Jaja, zeggen ze allemaal . . . (en dat terwijl ik niet eens kan ruiken)quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:12 schreef phluphy het volgende:
Hij rook naar roosjes hoor!
Vooruit dan maarquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:35 schreef phluphy het volgende:
Thunderchild, wil je zo lief zijn om het lijstje over te nemen wat bovenaan op pagina 1 van het vorige deel staat? Anders raken we van de leg !
BabyS houdt zich nog wel ff rustig hoor, ik ga nu weg en ben er niet eerder weer dan zondag...dus afgesproken? Geen geintjes! Als BabyPluis een beetje solidair met je oma en mij is blijft ie nog ff zittenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:03 schreef pluisje het volgende:
Over "van de leg" gesproken..
Ik heb stiekum toch het gevoel dat die buikpijn van vannacht (of eigenlijk van heel de dag...en misschien ook wel die van vorig weekend) iets meer is dan alleen maar mijn darmen. Ik heb nu heel de dag een soort van spierpijn gevoel over heel mijn buik. Nee, geen weeen, het trekt ook niet steeds weg en komt weer terug ofzo, maar meer een soort van continue lichte kramp. Iemand die al bevallen is die dit misschien herkent ofzo?
Ik hou het zelf op een soort van indalingspijn ofzo. Maar omdat ik normaal nooit zo vaak in een week last van mijn darmen en maag heb, vraag ik me een beetje af of die "spierpijn" ook die last van mijn ingewanden veroorzaakt, of dat ik die "spierpijn" heb doordat mijn ingewanden van slag zijn. Beetje kip-ei vraagstuk
Hee.. wel netjes op je beurt wachten hè! Waag het niet morgen al te bevallen..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:03 schreef pluisje het volgende:
Nee, geen weeen, het trekt ook niet steeds weg en komt weer terug ofzo, maar meer een soort van continue lichte kramp. Iemand die al bevallen is die dit misschien herkent ofzo?
dit komt me zooooo bekend voorquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:23 schreef pluisje het volgende:
Het is echt een soort spierpijn, als ik opsta enzo wordt het ook iets erger, en als ik op mijn rug lig heb ik er meer last van dan als ik op mijn zij lig
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:34 schreef pluisje het volgende:
Omdat het als je op je rug ligt zeer doet?
(sorry, te makkelijk)
Wat ik gehoord heb van dames in het ziekenhuis, die er last van hadden, dat het niet echt pijn doet, maar meer een soort onaangenaam gevoel is. Meestal omschreven ze het als een riem die strak over de bovenkant van je buik werd gespannen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:51 schreef LadyS het volgende:
even een vraagje..
het bandgevoel om de buik, waar ik voor gewaarschuwd ben, doet dat pijn of is het alleen een
soort druk zeg maar? Ik kan me er werkelijk niet echt iets bij voorstellen.
Of kan het niet missen als je dat gevoel hebt?
Dit is omdat de baby nu zo zwaar is, als je dan plat op je rug ligt drukt de baby op je grote lichaamsslagader die achter je baarmoeder loopt, dit kun je als vrouw zijnde voelen(duizelig worden) en de baby vind dat ook niet prettig( hartslagje kan wat gaan "dippen")quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:32 schreef LadyS het volgende:
ik kreeg gisteren trouwens wel van de vk het advies om alleen nog maar op mijn zij te liggen.. Iemand een idee waarom dat is
Nee dat had ik ook totaal niet hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:23 schreef pluisje het volgende:
Oooh, ik heb nou niet direct het gevoel dat er ieder moment een baby uit kan vallen hoor
Jij bitchquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:23 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nee dat had ik ook totaal niet hoorEn opeens braken mijn vliezen
![]()
Oh ja, vinnik eigenlijk ook wel zo leuk, ff wat ideetjes opperenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:14 schreef Lois het volgende:
Geen thema gevonden dit keer? Niet dat dat een verplichting is maar ik vond het wel geweldig leuk om te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |