Tekken 4 vind ik er heel mooi uitzien.. En XIII ook! (dat laaste was een geintjequote:Op maandag 16 augustus 2004 17:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kijk naar de graphics...kijk naar je mooiste playstation spel...denk na of de PS2 het kan uitpoepen...denk nee...en je hebt je antwoord
volgens mij kan je als Nederlander helemaal niet meedoen aan dat tournament. Had te maken met de wetgeving hiero. Je kan prijzen winnen ofzo, en dat maakt het gelijk ingewikkeld. Zo mag Belgie ook niet meedoenquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:49 schreef Gamedemon het volgende:
lol net ff de rankings nagekeken van master ninja tournament 2...geen enkele nederlanderer staan er nu 416 in...en als het meezit morgen 417 en dan ben ik de enigste nederlander
naar master ninja tournament gaan en dan master ninja tournement ---> ground #2 kiezen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 07:38 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb gister die Hurricane pack voor Ninja Gaiden gedownload. Hoe activeer ik die? Gewoon een nieuwe game beginnen?
Maakt niet uit ik mag me Master ninja noemen nu ik de hurricane pack heb uitgespeeld!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:24 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij kan je als Nederlander helemaal niet meedoen aan dat tournament. Had te maken met de wetgeving hiero. Je kan prijzen winnen ofzo, en dat maakt het gelijk ingewikkeld. Zo mag Belgie ook niet meedoen
als je je kon inschrijven had je nu een extreem leet master ninja tournement T-shirt gehadquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik mag me Master ninja noemen nu ik de hurricane pack heb uitgespeeld!
[afbeelding]
"i am the pwnage, bitches"
ja...krijg ik dan Tshirt?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:38 schreef rockstah het volgende:
[..]
als je je kon inschrijven had je nu een extreem leet master ninja tournement T-schirt gehad
maar kon je wel je score uploaden aan het eind?
Noot ...serieus...ik raad het je af om gelijk de hurricane pack te doen...je haalt level 1 waarschijnlijk niet als je ninja gaiden gewoon al te moeilijk vind...je krijgt gelijk die black spider ninja's voor je neus die van die explosieve shurikans gooien...en veel tegelijk....laat staan de rest van et spel...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb besloten om Ninja Gaiden toch nog maar een keer te gaan proberen ooit. De eerst volgende rustige periode is voor NGIk doe zelfs meteen de Hurricane Pack versie, boeiend alstie te moeilijk is, ik ga hem uitspelen
*kuch*quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Noot ...serieus...ik raad het je af om gelijk de hurricane pack te doen...je haalt level 1 waarschijnlijk niet als je ninja gaiden gewoon al te moeilijk vind...
en ik heb de hurricane pack uitgespeeld en weet wat je te wachten staatquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:37 schreef rockstah het volgende:
[..]
*kuch*
chapter 4 hier. en ik zit in gewoon ninja gaiden pas in chap 7. tis echt wel te doen hoor.
Eerst Ninja Gaiden gewoon en met Hurricane Pack 1 (als ik mijn tegoedbon nog kan gebruiken) uitspelenquote:Op woensdag 8 september 2004 23:40 schreef Gamedemon het volgende:
NINJA GAIDEN HURRICANE PACK 2 KOMT 27 SEPTEMBER VAN 2004 !! HOOAH!
RYU HAYBUSA WILL APPEAR IN A NEVER SEEN BEFORE BATTLE STAGE!!!!
OMG ik weet wat ik de 27ste ga doen! ninja gaiden nog een keer uitspelen!
Ultimate moves!!quote:Op zaterdag 11 september 2004 15:53 schreef BDisOKE het volgende:
Maat van me heeft me wat nieuwe technieken laten zien.
Haal nu veel meer escences (of hoe je het ook schrijft) binnen, en meer van die special.//turbo moves.
super spel!!!
tipsquote:Op woensdag 15 september 2004 19:36 schreef rockstah het volgende:
die is ook best lastig...
Is het wat?quote:Op maandag 27 september 2004 21:40 schreef Gamedemon het volgende:
De update is er
eerst het orgineel uitspelen mijn padawan....anders trek je die updates nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 07:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Is het wat?
Ik speel hem eigenlijk niet eens meer, ben opgehouden in chapter 8.![]()
Dus geen update voor mij.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
eerst het orgineel uitspelen mijn padawan....anders trek je die updates niet
Misschien handig om te vertellen waar je vast zit?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:13 schreef HomerJ het volgende:
Ninja Gaiden binnen
Alleen ik zit vast, wie kan me helpen?
Ik heb m ook al 3 dagenquote:Op woensdag 29 september 2004 18:47 schreef Gamedemon het volgende:
je bent al verder dan die huilie van een Rahl
Dat is niet het geval. Je hebt plekken waar vijanden eenmalig verschijnen, op andere plekken worden vijanden gerespawnt. Dit geld voor Black Ninja's, maar ook voor simpele fiends.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:58 schreef Kiff het volgende:
Het verste dat ik nu ben met Ninja Gaiden is bij een stelletje Fiends in de achtertuin van het klooster (level 5), maar wat ik me afvraag. Zijn er een vast aantal van die zwarte ninja's in level 4? Ze verschijnen op de meest vreemde plekken en elke keer op andere plekken als ik het level opnieuw speel.
Level 4 is geloof ik een aantal grote fiends en daarachteraan een grote octopus, maar ik kan het mis hebben.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:33 schreef Kiff het volgende:
Aha, ok. Ik dacht even dat de Black Ninja's in level 4 als een soort random door het level verdeelde 'eindvijand' fungeerden en dat er misschien een vast aantal van verslagen moest worden.
Ghehehe dan zie je die vanzelf wel komenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:16 schreef Kiff het volgende:
Dat heb je mis, want ik ben in level 5 en heb nog nooit een fiend verslagen en nog nooit een octopus gezien....
chap 4 heeft geen baas, die eindigt gewoon als je han's bar inloopt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:20 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ghehehe dan zie je die vanzelf wel komen
Maar wat was dan de baas van chapter 4?
moeilijk doen of de hele tijd van de muur af springen + Yquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:34 schreef truSteh het volgende:
Ik heb het spel net, maar zit al vast bij die gast met lang wit haar en zo'n vaag ding waar ie flink mee zwaait(zo'n wurg stok ding zeg maar
) Hoe versla ik die mafkees
omruilen...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:33 schreef HomerJ het volgende:
Als ik chapter 5 uitspeel loopt hij steeds vast, met het filmpje als dat wijf word uitgespugt door die octopus. Ik heb de cd al schoongemaakt en er zitten nauwlijks krasjes op, wat moet ik doen?
die mongool heeft zen disc tegen de muur aangegooit...dat vertelt hij er niet bijquote:Op zondag 31 oktober 2004 01:27 schreef kepler het volgende:
[..]
omruilen...
quote:Op maandag 1 november 2004 01:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die mongool heeft zen disc tegen de muur aangegooit...dat vertelt hij er niet bij
ja serieus vertelde hij laatst op live...hij vond chapter 4 zo frustrerend dat hij de disc gebruikte als shuriken tegen de muurquote:Op maandag 1 november 2004 07:06 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Tegen de muur ook.
Ook dat je chapter 4 als zo frustrerend vindquote:Op maandag 1 november 2004 10:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja serieus vertelde hij laatst op live...hij vond chapter 4 zo frustrerend dat hij de disc gebruikte als shuriken tegen de muur
Ik vond het niet echt moeilijk maar ik had een hekel aan die kut Respawn Ninja's. 3x dezelfde verslaan kan ik wel maar 9x . Kut respawn dingesquote:Op maandag 1 november 2004 11:14 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ook dat je chapter 4 als zo frustrerend vind
van het padquote:Op maandag 1 november 2004 10:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja serieus vertelde hij laatst op live...hij vond chapter 4 zo frustrerend dat hij de disc gebruikte als shuriken tegen de muur
Daarom ben ik met het spel gestopt.quote:Op maandag 1 november 2004 17:01 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt moeilijk maar ik had een hekel aan die kut Respawn Ninja's. 3x dezelfde verslaan kan ik wel maar 9x . Kut respawn dinges
15 of 16 levels, dus je moet nog ff. en er zal vast wel een 2e in de maak zijn.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:10 schreef Kiff het volgende:
Inmiddels voor het eerst die skeletdraak verslagen. Binnenkort even overdoen voor een betere poging. Ik geloof dat level 7 daarna begint. Weet iemand hoeveel levels Ninja Gaiden heeft? En weet iemand of er een volgend Ninja Gaiden deel in de maak is?
2 als het goed is, maar ik kan me vergissen. Het zouden er ook 3 of 4 kunnen zijn. Weet het niet meer precies omdat ik het spel verkocht heb, maar iig niet 1.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:52 schreef Kiff het volgende:
Ik zit nu in level 7 en heb nog maar 1 zo'n ninpo bolletje onder mijn energiemeter. Ik heb er vast een paar gemist? Iemand die weet hoeveel ik er al had kunnen hebben?
ik dacht al dat ik ergens in chapter 4 er een keer eentje had opgepikt. Later opnieuw gespeeld en gemist dus. Ik zit nu in level 7 en heb er 2 (na verslaan van skeletdraak krijg je er eentje bij).quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:41 schreef jercovski het volgende:
ik had na chapter 4 al 2 ninpo dingesen
die maces kan je zachter laten zwaaien...als je goed kijkt zie je een blauwbolletje op de scharnieren waar dat ding aan hangt...schiet daar op en die mace gaat slow moquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:14 schreef jercovski het volgende:
ik zit in chapter 7 heb nu 3... maark vind die maces in red room irri worden...
y had ik gezienquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die maces kan je zachter laten zwaaien...als je goed kijkt zie je een blauwbolletje op de scharnieren waar dat ding aan hangt...schiet daar op en die mace gaat slow mo
toen ben ik met mijn controller gaan gooienquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:14 schreef jercovski het volgende:
ik zit in chapter 7 heb nu 3... maark vind die maces in red room irri worden...
tip : laat die troopers maar schieten...schiet gewoon die shotels weg...das makkelijker...en als ze weg zijn zijn die troopers er ook niet meer...en die rakketten van hun kan je uit de lucht schieten met een pijlquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:26 schreef Kiff het volgende:
Zojuist tot aan die van een toren schietende troopers gekomen... het lijkt vooralsnog ondoenlijk.... maar ik weet dat het mogelijk is! Oefening baart Ninja skills, zullen we maar zeggen
Kun je de volgende keer svp die spoilertags gebruiken. Ik heb niet om de oplossing gevraagd.... daar was ik liever zelf achtergekomen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 07:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tip : laat die troopers maar schieten...schiet gewoon die shotels weg...das makkelijker...en als ze weg zijn zijn die troopers er ook niet meer...en die rakketten van hun kan je uit de lucht schieten met een pijl
lol dat begint goed...quote:Op zondag 5 december 2004 17:54 schreef rijkv het volgende:
Ik heb hem net gekocht, ik zit al vast bij de eerste boss.
Blegh, maar als ik hem sla dan krijg ik twee klappen met die nunchakus en dan stormt ie op me af. ik kan die afstormingen niet blokkenquote:Op zondag 5 december 2004 18:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
lol dat begint goed...
tips voor de eerste eindbaas....ren tegen de muur op en druk Y...wel zorgen dat hij dicht bij genoeg staat...herhaal deze aktie tot hij dood is...het kan makkelijk zonder 1 keer geraakt te worden op die manier
telkens weg rollen, en wallruns maken om hem af te schudden, niet over em heen springen dan veegt ie je uit de lucht, als je in een hoekje op hem wacht en dubbel walljumped dan Y doe je redelijk damage en je stunned em tijdelijk, snel wegrollen en springen en weer in een hoekje wachten, is beetje cheap maar wel het beste, je kan em ook blokke, combos maken van maximaal 4 hits en wegrollen van zijn charge.... moeilijk maar wel mogelijkquote:Op zondag 5 december 2004 18:40 schreef rijkv het volgende:
[..]
Blegh, maar als ik hem sla dan krijg ik twee klappen met die nunchakus en dan stormt ie op me af. ik kan die afstormingen niet blokken
thx btw
quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:31 schreef jercovski het volgende:
bij de horsemen moet je gewoon van hun paard afschieten met je pijl een boog daarna ist easy
Uh, ik ben nu rond aan het zwemmen in level 11. De beschrijving komt me niet bekend voor, dus zal het wel in een later level zijn. In spoilers heb ik geen zin. Ergo, geen behoefte.quote:Op maandag 20 december 2004 02:21 schreef Gamedemon het volgende:
zijn er nog mensen geintreseerd in een filmpje van hoe je door die Skelet zombie gebeuren heenkomt bij het stuk waarbij je over zo'n pad moet gaan met slingerende maces?
ik ben daar nu net weer aangekomen en ik zou het kunnen cappen
chapter 6...quote:Op maandag 20 december 2004 17:33 schreef Kiff het volgende:
[..]
Uh, ik ben nu rond aan het zwemmen in level 11. De beschrijving komt me niet bekend voor, dus zal het wel in een later level zijn. In spoilers heb ik geen zin. Ergo, geen behoefte.
In dat geval zou ik het wel kijken, om eens te zien hoe een ander dat aanpakt :-)quote:
*meldquote:Op maandag 20 december 2004 23:06 schreef Gamedemon het volgende:
op een uiterst 1337 manier...maar ik wil weten of er meer dan 1 persoon geintreseerd is...anders doe ik et niet
Das het coole, dat je steeds beter wordt in het spelen zelf. Toppertje van een game en guess what: je mag nog iets van 11 chaptersquote:Op zondag 6 februari 2005 16:37 schreef Kremers het volgende:
Ah, dat wou ik net ff weten, die bolle is idd een behoorlijke teringlijer
Begin al wat beter te worden, die eerste baas echt giga lang over gedaan, maar dat krijg je, als je de besturing niet echt goed doorneemt, met name het stukje over ontwijken
nimpo is VETTE SHIT!!quote:Op zondag 6 februari 2005 17:41 schreef rijkv het volgende:
lol, ben inmiddels bij chapter 4 mar nog geen idee wat een ninpo is.
nimpo zijn een soort van magic spells , als het goed is heb je de art of fire wheels nu al , die activeer je met B + Yquote:Op zondag 6 februari 2005 17:41 schreef rijkv het volgende:
lol, ben inmiddels bij chapter 4 mar nog geen idee wat een ninpo is.
IK KAN ALMA NIET VERSLAAN, AAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Speciaal, voor C4pib4r.... hier moet je met Ninja Gaiden vraagjes zijn...
En blijf uit de GAM [SC]..![]()
is dat die eindbaas die bij de intro door de ruiten heen komt vliegen?... zo ja... daar moet je heel veel gedult bij hebben.. bij de roze ballen met je blijfen rond rennen en waneer ze pilaren gooid steeds naar links en rechts springen... waneer ze die dan heeft gegooit doet ze 2 sec niets.. dan moet je dus springen en Y indrukken... met vigorian is het het makkelijkst (maar dat is mijn mening)quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:18 schreef capibar het volgende:
[..]
IK KAN ALMA NIET VERSLAAN, AAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!!
ik heb 1 ninpo over, en 2 life elixers, en eentje die je levensbalk weer helemaal vult...
yup, en het lukt me zelfs met jouw methode niet om verder dan één achtste van haar levensbalk te komen...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:20 schreef roxny het volgende:
[..]
is dat die eindbaas die bij de intro door de ruiten heen komt vliegen?
oke.. hier had ik ook last van bij een vriend van me... nou goed dit is mischien wat lastig om uit te leggen...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:51 schreef capibar het volgende:
[..]
yup, en het lukt me zelfs met jouw methode niet om verder dan één achtste van haar levensbalk te komen...![]()
die methode heb ik ook al eens gelezen, maar met zo'n nieuw ninpo ding erbij zijn ze nog niet allemaal vol...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:27 schreef roxny het volgende:
[..]
oke.. hier had ik ook last van bij een vriend van me... nou goed dit is mischien wat lastig om uit te leggen...
nog voor dat je naar de eindbaast gaat moet je even terug naar het argief... waar je ook je eerste in Incendiary Shuriken vond... in de kamer zitten steeds 2 floater fients en ik dacht 4 zombies...
als je al deze 60 dood komt er een kist te voorschijn met een spirit of the devil hierdoor mag je 1 ninpo een level hoger maken.
natuurlijk is het niet makkelijk om die 60 gewoon te doden dus kun je het hetbeste zo doen... als je die kamer binnen komt moet je naar boven gaan waar die wereldbol ook staat... daar komen geen zombies en fiends... maar als je net buiten die ruimte gaat staan kan je fieds lokken als die 2 vliegende er zijn met je snel naar binnen lopen.. omdat ze vliegen kunnen ze niet bij je komen omdat het plavon zo laag zit.. maar je kunt wel jouw Windmill Shuriken gebruiken om ze af te maken.... na een stuk of 20 -30 hoef je nog alleen de zombies beneden te doden die niet zo moeilijk zijn... terwijl je de fiends dood moet je even opletten of ze een rode escense geven want daarmee krijgt je ninpo bar weer wat voller mee natuurlijk.
die van mij zit nogsteeds op het eerste level, dan ook?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:42 schreef Gamedemon het volgende:
je moet die Vlails niet gebruiken voor alma maf, gewoon je dragon sword
ja dat zal wel, ik ben die gast al tijden niet meer tegen gekomen...quote:Op zondag 20 februari 2005 00:14 schreef rockstah het volgende:
Bij de blacksmith in Maramusa's shop mischien?
klopt.... maar als je die fiends dood krijg je meestal ook escence erbij... en dan moet je gewoon het geluk hebben dat het een rode is.... ik kreeg er toen 3 bij dus...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:03 schreef capibar het volgende:
[..]
die methode heb ik ook al eens gelezen, maar met zo'n nieuw ninpo ding erbij zijn ze nog niet allemaal vol...
die kom je iedere chapter tegen...quote:Op zondag 20 februari 2005 00:31 schreef capibar het volgende:
[..]
ja dat zal wel, ik ben die gast al tijden niet meer tegen gekomen...
check je e-mail eensch by the weg
dat klopt ja, maar aan het eind van chapter 7 kan je niet meer terug...quote:Op zondag 20 februari 2005 02:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die kom je iedere chapter tegen...
tis dat beeld met die man met die stok...
ik denk dat het eraan ligt welke je zelf beter kunt besturen en welk level bijde wapens zitten... zwaard vond ik zelf net iets moeilijker maar verslog haar er ook wel mee jaquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:42 schreef Gamedemon het volgende:
je moet die Vlails niet gebruiken voor alma maf, gewoon je dragon sword
jeujquote:Op zondag 20 februari 2005 19:01 schreef capibar het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
ik heb haar eindelijk verslagen!!!![]()
![]()
![]()
vigorian vlail, maar ik ben 1 savepoint teruggegaan om daar extra potions te kopen, toen iets van 3x geprobeert, en toen was het me eindelijk geluktquote:Op zondag 20 februari 2005 23:05 schreef roxny het volgende:
[..]
jeujwelke wapen heb je nu gebruikt dan?
je kunt ook waar het eerste savepoint is... dus waar ja naar beneden gaat het riool in gewoon 2 shurikens gooien een daan met je zwaard die 2 essece absorberen en met die move de rest doden. dan krijg je iets van 2000 erbij... in 10 secquote:Op woensdag 23 februari 2005 11:48 schreef MMaRsu het volgende:
Owja ik heb nog ff een tipje..voor de mensen die die haringen zo hate, die zijn echt supereasy te verslaan, en je kunt er megaveel geld mee verdienen. In het level voordat je al die beeldjes in de muren moet zetten ( heb mn xbox al een tijd niet meer), ga je naar die grote trap toe, en daar zijn van die haringen..kill die beesten met je vigflail en ga door de deur, ga dan terug, blijf zo ff 20 minuten bezig en je hebt genoeg geld om al je wapens te upgraden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |