Heerlijk he, de spoorwegenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:55 schreef Rewimo het volgende:
Heen komen we hopelijk wel, terug wordt een crime zondag, want Rotterdam CS is dan niet bereikbaar
quote:Ws druk ik me weer verrot uit, maar ik bedoel dus dat je niet zonder ons kunt
Wat voor telefoon heb je danquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:49 schreef Sylvana het volgende:
Alleen op mijn telefoon kun je wel het belgeluid uit zetten, maar niet het smsgeluid![]()
![]()
![]()
Dus nou mag ik van me broer na 1.00 uur niet meer smsen, omdat hij er last van heeft
een motorola T191quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:52 schreef rena het volgende:
[..]
Wat voor telefoon heb je danDat kan toch gewoon bij alle telefoons?
Als je dat ding gewoon z'n waffel laat houden, dan doet ie ook niets als er een SMS'je binnenkomt. Dat kan gewoon met die dingen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:00 schreef Sylvana het volgende:
een motorola T191
Gewoon zeggen, tis goeie muziek en niet van die doenk-doenk herrie van tegenwoordig . . .quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:03 schreef Angel22 het volgende:
Vanavond gaan we naar een concert van david bowie (ik durf het nog steeds niet hardop te zeggen) lijkt me wel geinig.
maar hoe kun je dat geluid dan helemaal uitzettenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als je dat ding gewoon z'n waffel laat houden, dan doet ie ook niets als er een SMS'je binnenkomt. Dat kan gewoon met die dingen.
die ben ik kwijtquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:14 schreef ThunderChild het volgende:
Dan heb jij een hele rare Motorola. Die CD930'er van mij kon je helemaal stil krijgen en die van jou ook.
Moet je ff in de handleiding kijken, want een toestel die niet helemaal stil te krijgen is, moet ik nog tegenkomen . . .
jemig Miss-D wat balen zegquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:24 schreef miss_dynastie het volgende:
* Sylvana is vandaag afgesloten van het internet
Er stond genoeg geld op de rekening, maar door een technische storing of zoiets niet geincasseerd, dus
Het is niet onze fout, maar wij moeten het geld storten en stortingskosten betalen en dat kunnen we dan later terugkrijgen.. lekker dus
Uh... normaalgesproken duurt het vijf dagen, maar nadat ik nogal onaardig was werden we gelijk als we een stortingsbewijs hadden weer aangesloten. Zoals je zietquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jemig Miss-D wat balen zegEn dan zul je zien dat het weer een hele tijd duurt nadat je je geld gestort hebt voordat je wordt aangesloten, meestal zijn ze bij die bedrijven niet echt snel
![]()
haha, ik dacht dat je nou gewoon ergens anders ff achter de pc was gaan zittenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Uh... normaalgesproken duurt het vijf dagen, maar nadat ik nogal onaardig was werden we gelijk als we een stortingsbewijs hadden weer aangesloten. Zoals je ziet
Nee, wij kunnen echt geen weekend zonder internetquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
haha, ik dacht dat je nou gewoon ergens anders ff achter de pc was gaan zitten![]()
Ik ook niet, je verwacht toch ook niet dat bakpapier in de fik vliegt als het toevallig een verwarmingselement in de oven aanraakt?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Pluisje
Ik wist niet eens dat dat kon eigenlijk
ja, ik heb die handleiding gevonden en daar stond het ook niet in, dus ik net naar de winkel geweest waar ik die telefoon heb gekocht, en me telefoon is gewoon zo oud dat die functie er gewoon nog helemaal niet op zitquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:52 schreef mallemeid het volgende:
Is er niet ergens online een handleiding te vinden Sylvana?
is al niet meer nodig dusquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:06 schreef Githa het volgende:
Op de site www.motorola.nl kun je voor alle type toestellen een handleiding downlaoden telnummers zullen er ook vast opstaan....
succes ....
Ik kan me hier alleen maar volmondig bij aansluiten, bij ons scheelde het 3000 euro tussen de hoogste en de laagste offerte.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:27 schreef piglet het volgende:
Jessicaa, ik las toevallig net je vraag in het vorige topic over nieuwe puien (kunststof, dubbelglas, etc). Wij hebben die van ons ongeveer 2 maanden geleden laten vervangen.
Twee tips die ik je kan geven:
1. Vraag bij meerdere bedrijven offertes aan (bij ons zat er ongeveer 5.000 euro verschil tussen de goedkoopste en de duurste offerte dus het is echt de moeite waard).
2. Wij hebben uiteindelijk niet gekozen voor de laagste offerte, maar voor de op 1 na laagste van een bedrijf met een VKG keurmerk. Dit keurmerk geeft je o.a. de garantie dat als de partij waar je mee in zee gaat failliet gaat, een ander keurmerkbedrijf de klus af komt maken. Wij vonden dat wel een prettig idee omdat je toch ook wel eens spookverhalen hoort over kunststofkozijnen...
Als je meer wil weten, dan roep je maar!
Ik zou het echt niet weten eigenlijk LadySquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:46 schreef LadyS het volgende:
Is het niet zo dat kunstofkozijnen na een aantal jaar (20 ofzo) vervangen moeten worden?
Dit in tegenstelling tot houten kozijnen (als je het tenminste goed onderhoudt)
Nou, ik ben er echt even van slag van geweest, zeker toen ik net aan Rick rustig vertelde wat er gebeurd was.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:59 schreef coolbabe het volgende:
Pluisje wat een schrik zeg, gelukkig is het goed afgelopen
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 04:52 schreef LadyS het volgende:Sylvana
Gezellig dat je even gaat wachten
ik doe nl. geen oog dicht
En? Hoe was het? Het lijkt me juist heel erg geweldig, een concert van David Bowie. En alvast veel plezier met dat weekendje wegquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:03 schreef Angel22 het volgende:
Zow... nog een half uurtje en dan ga ik richting vrienden!!!! Vanavond gaan we naar een concert van david bowie (ik durf het nog steeds niet hardop te zeggen) lijkt me wel geinig.
Morgenochtend ben ik weer ff online en dan gaan we lekker een weekendje wegDus dan ben ik zondagavond of zelfs maandag ochtend weer van de partij hier
Alvast![]()
![]()
Jij ookquote:Op zaterdag 12 juni 2004 07:59 schreef Spuuglokje het volgende:
Weet je wat er vanochtend om half acht bezorgd werd?! Die taart van de glasbakactie!!!![]()
![]()
Dus bedankt dames van het speeltuinbankje (ik weet niet meer wie het was), wij hebben een heerlijke verse grote vierkante slagroomtaart met aardbei, chocolade en ananas in de koelkast liggen. Hahahaa, ik was die hele actie alweer vergeten!
Gaafquote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:04 schreef Angel22 het volgende:
Ik zou nooit kaartjes voor hem kopen want daar vind ik zijn muziek niet goed genoeg voor, maar zo met die gratis kaartjes was het helemaal TOPPIE!!!!
Grrr ik had het twintig keer geprobeerd ongeveer, en toen had ik geen zin meerquote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:32 schreef Knorretje het volgende:
Ik wist dat hij hoogstwaarschijnlijk dit weekend bezorgt zou gaan worden (kreeg gister al wat mailtjes van andere kenissen die hem hadden of een briefje dat ze vandaag hem konden verwachten) , maar durfde door de "dubbele spelregels' niets meer te zeggen. Je weet immers maar nooit. Gelukkig hebben jullie je taart al. Ik zit nog steeds met smart er op te wachten en me er op te verheugen.
Hopelijk smaakt hij iedereen.
het was volgens de pr van glasbak een foutje in de spelregels en hun systeem. Iedereen die 3x hetzelfde gekreast heeft kreeg te zien taart gewonnen te hebben en krijgt uiteindelijk ook taart. Ze zijn vorig weekend begonnen met bezorgen en het zou uitgesmeerd worden over afgelopen weekend en huidig weekend. En afhankelijk van je speldatum werd je in gedeeld. Dus voor ons betekend dat dit weekend, ongeacht wat je gekrat hebt als je maar drie dezelfde dingen gekrast hebtquote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:36 schreef Jessicaa het volgende:
Maae hebben degene die hem gehad hebben wel 3 taartjes gekrast toen of ook niet?
Nee, parfumflesjesquote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:36 schreef Jessicaa het volgende:
Hier ook nog niks hoor Knorretje.
Maae hebben degene die hem gehad hebben wel 3 taartjes gekrast toen of ook niet?
Ik denk als de regio rotterdam aan de beurt is dat ze dan op zijn Knor
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:50 schreef Knorretje het volgende:
vedorrie krijg helemaal zin in taart door jullie
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:39 schreef coolbabe het volgende:
Anders kom je een puntje bij me halen beefcake, we krijgen hem toch nooit op
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:59 schreef pluisje het volgende:
Taaaaaaart!
Ik wilde Rick ook al op pad sturen voor taart ofzo, om die Big Diet overwinning te vieren. Bleek toch niet echt de bedoeling te zijn geloof ik, hij mompelde iets over leefgewoontes aanpassen op de lange termijn enzo
Ik kom hier de laatste tijd weer wat vaker (vooral meelezen). Komt door een gedoetje met een paar meiden van Fok, daarom had ik wat afstand genomen. Maar leuk dat je naar me vraagtquote:Op zaterdag 12 juni 2004 08:58 schreef Sugar het volgende:
Lekker, Spuuglokje!!!!
Hoe is het verder eigenlijk met je? Misschien overheen gelezen, maar heb je lang niet ècht gezien, ofzo...!![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:59 schreef pluisje het volgende:
Taaaaaaart!
Ik wilde Rick ook al op pad sturen voor taart ofzo, om die Big Diet overwinning te vieren. Bleek toch niet echt de bedoeling te zijn geloof ik, hij mompelde iets over leefgewoontes aanpassen op de lange termijn enzo
De buurmanquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:33 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben ook benieuwd, volgens mij had ik 3 lampjes of zo, maar ik zit nu bij qltel dus ik heb echt geen idee of ik ook taart heb
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De buurman![]()
![]()
Oh, okéquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, er hangt inmiddels een briefje op de deur met instructies waar pakjes af te geven
Gun die man ook wat lekkersquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:43 schreef Jessicaa het volgende:
Hier ook nog niks en we moeten nu weg
Als ze hem maar niet aan mijn demente buurman geven
Coolbabe ziet er lekker uit zeg!!!
Jij verdient het lekkerste stukquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:46 schreef LadyS het volgende:
* coolbabe gaat met beefcake meer naar coolbabe![]()
![]()
als dat mag natuurlijk
Da's knor d'r schuldquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:49 schreef Luchtbel het volgende:
Euhm waarom krijgen jullie allemaal taart thuis bezorgd![]()
das liefquote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:04 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Jij verdient het lekkerste stuk
Hehe wat grappigquote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's knor d'r schuldDie had ontdekt dat je ergens taart kon winnen. En die site werkte al net zo goed als dat spel van Whiskas
We kunnen nog niks doen, alleen voorbereiden. De fundering ligt er, de vloerplaten van de benedenverdieping ook en van sommige huizen in het hofje zijn er de binnenmuren van de begane grond opgemetseld. Op deze site kun je bij 'uitleg' een beetje zien hoe het er uit komt te zien. Alleen hebben wij een grotere keuken en bijkeuken, dat is te zien op de plattegrond van de kavels, wij hebben kavel nr. 16quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:23 schreef Sugar het volgende:
Oeh, dat wordt idd werken en klussen! Wel cool, natuurlijk, een nieuw huissie!!!!
Kun je nu al echt iets doen aan het huis, of is het vooral voorbereiden en barst straks pas de echte bom? Want wij willen natuurlijk wel graag foto's zien van alle stadia!
heb nooit geweten dat er nog zoveel auto's hier door de straat heenrijdenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:50 schreef E.T. het volgende:
En net als knor kijk ik de straat in bij elke auto die ik hoor
hier hetzelfdequote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:36 schreef Knorretje het volgende:
[..]
heb nooit geweten dat er nog zoveel auto's hier door de straat heenrijden
nog steeds geen taart hier.
Das ook wat zegquote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:04 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Jij verdient het lekkerste stuk
Volgens mij heeft Klootwijk er gewoon geen zin in ofzoquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:23 schreef Jessicaa het volgende:
Ik zei het toch. Als ze bij Rotterdam aankomen zijn de taarten op![]()
Inmiddels terug van opa en oma. Geen taart, geen briefje.
Ik verwacht hem nu niet meer ook eigenlijk.
Wat was Amalia lekker stilletjes he. Met grote ogen aan het rondkijken. Haar oogjes staan nog steeds niet recht viel me op. En zelf met het water op dr hoofdje bleef ze rustig. Zal wel net een lekkere fles ofzo gehad hebbenEn Maxima en Willem het blijft een leuk stel zo. En die broer van Maxima....
[overdrijf modus]quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:39 schreef E.T. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Klootwijk er gewoon geen zin in ofzo![]()
Hier ook nog steeds niks
ik ga er tenminste van uit dat 't klootwijk is. het is wel opvallend dat Jij, Jessie en ik alledrie in het gebied van Klootwijk zitten en alledrie nog geen taart hebben.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:43 schreef Knorretje het volgende:
[..]
[overdrijf modus]
half nederland zit dankzij ons aan de taart en wij bijten hier op een houtje
[/overdrijf modus]
stomme klootwijk wil wel eens vaker laks zijn met bezorgen is mij opgevallen
dan kunnen we er dus wel op rekenen dat ze voor Rotterdam e.o. klootwijk hebben geregeld.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:47 schreef Knorretje het volgende:
van wie ik weet dat ze de taart al binnen hebben buiten fok om zijn ze allemaal bezorgd door een goede bekende banketbakkerij.
en we kunnen er dan dus wel van uit gaan dat Klootwijk moeilijk aan 't doen is.quote:En ook hier binnen de kenissen nog niemand klootwijk gezien, gehoord of er iets van mogen ontvangen vandaag.
dinsdag is ook wel goedquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:03 schreef Knorretje het volgende:
laat dan de taart maar de dinsdag komen dan smikkel ik hem wel op tijdens de voetbal en ga ik nu strakkies aan de bosche bollen
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:07 schreef Rewimo het volgende:
Hoe kan het nou dat iedereen die geen taart heeft gekregen wel aan de tompucen en Bossche bollen zit![]()
Ik geloof dat wij dan toch iets verkeerd doen hier
quote:
het werkte hier zo dusdanig aanstekelijk dat zowel danny, oma als alicia bij iedere auto mee gingen kijken naar buiten wie of wat het was en welke kleur de auto had. (na een uurtje of 2 ging dat spelletje toch wel vervelen... en bleef mama moederziel alleen over voor het raam)quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:10 schreef E.T. het volgende:
Jeroen kijkt me al 'raar' aan als ik bij elke auto die ik hoor uit 't raam kijk. Hij vind dat ik een dwangneurose heb ontwikkeld![]()
Hij gunt me gewoon geen lolletje
Nee, maar we hebben in elk geval lol met de smileysquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
OK . . .
Het EK wordt toch niks dit jaar voor NL . . .
Join the clubquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:16 schreef Spindizzy het volgende:
* Spindizzy heeft haar huis tot officiele EK-vrije zone uitgeroepen
Hier zijn ze tot vier uur open (geloof ik). Maar ik kan me toch niet voorstellen dat als je gebakbezorger bent dat je dan nog met goed fatsoen om kwart over drie bij mensen durft aan te bellen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:16 schreef miss_dynastie het volgende:
De bakkers zijn hier over het algemeen maar tot twee uur open op zaterdag. Weet niet hoe het bij jullie is, maar het lijkt me stug dat ze om kwart over drie nog komen
Trekt het richting Roosendaal?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:21 schreef easy-going het volgende:
Hier regent het ondertussen Rewimo, best kans dat het jullie kant op komt![]()
Da's humorquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:24 schreef Knorretje het volgende:
DAnny rijdt net de straat hier uit om mijn bosche bollen te halen (zonder telefoon) staat hier een mevrouw aan de deur met mijn twee taarten !!!!!
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:24 schreef Knorretje het volgende:
ROFL![]()
![]()
DAnny rijdt net de straat hier uit om mijn bosche bollen te halen (zonder telefoon) staat hier een mevrouw aan de deur met mijn twee taarten !!!!!
IK HEB ZE!!!!!
Lekker op tijd ookquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:24 schreef Knorretje het volgende:
ROFL![]()
![]()
IK HEB ZE!!!!!
nooit van gehoordquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:26 schreef Knorretje het volgende:
ow hij werd bezorgt door gefelicitaartgeen klootwijk dus
www.gefelicitaart.nlquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:26 schreef E.T. het volgende:
[..]
nooit van gehoord
we hebben er al eens eerder een taart van gehad toen van 3fm en die was verdomde lekker, kan niet wachten tot Danny terug isquote:
dus alsnog de tompouchen in de vriezer ??quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:32 schreef E.T. het volgende:
ziet er goed uit knor!
ff wachten dus nog maar..
eerst zien, dan gelovenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:33 schreef Knorretje het volgende:
[..]
dus alsnog de tompouchen in de vriezer ??
ik heb er weer goede hoop in, komt vast jullie kant nu op.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:34 schreef E.T. het volgende:
[..]
eerst zien, dan geloven
hij is nog steeds niet terug, heb de taarten goed in het zicht gelegd, ben erg benieuwd naar zijn reactiequote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:38 schreef Jessicaa het volgende:
Danny, je kan de Bosche bollen altijd hier nog kwijt hoor![]()
ROFLquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:42 schreef Kruimel het volgende:
Naat staat hier met d'r neus tegen het raam gekleeft
staan jullie nu met z'n beide tegen het raam aangedrukt te kijken of is de buit inmiddels al binnen (en aangebroken)quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:42 schreef Kruimel het volgende:
Naat staat hier met d'r neus tegen het raam gekleeft
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Knorretje, het was toch een taart per adres
Oh, vandaarquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:06 schreef Knorretje het volgende:
[..]maar we hebben er ook 1 op oma's adres gewonnen en die woont praktisch naast ons
dat taartgevecht houd alicia al met haar puntje en haar lepel en vorkquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:11 schreef Kruimel het volgende:
Ik wil niet stoken ofzo hoor, maar als je er nu toch drie hebt, kan je er best 2 verspelen aan een taartengevecht![]()
ik was Saskia aan 't voeden...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:51 schreef Knorretje het volgende:
[..]
staan jullie nu met z'n beide tegen het raam aangedrukt te kijken of is de buit inmiddels al binnen (en aangebroken)
ET is ook verdacht stil...
't is zaterdag, beetje druk op de weg, komt vast nog goed. Vanuit jessicaa naar jullie is ook niet afgelegd in 15 minuten..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:23 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik was Saskia aan 't voeden...
nog geen taart gezien hier
of 1 verspelen aan een taartgevecht en 1 aan mij gevenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:11 schreef Kruimel het volgende:
Ik wil niet stoken ofzo hoor, maar als je er nu toch drie hebt, kan je er best 2 verspelen aan een taartengevecht![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:18 schreef Brighteyes het volgende:
Brighteyes doet nog maar eens een greep in de bak met M&M's, men wat zien die taarten er lekker uit zeg!
*meldt*quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:27 schreef Rewimo het volgende:
[liefstemmetjemodus]
O, LadyEheeeeS...
[/liefstemmetjemodus]
Kijk maar eens goed naar mijn cheerbalquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:22 schreef LadyS het volgende:
[..]
*meldt*
Nope, bruin hier...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:48 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
![]()
M&M's
uit de gele zak dan wel
Ik kies voor Portugal en voor Spanjequote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:37 schreef phluphy het volgende:
Je kan nu al afstemmen op ned. 2, om 18.00 uur mag je kiezen tussen portugal en griekenland.
En om 20.45 mag je kiezen tussen spanje en rusland.
Choose your pick!
Ik heb blauwe thuisquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nope, bruin hier...
Ik ben een paar weken vreemd gegaan met Rolo's. Voor straf waren de (gele) M&M's vandaag op bij de supermarkt.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:42 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb blauwe thuisAlleen ben ik daar niet
Eindelijk gekregen ??quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:44 schreef E.T. het volgende:![]()
![]()
Taart!![]()
![]()
![]()
* Brighteyes strooit een paar handjes bruine M&M's naar phluphy...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:45 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik ben een paar weken vreemd gegaan met Rolo's. Voor straf waren de (gele) M&M's vandaag op bij de supermarkt.
Nu heb ik niets op mini tom pouces na![]()
Oe! Hebbes!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Miss_D strooit wat chocotoff in de rondte
Ej! Dies veel leuker dan de mijnequote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:27 schreef Rewimo het volgende:
[liefstemmetjemodus]
O, LadyEheeeeS...
[/liefstemmetjemodus]
Niet voor mijquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:09 schreef phluphy het volgende:
Wat is dit voor verderfelijk oord![]()
Jullie hebben een slechte invloed op mij![]()
hahaha nu zie ik hetquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed naar mijn cheerbalen dan nog eens naar de jouwe
[afbeelding]
lol, dan is de finale al bijna, op 4 juli is de finalequote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:53 schreef Luchtbel het volgende:
Euh? Dat voetbal begint toch pas op 2 juli?
het interesseert mij ook absoluut niet hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:56 schreef Luchtbel het volgende:
Oke never mind, ik ben een beetje wereldvreemd ofzo
Verklaard wel waarom er niemand online is in m'n msn lijstquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:00 schreef Belana het volgende:
[..]
het interesseert mij ook absoluut niet hoor
Dan moet je even een verzoekje doen in dit topic: [ICONS] Laat hier je icon EK-proof maken, part 5quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:31 schreef LadyS het volgende:
[..]
hahaha nu zie ik het![]()
Die van jou is leuker..
Nu wil ik nog een oranje die met vlaggetjes staat te springen ipv pompoenen
Begrijp ik nu goed dat je èn een taart hebt, èn een briefje waarmee je binnen 3 dagen een taart kunt ophalen?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:06 schreef Jelief het volgende:
* Rewimo meldt aan
hier ook taart gekregen, Mike Air kwam er vanmorgen mee aanzetten toen hij terug kwam van de kapper, ik had onder de douche gestaan en dan hoor ik de deurbel niet. Vorr het gemak hadden ze de taart maar onder het raam (aan de achterkant van het pand) van een winkel gezet en een briefje in onze brievenbus, dat we de taart binnen drie dagen konden ophalen.
!!!!LEUK, echt gave kledingquote:
Met mijn harses erop is het gelijk een stuk minder leuke kleding, dus vandaar bovenstaande fotoquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:41 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
!!!!LEUK, echt gave kleding!!!!
Ik zou zeggen, trek het aan, maak een foto van jezelf en post het in: niet meer zwangere buikentopic![]()
Zo zat ik ook al te denken...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Begrijp ik nu goed dat je èn een taart hebt, èn een briefje waarmee je binnen 3 dagen een taart kunt ophalen?
Niet zo lelijk doen over jezelfquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:43 schreef beefcake het volgende:
[..]
Met mijn harses erop is het gelijk een stuk minder leuke kleding, dus vandaar bovenstaande foto![]()
neuh, of we binnen drie dagen die taart onder het raam wilden ophalenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Begrijp ik nu goed dat je èn een taart hebt, èn een briefje waarmee je binnen 3 dagen een taart kunt ophalen?
Had ik al in deel 4 gedaan, maar ik ben compleet genegeerdquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan moet je even een verzoekje doen in dit topic: [ICONS] Laat hier je icon EK-proof maken, part 5
hier zijn ze niet gelukt, maar we gaan morgen voor de herkansing. Tot die tijd wel een filmpje om de 'schade' te beperkenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:54 schreef Jessicaa het volgende:
Ik ga nu even kijken of de foto's daarvan gelukt zijn
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:29 schreef Luchtbel het volgende:
Dat ze zulke grote slippers kunnen maken voor die prijs
Wat heb je gekookt?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:31 schreef Zabb het volgende:
Hallo allemaal! Ik ben vanavond zeer culinair bezig geweest!
![]()
Mijn tante kwam bij ons eten en ik heb een lekker drie-gangendiner gemaakt!!
En volgens mij vonden ze het nog lekker ook, dus ik ben tevreden!
Het is echt een geweldige filmquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:54 schreef Belana het volgende:
Miss_D, ik snap je sig nu........ net filmpje gekeken......in een woord: WOW!
En nu wil ik naar de bioscoop....
Je hebt me ontmoet, dus je weet toch wel dat ik agressief benquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:02 schreef Belana het volgende:
deze is zo agressief.....hahaha
Nou, als voorgerecht had ik warme geitenkaas met honing en bladerdeeg op sla gelegd, met olijven, zongedroogde tomaten en pijnboompitten! Errug lekker!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat heb je gekookt?
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:04 schreef Zabb het volgende:
[..]
Nou, als voorgerecht had ik warme geitenkaas met honing en bladerdeeg op sla gelegd, met olijven, zongedroogde tomaten en pijnboompitten! Errug lekker!
Het hoofdgerecht was Gnocchi uit de oven (een soort bolletjes van aardappelpuree, italiaans) met een saus van room, courgette, kip en champignons. Hierbij zat ook een salade met een mozarelladressing.
En last but not least, het nagerecht. Ik had zelf kaneelparfait gemaakt. Dit is stilstaand bevroren ijs!Hierbij zat slagroom en een aardbei!
Als ik het zo opschrijf krijg ik er alweer trek van!
je bent bruut!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je hebt me ontmoet, dus je weet toch wel dat ik agressief ben
Ik verander em wel even, ik vind die andere ook leuker, maar ik wilde ook eens wisselen![]()
Wow!!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:04 schreef Zabb het volgende:
[..]
Nou, als voorgerecht had ik warme geitenkaas met honing en bladerdeeg op sla gelegd, met olijven, zongedroogde tomaten en pijnboompitten! Errug lekker!
Het hoofdgerecht was Gnocchi uit de oven (een soort bolletjes van aardappelpuree, italiaans) met een saus van room, courgette, kip en champignons. Hierbij zat ook een salade met een mozarelladressing.
En last but not least, het nagerecht. Ik had zelf kaneelparfait gemaakt. Dit is stilstaand bevroren ijs!Hierbij zat slagroom en een aardbei!
Als ik het zo opschrijf krijg ik er alweer trek van!
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:10 schreef Belana het volgende:
[..]
je bent bruut!![]()
Tja... Nick stond aan de deur en zei: 'Het eten van mijn kind, hellup'quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:17 schreef Belana het volgende:
het eten? en het luiermatje was Nick vergeten, niet ik natuurlijk...![]()
Tuurlijk!! Ik ook van jouquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:20 schreef Belana het volgende:
By the way, mag ik nog een keer genieten van je zalige gezelschap?
Doe maar... ik wil straks nog ff discovery kijken, dussehquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:29 schreef Belana het volgende:
ik moet tukkies doen denk ik..... truste miss_D!
Je schoonmoederquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Welke idioot belt er nu zo laat
Nou, ze heeft eigenlijk al een maand niet meer gebeld, dus het was wel lekker rustigquote:Op zondag 13 juni 2004 06:10 schreef Belana het volgende:
Sjees Miss D, is het weer zover met r?
Hoe kan dat nou, heb je dat wel vaker? Of teveel lopen piekeren of teveel koffie of zo?quote:ik kon niet meer slapen, heb uberhaupt enorm slecht geslapen vanacht.
toen ik vanmorgen vroeg eindelijk in slaap viel werd Liam wakker...... om kwart voor 5. Goed, flesje erin en hij weer tukkies doen, Nick ook.....ik dus niet....dus hier zit ik dan.
Oh, ik had gehoopt dat je nog ff je bedje in was gedokenquote:Op zondag 13 juni 2004 10:05 schreef Belana het volgende:
Heb het wel vaker ja, de laatste tijd helemaal, loopt beetje te piekeren over mijn werk, gaat wel weer over. Zit in de familie dat gepieker
Nu ga ik opschieten, want we gaan karten met de personeelsvereniging vandaag!
* Luchtbel Niet in je klas maar wel tentamens en zwanger hoorquote:Op zondag 13 juni 2004 10:34 schreef Sugar het volgende:
Iedereen uit m'n klas is aan het leren, maar niet óók nog swanger... Ik:![]()
![]()
![]()
Hormoontjes, hormoontjesquote:Op zondag 13 juni 2004 10:38 schreef Sugar het volgende:
![]()
![]()
En jij moet helemáál je grote $%*#!!@%*&& houden!!!!
![]()
![]()
![]()
Daar let ik nooit op...quote:Op zondag 13 juni 2004 10:45 schreef Sugar het volgende:
Spindizzy, ff checken: je neemt toch wel steeds de bovenaan-de-post-smilies in je overweging mee, hè?
* Spindizzy is bang voor ruzie...![]()
Oei! Dan mis je idd de genuanceerde bedoeling! Was allemaal maar een geintje.quote:Op zondag 13 juni 2004 11:52 schreef Spindizzy het volgende:
Daar let ik nooit op...
quote:Op zondag 13 juni 2004 15:31 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben er weer!!!!!
Ben vant weekend dus bij mijn ouders geweest, leren..onder andere...het gaat niet zo heel geweldig meer, mn ouders vonden dat ik de laatste tijd al genoeg voor de kiezen had gehad dus moest me er maar niet druk om maken als het morgen niet lukte...ga zo nog wel ff weer verder..
Dus lieve Sugie en Luchtbel..hier ook tentamen-stress
Ik heb me net echt helemaal krom gelachen van jullie taarten-verhalen, met als stip op nr 1 Knorretje
Ik ga eerst nog weer ff verder teruglezen!
Een dokterquote:Op zondag 13 juni 2004 17:52 schreef clauwheee het volgende:
Iemand een wondermiddel tegen een vriendje met hoge koorts, een maag die niet werkt (en dan bedoel ik ook echt niet werken, heeft ie sinds ie een klein kind is af en toe last van...) diarree...enz enz...
![]()
quote:Op zondag 13 juni 2004 16:43 schreef Jonnetje het volgende:
Nog even over die glasbak-taart enzo.....
Ik denk dat de nieuwe bewoonster van ons oude huis een leuk cadeautje heeft gehad...![]()
![]()
Nou ja, pech..... Ik hoop dan maar dat ze 'm lekker vond...
Laatst had een vriend van ons dit ook en die vroeg zich ook af wat te doen aan mijn vriendje (studeert voor dok) om snel beter te worden.quote:Op zondag 13 juni 2004 17:52 schreef clauwheee het volgende:
Iemand een wondermiddel tegen een vriendje met hoge koorts, een maag die niet werkt (en dan bedoel ik ook echt niet werken, heeft ie sinds ie een klein kind is af en toe last van...) diarree...enz enz...
![]()
uuhm ze doen het wel hoor...quote:Op zondag 13 juni 2004 17:52 schreef clauwheee het volgende:
![]()
Ik heb een keer een flinke voedselvergiftiging gehad, kon alleen maar spugen en diarree, alles wat ik dronk kwam er met een noodgang weer uit. Ik ben toen maar cola gaan drinken, dat schijnt (?) te helpen om alles uit je lijf te krijgen (kills bacterieen), maar ik dronk het omdat als ik het dan weer uitspuugde het naar cola smaakte en niet naar vieze maagsappen.quote:Op zondag 13 juni 2004 17:52 schreef clauwheee het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |