quote:Op maandag 14 juni 2004 23:32 schreef Roellio het volgende:
Wij vermaken ons wel met calvobbes!![]()
Nee de vraag is... WAT heeft ie gedaan !quote:Op maandag 14 juni 2004 23:33 schreef Maerycke het volgende:
Jezus Flash, wat doe je nu?
Ja dat vraag ik heel de tijd alquote:Op maandag 14 juni 2004 23:34 schreef Maerycke het volgende:
Hallo? Krijg ik nog antwoord of hoe zit dat?
Ja verdomme man, dit is echt niet wat we afgesproken hadden!quote:Op maandag 14 juni 2004 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik heel de tijd alWordt het een zoon of een dochter lieverd?
als in:quote:Op maandag 14 juni 2004 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Verder achter de schermeneven lastig vaarwater bereikt....
Ik weet ook nog steeds niksquote:Op maandag 14 juni 2004 23:43 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
als in:
Waarom heb je het goftedomme de crew niet eerst verteld en waarom moeten wij het op het orum lezen?
Nee en dat gaan we na dit leuke grapje zeker zo houden!quote:Op maandag 14 juni 2004 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet ook nog steeds niks![]()
Idd, mod dat wil je toch neit zijn.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:47 schreef Stranger het volgende:
Yay, de jaarlijkse leegloop is weer begonnen.
wat hij zegt...quote:Op maandag 14 juni 2004 23:35 schreef kastanova het volgende:
Ik ben je volgens mij nog nooit tegengekomen op het forum, dus euuh, doei ofzo.
quote:Op maandag 14 juni 2004 23:44 schreef static het volgende:
Moet ik zeker weer inspringen op GC.
Tuurlijk kerel. Heel logisch.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Jonges, kom op nou, ik baal er ook van dat ik GC in de steek moet laten...... Het was eigenlijk niet de bedoeling![]()
Maar we hebben besloten het toch te houden
en dat gaat voor mij toch even voor
Doe es ff SNEL normaalquote:Op maandag 14 juni 2004 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Jonges, kom op nou, ik baal er ook van dat ik GC in de steek moet laten...... Het was eigenlijk niet de bedoeling![]()
Ik weet niet hoe ik jouw posts moet opvatten.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:49 schreef calvobbes het volgende:
[..]Gezellig
dr.Heintje_Davidsquote:Op maandag 14 juni 2004 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
daar is een reden voor....quote:Op maandag 14 juni 2004 23:52 schreef static het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik jouw posts moet opvatten.
Ah, en die ga jij nu geven?quote:Op maandag 14 juni 2004 23:53 schreef GeneralFailure het volgende:
[..]
daar is een reden voor....
Nou je begint met een mannetje en een vrouwtje. Die gaan samen op een slaapkamer dingen doen die het daglicht niet verdragen.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Flash, vertel nu eens in chronologische volgorde hoe het in elkaar zit please?
Ja dat kan je wel zeggen dat het zo ging, maar z'n verantwoordelijkheid nemen in het begin..echt niet!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:00 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nou je begint met een mannetje en een vrouwtje. Die gaan samen op een slaapkamer dingen doen die het daglicht niet verdragen.
En met een beetje mazzel komt daar na 9 maanden een nieuw vrouwtje of mannetje uit.
moet je maar niet in een constante staat van dronkenschap verkerenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Slaapkamer? Maerycke? Ik kan me niks van een slaapkamer herinneren hoor....
wil je het echt weten?quote:Op maandag 14 juni 2004 23:54 schreef static het volgende:
[..]
Ah, en die ga jij nu geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er kan er maar 1 de beste zijn.
Ja vertel maar alles: krijg ik een zoon of een dochter van je schat?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:02 schreef Maerycke het volgende:
Ja, vertel hier verdomme gelijk alles!
Ik zeg: "aargh".quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:03 schreef nikky het volgende:
nou plekkie vrij voor?
maanvis?
van mij mag je een zoon krijgen als je dat wilquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vertel maar alles: krijg ik een zoon of een dochter van je schat?
Ik pieker er niet over! Je weet dondersgoed dat we hadden afgesproken dit voorlopig niet bekend te maken!!! En nu plemp je het zomaar op het forum neer en wil je ook nog eens niet eens daarover praten... wat is dat voor iets achterlijks!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou het lijkt me toch wat vreemd om over zoiets als een baby hier grappen over te makenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb inmiddels het vermoeden van wél.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of we worden hier allemaal in de zeik genomen, dat kan ook nog altijd
hij stopt toch met modden dus het maaktem toch geen hol meer uit wat er over gedacht wordt...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou het lijkt me toch wat vreemd om over zoiets als een baby hier grappen over te maken
Speelt je vriendinnetje leuk mee met haar boze smilies of wat.
Dit soort dingen zijn toch echt meer om in de privésfeer te doen dan op een forum lijkt me.
Of we worden hier allemaal in de zeik genomen, dat kan ook nog altijd
Sorry dude.... Ik heb leergeld moeten betalen.........quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:04 schreef Magneet het volgende:
Fles, ik ga nu pitten. Het kan me niet verrekken hoe maar morgenvroeg zorg je er maar voor dat je dit allemaal teruggedraaid hebt anders slaap je de volgende keer in Ieper maar op de straat
Het was inmiddels wel duidelijk dat je 'm erin hebt gehangen hoor, jeetje zegquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:
de tijd van er-omheen-dralen is voorbij...
Zonder kurkquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:46 schreef Bluezz het volgende:
Hij heeft zijn fles er ook gewoon ingehangen dus hè![]()
1 baby tegelijk is wel genoeg hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet het lieverdmaar ik wil NU bij je zijn. En jij wilt het ook
Ze gaan zometeen nog een keer geloof ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:58 schreef laffer het volgende:
ik wist niet dat jullie hadden geneukt????
dat is nou niks voor dr.plash![]()
dat maakt niet uit, hij krijgt hopelijk en eigen levenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:04 schreef Dr_Flash het volgende:Okee mensen, dat was een leuke grap, niewaar?
Ik moet wel zeggen, dank voor de vele reacties, ik heb me werkelijk kapotgelachen :')
O ja: er komt GEEN kind, en ik ga ook NIET stoppen met modden
Pittig tantetje.quote:
Zal ik hem wegpesten?quote:
Megumi is toch een knul?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Pittig tantetje.
Ja maar Yvonne.. je weet toch dat hij jou nooit zou verlaten...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik hem wegpesten?
Hij heeft mij ook bedrogen hoor
Hij had mij beloofd te trouwen
Ik had het over dat plaatje.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Megumi is toch een knul?![]()
Als ik met jou moet trouwen dan kan ik wachten tot ik een ons weegquote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:19 schreef yvonne het volgende:
Hij had mij beloofd te trouwen
Wat voor Christelijk huwelijk hebben jullie in godsnaam dat je in aparte bedden slaapt?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:06 schreef Maerycke het volgende:
Hoi!![]()
Het was inderdaad een grap en ik heb in een deuk gelegen. Geen trouwerij, geen kind en we lagen gisteren in aparte bedjes dus...
En Flash.. veel succes met modden!
Of je leest het hele topic even kneusquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:01 schreef MikeyMo het volgende:
laat je ons achter met Qalvobbes????
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!
je quote me foutief, doe je dat expres?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of je leest het hele topic even kneus
Kneusquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:03 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je quote me foutief, doe je dat expres?
whehehehehequote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kneus
Begint het met een S, en eindigt het op erf?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:02 schreef ShaoliN het volgende:
Voor niks 3 pagina's gelezen.Ik plaats wel alvast een note bij mezelf voor de opmerking die zo gaat volgen.
Nee op terf.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Begint het met een S, en eindigt het op erf?
dat zou hetzelfde woord kunnen zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nee op terf.
Kennen we nog andere woorden die note-waardig zijn met de letter S.erf?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nee op terf.
Spelbederf.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kennen we nog andere woorden die note-waardig zijn met de letter S.erf?
Srerf
Slerf
Sperf
Snerf
Denk niet dat het notewaardig is, dat woord.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:12 schreef heijx het volgende:
[..]
Spelbederf.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:02 schreef ShaoliN het volgende:
Voor niks 3 pagina's gelezen.Ik plaats wel alvast een note bij mezelf voor de opmerking die zo gaat volgen.
Mn hart, mn bloeddruk, wat doe je?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:04 schreef Dr_Flash het volgende:Okee mensen, dat was een leuke grap, niewaar?
Ik moet wel zeggen, dank voor de vele reacties, ik heb me werkelijk kapotgelachen
O ja: er komt GEEN kind, en ik ga ook NIET stoppen met modden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |