Seborik.. wil je overigens wel eens laten mensen je smaak op te dringen!
Okay... ouwehoer hier verder over Evanescence. Hun cd staat in Engeland op 1 of op 2. Dus me mogen wel stellen dat het een hit is. En wie had dat kunnen denken toen ik het eerste topic opende een aantal maanden geleden?
[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 24-06-2003 00:32]
quote:Heb jij dan al naar die muziek van die McCoy-dude geluisterd?
Op dinsdag 24 juni 2003 00:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Seborik.. wil je overigens wel eens laten mensen je smaak op te dringen!
quote:Ik heb het album van die gasten gedownload jah. Ik kan het trouwens nergens in de winkels vinden maar dat terzijde.
Op dinsdag 24 juni 2003 00:22 schreef Seborik het volgende:
Heeft een van jullie nog naar die muziek geluisterd van die gast die meezingt in Bring Me To Life? Vergeet z'n voornaam constant. McCoy, net zoals een van de beste zangers ter wereld.Ik vind hem bij Evanescence wel goed zingen eigenlijk, bij z'n eigen bandje is het wat minder en de muziek is helemaal prut.
Ik vind de muziek die 12 Stones (bandje van Paul McCoy) wel redelijk. Het is totaal anders dan dat van Evanescence maar ook niet slecht. Een beetje rustig maar voor sommige buien kan het wel leuk zijn....
quote:Is dit een instinker?
Op dinsdag 24 juni 2003 00:29 schreef Seborik het volgende:[..]
Heb jij dan al naar die muziek van die McCoy-dude geluisterd?
quote:van dat bandje, dat kutbandje van Seborik... Fields of the Nephilim...
Op dinsdag 24 juni 2003 00:36 schreef Reddiablo het volgende:
waar is die andere McCoy van dan, even voor mijn beeldvorming?
quote:doe zoals ik: luister de cd een keer per week, verminder dat langzaam aan en zorg ervoor dat je Evanescence voor de rest niet op de radio meer hoort. Als je op je werk naar een radiostation MOET luisteren dan ben je natuurlijk genaaid en krijg je ook last van het Within Temptation syndroom: je gaat muziek te vaak horen een daarom ga je het haten. Dat is namelijk vaak het probleem met dit soort muziek: het is te pakkend.
Op dinsdag 24 juni 2003 00:45 schreef twiFight het volgende:
sja nu het zo populair is vind ik het helemaal niks meer
quote:Ja, ik heb het nu over die naamgenoot van de Gothicrockgod.
Op dinsdag 24 juni 2003 00:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Is dit een instinker?
Of heb je het werkelijk over de McCoy van Evanescence
Die van 12 Stones.
Even tussendoor.
Ik heb het natuurlijk over Carl McCoy.
Fields of The Nephilim.
The Nefilim - Zoon
Een man die Gothic maakt zoals Gothic bedoeld is.
Er staat overigens op de Mojo-site dat je je kaartjes tot de 21ste juli kunt terugbrengen.
quote:Puntoor@metal-vulcan.com
Op dinsdag 24 juni 2003 00:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heb msn, wizo ?
Voeg ff toe.
quote:
Breng je Evanescence-kaarten terugOp het allerlaatste moment besloot Evanescence het concert op zondag 22 juni in 013 in Tilburg niet door te laten gaan. Vanwege oververmoeidheidsverschijnselen gaat gitarist/zanger Ben Moody de komende tijd het rustiger aan te doen. Zondagochtend is de band tot dit besluit gekomen.
Mocht je kaarten in je bezit hebben voor dit concert, dan kun je ze tot 21 juli terugbrengen bij één van de voorverkoopadressen van Ticket Service.
quote:Kut bedoel je?
Op dinsdag 24 juni 2003 00:53 schreef Seborik het volgende:
Een man die Gothic maakt zoals Gothic bedoeld is.
Nee, dan liever Evanescence.
quote:Jah, ik la shet ook gister inderdaad op de Mojo site.. En het bericht is van de 013-site af.. Zou het dan toch echt afgelast zijn? Wel flink balen.. heb de kaartjes voor de zekerheid meegenomen, want op de terugweg naar huis kom ik langs een GWK.. maar ik vind het toch knap kl*te..!
Op dinsdag 24 juni 2003 08:46 schreef EchnaDarr het volgende:
Okay, nou weet ik het niet meer? Van 013 zeiden ze bewaren, terwijl Mojo zegt inleveren? Wat willen ze nou precies?
quote:Je kent ze nog geeneens.
Op dinsdag 24 juni 2003 09:00 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Kut bedoel je?
quote:Nou, dat is nogal wat voor een bandje. In de halve wereld op één.
"Bring Me to Life" goes #1 on the overall US Top 40 Radio chart, and Evanescene is on the Billboard Top 200 this week! Thanks to all the fans and team members everywhere for your help in bringing real music to the top of the charts!FALLEN is the #1 album in the UK and "Bring Me to Life" is the #1 single in the UK! Look for the Evanescence article in this month's Kerrang magazine and visit these official international websites in the UK, Germany, Holland, and Japan.
Hier nog een linkje naar http://www.12stones.com/
quote:Jij hebt zeker ook zo'n moeite met kiezen welke cd je nu weer in je cdspeler stopt
Op dinsdag 24 juni 2003 00:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
doe zoals ik: luister de cd een keer per week, verminder dat langzaam aan en zorg ervoor dat je Evanescence voor de rest niet op de radio meer hoort. Als je op je werk naar een radiostation MOET luisteren dan ben je natuurlijk genaaid en krijg je ook last van het Within Temptation syndroom: je gaat muziek te vaak horen een daarom ga je het haten. Dat is namelijk vaak het probleem met dit soort muziek: het is te pakkend.
quote:Al mijn Nightwish cd's zijn grijs en nog ben ik ze niet zat
Op dinsdag 24 juni 2003 13:59 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Jij hebt zeker ook zo'n moeite met kiezen welke cd je nu weer in je cdspeler stopt
maar goed, die hoor je gelukkig ook niet de hele dag op de radio
In tegenstelling tot eerdere meldingen (o.a. via de website van Mojo) wordt aangeraden je kaartje voor het afgelaste concert van Evanescence van zondag 22 juni ll. niet te retourneren. Er wordt naarstig naar een nieuwe datum gezocht en we hopen dat zsm op deze site te melden. Kaarten blijven geldig voor die nieuwe datum. En mocht je onverhoopt verhinderd zijn dan kan je altijd nog het toegangsbewijs inleveren bij het voorverkoopadres.
stuur anders ff een mailtje (zie profile) dan zijn we niet stout jegens de board reglementen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |