Zeker verre van saai. Live was ze beter dan ik had verwacht inderdaad!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:33 schreef BobbyB het volgende:
Ze is live echt super goed. Je hoort mensen zeggen dat zij echt voor Sky Radio publiek is, maar live merk je daar helemaal niks van... verre van saai.
Er staan weer een paar schitterende nummers op idd!quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind der nieuwe cd wel oke!
Nieuwe cd/single nog niet gehoord, maar dat van die hook is inderdaad echt een 'pop-single' ding. Was de gouden regel dat die niet binnen 30 seconden moest komen o.i.d.?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:00 schreef sinadO het volgende:
Goed, tijd voor mijn mening hierzo.
Ik vond dat nieuwe nummer van d'r eerst echt heel mooi. Ik dacht echt, zo dat is nog eens wat anders tussen alle radio3 eenheidsworst. Maar helaas, ik had het nog niet echt goed gehoord. Vandaag kwam het er weer eens op en zette ik de radio wat harder.
Fout.
Blijkt dus toch dat dat liedje perfect past op radio3, het is gewoon een bubblegumpop liedje met nutteloze opvulwoorden in de tekst (iets waar ik echt van gruwel), uiteraard de standaard opbouw met onder andere het 'korte couplet' omdat ze (de managers, producenten en tekstschrijvers oftewel broodschrijvers) heul erg graag zo vaak mogelijk de 'hook', in dit geval in het refrein, erin willen hebben, enzovoort enzovoort. Tuurlijk, ze kan mooi zingen (dat dan weer wel) maar mijn god wat viel dat liedje door de mand.
Je zal niet teleurgesteld worden door d'rquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:32 schreef Sengha het volgende:
Ik ga 7 november in Groningen, ik ben heel benieuwd.
22:00 ongeveer. Ze heeft anderhalf uur opgetreden, het begon om 20:30.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:46 schreef jmac het volgende:
Hoelaat was 't concert in Paradiso afgelopen Bobby?
Have fun!quote:
vind je..... ik ben 1 a 2 jaar geleden naar tivoli geweest (utrecht) en ik vond dat van de 90% vrouwen er 80% tutjes warenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:33 schreef BobbyB het volgende:
Ze is live echt super goed. Je hoort mensen zeggen dat zij echt voor Sky Radio publiek is, maar live merk je daar helemaal niks van... verre van saai.
Morgen Groningenquote:Op woensdag 5 november 2008 23:56 schreef detoardin het volgende:
vandaag en gisteren geweest in paradiso. top avonden gehad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |