Dat zeg ik niet. Ze mogen zeker commentarieren als ze iets zien wat wij ook zien. Maar puur een beschrijving van wat er gebeurd, is in mijn ogen slaapverwekkend en overbodig met alle respect voor de blindenquote:Op zondag 13 juni 2004 19:38 schreef _Administr8or_ het volgende:
Als ze alleen dingen moeten roepen die wij niet kunnen zien, dan zal het heeeeeeeeeeeeel erg rustig worden
en met sommige commentatoren is dat niet erg![]()
Ik ben het wel met je eensquote:Op zondag 13 juni 2004 19:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ze mogen zeker commentarieren als ze iets zien wat wij ook zien. Maar puur een beschrijving van wat er gebeurd, is in mijn ogen slaapverwekkend en overbodig met alle respect voor de blinden
ik wil wel weten WIE er schoot en wie er gewisselt wordt. Er zijn ook mensen (ik) die in een cafe zitten te kijken met een brakke beamer, waar je dus niet kan lezen hoeveel het staat enz.quote:Op zondag 13 juni 2004 19:41 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens
Ze hoeven me bijvoorbeeld inderdaad niet te vertellen wie er gewisseld wordt
Of dat er op goal geschoten wordt.
Wat fijn dat het commentator is aangepast op die 1% die ook bijvoorbeeld de HCE in de kroeg volgt enzquote:Op zondag 13 juni 2004 19:49 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
ik wil wel weten WIE er schoot en wie er gewisselt wordt. Er zijn ook mensen (ik) die in een cafe zitten te kijken met een brakke beamer, waar je dus niet kan lezen hoeveel het staat enz.![]()
idd. wat n kut commentaar van die Jeroen Gruetter tijdens Frankrijk-Engeland zojuist. Tis dat ie alle Franse spelers nog geen Goden noemden, maar veel scheelde t nietquote:Op zondag 13 juni 2004 19:37 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik erger me al een tijdje aan voetbal-commentaar.
En die ergernis wordt versterkt door dit EK.
Ja daarom kijk ik ook liever op de BBC. Snap alleen niet dat deze wedstrijd niet live op de BBC werd uitgezonden. Dalijk om 23.55uur wel de "hoogtepunten"quote:Op zondag 13 juni 2004 23:01 schreef Komakie het volgende:
De NOS heeft gewoon slechte commentatoren.
Dat is niet alleen bij voetbal zo, ik heb bij Roland Garros me ook lopen ergeren aan het commentaar. Het voegt helemaal niets toe. Daarnaast houden ze ook veel te lang vast aan vroeger goeie spelers.
ITV en BBC moeten altijd de wedstrijden van de EK / WK met elkaar delen. Vandaar dat je de wedstrijd niet op de BBC zagquote:Op zondag 13 juni 2004 23:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja daarom kijk ik ook liever op de BBC. Snap alleen niet dat deze wedstrijd niet live op de BBC werd uitgezonden. Dalijk om 23.55uur wel de "hoogtepunten"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |