abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19813013
En hier weer verder!!
Het wordt wel een vol speeltuintje!

Vervolg van Het heerlijke Speeltuinbankje deel 59
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 juni 2004 @ 15:54:07 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_19813104
60 alweer?

*Rewimo annexeert de naastgelegen volkstuintjes. Opsodemoeven met die sla en die bloemen!*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 juni 2004 @ 15:55:00 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_19813140
Zo, en nu ga ik Christan halen en naar qltel met de trein. Heen komen we hopelijk wel, terug wordt een crime zondag, want Rotterdam CS is dan niet bereikbaar
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 11 juni 2004 @ 16:08:13 #4
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_19813551
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 15:55 schreef Rewimo het volgende:
Heen komen we hopelijk wel, terug wordt een crime zondag, want Rotterdam CS is dan niet bereikbaar
Heerlijk he, de spoorwegen

[me=ThunderChild] blij zijn dat ie een autootje onder z'n reet heeft [/me]

Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_19813587
quote:
Ws druk ik me weer verrot uit, maar ik bedoel dus dat je niet zonder ons kunt

Dat snap ik hoor

Ik vind het he-le-maal niet gezellig dat ik jullie tot zondagmiddag moet missen..
Tja..en vriendje missen..ik ben daar nu eenmaal niet echt goed in..maar aan de andere kant..dan ben ik zondag weer heeeel blij hem te zien En toch een teken dat ik nog onwijs blij met me kereltje ben
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_19814158
Jessicaa, ik las toevallig net je vraag in het vorige topic over nieuwe puien (kunststof, dubbelglas, etc). Wij hebben die van ons ongeveer 2 maanden geleden laten vervangen.

Twee tips die ik je kan geven:
1. Vraag bij meerdere bedrijven offertes aan (bij ons zat er ongeveer 5.000 euro verschil tussen de goedkoopste en de duurste offerte dus het is echt de moeite waard ).
2. Wij hebben uiteindelijk niet gekozen voor de laagste offerte, maar voor de op 1 na laagste van een bedrijf met een VKG keurmerk. Dit keurmerk geeft je o.a. de garantie dat als de partij waar je mee in zee gaat failliet gaat, een ander keurmerkbedrijf de klus af komt maken. Wij vonden dat wel een prettig idee omdat je toch ook wel eens spookverhalen hoort over kunststofkozijnen...

Als je meer wil weten, dan roep je maar!
  vrijdag 11 juni 2004 @ 16:46:12 #7
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19814726
Is het niet zo dat kunstofkozijnen na een aantal jaar (20 ofzo) vervangen moeten worden?
Dit in tegenstelling tot houten kozijnen (als je het tenminste goed onderhoudt)
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_19814842
beefcake, wat een schattig poesje zeg, echt houden hoor

Clauwhee, succes met leren vant weekend, en vriendje missen is niet leuk nee, maar dan is het wel leuk om hem dan weer te zien als hij terug is

Weten jullie nog dat ik gisteravond vroeg naar bed ging? We hebben nog tot kwart voor 2 liggen smsen

Alleen op mijn telefoon kun je wel het belgeluid uit zetten, maar niet het smsgeluid Dus nou mag ik van me broer na 1.00 uur niet meer smsen, omdat hij er last van heeft
pi_19814937
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 16:49 schreef Sylvana het volgende:
Alleen op mijn telefoon kun je wel het belgeluid uit zetten, maar niet het smsgeluid Dus nou mag ik van me broer na 1.00 uur niet meer smsen, omdat hij er last van heeft
Wat voor telefoon heb je dan Dat kan toch gewoon bij alle telefoons?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_19815167
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 16:52 schreef rena het volgende:

[..]

Wat voor telefoon heb je dan Dat kan toch gewoon bij alle telefoons?
een motorola T191
pi_19815202
Daaag mensen!! Nu ga ik echt Tot zondag, en niet teveel kleppen hè, anders moet ik zoveel terug lezen

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_19815233
daaag Clauwhee veel succes
pi_19815262
Zow... nog een half uurtje en dan ga ik richting vrienden!!!! Vanavond gaan we naar een concert van david bowie (ik durf het nog steeds niet hardop te zeggen) lijkt me wel geinig.
Morgenochtend ben ik weer ff online en dan gaan we lekker een weekendje weg Dus dan ben ik zondagavond of zelfs maandag ochtend weer van de partij hier

Alvast
pi_19815325
Wat leuk Angel En daarna nog een lekker weekendje weg, relaxed hoor Waar ga je heen?Veel plezier
  vrijdag 11 juni 2004 @ 17:08:40 #15
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_19815398
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 17:00 schreef Sylvana het volgende:
een motorola T191
Als je dat ding gewoon z'n waffel laat houden, dan doet ie ook niets als er een SMS'je binnenkomt. Dat kan gewoon met die dingen.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 17:10:16 #16
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_19815445
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 17:03 schreef Angel22 het volgende:
Vanavond gaan we naar een concert van david bowie (ik durf het nog steeds niet hardop te zeggen) lijkt me wel geinig.
Gewoon zeggen, tis goeie muziek en niet van die doenk-doenk herrie van tegenwoordig . . .
pi_19815508
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 17:08 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Als je dat ding gewoon z'n waffel laat houden, dan doet ie ook niets als er een SMS'je binnenkomt. Dat kan gewoon met die dingen.
maar hoe kun je dat geluid dan helemaal uitzetten

want bij beltonen kun je alleen verschillende tonen kiezen, dus staat nergens " uit", bij smsgeluid hetzelfde en trilfunctie doet het niet
  vrijdag 11 juni 2004 @ 17:14:52 #18
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_19815570
Dan heb jij een hele rare Motorola. Die CD930'er van mij kon je helemaal stil krijgen en die van jou ook.

Moet je ff in de handleiding kijken, want een toestel die niet helemaal stil te krijgen is, moet ik nog tegenkomen . . .
  vrijdag 11 juni 2004 @ 17:15:50 #19
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19815599
dahaag clauwhee!!
veel plezier!!!

Angel ook veel plezier bij david bowie
pi_19815720
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 17:14 schreef ThunderChild het volgende:
Dan heb jij een hele rare Motorola. Die CD930'er van mij kon je helemaal stil krijgen en die van jou ook.

Moet je ff in de handleiding kijken, want een toestel die niet helemaal stil te krijgen is, moet ik nog tegenkomen . . .
die ben ik kwijt

edit: ik kan nu wel alleen me beltoon uitzetten, maar nog steeds me smstoon niet
  † In Memoriam † vrijdag 11 juni 2004 @ 17:24:57 #21
43556 miss_dynastie
pi_19815835
* miss_dynastie is vandaag afgesloten van het internet
Er stond genoeg geld op de rekening, maar door een technische storing of zoiets niet geincasseerd, dus
Het is niet onze fout, maar wij moeten het geld storten en stortingskosten betalen en dat kunnen we dan later terugkrijgen.. lekker dus
pi_19815957
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 17:24 schreef miss_dynastie het volgende:
* Sylvana is vandaag afgesloten van het internet
Er stond genoeg geld op de rekening, maar door een technische storing of zoiets niet geincasseerd, dus
Het is niet onze fout, maar wij moeten het geld storten en stortingskosten betalen en dat kunnen we dan later terugkrijgen.. lekker dus
jemig Miss-D wat balen zeg En dan zul je zien dat het weer een hele tijd duurt nadat je je geld gestort hebt voordat je wordt aangesloten, meestal zijn ze bij die bedrijven niet echt snel
pi_19815984
Weekendje weg is gewoon een verjaardag en daarna stappen dus voor ons echt een uitje We blijven dan ook bij die vrienden slapen. Met dezelfde vrienden ga ik vanavond naar dat concert en manlief blijft thuis voor de kids. Die vind het nl helemaal nix!!!! Maar ik ga

doei doei en tot morgenochtend
  † In Memoriam † vrijdag 11 juni 2004 @ 17:31:05 #24
43556 miss_dynastie
pi_19815993
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 17:29 schreef Sylvana het volgende:

[..]

jemig Miss-D wat balen zeg En dan zul je zien dat het weer een hele tijd duurt nadat je je geld gestort hebt voordat je wordt aangesloten, meestal zijn ze bij die bedrijven niet echt snel
Uh... normaalgesproken duurt het vijf dagen, maar nadat ik nogal onaardig was werden we gelijk als we een stortingsbewijs hadden weer aangesloten. Zoals je ziet
  vrijdag 11 juni 2004 @ 17:33:36 #25
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19816054
ik miste je al miss-d
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')