Das het coole, dat je steeds beter wordt in het spelen zelf. Toppertje van een game en guess what: je mag nog iets van 11 chaptersquote:Op zondag 6 februari 2005 16:37 schreef Kremers het volgende:
Ah, dat wou ik net ff weten, die bolle is idd een behoorlijke teringlijer
Begin al wat beter te worden, die eerste baas echt giga lang over gedaan, maar dat krijg je, als je de besturing niet echt goed doorneemt, met name het stukje over ontwijken

nimpo is VETTE SHIT!!quote:Op zondag 6 februari 2005 17:41 schreef rijkv het volgende:
lol, ben inmiddels bij chapter 4 mar nog geen idee wat een ninpo is.

nimpo zijn een soort van magic spells , als het goed is heb je de art of fire wheels nu al , die activeer je met B + Yquote:Op zondag 6 februari 2005 17:41 schreef rijkv het volgende:
lol, ben inmiddels bij chapter 4 mar nog geen idee wat een ninpo is.

IK KAN ALMA NIET VERSLAAN, AAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Speciaal, voor C4pib4r.... hier moet je met Ninja Gaiden vraagjes zijn...
En blijf uit de GAM [SC]..![]()

is dat die eindbaas die bij de intro door de ruiten heen komt vliegen?... zo ja... daar moet je heel veel gedult bij hebben.. bij de roze ballen met je blijfen rond rennen en waneer ze pilaren gooid steeds naar links en rechts springen... waneer ze die dan heeft gegooit doet ze 2 sec niets.. dan moet je dus springen en Y indrukken... met vigorian is het het makkelijkst (maar dat is mijn mening)quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:18 schreef capibar het volgende:
[..]
IK KAN ALMA NIET VERSLAAN, AAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!!
ik heb 1 ninpo over, en 2 life elixers, en eentje die je levensbalk weer helemaal vult...

yup, en het lukt me zelfs met jouw methode niet om verder dan één achtste van haar levensbalk te komen...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:20 schreef roxny het volgende:
[..]
is dat die eindbaas die bij de intro door de ruiten heen komt vliegen?

oke.. hier had ik ook last van bij een vriend van me... nou goed dit is mischien wat lastig om uit te leggen...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:51 schreef capibar het volgende:
[..]
yup, en het lukt me zelfs met jouw methode niet om verder dan één achtste van haar levensbalk te komen...![]()

die methode heb ik ook al eens gelezen, maar met zo'n nieuw ninpo ding erbij zijn ze nog niet allemaal vol...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:27 schreef roxny het volgende:
[..]
oke.. hier had ik ook last van bij een vriend van me... nou goed dit is mischien wat lastig om uit te leggen...
nog voor dat je naar de eindbaast gaat moet je even terug naar het argief... waar je ook je eerste in Incendiary Shuriken vond... in de kamer zitten steeds 2 floater fients en ik dacht 4 zombies...
als je al deze 60 dood komt er een kist te voorschijn met een spirit of the devil hierdoor mag je 1 ninpo een level hoger maken.
natuurlijk is het niet makkelijk om die 60 gewoon te doden dus kun je het hetbeste zo doen... als je die kamer binnen komt moet je naar boven gaan waar die wereldbol ook staat... daar komen geen zombies en fiends... maar als je net buiten die ruimte gaat staan kan je fieds lokken als die 2 vliegende er zijn met je snel naar binnen lopen.. omdat ze vliegen kunnen ze niet bij je komen omdat het plavon zo laag zit.. maar je kunt wel jouw Windmill Shuriken gebruiken om ze af te maken.... na een stuk of 20 -30 hoef je nog alleen de zombies beneden te doden die niet zo moeilijk zijn... terwijl je de fiends dood moet je even opletten of ze een rode escense geven want daarmee krijgt je ninpo bar weer wat voller mee natuurlijk.

die van mij zit nogsteeds op het eerste level, dan ook?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:42 schreef Gamedemon het volgende:
je moet die Vlails niet gebruiken voor alma maf, gewoon je dragon sword

ja dat zal wel, ik ben die gast al tijden niet meer tegen gekomen...quote:Op zondag 20 februari 2005 00:14 schreef rockstah het volgende:
Bij de blacksmith in Maramusa's shop mischien?

klopt.... maar als je die fiends dood krijg je meestal ook escence erbij... en dan moet je gewoon het geluk hebben dat het een rode is.... ik kreeg er toen 3 bij dus...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:03 schreef capibar het volgende:
[..]
die methode heb ik ook al eens gelezen, maar met zo'n nieuw ninpo ding erbij zijn ze nog niet allemaal vol...

die kom je iedere chapter tegen...quote:Op zondag 20 februari 2005 00:31 schreef capibar het volgende:
[..]
ja dat zal wel, ik ben die gast al tijden niet meer tegen gekomen...
check je e-mail eensch by the weg

dat klopt ja, maar aan het eind van chapter 7 kan je niet meer terug...quote:Op zondag 20 februari 2005 02:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die kom je iedere chapter tegen...
tis dat beeld met die man met die stok...

ik denk dat het eraan ligt welke je zelf beter kunt besturen en welk level bijde wapens zitten... zwaard vond ik zelf net iets moeilijker maar verslog haar er ook wel mee jaquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:42 schreef Gamedemon het volgende:
je moet die Vlails niet gebruiken voor alma maf, gewoon je dragon sword

jeujquote:Op zondag 20 februari 2005 19:01 schreef capibar het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
ik heb haar eindelijk verslagen!!!![]()
![]()
![]()

vigorian vlail, maar ik ben 1 savepoint teruggegaan om daar extra potions te kopen, toen iets van 3x geprobeert, en toen was het me eindelijk geluktquote:Op zondag 20 februari 2005 23:05 schreef roxny het volgende:
[..]
jeujwelke wapen heb je nu gebruikt dan?

je kunt ook waar het eerste savepoint is... dus waar ja naar beneden gaat het riool in gewoon 2 shurikens gooien een daan met je zwaard die 2 essece absorberen en met die move de rest doden. dan krijg je iets van 2000 erbij... in 10 secquote:Op woensdag 23 februari 2005 11:48 schreef MMaRsu het volgende:
Owja ik heb nog ff een tipje..voor de mensen die die haringen zo hate, die zijn echt supereasy te verslaan, en je kunt er megaveel geld mee verdienen. In het level voordat je al die beeldjes in de muren moet zetten ( heb mn xbox al een tijd niet meer), ga je naar die grote trap toe, en daar zijn van die haringen..kill die beesten met je vigflail en ga door de deur, ga dan terug, blijf zo ff 20 minuten bezig en je hebt genoeg geld om al je wapens te upgraden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |