En je weet wat buitenspel is?quote:Op maandag 14 juni 2004 23:10 schreef Karina het volgende:
Zijn hier vrouwen die het EK volgen? En, wat vinden de mannen hier op het forum daarvan, praten jullie weleens met vrouwen over het EK of denken jullie "vrouwen snappen er toch niets van"?
Op met mijzelf te beginnen: ik kijk alle wedstrijden, kijk alle programma's, SBS6, Villa BvD en Nederland 2 (zojuist met Johan Cruijff!). Verder doe ik ook mee met een grote poule (sta nog hoog genoteerd ook).
Kortom, ik geniet ervan.
Ow pleur op, haal zelfquote:Op maandag 14 juni 2004 23:12 schreef Boomstam het volgende:
vrouwen moeten bier brengen, of ze dan mee voetbal kijken mogen ze zelf weten.
[afbeelding]
ja! en ook wat de sudden death regel is!quote:Op maandag 14 juni 2004 23:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
En je weet wat buitenspel is?
Mja je snapt nu zeker ook wrom ik vrijgezel benquote:Op maandag 14 juni 2004 23:13 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ow pleur op, haal zelfjij zuipt die troep
jij ook eentje ?quote:Op maandag 14 juni 2004 23:13 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ow pleur op, haal zelfjij zuipt die troep
Dat snapt iedereen wel, maar snap jij de buitenspel regel?quote:Op maandag 14 juni 2004 23:14 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Mja je snapt nu zeker ook wrom ik vrijgezel ben![]()
Ja, en jij?quote:Op maandag 14 juni 2004 23:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
En je weet wat buitenspel is?
Mja omdat ik me niet laat commanderen door bierzuipende mannenquote:Op maandag 14 juni 2004 23:14 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Mja je snapt nu zeker ook wrom ik vrijgezel ben![]()
ik ga morgen avond met collega's in de kroeg kijken.. hoop dat ik me kan inhouden!quote:Op maandag 14 juni 2004 23:30 schreef Moonah het volgende:
Tijdens een oefenwedstrijd die ik meekeek, zeiden mijn allerliefste en zijn vriend dat ik ook kon oefenen.
In 90 minuten mijn mond houden.![]()
Als je heel hard "Hup Holland Hup" roept mag je van mij 90 minuten lang schreeuwen.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:30 schreef Moonah het volgende:
Tijdens een oefenwedstrijd die ik meekeek, zeiden mijn allerliefste en zijn vriend dat ik ook kon oefenen.
In 90 minuten mijn mond houden.![]()
Net nog even gekeken, ik sta nog bovenaan (terwijl ik niet eens spelers in mijn team heb die vandaag gespeeld hebben).quote:Op maandag 14 juni 2004 23:32 schreef Nouk het volgende:
Ik sta bovenaan met de pool op m'n werk
Tenminste tot een uur of zes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |