Heerlijk he, de spoorwegenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:55 schreef Rewimo het volgende:
Heen komen we hopelijk wel, terug wordt een crime zondag, want Rotterdam CS is dan niet bereikbaar
quote:Ws druk ik me weer verrot uit, maar ik bedoel dus dat je niet zonder ons kunt
Wat voor telefoon heb je danquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:49 schreef Sylvana het volgende:
Alleen op mijn telefoon kun je wel het belgeluid uit zetten, maar niet het smsgeluid![]()
![]()
![]()
Dus nou mag ik van me broer na 1.00 uur niet meer smsen, omdat hij er last van heeft
een motorola T191quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:52 schreef rena het volgende:
[..]
Wat voor telefoon heb je danDat kan toch gewoon bij alle telefoons?
Als je dat ding gewoon z'n waffel laat houden, dan doet ie ook niets als er een SMS'je binnenkomt. Dat kan gewoon met die dingen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:00 schreef Sylvana het volgende:
een motorola T191
Gewoon zeggen, tis goeie muziek en niet van die doenk-doenk herrie van tegenwoordig . . .quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:03 schreef Angel22 het volgende:
Vanavond gaan we naar een concert van david bowie (ik durf het nog steeds niet hardop te zeggen) lijkt me wel geinig.
maar hoe kun je dat geluid dan helemaal uitzettenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als je dat ding gewoon z'n waffel laat houden, dan doet ie ook niets als er een SMS'je binnenkomt. Dat kan gewoon met die dingen.
die ben ik kwijtquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:14 schreef ThunderChild het volgende:
Dan heb jij een hele rare Motorola. Die CD930'er van mij kon je helemaal stil krijgen en die van jou ook.
Moet je ff in de handleiding kijken, want een toestel die niet helemaal stil te krijgen is, moet ik nog tegenkomen . . .
jemig Miss-D wat balen zegquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:24 schreef miss_dynastie het volgende:
* Sylvana is vandaag afgesloten van het internet
Er stond genoeg geld op de rekening, maar door een technische storing of zoiets niet geincasseerd, dus
Het is niet onze fout, maar wij moeten het geld storten en stortingskosten betalen en dat kunnen we dan later terugkrijgen.. lekker dus
Uh... normaalgesproken duurt het vijf dagen, maar nadat ik nogal onaardig was werden we gelijk als we een stortingsbewijs hadden weer aangesloten. Zoals je zietquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jemig Miss-D wat balen zegEn dan zul je zien dat het weer een hele tijd duurt nadat je je geld gestort hebt voordat je wordt aangesloten, meestal zijn ze bij die bedrijven niet echt snel
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |