abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62411230
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 23:33 schreef BobbyB het volgende:
Ze is live echt super goed. Je hoort mensen zeggen dat zij echt voor Sky Radio publiek is, maar live merk je daar helemaal niks van... verre van saai.
Zeker verre van saai. Live was ze beter dan ik had verwacht inderdaad!
Ik luister doorgaans naar punk rock muziek en heb daarom echt he-le-maal niets met sky radio... maar voor Maria maak ik graag een uitzondering Haar teksten zijn super, en ze gebruikt haar stem op zo'n speciale manier!
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_62412190
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 09:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind der nieuwe cd wel oke!
Er staan weer een paar schitterende nummers op idd!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_62412325
Goed, tijd voor mijn mening hierzo.

Ik vond dat nieuwe nummer van d'r eerst echt heel mooi. Ik dacht echt, zo dat is nog eens wat anders tussen alle radio3 eenheidsworst. Maar helaas, ik had het nog niet echt goed gehoord. Vandaag kwam het er weer eens op en zette ik de radio wat harder.

Fout.

Blijkt dus toch dat dat liedje perfect past op radio3, het is gewoon een bubblegumpop liedje met nutteloze opvulwoorden in de tekst (iets waar ik echt van gruwel), uiteraard de standaard opbouw met onder andere het 'korte couplet' omdat ze (de managers, producenten en tekstschrijvers oftewel broodschrijvers) heul erg graag zo vaak mogelijk de 'hook', in dit geval in het refrein, erin willen hebben, enzovoort enzovoort. Tuurlijk, ze kan mooi zingen (dat dan weer wel) maar mijn god wat viel dat liedje door de mand.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_62413240
Wat voor een opvulwoorden bedoel je? Enige wat ik wel een minpuntje vind aan de nieuwe single is dat het lijkt alsof het expres een beetje lijkt op Just Hold Me voor de herkenning. Verder gewoon een prima nummer hoor wat duidelijk over haar zelf gaat.

Beste nummer van het album vind ik toch wel Power Trip Ballad.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_62426630
@sinadO: Okay, ik ben denk ik niet de juiste persoon om objectief over Maria te praten (wat wil je als je de fanclub beheert ), maar dan nog wil ik er op wijzen dat Maria vind dat All This Time (Pick-Me-Up song) absoluut geen representatief nummer is voor haar album. Dat de keuze op dát nummer is gevallen als single, dat is meer de keuze van de label dan van haar zelf
Noorwegen? Ja! Maria Mena, Elvira Nikolaisen, Marit Larsen... *zucht* :)
pi_62474387
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 19:00 schreef sinadO het volgende:
Goed, tijd voor mijn mening hierzo.

Ik vond dat nieuwe nummer van d'r eerst echt heel mooi. Ik dacht echt, zo dat is nog eens wat anders tussen alle radio3 eenheidsworst. Maar helaas, ik had het nog niet echt goed gehoord. Vandaag kwam het er weer eens op en zette ik de radio wat harder.

Fout.

Blijkt dus toch dat dat liedje perfect past op radio3, het is gewoon een bubblegumpop liedje met nutteloze opvulwoorden in de tekst (iets waar ik echt van gruwel), uiteraard de standaard opbouw met onder andere het 'korte couplet' omdat ze (de managers, producenten en tekstschrijvers oftewel broodschrijvers) heul erg graag zo vaak mogelijk de 'hook', in dit geval in het refrein, erin willen hebben, enzovoort enzovoort. Tuurlijk, ze kan mooi zingen (dat dan weer wel) maar mijn god wat viel dat liedje door de mand.
Nieuwe cd/single nog niet gehoord, maar dat van die hook is inderdaad echt een 'pop-single' ding. Was de gouden regel dat die niet binnen 30 seconden moest komen o.i.d.?

Verder vind ik het oudere werk van Maria Mena leuk, dus ga ik deze ook eens checken.
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
  Moderator maandag 20 oktober 2008 @ 08:27:42 #182
8781 crew  Frutsel
pi_62520772
Groningen here we come
  Moderator woensdag 22 oktober 2008 @ 16:21:51 #183
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_62585783
Door Bosbeetle op zaterdag 12 juni 2004 @ 15:07 wat was ik er toch vroeg bij, wel een dag na mijn verjaardag
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator woensdag 22 oktober 2008 @ 16:41:02 #184
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_62586393
Ik zie dat 5 nov bij de paradiso nog niet uitverkocht is, eens kijken of ik daar een kaartje voor kan fixen
pi_62815388
7 november Oosterpoort is misschien een optie... een deur verder staat dan Novastar.
pi_62817681
Ik ga 7 november in Groningen, ik ben heel benieuwd.
pi_62818661
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:32 schreef Sengha het volgende:
Ik ga 7 november in Groningen, ik ben heel benieuwd.
Je zal niet teleurgesteld worden door d'r
pi_62819192
Misschien ga ik ook wel naar Groningen (ga iig naar Paradiso). Leuke afsluiting van de week.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_62819570
Ik weet het nog niet met de nieuwe cd. Eerst dacht ik lalalamooilief. Toen ging ik beter naar de teksten luisteren en dacht ik pfoeeeeehthedraamaaaaaaaah! En zette ik uit en een dag later had ik het toch weer op staan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_62952815
Goeie show, alleen jammer dat opnieuw de muziek veel te hard tov de zang. Alleen bij de rustige nummers kon je haar zang goed horen. Dat was wel jammer. Verder echt een aanrader
pi_62954004
Hoelaat was 't concert in Paradiso afgelopen Bobby?
pi_62961098
quote:
Op woensdag 5 november 2008 00:46 schreef jmac het volgende:
Hoelaat was 't concert in Paradiso afgelopen Bobby?
22:00 ongeveer. Ze heeft anderhalf uur opgetreden, het begon om 20:30.
  Moderator woensdag 5 november 2008 @ 10:11:33 #193
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_62962577
Ik ga vanavond naar paradiso
pi_62962612
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ga vanavond naar paradiso
Have fun!
pi_62963697
Hihi, No Age was snel voorbij dus ging toch maar even in de grote zaal kijken wat deze dame aan het doen was. Mooie stem heeft ze, alleen totaal niet mijn muziek.

En wat een drukte!
pi_62978391
Nu is t rustig.kwam 5+min voor deur open en sta tweede rij en t is verder heel rustig. Zal straks wel anders zijn.
pi_62987512
vandaag en gisteren geweest in paradiso. top avonden gehad!
  Moderator donderdag 6 november 2008 @ 09:21:28 #198
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_62991109
Leuk concert
  donderdag 6 november 2008 @ 09:43:47 #199
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62991591
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 23:33 schreef BobbyB het volgende:
Ze is live echt super goed. Je hoort mensen zeggen dat zij echt voor Sky Radio publiek is, maar live merk je daar helemaal niks van... verre van saai.
vind je..... ik ben 1 a 2 jaar geleden naar tivoli geweest (utrecht) en ik vond dat van de 90% vrouwen er 80% tutjes waren
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  Moderator donderdag 6 november 2008 @ 09:46:05 #200
8781 crew  Frutsel
pi_62991655
quote:
Op woensdag 5 november 2008 23:56 schreef detoardin het volgende:
vandaag en gisteren geweest in paradiso. top avonden gehad!
Morgen Groningen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')