Wees dan ook eens duidelijk,quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:40 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Jij kickt er echt op om al mijn posts zó uit te leggen dat jij er zelf kut uitkomt hè?.
Als ik jou was zou ik nog heeel ffies in bed gaan liggen, mischien even tv kijken ofzoquote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:45 schreef Tijn het volgende:
Hihi, ik was al heel vroeg wakker vandaag, zodat ik allemaal dingen kon gaan doen enzo. En toen was ik moe en dacht ik "ik ga nog heeeel ffies in bed TV kijken" en ja...
Maar nu ben ik weer wakker en ga ik dingen doen
WAAROM ZEGT IEDEREEN DAT TOCH TEGEN ME DE LAATSTE TIJD?!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wees dan ook eens duidelijk,.
Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy Footy
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:47 schreef FlyingFox het volgende:
''Ffies''
Blijf het voor jezelf herhalen dude! Dan ga je het na een tijdje ook echt geloven en straal je het misschien ook uitquote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:51 schreef Maud_Dib het volgende:
Oh ja, ik ben tof!
Ik geloof het ook al bijnaquote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Blijf het voor jezelf herhalen dude! Dan ga je het na een tijdje ook echt geloven en straal je het misschien ook uit
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja hoi.
Ik ben nog gdvrdmm niet terug van zwemmen of ik heb de eerste hatelijke opmerking al te pakken:
Klik hier voor een gemene opmerking van Stranger.
Whatever. Hij begint alleen uit het niets ontzettend persoonlijk te zeiken. Flauw.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:07 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Arme jij
* AudreyHepburn over bolletje aait
Zoek hem op, IRL and make him feel sorryquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Whatever. Hij begint alleen uit het niets ontzettend persoonlijk te zeiken. Flauw.
Veel plezier met spelenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:11 schreef Tijn het volgende:
Hoi Au3, het schoolfeest was heel leuk
Maar nu ga ik er vandoor, want er moet nog van alles af voor m'n schoolproject a.s. woensdag
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:10 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Zoek hem op, IRL and make him feel sorry
. Nee.
Kan jij Stranger geen dreun geven dat ie even een beetje normaal tegen me doet ?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:11 schreef Tijn het volgende:
Hoi Au3, het schoolfeest was heel leuk
Maar nu ga ik er vandoor, want er moet nog van alles af voor m'n schoolproject a.s. woensdag
Maar vervolgens wel Tijn aanzetten tot het verkopen van klappen. Goed bezigquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
[afbeelding]. Nee.
Ik had alleen echt zoiets van 'WOW, anders doe je even wat minder agressief zeg'..
Ah joh, meisjes plagen, zoentjes vragenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Kan jij Stranger geen dreun geven dat ie even een beetje normaal tegen me doet ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |