of je post niksquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:51 schreef Stranger het volgende:
Wat een ontzettend pijpzeikend kuttopic weer, wanneer komt nou eindelijk de 'negeer user'-functie op dit forum?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:52 schreef julekes het volgende:
[..]
'Mag ik m'n werkstuk inzien?"![]()
Wat dat betreft jammer dat de dienstplicht is afgeschaft. Dan heb je direct door wat voor waarde zo'n titel/rang/whatever nou werkelijk heeftquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:53 schreef Abbadon het volgende:
al heb je op zich wel gelijk, mensen die aan hun titel zo nodig status denken te ontlenen![]()
Ik erger me er gewoon teveel aan om het te negeren, meeloperige beroepsjosti.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:53 schreef jadoei het volgende:
[..]
maar leuk genoeg om op te zeiken ! Zeg dan gewoon niks lamlul.![]()
"ik maak het her-tentamen wel"quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:54 schreef Seborik het volgende:
[..]"Er is geen uittreksel van het boek te koop!!!!"
"Komt er een proeftentamen online?"
"Ik heb het te druk met m'n vriendje pijpen om te leren."
"Die kerel (docent) is echt een eikel, daar doe ik niks voor."
"Geen tijd voor het tentamen, dan ben ik op vakantie."
"Staat uw presentatie online?"quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:54 schreef Seborik het volgende:
[..]"Er is geen uittreksel van het boek te koop!!!!"
"Komt er een proeftentamen online?"
"Ik heb het te druk met m'n vriendje pijpen om te leren."
"Die kerel (docent) is echt een eikel, daar doe ik niks voor."
"Geen tijd voor het tentamen, dan ben ik op vakantie."
Hehe, ja, zo zal het zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
oneens....HBO is gericht op het klakkeloos oplepelen van andermans kennis (leren), WO op het zelf reflecteren over die kennis, en kritisch nadenken (studeren)
Het ergste zijn mensen van University College die niet meer op school zitten.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:01 schreef GoodspeeD het volgende:
Weet je wat nog veel erger is:
Mensen die aan de universiteit studeren en dan roepen dat ze niet meer op school zitten.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:02 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het ergste zijn mensen van University College die niet meer op school zitten.
Wat hij zegt. Dat interessant doen over je studie is zo last yearquote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:01 schreef GoodspeeD het volgende:
Mensen die aan de universiteit studeren en dan roepen dat ze niet meer op school zitten.
Je wordt geschoold. Dus het is een school. Wat voor een school? Een universiteit. Makkelijk zat.
Ah, je bent zeker van plan af te glijden naar het naar het HBO dan als je sugardaddy je cijfers op dat elitaire kut-excuus voor een universiteit niet meer kan betalen?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:50 schreef AudreyHepburn het volgende:. En nee, ik ben niet een van die sukkels die vindt dat mensen die HBO doen niet studeren.
.
"Bronvermelding? Wat is dat?"quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:59 schreef Seborik het volgende:
"Is het echt nodige om de dure DSM te kopen, of volstaat de ingekorte versie?"
Ha, die kop van die man.
Met z'n allen naar Troy en je eigen Brad Pitt boetseren.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]inkoppertje
Weet je wat nog erger is:quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:01 schreef GoodspeeD het volgende:
Je wordt geschoold. Dus het is een school. Wat voor een school? Een universiteit. Makkelijk zat.
weet je wat nog erger is : jeuk aan je zak terwijl je handen zijn vastgebondenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:31 schreef Yankee het volgende:
[..]
Weet je wat nog erger is:
Mensen die op het HBO / MBO zitten en roepen dat ze studeren.
Een universiteit is een universiteit en geen school
verschil is dat een universiteit niet exclusief een onderwijs-instelling is....op een universiteit wordt ook nog wetenschappelijk onderzoek gedaanquote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:43 schreef =HellFire= het volgende:
Sjonge jonge, het is toch ook SCHOOL, ik neem aan dat je geschoold wordt voor iets en.. betekent het woord universiteit niet iets als school?
oh wacht, was al gezegd...anyways, ik noem t ook gewoon naar school gaan , en de faculteit is gewoon een schoolgebouw. so there.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |