Om verwarring te voorkomen, gaan we in dit topic verder.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:11 schreef EggsTC het volgende:
Elf Fantasy Fair Meeting?
Geil hoor muusquote:Op maandag 14 juni 2004 16:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Om verwarring te voorkomen, gaan we in dit topic verder..
vrij/za/zoquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:36 schreef Djeez het volgende:
Is het aankomend zaterdag ?
Ik heb net even gecheckt en voor zaterdag én zondag is er regen voorspeld.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:39 schreef _Draven_ het volgende:
Ik hoop dat t enigsins droogblijft.
Grmblquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb net even gecheckt en voor zaterdag én zondag is er regen voorspeld..
Dat wordt dus weer soppen in de blubber...
Meid breek me de bek niet open.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:44 schreef _Draven_ het volgende:
[..]
Grmbl
Vorig jaar was mn jurk kapot gegaan en ik had een stoffen jas.... helemaal nat![]()
Tis ook klote want iedereen wil dan gaan schuilen bij die standjes en je kan niet eens meer fatsoenlijk snuffelen omdat iedereen met die klote paraplu's in de weg staat.
Stom weer ook, hele tijd is het goed en net in dit weekend moet t regenen
Wij ga dus nietquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb net even gecheckt en voor zaterdag én zondag is er regen voorspeld..
Dat wordt dus weer soppen in de blubber...
Kisten onder me jurk aan en schoppen die aapjes kijkersquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Wij ga dus nietIk ben niet van plan om door de modder en regen te ploeteren en allerlij eikels te moeten ontwijken wiens enige binding met fantasy is dat ze één keer per jaar met veel kabaal en gezwaai met paraplu's naar de fair komen
om zich te vergapen aan mensen die verkleed zijn etc. Als of die gasten voor een apenkermis komen.. aapies kijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |