HET OFFICIELE WACHTENDEN LIJSTJE!quote:Wat is Gmail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
![]()
Gmail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.
Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er één toch?
![]()
Nee. Gmail werkt met een "invite-systeem".
Huh?![]()
Je kan je niet registreren. Je moet door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om óók een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus één of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.
Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!![]()
Maar Spymac is niet Gmail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
![]()
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede
Slashdot
![]()
Heb je dit weleens gelezen? Gmail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van Gmail. Want wat doet Gmail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
Zoals het er nu naar uit ziet zal het wel even duren. Al weet je het nooit. Google bepaalt zelf momenteel de groei in accounts. Ze doen dit rustig aan momenteel.quote:Op maandag 14 juni 2004 18:27 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
heb de topics verder niet gevolgd maar gaat het snel of duurt het best lang voordat ik dan zo'n account heb?
Ik doe er nu 2 dagen over, de Invites doen het niet goed op dezer maandagquote:Op maandag 14 juni 2004 18:27 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
heb de topics verder niet gevolgd maar gaat het snel of duurt het best lang voordat ik dan zo'n account heb?
keeyquote:Op maandag 14 juni 2004 18:28 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uit ziet zal het wel even duren. Al weet je het nooit. Google bepaalt zelf momenteel de groei in accounts. Ze doen dit rustig aan momenteel.
mwah met 2 dagen al op nummer 12quote:Op maandag 14 juni 2004 18:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik doe er nu 2 dagen over, de Invites doen het niet goed op dezer maandag![]()
Dat hangt er maar net van af hoe Google het aanpakt. Het zou ook best kunnen dat ze beslissen om mensen met een account nog maar 1 persoon laten uitnodigen. Of dat ze maar een deel van de huidige leden iemand laten uitnodigen.quote:Op maandag 14 juni 2004 18:30 schreef Byte_Me het volgende:
ik denk dat als je je nu aanmeldt dat het toch minstens 2 weken gaat duren. het voordeel is wel dat het steeds sneller zou moeten gaan, omdat het exponentieel werkt.
begon op 23quote:Op maandag 14 juni 2004 18:31 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
mwah met 2 dagen al op nummer 12
ja maar waar is ie begonnen...quote:Op maandag 14 juni 2004 18:31 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
mwah met 2 dagen al op nummer 12
in feite 3. maar ik was iemand vergeten toevoegen uit het vorige lijstje nogquote:Op maandag 14 juni 2004 18:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wow! Ben ik nu zomaar 2 plaatsen gestegen, of ligt het aan mij?
Volgens mij censureer je beter je mail-adresquote:Op maandag 14 juni 2004 18:34 schreef alsem het volgende:
alsem (ertder |A| hotmail.com)
aangesloten..
quote:Op maandag 14 juni 2004 18:33 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ja maar waar is ie begonnen...
quote:Op maandag 14 juni 2004 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
begon op 23
Google is cool, maar Gmail nietquote:Op maandag 14 juni 2004 18:34 schreef Flying het volgende:
Google is niet lief
Ik wil ook mijn adres
je staat erbijquote:Op maandag 14 juni 2004 18:34 schreef alsem het volgende:
alsem (...)
aangesloten..
Waarom meld je je dan aan voor het lijstje?quote:Op maandag 14 juni 2004 18:35 schreef Renesite het volgende:
Google is cool, maar Gmail niet
Nou ja, hoe dan ook, het schiet niet echt op. Maar ik wacht nog wel even geduldig af.quote:Op maandag 14 juni 2004 18:33 schreef Jump het volgende:
[..]
in feite 3. maar ik was iemand vergeten toevoegen uit het vorige lijstje nog![]()
Waarom meld jij je dan aan als Gmail niet lief isquote:Op maandag 14 juni 2004 18:36 schreef Flying het volgende:
[..]
Waarom meld je je dan aan voor het lijstje?
Preciesquote:Op maandag 14 juni 2004 18:37 schreef DySGeNiC het volgende:
Nu hopen dat morgen een grote invite-wave komt en dat er weer veel van de lijst doorgestreept kunnen worden:) Ff duimen voor morgen!!
[Slowchat deeltje 9] deeltje 9 alquote:Op maandag 14 juni 2004 18:38 schreef dopa het volgende:
Dit is ondertussen zeker de langste reeks ooit in DIG?
Ik zei niet dat Gmail niet lief is. Ik zei dat google niet lief is omdat ze geen invites geven.quote:Op maandag 14 juni 2004 18:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom meld jij je dan aan als Gmail niet lief is![]()
Gmail is dat e-mail gedoequote:Op maandag 14 juni 2004 18:41 schreef Flying het volgende:
[..]
Ik zei niet dat Gmail niet lief is. Ik zei dat google niet lief is omdat ze geen invites geven.
Jij zei wel dat Gmail stom is![]()
voor mensen die de bookmark knop niet kennenquote:Op maandag 14 juni 2004 18:42 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
was dat?
zuruck findt mail ofzoquote:Op maandag 14 juni 2004 18:42 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
was dat?
MYatquote:Op maandag 14 juni 2004 18:43 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
voor mensen die de bookmark knop niet kennen![]()
Ow shit dat zijn uitnodigingen voor m'n verjaardag!quote:Op maandag 14 juni 2004 18:43 schreef Berta het volgende:
Ik heb nog 6 invites over, waar kan ik terecht?
Mmmmmooohhhh
Bij mijquote:Op maandag 14 juni 2004 18:43 schreef Berta het volgende:
Ik heb nog 6 invites over, waar kan ik terecht?
Mmmmmooohhhh
quote:Op maandag 14 juni 2004 18:43 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
voor mensen die de bookmark knop niet kennen![]()
Terug-vind-post (My Active Topics)quote:Op maandag 14 juni 2004 18:44 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Dus.... en nou serieus
Nummer 1 2 3 4 5 6 van de lijst die je op pagina 1 vindquote:Op maandag 14 juni 2004 18:44 schreef Berta het volgende:
[..]
Ow shit dat zijn uitnodigingen voor m'n verjaardag!
Mmmmmooohhhh
Kijk daar heb ik meer aan...quote:Op maandag 14 juni 2004 18:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
zuruck findt mail ofzo
Terug vind post
[..]
MYatik forum alleen maaaar met MYat
Dat is saai als al die topics vol zijn. Dan ben je klaar en zoek je een ander forum?quote:Op maandag 14 juni 2004 18:43 schreef Renesite het volgende:
MYatik forum alleen maaaar met MYat
quote:Op maandag 14 juni 2004 18:45 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Kijk daar heb ik meer aan...
Naast de volle topics staat DIG of ONZ, dan klik ik daar op, ik post wat, ga naar MyAT, en ik forum verder, en als ik niets vind ga ik het lijstje op FOK index afquote:Op maandag 14 juni 2004 18:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is saai als al die topics vol zijn. Dan ben je klaar en zoek je een ander forum?
Okaaaayyy... Got it!!! Pfff...quote:Op maandag 14 juni 2004 18:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Terug vind post , Terug vind post , Terug vind post , Terug vind post , Terug vind post , Terug vind post ,
Moet er iemand zich speciaal op Fok! aanmelden om ons invites te geven?quote:Op maandag 14 juni 2004 18:48 schreef Flying het volgende:
Moest er nu eens iemand zich op Fok! aanmelden om ons invites te geven zou het beter zijn dan dat ze zich er speciaal voor aanmelden, niet?
een ouderwets soort bookmarkknopje....quote:Op maandag 14 juni 2004 18:42 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
was dat?
In de vorm vanquote:Op maandag 14 juni 2004 19:03 schreef Jump het volgende:
lijstje wordt zo dadelijk geüpdate
zonder e-mailadres kan ik je niet toevoegen, post je mail eventjesquote:Op maandag 14 juni 2004 18:38 schreef Miwe het volgende:
OK, wie moet ik pijpen/beffen om op die lijst te komen?
je staat nu ook op het lijstjequote:Op maandag 14 juni 2004 18:50 schreef nein het volgende:
ach hey...ik meld me ook wel aan!
-knip mail-
en nog iemand erbijquote:Op maandag 14 juni 2004 18:59 schreef R-Mon het volgende:
leuk
R-Mon
-knip mail-
je vlug bij de gelukkigen gezetquote:Op maandag 14 juni 2004 19:10 schreef Sappa het volgende:
heej ik heb ook gmail dankzij de fokkers hier, en sta niet op het erelijstje![]()
![]()
![]()
jeeejjjquote:Op maandag 14 juni 2004 19:10 schreef Jump het volgende:
[..]
je vlug bij de gelukkigen gezet
2 nog wel!quote:Op maandag 14 juni 2004 19:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Requestje G-Mail adres:
NiteSpeed - nitespeed [apending] hotmail.com / fok [apending] nitespeed.nl.
Het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op maandag 14 juni 2004 19:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
2 nog wel!
Die durft![]()
in de OP staat een plaatje met daarin de adressen en daar zoeken spambots niet doorheen... dit is dezelfde methode die gebruikt wordt in de FOK!Profielen....quote:Op maandag 14 juni 2004 19:16 schreef Flying het volgende:
Kan de TS niet in de OP zetten dat mensen hun mail-adres moeten posten in de vorm van ' adres |@| provider om zo te voorkomen dat spambots de mail-adressen oppikken?
Didoquote:Op maandag 14 juni 2004 19:10 schreef Jump het volgende:
en nog iemand erbijwie is dat op je avatar?
quote:Op maandag 14 juni 2004 19:10 schreef Jump het volgende:
[..]
zonder e-mailadres kan ik je niet toevoegen, post je mail eventjes
dat bedoelt hij niet. hij wil iedereen die in dit topic zijn email zet om in het lijstje te komen waarschuwen.quote:Op maandag 14 juni 2004 19:19 schreef whoops het volgende:
[..]
in de OP staat een plaatje met daarin de adressen en daar zoeken spambots niet doorheen... dit is dezelfde methode die gebruikt wordt in de FOK!Profielen....
Already donequote:Op maandag 14 juni 2004 19:17 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het bekijkt.
Gewoon een backup adres, daarbij verwacht ik maar één invite.
En al zou ik twee invites krijgen, ik heb daarna een totaal van 6 te besteden invites die ik aan Fok!kers kan besteden.
Het maakt dus eigenlijk geen reet uit.
Wil je trouwens even mijn adressen uit je quote halen, die spambots kunnen een bitch zijn.
Dank jequote:Op maandag 14 juni 2004 19:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Already done
owh, dan doe ik als backup watjemaarwilt [apenkrul] renesite.nl
quote:Op maandag 14 juni 2004 19:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Requestje G-Mail adres:
NiteSpeed
nitespeed_NOSPAM_BLAAT@hotmail.com
fok_NOSPAM_BLAAT@nitespeed.nl.
jullie staan er alletwee opquote:Op maandag 14 juni 2004 19:21 schreef Miwe het volgende:
[..]![]()
michielwehrmeijer apustaartjuh hotmail.com
en nummer 100 in de wachtlijst is da_rippahquote:Op maandag 14 juni 2004 19:26 schreef da_rippah het volgende:
Ik wil ook wel eens een gmail adres proberen, zet me maar op de lijst!
alferdinck AT hotmail DOT com
ik denk te ingewikkeldquote:Op maandag 14 juni 2004 19:22 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dat bedoelt hij niet. hij wil iedereen die in dit topic zijn email zet om in het lijstje te komen waarschuwen.
nu moet ik men script aanpassen zodt ie overal genoeg voorloopnullen zet zoals getallen onder de tienquote:Op maandag 14 juni 2004 19:34 schreef Renesite het volgende:
Applause, 100
aan het werkquote:Op maandag 14 juni 2004 19:35 schreef Jump het volgende:
[..]
nu moet ik men script aanpassen zodt ie overal genoeg voorloopnullen zet zoals getallen onder de tien
tsss, ik herken die koe van ergensquote:Op maandag 14 juni 2004 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
aan het werk![]()
je bent toegevoegdquote:Op maandag 14 juni 2004 19:40 schreef Roellio het volgende:
Meldt aan!
Username: Roellio
E-mail: roellio [at] gmx.net
Wacht maar tot sunchaser met 999 klonen komtquote:Op maandag 14 juni 2004 19:39 schreef Jump het volgende:
het gaat te ambetent worden als overal nog eens een 0 gaat voorstaan. en hopelijk blijven we niet lang over de 100.
ooh, vanavond nog eens luisteren naar fok!radio. is al maand of 3 geledenquote:Op maandag 14 juni 2004 19:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Wacht maar tot sunchaser met 999 klonen komt
(of Yvonne het er vanavond over heeft op de radio)
een account met invites ?quote:Op maandag 14 juni 2004 19:46 schreef __Saviour__ het volgende:
101 wachtenden
't is echt populair. Gelukkig heb ik al een account
Begin dan maar eens met uitdelen van invites. Egoïst!quote:Op maandag 14 juni 2004 19:46 schreef __Saviour__ het volgende:
101 wachtenden
't is echt populair. Gelukkig heb ik al een account
Ik heb al 2 mensen op Fok een uitnodiging gestuurd, maarten.toomcafe en QuietGuy. De 3e heb ik aan iemand anders gegevenquote:Op maandag 14 juni 2004 19:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Begin dan maar eens met uitdelen van invites. Egoïst!
Al 2, nog maar 101 te gaanquote:Op maandag 14 juni 2004 19:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb al 2 mensen op Fok een uitnodiging gestuurd, maarten.toomcafe en QuitGuy. De 3e heb ik aan iemand anders gegeven
Tsk, zo dankbaar dat de derde er niet af konquote:Op maandag 14 juni 2004 19:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb al 2 mensen op Fok een uitnodiging gestuurd, maarten.toomcafe en QuitGuy. De 3e heb ik aan iemand anders gegeven
Jump moet nog veeeel doenquote:Op maandag 14 juni 2004 19:54 schreef qu63 het volgende:
Jump, je moet je sig weer ff aanpassen.. die link is naar deel 4
ticket 102, alstublieftquote:Op maandag 14 juni 2004 19:52 schreef qu63 het volgende:
* Jump meld
qu63 epesteert planet punct nl
de drie invites zijn voor fok!
quote:Op maandag 14 juni 2004 19:55 schreef Jump het volgende:
[..]
ticket 102, alstublieft
er zijn weer nieuwe invites jaquote:Op maandag 14 juni 2004 19:55 schreef Emmertje het volgende:
ow dus toch weer invites vandaag
* __Saviour__ stijgt met stip naar 6!!
aangepastquote:Op maandag 14 juni 2004 19:54 schreef qu63 het volgende:
Jump, je moet je sig weer ff aanpassen.. die link is naar deel 4
het lijkt er op dat elke nieuwe account na 1 of 2 dagen 3 invites krijgt. daarna komen er periodiek nieuwe invites beschikbaar aldus google.quote:Op maandag 14 juni 2004 19:59 schreef Maanvis het volgende:
Is het aantal invites trouwens nog ergens aan gerelateerd, of krijgen jullie gewoon allemaal tegelijkertijd hetzelfde aantal invites, zodat er opeens een hele hoop invites bij komen?
je staat erbijquote:Op maandag 14 juni 2004 20:12 schreef ondeugend het volgende:
* meldt
-knip mail-
uiteraard. dat is de hele bedoeling van dit topicquote:Op maandag 14 juni 2004 20:17 schreef KolNedra het volgende:
Zijn er ook nog mensen die daadwerkelijk nieuwe mensen inviten ???
Als ik google wasquote:Op maandag 14 juni 2004 20:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
uiteraard. dat is de hele bedoeling van dit topic
Ja , maar is me opgevallen dat 'r weinig snelheid in zit ..quote:Op maandag 14 juni 2004 20:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
uiteraard. dat is de hele bedoeling van dit topic
het is tof. een e-mail account met 1 GB opslagruimte.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:23 schreef deedeetee het volgende:
Ik kreeg net van een kennis eentje aangeboden. Weet niet eens wat 't is![]()
Dank jequote:Op maandag 14 juni 2004 20:15 schreef Jump het volgende:
[..]
je staat erbij
komt doordat Google niet constant invites vrijgeeft.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:24 schreef KolNedra het volgende:
[..]
Ja , maar is me opgevallen dat 'r weinig snelheid in zit ..
als je geen gmail account wilt stuur je dat mailtje maar naar mijquote:Op maandag 14 juni 2004 20:23 schreef deedeetee het volgende:
stuur maar door naar franciss (apestaartje) xs4all.nlquote:Op maandag 14 juni 2004 20:23 schreef deedeetee het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2004 20:26 schreef McDanger het volgende:
[..]
als je geen gmail account wilt stuur je dat mailtje maar naar mij
Foei. Niet voor je beurt gaan.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:26 schreef drelletje het volgende:
[..]
stuur maar door naar franciss (apestaartje) xs4all.nl![]()
![]()
sorry, was te proberenquote:Op maandag 14 juni 2004 20:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
[..]
Foei. Niet voor je beurt gaan.
Als ik zo'n account heb krijg ik dan ook 3 invites om uit te delen ?quote:Op maandag 14 juni 2004 20:26 schreef McDanger het volgende:
als je geen gmail account wilt stuur je dat mailtje maar naar mij
Zie de eerste post in dit topicquote:Op maandag 14 juni 2004 20:29 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Als ik zo'n account heb krijg ik dan ook 3 invites om uit te delen ?![]()
Hoe werkt dat eigenlijk![]()
na 1 of 2 dagen krijg je 3 invites.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:29 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Als ik zo'n account heb krijg ik dan ook 3 invites om uit te delen ?![]()
Hoe werkt dat eigenlijk![]()
quote:Op maandag 14 juni 2004 20:27 schreef QuietGuy het volgende:
Ik heb geïnvited:
thooltje
ID-Tweak
DaDude1987
meld eens als Dopa van de lijst kanquote:Op maandag 14 juni 2004 20:30 schreef Sappa het volgende:
woei, kan inviten, dopa dan maar he
Ow nog ff voor de hotmailers: waarschijnlijk komt hij in je spambox, wees dus voorzichtigquote:Op maandag 14 juni 2004 20:27 schreef QuietGuy het volgende:
Ik heb geïnvited:
thooltje
ID-Tweak
DaDude1987
da's wel belangrijk, zet het in de OP?quote:Op maandag 14 juni 2004 20:30 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ow nog ff voor de hotmailers: waarschijnlijk komt hij in je spambox, wees dus voorzichtig
met welk email adres wordt ie verstuurd?quote:Op maandag 14 juni 2004 20:30 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ow nog ff voor de hotmailers: waarschijnlijk komt hij in je spambox, wees dus voorzichtig
Jump, kom es op msn man!
jah en dujour ook dusquote:Op maandag 14 juni 2004 20:30 schreef Jump het volgende:
[..]
iedereen 3 plekjes omhoog
![]()
[..]
meld eens als Dopa van de lijst kan
3 stuks toch?quote:Op maandag 14 juni 2004 20:33 schreef Sappa het volgende:
[..]
jah en dujour ook dus
wat denk je van m'n naam eindigend op @gmail.com?quote:Op maandag 14 juni 2004 20:31 schreef KolNedra het volgende:
[..]
met welk email adres wordt ie verstuurd?
Of is dat off the record?
viperdesign ofzoquote:Op maandag 14 juni 2004 20:32 schreef R0ADKILL het volgende:
Ok, who's next.. dopa ??
Geweldig Quietguyquote:Op maandag 14 juni 2004 20:27 schreef QuietGuy het volgende:
Ik heb geïnvited:
thooltje
ID-Tweak
DaDude1987
anti-climaxquote:Op maandag 14 juni 2004 20:35 schreef drelletje het volgende:
of zijn dat oude invites?
je staat erbijquote:Op maandag 14 juni 2004 20:35 schreef Tha_T het volgende:
* Tha_T is ook wel geintresseerd in Gmail
username is uiteraard Tha_T
mijn mail is -knip- (even bij elkaar voegen uiteraard)
Jub.. als het oude invites waren iigquote:Op maandag 14 juni 2004 20:36 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
anti-climax
ik had 3 nieuwequote:Op maandag 14 juni 2004 20:35 schreef drelletje het volgende:
of zijn dat oude invites?
quote:Op maandag 14 juni 2004 20:36 schreef Jump het volgende:
[..]
je staat erbij
die heeft nu dan twee invites..quote:Op maandag 14 juni 2004 20:39 schreef R0ADKILL het volgende:
Voor de duidelijkheid. De natte droom van Viperdesign (Olaf) is zojuist uitgekomen
M'n andere 2 invites zijn naar vrienden gegeaan, maar de volledige volgende oogst gaat weer hiernaartoe.
quote:Op maandag 14 juni 2004 20:37 schreef Sappa het volgende:
* Jump is nu viperdesign aant inviten
eens een mailtje sturen dat ie zen dubbel invite kan doorsturen naar iemand anders op de lijstquote:Op maandag 14 juni 2004 20:39 schreef R0ADKILL het volgende:
Voor de duidelijkheid. De natte droom van Viperdesign (Olaf) is zojuist uitgekomen
M'n andere 2 invites zijn naar vrienden gegeaan, maar de volledige volgende oogst gaat weer hiernaartoe.
en? zit 'ie al vol??quote:Op maandag 14 juni 2004 20:40 schreef Niwa het volgende:
Ah, hij doet het al.
Geef het nou maar toe, je hebt gewoon geen vriendenquote:Op maandag 14 juni 2004 20:40 schreef DySGeNiC het volgende:
De eerste 3 van mij zijn helemaal voor fokdie vrienden wachten maar.
hier ook eventjes, maar het komt er wel doorquote:Op maandag 14 juni 2004 20:48 schreef drelletje het volgende:
wehehe ik w88 op een invite is fok opeens zo traag dat hij wel dood lijkt... net nu....
Maar da's nog niet genoeg!!quote:Op maandag 14 juni 2004 20:50 schreef Man_Made_God het volgende:
Vet! Nummertje acht alweer. Toch 7 plaatsen opgeschoten ofzo vandaag.
quote:Op maandag 14 juni 2004 20:41 schreef drelletje het volgende:
dat is emmertje dus... die een invite moet krijgen dan
Heb je die dubbele al doorgestuurd?quote:Op maandag 14 juni 2004 20:50 schreef Viperdesign het volgende:
ikkuh at thatsme.nl is voorzien.
nee, iemand die gmail heeft, kan 3 invites krijgen.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:51 schreef Byte_Me het volgende:
hey het schiet op! (nog)
maar heeft nou ineens iedereen invites gekregen? of werkt het zo niet?
jaquote:Op maandag 14 juni 2004 20:53 schreef Tha_T het volgende:
@ Jump: Kan ik mijn mail-adres nu weghalen in die aanmeld-post?
jua, doe maarquote:Op maandag 14 juni 2004 20:53 schreef Tha_T het volgende:
@ Jump: Kan ik mijn mail-adres nu weghalen in die aanmeld-post?
oja?quote:Op maandag 14 juni 2004 20:50 schreef Viperdesign het volgende:
ikkuh at thatsme.nl is voorzien.
Just checkingquote:Op maandag 14 juni 2004 20:55 schreef Jump het volgende:
[..]
jua, doe maarvanaf je toegevoegd bent staat je mailadres in de database
bij hotmail kan die in de spam mapjes komenquote:Op maandag 14 juni 2004 20:55 schreef Emmertje het volgende:
[..]
oja?![]()
[at] thatsme.nl is toch niet hotmeelquote:Op maandag 14 juni 2004 20:55 schreef Jump het volgende:
[..]
bij hotmail kan die in de spam mapjes komen
Ik ken het gevoelquote:Op maandag 14 juni 2004 20:52 schreef Viperdesign het volgende:
De lol van gmail is er alweer af, mn naam is te kort.
DESPERAAT?quote:Hi Im currently deploy in Iraq need help.
Hi work in the military and currently deploy in Iraq and my email its getting too full with email from frieds and family I can't really check my email just about every 2 or 3 days or when I have a chance some times it can be about month so when I do its full or about can you help me with a Gmail account so i can have all my email and not worry about loosing any email.
Thanks for looking and if you could help me please email me at ozz0006@yahoo.com
Thank you very much.
If you have any? please email me Im with these Unit
5th Special Forces Group
out of Fort Cambell Ky Thaks. edit
huh mensen die hun gmail kwijt willenquote:Op maandag 14 juni 2004 21:00 schreef Maanvis het volgende:
Damn, mijn mailbox in Orkut zit ook vol met spam over Gmail adresjes die mensen kwijt willen!
doe mij die accounts dan maarquote:Op maandag 14 juni 2004 21:00 schreef Maanvis het volgende:
Damn, mijn mailbox in Orkut zit ook vol met spam over Gmail adresjes die mensen kwijt willen!
Sommigen bieden ze aan voor $30, terwijl anderen je aan een soort linkjesdans mee laten doen (oven en weer laten linken)quote:Op maandag 14 juni 2004 21:01 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
doe mij die accounts dan maar
ja uhm die heb ik al vaak gelezen! Die is zoooo nepquote:Op maandag 14 juni 2004 21:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
DESPERAAT?
ohja, en na dat linken mag je meedoen aan een loterij waarin je een gmail account kan winnen...quote:Op maandag 14 juni 2004 21:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sommigen bieden ze aan voor $30, terwijl anderen je aan een soort linkjesdans mee laten doen (oven en weer laten linken)
je mailbox in wat?quote:Op maandag 14 juni 2004 21:00 schreef Maanvis het volgende:
Yw. Veel plezier ermee.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:58 schreef Emmertje het volgende:
jah ik heb um
tnxie!!!
Orkut, een projectje van iemand die bij google werkt. Het wordt gesteund door google. Vandaar dat ik daar maar eens ging kijken of ik een invite hadquote:Op maandag 14 juni 2004 21:04 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
je mailbox in wat?
das niksquote:Op maandag 14 juni 2004 21:02 schreef niksan het volgende:
Keep up the good work!!![]()
van 61....hop... 59....hop 52!! 9 op 1 dag......hmmmm....
dat betekent dat ik over 6 dagen een account heb![]()
* mschol heeft geduld* (nog wel)
je staat erbijquote:Op maandag 14 juni 2004 21:08 schreef febster het volgende:
Ik wil ook op het wachtendenlijstjefebster - -knip mail-
quote:Op maandag 14 juni 2004 21:10 schreef mschol het volgende:
[..]
das niks
eergister stond ik op 30 gister op 19 en nu op![]()
keep going on like this..
'k denk dat ik 2 van m'n invites hier weggeef (ik heb nog een aantal vrienden die ook zo'n account willen...)
ach gut wat erg.. ik kijk of ik het tot m'n 1000 kan halen (vast niet maar zou wel leuk zijn)quote:Op maandag 14 juni 2004 21:08 schreef drelletje het volgende:
wedden dat veel mensen nu invites hebben maar het nog niet hebben gezien en daarom w8 ik hier onnodig veel langerzometeen geen invite voor mijn 1337ste post
hee ik moet me ook ermaken in toetsweken met alleen maar teksten en andere niet leer onzinquote:Op maandag 14 juni 2004 21:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ach gut wat erg.. ik kijk of ik het tot m'n 1000 kan halen (vast niet maar zou wel leuk zijn)
Hey het is Nederland vs. Duitsland hoor, rustig aan dudequote:Op maandag 14 juni 2004 21:13 schreef Niwa het volgende:
Schiet eens op mên..
Huh??? Ik niet begrijp...quote:Op maandag 14 juni 2004 21:13 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Hey het is Nederland vs. Duitsland hoor, rustig aan dude
Nou, ik heb 'm dus maar braaf aangenomen en 't is best leuk. Nou maar wachten op de invitesquote:Op maandag 14 juni 2004 20:23 schreef deedeetee het volgende:
morgenquote:Op maandag 14 juni 2004 21:19 schreef Niwa het volgende:
[..]
Morgen.
-edit- of overmorgen, weet ik veel..
daar sta je dan met je oranje spongebobquote:Op maandag 14 juni 2004 21:21 schreef QuietGuy het volgende:
Blijkt weer dat voetbal niet mijn ding is
quote:Op maandag 14 juni 2004 19:17 schreef Chandler het volgende:
jeej nog maar 64 57 wachtenden voor u.....
Je site geeft een JS error trouwensquote:Op maandag 14 juni 2004 21:21 schreef QuietGuy het volgende:
Blijkt weer dat voetbal niet mijn ding is
je mail ff veranderen bijv stare_mesto aaapestaart hotmail STIP comquote:Op maandag 14 juni 2004 21:23 schreef Elocyp het volgende:
Dus als ik m'n mail hier neer zet en ik wil in het lijstje kan ik ook zo'n g-mail adres krijgen?!
-weg- is het dan
idd, je staat erbijquote:Op maandag 14 juni 2004 21:23 schreef Elocyp het volgende:
Dus als ik m'n mail hier neer zet en ik wil in het lijstje kan ik ook zo'n g-mail adres krijgen?!
-knip mail- is het dan
Okay, thnx.quote:Op maandag 14 juni 2004 21:25 schreef drelletje het volgende:
[..]
je mail ff veranderen bijv stare_mesto aaapestaart hotmail STIP com
anders krijg je spam
quote:Op maandag 14 juni 2004 21:22 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
daar sta je dan met je oranje spongebob
Klopt, al geef je de eerste lading invites hier weg en daarna een paar aan vrienden. Maar niet dat je een invite krijgt en daarna nooit meer naar dit topic om kijkt.quote:Op maandag 14 juni 2004 21:26 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Nog 26 wachtenden voor me :\ En ik vind eigenlijk als je hier een invite van iemand krijgt en dan je invites hier niet weggeeft dat je dan wel verkeerd bezig bent.
wedden dat veel mensen nu invites hebben maar het nog niet hebben gezien en daarom w8 ik hier onnodig veel langer zometeen geen invite voor mijn 1337ste postquote:Op maandag 14 juni 2004 21:11 schreef Niwa het volgende:
[..]
Wat?
..... op mênquote:Op maandag 14 juni 2004 21:13 schreef Niwa het volgende:
Schiet eens op mên..
ja nog maar 53 minutenquote:Op maandag 14 juni 2004 21:37 schreef drelletje het volgende:
voetbal is haast afgelopen hehe
je staat erbij.quote:Op maandag 14 juni 2004 21:40 schreef du_ke het volgende:
Ik wil me ook graag aanmelden.
-knip mail-
quote:Op maandag 14 juni 2004 21:22 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
daar sta je dan met je oranje spongebob
Graag.. Geen voetbal gezever hier.quote:Op maandag 14 juni 2004 21:43 schreef Jump het volgende:
kunnen we een beetje ontopic blijven ?zeveren kan hier: [Slowchat deeltje 9] deeltje 9 al
niet te zeggenquote:Op maandag 14 juni 2004 21:48 schreef dujour het volgende:
sorry
[ontopic]
hoelang duurde die invites ook alweer voordat je ze krijg
[/ontopic]
oke ik wacht geduldig afquote:Op maandag 14 juni 2004 21:48 schreef keijz het volgende:
[..]
niet te zeggen
ene keer duurt het paar dagen, ander keer een dag. te zien hoeveel invites google vrijgeeftquote:Op maandag 14 juni 2004 21:48 schreef dujour het volgende:
sorry
[ontopic]
hoelang duurde die invites ook alweer voordat je ze krijg
[/ontopic]
omdat dat niet kanquote:Op maandag 14 juni 2004 21:52 schreef Elocyp het volgende:
Waarom geeft dan niet gewoon degene die zo'n nieuw e-mail adres heeft gelijk een uitnodiging aan de eerste in de lijst?
omdat je dan nog geen invites hebt tot je beschikkingquote:Op maandag 14 juni 2004 21:52 schreef Elocyp het volgende:
Waarom geeft dan niet gewoon degene die zo'n nieuw e-mail adres heeft gelijk een uitnodiging aan de eerste in de lijst?
nog tot 300. deeltje 6 is dan snel geopendquote:Op maandag 14 juni 2004 21:57 schreef mien-moeke het volgende:
Waar blijft deeltje 6? Deze begint vol te raken.. (En als dit bericht deze topic vol maakt- flikker m dan maar weg opp..)
Gelukkig...quote:Op maandag 14 juni 2004 21:58 schreef Jump het volgende:
[..]
nog tot 300. deeltje 6 is dan snel geopend
Gezaak is een schone duld... Oh nee... andersom.. dlud enohcs nee si kaazeGquote:Op maandag 14 juni 2004 22:03 schreef Niwa het volgende:
Waarom krijgt niemand meer invites.
thooltje en ID-Tweak hebben al gereageerdquote:Op maandag 14 juni 2004 20:27 schreef QuietGuy het volgende:
Ik heb geïnvited:
thooltje
ID-Tweak
DaDude1987
Maar hier doet t na afloop geen pijn...quote:Op maandag 14 juni 2004 22:07 schreef coach4all het volgende:
Dit wachten is nog erger dan bij de tandarts....![]()
je weet maar nooit wat google er mee van plan is..quote:Op maandag 14 juni 2004 22:08 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Maar hier doet t na afloop geen pijn...
Ipv "Gmail van Google [Deel 6]" maar "Slowchat deeltje 10 Gmail"quote:Op maandag 14 juni 2004 21:43 schreef Jump het volgende:
kunnen we een beetje ontopic blijven ?zeveren kan hier: [Slowchat deeltje 9] deeltje 9 al
de meest geposte vraag in deze reeksquote:Op maandag 14 juni 2004 22:03 schreef Niwa het volgende:
Waarom krijgt niemand meer invites.
is vast in de beta fasequote:Op maandag 14 juni 2004 22:11 schreef McDanger het volgende:
is er trouwens iemand die ooit een nieuwsbrief van gmail heeft gekregen, ik sta daar al een paar maanden ingeschreven, maar ik heb nog niks gezien.
ik ben eventjes niet meequote:Op maandag 14 juni 2004 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ipv "Gmail van Google [Deel 6]" maar "Slowchat deeltje 10 Gmail"
Haha dat zou idd wel heel knap zijn van onsquote:Op maandag 14 juni 2004 22:12 schreef Jump het volgende:
[..]
ik ben eventjes niet mee
komaan, dat deeltje moet nog vol vandaag. dan hebben we 3 delen gestart op zelfde dag
Denk dat devzero bedoelde dat hij ff gaat OH 'en in een ander forum.....quote:Op maandag 14 juni 2004 22:12 schreef Jump het volgende:
[..]
ik ben eventjes niet mee
komaan, dat deeltje moet nog vol vandaag. dan hebben we 3 delen gestart op zelfde dag
quote:Op maandag 14 juni 2004 22:22 schreef drelletje het volgende:
er zitten hier echt een paar 24/7 lurkers.. ik nu ook maarja ik sta dan ook op 1
tja wie zal het zeggen ook ff mee rekenen dat de invites expontentieel omhoog gaan als het goed is..quote:Op maandag 14 juni 2004 22:26 schreef Jump het volgende:
Er zijn vandaag zo'n 10 uitnodigingen geweest. Aangezien er nog 100 op de lijst staan. dus nog 10 dagen.
tussendooo nog eens 50 erbij; dus laten we zeggen dat dit nog 2 weken zal duren ?
nu gewoon stoppen met posten.quote:Op maandag 14 juni 2004 22:28 schreef drelletje het volgende:
[..]
tja wie zal het zeggen ook ff mee rekenen dat de invites expontentieel omhoog gaan als het goed is..
Damn dat wordt geen invite voor de 1337 posts
Zullen we het volgende deel vandaag ook nog volkrijgen?quote:Op maandag 14 juni 2004 22:12 schreef Jump het volgende:
[..]
ik ben eventjes niet mee
je bent nog gestopt ook ?quote:Op maandag 14 juni 2004 22:28 schreef drelletje het volgende:
[..]
tja wie zal het zeggen ook ff mee rekenen dat de invites expontentieel omhoog gaan als het goed is..
Damn dat wordt geen invite voor de 1337 posts :'(
of heel de tijd editten.. mar dan geraakt het topci niet vol he
het topic of de invites ? :-)quote:Op maandag 14 juni 2004 22:42 schreef de_sjaak het volgende:
gaat nu wel sneller
dat zal moeilijk worden, tenzij iedereen van fok!radio ook op de lijst wilquote:Op maandag 14 juni 2004 22:45 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Zullen we het volgende deel vandaag ook nog volkrijgen?
OHquote:Op maandag 14 juni 2004 22:21 schreef coach4all het volgende:
Denk dat devzero bedoelde dat hij ff gaat OH 'en in een ander forum.....
minstens 6 max 30 heb ik nog ergens gelezenquote:Op maandag 14 juni 2004 22:47 schreef DySGeNiC het volgende:
|Uit hoeveel kakakters moest je naam bij gmail ook alweer bestaan? was het nou 4-8 ??
Owh gelukkigquote:Op maandag 14 juni 2004 22:48 schreef Jump het volgende:
[..]
minstens 6 max 30 heb ik nog ergens gelezen
diegene die ik in gedachten heb is te kortquote:Op maandag 14 juni 2004 22:49 schreef DySGeNiC het volgende:
[..]
Owh gelukkiganders had de naam die ik in gedachte had niet gepast
Je had een 1337 topic moeten openen.quote:Op maandag 14 juni 2004 22:51 schreef drelletje het volgende:
laat maar hoor zometeen komen ze morgen pas met invites
Nou dat was dan me 1337ste post.. Niet dat het mij veel boeit.. maar ach je bent jong, je wilt wat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |