quote:Op maandag 14 juni 2004 01:34 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Die muziekjes tussendoor zjn gaaf.
Niet alleen BoB, maar ook bij bijvoorbeeld Battlestar Galactica heb je dat ook. Sowieso vind ik het geen niveau om sexnummers te adverteren op de landelijke tv. Maar ach, het is SBS hè....quote:Op maandag 14 juni 2004 01:36 schreef MrX1982 het volgende:
Band Of Brothers op DVD kopen heb je er geen last meer van
Ja is idd beetje jammer die reclames. Maar verwacht niets anders van zo'n campingzender als sbsquote:Op maandag 14 juni 2004 01:37 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Niet alleen BoB, maar ook bij bijvoorbeeld Battlestar Galactica heb je dat ook. Sowieso vind ik het geen niveau om sexnummers te adverteren op de landelijke tv. Maar ach, het is SBS hè....
quote:Op maandag 14 juni 2004 01:39 schreef RiX het volgende:
Waarom leg jij zo midden in de nacht naar de rerun van bandofbrothers te kijken? en kan die kutserie niet gauw afgelopen zijn... Ik zit op die wijve te wachte
0906 0526 was het toch?quote:Op maandag 14 juni 2004 01:41 schreef PvtRyan het volgende:
0906 09xx (vergeten) da's een lekker nummertje!
Tjah, er zijn natuurlijk mensen die echt geloven dat ze bellen met die meisjes uit die reclames....quote:Op maandag 14 juni 2004 01:43 schreef Hephaistos. het volgende:
En soms halen ze echt de lelijkste wijven ervoor vanachter de kassa vandaan, da's nog veel erger. Wie wil er nou bellen naar een uitgezakte geblondeerde huisvrouw?
Voor het antwoord bel: 0909-waaromuitgezaktehuisvrouw?quote:Op maandag 14 juni 2004 01:43 schreef Hephaistos. het volgende:
En soms halen ze echt de lelijkste wijven ervoor vanachter de kassa vandaan, da's nog veel erger. Wie wil er nou bellen naar een uitgezakte geblondeerde huisvrouw?
Bedoel je hiermee te zeggen dat er geen naakt schoolmeisje ("ik ben net 18 geworden hihi") al vingerend achter die telefoon zit?quote:Op maandag 14 juni 2004 01:46 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Tjah, er zijn natuurlijk mensen die echt geloven dat ze bellen met die meisjes uit die reclames....
maar mensen met zo'n beperkte denkvermogen mogen niet eens over een telefoon beschikken imho
reality sucks huhquote:Op maandag 14 juni 2004 01:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee te zeggen dat er geen naakt schoolmeisje ("ik ben net 18 geworden hihi") al vingerend achter die telefoon zit?![]()
Ik ben al 20 hoor!quote:Op maandag 14 juni 2004 01:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Bedoel je hiermee te zeggen dat er geen naakt schoolmeisje ("ik ben net 18 geworden hihi") al vingerend achter die telefoon zit?![]()
Ow, dus categorie " uitgezakte geblondeerde huisvrouw"quote:Op maandag 14 juni 2004 02:10 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik ben al 20 hoor!
Ik werk zelf bij de Sales afdeling van SBS en heb de hele dag te maken met reclames, en dus ook met dit soort reclames.quote:Op maandag 14 juni 2004 01:37 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Niet alleen BoB, maar ook bij bijvoorbeeld Battlestar Galactica heb je dat ook. Sowieso vind ik het geen niveau om sexnummers te adverteren op de landelijke tv. Maar ach, het is SBS hè....
Nee man! Geen enkel probleem hoor..maarruh heb je toevallig het nummer van die salesmannetje die die tell-sell reklames regelt. Ik moet hem iets..ehm..zeggen!quote:Op maandag 14 juni 2004 02:35 schreef Paultjehh het volgende:
[..]
Ik werk zelf bij de Sales afdeling van SBS en heb de hele dag te maken met reclames, en dus ook met dit soort reclames.
Van mij mag het ook afgeschaft worden maar geld is geld he...
Oh, mogen ze niet worden uitgezonden tijdens Pokémon? Dat valt me dan nog mee.quote:Op maandag 14 juni 2004 02:35 schreef Paultjehh het volgende:
Dus die reclames waar jij het nu over hebt zul je simpelweg niet zien overdag omdat er allemaal regels voor opgesteld zijn wanneer wat voor soort reclames uitgezonden mogen worden.
Ik weet wel bijna zeker dat als die regels er niet waren, die bedrijven die reclames ook nog eens overdag zouden laten uitzenden, hebberigheid maakt blind en gevoelloos (waarbij het sociale gevoel dus ook weg is)quote:Op maandag 14 juni 2004 02:35 schreef Paultjehh het volgende:
[..]
Ik werk zelf bij de Sales afdeling van SBS en heb de hele dag te maken met reclames, en dus ook met dit soort reclames.
Dus die reclames waar jij het nu over hebt zul je simpelweg niet zien overdag omdat er allemaal regels voor opgesteld zijn wanneer wat voor soort reclames uitgezonden mogen worden.
*knip*
echt wel man, wie wil daar nou niet geld mee verdienenquote:Op maandag 14 juni 2004 02:35 schreef Paultjehh het volgende:
En dat je je eraan irriteerd kan ik wel begrijpen, ik moet bijv eens in de zoveel tijd de nieuwe 'sex-reclames' spotten (dus kijken en controleren) en dan zit je zo een uur naar die neppe zooi te kijken en das echt geen pretje.
Geef jij de voorzet? Dan kop ik hem erinquote:Op maandag 14 juni 2004 01:47 schreef Andoire het volgende:
Nu hebben ze iets nieuws .. nml oranjevrouwen![]()
Die is wel chill.quote:Op maandag 14 juni 2004 03:48 schreef SpleeffY het volgende:
[..]
Geef jij de voorzet? Dan kop ik hem erin.
Denk dat een groot gedeelte van de Fok! pubers graag jou baantje zouden overnemenquote:Op maandag 14 juni 2004 02:35 schreef Paultjehh het volgende:
En dat je je eraan irriteerd kan ik wel begrijpen, ik moet bijv eens in de zoveel tijd de nieuwe 'sex-reclames' spotten (dus kijken en controleren) en dan zit je zo een uur naar die neppe zooi te kijken en das echt geen pretje.
Van mij mag het ook afgeschaft worden maar geld is geld he...
nee datw as 06-4949 en wat heb ik gelachen om die meuk, met z'n tienen in een cel een vrouwenstem nadoen....quote:Op maandag 14 juni 2004 01:37 schreef Nouk het volgende:
Vroeger had 0600-4949.
Kewl
lekker bellen met elkaar....quote:Op maandag 14 juni 2004 08:44 schreef tonks het volgende:
Lekker bellen ,met hem.. lekker bellen met haar..
quote:Op maandag 14 juni 2004 09:07 schreef Ambrosius het volgende:
En als je klaar bent hang je op . . .
quote:Op maandag 14 juni 2004 02:43 schreef Flem het volgende:
Ik wil dat jij heel snel.. in mijn webcam komt, tudududu.
0906 0506quote:Op maandag 14 juni 2004 01:42 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
0906 0526 was het toch?
mijn god, ik ken die nummers straks allemaal uit mn kop
quote:Op maandag 14 juni 2004 11:47 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Ja geweldig topic HeyFreak, hier zat ik me ook al aan te ergeren
paf boem MEDIC!! Aaaaghgh!
-zwing (reclame)
Je hebt dus het geheime afluister nummer gevonden....
GEVONDEN, DOOR M"N STROT WORDT HET GEDUWD
Kun je beter gewoon downloadenquote:Op maandag 14 juni 2004 17:29 schreef Aurelium het volgende:
En ik altijd maar weer hopen dat er eindelijk eens een kut in beeld komt
quote:Op maandag 14 juni 2004 01:36 schreef MrX1982 het volgende:
Band Of Brothers op DVD kopen heb je er geen last meer van
volgens mij bestaat daar zo'n matige mop overquote:Op maandag 14 juni 2004 11:57 schreef HeyFreak het volgende:
*knip*
en dan zit er aan de andere kant een kansloos figuur zich daarop te rukken
wel grappig ja omdat het zo achterlijk isquote:Op maandag 14 juni 2004 01:34 schreef wingerd het volgende:
Ik vind 0906 0 SEX SEX SEX wel goed eigenlijk![]()
*fluister* dat is een lekker nummertjequote:Op maandag 14 juni 2004 17:28 schreef Prepzzz het volgende:
0906-0506, dat is een lekker nummertjeeee
Rustig noem je dat?quote:Op maandag 14 juni 2004 01:33 schreef HeyFreak het volgende:
Band of brothers is een vrij rustige serie
oh kut, de sexpolitie, ik ben d'r bijquote:Op maandag 14 juni 2004 19:04 schreef mrSPLIFFY het volgende:
tadoeeeetadoeee taaddooeeeetadfoeeeee
STOP! Dit is de Sexpolitie!!!!!!![]()
nouja, buiten de aktiescenes danquote:Op maandag 14 juni 2004 19:46 schreef Marruk het volgende:
[..]
Rustig noem je dat?
Kutreclamequote:Op maandag 14 juni 2004 19:04 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Hallo geile boy, Dit is de dikke negerinnen live-sex lijnquote:Op maandag 14 juni 2004 09:04 schreef Random_hero het volgende:
Die reclame met die negerinnen dan!
"jij houdt toch ook wel van een lekker zwart kontje?" en dat met een heel raar perfect gearticuleerd nederlands accent
Want?quote:Op maandag 14 juni 2004 23:05 schreef DjDev het volgende:
Iemand moet gewoon bellen en dan dat opnemen en op fok zetten
*veel gezap*quote:Op maandag 14 juni 2004 11:47 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Ja geweldig topic HeyFreak, hier zat ik me ook al aan te ergeren
paf boem MEDIC!! Aaaaghgh!
-zwing (reclame)
Je hebt dus het geheime afluister nummer gevonden....
GEVONDEN, DOOR M"N STROT WORDT HET GEDUWD
zolang ze maar geen rollerbank bij hebbenquote:Op maandag 14 juni 2004 19:04 schreef mrSPLIFFY het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |