Vind het een prima thema, ga mijne van vannacht alleen niet vertellenquote:Op zondag 13 juni 2004 22:14 schreef melonovy het volgende:
* Loena-tik- doet thema suggestie: dromen in je zwangerschap
Ben je gek! Je mag juist trots op jezelf zijn, dat je er goed over na hebt gedacht! En als je kindje het je later vraagt, kun je volmondig antwoorden dat het niet gepland, maar wel heel erg gewenst isquote:Op zondag 13 juni 2004 21:48 schreef Luchtbel het volgende:
Iedereen die gereageerd had op m'n vraag over abortus bedankt.
Gek dat ik er zo aangewend ben inmiddels terwijl ik in het begin zo twijvelde, ik schaam me er soms zelfs een beetje voor, maar ja dat is achteraf. Bedacnkt voor de reacties, ben dus niet de enige.
Zo denk ik er dus ook over, ook voor mezelf. Heb er nu zelf een goed gevoel over, omdat we er bewust voor gekozen hebben het te houdenquote:Op zondag 13 juni 2004 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ben je gek! Je mag juist trots op jezelf zijn, dat je er goed over na hebt gedacht! En als je kindje het je later vraagt, kun je volmondig antwoorden dat het niet gepland, maar wel heel erg gewenst isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Precies, zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ben je gek! Je mag juist trots op jezelf zijn, dat je er goed over na hebt gedacht! En als je kindje het je later vraagt, kun je volmondig antwoorden dat het niet gepland, maar wel heel erg gewenst isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat kind is nu al 2 jaar.. en al 2 jaar kan ik er maar niet aan wennen dat mijn naam gebruikt wordt voor iemand andersquote:Op zondag 13 juni 2004 22:52 schreef LadyS het volgende:
Eloïse
Gewoon doen. Vreemder dan wat er tot nu toe is geschreven, kan ik haast niet meer voorstellen . . .quote:Op zondag 13 juni 2004 22:25 schreef Loena-tik- het volgende:
Vind het een prima thema, ga mijne van vannacht alleen niet vertellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.( verdraagt het daglicht zeg maar nietJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb dat op een andere manier, ik kan er al twee jaar lang niet aan wennen dat iemand zo`n lelijk kind zo`n mooie naam geeft, of ben ik dan een beetje te eerlijkquote:Op zondag 13 juni 2004 23:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat kind is nu al 2 jaar.. en al 2 jaar kan ik er maar niet aan wennen dat mijn naam gebruikt wordt voor iemand andersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En voorop de prive/story/weekend vind ik 't nog steeds heel raar staanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Alsof er iets over mij in dat blad zou staanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neh, doe het lekker toch nietquote:Op zondag 13 juni 2004 23:32 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gewoon doen. Vreemder dan wat er tot nu toe is geschreven, kan ik haast niet meer voorstellen . . .
*grinnik*quote:Op zondag 13 juni 2004 23:56 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ik heb dat op een andere manier, ik kan er al twee jaar lang niet aan wennen dat iemand zo`n lelijk kind zo`n mooie naam geeft, of ben ik dan een beetje te eerlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar je weet wat ze zeggen he... "lelijk in de luier, mooi in de sluier"quote:Op maandag 14 juni 2004 00:16 schreef E.T. het volgende:
*grinnik*
maar de oranje-telgjes blinken niet uit in mooie babies..
Ahh toe, doe's vertel . . .quote:Op zondag 13 juni 2004 23:57 schreef Loena-tik- het volgende:
Neh, doe het lekker toch nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oke daar heb je ook weer gelijk in, thanksquote:Op zondag 13 juni 2004 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop