quote:Maar die ben je per ongeluk expres vergeten![]()
Ik heb vanaf 5 juli vakantie, en ga dan tot 9 augustus werken. Dan heb ik 2 week vakantie
Heb nu nog een project tot die 5e, en komende maandag een (echt niet fijn) tentamen
Goed zo...Het leven is al ingewikkeld genoeg zonder dat mensen proberen je om de haverklap te ondermijnenquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:36 schreef miss_dynastie het volgende:
ik heb besloten te breken met mijn moeder.
Je hebt groot gelijk. Ga eindelijk maar es aan jezelf denken hoorquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Uh nee, dat tentamen ben ik niet vergeten, maar ik heb Pluisje's advies en natuurlijk de dringende adviezen in mijn omgeving aangenomen. Ik doe gewoon rustig aan en volgend jaar zie ik wel. Ik moet zeggen dat ik me al een stukje beter voel nu die druk weg is en ik heb besloten te breken met mijn moeder.
En dan is het behoorlijk k#t dat een aantal jou alleen zo hard laat werken voor hun achten en zoquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:41 schreef clauwheee het volgende:
Heb voor mezelf ook besloten dat ik het rustiger aan wil doen, alleen dat is dus het nadeel van al dat groepswerk. Mijn groepsgenoten gaan doorgaans niet voor een zesje..ik ben nu op het punt beland dat ik dat ruim voldoende vind in ruil voor me beter voelen en meer vrije tijd![]()
Precies, zo denk ik ook. Ik heb nog negen jaar om mijn opleiding af te maken, dussehquote:Doe het tentamen daarnaast komende maandag wel, als ik een 2 haal heb ik pech gehad, volgend jaar weer nieuwe kansen. Ga me er niet druk om maken.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:05 schreef LadyS het volgende:
check mijn nieuwe icoontje![]()
![]()
<------
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:08 schreef Rewimo het volgende:
[afbeelding]
Hij is leuk, maar ik hoop dat we hem niet nodig hebben
neeh.. niks gezien of gehoordquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:13 schreef beefcake het volgende:
LadyS heb je ook de helikopters gezien (en gehoord)???
Ze zijn leuk!!
Edit- Leuke nieuwe avatar heb je!
* beefcake wil ook een oranje avatar :S)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
weet ik dus niet...quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!en kan deze niet een oranje rokje en pompons krijgen?
Jaaa die welquote:
Ik weet niet waarvan het is. Het zijn Chinooks geloof ik... Met twee van die grote propellors. Ik vind het altijd supermooi, helikopters. Ik dacht misschien zag jij ze ook, maar niet dusquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:16 schreef LadyS het volgende:
[..]
neeh.. niks gezien of gehoord
waar was dat van dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |