.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:07 schreef freek_mst het volgende:
tja omdat ooit een de eerste moet zijn he!![]()
*handdoek geef*quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:47 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ben nat
sorryquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:47 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ben nat
JIJ!!!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sorry![]()
.
ik zal nie meer kwijlenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:48 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
JIJ!!!
Ik dacht al dat jij het wasquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zal nie meer kwijlen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:54 schreef Andyvie het volgende:
Zo, ik ben ook wakker, eindelijk
Gefeli Freek, met je eerste topic
Waarom niet? Van mij mag jequote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:03 schreef Mtijn het volgende:
Ik ben hetero, mag ik hier nu niet posten?
Hee Wizardquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Waarom niet? Van mij mag je
Eindelijk terug in Roosendaal en eenvoor iedereen.
Hey!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Waarom niet? Van mij mag je
Eindelijk terug in Roosendaal en eenvoor iedereen.
Yup alles goedquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:10 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Hee Wizard
Alles goed????
Inmiddels al weer aardig opgedroogd, dus je bent te laat Wizquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup alles goed![]()
en met u? ow NAT? FOOTOOW
nikste foto! das zielig.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup alles goed![]()
en met u? ow NAT? FOOTOOW
Ik ben altijd te laatquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:12 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Inmiddels al weer aardig opgedroogd, dus je bent te laat Wiz
Maar heb je een leuk weekend gehad/voor de boeg???
Kheb jou niks gevraagd. Ga terug naar jouw hoekjequote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nikste foto! das zielig.
wat een attitude!!! heb je geneukt ofzo?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb jou niks gevraagd. Ga terug naar jouw hoekje![]()
![]()
Ja alles goed hier, maar ik ga nu een tukje doenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:19 schreef Waxxer het volgende:
Hoooi wizje wazje woezje!Hoe gaat'ie??
En met de rest, zoals heeey manJerruh
en
Marqui-Marque
en
Freek
Hquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:20 schreef Markie-Mark het volgende:Waxjebeeb
Alles goed vent??
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:30 schreef Marc_mga het volgende:
@Jerruh: In het algemeen
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:16 schreef Waxxer het volgende:
Hahaai!
Okay dan!!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:20 schreef Jerruh het volgende:
wax!.
goed
hoor
!!
hahahaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Okay dan!!Ben je ook al wat meer yin en yang? Stress is nergens goed voor he!
En is je kerel al een beetje over de schok heen of begint het nu pas, dat hij het zich gaat realiseren? Maarrrr hij heeft altijd jou nog natuurlijk!
Vuurtje?
Ja met mij gaat het wel goed hoor. VOel me lichtelijk brakjes van gisteravond, vanavond nog wel een verjaardag maar dat wordt niet al te laat denk ik. En met mn "man" gaat het ook prima hoor, hij is nu een weekendje weg maar ik zie hem als het goed is morgen weerquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hi!!!!
Het gaat prima,markje
!!! Ik heb vanavond een verjaardag, vandaag bestond mijn vluchtgedrag uit het kopen van een dvd voor mezelf
van The Music - dat is een rockband, dus niet ieders smaak, laat staan hier
kazaa het anders maar eens op
EN ik heb 1,5 week een auto!!!
En hoe gaat het met jou?? En je man??
als jouw avatar stopt met het doen van de regendansquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:46 schreef freek_mst het volgende:
Wanneer stopt het met regenen?!!![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als jouw avatar stopt met het doen van de regendans.
Oh jee... nou, goed uitrusten en proberen je niet druk te makenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha
ehm ik begin op orde te komen, maar ben wel ziekjes... maarda komt goed
en tim is er enorm nuchter om, echt raar eigenlijk.
hoe ist met jouw ying en yangwax?
.
Hahaha heb je zo wild gestapt gisteren?? En vandaag op de fiets gezetenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:40 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja met mij gaat het wel goed hoor. VOel me lichtelijk brakjes van gisteravond, vanavond nog wel een verjaardag maar dat wordt niet al te laat denk ik. En met mn "man" gaat het ook prima hoor, hij is nu een weekendje weg maar ik zie hem als het goed is morgen weer
En hoe staat het met uw liefdesleven heer waxxer???
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als jouw avatar stopt met het doen van de regendans.
Dat gevoel komt echt wel terug hoor. Ik weet nu pas voor het eerst in m'n leven hoe het voelt om verliefd te zijn. Ik heb al die jaren echt gedacht dat ik er niks aan gemist heb, maar nu ik weet wat het echt is weet ik dat ik mezelf al die jaren behoorlijk voor de gek gehouden hebquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha heb je zo wild gestapt gisteren?? En vandaag op de fiets gezetenheeeerrrlijk! Gelukkig gaat het goed!! Wat sneu dat je man (
![]()
) een weekendje weg is zonder jou!! Naja, nog een nachtje slapen en je kunt weer in zijn armen vallen en dan ruik je zijn geurtje enz
Mijn liefdesleven is eigenlijk nihil op dit moment. Ik krijg wel steeds te horen dat ik zo lief en leuk ben enz, maar als ze nou ook eens zeggen dat ik zo intelligent ben en goed gebekt en ga zo maar door...maarja, ik ben ook niet op jacht. Ergens kijk ik er nog steeds heel pessimistisch tegenaan. Ik heb nu drie exen, de laatste was 1,5 jaar geleden. Daarna is mijn zus ook nog eens weggegaan bij haar vriend na zeven jaar, dus dat erbij opgeteld... ik geloofde helemaal niet meer in de liefde, maar dat begint wel weer terug te komen
moet alleen wat meer, wat andere mensen ontmoeten met wie ik veel raakvlakken heb
Of ik ben gewoon raar, dat kan ook. Alsof ik God ben
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Volgens mij weet je echt pas wat je mist als je eens verliefd bent geweest inderdaad.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:03 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dat gevoel komt echt wel terug hoor. Ik weet nu pas voor het eerst in m'n leven hoe het voelt om verliefd te zijn. Ik heb al die jaren echt gedacht dat ik er niks aan gemist heb, maar nu ik weet wat het echt is weet ik dat ik mezelf al die jaren behoorlijk voor de gek gehouden heb
Vertel beav. vertel!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:10 schreef beaverhausen het volgende:
kutdag
Nou ja, valt weinig te vertellen. Heb gewoon een kutdag. Alles gaat fout. Ruzie. Kutweer etcquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:12 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Vertel beav. vertel!
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:03 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dat gevoel komt echt wel terug hoor. Ik weet nu pas voor het eerst in m'n leven hoe het voelt om verliefd te zijn. Ik heb al die jaren echt gedacht dat ik er niks aan gemist heb, maar nu ik weet wat het echt is weet ik dat ik mezelf al die jaren behoorlijk voor de gek gehouden heb
Ja het weer is kut! dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou ja, valt weinig te vertellen. Heb gewoon een kutdag. Alles gaat fout. Ruzie. Kutweer etc.
Ja als het niet megawederzijds is dan is het zwaar klote!!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De enige keer dat ik ECHT verliefd was, was bij ex 1, en dat duurde ook meer dan een jaar. Alleen waren er een paar fundamentele punten waarop het totaal niet boterde en het ging ook moielijk uit. Maar idd, er zal vast wel iemand zijn die echt bij mij past, en zo niet, dan niet![]()
Maar leuk is dat he, verliefd zijn en dat het ook nog eens megawederzijds is??
hej, ik was ook bijna naar t Panfeest geweest gister, maar we hebben besloten om vanavond de Salsa/Latin party uit te proberen. weet jij of dat wat is?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:29 schreef Ang3l het volgende:
Kent iemand dat CityHall in Utrecht ei'k?
Is dat normaalgesproken ook zo cool?|
Als ik de site bekijk lijkt het alsof er alleen R&B feesten zijn.
Zoals ik het weer is voel ik me nu ookquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:17 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja het weer is kut! dat ben ik met je eens.![]()
Je moet vanavond gewoon lekker gaan stappen!!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zoals ik het weer is voel ik me nu ook.
*aai over bol*quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zoals ik het weer is voel ik me nu ook.
quote:
mwoa, beetje mot met tim.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:02 schreef Andyvie het volgende:
Jerruh!Goed weekend gehad tot nu toe?
beetje laat, maar ik heb mezelf even van eten voorzien
vinnik haske nie leuk als jij vedrietig ben! dan word ik ook een beetje verdrietig van binnenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een kutdag. Is morgen wel weer overquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:34 schreef blublub het volgende:
[..]
vinnik haske nie leuk als jij vedrietig ben! dan word ik ook een beetje verdrietig van binnen
ps. ik heb een date!![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mwoa, beetje mot met tim.
And a kutdag was had by allquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:39 schreef Andyvie het volgende:
[..]
das minder
kutdagen moeten er ook zijn om de leuke dagen leuk te laten zijn (of zoiets ofzoquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een kutdag. Is morgen wel weer over
een date?!Wie? Wat? Waar? Wanneer? Waarom?
Doe eens vertellenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:42 schreef blublub het volgende:
[..]
kutdagen moeten er ook zijn om de leuke dagen leuk te laten zijn (of zoiets ofzo)
![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doe eens vertellenWanneer ga je daten met Gerdoow?
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:44 schreef blublub het volgende:
[..]hij heet niet Gerdow
nou vertel ik je heel niks meer!
![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:44 schreef blublub het volgende:
[..]hij heet niet Gerdow
nou vertel ik je heel niks meer!
![]()
nou ik heb dus een datequote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gun me ook wat lol op deze Nationale Kutdag. Doe maar gewoon vertellen
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:51 schreef blublub het volgende:
[..]
nou ik heb dus een date![]()
Ja zo ver was ik ook.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:51 schreef blublub het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:51 schreef blublub het volgende:
[..]
Ja dat moet je natuurlijk niet doen he! het forceren dan word het niets.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:58 schreef Marc_mga het volgende:
Heb laatst ook een heel interessant artikel gelezen over dat mensen onbewust denken te mislukken als ze niet verliefd zijn en dan gaan ze het forceren. Plus docter Phil zei ook al zoiets
jah, i hope so (tis nog t, ik-heb-je-nog-maar-1x-eerder-gezien-maar-laten-we-wat-gaan-drinken-stadium)quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:53 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
leuk leuk leuk
Je hebt het door.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:01 schreef Marc_mga het volgende:
Ik ben altijd de topic killer
Gelukkig, ben ik het niet meerquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:01 schreef Marc_mga het volgende:
Ik ben altijd de topic killer
Idd, het overkomt je toch op het meest onverwachte momentquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:01 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja dat moet je natuurlijk niet doen he! het forceren dan word het niets.
met N. ergens hier. gewoon, wat drinken. daar wordt nog over onderhadeld. idemquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja zo ver was ik ook.. Ik wil weten met wie. Waar. Hoe. Wanneer. Hoe laat. etc
Heb ik gelukkig nooit gedaan!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:01 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja dat moet je natuurlijk niet doen he! het forceren dan word het niets.
Ja dat kan, maar als je het echt gaat zoeken dan word het helemaal niets!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:03 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Idd, het overkomt je toch op het meest onverwachte moment
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:03 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Idd, het overkomt je toch op het meest onverwachte moment
Ja komt me bekend voor!!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:04 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Heb ik gelukkig nooit gedaan!Ik ben maar één keer verliefd geweest en dat was hel, was namelijk niet wederzijds en ik heb ruim 8 maanden in een put gezeten incl. nachtelijke kotsbuien van ellende
Maar anyway, nu gaat het wel supergoed met een certain someone
![]()
Idd, bij mij was het dus echt het meest onverwachte moment wat ik me kan bedenkenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:05 schreef Marc_mga het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is écht zo
Ook ja? Op dat moment heb je echt niet door wat voor invloed het allemaal heeft, en voor mensen die het niet kennen, kotsen omdat de ellende op je lichaam slaat is NIET hetzelfde als kotsen omdat je teveel hebt gedronken, het doet pijn en lucht niet opquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:05 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja komt me bekend voor!!
Bij mij was het ook zo. De eerste keer maar nu ook de tweede keer, gewoon iemand die ik al maanden ken eigelijk en waarvan ik ook nooit één seconde meer bij had gedacht dan gewoon een gezellig gesprek.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:07 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Idd, bij mij was het dus echt het meest onverwachte moment wat ik me kan bedenken
Ik ken het gevoel helaas wel jaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:07 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ook ja? Op dat moment heb je echt niet door wat voor invloed het allemaal heeft, en voor mensen die het niet kennen, kotsen omdat de ellende op je lichaam slaat is NIET hetzelfde als kotsen omdat je teveel hebt gedronken, het doet pijn en lucht niet op
Nee, ben zelfs bang geweest om opnieuw verliefd te worden!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:07 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ook ja? Op dat moment heb je echt niet door wat voor invloed het allemaal heeft, en voor mensen die het niet kennen, kotsen omdat de ellende op je lichaam slaat is NIET hetzelfde als kotsen omdat je teveel hebt gedronken, het doet pijn en lucht niet op
en wederzijds?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:08 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Bij mij was het ook zo. De eerste keer maar nu ook de tweede keer, gewoon iemand die ik al maanden ken eigelijk en waarvan ik ook nooit één seconde meer bij had gedacht dan gewoon een gezellig gesprek.
Bij mij was het iemand die wel bij mij in t stadje woont maar ik echt nog nooit gezien had, dat was opzich al opvallend. Maar we hebben elkaar ontmoet op de avond dat ik mijn verjaardag hield en na mijn verjaardag ging ik met een stel vrienden geheel onverwacht nog ergens wat drinken wat we totaal niet van plan waren. En bij hem was het precies hetzelfde verhaal, dus het was allemaal heel toevalligquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:08 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Bij mij was het ook zo. De eerste keer maar nu ook de tweede keer, gewoon iemand die ik al maanden ken eigelijk en waarvan ik ook nooit één seconde meer bij had gedacht dan gewoon een gezellig gesprek.
Serieus?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:20 schreef blublub het volgende:
en de City Halldat is echt een kansloze tent, met extreem veel foute types. tis daar alleen okay met feesten helaas
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:12 schreef Marc_mga het volgende:
[..]![]()
Valt toch mee, ik ben pas op m'n 21e voor het eerst echt verliefdquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:11 schreef Marc_mga het volgende:
Maar gelukkig komt er na regen weer zonneschijn![]()
(nouja, uiteindelijk dan, ik heb nog ruim 2 jaar moeten wachten)
Leukquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:11 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Bij mij was het iemand die wel bij mij in t stadje woont maar ik echt nog nooit gezien had, dat was opzich al opvallend. Maar we hebben elkaar ontmoet op de avond dat ik mijn verjaardag hield en na mijn verjaardag ging ik met een stel vrienden geheel onverwacht nog ergens wat drinken wat we totaal niet van plan waren. En bij hem was het precies hetzelfde verhaal, dus het was allemaal heel toevallig
En Mango dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:10 schreef Waxxer het volgende:
Nou,
Student biedt zich aan voor langdurige, vurige liefdesrelatie. Overkom jij me? Katten geen bezwaar Br.o.nr. 02468
Ja maar jij was ook later "out" toch?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:13 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Valt toch mee, ik ben pas op m'n 21e voor het eerst echt verliefd
jah, werfkelders zijn tof. als je dat heel leuk vind heb je ook nog the Jam, maar dat is minder werfkelderig (alhoewel t wel in een werfkelder is) en de Winkel van Sinkel beneden, maar dat schijnt ook niet zo leuk te zijn. jah en de roze wolk (of is t de wolkenkrabber, ik haal ze steeds door elkaar) ook natuurlijkquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Serieus?
Het is nl zo'n enorm mooie locatie!
Niet zo snel ik schrijf meequote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:04 schreef blublub het volgende:
[..]
met N. ergens hier. gewoon, wat drinken. daar wordt nog over onderhadeld. idem![]()
Dat is nu 2.5 maand geleden en we hebben nu 1.5 maand echt wat. En mn coming out is nu ook zo'n 1.5 maand geleden ja. Idd best laat dusquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:14 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
LeukEn hoe lang was dat geleden?
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:15 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
En jij?
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:16 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dat is nu 2.5 maand geleden en we hebben nu 1.5 maand echt wat. En mn coming out is nu ook zo'n 1.5 maand geleden ja. Idd best laat dus
Zo dat gaat zeker snel danquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:20 schreef Marc_mga het volgende:
[..]Spannend!
Ik met die ene jongen is ook pas paar weken geleden begonnen en we zijn nu al een paar dagen Parijs aan het plannen en ik blijf volgende week ook een paar dagen bij hem logeren dus dat gaat goed
Maar hebben die ook een beetje zo'n underground sfeertje? Dit waren echt van die lange tunnels en zoquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:15 schreef blublub het volgende:
[..]
jah, werfkelders zijn tof. als je dat heel leuk vind heb je ook nog the Jam, maar dat is minder werfkelderig (alhoewel t wel in een werfkelder is) en de Winkel van Sinkel beneden, maar dat schijnt ook niet zo leuk te zijn. jah en de roze wolk (of is t de wolkenkrabber, ik haal ze steeds door elkaar) ook natuurlijk
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:21 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Zo dat gaat zeker snel dan
Leuk voor je hoor![]()
Ja ik probeer de hoop niet op te geven! maar somsquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:21 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Tell me about itquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:23 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja ik probeer de hoop niet op te geven! maar soms![]()
Ik zal mijn best doen!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:25 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Tell me about itMaar gewoon optimistisch blijven, of het in ieder geval proberen
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar hebben die ook een beetje zo'n underground sfeertje? Dit waren echt van die lange tunnels en zoen dan met vage muziek van de prodigee en zo.. voelde ernom "openingsscene van Blade"
WIlde zo iemand bijten en ff flink zuigen
Hey babe... het album van Treble is uit hequote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:22 schreef Marc_mga het volgende:
[..]![]()
![]()
*herkenbaar*quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:23 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja ik probeer de hoop niet op te geven! maar soms![]()
Haha ja? Staat dat ene nr erop?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey babe... het album van Treble is uit he![]()
Nee was ook niet de hele avond prodigee. Was zegmaar 1 kelder een beetje alto, dus Linkin Park, Faithless, Prodigee. Dan een tunnel naar een Salsa Café, dan weer door een tunnel naar een R&B zaaltje en dan nog een tunnel naar een trance ruimte. Dat vond ik dus juist zo cool, al die stijlen. Ik raak nl snel verveeld en dan is zo'n "stijlen onder 1 dak" erg handigquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:26 schreef blublub het volgende:
[..]kweenie of ik jou dan wel hier wil zien eigenlijk
![]()
naja, Jam is 1 lange tunnel zeg maar, de Winkel van Sinkel lijkt er iets meer op. Roze Wolk weet ik niet want daar ben ik nog nooit binnen geweest. maar geloof niet dat ze bij 1 van deze tenten echt prodigee enzo draaien (misschien 1x, maar niet hele avond die muziek)
*eensch is*quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:28 schreef Jerruh het volgende:
kutzooi.
Ik ben dat nr nu aan het "kopen".quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:30 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Haha ja? Staat dat ene nr erop?
Kopen? Waar?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben dat nr nu aan het "kopen".
... it's been 10 years ago.. I wonder what you're doing now!
Beavje jij hebt echt je dag niet vandaag he.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*eensch is*
Valt het op?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:33 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Beavje jij hebt echt je dag niet vandaag he.![]()
Het bgint met een K en rijmt op "achjaa"quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:33 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Kopen? Waar?
haha jah, dat soort types komen idd vooral in de City Hall jah. de meer normale mensen komen in de rest van de stadquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee was ook niet de hele avond prodigee. Was zegmaar 1 kelder een beetje alto, dus Linkin Park, Faithless, Prodigee. Dan een tunnel naar een Salsa Café, dan weer door een tunnel naar een R&B zaaltje en dan nog een tunnel naar een trance ruimte. Dat vond ik dus juist zo cool, al die stijlen. Ik raak nl snel verveeld en dan is zo'n "stijlen onder 1 dak" erg handig
Maar aan de site te zien is het normaalgezien altijd R&B, vast met heel veel van die bling-bling yo nigga mensenheb ik me echt ziek om gelachen in de R&B Lounge in de 013. Al die mannen liepen "mank" en zo, met mega mercedessterren om de nek. En alle vrouwen hadden scheve bartjes/petjes, beenwarmers en hoepeloorbellen
![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Valt het op?
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het bgint met een K en rijmt op "achjaa"
Shhht, da magnie he!
Hij's nog bezig. Kheb nu Ramaganana, Free as a bird, magic, lora baia, part of the day en all alonequote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:35 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
![]()
Stuur je hem dan zometeen over msn?
Moet wel zeggen dat ik 't een enorm mooie stad vind. En is dat altijd zo gezellig op straat of gewoon nu met Pann en die grachtenfeesten?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:35 schreef blublub het volgende:
[..]
haha jah, dat soort types komen idd vooral in de City Hall jah. de meer normale mensen komen in de rest van de stad
nou tis nu wel extra hoor, want er is nu ook Bluesfestival, dus dan is t wel extra druk natuurlijk. maar tis meestal wel erg gezellig hier hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik 't een enorm mooie stad vind. En is dat altijd zo gezellig op straat of gewoon nu met Pann en die grachtenfeesten?
Hebben ook de loveboatcruise gemaakt door de gracht, van winkel van sinkel naar tivolierg fout
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:39 schreef blublub het volgende:
[..]
nou tis nu wel extra hoor, want er is nu ook Bluesfestival, dus dan is t wel extra druk natuurlijk. maar tis meestal wel erg gezellig hier hoor
maar weet jij nou of dat salsafeest wat is?
O sorryquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:39 schreef blublub het volgende:
maar weet jij nou of dat salsafeest wat is?
haha jah die lijkt me op zich wel cool. er schijnt ook een Salsa workshop te zijn, dat leek ons ook erg leukquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O sorryNee, heb ik niets van of ove gehoord. Maar salsa vind ik altijd wel prettig swingend
Moet je ei'k Dirty Dancing 2 van te voren kijken
Ik heb twee jaar stijldansen gedaan waaronderquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:53 schreef blublub het volgende:
[..]
haha jah, er schijnt ook een Salsa workshop te zijn, dat leek ons ook erg leuk
Hoe komt het eigenlijk dat je zo'n kutdag hebt?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Valt het op?
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:53 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar stijldansen gedaan waarondersalsa
Ik had wel de samba, niet de salsaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:53 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar stijldansen gedaan waarondersalsa
Onze dansleraar besloot helemaal te stoppen, ineens! Ik zat nog wel in goud sterquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:58 schreef blublub het volgende:
[..]ik ook! stijldansen is ook cool totdat mn dansleraar besloot nóg minder dans aan te leren, toen werd t beetje saai
hoe raar! ik zag net wel dat jij gepost had, maar er was geen 4e pagina zeg maar, heel maf!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:05 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Onze dansleraar besloot helemaal te stoppen, ineens! Ik zat nog wel in goud ster
Wij zijn bij goud gestopt. Er stopte d'r 1 van onze groep en ineens volgde iedereen, als van die schaapjes met zo'n damquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:05 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Onze dansleraar besloot helemaal te stoppen, ineens! Ik zat nog wel in goud ster
Ik ook! Had net gepost en kwam op pagina 3 en geen pagina 4quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:08 schreef blublub het volgende:
[..]
hoe raar! ik zag net wel dat jij gepost had, maar er was geen 4e pagina zeg maar, heel maf!
maar wat is goud ster? ik ben niet verder gekomen dan zilver (2 jaar he)
vaagquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:10 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik ook! Had net gepost en kwam op pagina 3 en geen pagina 4
2 jaar en dan alleen zilver? Naja goud ster komt na goud. Goud komt na zilver ster. Zilver ster komt na zilver
Nah, gooi het in de groep. Nog steeds heibel? (ik las zoiets)quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:12 schreef Jerruh het volgende:
ach laat ook maar.
wat is t er Jerruh?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:12 schreef Jerruh het volgende:
ach laat ook maar.
Wij kregen;quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:12 schreef blublub het volgende:
[..]
vaag
jah daarom ben ik dus gestopt. die gast wilde steeds meer tijd rekken zeg maar, dus dat je niet zo snel klaar was. hij wilde gewoon meer geld vangen. en t tempo en niveau lag al zo laag, dus toen ben ik gestopt. ik heb voor latin zelfs pas brons![]()
aaawww...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:14 schreef Jerruh het volgende:
ik gooi niks in de groep.. ik heb gewoon ff geen leuke tijd nu.
Dan moet je ook geen berichtjes posten met kutzooiquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:14 schreef Jerruh het volgende:
ik gooi niks in de groep.. ik heb gewoon ff geen leuke tijd nu.
jah dat deden wij allemaal ook. maar wij hadden ook nog de rock jive en de slow (?) jive. maar tegen januari kende ik alles wel, maar er waren zo veel mensen die regelmatig niet kwamen, dat we tot mei niks nieuws leerden, omdat er voortdurend van die sukkels hun dans nog niet kendenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:15 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Wij kregen;
jive, mirengue, engelse wals, weense wals, cha-cha-cha, foxtrot, salsa, rumba, mambo en dans van het jaar. (was zonder partner)
vergeet ik nu iets.....? *denk*
van jou had ik wel wat anders verwacht..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:16 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen berichtjes posten met kutzooi
ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
aaawww...
wat is er toch?
Is het op liefdesgebied??
Uuuhm, wij hadden de foxtrot (maar dat heette quick-step), de cha cha cha, jive, engelse en weense wals, tango, samba... de samba kwam er pas als laatste bij.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:15 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Wij kregen;
jive, mirengue, engelse wals, weense wals, cha-cha-cha, foxtrot, salsa, rumba, mambo en dans van het jaar. (was zonder partner)
vergeet ik nu iets.....? *denk*
een slow jive?? lol, jive is zowat de snelste dans die er is, die MOET snel, dat vond ik nou net het leuke eraanquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:17 schreef blublub het volgende:
[..]
jah dat deden wij allemaal ook. maar wij hadden ook nog de rock jive en de slow (?) jive. maar tegen januari kende ik alles wel, maar er waren zo veel mensen die regelmatig niet kwamen, dat we tot mei niks nieuws leerden, omdat er voortdurend van die sukkels hun dans nog niet kenden
Wij hadden ook quick-step en natuurlijk tango!!!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuhm, wij hadden de foxtrot (maar dat heette quick-step), de cha cha cha, jive, engelse en weense wals, tango, samba... de samba kwam er pas als laatste bij.
Had je de tango niet?
jah die Jive hadden wij als eerste geleerd, die gaat dan zeg maar zonder hupsjes en zonder klapjes bij de 'billenboems'quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:19 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
een slow jive?? lol, jive is zowat de snelste dans die er is, die MOET snel, dat vond ik nou net het leuke eraanWe hadden wel een superleuke leraar uit Australië, ook al es wereldkampioen geweest geloof ik, en de groep was super dus de sfeer was perfect. Dat stopte allemaal toen hij en zijn vrouw ermee stopten..
Wat blijft er dan nog over?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:22 schreef blublub het volgende:
[..]
jah die Jive hadden wij als eerste geleerd, die gaat dan zeg maar zonder hupsjes en zonder klapjes bij de 'billenboems'
wij ook de quickstep en de tango
Oh jee...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja.
tis uit.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh jee...
Dat gebeurt de laatste tijd wel vaker he...Ik wil niet negatief zijn hoor.... En bovendien weet ik niks van het hoe of wat. Maar misschien moet je maar weer gaan praten. Naarmate je langer met elkaar hebt, kom je wel veel onoverbruggelijke (is dat een goed woord?) zaken tegen. Dan kan het moeilijk zijn een compromis te vinden...
ooooooohhhh sinds wanneer???quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tis uit.
sinds een half uur, en nee, niet digitaal...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ooooooohhhh sinds wanneer???
En toch NIET digitaal, alsjeblieft...??![]()
Hè? Wat vind ik dat nou klote voor jequote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sinds een half uur, en nee, niet digitaal...
Shut your pie-face.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:16 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen berichtjes posten met kutzooi
Ja hallo, ik wist toch niet wat er aan de hand was. For your information, Jerre en ik kunnen heel goed met elkaar praten dus in plaats van ergens (te laat) op te reageren kan je je beter bezig houden met of ik nu op msn met hem aan het praten ben? Ja dusquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Shut your pie-face.
![]()
We zullen het onthouden voor als jij ooit eens iets hebt waardoor je niet lekker in je vel zit.
Dan heb jij bij de smith gezeten !!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:19 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
een slow jive?? lol, jive is zowat de snelste dans die er is, die MOET snel, dat vond ik nou net het leuke eraanWe hadden wel een superleuke leraar uit Australië, ook al es wereldkampioen geweest geloof ik, en de groep was super dus de sfeer was perfect. Dat stopte allemaal toen hij en zijn vrouw ermee stopten..
HOMOquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:32 schreef Ang3l het volgende:sodeju
Dan zit je dus al een enorm eng griezelspel te spelen..... dan moet je ook nog eens een verlaten pretpark in (die zijn altijd eng) en binnen dan pretpark ook nog eens een spookhuis! Hoe veel horrorfilms ik ook gezien heb.... ik HAAT spookhuizen!!!
Maar goed, ik dat spookhuis in (wil het spel toch ooit uitspelen he). Loop je door een enorm krakende kamer heen... zit er een pop in een krakende schommelstoel... maar daar moet je langsaf lopen, dus ik heeeel voorzichtig lopen.. stapje voor krakend stapje, ogen gericht op die stomme stoel.... flikkert er gvd een lijk uit het plafonf voor me, aan een strop, met een hels kabaal.
Ik gooide echt half gillend de controller uit m'n handen!
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Das een tijd geleden!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:23 schreef twotouch het volgende:
zo lees je weer 'ns mee en dan meteen slecht nieuws
*Jerruh sterkte wens*
Ja ik was ook ff de stad ingegaan voor het broodnodige leedvermaak.quote:Op zondag 13 juni 2004 03:16 schreef Waxxer het volgende:
HoiTerug uit de stad en ervoor een verjaardag!
![]()
*en nu goed*quote:Op zondag 13 juni 2004 04:34 schreef Cazman het volgende:
*afsluit*
*roep*quote:Op zondag 13 juni 2004 00:32 schreef Cazman het volgende:
Sterkte Jerre!!
btw. Als je muziek nodig hebt dat het een beetje verwerkt roep maar. Ik help er zelf veel aan gehad toedertijd
quote:Op zondag 13 juni 2004 10:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*roep*
donna summer is geen goeie verwerkingsmuziek. :[.
Korn, Dimmu, Ill Nino. Dat is dan de shit.quote:Op zondag 13 juni 2004 10:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*roep*
donna summer is geen goeie verwerkingsmuziek. :[.
Silent Hill 3. En nou ging ik dood aan het einde van het spookhuis ds moet ik er vandaag nog een x doorheenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:41 schreef blublub het volgende:welk spel dan Angel?
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:28 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
HOMO
DOE!!quote:Op zondag 13 juni 2004 12:20 schreef Cybart het volgende:
Jerman...kutzooi....sterkte...knuffel....deze week krijg je een echte van me...
ja ik had eigenlijk zin om mijn fokking gave dag van gisteren mede te delen, maar daar heb ik nu ook even geen zin in
Gaan jullie nog wel samen heen?quote:Op zondag 13 juni 2004 12:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
DOE!!
ow, we hadden toch dinsdag afgesproken? dan ist norah jones.
ik dacht dat dat woensdag was.
jah!!! ik zou met niemand anders willen. en we zijn nie met ruzie uit elkaar gegaan...quote:Op zondag 13 juni 2004 12:43 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Gaan jullie nog wel samen heen?
inmiddels hebben we dan ook al woensdag afgesprokenquote:Op zondag 13 juni 2004 12:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
DOE!!
ow, we hadden toch dinsdag afgesproken? dan ist norah jones.
ik dacht dat dat woensdag was.
Kan ik me voorstellen, maar gelukkig hebben jullie geen ruzie. lijkt me nog veel erger eigenlijk, met ruzie uit elkaar geenquote:Op zondag 13 juni 2004 12:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!!! ik zou met niemand anders willen. en we zijn nie met ruzie uit elkaar gegaan...
het komt allemaal wel goed. tis nu alleen een kuttijd
quote:Op zondag 13 juni 2004 12:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
inmiddels hebben we dan ook al woensdag afgesproken
nederland-duitsland dinsdag
nou gisteren was dus echt relaxed...
ik smiddags naar de vriendin van me toe die het allemaal organiseerde (want haar vriend ging met collega's op het terras)
wij eerst de laatste boodschappen gedaan. toen naar haar vriend's huis. ik in zijn auto naar mijn werk gereden. daar de bedrijfswagen gepakt. wat hangtafels ingeladen, weer naar het huis van die vriendin... en even extra bier halen bij de edah...weer terug naar het werk. auto van die vriend weer mee terug genomen naar zijn huis. toen weer naar haar huis...
en alles klaarzetten. echt 5 minuten toen we klaarwaren, net een peuk ophadden kwamen de mensen voor de BBQ binnen. en toen die afgelopen was. kwamen ook de rest van de gasten binnen...
goeie muziek (maar ja ik had de cd's meegenomen), goede stereo van een vriend van ons. dus flink hard door de tuin en de huiskamer heen...
rond een uur of 12 naar de kermis gegaan. fucking druk, maar erg gezellig. heel D. loopt dan uit en staat op straat bij allerlei cafe's te dansen/zingen/zuipen/ouwehoeren.... een soort carnaval, maar met muziek die beter is, en niet verkleed)....
en op een gegeven moment sta ik met een bloedmooi meisje te ouwehoeren (collega van me). zegt een kennis tegen een vriendin van me: "hij's toch homo he.....waarom staat ie dan met dat meidje te ouwehoeren?"
vond hem best grappig
anywayz, om 4 uur vanacht was ik thuisgearriveerd, en ik ben nu nog bezig om het alcoholpercentage zich te laten doen afbreken
oeh enkomt vanavond terug uit belgie
en morgenavond marco borsato
en hij heeft zitplaats en ik sta plaats
dat is dan wel ff een omschakeling danquote:Op zondag 13 juni 2004 12:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]doe je goed man! leuk feestje
. Ik kwam gister middag terug van markske, na een cool avondje in leerdam weer. heb je trouwens matthijs nog gezien?
valt toch wel mee? Je zat door de knieen bij volleybal toch? Lijkt mij dat je dan die spieren gebruiktquote:Op zondag 13 juni 2004 13:03 schreef Ang3l het volgende:
Auw.... ik heb spierpijn in me bibs en in m'n scheenbenen.
Vreemde plaatsen voor volleyball
mij en bart vervelen!quote:Op zondag 13 juni 2004 13:32 schreef Markie-Mark het volgende:
Terug
Wat zal ik vanmiddag es gaan doen
Komt goedquote:Op zondag 13 juni 2004 13:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mij en bart vervelen!
tentamenwerk?quote:Op zondag 13 juni 2004 13:36 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Komt goed![]()
Ik zat meer te denken aan schoolwerk/tentamen leren maar dit kan er ook mee door
Ja as donderdag heb ik een tentamenquote:Op zondag 13 juni 2004 13:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tentamenwerk?.
en daar haal je een 8 voor!quote:Op zondag 13 juni 2004 13:37 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja as donderdag heb ik een tentamen![]()
Ik haal nooit een 8 voor een tentamen, maar bedankt voor het vertrouwenquote:Op zondag 13 juni 2004 13:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
en daar haal je een 8 voor!
jah!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 13 juni 2004 13:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
en daar haal je een 8 voor!
Franz Ferdinand is best cool geloof ik...
naar album op zoek ga*
Lowlandsquote:Op zondag 13 juni 2004 13:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!!!!!!!!!!!!!!!!
en die komen op lowlands!!!!!!!
psies!!! koop jije r eentje voor mij?quote:Op zondag 13 juni 2004 13:42 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Lowlands
We moeten trouwens snel kaartjes gaan regelen, ik hoorde gisteravond op die verjaardag dat het best snel gaat met de kaartjes dit jaar ...
waarom ik nou weerquote:Op zondag 13 juni 2004 13:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
psies!!! koop jije r eentje voor mij?.
jupquote:Op zondag 13 juni 2004 13:44 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
waarom ik nou weer
Denk je dat ik rijk ben ofzo
verkeerd gedacht vriendquote:Op zondag 13 juni 2004 13:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jup.
Ik ken die hele Franz nietquote:Op zondag 13 juni 2004 13:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!!!!!!!!!!!!!!!!
en die komen op lowlands!!!!!!!
Cool, Jerre en ik ook!!quote:Op zondag 13 juni 2004 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken die hele Franz niet
Maar ik ga wel naar LowLands
franz ferdinand is geen artiest maar een bandquote:Op zondag 13 juni 2004 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken die hele Franz niet
Maar ik ga wel naar LowLands
Ik ken meer dan de helft niet, maar dat boeit niet.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:09 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Cool, Jerre en ik ook!!
En de line-up is erg goed dit jaar!!
Ik ben ze ff aan het kopenquote:Op zondag 13 juni 2004 14:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
franz ferdinand is geen artiest maar een band
hun vorige single was een redelijke hit: Take Me Out
en hun nieuwe "The Matinee" is ook cool....
sterker nog die's cooler
die zijn cool!!!quote:Op zondag 13 juni 2004 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken meer dan de helft niet, maar dat boeit niet.
Ben nooit zo into de onbekende off-mainstream bandjes, dus was liever naar PinkPop gegaan, maar die line-up was kut en ik kon die dagen niet. Dus dan is't Rock Werchter of LL, en tijdens rock werchter kan ik OOK niet dus... dan blijft er maar 1 over
Maar felix da housecat komt
Ik weet van niksquote:Op zondag 13 juni 2004 16:46 schreef XMN8R het volgende:
Ik wíst het! 2 posts en bijna 20 views... er moest nog iemand aan het lurken zijn!
tja, die weten natuurlijk niet dat jij tegenswoordigs zo'n party-animal bentquote:Op zondag 13 juni 2004 16:47 schreef Waxxer het volgende:
Ach ja.... zooo jongens wat ben ik brak
gisteren uit geweest en lag er om half vijf in ofzo als het niet later is
Komt vanmorgen om 9u mijn huisgenoot thuis met vrienden, en mar schreeuwen en met de deuren slaan, echt tig keer. Ik kreeg moordneigingen
Wie wist dat wel?quote:Op zondag 13 juni 2004 16:53 schreef XMN8R het volgende:
[..]
tja, die weten natuurlijk niet dat jij tegenswoordigs zo'n party-animal bent![]()
quote:Op zondag 13 juni 2004 16:46 schreef XMN8R het volgende:
Ik wíst het! 2 posts en bijna 20 views... er moest nog iemand aan het lurken zijn!
hoppa! alweer een lurker; ze komen ineens met bosjes tegelijk uit de kast!quote:Op zondag 13 juni 2004 16:55 schreef wizarddragon het volgende:
Zondag Openkastdag!quote:Op zondag 13 juni 2004 16:56 schreef XMN8R het volgende:
[..]
hoppa! alweer een lurker; ze komen ineens met bosjes tegelijk uit de kast!
quote:Op zondag 13 juni 2004 16:57 schreef beaverhausen het volgende:
Zondag Openkastdag!
nou, als dat tot half 5 duurt ben je toch wel aardig op weg om een party-animal te worden hoorquote:Op zondag 13 juni 2004 17:00 schreef Waxxer het volgende:
ik ben geen party-animalik ben alleen ff uitgeweest na een verjaardag
Dus ben je gewoon een party-animalquote:Op zondag 13 juni 2004 17:00 schreef Waxxer het volgende:
ik ben geen party-animalik ben alleen ff uitgeweest na een verjaardag
*eensch is*quote:Op zondag 13 juni 2004 17:09 schreef XMN8R het volgende:
En dan maakt je huisgenoot je om 9 uur wakker door met vrienden met de deuren te gaan slaan...
maar inmiddels is het 5 uur; wat is er in de tussenliggende 8 uur gebeurd?
* beaverhausen denkt dat waxxer zich gewoon nog een keer heeft omgedraaid en weer in slaap is gevallen
respecthquote:Op zondag 13 juni 2004 17:15 schreef Waxxer het volgende:
Mja ik was d'r rond half twee uitdat geef ik hier zwart op ...rosig... toe
*twaalfje weer wegblaascht*quote:Op zondag 13 juni 2004 17:19 schreef Twaalfje het volgende:
*ook maar ff binnen komt waaien*
Waarom weet ik zelf eik ook niet
Oeh ja! Die vin'k ook leuk!quote:Op zondag 13 juni 2004 14:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die zijn cool!!!
en de chemical brothers!!!!
*Jerruh over z'n kuttekop schijt*quote:Op zondag 13 juni 2004 17:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*twaalfje weer wegblaascht*
bespaar me je faecalien en zoek zoals elk mensch een toilet op!quote:Op zondag 13 juni 2004 17:24 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
*Jerruh over z'n kuttekop schijt*
*klik op my active topics* 263 posts... dus nog 37quote:Op zondag 13 juni 2004 17:32 schreef Ang3l het volgende:
Hoevaal mag er nog gepost worden voordat we op het slotje zitten?
Ik haat nieuwe topics openen
Serieus?! Waar?! Nieuw?! Herhaling?!quote:Op zondag 13 juni 2004 17:35 schreef Andyvie het volgende:
Oeh! zaterdag komt Fort Boyard weer op tv
*me op verheug*
ff copy paste gedaanquote:Op zondag 13 juni 2004 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Serieus?! Waar?! Nieuw?! Herhaling?!
Zijn dus nieuwe afleveringen, op France 2. Sommige kabelmaatschappijen hebben die zender (al dan niet in het digitale pakket).quote:
Chaîne: France2
Date : 19/06/2004
Horaire : 20H55 - 22H45
«Fort Boyard» fête ses quinze ans! Depuis l'an dernier, le père Fouras a corsé les règles du jeu en imposant aux candidats une nuit sur le fort, histoire de tester leur résistance et leur esprit d'équipe. Olivier Minne et Sarah Lelouch seront de nouveau présents pour épauler les candidats.
quote:Op zondag 13 juni 2004 18:10 schreef freek_mst het volgende:
![]()
quote:Op zondag 13 juni 2004 18:12 schreef XMN8R het volgende:
Een kloon Klonen van GE?
hoi!quote:Op zondag 13 juni 2004 18:25 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vind zondag bijna altijd saai!quote:Op zondag 13 juni 2004 18:26 schreef wizarddragon het volgende:
Nah ik vind vandaag zo'n saaie dag.
Nee dat was gisterenquote:Op zondag 13 juni 2004 18:18 schreef Markie-Mark het volgende:
wat een kutdag
Gelukkig heeft er nog iemand het naar zn zinquote:Op zondag 13 juni 2004 18:45 schreef Waxxer het volgende:
joa joa.....
Hai!!quote:Op zondag 13 juni 2004 18:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Gelukkig heeft er nog iemand het naar zn zin
quote:Op zondag 13 juni 2004 18:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!!![]()
![]()
![]()
Ik heb vandaag broodjes met Leerdammer gegeten
Hoe gaat het dan met jou?? Is je man alweer terug van z'n weekendje??
quote:Op zondag 13 juni 2004 18:51 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]Leerdammer is ranzig
En ja hij is alweer terug......
Haha gelukkig nietquote:Op zondag 13 juni 2004 18:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]Neeeee lekker!! Maarja, je hele stadje ruikt er natuurlijk naar, als je de Hema uitloopt, de supermarkt uit, of je fietst naar de bushalte.... steeds maar weer die Leerdammergeur...
Alweer terug!!! Dus vanavond weer ff chillen in de plaatselijke ka..kroeg!!
quote:Shoulda known, shoulda cared
Shoulda hung around the kitchen in my underwear
Acting like a lady
You shoulda made me, oh
Shoulda jumped a little higher
Shoulda fluttered my mascara
Like a butterfly
Instead of being lazy
It woulda saved me
Nee hoor, Twaalfje is net klaar met bellen.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:20 schreef Jerruh het volgende:
echt een schijtdag!
gelukkig da twaalfje is opgezouten :d.
ok. stomme recalcitrantie van mij.
Girls Aloudquote:Op zondag 13 juni 2004 19:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
hij's echtquote:Op zondag 13 juni 2004 19:04 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Girls Aloud![]()
Boeiendquote:Op zondag 13 juni 2004 17:59 schreef Andyvie het volgende:
Zijn dus nieuwe afleveringen, op France 2. Sommige kabelmaatschappijen hebben die zender (al dan niet in het digitale pakket).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |