Dat is al best een tijd bekend, ik geloof in oktober al.quote:Op maandag 18 december 2006 22:41 schreef liquid-orange het volgende:
Sinds wanneer was bekend dat ze in Vredenburg en Eindhoven op zou treden? Ik lees dit nu pas. Ik ben naar haar concert in Groningen geweest en zou graag nog een keer gaan. Maar niet naar Eindhoven, da's te ver.
Is er nog kans op meer concerten?
Zekers voor herhaling vatbaar.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is al best een tijd bekend, ik geloof in oktober al.
En ja ze zal best nog wel vaker komen want tot nu toe zijn de concerten die geweest zijn steeds uitverkocht geweest waardoor er steeds weer nieuwe geplanned werden.
Ik ga ook naar die van Utrecht, ben ook in Groningen geweest en Paradiso. Best voor herhaling vatbaar.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:59 schreef Ang3l het volgende:Ik ga naar het Effenaar-concert
(Verkapte TVP)
quote:
Hahaha ja? Dat is me dus echt niet opgevallen. En ik kijk toch bijna elke dag GTST (quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:38 schreef jmac het volgende:
Als je Maria Mena wil horen kan je ook ONM en GTST kijken. De rec.comp. heeft volgens mij een bepaald bedrag aan de makers ervan gestort want ze is al een maand lang dagelijks in die soaps te horen.![]()
Niet?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:06 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Hahaha ja? Dat is me dus echt niet opgevallen. En ik kijk toch bijna elke dag GTST ()
Ja al paar weken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag dat de Effenaar uitverkocht is....
Hahaha ik zal het morgen eens checkenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:22 schreef jmac het volgende:
[..]
Niet?let maar eens op. ELKE keer in de Koning staat Maria Mena op. missch al 1,5 maand ofzo.
hahah het viel mij ook op inderdaad. hoezo reclamequote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:22 schreef jmac het volgende:
[..]
Niet?let maar eens op. ELKE keer in de Koning staat Maria Mena op. missch al 1,5 maand ofzo.
Vandaag nog!
Ik 10, maar met dit kloteweer is dat genoeg om zeikesnat te regenenquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:16 schreef jmac het volgende:
Ben benieuwdHandig dat ik 5minuten van de effenaar woon.
![]()
Tis droog hoor in Eindhovenquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik 10, maar met dit kloteweer is dat genoeg om zeikesnat te regenen
Uh. Nee. Hier niet.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh. Nee. Hier niet.
Dan is het wel een hele erg plaatselijke bui, want ik kom nt thuis en het regende erg hard. De ruitenwisser kon het amper aan
Hier ook centrumquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:04 schreef jmac het volgende:
[..]
![]()
I guess so. Geldropseweg hier dus centrum en d'r is niets te zien
![]()
Nee volgens mij nietquote:Er is geen voorprogramma trouwens.. Of wel?
Ik loop hier om half 8 aan, dan ben ik zo rond kwart voor 8 zeker daar. Jasje ophangen en hoepla, gaan met die banaanquote:Anders ga ik wel rond 8 uur. Geen zin om te wachten en te moeten vechten met 13-jarige meisjes om first row te staan![]()
Weinig. Maar als je er niet te ver vanaf woont kun je het allicht proberen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:10 schreef Feitosa het volgende:
Was godomme te laat met het kopen van kaarten.
Zou er nog een kans zijn niet opgehaalde kaarten te krijgen?
Je koopt kaarten toch vantevoren @ ticketservice of @effenaar zelf. Je kan toch geen kaarten 'reserveren' en de dag zelf ophalen? Of is dat iets nieuws?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:10 schreef Feitosa het volgende:
Was goddomme te laat met het kopen van kaarten.
Zou er nog een kans zijn niet opgehaalde kaarten te krijgen?
Ja de geluidstechnici moesten de zang van Maria nog even op orde brengen omdat ze overstemd werd... maar da's welvaker zo...quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:47 schreef Sharapova het volgende:
jaaa was echt super! de eerste twee nummer vond ik minder, maar de rest echt wel goed!!
Dat heet een waardeloos klotenummerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:30 schreef Baserunner het volgende:
Dat heet een refrein pik, dat hoort meerdere malen terug te komen in een nummer.
Was het geluid nu wel goed dan? In de Oosterpoort in Groningen (5 december) was Maria echt heel slecht te horen en ze deden ook niet veel om het aan te passen dus ik had het idee dat kwam omdat we vooraan stonden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:59 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Ja de geluidstechnici moesten de zang van Maria nog even op orde brengen omdat ze overstemd werd... maar da's welvaker zo...
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:08 schreef Numbie het volgende:
Het was een gemixt publiek idd. Van skyradioluisteraars, tot huppeltutjes en rockfans. Divers dus.![]()
Ik vraag me altijd bij elk concert waar ik ben (en dat zijn er veel), of een artiest nou elke dag 't zelfde verhaal verteld. En bijvoorbeeld bij dat verhaal over die jongen die haar niet leuk vond, blabla. Dan komt er zo'n voorspelbare reactie van 't publiek. Na 40x moet je daar toch genoeg van hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:58 schreef Ang3l het volgende:
De eerste 2 nummers had ik zoiets van "Kut... ik hoor d'r liever op cd" maar daarna was het echt heel mooi gelukkig. En Our Battle in de encore
Leuk die achtergrond info bij vrijwel ieder nummer
En dat ene nr dat speciaal voor Nederland was was in Duitsland vast speciaal voor Duitsland. En bitterballen en heineken werd daar gewoon braadworst en bierquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:21 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd bij elk concert waar ik ben (en dat zijn er veel), of een artiest nou elke dag 't zelfde verhaal verteld. En bijvoorbeeld bij dat verhaal over die jongen die haar niet leuk vond, blabla. Dan komt er zo'n voorspelbare reactie van 't publiek. Na 40x moet je daar toch genoeg van hebben![]()
En dat van : in duitsland vonden ze 't niet grappig. Denk ik altijd: zou ze in duitsland dat over nederland zeggen
*misschien denk ik teveel*![]()
![]()
Ik weet nog wel dat toen bij de Oosterpoort ze iets zei in de trant van dat ze op moest passen dat ze de volgende dag niet het zelfde ging vertellen want die, die en die (ik denk haar vaste die-hard fans) zouden er de volgende dag ook zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:21 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd bij elk concert waar ik ben (en dat zijn er veel), of een artiest nou elke dag 't zelfde verhaal verteld. En bijvoorbeeld bij dat verhaal over die jongen die haar niet leuk vond, blabla. Dan komt er zo'n voorspelbare reactie van 't publiek. Na 40x moet je daar toch genoeg van hebben![]()
En dat van : in duitsland vonden ze 't niet grappig. Denk ik altijd: zou ze in duitsland dat over nederland zeggen
*misschien denk ik teveel*![]()
![]()
En toch heb jij de moeite gedaan om het topic te openen en een berichtje te tikken over diezelfde kutzangeres waarbij ik dan weer de vraag stel: als je iemand kut vind, waarom besteed je er aandacht aan en hoe komt het dat jij op de hoogte bent van haar populariteit?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:29 schreef regularjoe het volgende:
Ik blijf haar een kutzangeres vinden en ben blij dat ze niet meer de populariteit geniet die ze bij het openen van deze topic genoot!
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Ze treedt ook op op pinkpop!!
Our battles is haar nieuwste single.. echt heerlijk nummer!
Zoals de rest van haar cd natuurlijk
en 3 november in Paard van Troje in Den Haagquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:36 schreef jmac het volgende:
Over 2 weken in paradiso en Utrecht/Groningen!
Mee eens ja. Live is ze een stuk pittiger.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:33 schreef BobbyB het volgende:
Ze is live echt super goed. Je hoort mensen zeggen dat zij echt voor Sky Radio publiek is, maar live merk je daar helemaal niks van... verre van saai.
Klopt, ik ga 4 nov in Paradisoquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:36 schreef jmac het volgende:
Over 2 weken in paradiso en Utrecht/Groningen!
Zeker verre van saai. Live was ze beter dan ik had verwacht inderdaad!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:33 schreef BobbyB het volgende:
Ze is live echt super goed. Je hoort mensen zeggen dat zij echt voor Sky Radio publiek is, maar live merk je daar helemaal niks van... verre van saai.
Er staan weer een paar schitterende nummers op idd!quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind der nieuwe cd wel oke!
Nieuwe cd/single nog niet gehoord, maar dat van die hook is inderdaad echt een 'pop-single' ding. Was de gouden regel dat die niet binnen 30 seconden moest komen o.i.d.?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:00 schreef sinadO het volgende:
Goed, tijd voor mijn mening hierzo.
Ik vond dat nieuwe nummer van d'r eerst echt heel mooi. Ik dacht echt, zo dat is nog eens wat anders tussen alle radio3 eenheidsworst. Maar helaas, ik had het nog niet echt goed gehoord. Vandaag kwam het er weer eens op en zette ik de radio wat harder.
Fout.
Blijkt dus toch dat dat liedje perfect past op radio3, het is gewoon een bubblegumpop liedje met nutteloze opvulwoorden in de tekst (iets waar ik echt van gruwel), uiteraard de standaard opbouw met onder andere het 'korte couplet' omdat ze (de managers, producenten en tekstschrijvers oftewel broodschrijvers) heul erg graag zo vaak mogelijk de 'hook', in dit geval in het refrein, erin willen hebben, enzovoort enzovoort. Tuurlijk, ze kan mooi zingen (dat dan weer wel) maar mijn god wat viel dat liedje door de mand.
Je zal niet teleurgesteld worden door d'rquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:32 schreef Sengha het volgende:
Ik ga 7 november in Groningen, ik ben heel benieuwd.
22:00 ongeveer. Ze heeft anderhalf uur opgetreden, het begon om 20:30.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:46 schreef jmac het volgende:
Hoelaat was 't concert in Paradiso afgelopen Bobby?
Have fun!quote:
vind je..... ik ben 1 a 2 jaar geleden naar tivoli geweest (utrecht) en ik vond dat van de 90% vrouwen er 80% tutjes warenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:33 schreef BobbyB het volgende:
Morgen Groningenquote:Op woensdag 5 november 2008 23:56 schreef detoardin het volgende:
vandaag en gisteren geweest in paradiso. top avonden gehad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |