ik ben te luiquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:16 schreef Infinity123 het volgende:
Ik ook, toen deed ik het zelf maar
tis ook al laat hè!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:17 schreef gurlie het volgende:
[..]
ik ben te lui![]()
nope.. dat is toch dat ding met doorzichtig hoesje?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:19 schreef Infinity123 het volgende:
Trouwens, wie heeft de EP cd gehoord? Is ook erg 'vernieuwend'. Weer heel anders, vooral de versie van Where will you go!
jahquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:20 schreef gurlie het volgende:
[..]
nope.. dat is toch dat ding met doorzichtig hoesje?
ken je trouwens 'not for your ears'?
durf ik niet te zeggen, maar dit is er wel van:quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:22 schreef MyImmortal het volgende:
is not for your ears ook iets officieels dan?
weet je dat echt heel zeker want ik kon hem digitaal krijgen via een platenmaatschappij..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:24 schreef Reddiablo het volgende:
- Evanescence/EP
- Whisper / Sound Asleep
- Origin
- Fallen
NFYE is niet officieel
welke en voor hoeveel?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:26 schreef gurlie het volgende:
[..]
weet je dat echt heel zeker want ik kon hem digitaal krijgen via een platenmaatschappij..
Klopt, maar hij is wel in de omloop geweest. Zal waarschijnlijk niet helemaal officieel geweest zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:24 schreef Reddiablo het volgende:
NFYE is niet officieel
via via en helemaal voor nopquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:28 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
welke en voor hoeveel?
Ik heb hem nog niet namelijk
tja alle oude nummers zijn ook via kazaa verkrijgbaar, minder leuk, maar scheelt een hoop duitenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:29 schreef Infinity123 het volgende:
Op NFYE en Epic en Sound Asleep staan gewoon veel dezelfde nummers. Blijft veelal hetzelfde
De officiele he!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:31 schreef gurlie het volgende:
[..]
via via en helemaal voor nop
"My black backpack stuffed with broken dreaheams..."quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:32 schreef Reddiablo het volgende:
Exodus! Geweldig nummer
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:35 schreef Reddiablo het volgende:
die 1e 2 regels waren nog een tijdje mijn signature hier
Die is ook mooi, niet helemaal Eva, maar o-zo mooi.... Word er emotioneel vanquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:36 schreef gurlie het volgende:
'Cause I'm broooooooken, when I'm opennnnnnnnnnnn
hahaha je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:36 schreef Infinity123 het volgende:
[..]Die hards!!
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:37 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
hahaha je haalt de woorden uit mijn mond
Live gezien!!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:36 schreef gurlie het volgende:
'Cause I'm broooooooken, when I'm opennnnnnnnnnnn
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:38 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Live gezien!!![]()
![]()
![]()
waar?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:38 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Live gezien!!![]()
![]()
![]()
Sean is trouwens echt een peer!
Aardige kerel!
Over woorden en mond gesproken...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:39 schreef gurlie het volgende:
[..]
waar?
GMTAquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:40 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Over woorden en mond gesproken...
wat bracht jou daar dan? als ik vragen mag..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:42 schreef Reddiablo het volgende:
Seether in het VP van Evanescence... en Broken samen...
Wembley Arena in London eind vorige maand
jouw sigquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:40 schreef MyImmortal het volgende:
hehehe indeed
Jouw sigquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:41 schreef gurlie het volgende:
[..]
GMTA
ik denk een concertquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:43 schreef gurlie het volgende:
[..]
wat bracht jou daar dan? als ik vragen mag..
hehequote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:43 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Jouw sigWhere will you go
doe jij dat veel rondreizen ervoor?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:42 schreef Reddiablo het volgende:
Seether in het VP van Evanescence... en Broken samen...
Wembley Arena in London eind vorige maand
Ik heb vrienden in London, en tja.... ik most ze gewoon zien... Seether wilde ik ook graag zien.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:43 schreef gurlie het volgende:
[..]
wat bracht jou daar dan? als ik vragen mag..
en daarvoor naar londen?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:43 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
ik denk een concert
nee dat snap ikquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:44 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ik heb vrienden in London, en tja.... ik most ze gewoon zien... Seether wilde ik ook graag zien.
Eigenlijk zou Hoobastank ook spelen, maar die hadden gecancelled...
maar Seether en EV in London laat ik niet aan me voorbij gaan als ik de kans heb
Ja, inhoud hebben ze! Tis meer dan muziek, tis hemels.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
heheen broken of course..
ik kan me altijd erg goed vinden in de teksten
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:45 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Ja, inhoud hebben ze! Tis meer dan muziek, tis hemels.
okiquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:53 schreef Seborik het volgende:
Ja, leuk dat het zo gezellig is hier, maar hou er wel rekening mee dat wanneer je slowchat het wel over muziek moet gaan.
Elkaar welterusten wensen kan in slowchattopics of op msn, bijvoorbeeld.
ze waren eerst 5 km bij me vandaanquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:56 schreef MyImmortal het volgende:
hehehe indeed, maar we moeten echt wel een keertje evanescence bezoeken wanneer ze hier in NL zijn
hee ik ookquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:59 schreef MyImmortal het volgende:
dat was geloof ik in de 013? in tilburg toch? vrij dichtbij voor mij nog, maar toen was ik er zeg maar nog niet zo into
waar woon je ergens dan?quote:Op zondag 13 juni 2004 00:03 schreef Reddiablo het volgende:
Ik stond 2e rijmet bekenden van mij voor mij
ik geloof dat ik die al heb.. hoeveel versies bestaan er onderhand wel niet zeg?quote:Op zondag 13 juni 2004 00:13 schreef MyImmortal het volgende:
hey heb nu net de my immortal versie accoustic binnengekregen(ja kromme zinsbouw) best mooi
dat vraag ik me trouwens ook al heeeeeel lang af.. die bonustrack staat er bij mij niet opquote:Op zondag 13 juni 2004 00:17 schreef MyImmortal het volgende:
veel teveel om bij te houden, 2 maal op fallen, allereerste, ehm accoustic en vast nog wel wat meer, maar mooi blijft het
jaquote:Op zondag 13 juni 2004 00:23 schreef MyImmortal het volgende:
bedoel je op je cd fallen?
staat ie dan achter whisper oid? komtie daar achteraan?quote:Op zondag 13 juni 2004 00:25 schreef MyImmortal het volgende:
dat is wel vreemd........bij mij doet hij het gewoon, zowel cd-speler als op pc, alleen op pc geeft hij de titel wel aan als farther away ipv my immortal
wishful thinkingquote:Op zondag 13 juni 2004 00:29 schreef MyImmortal het volgende:
ja hij hoort erbij gewoon, hij komt achter whisper gewoon, i kdenk dat jij dat een gare versie hebt gekregen,......misschien wordt die later wel goud waard
poeh een maand of 3 geleden, dus ik betwijfel dat ook ja, maar achja boeiend..quote:Op zondag 13 juni 2004 00:32 schreef MyImmortal het volgende:
eigenlijk wel ja, ikweet niet wanneer jij hem hebt gekocht, anders ben je denk ik telaat ermee..........
mjah, als je Origin en fallen hebt lijkt het me een beetje ver gaan om die dan ook nog te kopenquote:Op zondag 13 juni 2004 12:38 schreef Reddiablo het volgende:
maar nu nog de US version, en die Nouvelle GOthique heb ik ook nog niet
een echte diehard fanquote:Op zondag 13 juni 2004 13:47 schreef Reddiablo het volgende:
horen bij de collectie :p
Voor m'n hele collectie - behalve wat er op mp3 staat...quote:Op zondag 13 juni 2004 14:18 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
een echte diehard fan, hoe groot is je collectie nu?
Exodus staat op EP, niet Originquote:Op maandag 14 juni 2004 08:58 schreef StarGazer het volgende:
Wrom staat Exodus niet op de re-release van Origin? Of zie ik iets over het hoofd?
volgens mij heb ik daar eerder van gehoord, 4$ waar?quote:Op maandag 14 juni 2004 17:59 schreef Reddiablo het volgende:
Zojuist binnen
A Tribute To Evanescence - schijnt gemaakt te zijn door een groep muzikanten genaamd Static Heaven. Is gewoon Fallen door elkaar gehusseld. Maar misschien klinkt het wel leuk, we merken het wel.
Voor $4 beetje maakt het me niet uit
Dat zijn de betere posts. Vind het nummer wel moi klinken, ken de originele versie niet. Tis nou niet echt dat ze zelf nummers te weinig hebbenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:59 schreef Smeich het volgende:
Iemand die de Thoughtless-cover van Korn kent?
Hier een video van Evanescence cover van het Korn nummer "Thoughtless". Een vriend van mij uit Oosenrijk had mij gezegd dat dit nummer tijdens het concert in Wenen ten gehore werd gebracht. Dit was zijn precieze tekst trouwens: "they brought out a piano, everyone thought it's time for my immortal and then she starts: "all of my hate cannot be bound..." and everyone went, "oh my god, that's thoughtless from Korn""
Hij kon de versie uit Wenen nergens vinden, maar had wel deze gevonden. Dus bij deze, van een Tsjechische Korn fansite:
http://www.korn.cz/downlo(...)23-05-04_korn.cz.wmv
PRACHTIG!
Ze speelden ook "Hero" van Smashing Pumpkins, die kennen jullie wellicht ook al?
quote:Op maandag 28 juni 2004 18:57 schreef Reddiablo het volgende:![]()
![]()
http://img25.photobucket.(...)yourself/killben.jpg
De kut van Amy Lee?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:30 schreef Seborik het volgende:
Kut.
Niet lekkerquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:30 schreef Seborik het volgende:
Kut.
Okee.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:09 schreef Komakie het volgende:
Als je het een kutband vindt, heb dan op z'n minst nog het fatsoen om te onderbouwen waarom je het een kutband vindt....
Is goed, onder welke naam moet ik je aanmelden?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:21 schreef Smeich het volgende:
Ooit bij de KNO-arts geweest? Zo niet, regel dan s ff snel een afspraak.
hmmm ok, dat kan.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Okee.
Ik vind het ongelooflijk lelijk gezongen van de zangeres. Drammerig en a-melodisch. Ik ervaar het niet eens als muziek. Zo gauw ik 't hoor, wil ik onmiddellijk de radio uitzetten. Er zijn maar weinig nummers/bands waar ik dat bij heb. Dat ik er echt niet naar kan luisteren.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:24 schreef Seborik het volgende:
Wanneer ze dan haar strot in alle volledigheid opentrekt, is het bijna tot aan het gillen toe.
CD/DVD: Evanescence - Anywhere But Homequote:Op vrijdag 26 november 2004 21:46 schreef MyImmortal het volgende:
woohoo had de dvd 23ste gehaald en de extra's zijn vet grappig
ligt het aan mij of kan amy rustige songs beter zingen dan wat snellere?
Oh, zeur niet. Thoughtless is een kutnummer en Evanescence heeft er nog wat van kunnen maken.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:04 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ze hadden met hun tengels van Thoughtless af moeten blijven![]()
Denk dat het met die uber commercialiteit wel meevalt... de nummers komen wel van hunzelf af en bestaan sowieso al een aantal jaar voordat er sprake was van een doorbraak met Fallen. Denk dat ze redelijk hun eigen ding doen, al ben ik benieuwd wat dat voor resultaten brengt zonder Moody en met de nieuwe gitarist. Qua solo's zijn ze er in ieder geval erg op vooruit gegaan als ik de dvd bekijk.(en ik denk aan de verschrikkelijke solo in Unknown(Must be dreaming) *brrr*)quote:Op zondag 28 november 2004 00:07 schreef umberrella het volgende:
evanescence komt mij een beetje over als een commerciele" rebel without a cause". Ze weet dat er een grote groeide groep huppelgoths is en dan zing je natuurlijk alles wat die huppelgoths willen horen....
Zonde... Ik denk dat amy lee qua stemgeluid het in zich heeft om een goede zangeres te zijn, maar het mag wel iets minder commercieel
Hopelijk laten ze de schade beperkt en laten ze hem alleen op de Elektra soundtrack staan en maken ze er geen single van. Krijgen we straks weer My Immortal taferelen en hoor je hem zelfs op Sky Radio.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:53 schreef StarGazer het volgende:
Breathe no more is echt een kippenvel nr zeg... damn
Met alle respect, maar Thoughtless vind ik uberhaupt de beste cover ooit. Ze hebben er echt wat anders van gemaakt als het orgineel, erg goed gedaan, erg goed nummer. Het orgineel is ook goed hoor, maar ze hebben het nummer niet verkracht, ik vind het eigenlijk een compliment voor Korn dat dat nummer op deze manier gecovered is. Maar, that's just me.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:04 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ze hadden met hun tengels van Thoughtless af moeten blijven![]()
Zo blijkt wel weer: one-liners zijn vaak de leukste grappenquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:04 schreef EggsTC het volgende:
Deze vrouw kan heel goed live zingen.
De studioversie klinkt stukken beter inderdaad...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:29 schreef Afzeiker het volgende:
[..]
Zo blijkt wel weer: one-liners zijn vaak de leukste grappen
Dan zit je goed in dit topicquote:Op woensdag 9 februari 2005 16:26 schreef bove027 het volgende:
Wat is dit toch een ontzettend slechte zeikband zeg...
Evilquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Niks.
Foei! Iedere Evanescence fan weet dat You is opgenomen tijdens de begrafenis/crematie van een goede vriendin. Het is geen lied dat opgenomen had mogen worden omdat het speciaal voor haar was gezongen. Op speciaal verzoek van Amy (die dat aangaf op forums) heb ik hem van mijn harde schijf gegooid...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:14 schreef Sitethief het volgende:
Ik hoop dat ze "You" ooit nog eens live itvoeren, ook al is de kans daarop zeer klein. Het is voor mij gewoon een emotioneel nummer. Tjah dat krijg je ervan als het nummer toevallig draait tijdens iets zeer emotioneels......................
Het zit nu in de loop in winamp.............
Ja daar kwam ik ook achter nadat ik hem de hele dag gedraait had..........quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:26 schreef chansadres het volgende:
[..]
Foei! Iedere Evanescence fan weet dat You is opgenomen tijdens de begrafenis/crematie van een goede vriendin. Het is geen lied dat opgenomen had mogen worden omdat het speciaal voor haar was gezongen. Op speciaal verzoek van Amy (die dat aangaf op forums) heb ik hem van mijn harde schijf gegooid...
Vindt hem maar tegenvallen eerlijk gezegtquote:Op donderdag 7 september 2006 16:00 schreef Un4 het volgende:
Nieuwe album is wel redelijk anders, maar ze hebben duidelijk niet voor de meest makkelijke en commerciele weg gekozen. Iets wat ik zeker kan waarderen. Na een luisterbeurt of 5 begint ie wel steeds beter te worden!
Ik snap ook niet die mensen die naar MTVpunkbandjes luisteren zoals The Offspring, maar dat laat ik ook niet overal wetenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:45 schreef OFfSprngr het volgende:
Wow, dat mensen dit ook echt luisteren.
quote:Op donderdag 7 september 2006 20:31 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik snap ook niet die mensen die naar MTVpunkbandjes luisteren zoals The Offspring, maar dat laat ik ook niet overal weten![]()
Ik wilde enkel een punt makenquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:42 schreef Komakie het volgende:
OFfSprngr...
Kap eens met het becritiseren van iemand anders zijn muzieksmaak. Ik ben een onwijze Offspring fan, maar dit soort opmerkingen zijn gewoon onnodig en voegen niets toe.
[..]
Evanescence is net zo goed een MTVbandje als Offspring.
Maar goed, om maar even een zinnige opmerking te maken. Ik zal hem wel ff een keer gaan luisteren. Ben wel benieuwd naar hun nieuwe Sound. Ik vind dat nieuwe nummer wel ok.
Hoewel ik wel hoop dat ze niet hun hele stijl overboord gaan gooien omdat voornamelijk nu Amy de songs schrijft. Volgens mij wordt het dan een beetje een soft gedoe...
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens, enkel de huidige single komt wat in de buurt betreft Fallen maar de rest vind ik echt totaal anders klinken.. Misschien moet je de cd wat meerdere keren luisteren??quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:36 schreef Megalomaniac het volgende:
Ik vond Fallen geweldig, maar de nieuwe cd is werkelijk meer van hetzelfde. Nummer dat er een beetje is de single, maar de rest klink hetzelfde.
Ongeinspireerd als de pest. Jammer.
Kerel rot eens op ofzo, je voegt echt niets maar dan ook helemaal niets toe aan dit topic.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:48 schreef OFfSprngr het volgende:
Volgens mij kun je beter Lacrimosa luisteren.
OK zal ik doen, kom er dus nog op terug.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:50 schreef Un4 het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens, enkel de huidige single komt wat in de buurt betreft Fallen maar de rest vind ik echt totaal anders klinken.. Misschien moet je de cd wat meerdere keren luisteren??
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Origin is nogsteeds het beste album
vond het op zich geen slechte plaat om te horen al vond ik dat op die eerste de zang wel erg naar voren gemixed, daarom maar niet gekocht (en ook dat het wel erg poppy is voor mijn metalsmaak)quote:Op maandag 25 september 2006 11:39 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Meer mensen die dit muzek vinden, waar alles inzit? Gevoelige platen, stevige rock en ga zo maar door? Ook hun nieuwe album is top!!
![]()
nouja echt van de metal ben, ik luister wel naar pop ook maar als ik metal wil horen dan is dat maar weinig van die poppy metal. Als ik pop wil zet ik wel Peter, Bjorn & John en als ik metal wil zet ik wel Grave opquote:Op maandag 25 september 2006 12:29 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Als je echt van de metal bent, kan ik me voorstellen dat dit idd poppy is. Maar wel typisch dat iedereen, wat voor muzieksmaak hij/zij ook heeft, Evanescence wel tof vindt. Doen ze het toch knap, vind ik.
Moet je ook niet letterlijk nemen.quote:Op maandag 25 september 2006 13:28 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Gothic staat toch ook niet synoniem voor eng?
dat vind ik ook met bands wat tegenwoordig voor Gothic doorgaan, Gothic is oude Paradise Lost/Gathering/Anathema/MyDyingBride... maargoed echte goth's vinden dat weer niet Goth's want dat is SIster of Mercy etc... maargoed laten we daar dit topic maar niet mee vervuilen want dan is het einde weer is zoek.quote:Op maandag 25 september 2006 13:44 schreef sjerren het volgende:
[..]
Moet je ook niet letterlijk nemen.
Maar andersgezegd
qua muziek stijl wat ze hebben, vind ik ze niet gothic
Nope, gothic is Sisters of Mercy, Cure, Siouxie, Mission, oude Cult e.d. Wat jij noemt is nog steeds gothic metal al is dat label in de loop der jaren overgenomen door de without temptations en dergelijke.quote:Gothic is oude Paradise Lost/Gathering/Anathema/MyDyingBride
En alleen Paradise Lost is daar gothicmetal van te noemen...(Icon t/m One Second) the gathering maar 1 album trouwens, het eerste.quote:Op maandag 25 september 2006 17:52 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nope, gothic is Sisters of Mercy, Cure, Siouxie, Mission, oude Cult e.d. Wat jij noemt is nog steeds gothic metal al is dat label in de loop der jaren overgenomen door de without temptations en dergelijke.
Maar je hebt gelijk, het is offtopic.
Ja daarna kan je Paradise Lost gerust Depeche Lost of Paradise Mode noemenquote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
En alleen Paradise Lost is daar gothicmetal van te noemen...(Icon t/m One Second) the gathering maar 1 album trouwens, het eerste.![]()
Misschien had ik de geluidsman in mijn hoofd wel ontslagen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:50 schreef bartrid het volgende:
Dan hadden ze toen waarschijnlijk hun geluidsman ontslagen want de gitaren en zang stonden echt veel en veel te hard, je hoorde de drums gewoon niet. En ze zong retevals....
"In het boekje van de nieuwe staan "quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:48 schreef Norden_lights het volgende:
maar welk album had je het over Tokus?
Na de eerste keer luisteren van de nieuwe plaat was me al duidelijk geworden dat het de grote Amy Lee show is geworden maar vind het gek genoeg best een goede cd.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:44 schreef Tokus het volgende:
maar het is duidelijk, Evanescence = Amy Lee. In het boekje van de nieuwe staan vier foto's van haar, en 1 foto waar de hele band op staat. En verder nog wat artistiek geneuzel. En het boekje stinkt naar een gek soort verf.
Dat is gewoon regelrecht jatwerk uit het laatste en nooit afgemaakte deel van Mozart's Requiem; Lacrimosa...ken je klassiekers.quote:Op maandag 25 september 2006 14:31 schreef Stiger het volgende:
Ik moet zeggen ik heb het nieuwe album net en ik vind hem echt wel goed.
En amy lee blijft gewoon lekker.
Trouwens weet iemand of het nummer "Lacrymosa" niet ergens vandaan komt. Het klinkt zo bekend. Vooral de zang op de achtergrond.
oe helemaal met je eens, en dat zijn ook direct de 2 enige nummers die ik wel leuk vind op de CD de rest is allemaal een beetje standaardquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:51 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Dat is gewoon regelrecht jatwerk uit het laatste en nooit afgemaakte deel van Mozart's Requiem; Lacrimosa...ken je klassiekers.![]()
Maar goed, ze hadden het erger kunnen verkrachten.
Lithium klinkt ook wel aardig, lekker slepend en melancholisch waar Evanescence goed in is.
ik vond het inderdaad ook wel aardig! moest inderdaad erg lachen om die gitaristen en drummer, kort was het wel!quote:Op maandag 6 november 2006 23:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat een vet concertook leuk dat ze even Slayer gingen spelen
Wat deden ze trouwens moeilijk over foto's maken zeg. Betaal 30 euro voor een kaartje + 4,50 servicekosten + 3 euro abbo kosten. Ik maak gewoon foto's hoor, en heb dat ook gedaan, ze kunnen doodvallen.
Op dat na was het erg leuk, wel beetje kort
Dan luister jij naar de verkeerde artiesten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:30 schreef eQuaL het volgende:
[..]
dat doet 90 % van de artiesten tegenwoordig![]()
quote:Er is al 839 dagen niet in dit topic gepost.
Nieuw album komt eraan in 2010. En ze treden op in november voor 1 keer in Brazilie of zo.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
Gebeurt er nog wat met Evanescence of wat? Ze hebben al jaren niks meer gedaan. Site wordt amper geupdate, kan niks vinden over wie er nu in de band zit... is het een dood project?
Heb een paar maanden geleden nog The Open Door gekocht omdat ik hem zag liggen voor 10 euro en nog niks van Evanescence had. Moet eerlijk zeggen dat ik een beetje uitgekeken ben op wat ze hebben nu. Een nieuw album zal veel goed doen.
Op de site staat ook dat ze druk aan schrijven zijn, dusja een nieuw album komt er welquote:Op woensdag 23 september 2009 15:38 schreef Desunoto het volgende:
Nieuw albumPrecies waar ik op hoopte
![]()
Waar heb je dat gelezen eigenlijk?
edit: laat maar, gevonden op wikipedia.
quote:"Hey guys!
I can't believe I'm saying this but.....
I've decided to try out the twitter thing. I think it might be a fun way to stay in touch better and I know I need to announce myself on here because there are so many other 'me's.' My name on twitter is AmyLeeEv. I can't guarantee I'll have anything interesting to say but if you're really bored and need a distraction, why not follow me? Actually, I think I haven an idea for my first tweet. How about I spill the first little surprise I've been holding onto? See you there!
love,
Amy "
Genoeg aan de gang dusquote:Album Update (9-23-09)
Amy has been quite busy today! Another post on the EvThreads...
"
And hey, just so you guys know, the album is the priority. Its all I've been doing this year and I am dying to put it out. The plan is to get it out next year, but it definitely wont be out by April, so this Muppets thing is just an appetizer till then. I know that telling you something is coming out in 6 months seems kinda lame because its far away but Im just really excited (and when I first said there was a surprise I thought it would be out within a month). I know it sounds crazy but the song is killer. That's my opinion anyway, I had a great time making it.
Alright. Going back to work.....
love
Amy "
Haha, dat nummer Bury me Alive is echt zo Evanescence. Alleen nu met een zangeres die het live waarschijnlijk wel waar maakt.quote:Op donderdag 24 september 2009 01:50 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ook ??? en dat de band nu verder gegaan is met Carly Smithson van Amercan Idol onder de naam:We Are The Fallen:
http://www.wearethefallen.info/the-band/
Ik denk gewoon een making of the album dingetje, en misschien nog wat backstage onzin zoals op Anywhere But Home.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:31 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Vroeger ben ik nog naar een concert van ze in 013 geweest. Wat voelt dat lang geleden, zeg!
What you want geeft mij hetzelfde gevoel als Faster van WT, iets lekker vertrouwds. Ik hoor graag meer van dat nieuwe album. Wat zijn ze van plan om op de dvd te zetten? Videoclipjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |