kepler | vrijdag 11 juni 2004 @ 16:26 |
Ninja Gaiden!! Hier weer verder ![]() [XBOX] Ninja Gaiden Deel 3 ![]() | |
Wepeel2 | vrijdag 11 juni 2004 @ 16:48 |
Ik ben bij de eindbaas van level 7. Maar ik heb even een gedeelte van het leven overgespeeld omdat ik totaal geen Ninpo op devil-elixer had. Ga vanavond dus een nieuwe poging wagen om die bitch te verslaan. ![]() | |
HAL9000S | vrijdag 11 juni 2004 @ 16:57 |
heeft iemand de NES ninja gaiden al unlocked? Ik ben maar tot 46 scarabs gekomen... | |
Aliendrone | vrijdag 11 juni 2004 @ 17:36 |
Ik nog niet maar ja kmoet er maar weer eens voor gaan zitten kzit nog maar in level 6 ofzo, maar kheb t de laatste weken nogal druk gehad ![]() | |
Wepeel2 | vrijdag 11 juni 2004 @ 18:53 |
Zit nu in level 8. Die eindbaas van level 7 was op zich niet zo heel moeilijk, maar als ze je weet te raken dan ben je al snel de pineut. ![]() Maar goed, ik ben veilig door het level gekomen. Met een ranking als Head Ninja nog wel. ![]() | |
kepler | vrijdag 11 juni 2004 @ 22:43 |
quote:ik zit in level 13 en heb er 38 geloof ik hoeveel komen er nog? | |
Aliendrone | vrijdag 11 juni 2004 @ 22:45 |
Er zijn er totaal 50 dus reken maar uit... | |
kepler | vrijdag 11 juni 2004 @ 22:47 |
quote:moet ik ze allemaal hebben voor die NES spellen ![]() kan ik weer alles overhoop gaan halen ![]() | |
Aliendrone | vrijdag 11 juni 2004 @ 22:50 |
Yep, als je ze alle vijftig heb word automatisch NG1 unlocked (zover ik weet is die speelbaar in han's bar aangezien daar een gamekast staat zonder cassette erin (hint hint) ), daarna zijn NG2 en 3 weer op bepaalde plekken te vinden in het spel (denk hierbij aan hele hoge en bijna niet te bereiken plekken). | |
IJsmuts | zaterdag 12 juni 2004 @ 13:10 |
had al een tijdje niet meer gespeeld, maar zit nu in chap 15 en WORDT HELEMAAL GEK VAN DIE STINKENDE KUT HARINGEN OP DIE TRAPPEN ! ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Gamedemon | zaterdag 12 juni 2004 @ 13:53 |
fire wheels/vigorian flail ijsmuts...en ik snap je probleem | |
Gamedemon | zaterdag 12 juni 2004 @ 13:56 |
quote:nog 3 kep ![]() | |
kepler | maandag 14 juni 2004 @ 11:27 |
quote:3 levels ![]() 3 scarabs? | |
rockstah | maandag 14 juni 2004 @ 15:12 |
ik ben een life of a thousand gods vergeten aan het begin van de chapter en kan hem nu nog wel halen, maar het is best wel een eind terug. is het het waard om hem nog even te halen of kan ik het afforderen zonder door te gaan. (zit in chapter 5) | |
IJsmuts | maandag 14 juni 2004 @ 15:59 |
quote:effe saven en ophalen dat ding. hoe langer die healthbar hoe beter, vooral aant eind ![]() | |
rockstah | maandag 14 juni 2004 @ 17:23 |
ok ![]() en nog iets: als een groep je aanvalt, moet je dan eerst de sterksten of eerst de zwaksten aanvallen? ik ben er nog niet overuit... | |
Notorious_Roy | maandag 14 juni 2004 @ 17:52 |
Ik ga eerst voor de zwakkere, en dan kan je met die essence een supercombo uitvoeren op de sterkere ![]() | |
kepler | maandag 14 juni 2004 @ 18:03 |
ik mep gewoon diegene die het dichtste bij komt ![]() | |
kepler | dinsdag 15 juni 2004 @ 12:34 |
ow klotezooi ![]() die haringen in level 14 daar wordt ik echt gestoord van ![]() | |
Strolie75 | dinsdag 15 juni 2004 @ 12:35 |
Ja gaat goed Kep. ![]() | |
kepler | dinsdag 15 juni 2004 @ 12:36 |
quote:dan ben ik bijna uit dat fucking doolhof, komen er weer 20 van die haringen mij opeten ![]() | |
IJsmuts | dinsdag 15 juni 2004 @ 12:40 |
quote:DE manier: door het deurtje, ff wachten en wheels of fire aansteken. stukje van de trap opsjouwen en dan weer terug naar de deur. je vlammetjes zijn dan ingeveer gedoofd , maar direct weer de fik erin want de ongezouten haringen komen er al weer aan. op deze manier zorg je dat je vlammetje en jij niet doven te midden van die school. werkt echt super (wel snel nimpo aanzetten als uit is) en met 2 nimpotjes en een laatste combo met je flails is het een eitje. ![]() edit: ohw sorry, dis voor lvl 15. (wordt het nog kutter) | |
kepler | dinsdag 15 juni 2004 @ 12:44 |
quote:wordt het nog erger ![]() ik zet mn xbox wel weer aan na mijn tentamens, anders komt er niks van het leren ![]() | |
Strolie75 | dinsdag 15 juni 2004 @ 12:46 |
Als je nu even doorzet speel je hem in een paar uurtjes uit. Laatste levels zijn vrij kort. Die vissen zijn wel irritant, maar niet moeilijk. ![]() | |
Strolie75 | dinsdag 15 juni 2004 @ 12:49 |
Ga je meteen met een ik-ben-onoverwinnelijk gevoel je tentamens in. ![]() | |
kepler | dinsdag 15 juni 2004 @ 13:55 |
quote:jah, dat zou wel cool zijn ![]() ![]() maar die vissen ![]() | |
Strolie75 | dinsdag 15 juni 2004 @ 13:57 |
quote:Gijs...gewoon die Victorian Flails en veel inferno ninpo gebruiken. ![]() | |
rockstah | dinsdag 15 juni 2004 @ 14:12 |
yay! net voor de eerste keer vastgelopen ![]() | |
kepler | dinsdag 15 juni 2004 @ 14:39 |
quote:dat begrijp ik ![]() maar als ze mij 1 keer pakken komen er elke gelijk 20 aan. En dan is gelijk mijn health voor 3/4 op, zoniet helemaal ![]() echt klote dingen ![]() ![]() ![]() | |
kepler | woensdag 16 juni 2004 @ 15:25 |
was godverdomme in ch 15 gekomen na de eindbaas van 14 wordt ik weer opgegeten door vissen ![]() ![]() ![]() | |
IJsmuts | donderdag 17 juni 2004 @ 09:05 |
quote:hehe had ik ook ![]() | |
kepler | donderdag 17 juni 2004 @ 11:24 |
quote:nu ben ik er voorbij, maar er komen nog meer vissen ![]() | |
Wepeel2 | donderdag 17 juni 2004 @ 17:06 |
Ik ga er denk ik volgende week maar weer goed voor zitten. Speel nu wat meer Need For Speed Underground en Fifa 2004. Even wat ontspanning nodig hoor tussen al dat Ninja gestress. ![]() | |
kepler | donderdag 17 juni 2004 @ 23:51 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zooooooooooo'n last van die klote-kut-klote haringen ![]() ![]() ![]() ik zit echt al 2 uur vast bij level 15 en daarvoor dus al 2 uur bij level 14 ik ga elke keer dood door die klote-vissen. Heb ik soms iets gemist waardoor ik hier maar niet doorheen kom? (misschien iets van een wapen, Ninpo?????) | |
Gamedemon | donderdag 17 juni 2004 @ 23:57 |
Art of fire wheels gebruiken en vigorian flails | |
Strolie75 | vrijdag 18 juni 2004 @ 08:03 |
quote:Juist, Art of Inferno werkt op zich ook wel goed. | |
kepler | vrijdag 18 juni 2004 @ 08:21 |
ja dat begrijp ik, maar dan heb ik eeen aantal combo's en dan maakt tie ene of andere move en dan dan pakken me ze elke keer. Ook als ik een halve seconde stop voor die move dan pakken ze me ook ![]() | |
IJsmuts | vrijdag 18 juni 2004 @ 09:12 |
quote:zie mn tip hierboven ergens over chap 15, werkt perfect. (of niet bij jou? ![]() | |
kepler | zondag 20 juni 2004 @ 11:48 |
quote:tuurlijk niet bij mij ![]() op een of andere manier komen ze er elke keer doorheen ![]() maar na het weekend weer proberen | |
Wepeel2 | zondag 20 juni 2004 @ 12:47 |
Die watchtower in chapter 9 is ook kut. Vind hem eigenlijk irritanter dan de twee tanks en de helicopter. ![]() Ik had trouwens eerst nog wat kritiek dat het spel zou haperen, met name als je om je heen kijkt en de omgeving verkent, maar ik heb nu een nieuwe tv en bij het instellen van de xbox op Widescreen kwam ik er ook achter dat hij op 50 hertz stond. Op 60 Hertz loopt het spel gewoon een stuk soepeler. Ik wist niet dat het zo'n verschil kon maken. ![]() | |
Strolie75 | zondag 20 juni 2004 @ 13:47 |
quote: SPOILER | |
Wepeel2 | zondag 20 juni 2004 @ 15:15 |
quote: ![]() Zit nu eindelijk in level 10. | |
Wepeel2 | maandag 21 juni 2004 @ 22:22 |
Ik ben nu een goed eind op weg in level 10. Ik heb me voorgenomen om het spel nu binnen een week uitgespeeld te hebben, want ik ben ook wel weer een keer toe aan een nieuw uitgebreid spel. Maar ik zal en moet dit spel eerst uitgespeeld hebben. ![]() | |
Gamedemon | maandag 21 juni 2004 @ 22:57 |
kheb me voorgenomen nog een keer uittespelen met alle scarabs aleen FSW komt deze week | |
kepler | donderdag 24 juni 2004 @ 13:37 |
ik ben eindelijk voorbij die vissen ![]() maar nu kom ik bij die eindbaas van 15 ![]() ![]() | |
Strolie75 | donderdag 24 juni 2004 @ 13:38 |
quote:Doe maar wel. Je kunt bij die toren bij het beginpunt naar beneden springen. Scheelt weer een boel vissen. ![]() | |
kepler | donderdag 24 juni 2004 @ 13:39 |
quote:ik haal het elke keer wel net totaan die eindbaas. Maar dan heb ik nog heel weinig health ![]() Dan chop ik zijn health tot de helft, maar dan ga ik dood ![]() Nog een keer proberen ![]() | |
Strolie75 | donderdag 24 juni 2004 @ 13:40 |
quote:Welke eindbaas is dat ook alweer? | |
kepler | donderdag 24 juni 2004 @ 14:56 |
quote:die satan met die vleugels ![]() | |
Strolie75 | donderdag 24 juni 2004 @ 17:46 |
quote:Ow, de eerste. ![]() | |
HAL9000S | donderdag 24 juni 2004 @ 19:39 |
Er komen er dus nog een stuk of 324154 | |
Wepeel2 | donderdag 24 juni 2004 @ 20:01 |
Eindbaas level 10. Bah. Hij heeft een hele simpele aanval, maar elke keer verlies ik op den duur mijn geduld en overleef ik het toch weer niet. *Sigh* Ik speel het spel eigenlijk alleen nog maar uit frustratie omdat ik het uit wil spelen. ![]() Heel veel plezier beleef ik er momenteel niet meer aan. Misschien moet ik het maar even wegleggen. En dan komen er nog 4 levels ofzo. ![]() | |
Wepeel2 | vrijdag 25 juni 2004 @ 20:15 |
Ok, level 11 zit ik nu. Kon het toch niet weerstaan om het nog een keer te proberen en toen versloeg ik de level 10 boss meteen. ![]() | |
rockstah | zaterdag 26 juni 2004 @ 20:56 |
screens downloadeble content ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() iemand trouwens nog wat tips om die zombies te verslaan? | |
Gamedemon | zaterdag 26 juni 2004 @ 20:58 |
eerst kop eraf choppen bij allemaal | |
kepler | maandag 28 juni 2004 @ 22:59 |
quote:holy shit die nieuwe monsters ![]() ![]() | |
Gamedemon | maandag 28 juni 2004 @ 23:09 |
me 2 kep...voor de 3de keer uitspelen ![]() | |
BDisOKE | woensdag 30 juni 2004 @ 00:45 |
Vandaag 2 uurtjes zitten spelen bij een maat van me. Errrrggg tof! Vechten is echt heel erg tof, vond het in Prins of Persia al leuk maar dit is wel even net een stukkie beter! ![]() *hij staat op de wishlist.* ![]() | |
Gamedemon | zaterdag 3 juli 2004 @ 16:04 |
zo kheb er weer 6 uur opzitten en zit in chapter 10 deed ik de eerste keer iets van 14 uur over ![]() | |
venomous | zaterdag 3 juli 2004 @ 23:08 |
Leuke game en ook zeker moeilijk pff. | |
Newien | zaterdag 3 juli 2004 @ 23:20 |
idd zeer moeilijk :p blechhh | |
Gamedemon | zondag 4 juli 2004 @ 01:17 |
het went echt hoor! zit nu in chapter 11 voor de 2de keer en ik ben nog geen 1 keer doodgegaan | |
Gamedemon | maandag 12 juli 2004 @ 21:10 |
![]() ![]() | |
speknek | maandag 12 juli 2004 @ 21:16 |
Hrmpf, ik ben net uit Han's Bar... maar waar ik nu naartoe moet? | |
rockstah | maandag 12 juli 2004 @ 22:44 |
ehm... je krijgt als het goed is een sleutel voor een of andere deur in die straat waar twee van die gasten je beschieten op moelijk te berijken plaatsen ![]() | |
Gamedemon | maandag 12 juli 2004 @ 22:47 |
als het goed is heb je de lily key...je moet terug naar die plek waar je de trap naar beneden nam...waar die 2 gasten boven stonden te schieten | |
speknek | maandag 12 juli 2004 @ 22:50 |
Ja maar dan kom je in zo'n cirkel met zwarte ninja's en water met grote zwemmende beesten. Daar zie ik dus niet hoe ik verder kan. Maar als ik daar naartoe moet zal ik daar wel verder zoeken. | |
Notorious_Roy | maandag 12 juli 2004 @ 22:51 |
water met grote zwemmende beesten ![]() ![]() ![]() Je moet toch naar die ophaalbrug? | |
rockstah | maandag 12 juli 2004 @ 22:54 |
volgens mij gewoon een stuk naar rechts en dan kom je bij een ophaalbrug. | |
rockstah | maandag 12 juli 2004 @ 22:57 |
oh ik zie het al. je moet daar een continuous wallrun doen | |
speknek | maandag 12 juli 2004 @ 23:00 |
Oh kan die ophaalbrug ook naar beneden joh? ![]() | |
rockstah | maandag 12 juli 2004 @ 23:02 |
ehh.... ja. dus je heb die schakelaar gevonden? | |
speknek | maandag 12 juli 2004 @ 23:04 |
Nee m'n broertje zit nu te gamen. Ik zie het morgen wel weer. Tnx anyway. | |
rockstah | maandag 12 juli 2004 @ 23:08 |
nee wacht. als je bij die ophaal brug zit, en je neemt de tweede deur. dan kom je in zo'n straat met daar beneden een riool met grote vissen, en aan de linker kant zitten allemaal platformpjes. op een daarvan zit een chest met de pegasus key. die je kan gebruiken in dat straatje met die 3 black ninja's bij zo'n hek met daarachter een schakelaar voor de brug ![]() gebruik dit anders. | |
Gamedemon | donderdag 15 juli 2004 @ 22:58 |
2de keer uitgespeeld in 8 en een halve uur...met alle scarabs en alle 3 de oude ninja gaidens...kan ze nu spelen vanaf het start menu...wie wil me aanraken? | |
IJsmuts | vrijdag 16 juli 2004 @ 22:43 |
quote:loop er inmiddels ook zo doorheen, heb alle scarabs etc, maar ik krijg het dark dragon blade niet te pakken. volgens mij krijg je die als je het spel uitspeelt en dan opnieuw in level 13 komt. maar heb het spel inmiddels tig keer uitgespeeld en in level 13 (hayabusa dorp oid) vind ik niets? iemand hoe je dat zwaard kan krijgen? | |
Gamedemon | vrijdag 16 juli 2004 @ 23:16 |
als et goed is boven de shop....ik ben er ook glad voorbij gelopen | |
CecilBDemented | zaterdag 17 juli 2004 @ 02:37 |
ik heb hem inmiddels een week en heb hem al 38 minuten gespeeld topgame. volgende week ga ik me er in verdiepen. | |
Rahl | zaterdag 17 juli 2004 @ 09:14 |
done ![]() [ Bericht 34% gewijzigd door Rahl op 17-07-2004 19:51:11 ] | |
Newien | zaterdag 17 juli 2004 @ 09:21 |
heh heb em eindelijk uitgespeeld.. khoop dat er een sequel komt.. ooit ![]() | |
Gamedemon | zaterdag 17 juli 2004 @ 19:45 |
jezus ben net op very hard begonnen...eerste eindbaas is echt niet meer te doen | |
Wepeel2 | zondag 18 juli 2004 @ 00:13 |
quote:Ik zit nog steeds in level 12. Frusterend kutspel. ![]() Af en toe speel ik hem nog, maar alleen maar omdat ik hem uit wil spelen. Ik vind het echt veel te lang en eentonig worden op den duur. Het is level na level na level hetzelfde. Het biedt mij niet genoeg variatie en te veel frustratie. Omslag kwam bij mij zo rond level 10. Toen vond ik het allemaal wel genoeg geweest. Als er een deel 2 komt dan hoop ik dat er ook wat levels bij komen die in ieder geval iets toevoegen aan de gameplay. | |
SqueaK | dinsdag 20 juli 2004 @ 15:00 |
ik zit nu bij de eindbaas van chapter 7...Alma.... die krijg ik echt niet kapot.... ik doe een slice door haar lichaam heen, dan gaat ze op de grond liggen en dan dan ik een ice storm.... gaat best veel health af bij haar dan... maar zij gooit de hele tijd die pilaren die me de hele tijd kapot maken | |
Bananenman | dinsdag 20 juli 2004 @ 15:08 |
Alma is de lastigste van het spel, je moet 'r gewoon doorkrijgen door het veel te proberen ![]() | |
IJsmuts | dinsdag 20 juli 2004 @ 23:42 |
quote:keb ![]() ![]() | |
Gamedemon | dinsdag 20 juli 2004 @ 23:45 |
heerlijk spel indeed | |
Wepeel2 | dinsdag 20 juli 2004 @ 23:54 |
quote:Op zich had ik die dan juist weer vrij snel verslagen. Veel rondrennen en op de juiste momenten slicen en Ninpo gebruiken. Echt een strategie had ik er geloof ik niet voor. Ja, zorgen dat je heel veel health-items hebt. ![]() Maar ik vond vooral de camera irritant bij de battle tegen Alma. Die sprong vaak net op het verkeerde moment in een raar perspectief. | |
kepler | dinsdag 20 juli 2004 @ 23:54 |
quote:die pilaren ontwijken door rond te rennen ![]() lukt prima | |
IJsmuts | dinsdag 20 juli 2004 @ 23:54 |
quote:pilaren beetje ontwijken, als ze van die roze ballen gaat schieten een nimpo inferno erover, beetje ontwijken, rennen jumpen + Y (flying sparrow attack??) en dan een driedubbele combo op dr kut! zorg iig dat ze je niet in dr roze beam pakt want das niet goed voor je. beetje doorrammen en als je die hoer verrot hebt mag je trots zijn op jezelf, alma is toch wel een van de lastigste en dan kan je weer lekker verder! | |
speknek | woensdag 21 juli 2004 @ 00:14 |
quote:Ja heb ik ook wel een beetje. Het is echt een fantastisch spel, meesterwerk zelfs, maar mist toch een beetje wat variatie in de gameplay om het briljant te noemen. De 10 voor lasting appeal bij IGN lijkt me wat overdreven. | |
gijsje79 | woensdag 21 juli 2004 @ 00:18 |
quote:En wat dacht je effen terug lopen krijg je weer de zelfde ninja's ![]() Hoezo irritant. Nee, ik laat het spel wel in de kast liggen. | |
speknek | woensdag 21 juli 2004 @ 00:20 |
Dat ook ja. En de belachelijk slechte camera. Wat een kutspel eigenlijk. | |
rockstah | woensdag 21 juli 2004 @ 01:07 |
och gut. is het weer niet perfect genoeg voor jullie? ![]() | |
Gamedemon | woensdag 21 juli 2004 @ 03:40 |
iedereen die dit spel kut noemt kan het gewoon niet... en de Camera hebben ze de R knop voor...1 knop en hij staat weer achter je... en terug lopen komen er weer ninja's...jah duh tis niet voor nix een hack and slash game... en die camera word aangepast in de hurricane pak dus dan kunnen jullie huilies ook weer verder spelen....oh nee...het spel word dan weer moeilijker....buhwahw n00bz and stuff | |
speknek | woensdag 21 juli 2004 @ 03:49 |
quote:Maar goed. Lees vooral over de PI heen. N00b. | |
numero_uno | woensdag 21 juli 2004 @ 04:22 |
wat een nuilerds zijn jullie, hoeveel spellen hebben een perfecte camera? terugkeer van ninja's en andere zooi, ja tuurlijk! hoe wil je anders ooit al je wapens upgraden? Ninja Gaiden is top ![]() | |
Gamedemon | woensdag 21 juli 2004 @ 11:43 |
quote: ![]() | |
IJsmuts | woensdag 21 juli 2004 @ 16:19 |
wat een gejank over die camera zeg, jullie hebben toch ook geen problemen met rukken in het donker? als je NG een beetje lekker onder de knie hebt, slice je net zo lekker als je even een fractie van een seconde buiten de perfect angle vd camera bent, als dat je vol in beeld bent. maar als het te moeilijk voor je is, daaaag ![]() | |
gijsje79 | woensdag 21 juli 2004 @ 16:27 |
quote:Vind hem niet kut. Maar tis niet echt mijn soort game, begin was effen leuk. Ben gekomen tot chapter 8 en had RSC2 net gehaald en dat vond ik wel een leukere game dan Ninja Gaiden. Ik had er denk ik teveel van verwacht, geen hack and slash game meer voor me. ![]() | |
Wepeel2 | woensdag 21 juli 2004 @ 21:35 |
Zelfs Ninja Gaiden dreigt al tot een vorm van fundamentalisme te leiden als ik de reacties op een klein beetje kritiek zo lees. Enge kindsoldaten. Scheer jullie weg. | |
kepler | donderdag 22 juli 2004 @ 00:24 |
quote:daar werd ik idd wel een beetje erg moe van ![]() | |
Gamedemon | donderdag 22 juli 2004 @ 00:26 |
quote:als we god een klootzak noemen krijgen wij kritiek.. jullie noemen onze god een klootzak dan krijgen jullie kritiek | |
Wepeel2 | donderdag 22 juli 2004 @ 10:26 |
quote: ![]() Een goede religie staat open voor een kritische noot. ![]() | |
SqueaK | donderdag 22 juli 2004 @ 11:09 |
het was misschien beter geweest als je met de ene stick kon lopen en met de andere de camera kan bewegen... net zoals bij splintercell zeg maar... en ook dat als je eenmaal een ninja gedood hebt, moet ie dood blijven en niet terugkomen.... dan krijg je meer iets van dat je echt progressie maakt in het spel.... | |
IJsmuts | donderdag 22 juli 2004 @ 12:10 |
quote:in de game zitten een paar plekken waar ninja's/vleermuisjes etc respawnen. kun je wat essence gaan verdienen en shit kopen voordat je een eindbaas gaat slashen. als je dat niet nodig hebt, loop je er toch niet langs? wat the fuck is het probleem?? eerst zat iedereen te zeiken dat je nergens kon saven, dat je geen essence had om shit te kopen en dat het daardoor zo moeilijk was.de levels zijn zo kort, alleen als je gaat dwalen kom je op die respawn plekken. en ik begrijp dat jij tijdens het spel geen progressie gevoel krijgt ![]() ![]() maargoed, iedereen zn eigen game en dis gewoon mijn game ![]() | |
Wepeel2 | donderdag 22 juli 2004 @ 14:06 |
Nee dat respawnen is goed. Op veel plekken wordt het spel daardoor juist iets makkelijker omdat je inderdaad lekker essence kan sparen. En lang niet alle vijanden respawnen. Dus die kritiek deel ik verder niet. Mijn enige echte kritiek blijft dat het na verloop van tijd wat te langdradig wordt. Maar ik heb hem gisteren even weer gespeeld en ik vind het nu weer leuk om te spelen, gewoon omdat ik het de afgelopen weken vrijwel niet heb gespeeld. Nu in level 13 trouwens. Schiet dus aardig op. ![]() | |
Gamedemon | donderdag 22 juli 2004 @ 15:56 |
quote:Egoist!! ook de mijne!! | |
IJsmuts | donderdag 22 juli 2004 @ 16:16 |
quote: ![]() | |
numero_uno | donderdag 22 juli 2004 @ 18:19 |
zit een beetje vast bij de eerste vorm van de vigoor emperor. hele tijd op m inbeuken lukt niet echt en dan komt ie met die lichtstralen mij pesten... HELLUP~!!! | |
Gamedemon | donderdag 22 juli 2004 @ 18:20 |
wtf? welke chapter and stuff? | |
Gamedemon | donderdag 22 juli 2004 @ 21:35 |
hurricane pack filmpjes!!! beetje doorscrollen zie je et vanzelf staan | |
SqueaK | donderdag 22 juli 2004 @ 22:29 |
Ik heb net voor het eerst die trailer bekeken....daar hebben ze bijvoorbeeld in chapter 7 al de mogelijkheid tot 6 ninpo's en ik zie daar al de beste wapens en moves.... allemaal dingen die ik pas in chapter 10 of 11 ofzo heb | |
Gamedemon | donderdag 22 juli 2004 @ 22:32 |
khad er steeds 4 op et einde ![]() | |
Fliepke | zaterdag 24 juli 2004 @ 14:31 |
ik heb ninja gaiden net voor het eerst in mn box geduwd, en damn wat is dit moeilijk ik ben meteen af in de eerste level ![]() | |
Rahl | zaterdag 24 juli 2004 @ 14:34 |
quote:w8 maar ![]() | |
HomerJ | zaterdag 24 juli 2004 @ 14:36 |
Omdat ik me aangemeld heb bij Live! krijg ik deze game gratis opgestuurd (tijdelijke actie) ![]() | |
Fliepke | zaterdag 24 juli 2004 @ 14:52 |
quote:Ja ik kan nu nog maar een paar minuten spelen en dan kom ik er vast pas weer aan in september, dus het laat het even op zich wachten ![]() | |
rockstah | zaterdag 24 juli 2004 @ 14:57 |
quote:wie niet ![]() | |
rockstah | zaterdag 24 juli 2004 @ 17:53 |
lees dit! | |
Deviant1nl | dinsdag 27 juli 2004 @ 17:49 |
quote:weer een echte lompe actie van microsoft. Maar voor de rest zijn ze wel ok ![]() | |
Gamedemon | woensdag 28 juli 2004 @ 00:06 |
khoef niet persee mee te doen met dat toernooi...als ik die update maar krijg ![]() | |
SqueaK | donderdag 29 juli 2004 @ 14:14 |
ik heb een probleempje.... ik zit heb net Spirit Doku gedood en zit nu wat verder in Palace Compound.... binnen zitten 8 van die rode dinosaur Fiends....die heb ik dood... nu moet ik ergens een beeldje van een raptor plaatsen, namelijk de Raptor-Deity of Sentiment... maar die heb ik niet.... ik lees nu in een walktrhough dat je die in chapter 6, the monastry moet hebben gekregen.... hoe los ik dit nu het beste op ? | |
SilverGun | vrijdag 6 augustus 2004 @ 10:19 |
Ik heb laatst nog een review van dit spelletje geschreven. Komt ie: Het eerste dat de speler zal opvallen bij aanvang van Ninja Gaiden is de soepelheid waarmee protagonist Ryu Hayabusa door de spelwereld gemanoeuvreerd wordt. De bewegingsmogelijkheden zijn talrijk en tonen grote gelijkenis met Sands of Time (de platformgame met de bekende prins in de hoofdrol). Daarin zit echter ook het verschil tussen de twee spellen; in Ninja Gaiden worden de omgevingen immers voornamelijk betrokken in de gevechten, terwijl die interactie in Prince of Persia hoofdzakelijk toegespitst is op het betere platformwerk. Ninja Gaiden valt nog beter te omschrijven als Soul Calibur, maar dan in een doorlopende, prachtig vormgegeven 3D wereld. Net als in die titel sluiten de sierlijke bewegingen naadloos op elkaar aan en speelt het gebruik van (opwaardeerbare) wapens een grote rol. Het samurai zwaard dat Ryu hanteert om zijn uitgemoorde clan te wreken is echter het voornaamste strijdmiddel. De aanvallen zijn eenvoudig uit te voeren, maar middels combinaties, subtiele variaties en het betrekken van muren en energie-eenheden van afgemaakte slechteriken in de uitvoering van speciale aanvallen, openbaart zich een enorm uitgebreid vechtsysteem. De buitengewoon hoge moeilijkheidsgraad heeft als positief gevolg dat er alles uit zal moeten worden gehaald wat er in zit. Neemt de speler het bijvoorbeeld even iets minder nauw met de verdediging, dan ligt hij binnen enkele seconden onder de virtuele zoden. Het spelen met de balans tussen aanvallen en verdedigen vormt het kernpunt van de gevechten. De actie voltrekt zich razendsnel maar blijft in de meeste gevallen overzichtelijk en anders kan de camera met een druk op de knop weer achter Ryu geplaatst worden. Wanneer de speler bedreven raakt in het uitschakelen van de telkens terugkerende groepjes vijanden, is verrukkelijke audiovisuele feedback de beloning. Die groepjes bestaan, afhankelijk van de gekozen moeilijkheidsgraad, uit drie tot zes schurken en zijn gezegend met een ongekende intelligentie voor een actiespel als Ninja Gaiden. Vijanden nauwlettend in de gaten blijven houden is daarom een must, aangezien het schatten van hun volgende acties nooit vervalt in het herkennen van patronen in de AI. Ze zijn prachtig vormgegeven en de bijbehorende karakteristieke manieren van vechten zijn zeer divers. Het assortiment aan wapens en bewegingen breidt zich steeds uit aangezien Ryu er meer leert, koopt en vindt door het spel heen. Het vechten blijft hierdoor het gehele spel lang boeien. De standbeelden waar de voortgang wordt opgeslagen, zijn niet altijd logisch geplaatst. Soms moet er nog een lange route vol pittige hindernissen worden afgelegd, vóórdat een taaie eindbaas wordt bereikt, terwijl andere vijandelijke ontmoetingen relatief eenvoudig voorbij te komen zijn met voorafgaand en naderhand een mogelijkheid tot saven. Over eindbazen gesproken: de eerste twee exemplaren behoren meteen tot de meest lastige. Mede hierdoor verloopt de moeilijkheidscurve niet als een gelijkmatig stijgende lijn, maar vertoont onregelmatige en onvoorspelbare pieken. Vlak na het begin van het spel komt de speler in aanraking met zo’n piek, die voor sommigen reden kan zijn om de controller voorgoed aan de kant te leggen. Dit heeft niets meer met een gezonde uitdaging te maken, maar komt simpelweg neer op een onevenwichtig uitgebalanceerd spelverloop. Spelelementen als schatkistjes met een nieuwe vaardigheid geschreven op een perkamentrol, de aanwezigheid van eindbazen en een lekkere over-the-top setting, lijken soms een ode aan actiespellen en RPG’s uit het 16-bit tijdperk te zijn. Ook de typische (on)logica waarmee dergelijke titels doorspekt zijn, is aanwezig in Ninja Gaiden. Zo wordt bijna als vanzelfsprekend verwacht dat de speler helende elixers opspaart voor een aankomende eindbaas en op de hoogte is van de L+R+Start+Back knoppencombinatie om snel te resetten. Dergelijke voorzorgsmaatregelen treffen en handigheidjes benutten, is welhaast vereist om frustratie tot beheersbare proporties te beperken. Dus niet alleen de moeilijkheid maakt duidelijk dat het spel op een ervaren publiek gericht is, ook de eigenaardige logica suggereert dat. Hoewel de oorzaak van falen nooit een fout is in het spelontwerp maar altijd neerkomt op de snelheid van de vijand en de traagheid van de speler, was een Easy mode wenselijk geweest om een groter publiek aan te spreken. Als Ninja Gaiden één ding duidelijk maakt dan is het wel dat ontwikkelaar Tecmo de capaciteiten heeft om een evenwichtig spelontwerp mogelijk te maken dat zowel nieuwkomers als meer ervaren spelers aanspreekt. Qua afwerking en in esthetisch opzicht kent Ninja Gaiden geen gelijke. FMV video’s, bewegingsanimaties en zelfs de meest onopvallende objecten zijn tot in de puntjes verzorgd en bevatten een stortvloed aan details. Enorm creatief talent is gaan zitten in de uitvoering van elk afzonderlijke aspect van het spel, met als uitschieter het ongeëvenaarde en magistraal uitgevoerde vechtsysteem. Nieuwelingen zullen wellicht moeite hebben met de onvergeeflijke aard van Ninja Gaiden, maar zoals maker Itagaki in een recent interview treffend reageerde op spelers die te kampen hebben met de hoge moeilijkheidsgraad: “Just fight instead of complaining”. 9/10 | |
SilverGun | zondag 8 augustus 2004 @ 16:48 |
Niemand op-, aanmerkingen, opbouwende kritiek of lofuitingen? ![]() | |
E_Motion | zondag 8 augustus 2004 @ 16:52 |
quote:Je zuigt. ![]() | |
rockstah | donderdag 12 augustus 2004 @ 19:07 |
ehm.. leuk maar waarom post je dat hier? en die smiley is echt te erg hoor ![]() | |
kepler | donderdag 12 augustus 2004 @ 22:25 |
opzich goede review, maar je gebruikt een beetje teveel 'moeilijke' woorden zeg maar. Het leest niet echt lekker weg. Ook zit er niet echt een structuur in de review, maar dat is misschien je stijl van schrijven ![]() En ook zit er geen duidelijke inleiding en conclusie aan het verhaal... ik ben trouwens ook weer begonnen met het laatste level ![]() ![]() ![]() tis echt moeilijk ![]() ![]() ![]() | |
SilverGun | vrijdag 13 augustus 2004 @ 09:28 |
quote:Het blijft lastig om de informatie op een andere manier over te brengen. Als het puur de moeilijke woorden zijn die de leesbaarheid in de weg zitten, ligt dat misschien meer aan het publiek dat de review leest dan aan mijn vaardigheid om een goedlopend verhaal te schrijven. No offence daarmee trouwens. quote:Elke alinea behandelt toch zeker een apart onderwerp en ik had het idee dat de opeenvolging daarvan ook vrij logisch is. Misschien bedoel je dat de graphics/sound/verhaal/gameplay/etc. structuur ontbreekt, zoals je die vaak ziet in reviews. Dat is opzettelijk gedaan, aangezien ik zo'n vaste structuur erg beperkend vind. In het geval van Ninja Gaiden is het bijvoorbeeld helemaal niet de moeite waard om te vertellen over het verhaal van het spel, aangezien dat er helemaal niet toe doet. Waarom zou je er dan een alinea aan wijden? Bovendien zijn geluid en graphics wel de twee laatste factoren die overbrengen hoe goed of slecht een spel is. Die twee zaken zitten altijd in een bepaalde context en maken deel uit van een groter geheel. Een goede review vertelt over dat Grote Geheel en de algemene indruk die het spel maakt. Daarin zul je nooit slagen wanneer je dat vaste structuurtje hanteert. quote:Oh, ik had zelf het gevoel dat het verhaal wel logisch werd begonnen en afgesloten. Hoe had je het liever gezien? In ieder geval bedankt voor je opmerkingen! | |
kepler | vrijdag 13 augustus 2004 @ 09:34 |
quote:tis niet dat ik die woorden niet snap, maar het haalt de snelheid weg uit het lezen zeg maar. Ik heb meer het idee dat als mensen op deze manier schrijven dat ze dan willen showen met hun woordenschat, no offence daarmee trouwens. Voor een schoolverslag, of een officiele brief is dit totaal niet erg. Maar voor een review die iedereen leest is het wel eens niet handig. quote:gewoon een duidelijke inleiding, over de vroegere delen van Ninja Gaiden en wat je doel is in het spel. En de conclusie met daarin uitgelegt waarom je het een 9.5 geeft maar dit gaat wel heel erg off-topic. Mail anders maar | |
rockstah | vrijdag 13 augustus 2004 @ 11:19 |
ff iets heel anders... de hurricane pack is uit ![]() hij is te downloaden door naar master ninja tournament te gaan en dan download content. de content is 2047 blocks en duurde bij mij ongeveer 3 minuuten om te downen. ookal heb ik hem nog lang niet uitgespeelt was ik te nieuwsgierig om hem te laten liggen. impressies komen eraan als ik zin heb. | |
kepler | vrijdag 13 augustus 2004 @ 11:33 |
quote:dan moet je hem nog een keer spelen toch? | |
rockstah | vrijdag 13 augustus 2004 @ 11:47 |
nu dus. je begint door naar master ninja tounement te gaan en daar ground #2 ofzo te kiezen. de tweede ronde van het master ninja tournement speelt zich dus daar af en je zit dus met een scoretabletje te spelen wat je combo's, hits, tijd en dat soort dingen optelt, is volgens mij ook krijgbaar in de orginele versie. je begint dus met een nunchaku en dragonsword. na het verslaan van de eerste white ninja's (op de plek waar eerst brown ninja's stonden, die zijn dus verdwenen) merkte ik meteen dat de actie idd een stuk sneller is geworden. maar ik scheen dus een van de weinigen te zijn. het is moeilijk uit te leggen maar de eerste keer dat ik met die ninja's vocht voelde mijn dragon sword als een nunchaku ![]() vlak erna vind je de intercept technigue. voor de mensen die nog steeds niet weten wat het inhoud. het gaat er dus om dat inplaats van dat je met de block knop ingedrukt staat te wachten op aanvallen je direct als de aanval komt block indrukt en daarna meteen je combo uitvoert. het is niet zo belachelijk moeilijk uit te voeren als counter was maar het kost wel wat oefenen. ik den dat van de 15 keer dat ik het gebruikt heb er 10 gelukt waren. dit alles ziet er erg flashy uit en maakt de actie nog veel sneller. ook als je op y drukt na het blocken krijg je een ultimate attack. over ultimate gesproken, hij is dus te krijgen door lang genoeg op y te drukken. er is dus geen essence voor nodig. ook handig in een kamertje met ninja's als je even een plekje kan vinden om lang genoeg op te laden, (omgeveer 2 secondes ofzo) kan je zo je ultimate attack op alledrie loslaten. in kisten waar eerst elixers in zaten zit nu yelow essence in, en ik ben net doodgegaan toen ik door drie white ninja's was ingesloten. het voelt dus weer helemaal fris aan en ik kan niet wachten tot ik de lunar vind. ik raad het iig aan. hoewel ik eerst maar eens de gewone campaign uit moet spelen. (ik zit pas in chap 7) [ Bericht 4% gewijzigd door rockstah op 14-08-2004 02:54:58 ] | |
rockstah | vrijdag 13 augustus 2004 @ 11:50 |
quote:jep, ik ga hem ook nog niet te ver spelen, je kon gewoon nog door met je oude savegames of een oud nieuw game kiezen. het voelt iig erg verfrissend aan. ik kan hem aanraden al is het alleen maar om even te proberen. | |
kepler | vrijdag 13 augustus 2004 @ 12:04 |
quote:supercool ![]() vanavond maar eens proberen dan ![]() | |
rockstah | vrijdag 13 augustus 2004 @ 16:22 |
goed, ben nu bij het eerste save punt, heb de lunar en ben net de kamer met de eeuwige respawnende ninja's in gegaan. en damn, dat was even schrikken. loop ik daar met mijn mijn stokje en zonder elixers de kamer binnen. word ik opeens overvallen door hordes black ninja's (ook wat witte). tijd om wat met de lunar te kloten dus. en oh boy, wat is het moeilijk. ze bleven maar komen en ik bleef maar combo'en en intercepten en springen als een dolle. heb het een minuutje ofzo uitgehouden maar uiteindelijk wisten de knal shurikens me te pakken, had geen health meer, sprong uit wanhoop het luik in en doodde de bat's voor wat health. en nadat ik wat bijgekomen was en naar mijn bijna lege healthbar keek gaf ik het op. maybe next time. je moet het echt meemaken. maar de lunar is echt geweldig. hij is vrij groot en raakt dus veel dingen. maar het beste eraan is de snelheid, ik vloog zo bliksemsnel heenenweer met dat ding dat ik nouwelijks tijd had om na te denken. het is moeilijk uit te leggen hoe hij precies werkt maar je moet er gewoon zelf mee gespeelt hebben. hoewel hij volgens mij alleen echt handig is in groep gevechten though, maar dat zullen we nog zien.. <edit> 2e keer geprobeert en zonder teveel moeite geslaagt. ik leer het iig snel. [ Bericht 4% gewijzigd door rockstah op 13-08-2004 16:28:08 ] | |
HAL9000S | vrijdag 13 augustus 2004 @ 16:25 |
Lunar?? | |
rockstah | vrijdag 13 augustus 2004 @ 16:31 |
quote:nieuw wapen in de DLC ![]() ![]() [ Bericht 24% gewijzigd door rockstah op 14-08-2004 03:04:57 ] | |
rockstah | zaterdag 14 augustus 2004 @ 03:03 |
het is echt extreem. proberen om zonder elixers, izuka drops of counter attacks te proberen langs 8 black ninja's te komen. ik ben er al wel achter dat de sleutel volgens mij het succesvol intercepten is. block je terwijl ze niet aanvallen, al is het maar zo snel dat je het niet eens ziet, is al genoeg voor de black ninja's om een grab move uit te voeren. dat houd dus in dat een je keel doorsnijd en vasthoud terwijl de ander tegelijkertijd een combo op je los laat. ik zie ook dat ik nu veel meer afhankelijk ben van bijv. de nunchaku's. werkt goed tegen max 2 black ninja's. en als ik er al voorbij kom heb je murai ook nog ![]() echt waar jullie moeten het proberen. | |
rockstah | zondag 15 augustus 2004 @ 15:05 |
[pimpin'] zit nu in chapter 2 ![]() ![]() [/pimpin] | |
Gamedemon | zondag 15 augustus 2004 @ 16:04 |
[pimpin] zit nu in chapter 8 ![]() ![]() [/pimpin] | |
rockstah | zondag 15 augustus 2004 @ 16:43 |
![]() | |
rockstah | zondag 15 augustus 2004 @ 16:45 |
klopt het trouwens dat die slaughterfish al in chap 7 zitten? | |
Gamedemon | zondag 15 augustus 2004 @ 16:51 |
als je die spookvis bedoelt..ja ![]() zodra je die skull key gaat pakken in die tempel na het gevecht met die grote dino skelet dan krijg je ze tegen over je ![]() | |
rockstah | zondag 15 augustus 2004 @ 17:05 |
heerlijk ![]() *door spelen gaat | |
Gamedemon | zondag 15 augustus 2004 @ 17:22 |
quote:wat jij zei | |
Gatts | maandag 16 augustus 2004 @ 00:23 |
quote:Ik heb dit beeldje ook gemist, kom ik net achter. Heeft dit gevolgen in het spel? Het lijkt me namelijk vreemd om dat beeldje toch terug te kunnen halen, aangezien de kerk kapot is. | |
Gamedemon | maandag 16 augustus 2004 @ 02:09 |
je kan terug lopen om dat beeldje te halen...hij staat naast de kluis die je moest open maken | |
Fegisje | maandag 16 augustus 2004 @ 16:32 |
Ik heb geen zin om te zoeken dus ik zal kort zijn.... Komt dit spel ook voor de Playstation ooit uit? ![]() | |
Gamedemon | maandag 16 augustus 2004 @ 17:32 |
quote:kijk naar de graphics...kijk naar je mooiste playstation spel...denk na of de PS2 het kan uitpoepen...denk nee...en je hebt je antwoord | |
rockstah | maandag 16 augustus 2004 @ 17:41 |
quote:team ninja heeft de gewoonte alleen voor de krachtigste console op de markt te werken, dus ik denk het niet. ![]() | |
Fegisje | maandag 16 augustus 2004 @ 18:10 |
behh... Ik ben heel blij met mijn ps2 :-) ik heb hem net! ![]() | |
Fegisje | maandag 16 augustus 2004 @ 18:11 |
quote:Tekken 4 vind ik er heel mooi uitzien.. En XIII ook! (dat laaste was een geintje ![]() ![]() | |
Gamedemon | maandag 16 augustus 2004 @ 23:49 |
lol net ff de rankings nagekeken van master ninja tournament 2...geen enkele nederlander ![]() ![]() | |
Gamedemon | dinsdag 17 augustus 2004 @ 23:03 |
chapter 15 aangekomen...de laatste ruk doe ik morgen...ik zie al tegen de enorme moeilijkheid die ik in de core ga tegenkomen op...word rete lastig | |
Strolie75 | woensdag 18 augustus 2004 @ 07:38 |
Ik heb gister die Hurricane pack voor Ninja Gaiden gedownload. Hoe activeer ik die? Gewoon een nieuwe game beginnen? | |
kepler | woensdag 18 augustus 2004 @ 10:24 |
quote:volgens mij kan je als Nederlander helemaal niet meedoen aan dat tournament. Had te maken met de wetgeving hiero. Je kan prijzen winnen ofzo, en dat maakt het gelijk ingewikkeld. Zo mag Belgie ook niet meedoen | |
rockstah | woensdag 18 augustus 2004 @ 13:16 |
quote:naar master ninja tournament gaan en dan master ninja tournement ---> ground #2 kiezen. | |
Gamedemon | woensdag 18 augustus 2004 @ 21:34 |
quote:Maakt niet uit ik mag me Master ninja noemen nu ik de hurricane pack heb uitgespeeld! ![]() "i am the pwnage, bitches" | |
rockstah | woensdag 18 augustus 2004 @ 21:38 |
quote:als je je kon inschrijven had je nu een extreem leet master ninja tournement T-shirt gehad ![]() maar kon je wel je score uploaden aan het eind? [ Bericht 0% gewijzigd door rockstah op 18-08-2004 22:28:25 ] | |
Gamedemon | woensdag 18 augustus 2004 @ 21:51 |
quote:ja...krijg ik dan Tshirt? ![]() ![]() | |
Gatts | donderdag 19 augustus 2004 @ 21:40 |
Ik zit met een vraagje. Het viel me namelijk op dat de vigoorian flails het enige wapen is dat op het einde van het spel nog geel was (rest was blauw omdat het volledig upgraded was). Weet iemand of de vigoorian flail na level 2 verder geupgrade kan worden? Misschien in combinatie met het overgbleven ore uit de ice/flame caverns? Bedoel had op het einde ook 2 stukken iron ore waar ik megod niet mee wist wat te doen. Ze zullen er toch niks voor de gein ingestopt hebben ofzo? | |
Gamedemon | donderdag 19 augustus 2004 @ 21:49 |
nope zover ik weet is level 2 et max | |
Notorious_Roy | donderdag 19 augustus 2004 @ 22:47 |
Ik heb besloten om Ninja Gaiden toch nog maar een keer te gaan proberen ooit. De eerst volgende rustige periode is voor NG ![]() ![]() | |
Gatts | donderdag 19 augustus 2004 @ 23:06 |
Word dat nieuwe wapen(lunar) blauw of geel nadat ie level 3 is geworden? | |
Gamedemon | vrijdag 20 augustus 2004 @ 10:17 |
quote:Noot ...serieus...ik raad het je af om gelijk de hurricane pack te doen...je haalt level 1 waarschijnlijk niet als je ninja gaiden gewoon al te moeilijk vind...je krijgt gelijk die black spider ninja's voor je neus die van die explosieve shurikans gooien...en veel tegelijk....laat staan de rest van et spel... doe eerst het orgineel ....ik had heel veel moeite met de hurricane pack terwijl ik nu ninja gaiden gewoon uitspeel zonder dood te gaan | |
rockstah | vrijdag 20 augustus 2004 @ 13:37 |
quote:*kuch* ![]() chapter 4 hier. en ik zit in gewoon ninja gaiden pas in chap 7. tis echt wel te doen hoor. | |
Gamedemon | vrijdag 20 augustus 2004 @ 13:56 |
quote:en ik heb de hurricane pack uitgespeeld en weet wat je te wachten staat | |
Notorious_Roy | vrijdag 20 augustus 2004 @ 14:16 |
Whahaha, tis inderdaad wel erg moeilijk nu ![]() | |
Gamedemon | vrijdag 20 augustus 2004 @ 14:17 |
als alles goed gaat krijg ik een master ninja T-shirt opgestuurd ![]() ik ga straks ff verder met ninja gaiden op very hard uitspelen ![]() | |
rockstah | vrijdag 20 augustus 2004 @ 14:21 |
dat krijg je alleen als je je ingeschreven had voor het master ninja tournamen, en dat kan hier niet ![]() | |
Gamedemon | woensdag 8 september 2004 @ 23:40 |
NINJA GAIDEN HURRICANE PACK 2 KOMT 27 SEPTEMBER VAN 2004 !! HOOAH! RYU HAYBUSA WILL APPEAR IN A NEVER SEEN BEFORE BATTLE STAGE!!!! OMG ik weet wat ik de 27ste ga doen! ninja gaiden nog een keer uitspelen! | |
engessa | donderdag 9 september 2004 @ 14:17 |
quote:Eerst Ninja Gaiden gewoon en met Hurricane Pack 1 (als ik mijn tegoedbon nog kan gebruiken) uitspelen ![]() | |
BDisOKE | zaterdag 11 september 2004 @ 15:53 |
Maat van me heeft me wat nieuwe technieken laten zien. Haal nu veel meer escences (of hoe je het ook schrijft) binnen, en meer van die special.//turbo moves. ![]() super spel!!! | |
Gamedemon | zaterdag 11 september 2004 @ 16:32 |
quote:Ultimate moves!! | |
tongytongylickylicky | woensdag 15 september 2004 @ 18:35 |
damn...ben ik nou zo lomp ik kom niet eens langs eindbaas 1 :S | |
rockstah | woensdag 15 september 2004 @ 19:36 |
die is ook best lastig... | |
tongytongylickylicky | woensdag 15 september 2004 @ 20:14 |
quote:tips ![]() ben nu al 2 uur bezig | |
BDisOKE | woensdag 15 september 2004 @ 20:58 |
laat hem naar je toe komen. Wacht rustig bij de muur. Spring net voor hij aan gaat vallen tegen de muur op. Kom neer met y (geel( en ram hem op zijn knar. En dat keer 15 ofzo. ![]() | |
rockstah | woensdag 15 september 2004 @ 21:10 |
dat is de cheap ass manier ja. gebruik ik ook altijd ![]() | |
BDisOKE | woensdag 15 september 2004 @ 21:49 |
wat is de diehard manier dan? face to face vechten? ![]() | |
tongytongylickylicky | woensdag 15 september 2004 @ 23:25 |
het is gelukt tnx peeps | |
Gamedemon | maandag 27 september 2004 @ 21:40 |
De update is er ![]() | |
gijsje79 | dinsdag 28 september 2004 @ 07:52 |
quote:Is het wat? Ik speel hem eigenlijk niet eens meer, ben opgehouden in chapter 8. ![]() | |
HomerJ | dinsdag 28 september 2004 @ 19:13 |
Ninja Gaiden binnen ![]() Alleen ik zit vast, wie kan me helpen? | |
Gamedemon | dinsdag 28 september 2004 @ 21:50 |
quote:eerst het orgineel uitspelen mijn padawan....anders trek je die updates niet | |
gijsje79 | woensdag 29 september 2004 @ 13:14 |
quote:Dus geen update voor mij. ![]() | |
BDisOKE | woensdag 29 september 2004 @ 13:28 |
quote:Misschien handig om te vertellen waar je vast zit? ![]() | |
peristilius | woensdag 29 september 2004 @ 16:28 |
Okee ik zit in chapter 7 en ik zit bij een of ander onderwater gebeuren, nu moet ik een of andere lift zien te activeren, hoe doe ik dit? | |
peristilius | woensdag 29 september 2004 @ 18:08 |
Laat maar, ben ondertussen al bij chapter 9 ![]() | |
Gamedemon | woensdag 29 september 2004 @ 18:47 |
je bent al verder dan die huilie van een Rahl ![]() | |
Muaddib10191 | woensdag 29 september 2004 @ 18:54 |
Hurrican Pack 2 is VET!!!!! | |
Gamedemon | woensdag 29 september 2004 @ 19:21 |
vet en vet moeilijk ![]() | |
peristilius | woensdag 29 september 2004 @ 19:27 |
quote:Ik heb m ook al 3 dagen ![]() | |
Muaddib10191 | woensdag 29 september 2004 @ 19:35 |
Niet te geloven zo moeilijk... heb het spel 2 x op normal uitgespeeld, alle 50 scarabs alle lotg en alle lottg.. maar kom bij hurricane pack 2 nog niet eens langs die tweede serie pupkes (die paarse) ik haal de eerste wel, black shadow ninja's en white ninja's.. Iemand een tip om langs die tweede zonder kleerscheuren te komen, behalve veul springen en hard wegrennen?? | |
Muaddib10191 | donderdag 30 september 2004 @ 14:55 |
Kom op iemand heeft toch wel een tip.. - manier van bewegen - best weapon used - best combo used een overzichtje van alle vijanden en een lijstje zoals hierboven zou meesterlijk zijn!! | |
Muaddib10191 | woensdag 6 oktober 2004 @ 14:33 |
ok jullie kunnen het dus gewoon niet. | |
Muaddib10191 | maandag 18 oktober 2004 @ 09:27 |
Prutsers | |
Gamedemon | maandag 18 oktober 2004 @ 12:24 |
doed stfu...ik ben de ninja gaiden guru hier... manier van bewegen : zo weinig mogelijk stil staan..zo veel mogelijk gebruik maken van die nieuwe block techniek als je toch stil staat Best weapon : in het begin toch de dragon sword,volgens mij had je ook izuna drop vanaf het begin...das dan x y x x x y , die helpt goed tegen groepjes vijanden aangezien je de vijand op de grond knalt en soms wat andere meeneemt die je na kan steken Best combo , tsja met de staf was het volgens mij x y x x x dan houd je afstand van die andere mensen...maar dit moet puur op gevoel gaan...welke combo jij dus het lekkerst vind , en met het zwaard doe ik de izuna drop zo veel mogelijk x y x x x y en zodra je explosive shurkens hebt dan heb je die oneindig, je kan blijven gooien...is vooral in het begin makkelijk...werkt niet meer bij chapter 4 | |
HomerJ | maandag 18 oktober 2004 @ 20:13 |
Kut spel ![]() ![]() | |
Muaddib10191 | donderdag 21 oktober 2004 @ 11:07 |
terug brengen naar de winkel dan... ik vind het een hoerige kut update die hele hurricane pack 2.. Die gaat me nog controllers kosten.. | |
numero_uno | donderdag 21 oktober 2004 @ 13:54 |
doe mij maar dat barbarenzwaard dat grote goude en dan helemaal upgraden ![]() | |
Ron.666 | zaterdag 23 oktober 2004 @ 23:19 |
Iemand ooit al eens een 550-hit combo gehaald? Hier wel een gek: http://67.19.54.116/~calvinki/wormsmaxcombo.zip Maar volgens mij kan dit helemaal niet. toch? meer filmpjes op http://www.geocities.com/ArcticInferno/NinjaGaidenVideos.html | |
Gamedemon | zondag 24 oktober 2004 @ 13:45 |
180 combo ofzo was me hoogste | |
Kiff | vrijdag 29 oktober 2004 @ 09:58 |
Het verste dat ik nu ben met Ninja Gaiden is bij een stelletje Fiends in de achtertuin van het klooster (level 5), maar wat ik me afvraag. Zijn er een vast aantal van die zwarte ninja's in level 4? Ze verschijnen op de meest vreemde plekken en elke keer op andere plekken als ik het level opnieuw speel. | |
Rodie83 | vrijdag 29 oktober 2004 @ 10:11 |
quote:Dat is niet het geval. Je hebt plekken waar vijanden eenmalig verschijnen, op andere plekken worden vijanden gerespawnt. Dit geld voor Black Ninja's, maar ook voor simpele fiends. | |
Kiff | vrijdag 29 oktober 2004 @ 10:33 |
Aha, ok. Ik dacht even dat de Black Ninja's in level 4 als een soort random door het level verdeelde 'eindvijand' fungeerden en dat er misschien een vast aantal van verslagen moest worden. | |
Rodie83 | vrijdag 29 oktober 2004 @ 10:41 |
quote:Level 4 is geloof ik een aantal grote fiends en daarachteraan een grote octopus, maar ik kan het mis hebben. | |
Kiff | vrijdag 29 oktober 2004 @ 13:16 |
Dat heb je mis, want ik ben in level 5 en heb nog nooit een fiend verslagen en nog nooit een octopus gezien.... | |
Rodie83 | vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:20 |
quote:Ghehehe dan zie je die vanzelf wel komen ![]() Maar wat was dan de baas van chapter 4? | |
rockstah | vrijdag 29 oktober 2004 @ 17:59 |
quote:chap 4 heeft geen baas, die eindigt gewoon als je han's bar inloopt. | |
Cleverkidr | zaterdag 30 oktober 2004 @ 14:45 |
Zo, gisteravond een octopus geslacht. Wel al m'n energie en dat rode spulletje op... binnenkort maar eens opnieuw doen, want da's volgens mij wel de manier om dit spel te spelen. Leveltje rustig verkennen, zorgen dat je niet dood gaat en zoveel mogelijk te weten komt en vervolgens opnieuw beginnen met een serieuze poging. | |
Kiff | zaterdag 30 oktober 2004 @ 14:49 |
Damn, stond Cleverkidr hier nog ingelogd.... irritant ![]() Vorige post wilde ik dus posten, nog maar een keer voor de duidelijkheid. Zo, gisteravond een octopus geslacht. Wel al m'n energie en dat rode spulletje op... binnenkort maar eens opnieuw doen, want da's volgens mij wel de manier om dit spel te spelen. Leveltje rustig verkennen, zorgen dat je niet dood gaat en zoveel mogelijk te weten komt en vervolgens opnieuw beginnen met een serieuze poging. | |
rockstah | zaterdag 30 oktober 2004 @ 21:14 |
nog moeite gahad met die black spider clan ninja's? | |
HomerJ | zaterdag 30 oktober 2004 @ 21:33 |
Als ik chapter 5 uitspeel loopt hij steeds vast ![]() ![]() | |
truSteh | zaterdag 30 oktober 2004 @ 21:34 |
Ik heb het spel net, maar zit al vast bij die gast met lang wit haar en zo'n vaag ding waar ie flink mee zwaait ![]() ![]() ![]() | |
rockstah | zaterdag 30 oktober 2004 @ 22:43 |
quote:moeilijk doen of de hele tijd van de muur af springen + Y | |
kepler | zondag 31 oktober 2004 @ 01:27 |
quote:omruilen... | |
HomerJ | zondag 31 oktober 2004 @ 11:16 |
Ik kreeg hem bij die Kurt Nitro actie..... | |
rockstah | zondag 31 oktober 2004 @ 11:17 |
aanklagen.... | |
truSteh | zondag 31 oktober 2004 @ 11:29 |
lens van je dvd-speler in je xbox misschien schoonmaken? die blijkt heel snel vies te zijn en krijg je die problemen @rockstah, ik ga het maar weer eens proberen ![]() | |
Gamedemon | maandag 1 november 2004 @ 01:27 |
quote:die mongool heeft zen disc tegen de muur aangegooit...dat vertelt hij er niet bij | |
gijsje79 | maandag 1 november 2004 @ 07:06 |
quote: ![]() ![]() | |
Gamedemon | maandag 1 november 2004 @ 10:50 |
quote:ja serieus vertelde hij laatst op live...hij vond chapter 4 zo frustrerend dat hij de disc gebruikte als shuriken tegen de muur | |
Rodie83 | maandag 1 november 2004 @ 11:14 |
quote:Ook dat je chapter 4 als zo frustrerend vind ![]() | |
HomerJ | maandag 1 november 2004 @ 17:01 |
quote:Ik vond het niet echt moeilijk maar ik had een hekel aan die kut Respawn Ninja's. 3x dezelfde verslaan kan ik wel maar 9x . Kut respawn dinges ![]() | |
kepler | maandag 1 november 2004 @ 17:03 |
quote:van het pad ![]() daar heb je toch je controller voor? ![]() | |
gijsje79 | maandag 1 november 2004 @ 17:25 |
quote:Daarom ben ik met het spel gestopt. Ben tot aan chapter 8 gekomen. ![]() | |
Kiff | dinsdag 16 november 2004 @ 14:04 |
Ik ben nu ver in level 6. Verste poging was tot en met een zooi nieuwe monsters, net na het verkrijgen van een nieuw wapen, een soort nunchaku's met messen er aan. Binnenkort kom ik zeker weten verder... ben benieuwd waar level 7 begint! | |
jercovski | dinsdag 16 november 2004 @ 20:23 |
*ook eindelijk heeft* 10 euro van rockstah ![]() | |
Kiff | donderdag 18 november 2004 @ 15:10 |
Inmiddels voor het eerst die skeletdraak verslagen. Binnenkort even overdoen voor een betere poging. Ik geloof dat level 7 daarna begint. Weet iemand hoeveel levels Ninja Gaiden heeft? En weet iemand of er een volgend Ninja Gaiden deel in de maak is? | |
IJsmuts | donderdag 18 november 2004 @ 15:22 |
quote:15 of 16 levels, dus je moet nog ff. en er zal vast wel een 2e in de maak zijn. | |
Kiff | donderdag 18 november 2004 @ 15:52 |
Ik zit nu in level 7 en heb nog maar 1 zo'n ninpo bolletje onder mijn energiemeter. Ik heb er vast een paar gemist? Iemand die weet hoeveel ik er al had kunnen hebben? | |
plakplaatje | donderdag 18 november 2004 @ 16:16 |
Deel 2 nog niks over gehoort,wel gaat de ronde dat een neiuwe versie van Ninja Gaiden zal worden uitgebracht met de upgades erbij. Mensen die X-Box live hebben kunnen de boosterpack downloaden,etc. Degene die geen live hebben missen dus een hoop extra,vandaar dat er waarschijnlijk een 2e versie zal worden uitgebracht met de booster updates inclusief. ![]() | |
Kiff | donderdag 18 november 2004 @ 17:44 |
Zo lang ik de gewone versie nog niet heb uitgespeeld heb ik geen behoefte aan de Live versie. Voorlopig nog uitdaging genoeg lijkt me. En daarna bestaat er nog een 'hard' modus, die ik waarschijnlijk al nooit zal uitspelen.... M'n 2 maanden gratis live trial bewaar ik nog maar even.. | |
rockstah | donderdag 18 november 2004 @ 17:46 |
quote:2 als het goed is, maar ik kan me vergissen. Het zouden er ook 3 of 4 kunnen zijn. Weet het niet meer precies omdat ik het spel verkocht heb, maar iig niet 1. | |
jercovski | dinsdag 23 november 2004 @ 14:41 |
ik had na chapter 4 al 2 ninpo dingesen | |
Kiff | dinsdag 23 november 2004 @ 15:41 |
quote:ik dacht al dat ik ergens in chapter 4 er een keer eentje had opgepikt. Later opnieuw gespeeld en gemist dus. Ik zit nu in level 7 en heb er 2 (na verslaan van skeletdraak krijg je er eentje bij). | |
jercovski | dinsdag 23 november 2004 @ 21:14 |
ik zit in chapter 7 heb nu 3... maark vind die maces in red room irri worden... | |
Gamedemon | dinsdag 23 november 2004 @ 21:21 |
quote:die maces kan je zachter laten zwaaien...als je goed kijkt zie je een blauwbolletje op de scharnieren waar dat ding aan hangt...schiet daar op en die mace gaat slow mo | |
jercovski | dinsdag 23 november 2004 @ 22:15 |
quote:y had ik gezien maar is maar hele eefjes, heeft dus nie zoveel zin ![]() | |
Kiff | dinsdag 23 november 2004 @ 22:28 |
tot daar ben ik ook gekomen, vanavond eens proberen daar voorbij te komen. Nog geen idee wat daar nou precies de bedoeling is... | |
kepler | dinsdag 23 november 2004 @ 23:32 |
quote:toen ben ik met mijn controller gaan gooien ![]() dat was echt irritant.... | |
Muaddib10191 | dinsdag 23 november 2004 @ 23:57 |
999 hit combo, maar daarna telt ie niet verder :S het is te doen met de nunchakus. Heb het ook maar gezien op een filmpje, als jullie willen kan ik de link wel opzoeken, je moet hem met torrents donwloaden. | |
jercovski | donderdag 25 november 2004 @ 17:03 |
![]() ![]() | |
Kiff | vrijdag 26 november 2004 @ 11:42 |
Gisteravond die roze feeks verslagen en gelijk doorgestoomd naar level 9. Level 8 was in ieder geval niet moeilijk. Ik heb nu het zwaard 1 keer geupgrade, 3 ninpo's, een ge-upgrade vigoorian flail (of hoe heet zo'n ding ook alweer?), de fiend hakker (weet niet hoe het heet) (nog niet nodig gehad). Die roze feeks heb ik vijf keer geprobeerd, totaal mislukte pogingen, totdat ik de zesde keer in de gaten kreeg hoe simpel het eigenlijk is, als je maar weet hoe je haar aan moet pakken. (maar da's eigenlijk bij al die eindvijanden zo, tot nu toe). Hopelijk kom ik er vandaag nog even aan toe om wat verder te spelen, want in die loods in level 9 gaf ik het vannacht op. Nog steeds ben ik van mening dat dit het beste spel ooit is. Er zijn mensen die denken dat Halo leuker, of beter is. Ik kan het me niet voorstellen eerlijk gezegd....! | |
Rodie83 | vrijdag 26 november 2004 @ 17:01 |
Klopt, dit is nog steeds een van de vetste spellen die ik ooit heb gespeeld, zo niet de beste ![]() | |
Kiff | vrijdag 26 november 2004 @ 19:26 |
Zojuist tot aan die van een toren schietende troopers gekomen... het lijkt vooralsnog ondoenlijk.... maar ik weet dat het mogelijk is! Oefening baart Ninja skills, zullen we maar zeggen ![]() | |
plakplaatje | zaterdag 27 november 2004 @ 03:45 |
Lekker hoor, nadat je het spel uit hebt gespeelt en je gaat weer opnieuw met de savegame door vanaf het begin......krijg je bij level 13 de Dark Dragon Blade. ![]() De DABILAHRO (grote gouden zwaard) is lekker,vind het lekkerder om mee te spelen dan de dragon blade. Maar de Dark dragon blade.....sjeezus,3 hakken en de meeste gewone tegenstanders gaan al liggen op verliezen hun koppie erbij ![]() Vond de special ervan niet zo flitsend,wat wel erg cool is is de laatste slag,daarbij draait Ryu om met rug naar tegenstander en steekt met het zwaard de tegenstander naar achter. Meest stylevolste special vind ik toch van de Kitetsu,op het einde splits het zwaard zich in 2en en gaat ryu door met een flurry van hakken met beide zwaarden. ![]() | |
Gamedemon | zaterdag 27 november 2004 @ 07:57 |
quote:tip : laat die troopers maar schieten...schiet gewoon die shotels weg...das makkelijker...en als ze weg zijn zijn die troopers er ook niet meer...en die rakketten van hun kan je uit de lucht schieten met een pijl | |
Dskedar | zaterdag 27 november 2004 @ 17:29 |
kut spel. telkens loopt ie vast bij zo'n eindbaas. dan zegt ie dat de disc vuil is. dus ik had de disc omgeruild, doet ie het nog steeds niet. toen had ik alle savefiles verwijderd en nog een keer gespeeld. toen deed ie het alweer niet. dus toen belde ik zo'n hulplijn en zo'n gast zij dat ik mn xbox wel kon inruilen. dat had ik gedaan maar nu doet ie het nog steeds niet! ninja gaiden ligt nu dus weg te rotten in mijn kast. | |
Kiff | zaterdag 27 november 2004 @ 18:53 |
quote:Kun je de volgende keer svp die spoilertags gebruiken. Ik heb niet om de oplossing gevraagd.... daar was ik liever zelf achtergekomen. | |
rijkv | zondag 5 december 2004 @ 17:54 |
Ik heb hem net gekocht, ik zit al vast bij de eerste boss. | |
rijkv | zondag 5 december 2004 @ 18:01 |
Ik word helemaal fucking gek van die boss aan het einde van het eerste chapter/level. Ik ben zo'n noob ![]() | |
Gamedemon | zondag 5 december 2004 @ 18:02 |
quote:lol dat begint goed... tips voor de eerste eindbaas....ren tegen de muur op en druk Y...wel zorgen dat hij dicht bij genoeg staat...herhaal deze aktie tot hij dood is...het kan makkelijk zonder 1 keer geraakt te worden op die manier | |
rijkv | zondag 5 december 2004 @ 18:40 |
quote:Blegh, maar als ik hem sla dan krijg ik twee klappen met die nunchakus en dan stormt ie op me af. ik kan die afstormingen niet blokken thx btw | |
jercovski | maandag 6 december 2004 @ 13:36 |
quote:telkens weg rollen, en wallruns maken om hem af te schudden, niet over em heen springen dan veegt ie je uit de lucht, als je in een hoekje op hem wacht en dubbel walljumped dan Y doe je redelijk damage en je stunned em tijdelijk, snel wegrollen en springen en weer in een hoekje wachten, is beetje cheap maar wel het beste, je kan em ook blokke, combos maken van maximaal 4 hits en wegrollen van zijn charge.... moeilijk maar wel mogelijk | |
rijkv | maandag 6 december 2004 @ 16:45 |
Hoe gebruik je ninpo bij die samuraihorsemen. (heb net Murasai(?) verslagen, met dank aan jullie) | |
jercovski | zaterdag 11 december 2004 @ 16:31 |
bij de horsemen moet je gwoon naar voren springen en Y dan chop je ze zo van hun paarden daarna ist easy | |
Gamedemon | zaterdag 11 december 2004 @ 18:37 |
quote: | |
Kiff | zondag 12 december 2004 @ 14:56 |
Ik ben nu nog ergens aan het einde van level 10 geloof ik. Hopelijk kom ik er deze week nog even aan toe om een leveltje verder te bikkelen! | |
Gamedemon | maandag 20 december 2004 @ 02:21 |
zijn er nog mensen geintreseerd in een filmpje van hoe je door die Skelet zombie gebeuren heenkomt bij het stuk waarbij je over zo'n pad moet gaan met slingerende maces? ik ben daar nu net weer aangekomen en ik zou het kunnen cappen | |
BDisOKE | maandag 20 december 2004 @ 02:22 |
Kan nooit kwaad toch? ![]() | |
Gamedemon | maandag 20 december 2004 @ 02:28 |
dan moet er dus wel intresse in zijn anders ist teveel werk | |
Kiff | maandag 20 december 2004 @ 17:33 |
quote:Uh, ik ben nu rond aan het zwemmen in level 11. De beschrijving komt me niet bekend voor, dus zal het wel in een later level zijn. In spoilers heb ik geen zin. Ergo, geen behoefte. | |
HomerJ | maandag 20 december 2004 @ 17:43 |
Uitgespeeld ![]() *Trots is ![]() | |
Gamedemon | maandag 20 december 2004 @ 18:40 |
quote:chapter 6... | |
Kiff | maandag 20 december 2004 @ 22:50 |
quote:In dat geval zou ik het wel kijken, om eens te zien hoe een ander dat aanpakt :-) | |
Gamedemon | maandag 20 december 2004 @ 23:06 |
op een uiterst 1337 manier...maar ik wil weten of er meer dan 1 persoon geintreseerd is...anders doe ik et niet | |
Kiff | dinsdag 21 december 2004 @ 13:49 |
Gisteravond tot in chapter 12 gespeeld! Maar later nog maar even die eindvijand van 11 opnieuw doen, want de eerste serieuze geslaagde poging kostte me 8 kleine flesjes en 5 grote flesjes. Nu ik weet hoe het moet, denk ik dat het ook wel met 3 a 4 kleine flesjes te doen zal zijn. | |
rockstah | dinsdag 21 december 2004 @ 13:54 |
quote:*meld het is sowieso leuk om te zien. | |
rijkv | zondag 6 februari 2005 @ 10:39 |
Aargh, kzit vast in dat domme luchtship | |
Dskedar | zondag 6 februari 2005 @ 10:57 |
dat is het simpelste level uit het hele spel ![]() | |
rijkv | zondag 6 februari 2005 @ 15:51 |
afgezien van die bolle teringlijer aan t eind | |
Ghandixx | zondag 6 februari 2005 @ 16:00 |
Die baas is een van de makkelijkste. In het begin schiet 'ie niet zo snel dus kan je gewoon rondrennen en springen. Als 'ie dan z'n gun gaat opladen moet je snel naar hem toe lopen en hem slaan, wegrollen en slaan, enz. Als je hem redelijk wat damage hebt aangedaan gaat 'ie sneller schieten en is het moeilijker om hem te ontwijken. Daarom gebruik ik daar alijd wat ninpo's terwijl 'ie schiet (als je die gebruikt kan 'ie je geen damage aan doen) en als 'ie dan weer z'n gun gaat opladen moet je weer slaan. Zo moeilijk is 'ie niet. | |
Kremers | zondag 6 februari 2005 @ 16:37 |
Ah, dat wou ik net ff weten ![]() ![]() Begin al wat beter te worden, die eerste baas echt giga lang over gedaan, maar dat krijg je, als je de besturing niet echt goed doorneemt, met name het stukje over ontwijken ![]() | |
Rodie83 | zondag 6 februari 2005 @ 16:50 |
quote:Das het coole, dat je steeds beter wordt in het spelen zelf. Toppertje van een game en guess what: je mag nog iets van 11 chapters ![]() ik heb hem al uitgespeeld, godzijdank ![]() | |
rijkv | zondag 6 februari 2005 @ 17:41 |
lol, ben inmiddels bij chapter 4 mar nog geen idee wat een ninpo is. | |
IJsmuts | maandag 7 februari 2005 @ 10:34 |
quote:nimpo is VETTE SHIT!! | |
Gamedemon | maandag 7 februari 2005 @ 12:14 |
quote:nimpo zijn een soort van magic spells , als het goed is heb je de art of fire wheels nu al , die activeer je met B + Y | |
Mr.Noodle | zaterdag 19 februari 2005 @ 16:15 |
Speciaal, voor C4pib4r.... hier moet je met Ninja Gaiden vraagjes zijn... ![]() En blijf uit de GAM [SC].. ![]() | |
capibar | zaterdag 19 februari 2005 @ 16:18 |
quote:IK KAN ALMA NIET VERSLAAN, AAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!! ik heb 1 ninpo over, en 2 life elixers, en eentje die je levensbalk weer helemaal vult... | |
capibar | zaterdag 19 februari 2005 @ 16:19 |
ohja, ik gebruik de vigorian flail.... | |
roxny | zaterdag 19 februari 2005 @ 19:20 |
quote:is dat die eindbaas die bij de intro door de ruiten heen komt vliegen?... zo ja... daar moet je heel veel gedult bij hebben.. bij de roze ballen met je blijfen rond rennen en waneer ze pilaren gooid steeds naar links en rechts springen... waneer ze die dan heeft gegooit doet ze 2 sec niets.. dan moet je dus springen en Y indrukken... met vigorian is het het makkelijkst (maar dat is mijn mening) btw je heb nog wel erg weinig over zeg :S .... die ninpa kun je het beste als inferno gebruiken waneer ze het dichst bij je staat ... of als ze weer met dingen wilt gooien | |
capibar | zaterdag 19 februari 2005 @ 19:51 |
quote:yup, en het lukt me zelfs met jouw methode niet om verder dan één achtste van haar levensbalk te komen... ![]() | |
roxny | zaterdag 19 februari 2005 @ 21:27 |
quote:oke.. hier had ik ook last van bij een vriend van me... nou goed dit is mischien wat lastig om uit te leggen... nog voor dat je naar de eindbaast gaat moet je even terug naar het argief... waar je ook je eerste in Incendiary Shuriken vond... in de kamer zitten steeds 2 floater fients en ik dacht 4 zombies... als je al deze 60 dood komt er een kist te voorschijn met een spirit of the devil hierdoor mag je 1 ninpo een level hoger maken. natuurlijk is het niet makkelijk om die 60 gewoon te doden dus kun je het hetbeste zo doen... als je die kamer binnen komt moet je naar boven gaan waar die wereldbol ook staat... daar komen geen zombies en fiends... maar als je net buiten die ruimte gaat staan kan je fieds lokken als die 2 vliegende er zijn met je snel naar binnen lopen.. omdat ze vliegen kunnen ze niet bij je komen omdat het plavon zo laag zit.. maar je kunt wel jouw Windmill Shuriken gebruiken om ze af te maken.... na een stuk of 20 -30 hoef je nog alleen de zombies beneden te doden die niet zo moeilijk zijn... terwijl je de fiends dood moet je even opletten of ze een rode escense geven want daarmee krijgt je ninpo bar weer wat voller mee natuurlijk. | |
capibar | zaterdag 19 februari 2005 @ 22:03 |
quote:die methode heb ik ook al eens gelezen, maar met zo'n nieuw ninpo ding erbij zijn ze nog niet allemaal vol... | |
Gamedemon | zaterdag 19 februari 2005 @ 22:42 |
je moet die Vlails niet gebruiken voor alma maf, gewoon je dragon sword | |
capibar | zaterdag 19 februari 2005 @ 22:49 |
quote:die van mij zit nogsteeds op het eerste level, dan ook? (hoe moet je je zwaard eigenlijk upgraden ![]() | |
rockstah | zondag 20 februari 2005 @ 00:14 |
![]() Bij de blacksmith in Maramusa's shop mischien? | |
capibar | zondag 20 februari 2005 @ 00:31 |
quote:ja dat zal wel, ik ben die gast al tijden niet meer tegen gekomen... check je e-mail eensch by the weg | |
roxny | zondag 20 februari 2005 @ 01:36 |
quote:klopt.... maar als je die fiends dood krijg je meestal ook escence erbij... en dan moet je gewoon het geluk hebben dat het een rode is.... ik kreeg er toen 3 bij dus... | |
Gamedemon | zondag 20 februari 2005 @ 02:12 |
quote:die kom je iedere chapter tegen... tis dat beeld met die man met die stok... | |
capibar | zondag 20 februari 2005 @ 12:51 |
quote:dat klopt ja, maar aan het eind van chapter 7 kan je niet meer terug... | |
roxny | zondag 20 februari 2005 @ 14:05 |
quote:ik denk dat het eraan ligt welke je zelf beter kunt besturen en welk level bijde wapens zitten... zwaard vond ik zelf net iets moeilijker maar verslog haar er ook wel mee ja ![]() | |
capibar | zondag 20 februari 2005 @ 15:06 |
ik gebruik nu gewoon de vlails, het is me vannochtend gelukt om haar bijna dood te krijgen, maar dan komt ze weer met zo'n bubbel aanval ![]() | |
capibar | zondag 20 februari 2005 @ 19:01 |
jaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! ik heb haar eindelijk verslagen!!! ![]() ![]() ![]() | |
roxny | zondag 20 februari 2005 @ 23:05 |
quote:jeuj ![]() | |
capibar | zondag 20 februari 2005 @ 23:30 |
quote:vigorian vlail, maar ik ben 1 savepoint teruggegaan om daar extra potions te kopen, toen iets van 3x geprobeert, en toen was het me eindelijk gelukt ![]() | |
MMaRsu | woensdag 23 februari 2005 @ 11:48 |
Owja ik heb nog ff een tipje..voor de mensen die die haringen zo hate, die zijn echt supereasy te verslaan, en je kunt er megaveel geld mee verdienen. In het level voordat je al die beeldjes in de muren moet zetten ( heb mn xbox al een tijd niet meer ![]() ![]() | |
roxny | donderdag 24 februari 2005 @ 12:21 |
quote:je kunt ook waar het eerste savepoint is... dus waar ja naar beneden gaat het riool in gewoon 2 shurikens gooien een daan met je zwaard die 2 essece absorberen en met die move de rest doden. dan krijg je iets van 2000 erbij... in 10 sec ![]() ![]() | |
BDisOKE | zondag 27 februari 2005 @ 15:39 |
pfff... die roze troela is moeilijk zeg... En dan elke keer weer helemaal dat stuk weer zwemmen/ lopen... ![]() Maar we blijven proberen. ![]() |