Tuurlijk gebruik mquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Gebruik je 'm ook wel eens?.
Omdat ik geen kabel heb om die foto's op m'n pc te zettenquote:En als dat ding een cameraatje heeft, waarom staat er dan er nog geen liev beavje in je fotoboek?.
Infrarood? Bluetoet?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tuurlijk gebruik m
[..]
Omdat ik geen kabel heb om die foto's op m'n pc te zetten.
Dat ding heeft wel infrarood maar m'n pc niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Infrarood? Bluetoet?
Je mag mijn USB infrarood dingetje wel lenen...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat ding heeft wel infrarood maar m'n pc niet.
'probleem' kentquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat ding heeft wel infrarood maar m'n pc niet.
USB infrarood dingetje klinkt erg ingewikkeldquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je mag mijn USB infrarood dingetje wel lenen...
Ja, ga anders effe offtopicquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:30 schreef blublub het volgende:
[..]
'probleem' kent
maar doe nou maar niet alsof je je foto hier wel zou posten als t wel kon
Inprikken... driver installeert vanzelf onder windows XP, infrarood op telefoon aanzetten, telefoon naast het dingetje-oogje leggen en hij ziet de telefoon vanzelfquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
USB infrarood dingetje klinkt erg ingewikkeld.
bek houe ouwequote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, ga anders effe offtopic
Hmmzquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Inprikken... driver installeert vanzelf onder windows XP, infrarood op telefoon aanzetten, telefoon naast het dingetje-oogje leggen en hij ziet de telefoon vanzelf
Zeg doe eens niet relluh.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:33 schreef blublub het volgende:
[..]
bek houe ouweniet van t onderwerp veranderen, tis waar
maar ik snap dus verder ook niet wat je met die infrarood kan hoorwant ik kan m wel aanzetten maar daar houdt t bij op enzo
Ikke wel! Ikke wel! Ikke wel!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:34 schreef beaverhausen het volgende:
Alsof jij wel hier wel foto's neerzet
hagelstoere stoppelquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik dacht altijd dat je foto's ook kon mailen of sms-en naar iemand ofzo.. Dat zie je ze tenminste altijd heel hip & kewl op de reclame doen. Dan neemt een jongen met een schitterende hagelwitte tanden, trendy haar en stoere stoppels een foto maken en die dan overbliepen naar een vergelijkbare hagelstoere stoppel.
.
Ik bedoel langer dan een uur.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ikke wel! Ikke wel! Ikke wel!
En ik heb niet eens een rode oogjesmobiel..
Langer hoeft toch ook nie?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik bedoel langer dan een uur..
kansloos, jij zet die tekening van je nog niet eens een uur hier neer. ik heb meerdere dagen fotos hier gehad hoor zeikwijfquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik bedoel langer dan een uur..
En jij hebt een digitale camera.
Wie is hier nou aan het zeiken doos?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:41 schreef blublub het volgende:
[..]
kansloos, jij zet die tekening van je nog niet eens een uur hier neer. ik heb meerdere dagen fotos hier gehad hoor zeikwijf
Beav flits foto, beav sms't foto naar beav, beav krijgt link site, beav doet save as.. en klaaaaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
hagelstoere stoppel
Iemand heeft mij eens een foto gestuurd naar m'n telefoon maar ipv dat ik dus die foto op m'n foon kreeg, kreeg ik een smsje dat ik de foto op de site van Telfort kon vinden..
Grmblquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Beav flits foto, beav sms't foto naar beav, beav krijgt link site, beav doet save as.. en klaaaaar.
![]()
dat weet je wel goed voor iemand met een antieke telefoonquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Beav flits foto, beav sms't foto naar beav, beav krijgt link site, beav doet save as.. en klaaaaar.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |