Om verwarring te voorkomen, gaan we in dit topic verder.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:11 schreef EggsTC het volgende:
Elf Fantasy Fair Meeting?
Geil hoor muusquote:Op maandag 14 juni 2004 16:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Om verwarring te voorkomen, gaan we in dit topic verder..
vrij/za/zoquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:36 schreef Djeez het volgende:
Is het aankomend zaterdag ?
Ik heb net even gecheckt en voor zaterdag én zondag is er regen voorspeld.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:39 schreef _Draven_ het volgende:
Ik hoop dat t enigsins droogblijft.
Grmblquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb net even gecheckt en voor zaterdag én zondag is er regen voorspeld..
Dat wordt dus weer soppen in de blubber...
Meid breek me de bek niet open.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:44 schreef _Draven_ het volgende:
[..]
Grmbl
Vorig jaar was mn jurk kapot gegaan en ik had een stoffen jas.... helemaal nat![]()
Tis ook klote want iedereen wil dan gaan schuilen bij die standjes en je kan niet eens meer fatsoenlijk snuffelen omdat iedereen met die klote paraplu's in de weg staat.
Stom weer ook, hele tijd is het goed en net in dit weekend moet t regenen
Wij ga dus nietquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb net even gecheckt en voor zaterdag én zondag is er regen voorspeld..
Dat wordt dus weer soppen in de blubber...
Kisten onder me jurk aan en schoppen die aapjes kijkersquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Wij ga dus nietIk ben niet van plan om door de modder en regen te ploeteren en allerlij eikels te moeten ontwijken wiens enige binding met fantasy is dat ze één keer per jaar met veel kabaal en gezwaai met paraplu's naar de fair komen
om zich te vergapen aan mensen die verkleed zijn etc. Als of die gasten voor een apenkermis komen.. aapies kijken
Het alcohol percentage van absint komt volgens mij niet onder de 40%, hoogste wat ik heb gezien is 73%quote:Op maandag 21 juni 2004 21:44 schreef CherryLips het volgende:
oh damn dan heb ik ze wel gezien! en ik heb altijd al eens absint willen proeven...
Ik hoef ook geen hele flesquote:Op maandag 21 juni 2004 22:00 schreef _Draven_ het volgende:
[..]
Het alcohol percentage van absint komt volgens mij niet onder de 40%, hoogste wat ik heb gezien is 73%![]()
hier vindt je adressen waar het te koop is.
Hoi hoi, wat is 't?quote:Op zondag 20 juni 2004 13:20 schreef MUUS het volgende:
Ik ben zaterdag toch geweest en na een donkere lucht en wat regen in de ochtend werd het uiteindelijk heel erg lekker weer..
Oh, en als Herne the Hunter hier nog stiekem meeleest: reageer of mail me ff!.
Jij, eind augustus, Groendoordhallen, rare dingen met vuur, met Omnia-bups?quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:52 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
[..]
Hoi hoi, wat is 't?![]()
RHAA!!quote:TA! RA! NIS!
JA! Leuk.quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jij, eind augustus, Groendoordhallen, rare dingen met vuur, met Omnia-bups?
Ik, helemaal enthousiast, kijken naar jou, hoi zeggen enzo, leuk!
Ja?.
O was jij datquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:50 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
[..]
JA! Leuk.
Heb je ons afgelopen weekend dan niet gezien, vrijdagavond de vuurshow met Omnia en zat en zo met chaos robes aan en een grote bannier over het hele terrein gestekkerd?
Die vuurshow was echt heerlijk om te doen.![]()
Omnia was _gaaaf_quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
RHAA!!
quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:56 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
Oh ja, plaatjes doen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vuur is lief! En Taranis is ook lief, met dat mooie weer. RHAA!
Heb alweer zin in het volgende grote vuurding.
Leuk!quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:44 schreef paladin het volgende:
[..]
Omnia was _gaaaf_
oh, en ik heb wat linkjes staan op m'n weblog : http://weblogs.bnn.nl/glimmie/20040621#792731
Niets, was gewoon bezoeker, zat met een boel vriendjes en vriendinnetjes rond de larp-hoek rond te hangen, als larp-er zijndequote:Op donderdag 24 juni 2004 17:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Leuk!
Wat hadden jullie in de stand?.
Op het forum van elf fantasy vindt je veel links met foto's.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:20 schreef MacMeester het volgende:
meer foto's?
In Maastricht ook een slijter gevonden, over 2 weken krijgtie de glaasjes en lepeltjes binnen dus dan haal ik alles in een keerquote:Op maandag 21 juni 2004 22:18 schreef CherryLips het volgende:
Pssst: achter het Victoria hotel in Amsterdam zit een slijter waar het tijdje terug nog in de etalage stond....
Mail komt eraan, oh en als je van wisk(e)y houd... hij heeft meer dan 300 soorten!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:53 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
Hmmm, goed idee!!!
Over twee weken heb ik ook vakantie, dan maak ik maar eens een tripje naar maastricxht denk ik.
Zou je een seintje willen geven als je het zeker weet? Oh, of alsjeblieft het telefoonnummer van de slijter naar me toe willen mailen zodat ik geen tevergeefse reis maak en ook kan vragen waar ie zit. Ook wel handig.
He bah.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:44 schreef Silmarwen het volgende:
Ik had zo graag gewilt maar nog geen 5 kilometer voor de plek kreeg ik een fucking car crash.
Balen man 4 kaartjes dus gewoon weggegooid.
Volgend jaar beter, ik hoor echt gave verhalen! En ik had zo graag een leven jurkje willen kopen
Herne loopt Luka hier ook rond op fok ?quote:Op zondag 27 juni 2004 11:14 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
Maar die lepeltjes en glaasjes zijn ook stoer. Die moet je er gewoon bij hebben.
Bla, ontopic.. Leuk he, al die verklede mensen..
Crash ? toch niks ernstigs hoop ik ? Zal hem snel eens mailen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:36 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
Niet dat ik weet, je kan 'm wel bereiken via e-mail.
Vervelend van die crash zeg! Echt naar.
Grmbl... dan weten ze dat ze de volgende keer dubbel zoveel moeten maken in voorraadquote:Op zondag 4 juli 2004 00:28 schreef Evil het volgende:
Vrijdag al mede bij het standje van Ukko's gekocht, toen hadden ze nog genoeg hoorde dat het zaterdagmiddag op was....
Ik heb een doos gekocht, er zit een fles, glas en lepel in.quote:Op zondag 27 juni 2004 11:14 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
Maar die lepeltjes en glaasjes zijn ook stoer. Die moet je er gewoon bij hebben.
Bla, ontopic.. Leuk he, al die verklede mensen..
Iemand enig idee waar ik in Rotterdam terecht kan?quote:Op maandag 19 juli 2004 12:42 schreef _Draven_ het volgende:
[..]
Ik heb een doos gekocht, er zit een fles, glas en lepel in.
Heb nog niet geproeft (suikerklontjes vergete te halen), maar het ruikt wel lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |