Nee en ik hou ook van darten, schaatsen en zwemmen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:30 schreef HeyFreak het volgende:
ben je een transexueel ofzo
Yehquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik doe mee aan de EK Coach van DvhN
En aan een andere EK poule op internet
Verder geen barst verstand van voetbal, kijk zelden echt naar wedstrijden, maar Oranje wil ik wel zien (als ze het goed doen, hypocriet he?)
En ik geef keihard commentaar voor de teevee
Juich bij doelpunten
Zit op het puntje van m'n stoel als het spannend wordtik ben EK vrouw
echte meisjes poepen nietquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:31 schreef Brennie het volgende:
[..]
Nee en ik hou ook van darten, schaatsen en zwemmen.
Ohja en ik poep ook
Ok ff offtopic: enig idee wat er met een vrouw gebeurt als ze dat niet doet..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:33 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
echte meisjes poepen niet
Als dat zo is in Nederland hoop ik voor allen van het mannelijke geslacht dat "poepen" bij jullie niet betekend wat dat hier betekentquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:33 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
echte meisjes poepen niet
Belg dusquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als dat zo is in Nederland hoop ik voor allen van het mannelijke geslacht dat "poepen" bij jullie niet betekend wat dat hier betekent![]()
Waarom in het oranje.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:28 schreef Brennie het volgende:
En nee niet om het uiterlijk van de mannen
Welke vrouwen kijken al uit naar het EK, houden een pool bij, slaan geen wedstrijd over en hulden zich compleet in oranje?
Welke vrouwen zitten al duimend en schreeuwend commentaar gevend voor de buis?
Ik wel![]()
Jij?![]()
En wat volg je, naast een EK/WK aan voetbal?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:28 schreef Brennie het volgende:
Welke vrouwen kijken al uit naar het EK, houden een pool bij, slaan geen wedstrijd over en hulden zich compleet in oranje?
Welke vrouwen zitten al duimend en schreeuwend commentaar gevend voor de buis?
Ik wel![]()
Jij?![]()
En wit is zeker een stoere kleur? Kleuter.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom in het oranje.
Je ken ook gewoon naar het voetbal kijken zonder er als een, uit het gesticht ontsnapte, malloot uit te zien.
Dat zou kunnenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom in het oranje.
Je ken ook gewoon naar het voetbal kijken zonder er als een, uit het gesticht ontsnapte, malloot uit te zien.
Weinig, vroeger wel.. dan vond ik het af en toe wel gezellig om met mijn vader of schoonvader te kijken naar bv ajax -feyenoord (lekker commentaar gevenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En wat volg je, naast een EK/WK aan voetbal?
goh das de eerste keer dat ik een vrouw dat hoor zeggenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:28 schreef Brennie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |