Roger!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
oneens....HBO is gericht op het klakkeloos oplepelen van andermans kennis (leren), WO op het zelf reflecteren over die kennis, en kritisch nadenken (studeren)
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om maar een oversimplificatie te noemen.
dat vind ik wel een beetje snel geconcludeerd !quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]dit hele topic bestaat uit oversimplificaties...
Even uw post verbeterd, met uw goedvindenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:46 schreef Abbadon het volgende:dit hele topicforum bestaat uit oversimplificaties...
My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
klinkt meer als een hobby
"Mogen we het boek erbij houden?"quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:41 schreef Seborik het volgende:
[..]
"Krijgen we meerkeuze?"
ik oversimplificeerdequote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat vind ik wel een beetje snel geconcludeerd !
Whahahaquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:14 schreef Mobious het volgende:
[..]
Vroeger? Vroeger was het de KUT.
Recentelijk was het de KUB en nu de UvT.
quote:De naam 'Universiteit van Tilburg' beklemtoont voorts het feit dat de KUB gevestigd is in de zesde stad van het land, een interessante, moderne stad die door studenten zeer gewaardeerd wordt onder meer vanwege haar voorzieningen. De nieuwe naam komt ook beter overeen met de naam 'Tilburg University' die al jaren de Engelstalige benaming van de KUB is. De naamswijziging is verre van uniek. De naam van de Tilburgse universiteit is binnen 75 jaar vier keer eerder veranderd. Begonnen in 1927 als R.K. Handelshogeschool, vervolgens Katholieke Economische Hogeschool genoemd, daarna Katholieke Hogeschool Tilburg en in 1986 herdoopt in Katholieke Universiteit Brabant. Het achtervoegsel 'Brabant' in de naam KUB geeft weliswaar uitdrukking aan de belangrijke relatie met de regio, maar die zal door de naamswijziging niet veranderen.
Ik dacht al zoietsquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik oversimplificeerde
"telt dit ook mee voor ons eindcijfer?"quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:47 schreef julekes het volgende:
[..]
"Mogen we het boek erbij houden?" [afbeelding]
In de wandelgangen welquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:48 schreef Arinna het volgende:
Dat heb je even helemaal mis. Het heeft nooit de KUT geheten... Ff stukje quoten.
Nog zo'n onderopgeleide frusti. Titels zijn okay.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:46 schreef Oldbie het volgende:
Ach stumpertje. Jij bent zo eentje die gelijk IR of DR voor je naampje gaat plakken zodra je klaarrrrrr bent? Status, status.
Het is een school. Of krijg je daar geen scholing? Krijg je universiteiting?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:47 schreef julekes het volgende:
[..]
"Mogen we het boek erbij houden?" [afbeelding]
het is dat je niet beter weetquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:49 schreef julekes het volgende:
[..]
Nog zo'n onderopgeleide frusti. Titels zijn okay.![]()
Jij wilt meer waardering voor je school. Het is echt niet meer dan dat. Tenzij je het indoctrinatiequote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Je bent 19. Je studeert. En je mist je mama.
MAAR DAT IS GOFTEDOMME GEEN REDEN OM DE UNIVERSITEIT SCHOOL* TE NOEMEN.
* Idem met "les", "leraar" etc.
Titels worden extra betaaldquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:49 schreef julekes het volgende:
[..]
nou ik ben sinds kort ook bachelor (en ik had de hele tijd al de impressie dat ik vrijgezel was )quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:49 schreef julekes het volgende:
[..]
minderwaardigheidscomplexen zijn okeequote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:46 schreef Oldbie het volgende:
Ach stumpertje. Jij bent zo eentje die gelijk IR of DR voor je naampje gaat plakken zodra je klaarrrrrr bent? Status, status.
Het is een school. Of krijg je daar geen scholing? Krijg je universiteiting?
blijkbaar weet jij ook niet beterquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
minderwaardigheidscomplexen zijn okee![]()
...en terecht, in dit geval
'Mag ik m'n werkstuk inzien?"quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:50 schreef Seborik het volgende:
[..]
"Wat is de norm?"
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:51 schreef Oldbie het volgende:
[..]
blijkbaar weet jij ook niet beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |