abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:58:10 #151
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46829505
De eerste 2 nummers had ik zoiets van "Kut... ik hoor d'r liever op cd" maar daarna was het echt heel mooi gelukkig. En Our Battle in de encore

Leuk die achtergrond info bij vrijwel ieder nummer
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_46830435
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 23:58 schreef Ang3l het volgende:
De eerste 2 nummers had ik zoiets van "Kut... ik hoor d'r liever op cd" maar daarna was het echt heel mooi gelukkig. En Our Battle in de encore

Leuk die achtergrond info bij vrijwel ieder nummer
Ik vraag me altijd bij elk concert waar ik ben (en dat zijn er veel), of een artiest nou elke dag 't zelfde verhaal verteld. En bijvoorbeeld bij dat verhaal over die jongen die haar niet leuk vond, blabla. Dan komt er zo'n voorspelbare reactie van 't publiek. Na 40x moet je daar toch genoeg van hebben

En dat van : in duitsland vonden ze 't niet grappig. Denk ik altijd: zou ze in duitsland dat over nederland zeggen

*misschien denk ik teveel*
pi_46834328
Heeft iemand nog ergens een set-list van Vredenburg?
  vrijdag 2 maart 2007 @ 08:03:19 #154
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46835562
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 00:21 schreef jmac het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd bij elk concert waar ik ben (en dat zijn er veel), of een artiest nou elke dag 't zelfde verhaal verteld. En bijvoorbeeld bij dat verhaal over die jongen die haar niet leuk vond, blabla. Dan komt er zo'n voorspelbare reactie van 't publiek. Na 40x moet je daar toch genoeg van hebben

En dat van : in duitsland vonden ze 't niet grappig. Denk ik altijd: zou ze in duitsland dat over nederland zeggen

En dat ene nr dat speciaal voor Nederland was was in Duitsland vast speciaal voor Duitsland. En bitterballen en heineken werd daar gewoon braadworst en bier

Waarschijnlijk wel ja.
L'Amour menaçant:
pi_46837487
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 00:21 schreef jmac het volgende:

[..]

Ik weet nog wel dat toen bij de Oosterpoort ze iets zei in de trant van dat ze op moest passen dat ze de volgende dag niet het zelfde ging vertellen want die, die en die (ik denk haar vaste die-hard fans) zouden er de volgende dag ook zijn.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator vrijdag 2 maart 2007 @ 12:19:43 #156
8781 crew  Frutsel
pi_46841436
ik vond het geweldig in elk geval
pi_46841867
Review staat op de FP
pi_46880203
Ik blijf haar een kutzangeres vinden en ben blij dat ze niet meer de populariteit geniet die ze bij het openen van deze topic genoot!
pi_46883790
hoezo gefrustreerd.
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_46888989
Bedankt voor alle foto's bij de review mensen!
pi_46889861
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 16:29 schreef regularjoe het volgende:
Ik blijf haar een kutzangeres vinden en ben blij dat ze niet meer de populariteit geniet die ze bij het openen van deze topic genoot!
En toch heb jij de moeite gedaan om het topic te openen en een berichtje te tikken over diezelfde kutzangeres waarbij ik dan weer de vraag stel: als je iemand kut vind, waarom besteed je er aandacht aan en hoe komt het dat jij op de hoogte bent van haar populariteit?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_46890193
Ze zingt als een berggeit in een wasmachine.
De policy is ook van toepassing op de sig.
pi_49184802
Maria Mena, Israel Vibration, Beef en Delinquent Habits op Parkpop 2007

Rotterdam, 9 mei 2007 – Het programma van Parkpop nadert z’n ontknoping met toevoeging van diverse namen in de line up op 24 juni 2007. De Noorse ontdekking Maria Mena, zangeres Stevie Ann (NL), de bands Beef (NL), Israel Vibration (Jamaica), Mau Mau (I) en de Afrikaanse zangeres Nneka (Nigeria) treden de laatste zondag van juni op in het Zuiderpark. Het programma van de Haagse XStage wordt verder gecompleteerd met de groep Delinquent Habits (VS), het Haagse R.O.O.O.M, dancehall artiest Mr Z. (NL) en de jongste winnaar van de Grote Prijs van Zuid-Holland Risskant. Parkpop presenteert daarmee een breed muzikaal programma op drie gelijkwaardige podia in het Zuiderpark op 24 juni en breidt daarnaast haar programmering in de week vooraf uit met optredens van NuClear Family en Postman.

In de week voorafgaand aan Parkpop vinden diverse previews op het popfestival plaats in de binnenstad van Den Haag. Op 20 en 22 juni worden via de voorrondes op de Grote Markt de vier aanstormende urban talenten gekozen die mogen optreden tijdens Parkpop op de Haagse XStage. Die avonden worden afgesloten met optredens van NuClear Family (20 juni) en Postman (22 juni). Donderdag 21 juni staat in het teken van het seminar POP&POLITICS, een initiatief van Parkpop, Double2 en Gemeente Den Haag. In de Boterwaag (Den Haag) zal een panel van deskundigen voor een geïnteresseerd publiek discussiëren over de relatie tussen muziek, vrede en rechtvaardigheid. Op zaterdag 23 juni vindt het Haags Pop Podium Live plaats met als afsluiter de Parkpop-act The Family Stand. Tevens presenteert Parkpop op zaterdagmiddag haar eerste jongereneditie in het Zuiderpark: Kinder Parkpop.

Eerder werd bekend dat Kim Wilde (GB), Johan (NL), Members of Marvelas (BE) en Blaxtar (NL), The Frames (IRL), The Family Stand (VS), Marc Ford (VS), Sweet Coffee (B) en Air Traffic (GB) optreden tijdens Parkpop 2007.

Meer informatie: www.parkpop.nl
pi_49335152
Ze treedt ook op op pinkpop!!

Our battles is haar nieuwste single.. echt heerlijk nummer!
Zoals de rest van haar cd natuurlijk
pi_49339960
Ze is nu in Nederland en treedt vanavond op @ dancing with the stars
  zondag 13 mei 2007 @ 23:07:12 #166
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_49347682
echt een mooie dame
OOЯ
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:46:11 #168
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_49884555
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Ze treedt ook op op pinkpop!!

Our battles is haar nieuwste single.. echt heerlijk nummer!
Zoals de rest van haar cd natuurlijk

Je was leuk. Our battles was de afsluiter.
L'Amour menaçant:
pi_49971538
Jah was mooi jonge, op het laatst dat gerag op die gitaren.. heeeeeeerlijk.

Heb echt genoten en ik stond mooi vooraan!!!
pi_49984357
Ze is live echt super goed. Je hoort mensen zeggen dat zij echt voor Sky Radio publiek is, maar live merk je daar helemaal niks van... verre van saai.
pi_62334387
Over 2 weken in paradiso en Utrecht/Groningen!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 oktober 2008 @ 21:36:33 #172
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_62336155
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:36 schreef jmac het volgende:
en 3 november in Paard van Troje in Den Haag
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:56:07 #173
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_62338685
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 23:33 schreef BobbyB het volgende:
Ze is live echt super goed. Je hoort mensen zeggen dat zij echt voor Sky Radio publiek is, maar live merk je daar helemaal niks van... verre van saai.
Mee eens ja. Live is ze een stuk pittiger.
L'Amour menaçant:
pi_62343804
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:36 schreef jmac het volgende:
Klopt, ik ga 4 nov in Paradiso ben erg benieuwd hoe ze de nieuwe nummers gaat brengen.
  maandag 13 oktober 2008 @ 09:33:13 #175
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62343868
ik vind der nieuwe cd wel oke!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')