examen?quote:Op maandag 14 juni 2004 18:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, lekker gegeten, en zo meteen examen.
Bier genoeg, kom net van de slijter, leek mij beter nu te gaan dan morgen.quote:Op maandag 14 juni 2004 18:59 schreef rubbereend het volgende:lekker bloemkool op, nu maar een biertje bitte
Matig, 9 holetjes: 16 punten.quote:Op maandag 14 juni 2004 19:01 schreef just me het volgende:
hé golfer hoe ging het vrijdagmiddag eigenlijk??
dan gaan we toch snel weer eens oefenen !quote:Op maandag 14 juni 2004 19:02 schreef golfer het volgende:
Matig, 9 holetjes: 16 punten.
quote:Op maandag 14 juni 2004 19:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bier genoeg, kom net van de slijter, leek mij beter nu te gaan dan morgen.
* rubbereend schenkt een lekker foamy biertje in
jip en janneke taal is er niks bijquote:Op maandag 14 juni 2004 19:04 schreef SCH het volgende:
pannekoekskies
de oom van Desmond ligt op sterven - dus ik pas op hem - wat een one-liners weer - het is net praatjesmakers hier
Hoelang blijft ie?quote:Op maandag 14 juni 2004 19:04 schreef SCH het volgende:
pannekoekskies
de oom van Desmond ligt op sterven - dus ik pas op hem - wat een one-liners weer - het is net praatjesmakers hier
En zo is het Desmond!quote:Op maandag 14 juni 2004 19:07 schreef SCH het volgende:
dood is dat je in zo'n kist gaat liggen en dat ze dan een gat voor je graven
cremeren is voor poezen
We gaan zo naar zijn huis en dan blijf ik tot oma thuis is.quote:Op maandag 14 juni 2004 19:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoelang blijft ie?
quote:is je msn al wel dood of zo?
Ik ben ook dol op de bereboot en B&Aquote:Op maandag 14 juni 2004 19:13 schreef SCH het volgende:
Desmond is trouwens dol op Nick(elodeon)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |