Wat heeft dat met het wel of niet saai zijn van het optreden te maken? Ik had het over het optreden zelf, niet zozeer over het aanwezige publiek. Met Sky Radio publiek bedoelde ik ook meer dat die artiesten als saai worden bestempeld.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vind je..... ik ben 1 a 2 jaar geleden naar tivoli geweest (utrecht) en ik vond dat van de 90% vrouwen er 80% tutjes waren
Gister gelukkig geen last van irritante mensen gehad, dinsdag wel. Toen gingen er ineens twee irritante breezersletten voor me staan die het ook nog eens nodig vonden een hoop kabaal te maken.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:07 schreef jmac het volgende:
Oh ja: een vrouw is ten huwelijk gevraagd op 't podium door haar vriend.
*ik stond trouwens naast 6 13-jarige tokio hotel fans* Maar dat mocht de pret niet drukken.
en wat is dan de link naar sky radioquote:Op donderdag 6 november 2008 09:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vind je..... ik ben 1 a 2 jaar geleden naar tivoli geweest (utrecht) en ik vond dat van de 90% vrouwen er 80% tutjes waren
Dat blikje bier trouwens in z'n handenquote:Op donderdag 6 november 2008 12:17 schreef MariaMena het volgende:
Dit sloeg echt alles gisteravond!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dat heeft ze zeker niet!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:09 schreef jmac het volgende:
[..]
Je zal niet teleurgesteld worden door d'r
ik vond het super! En ja, ze is schattigquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:43 schreef Sengha het volgende:
[..]
Nee dat heeft ze zeker niet!
Ik ben net terug van het concert in Groningen, ik vond het heel erg mooi. Ik ga niet vaak naar concerten dus ik weet niet wat normaal is, maar ik vond het erg speciaal. Ze was echt goed live, en soms zó.. nouja, schattig gewoon.
Uiteraard meteen gekochtquote:Op donderdag 13 november 2008 19:56 schreef jmac het volgende:
Ah kaartjes voor Utrecht gaan morgen om 10:00 al in de verkoop!
Same here!quote:
Niet meerquote:Op woensdag 3 december 2008 19:15 schreef detoardin het volgende:
Tivoli is al uitverkocht. Gaat goed met deze dame!
ah wat liefquote:Op donderdag 6 november 2008 12:17 schreef MariaMena het volgende:
Dit sloeg echt alles gisteravond!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En daar is 15 december bijgekomen! Ik denk dat ik wel kaartjes ga halen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:18 schreef BobbyB het volgende:
Voor de mensen die het nog niet wisten; Maandag 14 december staat ze in Paradiso.
In andere landen is ze niet populair/bekend. Naast Nederland/Duitsland/beetje italie komt ze volgens mij bijna nergens (naast scandinavie dan).quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:35 schreef Bosbeetle het volgende:
ze komt wel heel vaak in nederland trouwens
Ik was er alleen de 14e. Was wel een leuke show.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
15 December Paradiso, wie was er bij?
Niet echt. Volgens mij hetzelfde als november 2008.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:09 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Moeha.. verder nog verrassingen in de setlist of.. ?
Ik kan zowel haar verschijning als muziek waarderenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:14 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hehe.. vanwege haar muziek of..?
Het is ook werkelijk wel een schatje om te zien.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan zowel haar verschijning als muziek waarderen
Zal 2011 worden waarschijnlijk. Ze zei dat ze nu een jaar niet zou komen.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:49 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Graag in 2010 weer eens van dichtbij bekijken. Zij is.
Die keer bedoelde ik het ook inderdaad.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:44 schreef detoardin het volgende:
[..]
In ieder geval in Paradiso de laatste x. Geen idee waar ze het verder nog heeft geroepen
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:49 schreef NelsonWandelaar het volgende:
???
Doe eens verslag voor de thuisblijvers svp?
quote:
quote:Jep, staat volgens mij al 1 nieuw nummer onlineOp vrijdag 29 oktober 2010 23:26 schreef N-E-R-D het volgende:
Is ze met een nieuwe album bezig dan? Maar nog steeds:
[..]
quote:Ja, volgens mij wel. Denk dat we die in 2011 wel te horen krijgen.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:26 schreef N-E-R-D het volgende:
Is ze met een nieuwe album bezig dan? Maar nog steeds:
[..]
quote:Moet je zeker een keer doen als je de kans krijgt. De sfeer is altijd super bij haar concerten.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:35 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik wil haar iig nog wel een keer live meemaken.
Nou hier is je kans. Ze komt 23 november in Paradiso.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ze weer komt ga ik ook echt eens naar een concert. Vond haar muziek altijd al mooi, maar het kwam er nooit van naar een concert te gaan. Toen ik haar vorig jaar op Pinkpop zag vond ik dr echt ontroerend.
ik heb iid ook echt een zwak voor haar stem alles wat ze maakt vind ik leuk!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het gewoon weer een leuk nummer ik heb echt een zwak voor haar stem, het is wel een vrij rustig nummer ik vind de meer uptempo nummers vaak leuker.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is het origineel
ook leuk
Die liedjes van maria mena en anderen zijn promo's voor TV waar het programma mitt lille land op uitgezonden werd/word door die Ole Paus.
[ Bericht 8% gewijzigd door Bosbeetle op 23-06-2011 11:05:34 ]En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
De vorige twee albums waren ook rond die tijdsduur, dus vind kort nog wel meevallenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeetje het hele album duurt maar 35 minuten... Dat vind ik wel extreem kort....
Ik weet het nog niet!
Haha ze had altijd zo'n blog waar ze per dag zo'n 5 fotos op postte...quote:Ik waak ervoor dat ik mijn persoonlijke leven voor mezelf houd'
was erg leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:30 schreef zeebeschuit het volgende:
Luister zaterdag 1 oktober tussen 18.00 en 20.00 uur naar That's Live met Eric Corton met Maria Mena.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |