2 februari 2005: Lentemeisje en Dop
2 februari 2005: Gomorrah (papa)
12 februari 2005: Xanthe
18 februari 2005: Githa

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's

Thema: Dromen in je zwangerschap

[ Bericht 3% gewijzigd door Karin op 15-06-2004 16:43:19 ]
  zondag 13 juni 2004 @ 21:45:50 #2
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19865809
Gelukkig heb ik er niet zoveel last van, van die harde buiken
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Des te meer van dat schaambeen enzo
Volgens mij hangt mijn hele bekken gedeelte nog maar met een paar sliertjes weefsel aan elkaar
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zondag 13 juni 2004 @ 21:48:35 #3
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_19865908
Iedereen die gereageerd had op m'n vraag over abortus bedankt.
Gek dat ik er zo aangewend ben inmiddels terwijl ik in het begin zo twijvelde, ik schaam me er soms zelfs een beetje voor, maar ja dat is achteraf. Bedacnkt voor de reacties, ben dus niet de enige.
  zondag 13 juni 2004 @ 21:49:56 #4
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19865947
Martineke Wat een schattige kado's
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Githa Ik was ook meestal pas 's avonds misselijk. En wat je maat betreft, hmz toch wel een beetje spannend !

Poemojn Wat dacht je van een eigenzinnige baby?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 13 juni 2004 @ 22:14:27 #5
34891 melonovy
La Kutschie
pi_19866672
* melonovy doet thema suggestie: dromen in je zwangerschap
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 13 juni 2004 @ 22:25:16 #6
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_19866995
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:14 schreef melonovy het volgende:
* Loena-tik- doet thema suggestie: dromen in je zwangerschap
Vind het een prima thema, ga mijne van vannacht alleen niet vertellen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
( verdraagt het daglicht zeg maar niet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_19867076
Ik droom eigenlijk helemaal niet anders dan normaal. Heb alleen 3x gedroomd dat ik een jongetje krijg.
Maar volgens mij zegt dat helemaal niks
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 13 juni 2004 @ 22:35:15 #8
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19867389
tsssk dromen, schei toch uit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
wat ik allemaal al niet gedroomd heb
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

ben vreemd geweest
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

heb een etherkaart met modem gekocht voor iemand
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

ging met de auto weg van een hele oude vriend van me van vroeger en die kwam later weer met een bus waar ik in overstapte en de motorkap niet dicht was en ik moest vastbinden met touw
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
en ik was bij mijn vroegere huis waar ik als tiener woonde en er stonden 3 paarden in de tuin (wij hadden vroeger ook paarden in de tuin incl stallen) en de poort was open en die deed ik dicht en ging de paarden aaien
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

en zo nog wel meer dingen, slaap ontzettend zwaar laatste paar weken en droom dus ook ontzettend raar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 13 juni 2004 @ 22:36:51 #9
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_19867483
Githa, ik ben geen expert, maar volgens mij kun je vanaf het begin van de zwangerschap al een buikje krijgen doordat je een dikkere onderhuidse vetlaag aanlegt, en/of vocht vasthoudt. Althans dat heb ik ergens gelezen. Het hóeft dus niet iets te zeggen. Maar het zal op de echo vast wel duidelijk worden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † zondag 13 juni 2004 @ 22:48:33 #10
43556 miss_dynastie
pi_19868015
quote:
Op zondag 13 juni 2004 21:48 schreef Luchtbel het volgende:
Iedereen die gereageerd had op m'n vraag over abortus bedankt.
Gek dat ik er zo aangewend ben inmiddels terwijl ik in het begin zo twijvelde, ik schaam me er soms zelfs een beetje voor, maar ja dat is achteraf. Bedacnkt voor de reacties, ben dus niet de enige.
Ben je gek! Je mag juist trots op jezelf zijn, dat je er goed over na hebt gedacht! En als je kindje het je later vraagt, kun je volmondig antwoorden dat het niet gepland, maar wel heel erg gewenst is
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 13 juni 2004 @ 22:51:02 #11
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_19868108
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:

Ben je gek! Je mag juist trots op jezelf zijn, dat je er goed over na hebt gedacht! En als je kindje het je later vraagt, kun je volmondig antwoorden dat het niet gepland, maar wel heel erg gewenst is
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Zo denk ik er dus ook over, ook voor mezelf. Heb er nu zelf een goed gevoel over, omdat we er bewust voor gekozen hebben het te houden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
En we zijn er nu ook echt wel blij mee
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 13 juni 2004 @ 22:52:15 #12
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19868164
ik heb vannacht of was het nou die nacht ervoor?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
gedroomd dat op een pretecho BabyS heel trots zijn zaakje aan het showen was
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

en ik had ook gedroomd dat mijn moeder dood was
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
dat ik samen met prinses Laurentien en Eloïse in onze auto zat en toen werd die overvallen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
en moesten we ons ergens gaan verstoppen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zondag 13 juni 2004 @ 22:58:43 #13
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_19868417
Ik heb eens gedroomd dat m'n kindje al geboren was, en m'n zus had ook al een kindje. Ze zaten allebei in een kinderwagen, en elke keer viel mijn kinderwagen om, en viel het kind eruit. Die kinderwagen viel tegen de kinderwagen van m'n zus aan, die vervolgens ook omviel zodat haar kind er ook uit flikkerde
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Heb ook al een paar keer gedroomd dat het een jongetje werd, nooit een meisje.
Owjah, en sinds ik zwanger ben, droomde ik opeens ook al een paar keer dat ik een man was
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Verder droom ik sowieso veel drukker dan eerst. Ik vind het wel grappig de dingen die ik droom, voordat ik zwanger was onthield ik ook al vaak m'n dromen. Ik vind het alleen wel wat onrustiger slapen, en voel me dus vaak niet echt uitgerust 's ochtends...
©Dumbo
pi_19868797
quote:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Precies, zo denk ik er ook over.
Luchtbel: je niet schuldig voelen, je hebt voor jezelf de juiste beslissing genomen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
pi_19868958
Ik ben nu 10 weken zwanger en ik droom om de twee dagen dat mn kindje er al is en alle keren is het een meisje. In mijn droom weet ik zelfs al hoe ze heet!

Echt heel apart ik droom ook heel druk! gister nog zat ik in een achtbaan. en volgens mijn man zat ik ook van die ''whoooo hooo'' geluiden aan het maken, die heeft zich dus kapot gelachen om me
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ook nog zo'n gekke ik droomde dat ik meedeed aan een zwemwedstrijd alleen als ik het water induikte bleef ik wel 10 meter boven het water zweven voor ik het water daadwerkelijk inkwam en ik ging als een trein zo snel het water door.
tis allemaal wat
  zondag 13 juni 2004 @ 23:31:20 #16
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_19869440
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:52 schreef LadyS het volgende:
Eloïse
Dat kind is nu al 2 jaar.. en al 2 jaar kan ik er maar niet aan wennen dat mijn naam gebruikt wordt voor iemand anders
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En voorop de prive/story/weekend vind ik 't nog steeds heel raar staan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Alsof er iets over mij in dat blad zou staan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 13 juni 2004 @ 23:32:16 #17
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_19869467
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:25 schreef Loena-tik- het volgende:
Vind het een prima thema, ga mijne van vannacht alleen niet vertellen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
( verdraagt het daglicht zeg maar niet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)
Gewoon doen. Vreemder dan wat er tot nu toe is geschreven, kan ik haast niet meer voorstellen . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  zondag 13 juni 2004 @ 23:56:44 #18
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_19870110
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:31 schreef E.T. het volgende:

[..]

Dat kind is nu al 2 jaar.. en al 2 jaar kan ik er maar niet aan wennen dat mijn naam gebruikt wordt voor iemand anders
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En voorop de prive/story/weekend vind ik 't nog steeds heel raar staan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Alsof er iets over mij in dat blad zou staan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik heb dat op een andere manier, ik kan er al twee jaar lang niet aan wennen dat iemand zo`n lelijk kind zo`n mooie naam geeft, of ben ik dan een beetje te eerlijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Hyves!
  zondag 13 juni 2004 @ 23:57:31 #19
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_19870128
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:32 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Gewoon doen. Vreemder dan wat er tot nu toe is geschreven, kan ik haast niet meer voorstellen . . .
Neh, doe het lekker toch niet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Hyves!
  maandag 14 juni 2004 @ 00:16:27 #20
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_19870568
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:56 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Ik heb dat op een andere manier, ik kan er al twee jaar lang niet aan wennen dat iemand zo`n lelijk kind zo`n mooie naam geeft, of ben ik dan een beetje te eerlijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
*grinnik*
maar de oranje-telgjes blinken niet uit in mooie babies..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 14 juni 2004 @ 00:18:04 #21
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_19870611
quote:
Op maandag 14 juni 2004 00:16 schreef E.T. het volgende:
*grinnik*
maar de oranje-telgjes blinken niet uit in mooie babies..
Maar je weet wat ze zeggen he... "lelijk in de luier, mooi in de sluier"
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
©Dumbo
  maandag 14 juni 2004 @ 00:49:47 #22
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_19871330
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:57 schreef Loena-tik- het volgende:
Neh, doe het lekker toch niet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ahh toe, doe's vertel . . .
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  maandag 14 juni 2004 @ 04:10:47 #23
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19872753
Ik droomde net dat ik een crimineel netwerk oprolde
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

De adrenaline stroomt nog heftig !
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 14 juni 2004 @ 08:41:23 #24
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_19873386
Vannacht niks maar ik heb de laatste tijd wel allerlei vage dingen gedroomd.
'De baby was een kleuter'
'De baby was spontaan een kleuter toen mijn oma op visite kwam'
'LadyS pikte m'n vriendin af op zwangerschapszwemmen'
'Ik woonde onder in een put samen met Samara van The Ring en we dronken daar karnemelk'
'Ik heb de baby te drogen gehangen aan de waslijn na het wassen..........'

Huhuhm
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  maandag 14 juni 2004 @ 08:56:14 #25
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_19873485
quote:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Oke daar heb je ook weer gelijk in, thanks
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop