abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 11 juni 2004 @ 12:42:54 #1
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_19807960
Er zijn natuurlijk eerst nog de twee openingswedstrijden in groep A en de eerste groepswedstrijd van groep A waar de Kroaten het tegen de Zwitsersopnemen, maar de eerste wedstrijd waar ik echt naar uitkijk is deze kraker tussen de Engelsen en de Fransen die gespeeld wordt in Lissabon.

Beide teams zijn vol vertrouwen dat ze die wedstrijd zullen winnen. Pires denk met 3-1.

De Britten hebben centraal achterin wat problemen (zal Terry fit zijn, en zo niet wordt het dan Carra ofKing - wsl de laatste). Of de Fransen dergelijke problemen hebben weet ik niet.

In Engeland wordt er in ieder geval al afgeteld
quote:
10. NAIL DOWN THE VENUE
First things first. Get it clear in your own mind exactly where you want to be as the whistle goes.

Do you like being surrounded by sweaty drunken strangers who may spontaneously bear-hug you in the event of a goal, and accidentally brand you with a lit cigarette if nudged mid-match?

Then the boozer is the place for you, my friend. Should a glacial silence and easy access to the bathroom be more important, then stay home.

Fail to make up your mind, and you'll find yourself paying Ŗ10 to get into a shocking Antipodean theme bar where the screens are all showing old Aussie Rules games and the commentary is drowned out by endless Powderfinger tunes blaring out of the PA.

9. PERFECT THE PREPARATIONS
In the words of the great Sally Gunnell, "Fail to prepare, and prepare to fail."

If you're hosting at your gaff, get creative.

Don't just buy a load of ordinary beers - get a mini England v France battle going by purchasing one case of old-school bitter and one of fancy-dan continental lager.

At the end of the day, tot up the empties and hey presto! you've got the scoreline that really tells us which country is best.

8. BONE UP ON BONAPARTE
Historical context is all. This fixture is just the latest in a series of Anglo-French dust-ups stretching back through the mists of time.

While your pals will try to impress with some chat on the merits of Patrick Vieira, blow them out of the water by reeling off the career stats of the original French midfield general, Napoleon Bonaparte.

Did they know, for example, that the real name of the stroppy general's mistress was not Josephine but Marie-Rose de Tascher de la Pagerie?

Or that, far from being the stumpy dwarf of legend, he was actually 5ft 5ins tall - slightly above average height for a Frenchman in 1800?

Put that in your pipe and smoke it, Lynam.

7. POLISH THE ARGUMENTS
Choose one of the following pub cliches and learn it off by heart:

A. "Forget this diamond business - you've got to pick the best four midfielders in the country, ain'tcha."

B. "Yeah, so Henry has the speed of a puma and can score from anywhere - but can he head the ball? Eh? Eh?"

C. "He's a liability, that Rooney - he'll be sent off in the first 10 minutes, just you watch."

D. "Them Italians - say what you like about the hair, but their shirts are the business."

6. ESTABLISH THE GROUND RULES
Who is in charge of the remote control?
Whose round is it next?
Do you lose your seat if you go to the toilet?
If your player from the sweepstake goes off, do you get the substitute?

5. DON'T PEAK TOO EARLY
The temptation will be to go out on Saturday night and, pumped with adrenaline and jangling of nerve, get battered before the main event even begins.

Stop. Take a deep breath. And another.

Have Your Say
Where will you be watching the big game?

Don't throw it all away now. Pop yourself down on the sofa, crack open a lemonade and enjoy the gentle delights of Spain v Russia, free of expletives and anxiety.

This way, you can wake up on Sunday with the clear head of the truly innocent.

4. PROTECT YOUR OWN INTERESTS
Do you own a Renault? Is there a model of the Eiffel Tower in your front garden?

Cover them up. Hide them. Stick them in the shed.

Should England lose, some ape-like thug will almost certainly attempt to express his pain via the medium of violent destruction of the first French-related thing he sees.

Ask yourself this: are your soft cheeses safe?

3. COLLAPSE INTO PANIC
Oh my giddy aunts. We've got David James in goal! And either Ledley King or Jamie Carragher in central defence!

They've got Thierry Henry! And they've won the World Cup! We couldn't beat Japan!

2. GO GUNG-HO
We've got the hottest young striker in the world! And dead-eye Michael Owen! Up against the 94-year-old Marcel Desailly and Bixente Lizarazu!

They couldn't score a goal in the last World Cup! And the coach is so convinced they're going to lose that he'd rather manage Spurs!

1. APOLOGISE TO ALL, AND BEGIN
Man to girlfriend: "I am sorry, for I am about to shout and swear like a tramp coming off meths."

Woman to boyfriend: "I too am sorry, for I am about to scream like a witch in a washing-machine."

The talk is over. Let us begin!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_19808133
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 12:42 schreef Doc het volgende:
Er zijn natuurlijk eerst nog de twee openingswedstrijden in groep A en de eerste groepswedstrijd van groep A waar de Kroaten het tegen de Zwitsersopnemen, maar de eerste wedstrijd waar ik echt naar uitkijk is deze kraker tussen de Engelsen en de Fransen die gespeeld wordt in Lissabon.

Beide teams zijn vol vertrouwen dat ze die wedstrijd zullen winnen. Pires denk met 3-1.

De Britten hebben centraal achterin wat problemen (zal Terry fit zijn, en zo niet wordt het dan Carra ofKing - wsl de laatste). Of de Fransen dergelijke problemen hebben weet ik niet.

In Engeland wordt er in ieder geval al afgeteld
Bij de Fransen is iig Desailly een twijfelgeval, naar verwachtig zal Sylvestre voor hem spelen.

Waarschijnlijke opstellingen:

Frankrijk: Barthez; Gallas, Thuram, Silvestre, Lizarazu; Pires, Vieira, Makelele, Zidane; Henry, Trezeguet.

Engeland: James, Neville, Campbell, King, Cole, Beckham, Lampard, Gerrard, Scholes, Owen, Rooney.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 11 juni 2004 @ 14:19:57 #3
8164 azaroth
Ajax wordt weer kampioen!
pi_19810513
quote:
quote:10. NAIL DOWN THE VENUE
First things first. Get it clear in your own mind exactly where you want to be as the whistle goes.

Do you like being surrounded by sweaty drunken strangers who may spontaneously bear-hug you in the event of a goal, and accidentally brand you with a lit cigarette if nudged mid-match?

Then the boozer is the place for you, my friend. Should a glacial silence and easy access to the bathroom be more important, then stay home.

Fail to make up your mind, and you'll find yourself paying Ŗ10 to get into a shocking Antipodean theme bar where the screens are all showing old Aussie Rules games and the commentary is drowned out by endless Powderfinger tunes blaring out of the PA.

9. PERFECT THE PREPARATIONS
In the words of the great Sally Gunnell, "Fail to prepare, and prepare to fail."

If you're hosting at your gaff, get creative.

Don't just buy a load of ordinary beers - get a mini England v France battle going by purchasing one case of old-school bitter and one of fancy-dan continental lager.

At the end of the day, tot up the empties and hey presto! you've got the scoreline that really tells us which country is best.

8. BONE UP ON BONAPARTE
Historical context is all. This fixture is just the latest in a series of Anglo-French dust-ups stretching back through the mists of time.

While your pals will try to impress with some chat on the merits of Patrick Vieira, blow them out of the water by reeling off the career stats of the original French midfield general, Napoleon Bonaparte.

Did they know, for example, that the real name of the stroppy general's mistress was not Josephine but Marie-Rose de Tascher de la Pagerie?

Or that, far from being the stumpy dwarf of legend, he was actually 5ft 5ins tall - slightly above average height for a Frenchman in 1800?

Put that in your pipe and smoke it, Lynam.

7. POLISH THE ARGUMENTS
Choose one of the following pub cliches and learn it off by heart:

A. "Forget this diamond business - you've got to pick the best four midfielders in the country, ain'tcha."

B. "Yeah, so Henry has the speed of a puma and can score from anywhere - but can he head the ball? Eh? Eh?"

C. "He's a liability, that Rooney - he'll be sent off in the first 10 minutes, just you watch."

D. "Them Italians - say what you like about the hair, but their shirts are the business."

6. ESTABLISH THE GROUND RULES
Who is in charge of the remote control?
Whose round is it next?
Do you lose your seat if you go to the toilet?
If your player from the sweepstake goes off, do you get the substitute?

5. DON'T PEAK TOO EARLY
The temptation will be to go out on Saturday night and, pumped with adrenaline and jangling of nerve, get battered before the main event even begins.

Stop. Take a deep breath. And another.

Have Your Say
Where will you be watching the big game?

Don't throw it all away now. Pop yourself down on the sofa, crack open a lemonade and enjoy the gentle delights of Spain v Russia, free of expletives and anxiety.

This way, you can wake up on Sunday with the clear head of the truly innocent.

4. PROTECT YOUR OWN INTERESTS
Do you own a Renault? Is there a model of the Eiffel Tower in your front garden?

Cover them up. Hide them. Stick them in the shed.

Should England lose, some ape-like thug will almost certainly attempt to express his pain via the medium of violent destruction of the first French-related thing he sees.

Ask yourself this: are your soft cheeses safe?

3. COLLAPSE INTO PANIC
Oh my giddy aunts. We've got David James in goal! And either Ledley King or Jamie Carragher in central defence!

They've got Thierry Henry! And they've won the World Cup! We couldn't beat Japan!

2. GO GUNG-HO
We've got the hottest young striker in the world! And dead-eye Michael Owen! Up against the 94-year-old Marcel Desailly and Bixente Lizarazu!

They couldn't score a goal in the last World Cup! And the coach is so convinced they're going to lose that he'd rather manage Spurs!

1. APOLOGISE TO ALL, AND BEGIN
Man to girlfriend: "I am sorry, for I am about to shout and swear like a tramp coming off meths."

Woman to boyfriend: "I too am sorry, for I am about to scream like a witch in a washing-machine."

The talk is over. Let us begin!

wat een heerlijk stukje sfeercreatie
'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
pi_19810690
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:19 schreef azaroth het volgende:

[..]

wat een heerlijk stukje sfeercreatie
kon het niet zonder die enorme lap tekst te quoten?
pi_19811335
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 12:50 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Bij de Fransen is iig Desailly een twijfelgeval, naar verwachtig zal Sylvestre voor hem spelen.

Waarschijnlijke opstellingen:

Frankrijk: Barthez; Gallas, Thuram, Silvestre, Lizarazu; Pires, Vieira, Makelele, Zidane; Henry, Trezeguet.

Engeland: James, Neville, Campbell, King, Cole, Beckham, Lampard, Gerrard, Scholes, Owen, Rooney.
Geluk voor de Fransen dat Desailly niet kan spelen, die is toch over zijn top heen.

De verdediging van de Engelsen ziet er toch erg matig uit, dat moet voor de Franse aanval toch een makkie worden.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_19812923
Een hele dikke zege voor de Fransen, die er minstens 3 gaan maken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_19813045
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:53 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Geluk voor de Fransen dat Desailly niet kan spelen, die is toch over zijn top heen.

De verdediging van de Engelsen ziet er toch erg matig uit, dat moet voor de Franse aanval toch een makkie worden.
Met name die rechts back is zwaar kut natuurlijk.

En toch, daar iedereen verwacht dat die Fransen wel even over die Engelsen heen zullen walsen, ik weet het niet, het kan raar lopen.
Als de Fransen snel zullen scoren, sluit ik me aan bij zjroertje en methodmich, maar de kans op overschatting van de Fransen is groot en de verdediging is niet het sterkse en zeker niet het snelste bij de Fransen, dus als Engeland eerst weet te scoren middels een snelle actie van Owen/Rooney kan er wel eens een verrassing uit komen rollen.
pi_19813493
Heb in mijn pouletjes 4-1 staan.
www.thuisuiteten.nl
pi_19814429
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 15:51 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Met name die rechts back is zwaar kut natuurlijk.
Ja, die ook.

Maar de rest natuurlijk gewoon ook.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_19846237
Yay Engeland moet winnen
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_19846328
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 16:06 schreef methodmich het volgende:
5-1 heb je staan .

Ik heb 1-1 staan ik denk dat Frankrijk het toch vrij moeilijk krijgt
pi_19846339
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 23:06 schreef Stuart het volgende:
Yay Engeland moet winnen
Ik hoop dat ze dat gaan doen, ja.

Wordt zeker een leuke wedstrijd. (Hoop ik.)

2-1 voor Engeland, hoop ik.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_19846341
Zonder Terry wordt dit echt een kansloze missie.
pi_19846345
Die Engelse verdedging lijkt wel heel erg fragiel en kwetsbaar. Alles onder de 3 tegendoelpunten zou ik knap vinden van de Engelsen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zaterdag 12 juni 2004 @ 23:43:51 #15
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_19847157
Raar dat Gallas speelt. Ik had gehoopt op Sagnol.
The Most Incredible, Baby
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 juni 2004 @ 23:47:00 #16
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_19847221
COME ON ENGLAND!
  zaterdag 12 juni 2004 @ 23:48:12 #17
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_19847260
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 23:11 schreef zjroentje het volgende:
Zonder Terry wordt dit echt een kansloze missie.
Ik steun ze gewoon hoor .

Ik heet Terry
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 12 juni 2004 @ 23:48:59 #18
53267 TC03
pi_19847283
Trouwens wel balen, heb vanaf maandag t/m vrijdag repetitieweek. Nouja, dan maar even eerder beginnen met leren (maandag drie repetities ), Frankrijk - Engeland wil ik niet missen .
  FOK!fossiel zaterdag 12 juni 2004 @ 23:50:28 #19
8443 cptmarco
it's captain...
pi_19847321
Ik verwacht eigenlijk veel van die wedstrijd (dus het kan eigenlijk alleen maar tegenvallen ). We zullen het morgen wel zien.
  Trouwste user 2022 zaterdag 12 juni 2004 @ 23:51:52 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_19847352
Zal wel 0-0 worden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 12 juni 2004 @ 23:55:40 #21
30919 mitt
Michael Corleone
pi_19847458
Desailly is een beetje de Frank de Boer daar..

Zo is Zidane wel aanvoerder
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_19851656
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 23:10 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

5-1 heb je staan .

Ik heb 1-1 staan ik denk dat Frankrijk het toch vrij moeilijk krijgt
Niet in mijn geldpoules. De rest is voor de lol.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 13 juni 2004 @ 15:56:42 #23
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_19857517
¤ 1,00

Frankrijk - Engeland 5 - 1

¤ 33,50

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 13 juni 2004 @ 16:12:32 #24
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_19857824
Frankrijk gaat hopelijk Engeland vernederen.

Idd jammer van Sagnol heb hem liever daar op die plaats.
L'Unic Equip Catala es El Barįa! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barįa Guanyará tot aquest any!
  zondag 13 juni 2004 @ 17:08:47 #25
30919 mitt
Michael Corleone
pi_19859303
Zidane Zidane
pi_19859351
quote:
Op zondag 13 juni 2004 16:12 schreef El_Catalan het volgende:
Frankrijk gaat hopelijk Engeland vernederen.

Idd jammer van Sagnol heb hem liever daar op die plaats.
El_Catalan! .
pi_19859373
Zidane, Henry, Pires.

Daar ga je automatisch goed voor zitten. Vooral Pires is ware kunst.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 13 juni 2004 @ 17:16:42 #28
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_19859517
quote:
Op zondag 13 juni 2004 17:11 schreef methodmich het volgende:
Zidane, Henry, Pires.

. Vooral Pires is ware kunst.
Ah,een kenner

ZJROENTJE,LEES JE DIT OOK?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 13 juni 2004 @ 17:48:56 #29
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_19860246
Ik hoop dat die engelsen op hun flikker krijgen!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zondag 13 juni 2004 @ 17:50:33 #30
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_19860279
quote:
Op zondag 13 juni 2004 17:48 schreef kamagurka het volgende:
Ik hoop dat die engelsen op hun flikker krijgen!
Ik hoop van niet maar ik ben er bang voor

Vieira
Henry
Pires
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 13 juni 2004 @ 19:48:28 #31
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19862785
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 23:55 schreef mitt het volgende:
Desailly is een beetje de Frank de Boer daar..

Zo is Zidane wel aanvoerder
Zinedine
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueņos" Alfredo Di Stefano
  zondag 13 juni 2004 @ 19:49:41 #32
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19862818
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 16:06 schreef methodmich het volgende:
Ikke 3-1
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueņos" Alfredo Di Stefano
  zondag 13 juni 2004 @ 19:55:37 #33
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_19862995
quote:
Op zondag 13 juni 2004 17:16 schreef DutchGooner het volgende:
ZJROENTJE,LEES JE DIT OOK?
Pires is een $%@*()&^$#
  zondag 13 juni 2004 @ 19:58:23 #34
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_19863085
Kom op Frankrijk, opzouten met die Engelsen

5-0! 5-0! 5-0!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zondag 13 juni 2004 @ 20:00:55 #35
82589 S-Two
barba macacu
pi_19863180
ik gok ook op een 3-1 / 4-1
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zondag 13 juni 2004 @ 20:03:12 #36
30919 mitt
Michael Corleone
pi_19863245
Engeland wordt wel een beetje onderschat hoor...

Ik vind ze bloedgevaarlijk, zeker in de eerste wedstrijd..
  zondag 13 juni 2004 @ 20:03:36 #37
30919 mitt
Michael Corleone
pi_19863257
Niet dat ik hoop dat die Engelsen goed gaan presteren natuurlijk
  zondag 13 juni 2004 @ 20:04:18 #38
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_19863277
quote:
Op zondag 13 juni 2004 20:03 schreef mitt het volgende:
Niet dat ik hoop dat die Engelsen goed gaan presteren natuurlijk
Ze moeten eigenlijk allebei erg snel naar huis.

Doe mij maar een 7-7 vandaag.
  zondag 13 juni 2004 @ 20:05:05 #39
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_19863292
2-0 frankrijk
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_19863587
FRANKRIJK: Barthez,Thuram,Silvestre,
Gallas,Lizarazu,Pires,Vieira,Makelele,
Zidane,Henry,Trezeguet

ENGELAND: James,Neville,King,Campbell,
Cole,Beckham,Lampard,Gerrard,Scholes,
Rooney,Owen

James, Neville, King, Campbell, Cole tegen Henry en Trezeguet
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  zondag 13 juni 2004 @ 20:18:53 #41
30919 mitt
Michael Corleone
pi_19863617
Henry zal het vandaag wel moeten laten zien, wil hij DE voetballer van de wereld worden/zijn.
  zondag 13 juni 2004 @ 20:18:59 #42
82589 S-Two
barba macacu
pi_19863620
frankrijk heeft dus alle linies beter
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zondag 13 juni 2004 @ 20:19:33 #43
25957 Reddiablo
pi_19863637
mwoah, zo slecht is dit engeland niet, maar Frankrijk zou het toch moeten winnen
www.3voor12denhaag.nl
  zondag 13 juni 2004 @ 20:19:33 #44
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19863638
Go go England.
Some say in ice
  zondag 13 juni 2004 @ 20:21:57 #45
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_19863689
Scholes op links? Gaat dat wel werken?
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  zondag 13 juni 2004 @ 20:23:48 #46
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_19863739
quote:
Op zondag 13 juni 2004 20:21 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Gerrard zal wel vanaf links komen.
  zondag 13 juni 2004 @ 20:25:47 #47
30919 mitt
Michael Corleone
pi_19863797
Engeland had er wel een verdedigende middenvelder bij mogen zetten..
pi_19863809
quote:
Op zondag 13 juni 2004 20:21 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Heb het ook maar zomaar van teletekst af

Ga zo maar eens op zoek naar wat bier en chips, en dan maar hopen dat het leuker wordt dan Zwi-Kro
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  zondag 13 juni 2004 @ 20:27:38 #49
25957 Reddiablo
pi_19863853
Engeland heeft weinig op links..... maar of Gerrard of Lampard die wat van links hangen
www.3voor12denhaag.nl
pi_19863880
Hup Engeland
pi_19863953
op een mooie wedstrijd maar dan
pi_19863969
Ik hoop op een mooie wedstrijd (wie niet )
  zondag 13 juni 2004 @ 20:32:17 #53
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_19863985
Doe mij maar 4-4 en 3 rode kaarten vanavond.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 13 juni 2004 @ 20:44:02 #54
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19864256
Ik ben voor Frankrijk, .
-
pi_19864275
quote:
Op zondag 13 juni 2004 20:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben voor Frankrijk, .
Ik ook, dat zou namelijk gunstig zijn voor mijn poule
pi_19864277
quote:
Op zondag 13 juni 2004 20:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben voor Frankrijk, .
Goede keus.
  zondag 13 juni 2004 @ 20:46:01 #57
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_19864305
2-2 kijken of ik 2 voorspellingen in 1 dag goed kan hebben
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  zondag 13 juni 2004 @ 20:47:25 #58
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_19864339
omg merk-prutser fluit
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juni 2004 @ 20:47:40 #59
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_19864344
Aanvallend middenveld met Beckham/Gerrard/Lampard/Scholes
  zondag 13 juni 2004 @ 20:51:43 #60
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_19864425
Hmm ik ben toch voor Engeland, komt ws door mijn grote afkeer van Fransen
Voor mijn poule zou Frankrijk beter zijn als winnaar.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  zondag 13 juni 2004 @ 21:24:27 #61
25957 Reddiablo
pi_19865131
kut, 0-1 Lampard - tegen de verhouding in
www.3voor12denhaag.nl
  zondag 13 juni 2004 @ 21:25:24 #62
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_19865152
Mooie vrije trap van Beckham.
Tegen de veldverhouding in wel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 13 juni 2004 @ 21:31:53 #63
30919 mitt
Michael Corleone
pi_19865323
Henry, wat een aanfluiting zeg..

tempo is ook te laag bij de Fransen...
pi_19865384
England kut fransen
pi_19865416
Mooi, nu moet Frankrijk wel voetballen
pi_19865419
kut engelsen
  zondag 13 juni 2004 @ 21:37:03 #67
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_19865496
Wat een hoogstaande wedstrijd, stkken beter als wat we tot nu toe te zien kregen.
Weliswaar een ijzersterke verdediging aan beide kanten, maar toch al mooi technisch voetbal gezien.

Frankrijk moet mijns inziens de flanken beter gaan benutten, ze willen steeds middendoor maar zo lukt het niet. De enige echte kansen waren twee kopballen van trezeguet.
  zondag 13 juni 2004 @ 21:38:43 #68
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19865552
quote:
Op zondag 13 juni 2004 20:18 schreef mitt het volgende:
Henry zal het vandaag wel moeten laten zien, wil hij DE voetballer van de wereld worden/zijn.
Die lul laat niks zien. Hij kan beter aan de linkerkant gaan hangen dan kan die met de bal oplopen. Nu die zo diep staat is er helemaal geen ruimte voor niemand.
pi_19865584
aardige wedstrijd, fantastisch ingekopt door Lampard
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 13 juni 2004 @ 21:41:46 #70
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_19865656
quote:
Op zondag 13 juni 2004 21:38 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Die lul laat niks zien. Hij kan beter aan de linkerkant gaan hangen dan kan die met de bal oplopen. Nu die zo diep staat is er helemaal geen ruimte voor niemand.
Hij heeft al mooie dingen laten zien, maar er staan gewoon constant twee mannen op hem om hem af te dekken.
De Engelsen hebben blijkbaar ook de opdracht gekregen Zidane te torpederen...
pi_19865731
Yay we staan met 1-0 voor
  zondag 13 juni 2004 @ 21:47:25 #72
30919 mitt
Michael Corleone
pi_19865868
Ik heb Henry nog geen meter zien lopen of proberen ruimte te zoeken, zoals ie bij Arsenal wel doet
  zondag 13 juni 2004 @ 21:47:37 #73
25957 Reddiablo
pi_19865876
2e helft, kom op Frankrijk!
www.3voor12denhaag.nl
  zondag 13 juni 2004 @ 21:51:46 #74
25957 Reddiablo
pi_19866003
Wat blijft die Merk toch een waardeloos stuk stront...
www.3voor12denhaag.nl
pi_19866028
Eindelijk eens een kleine flits van Henry
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 13 juni 2004 @ 21:55:01 #76
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19866094
Ik had na de goal wel wat meer verwacht van de Fransen.
Sowieso niet een erg fijne wedstrijd om naar te kijken.. .
-
  zondag 13 juni 2004 @ 21:56:24 #77
25957 Reddiablo
pi_19866133
geel Scholes, wonderbaarlijk, maar juist vd scheits
www.3voor12denhaag.nl
pi_19866169
Het wordt harder en minder leuk
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 13 juni 2004 @ 21:59:36 #79
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_19866247
het spel ligt veel te veel stil, jammer.

Het had zo'n mooie wedstrijd kunnen zijn...
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juni 2004 @ 22:06:13 #80
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_19866451
wat rustig in dit topic

Ik ga ook weer gewoon kijken
  zondag 13 juni 2004 @ 22:09:09 #81
25957 Reddiablo
pi_19866530
Zidane
www.3voor12denhaag.nl
  zondag 13 juni 2004 @ 22:09:58 #82
25957 Reddiablo
pi_19866560
wat wordt die man overschat zeg, sure paar leuke acties per wedstrijd, maar hoeveel zijn er zinvol?
www.3voor12denhaag.nl
pi_19866648
terechte strafschop
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_19866663
pingel
  zondag 13 juni 2004 @ 22:14:22 #85
25957 Reddiablo
pi_19866664
arse, fuck, shite!
www.3voor12denhaag.nl
  zondag 13 juni 2004 @ 22:14:44 #86
50936 The_Hives
pi_19866685
sukkel
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_19866687
beckham
  zondag 13 juni 2004 @ 22:14:55 #88
25957 Reddiablo
pi_19866692
fuck off you bloody ponce!!
www.3voor12denhaag.nl
pi_19866699
hahaa
pi_19866703
Prutser Beckham
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 13 juni 2004 @ 22:15:19 #91
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19866712
Formidabele redding, .
-
  zondag 13 juni 2004 @ 22:15:21 #92
25957 Reddiablo
pi_19866715
dat was overigens natuurlijk dik rood voor Silvestre, maar goed...
www.3voor12denhaag.nl
pi_19866719
......
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_19866757
Barthezz
  zondag 13 juni 2004 @ 22:17:24 #95
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19866781
Laten we hopen dat er nog een Frans kwartiertje komt.. .
-
  zondag 13 juni 2004 @ 22:18:03 #96
25957 Reddiablo
pi_19866795
Wiltord voor Pires - goede wissel lijkt me

Heskey voor Donkey Rooney
www.3voor12denhaag.nl
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juni 2004 @ 22:18:29 #97
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_19866810
Heskey ...
  zondag 13 juni 2004 @ 22:18:30 #98
25957 Reddiablo
pi_19866813
Hargreaves voor Scholes
www.3voor12denhaag.nl
  zondag 13 juni 2004 @ 22:18:35 #99
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_19866818
David you git.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 13 juni 2004 @ 22:21:28 #100
25957 Reddiablo
pi_19866903
Sagnol voor Silvestre
www.3voor12denhaag.nl
pi_19866926
Leuke wedstrijd hoor!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 13 juni 2004 @ 22:31:44 #102
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_19867173
Niet goed, wel amusant ja.
  zondag 13 juni 2004 @ 22:33:19 #103
25957 Reddiablo
pi_19867243
Zidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaane!
www.3voor12denhaag.nl
pi_19867246
zidane
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_19867253
zidane
  zondag 13 juni 2004 @ 22:33:27 #106
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_19867255
pi_19867267
JAAAAAAAAAA woohooooo:D:D
  zondag 13 juni 2004 @ 22:33:42 #108
25957 Reddiablo
pi_19867271
UP YOUR ARSE!!! Schitterende vrije trap!!!
www.3voor12denhaag.nl
  zondag 13 juni 2004 @ 22:33:44 #109
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_19867275
Super vrij trap, jammer voor de Engelsen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 13 juni 2004 @ 22:34:00 #110
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19867298
ZIZOU!!!! .
HEERLIJK!!
-
  zondag 13 juni 2004 @ 22:34:28 #111
25957 Reddiablo
pi_19867323
Penalty!!!!
www.3voor12denhaag.nl
pi_19867330
frankrijk wat doe je
pi_19867334
YES!!!!!!!

Penalty Frankrijk
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_19867350
Gadverdamme zeg, wat een kutscheids, wat een kutfransen!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 13 juni 2004 @ 22:34:44 #115
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_19867353
wat een slotfase zeg
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 13 juni 2004 @ 22:34:48 #116
30919 mitt
Michael Corleone
pi_19867356
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  zondag 13 juni 2004 @ 22:34:53 #117
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19867368
WHAHAHAHAHAHA!!
Gerrard, wat een rund zeg.. .
-
pi_19867370
WHAHAHA
  zondag 13 juni 2004 @ 22:34:56 #119
50936 The_Hives
pi_19867371
Fok! Federatie
pi_19867373
Missen die bal aub!
  zondag 13 juni 2004 @ 22:35:01 #121
30919 mitt
Michael Corleone
pi_19867376
pi_19867377
Dat moet toch gewoon rood zijn
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 13 juni 2004 @ 22:35:06 #123
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_19867381
Doet me denken aan Bayern - MUFC
  zondag 13 juni 2004 @ 22:35:23 #124
25957 Reddiablo
pi_19867399
ZIZOU!!!! Geweldig!
www.3voor12denhaag.nl
pi_19867404
Keurig, 2-1
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_19867405
De scheids had het spel gewoon door moeten laten gaan.

Kutzooi, kutfransen, kutscheids, kut kut kut!
  zondag 13 juni 2004 @ 22:35:30 #127
50936 The_Hives
pi_19867411
lekker becks
Fok! Federatie
  zondag 13 juni 2004 @ 22:35:31 #128
30919 mitt
Michael Corleone
pi_19867414
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, MIJN HELD
  zondag 13 juni 2004 @ 22:35:45 #129
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19867425
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gadverdamme zeg, wat een kutscheids, wat een kutfransen!
Als dat geen pingel was dan weet ik niet wat wel strafschopwaardig is.. .
ZIZOU!! .
-
  zondag 13 juni 2004 @ 22:35:48 #130
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_19867428
Geweldige wedstrijd qua inzet en wat een schitterend doelpunt van Zidane.

En wat een enorme blunder van Gerrard,

En binnen 2 minuten wordt het van 0-1, 2-1.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_19867439
Zizou!!
  zondag 13 juni 2004 @ 22:36:13 #132
30919 mitt
Michael Corleone
pi_19867448
JAAAAAAAAA

ZIDANEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
  zondag 13 juni 2004 @ 22:36:14 #133
25957 Reddiablo
pi_19867452
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat moet toch gewoon rood zijn
Ja, net als Silvestre eerder
www.3voor12denhaag.nl
  zondag 13 juni 2004 @ 22:36:33 #134
30919 mitt
Michael Corleone
pi_19867464
Niet te geloven dit

ZIZOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
pi_19867477
fantastisch
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 13 juni 2004 @ 22:37:02 #136
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_19867492
Dit is echt triest....echt...ik geef er niet veel om, had liever dat Frankrijk verloor, maar die ontgoocheling...mijn god...
pi_19867493
Zidane est le roi
  zondag 13 juni 2004 @ 22:37:10 #138
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19867499
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:36 schreef mitt het volgende:
Niet te geloven dit

ZIZOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
.
.
.
.
.
Zizou hoort echt in het rijtje van de allergrootste. .
-
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juni 2004 @ 22:37:11 #139
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_19867501
Ongelovelijk.

Als Beckham nou gescoord had ...

En wat een fout van Gerrard :'(
pi_19867506
Dit is echt niet normaal...

vuile stokbroodgezichten
pi_19867508
M'n toto bij 0-1 stond ik er lekker voor bij 1-1 minder (0-2 of 2-2 waren beter geweest)
  zondag 13 juni 2004 @ 22:37:28 #142
53267 TC03
pi_19867515
O. M. F. G.

Engeland .
Frankrijk !
  zondag 13 juni 2004 @ 22:37:49 #143
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19867534
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:37 schreef Doc het volgende:
Ongelovelijk.

Als Beckham nou gescoord had ...

En wat een fout van Gerrard
Vooral dat laatste, .
-
  zondag 13 juni 2004 @ 22:37:50 #144
25957 Reddiablo
pi_19867535
Wat een apotheose!! Schitterend!

En heerlijk voor Barthez
www.3voor12denhaag.nl
  zondag 13 juni 2004 @ 22:37:53 #145
30919 mitt
Michael Corleone
pi_19867537
wat een held, WAT EEN HELD
pi_19867539
We hebben verloren
  zondag 13 juni 2004 @ 22:37:55 #147
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_19867541

Wat een beginnersfout van Gerrard. De kneus.
pi_19867544
Veel maakt het ook niet uit want de Kroaten en Zwitsers worden opgerold door de Engelsen.
pi_19867548
Dit wordt lekker rellen op m'n werk morgen.
  zondag 13 juni 2004 @ 22:38:32 #150
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_19867568
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:37 schreef mitt het volgende:
wat een held, WAT EEN HELD
Inderdaad.

Top voor Barthez dit, en voor Beckham.
  zondag 13 juni 2004 @ 22:39:18 #151
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_19867607
Leuk ook voor de Portugeze politie dit.
  zondag 13 juni 2004 @ 22:39:25 #152
25957 Reddiablo
pi_19867615
You English jammy bastards!!! lala lalala!
www.3voor12denhaag.nl
  zondag 13 juni 2004 @ 22:39:31 #153
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_19867619
En nou maar hopen dat de Engelse supporters zich een beetje rustig houden na afloop.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_19867627
legendarisch!
  zondag 13 juni 2004 @ 22:40:12 #155
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_19867647
Het heeft inderdaad weinig consequenties, Kroatie en Zwitserland zijn te zwak om iets tegen beide landen in te brengen, maar ik kan het me ZO ENORM GOED voorstellen..Doet me weer denken aan die pijnlijke wedstrijd vorig jaar april

Engeland laat me verder koud, maar als dit dinsdag zou gebeuren, zou ik echt gewoon van de brug af springen (en Engeland vs. Frankrijk is al niet veel minder dan Nederland vs. Duitsland).
pi_19867660
Wat een wedstrijd
pi_19867685
tering beckham ahhaahahahhahaahahahahahahahahhhaahahahahahh
haahahahahahhhaahahahahahhhaahahahahahhhaahahahahah
hhaahahahahahhhaahahahahahhhaahahahahahhhaahahahahahhhaahaha
hahahhhaahahahahahhhaahahahahahhhaahahahahahhh
aahahahahahhhaahahahahahhhaahahahahahhhaahahahahahhhaahah
ahahahhhaahahahahahhhaahahahahahhhaahahahahahhhaahahahahahhh
aahahahahahhhavvv
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  zondag 13 juni 2004 @ 22:41:30 #158
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_19867695
Vermakelijk avondje.

Ik moet het toch maar eens zeggen: Zidane is een meester.
pi_19867736
Er zijn een aantal mensen in Schotland die hopen dat engeland alle drie de wedstrijden verliezen.
Is een hoop geld mee te verdienen met 40 tegen 1
  zondag 13 juni 2004 @ 22:42:21 #160
30919 mitt
Michael Corleone
pi_19867738
Historisch dit, met de meester
  zondag 13 juni 2004 @ 22:42:29 #161
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_19867747
Zinedine v Engeland; 2-1 !
Wat een wedstrijd! Wat een man!
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  zondag 13 juni 2004 @ 22:42:37 #162
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19867756
quote:
Op zondag 13 juni 2004 21:41 schreef placebeau het volgende:

[..]

Hij heeft al mooie dingen laten zien, maar er staan gewoon constant twee mannen op hem om hem af te dekken.
De Engelsen hebben blijkbaar ook de opdracht gekregen Zidane te torpederen...
Maar Zidane schitterd wel. Henry niet.
  zondag 13 juni 2004 @ 22:42:45 #163
25957 Reddiablo
pi_19867762
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:39 schreef zjroentje het volgende:
Leuk ook voor de Portugeze politie dit.
En ze waren zo braaf, aldus de slecht geinformeerde domme verslaggever
www.3voor12denhaag.nl
  zondag 13 juni 2004 @ 22:43:19 #164
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_19867783
De Fransen winnen op zijn Duits.
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 13 juni 2004 @ 22:43:28 #165
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_19867789
Waarom is iedereen eigenlijk voor Frankrijk? Da's toch gewoon de topfavoriet? Van mij mogen Portugal, Frankrijk, Duitsland en andere favorieten eruit liggen hoor...
  zondag 13 juni 2004 @ 22:43:44 #166
67174 Dos37
Come on Twente
pi_19867804
OMG wat een wedstrijd zo hebben ze voetbal bedoelt
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_19867810
gefeliciteerd Jackie v G. met je goede toto!
pi_19867821
Ku Zidane!
Ik gun het die Engelsen zo, en dan verstoort hij het feestje op z'n Duits
Weliswaar wel punten voor de pool op m'n school maar toch heel erg jammer dit...
  zondag 13 juni 2004 @ 22:44:18 #169
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_19867830
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:43 schreef twi het volgende:
Waarom is iedereen eigenlijk voor Frankrijk? Da's toch gewoon de topfavoriet? Van mij mogen Portugal, Frankrijk, Duitsland en andere favorieten eruit liggen hoor...
Ik vind het beiden kutlanden.

Dus andersom had ik net zo hard gelachen.
pi_19867838
ik was al bang voor een msn lijst vol met pissige Fransen, wat een ontknoping
  zondag 13 juni 2004 @ 22:44:56 #171
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19867856
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:39 schreef golfer het volgende:
En nou maar hopen dat de Engelse supporters zich een beetje rustig houden na afloop.
Dat doen ze niet, geloof me, dat doen ze niet.

Klote nummer 4 (Gerrard?)
Some say in ice
  zondag 13 juni 2004 @ 22:44:58 #172
67174 Dos37
Come on Twente
pi_19867858
quote:
Ja inderdaad zou mooi zijn als die landen er snel uit gaan zoals bij het WK in 2002 was ook ongelovelijk mooi
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juni 2004 @ 22:44:58 #173
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_19867859
Ongelovelijk ...
  zondag 13 juni 2004 @ 22:45:01 #174
25957 Reddiablo
pi_19867860
quote:
Omdat ik tegen Engeland ben
www.3voor12denhaag.nl
pi_19867878
quote:
Ik ben voetballiefhebber en Frankrijk speelt het mooiste voetbal
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 13 juni 2004 @ 22:45:57 #176
25957 Reddiablo
pi_19867903
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Dat doen ze niet, geloof me, dat doen ze niet.

ja, 4 is Stevie G
www.3voor12denhaag.nl
pi_19867910
Wat een ontknoping.

Waar Beckham op een beslissend moment faalt staat Zindane er wel 2x achter elkaar....
  zondag 13 juni 2004 @ 22:46:32 #178
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_19867934
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

Z'n collega Liverpooler speelde ook al zo'n briljante wedstrijd.
  zondag 13 juni 2004 @ 22:46:43 #179
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19867945
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:45 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

ja, 4 is Stevie G
Some say in ice
  zondag 13 juni 2004 @ 22:47:21 #180
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19867972
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:46 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Z'n collega Liverpooler speelde ook al zo'n briljante wedstrijd.
Owen was niets.
Some say in ice
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juni 2004 @ 22:47:34 #181
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_19867981
En ik had al enigszins een kutdag ...
  zondag 13 juni 2004 @ 22:47:42 #182
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_19867986
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

pi_19867994
kut Beckham eik! Als hij die penalty gewoon had gescoord, was er niks aan de hand geweest
pi_19868004
omg

weet niet meer te zeggen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 13 juni 2004 @ 22:48:26 #185
53267 TC03
pi_19868008
Ongelofelijk.

.
pi_19868019
Inderdaad. Niet eens slecht ingezeten die pingel, maar Barthez kent Becks natuurlijk nog van Manchester United.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juni 2004 @ 22:49:01 #187
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_19868028
En Heskey maakte de overtreding waaruit de vrije trap van Zizou volgende

Heskkey gelukkig tegenwoordig ex-LFC
  zondag 13 juni 2004 @ 22:49:15 #188
53267 TC03
pi_19868039
Mooi ook voor al die 'landverraders' (no offence ) die voor Engeland zijn hier .
  zondag 13 juni 2004 @ 22:49:44 #189
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_19868055
Wat een sensationele wedstrijd. Ik heb echt genoten en Frankijk is tot mijn tevredenheid de winnaar!
Echt een van de mooiere wedstrijden die ik heb gezien op tv.

Heerlijk al die Engelse en Nederlanders die zogenaamd voor Engeland zijn zo te zien staan.
  zondag 13 juni 2004 @ 22:49:51 #190
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19868057
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:47 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Moven.
Some say in ice
  zondag 13 juni 2004 @ 22:50:03 #191
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_19868063
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ik ben voetballiefhebber en Frankrijk speelt het mooiste voetbal
Superwedstrijd
Er was lang geen doorkomen aan vooor de Fransen, doordat de Engelsen met heel hun middenveld mee in de verdediging speelde, maar dan Zidane
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juni 2004 @ 22:50:09 #192
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_19868068
Ongelovelijk.

Ongelovelijk.

Ongelovelijk.
  zondag 13 juni 2004 @ 22:50:27 #193
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_19868077
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:47 schreef Doc het volgende:
En ik had al enigszins een kutdag ...
Owen die geen bal goed raakt, Gerrard die een enorme blunder maakt, Heskey ook niet gezien.

Gaat het nog Doc?
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 13 juni 2004 @ 22:50:39 #194
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19868085
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:49 schreef TC03 het volgende:
Mooi ook voor al die 'landverraders' (no offence ) die voor Engeland zijn hier .
Hoewel tussen ' ', is dat een rot term.
Some say in ice
  zondag 13 juni 2004 @ 22:50:41 #195
25957 Reddiablo
pi_19868092
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:49 schreef Doc het volgende:
En Heskey maakte de overtreding waaruit de vrije trap van Zizou volgende

Heskkey gelukkig tegenwoordig ex-LFC
Heskey 7 balcontaten. 5 goed. 1 matig. 1 niet zo heel erg goed...

maar ja, als Beckham scoort win je.
Als Gerrard en James niet kutten, speel je gelijk.

Maar goed, altijd fijn om Scapegoat Heskey de schuld te geven
www.3voor12denhaag.nl
pi_19868094
Wat een wedstrijd zeg...
In Southern Sun
pi_19868095
KUT KUT KUT
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juni 2004 @ 22:51:02 #198
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_19868109
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:49 schreef TC03 het volgende:
Jij was deze wedstrijd ook voor Engeland ...
  zondag 13 juni 2004 @ 22:51:20 #199
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19868120
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:50 schreef Doc het volgende:
Ongelovelijk.

Ongelovelijk.

Ongelovelijk.
Klote, ja.
Some say in ice
pi_19868125
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Hoewel tussen ' ', is dat een rot term.
Hoewel het ergens wel een kern van waarheid bevat...
In Southern Sun
pi_19868136
Kutfransen
  zondag 13 juni 2004 @ 22:52:14 #202
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_19868162
ah, james kon er niks aan doen, die bal van Zidane was snoeihard en vlak over de muur gespeeld. Toen hij de bal zag was het al veel te laat.
pi_19868168
heerlijk dit
  zondag 13 juni 2004 @ 22:52:27 #204
53267 TC03
pi_19868177
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:51 schreef Doc het volgende:

[..]

Jij was deze wedstrijd ook voor Engeland ...
Klopt. Maar ik bedoel dus degenen die in plaats van Nederland voor Engeland zijn, dat je per wedstrijd een persoonlijke voorkeur hebt staat buiten kijf .
  zondag 13 juni 2004 @ 22:52:48 #205
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19868188
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hoewel het ergens wel een kern van waarheid bevat...
Ik ben ook voor Holland, hoewel in een wedstrijd NL-Engeland voor Engeland.
Some say in ice
  zondag 13 juni 2004 @ 22:53:12 #206
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_19868201
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Moven.
Moet je tegen kunnen.
pi_19868203
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:52 schreef TC03 het volgende:

[..]

Klopt. Maar ik bedoel dus degenen die in plaats van Nederland voor Engeland zijn, dat je per wedstrijd een persoonlijke voorkeur hebt staat buiten kijf .
Nou, vrijwel iedereen hier heeft toch wel een oranje icoontje of niet...?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juni 2004 @ 22:53:37 #208
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_19868214
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:50 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Heskey 7 balcontaten. 5 goed. 1 matig. 1 niet zo heel erg goed...

maar ja, als Beckham scoort win je.
Als Gerrard en James niet kutten, speel je gelijk.

Maar goed, altijd fijn om Scapegoat Heskey de schuld te geven
In het rijtje Owen en Gerrard paste ook Heskey of is dat moeilijk te vatten.

De eerste twee "hoofdschuldigen" zijn Becks en Ged. En die noemde ik dus al in m'n eerste post van na de wedstrijd.

Dus schud maar niet zo met dat hoofdje.
  zondag 13 juni 2004 @ 22:53:46 #209
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19868217
quote:

[..]

Zie post onder die van jou.
Some say in ice
  zondag 13 juni 2004 @ 22:53:52 #210
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_19868225
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:52 schreef placebeau het volgende:
ah, james kon er niks aan doen, die bal van Zidane was snoeihard en vlak over de muur gespeeld. Toen hij de bal zag was het al veel te laat.
Zijn hoek, dus zijn fout.
  zondag 13 juni 2004 @ 22:54:05 #211
53267 TC03
pi_19868231
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:53 schreef brighton het volgende:

[..]

Vrijwel ja. Niet iedereen dus.
pi_19868232
Daar kan ik met mn hoofd dus niet bij, maar dat zal wel aan mij liggen...
In Southern Sun
  zondag 13 juni 2004 @ 22:54:51 #213
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_19868272
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Zie post onder die van jou.
Jij bent dus voor Engeland als ze tegen elkaar spelen. Heeft ie dus gelijk in.
  zondag 13 juni 2004 @ 22:54:51 #214
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19868273
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:53 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Moet je tegen kunnen.
Ik vind het anders allerminst grappig, en mijn achtergrond is je wel bekend, waarom ik nog al snel aangebrand ben. (Zie de link maar die voor 3 maanden in mijn sig stond. )
Some say in ice
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juni 2004 @ 22:54:51 #215
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_19868274
quote:

[..]

Engeland staat bij mij een goede tweede na NL. Daarna een tijd niets en dan Frankrijk.

En ik baal dus.
  zondag 13 juni 2004 @ 22:55:46 #216
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_19868305
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ik vind het anders allerminst grappig, en mijn achtergrond is je wel bekend, waarom ik nog al snel aangebrand ben. (Zie de link maar die voor 3 maanden in mijn sig stond. )
Dan nog.

Moet je tegen kunnen.
pi_19868312
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:54 schreef TC03 het volgende:

[..]

Vrijwel ja. Niet iedereen dus.
Met 'al die landverraders' valt het dus ook wel mee
  zondag 13 juni 2004 @ 22:55:55 #218
53267 TC03
pi_19868313
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:54 schreef Doc het volgende:

[..]

Engeland staat bij mij een goede tweede na NL. Daarna een tijd niets en dan Frankrijk.

En ik baal dus.
Dan heb ik het dus niet over jou . Ik heb het over degenen die Engeland boven Nederland plaatsen, als Nederlander zijnde.
  zondag 13 juni 2004 @ 22:56:17 #219
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_19868331
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:53 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Zijn hoek, dus zijn fout.
Hij had minstens naar de bal kunnen duiken, dat wel, maar hem hebben is nog een andere zaak.
  zondag 13 juni 2004 @ 22:56:31 #220
53267 TC03
pi_19868335
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:55 schreef brighton het volgende:

[..]

Met 'al die landverraders' valt het dus ook wel mee
Ja, eigenlijk wel. Had ik anders moeten zeggen ja .
pi_19868343
Sjonge jonge.....

Hoop dat Nederland ook zo wint zodat ik me neef uit Bochum hard kan uitlachen !
  zondag 13 juni 2004 @ 22:56:43 #222
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19868346
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:54 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Jij bent dus voor Engeland als ze tegen elkaar spelen. Heeft ie dus gelijk in.
Nee.
quote:
Klopt. Maar ik bedoel dus degenen die in plaats van Nederland voor Engeland zijn
Ik ben ķķk voor NL, alleen in de wedstrijd NL-Engeland, 1 wedstrijd, heb ik een persoonlijke voorkeur.

Voor de rest zie ik ze allebei graag winnen.
Some say in ice
pi_19868347
Lekker voor die paar arrogante kut-engelsen die ik ken, geweldig dit.

Maar ach, ze gaan beiden toch wel verder, dan zien we wel weer verder
  zondag 13 juni 2004 @ 22:57:25 #224
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19868376
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:55 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dan nog.

Moet je tegen kunnen.
Dan nog, kan ik ook niet tegen.

Niet altijd, iig. En nu even niet.
Some say in ice
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juni 2004 @ 22:57:34 #225
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_19868386
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:55 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dan heb ik het dus niet over jou . Ik heb het over degenen die Engeland boven Nederland plaatsen, als Nederlander zijnde.
Vind het desalnietemin slap dat als je voor een team bent in een wedstrijd, en dat team verliest je andere uit gaat liachen die meer voor dat team zijn.
pi_19868411
quote:

[..]

Haha dus met mij icoontje ben je landverrader?
Mooi!
"..and in my brain it's going wrong.."
  zondag 13 juni 2004 @ 23:00:09 #227
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_19868452
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:57 schreef Doc het volgende:

[..]

Vind het desalnietemin slap dat als je voor een team bent in een wedstrijd, en dat team verliest je andere uit gaat liachen die meer voor dat team zijn.
Ach, een beetje jennen kan toch geen kwaad. Je voelt het op dit moment gewoon anders. Hetzelfde gebeurde gisteren met methodmich, terwijl die ook gewoon voor Nederland is.
pi_19868460
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:58 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Mooi!
Nee, zeg ik dat dan
  zondag 13 juni 2004 @ 23:00:18 #229
53267 TC03
pi_19868461
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:57 schreef Doc het volgende:

[..]

Tja, dat komt omdat ik Frankrijk gedurende het eerdere spel geen overwinning gunde. Ik vond dat Engeland het meer verdiende, op basis van de goal in de eerste helft. Maar vooral door die pingel heeft Engeland het best wel voor zichzelf verspeeld en op basis daarvan is het ook weer verdiend voor Frankrijk. Dat ik dan weinig medelijden heb met Engeland, tja, dat mag je van mij slap noemen verder.
  zondag 13 juni 2004 @ 23:01:18 #230
50936 The_Hives
pi_19868500
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:56 schreef Agrafes het volgende:
voor die arrogante kut-engelsen fransen
Fok! Federatie
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juni 2004 @ 23:01:26 #231
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_19868507
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:58 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Mooi!
Het zou wel al te zot worden dat je een Oranje icoontje moet hebben wil je echt voor Oranje zijn. Ik vind Oranje icoontjes eigenlijk iets voor teletoeters...
  zondag 13 juni 2004 @ 23:01:36 #232
25957 Reddiablo
pi_19868512
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:53 schreef Doc het volgende:

[..]

In het rijtje Owen en Gerrard paste ook Heskey of is dat moeilijk te vatten.

De eerste twee "hoofdschuldigen" zijn Becks en Ged. En die noemde ik dus al in m'n eerste post van na de wedstrijd.

Dus schud maar niet zo met dat hoofdje.
Excusus, ik heb ze niet samen aan een persoon gekoppeld, maar die 2e leek puur gericht op Emile
www.3voor12denhaag.nl
pi_19868526
quote:
UEFA-Preses Lennart Johannsson heeft
zijn dreigement,om deelnemers van het
EK uit te sluiten als hooligans van dat
land zich misdragen,weer ingetrokken.

Het dreigement was vooral gericht aan
de Engelse hooligans,die onder meer op
Euro 2000 nog flink huishielden."Wij
zullen de Engelse bond of het nationale
elftal niet verantwoordelijk houden
voor het wangedrag van de fans",liet
Johansson in een interview met de BBC
weten.

Bron: NOS TT
  zondag 13 juni 2004 @ 23:02:28 #234
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_19868536
Ik gun het Engeland ook hoor.

Maar dit:

No worries, ze gaan natuurlijk gewoon door.
pi_19868554
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:00 schreef brighton het volgende:

[..]

Nee, zeg ik dat dan
ZIt maar te fokken joh
Alleen tussen regels komt het wel opneer als je geen oranje-icoontje hebt dat je dan landverrader zou zijn.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_19868559
quote:

Nee hoor

En toch hoop ik dat Seedorf, Kluivert en Robben Nederland naar de eindoverwinning schieten
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 13 juni 2004 @ 23:02:54 #237
53267 TC03
pi_19868564
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:01 schreef Doc het volgende:

[..]

Het zou wel al te zot worden dat je een Oranje icoontje moet hebben wil je echt voor Oranje zijn. Ik vind Oranje icoontjes eigenlijk iets voor teletoeters...
Volgens mij bedoelde brighton met zijn opmerking dat het meerendeel van de Fok!kers nog steeds voor Nederland is. Niet dat je zonder Oranje icoontje een landverrader bent.
  zondag 13 juni 2004 @ 23:03:08 #238
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_19868570
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:02 schreef popolon het volgende:
No worries, ze gaan natuurlijk gewoon door.

Dit zal een (te) zware klap zijn.
  zondag 13 juni 2004 @ 23:03:18 #239
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_19868576
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:02 schreef brighton het volgende:

[..]

Nou, ik verwacht dat er vanavond wel een paar ruiten zullen sneuvelen
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juni 2004 @ 23:03:41 #240
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_19868589
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:00 schreef TC03 het volgende:

[..]

Tja, dat komt omdat ik Frankrijk gedurende het eerdere spel geen overwinning gunde. Ik vond dat Engeland het meer verdiende, op basis van de goal in de eerste helft. Maar vooral door die pingel heeft Engeland het best wel voor zichzelf verspeeld en op basis daarvan is het ook weer verdiend voor Frankrijk. Dat ik dan weinig medelijden heb met Engeland, tja, dat mag je van mij slap noemen verder.
Voor de wedstrijd melde je overigens ook al dat je voor Engeland was.

Maar goed, je gedachtengang die je hier tentoonspreid vind ik typisch successupporter gerdrag: je bent voor degene die voor staat.
  zondag 13 juni 2004 @ 23:04:07 #241
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19868606
quote:

[..]

Daar komt Engeland heel goed mee weg, ik denk niet dat Lissabon vannacht een beetje kan slapen.
Some say in ice
pi_19868607
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:02 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

ZIt maar te fokken joh
Alleen tussen regels komt het wel opneer als je geen oranje-icoontje hebt dat je dan landverrader zou zijn.
Dat zijn mijn woorden helemaal niet
Mét oranje icoontje geef je aan dat je NL. steunt, zonder geef je niet het tegengestelde aan
Maargoed, het ging hier over Engeland - Frankrijk
pi_19868611
Wat een wedstrijd voor de (neutrale) kijker

Ik had geen favoriet.
  zondag 13 juni 2004 @ 23:04:36 #244
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19868623
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:03 schreef placebeau het volgende:

[..]

Nou, ik verwacht dat er vanavond wel een paar ruiten zullen sneuvelen
Een paar 100 is meer in mijn lijn der verwachting.
Some say in ice
  zondag 13 juni 2004 @ 23:05:19 #245
53267 TC03
pi_19868641
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:03 schreef Doc het volgende:

[..]

Voor de wedstrijd melde je overigens ook al dat je voor Engeland was.

Maar goed, je gedachtengang die je hier tentoonspreid vind ik typisch successupporter gerdrag: je bent voor degene die voor staat.
Ja omdat daar mijn voorkeur naar uitgaat, maar dat was ook maar licht. Het is niet zo dat ik van tevoren mezelf als fanatiek Engeland supporter profileerde en nu ineens niet meer. Maar goed, dit wordt een eindeloze discussie.
  zondag 13 juni 2004 @ 23:05:22 #246
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_19868642
Man wat een wedstrijd.

Maar moet wel zeggen, alle credits voor de Engelsen die mij zeker in positieve zin verrast hebben. Ze speelden tot de 90ste minuut gewoon goed gegroepeerd, geen doorkomen aan voor de Fransen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juni 2004 @ 23:06:01 #247
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_19868665
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:02 schreef TC03 het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelde brighton met zijn opmerking dat het meerendeel van de Fok!kers nog steeds voor Nederland is. Niet dat je zonder Oranje icoontje een landverrader bent.
is goed hoor. Maar toch vind ik Oranje icoontjes iets voor teletoeters
  zondag 13 juni 2004 @ 23:06:38 #248
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_19868687
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:04 schreef Skwish het volgende:
Wat een wedstrijd voor de (neutrale) kijker

Ik had geen favoriet.
Je bent Zwitser?
pi_19868694
quote:

[..]

Ik toet dan ook al een poosje in Oranje Hools
In Southern Sun
  zondag 13 juni 2004 @ 23:07:18 #250
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19868706
quote:

[..]

FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juni 2004 @ 23:07:40 #251
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_19868721
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:05 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja omdat daar mijn voorkeur naar uitgaat, maar dat was ook maar licht. Het is niet zo dat ik van tevoren mezelf als fanatiek Engeland supporter profileerde en nu ineens niet meer. Maar goed, dit wordt een eindeloze discussie.
Het ging me dan ook om de gedachtengang. Ouwe successupporter
pi_19868726
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:07 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Jaja, uitzonderingen daargelaten
  zondag 13 juni 2004 @ 23:07:54 #253
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_19868731
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:05 schreef zjroentje het volgende:
Man wat een wedstrijd.

Maar moet wel zeggen, alle credits voor de Engelsen die mij zeker in positieve zin verrast hebben. Ze speelden tot de 90ste minuut gewoon goed gegroepeerd, geen doorkomen aan voor de Fransen.
Nu ja, de Fransen getuigden ook van weinig creativiteit in de aanval, altijd moeilijke ballen in het pak smijten, dat moet je tegen een engelse verdediging niet proberen.
  zondag 13 juni 2004 @ 23:08:40 #254
53267 TC03
pi_19868753
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:07 schreef Doc het volgende:

[..]

Het ging me dan ook om de gedachtengang. Ouwe successupporter
pi_19868766
Die kop van Henry richting de engelse fans nadat hij was gelanceerd
pi_19868771
ik kom hier maar ff reageren, want bij de topic ts frankrijk en engeland in het EK forum is niet veel zinnigs te zeggen...

hier voel ik me meer thuis
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juni 2004 @ 23:09:30 #257
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_19868780
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:08 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zeker ook fan van F'noord geworden toen ze de UEFA beker wonnen
pi_19868796
Het boeit niet voor wie je bent, iedereen heeft een fantastische ontknoping meegemaakt en de partij die op voorhand "de wedstrijd van het toernooi" werd genoemd, heeft z'n naam waargemaakt. Beide teams zullen wel doorgaan naar de kwartfinales
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 13 juni 2004 @ 23:10:09 #259
53267 TC03
pi_19868803
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:09 schreef Doc het volgende:

[..]

Zeker ook fan fan F'noord geworden toen ze de UEFA beker wonnen
Dat was met de paplepel ingegoten, sorry .
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juni 2004 @ 23:10:50 #260
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_19868828
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:09 schreef ASSpirine het volgende:
ik kom hier maar ff reageren, want bij de topic ts frankrijk en engeland in het EK forum is niet veel zinnigs te zeggen...

hier voel ik me meer thuis
Verbaasd dat je? Post dan ook hier
pi_19868837
quote:

[..]

heeft ook wel wat te maken met het feit dat suporters van gastland Portugal en Spanje gisteren aan het rellen waren
en ik zie ze Portugal op dit moment echt niet buitengesmeten worden (hetzelfde over Spanje)
dat durven ze gewoonweg niet
  zondag 13 juni 2004 @ 23:11:59 #262
50936 The_Hives
pi_19868866
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:10 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

heeft ook wel wat te maken met het feit dat suporters gastland Portugal en Spanje gisteren aan het rellen waren
t
Die fanfare dan tegen de engelsen
Fok! Federatie
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juni 2004 @ 23:12:00 #263
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_19868869
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:10 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat was met de paplepel ingegoten, sorry .
Maar dit seizoen was je stiekem voor Ajax natuurlijk, want die hadden toch het betere van het spel
  zondag 13 juni 2004 @ 23:13:00 #264
53267 TC03
pi_19868897
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:12 schreef Doc het volgende:

[..]

Maar dit seizoen was je stiekem voor Ajax natuurlijk, want die hadden toch het betere van het spel
Nou, niet echt eigenlijk. Iets wat er met de paplepel is ingegoten haal je er niet met beter spel uit .
  zondag 13 juni 2004 @ 23:13:15 #265
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_19868906
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het boeit niet voor wie je bent, iedereen heeft een fantastische ontknoping meegemaakt en de partij die op voorhand "de wedstrijd van het toernooi" werd genoemd, heeft z'n naam waargemaakt. Beide teams zullen wel doorgaan naar de kwartfinales
groot gelijk!
zalige wedstrijd.
Ben blij dat ik hem niet gemist heb.
En of Engeland doorgaat is helemaal nog niet zo zeker. Frankrijk heeft normaal een laatste gemakkelijke wedstrijd die ze niet hoeven te winnen, dan moeten de engelsen zeker nog twee wedstrijden winnen.
  zondag 13 juni 2004 @ 23:13:15 #266
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19868907
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Mooie ontknoping dat wel.

Alleen dat neemt niet weg dat ik het klote vind dat Engeland zo de wedstrijd 'weg geeft'.
Some say in ice
pi_19868908
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:10 schreef Doc het volgende:

[..]

Verbaasd dat je? Post dan ook hier
eiglijk niet

stomme fout van mij
daar word er beweerd dat Zidane geluk heeft (vrije trap)
dat het 100 keer leuekr is om naar Rooney te kijken dan naar Zidane

dat deed was toch de druppel
  zondag 13 juni 2004 @ 23:13:33 #268
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_19868915
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
  zondag 13 juni 2004 @ 23:15:35 #269
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_19868972
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:13 schreef ASSpirine het volgende:
daar word er beweerd dat Zidane geluk heeft (vrije trap)
pi_19868982
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

Mooie ontknoping dat wel.

Alleen dat neemt niet weg dat ik het klote vind dat Engeland zo de wedstrijd 'weg geeft'.
Dat kan je beter overkomen in de groepsfase dan in de knock-out fase, er is weinig aan de hand voor de Engelsen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 13 juni 2004 @ 23:16:51 #271
53267 TC03
pi_19869008
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Dat kan je beter overkomen in de groepsfase dan in de knock-out fase, er is weinig aan de hand voor de Engelsen
Idd, tegen Zwitserland en in mindere mate ook tegen Kroatië hoort Engeland gewoon 3 punten per wedstrijd te pakken.
  zondag 13 juni 2004 @ 23:17:20 #272
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_19869031
zoals ik al zei is het helemaal niet zeker voor engeland.
pi_19869085
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:17 schreef placebeau het volgende:
Klopt, maar reëel gekeken naar de teams, is er voor Engeland geen vuiltje aan de lucht. Engeland wint het fysiek, tactisch en zelfs technisch van beide landen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 13 juni 2004 @ 23:19:04 #274
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_19869092
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:17 schreef placebeau het volgende:
Ze winnen niet van de Kroaten.
pi_19869139
quote:
england 1-2 france................we lead for 89 minutes WHAT THE FUCK!!!! GERRARD, HESKY AND BECKHAM SHOULD BE SHOT!!!! p.s the only good thing was my man ledly, which i did predict! anyone else wana kill themselves, coz i sure as hell do!
Begrijpbaar...
  zondag 13 juni 2004 @ 23:21:15 #276
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_19869149
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Klopt, maar reëel gekeken naar de teams, is er voor Engeland geen vuiltje aan de lucht. Engeland wint het fysiek, tactisch en zelfs technisch van beide landen
Kroatië kan in hun goede momenten zeker goede dingen doen, daar kunnen wij belgen van meespreken

Maar intrinsiek is Engeland duidelijk stukken beter. Hebben ze vandaag bewezen. (Vooral die Nuri, man, wat die allemaal uit zijn poten schudde)
  zondag 13 juni 2004 @ 23:26:14 #277
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_19869305
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:19 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ze winnen niet van de Kroaten.
Ik mag toch hopen dat de Engelsen doorgaan.

Kroatie is echt niet leuk om naar te kijken,
  zondag 13 juni 2004 @ 23:43:13 #278
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_19869780
Ook al was het kwalitatief geen beste wedstrijd, ik heb in de tweede helft toch op het puntje van mijn stoel gezeten. Schitterend einde, helaas moest Super Stevan Gerrard dat foutje maken.
  zondag 13 juni 2004 @ 23:52:10 #279
30919 mitt
Michael Corleone
pi_19869993

ik kan er nog niet bij
  zondag 13 juni 2004 @ 23:52:24 #280
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_19869997
Wat een ontknoping! Als dat doelpunt van Zidane niet zo mooi was geweest zou je bijna denken dat we al met de duitsers te maken hadden
Maar dit belooft nog wat! Engelsen maakten goede indruk. Ik erger me alleen grijs aan al die tattoos van beckham, denkt ie de hoofdrolspeler van memento te zijn ofzo?
  zondag 13 juni 2004 @ 23:53:55 #281
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_19870039
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:52 schreef kamagurka het volgende:
Wat een ontknoping! Als dat doelpunt van Zidane niet zo mooi was geweest zou je bijna denken dat we al met de duitsers te maken hadden
Maar dit belooft nog wat! Engelsen maakten goede indruk. Ik erger me alleen grijs aan al die tattoos van beckham, denkt ie de hoofdrolspeler van memento te zijn ofzo?
Daar ergerde ik me ook aan, vooral die tattoo in zijn nek.
pi_19870467
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:52 schreef mitt het volgende:

ik kan er nog niet bij
onwerkelijk
pi_19870544
* Stuart huilt nog steeds om wat er is gebeurd vanavond
pi_19870590
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:53 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Daar ergerde ik me ook aan, vooral die tattoo in zijn nek.
Ja, het is geen gezicht die opzichtige en lelijke tattoos van hem.
  maandag 14 juni 2004 @ 00:24:11 #285
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_19870760
quote:
Op maandag 14 juni 2004 00:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ja, het is geen gezicht die opzichtige en lelijke tattoos van hem.
Het britse publiek zal t wel weer fantastisch vinden
  maandag 14 juni 2004 @ 00:25:31 #286
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_19870789
die keeper van engeland

als hij gewoon de 2e paal had gedekt en niet al bij voorbaat voor de 1e hoek koos, had hij die vrije trap gepakt.

die 'mislukte' terugspeel bal van gerard,.....

James deed natuurlijk nog een schepje boven op met een echt kansloze actie. (was waarschijnlijk nog gefrusteerd op zich zelf na die vrije trap.)
  maandag 14 juni 2004 @ 00:34:39 #287
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_19871019
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:43 schreef RedGuy het volgende:
Ook al was het kwalitatief geen beste wedstrijd, ik heb in de tweede helft toch op het puntje van mijn stoel gezeten. Schitterend einde, helaas moest Super Stevan Gerrard dat foutje maken.
Hmm ik vond het toch een zeer behoorlijk niveau hoor
En super Steven, tsja ik vond hem naast zijn fout zacht gezegd toch al niet goed spelen.
  maandag 14 juni 2004 @ 01:09:08 #288
46511 Linz
held der helden
pi_19871669
mooi zeg, echt mooi, mooie voetbalavond, dit is waarom we naar voetbal kijken
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_19871970
quote:
Op maandag 14 juni 2004 01:09 schreef Linz het volgende:
mooi zeg, echt mooi, mooie voetbalavond, dit is waarom we naar voetbal kijken
inderdaad, zelden zo genoten

ook al was ik erg voor frankrijk (heel veel franse vrienden), ik heb wel met de engelsen te doen, ik heb zo iets op amateur niveau meegemaakt (in de laatste 10 minuten een 3-1 voorsprong verspeeld en 3-4 verloren tegen lokale aartsrivaal in de D-tjes) en daar was ik al een hele week pissig van
  maandag 14 juni 2004 @ 08:09:56 #290
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_19873243
quote:

[..]

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 14 juni 2004 @ 09:18:21 #291
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_19873646

Barthez, de clown van het Franse team. Krijgt doelpunten om de oren vanwege zijn eigen dwaasheden. En uitgerekend met 'zo'n wedstrijd houdt hij een, op het oog, goed ingeschoten penalty van Beckham eruit.

En wat bezield Gerrard om zo terug te verdedigen!

Pass van Beckham op Lampard, en de goal van Zidane waar van uitzonderlijke klasse!

Nu moet Engeland gewoon 2x winnen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  maandag 14 juni 2004 @ 09:24:27 #292
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_19873719
quote:
Op maandag 14 juni 2004 09:18 schreef FrankyMcG het volgende:

Barthez, de clown van het Franse team. Krijgt doelpunten om de oren vanwege zijn eigen dwaasheden. En uitgerekend met 'zo'n wedstrijd houdt hij een, op het oog, goed ingeschoten penalty van Beckham eruit.

En wat bezield Gerrard om zo terug te verdedigen!

Pass van Beckham op Lampard, en de goal van Zidane waar van uitzonderlijke klasse!

Nu moet Engeland gewoon 2x winnen!
Maak je niet druk Franky, het is gunstig dat Zwi - Kro in een gelijkspel is geeindigd. Nu valt de schade nog enigzins mee. Zwi & Kro hebben ook nog eens een dermate zwakke indruk achtergelaten dat het voor een ploeg als Engeland wel heel erg triest is als ze de tweede ronde niet zouden halen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 14 juni 2004 @ 09:48:17 #293
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  maandag 14 juni 2004 @ 09:51:12 #294
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_19874113
quote:
Op maandag 14 juni 2004 09:48 schreef pfaf het volgende:
Wat een pot

Twee vrije trappen en twee penalties. Dat was het. Kutwedstrijd.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  maandag 14 juni 2004 @ 10:06:36 #295
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_19874345
quote:
Op maandag 14 juni 2004 09:51 schreef ErikT het volgende:

[..]

Je hebt alleen de samenvatting met de doelpunten gezien?
  maandag 14 juni 2004 @ 10:14:14 #296
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_19874487
quote:
Op maandag 14 juni 2004 10:06 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Je hebt alleen de samenvatting met de doelpunten gezien?
Nee. Gebeurde er nog meer spectaculairs dan? Heb ik gemist dan...
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  maandag 14 juni 2004 @ 10:15:19 #297
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19874505
quote:
Op maandag 14 juni 2004 09:51 schreef ErikT het volgende:

[..]

Het was kwalitatief misschien niet al te hoogstaand, maar het was toch zeker wel een leuke wedstrijd om naar te kijken..Na de 1ste goal that is.
-
  maandag 14 juni 2004 @ 10:24:48 #298
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_19874680
quote:
Op maandag 14 juni 2004 10:14 schreef ErikT het volgende:

[..]

Nee. Gebeurde er nog meer spectaculairs dan? Heb ik gemist dan...
Ik heb me 95 minuten lang erg vermaakt.
Zal wel aan mij liggen.
pi_19874720
Voor mij was het een weergaloze laatste 5 minuten . Van teleurstelling naar feest in 2 minuten is een ongekende climax .

Ziinediiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine
  maandag 14 juni 2004 @ 10:57:57 #300
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19875434
IK ben het met ErikT eens. Erg boeiend was het niet Vooral Frankrijk vond ik erg zwak, behalve Zidane (niet alleen om de goals). Ik had meer verwacht van Hernry, Pires, Trezeguet en Viera. Ik weet niet of ze normaal gesproken bij de toernooi's warm moesten draaien maar als ze in de kwartfinale weer zo spelen zullen ze denk ik niet ver komen. Ze hebben immers maar weinig/geen kansen gecreerd.

Engeland vond ik weer erg verdedigend. Rooney had een mooie actie bij die penal maar Owen heb ik de hele wedstrijd niet gezien. Beckham vond ik ook wel goed, had geweldige passes over lange afstanden.

Over had algemeen heb je dan nog een goed gevoel omdat het einde geweldig was maar ik denk dat Frankrijk zal tegenvallen in de rest van het toernooi.
pi_19875601
quote:
Op maandag 14 juni 2004 10:24 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik heb me 95 minuten lang erg vermaakt.
Zal wel aan mij liggen.
Ik heb 95 minuten lang in spanning gezeten, maar de wedstrijd was niet best, hoewel er wel bij heel enkele vlagen wat mooie acties waren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')