quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:12 schreef Noayla_ het volgende:
Vooraf 2 caipirinhas en tacochips met zelfgemaakte salsa
Vervolgens tostada met vulling van groente/bonen/kruiden en gesmolten cheddar cheese
Erbij: frijolles, guacamole, zure room en salade
Smaakte beter dan in Mexico!![]()
![]()
Als avondeten of tussendoor?quote:Op maandag 14 juni 2004 16:50 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Friet met bamischijf gegeten![]()
Nou, rond half zes vind ik een mooie tijdquote:Op maandag 14 juni 2004 16:54 schreef Nijna het volgende:
[..]
Als avondeten of tussendoor?
'k vind het vrij vroeg voor avondeten... eigenlijk
Wij eten op zn vroegst om 6 uur, maar vaak wordt het wel een half uur tot een uurtje later. Mijn lief is vaak tot 6 uur wel aan t werk...quote:Op maandag 14 juni 2004 16:56 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Nou, rond half zes vind ik een mooie tijd
Ga nu alleen iets eerder eten omdat ik zo moet werken.
Jah,ik dacht dat het al later wasquote:Op maandag 14 juni 2004 16:54 schreef Nijna het volgende:
[..]
Als avondeten of tussendoor?
'k vind het vrij vroeg voor avondeten... eigenlijk
Als op de verpakking staat van wel, dan kan hetquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:10 schreef GinaG het volgende:
gebakken makreel met snijbonen
(lekker met sambal doorheen, knoflook,ui, tomatenpuree)
basmatierijst.
Ik vroeg me af kun je bitterballen ook klaarmaken in de oven?
![]()
Als op de verpakking staat van wel, dan kan hetquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:10 schreef GinaG het volgende:
gebakken makreel met snijbonen
(lekker met sambal doorheen, knoflook,ui, tomatenpuree)
basmatierijst.
Ik vroeg me af kun je bitterballen ook klaarmaken in de oven?
![]()
Shmoopy-style?quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:00 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga bami maken, shmoopy-style, dus da's nogal een werkje.
Maar het resultaat is er dan ook naar.
Dan heeft hier reageren bijzonder weinig nut, of wel?quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:25 schreef ChrisJX het volgende:
Weet ik nog niet...
Ja, da's met kleingesneden hamlapjes een uur of 3 sudderen in ketjap, serehstengels, sambal, knoflook, gember en een heleboel meer.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:19 schreef Lucille het volgende:
Shmoopy-style?
Recept!!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:29 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, da's met kleingesneden hamlapjes een uur of 3 sudderen in ketjap, serehstengels, sambal, knoflook, gember en een heleboel meer.
Wie is Lenny?quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:10 schreef Bluezz het volgende:
Whoppers op het station omdat ik onderweg naar Lenny ben![]()
Ja hallo, maak me gekquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:56 schreef shmoopy het volgende:
Ah, leuk, have fun.
Btw, het ruikt hier al heerlijk naar gebakken trassi, sambal en knoflook.
Pfiew, ik was net even weg, kom weer thuis en mijn huis ruikt me toch heerlijk!quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:04 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja hallo, maak me gek
Ik heb het al zo moeilijk![]()
* Lucille breekt bij het lezen van bovenstaande zin *krak*quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:49 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Pfiew, ik was net even weg, kom weer thuis en mijn huis ruikt me toch heerlijk!
* Lucille komt weer bij bewustzijn, zij het langzaamquote:*aait Luus*
Ja, maak me gek.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:49 schreef shmoopy het volgende:
Pfiew, ik was net even weg, kom weer thuis en mijn huis ruikt me toch heerlijk!
Update: hij was precies op tijd thuis, kon gelijk aanschuiven *oef* en het was wel lekkerquote:Op donderdag 17 juni 2004 18:36 schreef Nijna het volgende:
M'n aardappeltjes spinazie en burgers staan op t "vuur", maar mn lief komt nog niet zo hard
Zit ik straks met mn goeie gedrag het eten mooi op tijd klaar te hebben... Ik al bellen, maar op zijn pieper antwoord hij niet, grrrr.
Nou als t klaar is ga ik zo lekker smikkelen en hij zoekt t maar uit
Frikadellenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:10 schreef en_door_slecht het volgende:
Friet met stel dellen![]()
Hoi Ruby!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:11 schreef ruby het volgende:
Saotosoep!
Dat komt omdat jij te lui bent om te koken, schat.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:42 schreef tong80 het volgende:
shmoopy ik eet spaghetti bolognese van de Appie.
Nee, ik ben verwend door jou.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:47 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij te lui bent om te koken, schat.
Hoi Oblivion!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoi Ruby!!En smaakt ie?
![]()
Dat heb ik nou ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:51 schreef tong80 het volgende:
Als ik zelf kook valt het altijd tegen meissie.
Turkse dingen waren zo lekker dat ik de rest maar heb laten zitten...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Hoi Oblivion!![]()
Heerlijk zoals altijd.![]()
Jouw Turkse pepers en de rest ook?
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook.
Als ik zelf kook, lust ik het meestal ook alleen maar zelf. En zelfs dat vaak niet eens.
En waar ligt dat dan aan?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:07 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind het ook heerlijk als iemand anders voor me kookt, hoor, gebeurt helaas te weinig.
lekker! vergeet de advocadosaus en de nachochees (geraspt) niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:38 schreef Riann het volgende:
[afbeelding]
Alleen dan wel met gehakt zo over en over en overheerlijk
[afbeelding]
Wat is er zo vreemd aan die combinatie dat je erbij zegt dat het kan en dat het niet vies is?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Erwten en worteltjes en gekookte krieltjes (ja, dat kan, en het is niet vies).
Wat een grote bordenquote:
Jij eet wel vaak broodje gezondquote:Op zondag 20 juni 2004 15:03 schreef Riann het volgende:
Broodje gezond
1 keer in de week eten wij dat denk ik ongeveer ene keer zaterdag andere keer zondagquote:Op zondag 20 juni 2004 18:20 schreef Perzikje het volgende:
[..]
Jij eet wel vaak broodje gezond, eten wij nooit
OT: aardappelen,spinazie met kaas erover,gehaktbal en eitje
lekker! ff checken hoe het met de pizza gaatquote:Op zondag 20 juni 2004 18:52 schreef pebbje het volgende:
Kip palava!![]()
Wat kost zoiets nouquote:Op maandag 21 juni 2004 13:56 schreef Riann het volgende:
Groentemix van de AH (worter broccoli bloemkool)
Ik zou het niet weten en let er eigenlijk ook niet op.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat kost zoiets nou
Veel te veel iig.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat kost zoiets nou
Dat klinkt wel heeeeeeeeeeel goed!!!!quote:Op maandag 21 juni 2004 16:13 schreef shmoopy het volgende:
Shoarma.
Heb net een knoflooksaus gemaakt waarmee ik straks de letters van m'n toetsenbord kan ademen.
Betekent dit wat ik hoop en denk dat het betekent??????quote:Op maandag 21 juni 2004 17:34 schreef Bluezz het volgende:
Bluezzekind kookt dit
Uhm, de jongste kookte vandaag.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:32 schreef Liejannuh het volgende:
Betekent dit wat ik hoop en denk dat het betekent??????
http://www.digischool.nl/(...)echniek68plasma.htmlquote:Op maandag 21 juni 2004 18:30 schreef Liejannuh het volgende:
Waardoor maak ik extra snel bloedplasma aan??
Meestal zo veel dat je er zelf een (nog veel versere en betere) groenteschotel van kan maken waar je u tegen zegt.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat kost zoiets nou
Ah, vandaar!quote:Op maandag 21 juni 2004 18:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Uhm, de jongste kookte vandaag.
De oudste kan dat vooralsnog alleen op lange afstand
Jammie wat was dat lekkerquote:Op maandag 21 juni 2004 15:25 schreef Patries86 het volgende:
Vanavond eten Mikeymo en ikke:
-Tomatensoep (met balletjes)
-Gebakken aardappeltjes (met pestokruiden)
-Hamburger of Kipfile (mikeymo mag kiezen)
-Biertje of cola
-Marsijsje
Werd het nou een hamburger of een kipfilet?quote:Op maandag 21 juni 2004 20:03 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Jammie wat was dat lekker
Lekker koud biertje erbij jammie en de rest was ook lekker![]()
allebeiquote:Op maandag 21 juni 2004 21:22 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Werd het nou een hamburger of een kipfilet?![]()
Hou ons niet langer in spanning!
Het werd chineesquote:Op maandag 21 juni 2004 15:36 schreef Untitled1 het volgende:
Ik heb trek in Lasagnadus denk dat ik dat ga maken
Maar dat maak je dan zelf ofzo?quote:Op zondag 20 juni 2004 18:52 schreef Riann het volgende:
[..]
1 keer in de week eten wij dat denk ik ongeveer ene keer zaterdag andere keer zondag
en het is zo overheerlijk
wie is de kok?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:55 schreef Foo_niks het volgende:
Gegratineerde Zeeuwse oesters met gesmolten
spinazie en Champagnesaus met Sumac
Sint Jacobsvruchten en gebakken ganzelever
met jonge prei en jus van kreeft met estragon
Goudbrasem met Mechelse asperges, rode bietsla
en aspergebieslooksaus
Lamskroontje met krokante persillade van
rozemarijn, gebakken aardpeertjes, broccoli
en saus met groene peper en speculaaskruiden
Passievruchtensorbet met in limoen gemarineerde
mango's en verse vijgen
ofwel
Chocolademousse met Single Malt Whisky
en caramelroomijs
koffie toe
Mag ik eens bij je komen eten?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:24 schreef Noayla_ het volgende:
Tagliatelle verdi met een saus van gebakken aubergines, ontvelde tomaten, geitenkaas, véél knoflook en verse kruiden.
Gotverdomme wat was dat lekker!![]()
Ja hoor!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:59 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Mag ik eens bij je komen eten?.
En dan tijdens de wedstrijd bestellen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:27 schreef woooohaa het volgende:
Iets wat met een brommer moet worden afgeleverd. Altijd leuk, zo'n zeiknatte koerier![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:21 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb me zo gruwelijk volgevreten met spareribs dat ik straks bij de wedstrijd het hele Wilhelmus mee kan boeren.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:47 schreef fotoloog het volgende:
Sla,geb,aardappeltjes,duitse biefstuk
Chateau neuf du pape
Niet goed?quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:04 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Alleen als je ze rauw lust.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:08 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Niet goed?
Neuh,wel gebakken,natuurlijk!quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alleen als je ze rauw lust.
Ingemaakt.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:13 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Neuh,wel gebakken,natuurlijk!
*Mee hoopt*quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:33 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ingemaakt.
* mental image van charmante Shmoopy in elkaar stort*quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:21 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb me zo gruwelijk volgevreten met spareribs dat ik straks bij de wedstrijd het hele Wilhelmus mee kan boeren.
Morgen weer haute cuisine, Viev, vandaag moest het even.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
* mental image van charmante Shmoopy in elkaar stort*
*ontredderd voelt*
Ik koop morgen een Tjechies kookboek!quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:42 schreef Bluezz het volgende:
Het boeren wierp zijn vruchtjes af
Tsjechische boerengerechten voor gevorderdenquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:46 schreef shmoopy het volgende:
Ik koop morgen een Tjechies kookboek!
Ik eet morgen een Tsjechies kookboek.quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik koop morgen een Tjechies kookboek!
Jammie.... dat geeft inspiratie. Krijg nu spontaan zin om een heerlijke Gulai Kambing (geitenvlees gebakken/gestoofd in een lekkere saus, beetje kerrie-achtig) te maken.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:25 schreef Shark.Bait het volgende:
Ha! net 1.5 kilo geitevlees bij de islamitische slager gescoord!
Kan ik eindelijk eens proberen om zelf Saté kambing (saté van geitevlees) te maken. Tesamen met rijst. En bij saté kambing hoort traditioneel als satésaus ketjap met een fijnesneden uitje, dus dat dan ook maar doen
Is dat niet met reepjes ei ofzo erin???quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:27 schreef Riann het volgende:
Fritattensoep
Reepjes pannekoekquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:19 schreef Nijna het volgende:
[..]
Is dat niet met reepjes ei ofzo erin???
Ik eet trouwens vanavond lekker makkelijk: pizza caprese van de AH
Dat dacht ik ook eigenlijk in eerste instantie, heb het in oostenrijk wel eens gehad toen ik nog een stuk jonger was. Daarom wist ik ook niet meer of het ei of pannenkoek was, ei leek me logischer maar goed...quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:02 schreef Riann het volgende:
[..]
Reepjes pannekoek![]()
Mijn ouders gaan daar altijd op vakantie ik ben er ook veel geweest en dan namen we altijd pakjes fritattensoep mee. We hebben ze ook wel eens ooit zelf gemaakt. Alleen dan word de soep veel vetter.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:32 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook eigenlijk in eerste instantie, heb het in oostenrijk wel eens gehad toen ik nog een stuk jonger was. Daarom wist ik ook niet meer of het ei of pannenkoek was, ei leek me logischer maar goed...
Had je het zelf gemaakt? En zo ja is dat gewoon een kwestie van pannenkoek aan reepjes snijden en erdoor gooien? En in wat voor een soep gooi je dat dan? Receptje???
Ja want patat zijn verse groentequote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:49 schreef Double-U het volgende:
Iets visserigs uit de diepvries, iets worteligs uit een blikje en iets patatterigs ... ook uit de diepvries.
Best gezond dus.![]()
Briljante tip!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:43 schreef shmoopy het volgende:
Er wordt voor mij spaghetti carbonara gemaakt.
ik ben nu saus voor spaghetti con chorizo aan het maken. maar die is voor het bezoek van morgen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:43 schreef shmoopy het volgende:
Er wordt voor mij spaghetti carbonara gemaakt.
Ik ook !quote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:00 schreef Stuart het volgende:
Ik ga chili eten vandaag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |