Welke wijk?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:00 schreef freek_mst het volgende:
En weer door!!!![]()
Die slaapt al, jij prötser.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:01 schreef Marc_mga het volgende:
@JP: zeuren mag je later, nu ff kreator fetchen ofzo
en dat is? Malberg?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:02 schreef freek_mst het volgende:
Ik woon in wij 18![]()
Ja woon in de niet aso buurt van malberg.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:06 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
en dat is? Malberg?
St pieter (wijk 12)quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:09 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja woon in de niet aso buurt van malberg.![]()
En jij?
Dat is wel fijn als je stad in wilt!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:09 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
St pieter
Zeker! Is echt een relaxte buurt om in te wonen alleen af en toe moet je wat omaatjes uit de weg duwenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:11 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Dat is wel fijn als je stad in wilt!![]()
Heb je toch een mooie berg voor!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:12 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Zeker! Is echt een relaxte buurt om in te wonen alleen af en toe moet je wat omaatjes uit de weg duwen
Mja daar ga ik dus altijd rennen en wandelen met de hond. Ook erg romantisch in de zomer met je aanhangquote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:12 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Heb je toch een mooie berg voor!![]()
Ja fiets er wel eens of lekker wandelen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:15 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Mja daar ga ik dus altijd rennen en wandelen met de hond. Ook erg romantisch in de zomer met je aanhangLekker rustig, verlaten, midden in de natuur en perfect uitzicht over heel Maastricht
Ik zou bijna zeggen, kom eens langsquote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:16 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja fiets er wel eens of lekker wandelen.
Ik mag niet met vreemde mannen afspreken.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:17 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen, kom eens langs
Ik ben dan ook 5 jaar jongerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:19 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ik mag niet met vreemde mannen afspreken.![]()
Haha als je msn hebt mag je me rustig toevoegen ik bijt niet!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:19 schreef Marc_mga het volgende:
* freek_mst gaat lekker naar bed
Bijt je niet? Ow dan laat maarquote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:21 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Haha als je msn hebt mag je me rustig toevoegen ik bijt niet!
trusten voor dadelijk![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:23 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Bijt je niet? Ow dan laat maar![]()
En duh, iedere 18-jarige homo heeft msn
Get a grip.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:28 schreef freek_mst het volgende:
En toen was het weer stil!![]()
En waarom?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:29 schreef ikbengeweldig het volgende:
Ik dacht dat er een anti-Tori-topic zou komen?
Bepaalde lieden verfoeien haar muziek, naar het schijnt.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:30 schreef freek_mst het volgende:
[..]
En waarom?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:39 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Het zit je allemaal niet mee?
En je snapt het allemaal niet meer?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:40 schreef freek_mst het volgende:
[..]
![]()
Nee, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:42 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
En je snapt het allemaal niet meer?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:44 schreef Prego het volgende:
ik sta nog in de H
![]()
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:44 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Nee, maar dat zal wel aan mij liggen.![]()
Ja duidelijker word het niet met die antwoorden van jouw.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:48 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben ja.
Neequote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:29 schreef ikbengeweldig het volgende:
Ik dacht dat er een anti-Tori-topic zou komen?
ja!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 02:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee
Oh behave.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 02:22 schreef WAik het volgende:
ja!![]()
bier op..
whisky
[schoptegenmietjesmodus] tori kots, bier is lekker, geile wijven etc[/schoptegenmietjesmodus]
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 02:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh behave..
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 02:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Moet van de dominee.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:26 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ziz iz Nighthawk!!
Lizzen verrry carefully... I zhall zay ziz only onze...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
[afbeelding]
It's Michelle of the resistance
we ave found thee fallen madonna withe thee big boobiesquote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:30 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Lizzen verrry carefully... I zhall zay ziz only onze...
It iz hanging in Rrrrrene's cellar... in a garlic knackwurst sausage...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
we ave found thee fallen madonna withe thee big boobies
Oh René... you have such a wonderful saucage... it is so... big...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:44 schreef Sunjammer het volgende:
It iz hanging in Rrrrrene's cellar... in a garlic knackwurst sausage...
Oooooh Rrrrrrené!! Hhhhold me againzt your zzzztrrrong body!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh René... you have such a wonderful saucage... it is so... big...
Wat zei je? "eeeeej, relax dude..."quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:09 schreef Cybart het volgende:
ook leuk... mom thinks I'm on drugs again
vanmorgen: "jij rookt toch niet dingen op je kamer die ik niet wil hebben he"
alleen Crystal Meth toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:09 schreef Cybart het volgende:
ook leuk... mom thinks I'm on drugs again
vanmorgen: "jij rookt toch niet dingen op je kamer die ik niet wil hebben he"
ik keek haar aan met mijn rooddoorlopen ogen..... "chill weet je"quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:17 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wat zei je? "eeeeej, relax dude..."
nouja, mijn ma kan niet goed wierookgeur en wietgeur onderscheiden geloof ikquote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
alleen Crystal Meth toch?
"Jezus, wat een kötlöcht."quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, mijn ma kan niet goed wierookgeur en wietgeur onderscheiden geloof ik
zal haar binnenkort eens een cursus geven![]()
Ben er op zich ook geen fan van nee...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:01 schreef DennisMoore het volgende:
Wierook is uiteraard ook nogal ranzig.
Daar waar me nog steeds op de berg moeten zitten en zingenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:09 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
St pieter (wijk 12)
Neh, vin'k lekker! Tenzij het in een gesloten ruimte heel lang heeft aangestaanquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:01 schreef DennisMoore het volgende:
Wierook is uiteraard ook nogal ranzig.
The hills are alive with the sound of musicquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar waar me nog steeds op de berg moeten zitten en zingen
i Doedn't sew a susoesj on the will...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:15 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oooooh Rrrrrrené!! Hhhhold me againzt your zzzztrrrong body!!
*baby*quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:32 schreef Sunjammer het volgende:
*rammel*
*rock*quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*baby*
*jeuk in kruis*quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:44 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
*rock*
Gewoon terugjeuken... (zelf of Tim laten doen)quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*jeuk in kruis*
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*baby*
het helpt!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:51 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Gewoon terugjeuken... (zelf of Tim laten doen)
jerbeeeeeeeeeebquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het helpt!!
bartjuh!!!!
Thought so!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het helpt!!
bartjuh!!!!
nou, volgens mij verschilt dit heel erg per persoon of je dit lekker vind. ikzelf vind het niet iets waar ik echt blij van wordt. maar vinden de mensen die het lekker vinden ook nog iets anders bijkomen? innerlijke rust krijgen ofzo? dat soort verhalen hoorde ik van een ex van me, die het ook regelmatig opstakquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh, vin'k lekker! Tenzij het in een gesloten ruimte heel lang heeft aangestaanan wordt je gans bedwelmd enzo. Maar verder vin';k 't lekker. Heb vaak kaneel aanstaan thuis en zo.
in deze wijk rookt iedereen, maar het is zo'n vieze luchtquote:Wiet daarentegen vind ik wel een misselijkmakende lucht
Bij termen als 'innerlijke rust' krijg ik echt spontaan overal jeuk... iieuww...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:24 schreef WAik het volgende:
mogguh!![]()
[..]
nou, volgens mij verschilt dit heel erg per persoon of je dit lekker vind. ikzelf vind het niet iets waar ik echt blij van wordt. maar vinden de mensen die het lekker vinden ook nog iets anders bijkomen? innerlijke rust krijgen ofzo? dat soort verhalen hoorde ik van een ex van me, die het ook regelmatig opstak
[..]
in deze wijk rookt iedereen, maar het is zo'n vieze luchtik snap niet dat je het voor je lol doet
Hey jerruh!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:51 schreef Jerruh het volgende:
hey freek en wax!.
ja, alleen al dat goud doet pijn aan mijn ogen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:57 schreef Waxxer het volgende:
Hey Jer!Alles nog biostabiel??
Ja hoor!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, alleen al dat goud doet pijn aan mijn ogen..
eiglik is da ding gewoon een veredelde johnnenketting.
hey freekske, alles goe in limbolando?
tim is nie aangenomen op het conservatorium in mestreech, omdat tijdens het voorspeelexamen iets fout ging, hij klapte. zijn theorieexamen was perfect, maar ze wilden hem geen wteede kans geven bij voorspelen, de hufters...
freekie partyyyyy!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:57 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Hey jerruh!![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
freekie partyyyyy!!!
Ik zag gisteren die nieuwe spot over de biostabielquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, alleen al dat goud doet pijn aan mijn ogen..
eiglik is da ding gewoon een veredelde johnnenketting.
hey freekske, alles goe in limbolando?
tim is nie aangenomen op het conservatorium in mestreech, omdat tijdens het voorspeelexamen iets fout ging, hij klapte. zijn theorieexamen was perfect, maar ze wilden hem geen wteede kans geven bij voorspelen, de hufters...
heel vaak kijken of de desbetreffende persoon wel talent heeft, maw of het door kan groeien blablabla. volgens mij valt dat heel moeilijk te bepalen, is vooral subjectief, zelf bij grote talenten. volgens mij is daar nog niet echt veel kaas gegeten van wetenschappelijk onderzoekquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zag gisteren die nieuwe spot over de biostabielwat een kulverhalen van die mensen
Ik geloof d'r niet zo in
wat een eikels van dat conservatorium!! Zijn vaak van die wannabe-elite figuren... maar gaat hij zich nog opgeven voor een ander conservatorium?? In Zwolle zit er bijv. ook een![]()
![]()
maar wat en kapsonesfiguren daar dan!!
kan niet meer, daar is ie te laat voorquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zag gisteren die nieuwe spot over de biostabielwat een kulverhalen van die mensen
Ik geloof d'r niet zo in
wat een eikels van dat conservatorium!! Zijn vaak van die wannabe-elite figuren... maar gaat hij zich nog opgeven voor een ander conservatorium?? In Zwolle zit er bijv. ook een![]()
![]()
maar wat en kapsonesfiguren daar dan!!
*raam opent*quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:33 schreef freek_mst het volgende:
Als iemand de zon tegen komt, stuur hem naar Maastricht!!!!
Is hier zo triest!![]()
ik wil ook!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:33 schreef ikbengeweldig het volgende:
ghehe: in Firefox kun je die ranzige camplaatjes op geej.nl simpelweg blokkeren met de 'block images from'-functie
Je moet ff zorgen dat je de server "gay.camz.nl" blokkeert!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik wil ook!!!
ik moet soms kokhalzen van van die smegmaontmoetingsplaatsen.
.
mjwa, ik ben nie zon computerheld dus da wist ik niequote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:36 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Je moet ff zorgen dat je de server "gay.camz.nl" blokkeert! [afbeelding]
OE! Cybart!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:23 schreef Cybart het volgende:
waarom duurt het zolamg tot het weekend is?
Así! así!
levantando las manos
Así! así!
moviendo la cintura
Así! así!
con movimiento sexy
es el ritmo nuevo
que traigo para ti
haha zeg maar dat ik vind dat jullie Orishas moeten kiezenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OE! Cybart!
Onze nieuwe dans kan PERFECT op Represent van Orishas. En héééél misschien gaan we die daar ook op doen... maar ik vrees dat het "contagious" wordt.
oprah voor haar verbouwing:quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:55 schreef Ang3l het volgende:
Ja Oprah was vroeger ook een man, genaamd Bubbah
like everyone does...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:00 schreef Ang3l het volgende:die gaat dood
Toch knap die chirurgen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
oprah voor haar verbouwing:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:58 schreef Nuvole het volgende:Hallo allemaal! nog leven in de brouwerij hier?
Waxxer, als je klaar bent met de zon, kun je hem dan deze kant opsturen, alsjeblieft?![]()
* ondertussen laatste stukje bonbonbloc oppeuzel *
ha die Freek,quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:05 schreef freek_mst het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:14 schreef Nuvole het volgende:
[..]
ha die Freek,
het is weer een rustig moment zeker?
Hoe??!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:36 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Je moet ff zorgen dat je de server "gay.camz.nl" blokkeert! [afbeelding]
Laten we dat zo of moeten we er iets aan doen?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:16 schreef freek_mst het volgende:
[..]
![]()
ibg had het over de browser die hij gebruikt, firefox dacht ik, die zal daar wel een mogelijkheid voor hebben.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:20 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Hoe??!
Ja, ik word al geholpen op msnquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
ibg had het over de browser die hij gebruikt, firefox dacht ik, die zal daar wel een mogelijkheid voor hebben.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:23 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ja, ik word al geholpen op msnEn uh... hoi?
Nee daar moeten we iets aan doen!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:21 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Laten we dat zo of moeten we er iets aan doen?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:26 schreef Nuvole het volgende:
[..]
helliew!
Ook zo'n grijs weer in Mestreech?
Animequote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:29 schreef Timmah het volgende:
* vandaag een overdosis Love Hina gekregen heb *
DVD Boxen van series zijn levensgevaarlijk....
"Ach wat.. Nog 1 aflevering dan... "
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:25 schreef Timmah het volgende:
Hoi
Zal ik mijn mond dan ook maar houden over het stralende zonnetje dat hier schijnt?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:29 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
* Timmah moet zometeen door dit weer naar zijn geestdodende werk fietsen
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:29 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Anime
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:32 schreef Nuvole het volgende:
Hi Timmah!!![]()
jij hebt wel een zonnetje??![]()
en Freek, pas op met die pompons, straks is dennismoore weer overstuur![]()
Ik heb hier inderdaad een zonnetje... En een hele mooie tuin, met uitzicht over een superleuk recreatiegebied.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:32 schreef Nuvole het volgende:
Hi Timmah!!![]()
jij hebt wel een zonnetje??![]()
en Freek, pas op met die pompons, straks is dennismoore weer overstuur![]()
Lijkt me wel een goed plan jaquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:30 schreef Timmah het volgende:
[..]
Zal ik mijn mond dan ook maar houden over het stralende zonnetje dat hier schijnt?
Stuur de zon eens naar mestreech!!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:33 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik heb hier inderdaad een zonnetje... En een hele mooie tuin, met uitzicht over een superleuk recreatiegebied.O+ Je gaat je bijna afvragen wat ik eienlijk binnen doe.
Beefm'neerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Lijkt me wel een goed plan ja.
trouwens
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Lijkt me wel een goed plan ja.
trouwens
Dan moet ik em gaan missen zeker.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:34 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Stuur de zon eens naar mestreech!!!!
Beestjeswinkelmeneerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:35 schreef Timmah het volgende:
[..]
Beefm'neer![]()
Freeksterquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:35 schreef freek_mst het volgende:
[..]
![]()
We kunnen hem ook delen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:35 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dan moet ik em gaan missen zeker.
Grmblquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:30 schreef Timmah het volgende:
[..]
Zal ik mijn mond dan ook maar houden over het stralende zonnetje dat hier schijnt?
Gun ons hier in het zuiden ook eens watquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:35 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dan moet ik em gaan missen zeker.
* Zon in 2-en splits *quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:36 schreef freek_mst het volgende:
[..]
We kunnen hem ook delen.![]()
Werk zequote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:36 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Grmbl
Princess Mononoke is mn lievelings anime film![]()
Ik moet nu gaan werken
Jullie hebben toch al heuvels.. Nou dan.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gun ons hier in het zuiden ook eens wat.
ga gewoon nog even naar buiten voor dat bij jullie de zon ook weg is, geniet er nog van, kijk naar de jongens die aan het recreëren zijn. fok is er vanavond ook nog wel, denk ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:33 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik heb hier inderdaad een zonnetje... En een hele mooie tuin, met uitzicht over een superleuk recreatiegebied.Je gaat je bijna afvragen wat ik eigenlijk binnen doe.
Die heb ik op DVDquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:36 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Grmbl
Princess Mononoke is mn lievelings anime film![]()
Ik moet nu gaan werken
Ja. En. Dus?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:37 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jullie hebben toch al heuvels.. Nou dan.
Ik weet niet waarom , maar de jongens lijken mijn recreatiegebied vandaag te ontwijken. * verrekijker weglegt *quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
ga gewoon nog even naar buiten voor dat bij jullie de zon ook weg is, geniet er nog van, kijk naar de jongens die aan het recreëren zijn. fok is er vanavond ook nog wel, denk ik.![]()
stiekem toch eenHebben we straks ook weer wat te doen
![]()
Krijg ik 2 heuvels van jou.. krijg jij mijn dakraampje.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja. En. Dus?
Jij hebt een dakraampje..
jij rebel jijquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:37 schreef Nuvole het volgende:
stiekem toch eenHebben we straks ook weer wat te doen
![]()
Er zijn meer mensen in dit topic diequote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:39 schreef Nuvole het volgende:
Ha beaver! is dat nou toeval? we gooien er een paaren ineens duik jij weer op...
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
jij rebel jij
Doe maar de zon sturen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:39 schreef Timmah het volgende:
[..]
Krijg ik 2 heuvels van jou.. krijg jij mijn dakraampje.
Van mij mag jij 2 heuvels hebben hoor !!!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:39 schreef Timmah het volgende:
[..]
Krijg ik 2 heuvels van jou.. krijg jij mijn dakraampje.
gimme tooquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doe maar de zon sturen..
Van mij mag ie er drie hebben!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:41 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Van mij mag jij 2 heuvels hebben hoor !!!!!
alleen wat vind beav. ervan?
Ik denk niet dat hij het er mee eens zal zijn als jij dan mijn dakraam krijgt..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:41 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Van mij mag jij 2 heuvels hebben hoor !!!!!
alleen wat vind beav. ervan?
Jermeneerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
gimme too
ik ga zo uit eten!
met de damesch van het werk!
beaver!.
Die is al onderweg hoor ...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Van mij mag ie er drie hebben!
Als ie die zon maar goftedomme deze kant op stuurt!
Zeker, net had Freek ze weer uit de kast gehaald.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen in dit topic diegebruiken. En meer dan ik
![]()
Ik heb liever de zon.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:42 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het er mee eens zal zijn als jij dan mijn dakraam krijgt..
Don't blame me.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:43 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zeker, net had Freek ze weer uit de kast gehaald.
Deze pagina ziet er nu wel weer wapperig uit zeg.![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Van mij mag ie er drie hebben!
Als ie die zon maar goftedomme deze kant op stuurt!
Nou.. dan hou ik em lekker zelf.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb liever de zon.
Wat moet ik met een dakraampje als het regent?![]()
Je kunt ook de wolken komen ophalen, dat zou ook wel een hoop schelen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:43 schreef Timmah het volgende:
[..]
Die is al onderweg hoor ...![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:43 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zeker, net had Freek ze weer uit de kast gehaald.
Deze pagina ziet er nu wel weer wapperig uit zeg.![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:44 schreef Jerruh het volgende:
timmah en freeek!.
*wacht*quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:43 schreef Timmah het volgende:
[..]
Die is al onderweg hoor ...![]()
Jerruuuuh!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:44 schreef Jerruh het volgende:
timmah en freeek!.
Wat wil je zeg.. Tis verdomme meer dan 200 Kilometer verderop hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*wacht*.
Beav. kijk uit met vangen he! hij kan heet zijn. (de zon)quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*wacht*.
me tha masterquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:45 schreef freek_mst het volgende:
[..]
![]()
Wat is er nou? Weer niet goed?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:45 schreef freek_mst het volgende:
[..]
![]()
*handschoenen aantrek en zonnebril opzet*quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:47 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Beav. kijk uit met vangen he! hij kan heet zijn. (de zon)![]()
Hier is het al donker hoor.. Any Minute now!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*handschoenen aantrek en zonnebril opzet*
ben er helemaal klaar voor!
Ja maar het werkt wel, het is nu meer volk hier!!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:48 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wat is er nou? Weer niet goed?
Jij begon toch![]()
![]()
Hi Jerruh ook nog.
*wiebelend afwacht*quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:49 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hier is het al donker hoor.. Any Minute now!![]()
[G_E-mode]quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
me tha master.
en ik ben de jongen niet tegengekomen vandaag *fiew*
hij maakt me van slag. al twee jaar!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:50 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[G_E-mode]
Is het een Enge Jongen?
[/G_E-mode]
Ik denk dat ie dan wel onder de G_E-definitie van Eng valtquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij maakt me van slag. al twee jaar!
grmbl.
Zou dit dan het bewijs ervoor zijn dat je homo's kunt lokken met roze pompons?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:49 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja maar het werkt wel, het is nu meer volk hier!!!!![]()
ja maar hij is nie eng ind e trant van eng, hij is mooi...en ...vaag...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dan wel onder de G_E-definitie van Eng valt.
Ben je stiekem helemaal ondersteboven van deze mysterieuze jongen? Is ie lekker? Of juist niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij maakt me van slag. al twee jaar!
grmbl.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:52 schreef Timmah het volgende:
Beav, I've Found you!
http://www.cu2.nl/beaverhausen
Not quite as I expected.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:52 schreef Timmah het volgende:
Beav, I've Found you!
Not quite as I expected.
hij maakt me van slag, das precies het woord. hij zorgt ervoor dat ik een vogel in de zomer ben, die denkt dat hij in V-vorm richting zuiden moet vliegen ....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:54 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ben je stiekem helemaal ondersteboven van deze mysterieuze jongen? Is ie lekker? Of juist niet?
Waarvan?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die ken ik! Nou ja, beetje dan.
Maar dat soort Eng is wel OKquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja maar hij is nie eng ind e trant van eng, hij is mooi...en ...vaag...
Eng dus.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:55 schreef Timmah het volgende:
[..]
Waarvan?
zowzow Beav, ziet er netjes uit allemaal. Maar niet meer teveel onder de zonnebank gaan, he. Gaat er een beetje onnatuurlijk uitzien straks.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:52 schreef Timmah het volgende:
Beav, I've Found you!
Not quite as I expected.
Alstuquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:56 schreef beaverhausen het volgende:
Timmah...
Ik zie zon!!!!!!
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
zowzow Beav, ziet er netjes uit allemaal. Maar niet meer teveel onder de zonnebank gaan, he. Gaat er een beetje onnatuurlijk uitzien straks.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:56 schreef Timmah het volgende:
[..]
Alstu![]()
zeker haha, maar ook verwarrend, en eng, en vaag, en ...eng...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar dat soort Eng is wel OK
Eetze beestjeswinkeltovertekendingesmeneerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:57 schreef Timmah het volgende:
Ik ga eten
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:56 schreef beaverhausen het volgende:
Timmah...
Ik zie zon!!!!!!
Maar hij weet je wel te fascineren dus. Hoe komen jullie elkaar steeds weer tegen? Woont ie bij jou in de buurt of doe je semi-onbewust aan langetermijnstalken?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeker haha, maar ook verwarrend, en eng, en vaag, en ...eng...
Ik zag toch echt heel even een beetje zon.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:00 schreef freek_mst het volgende:
[..]
![]()
hij doet ook bouwkunde, en hij zat twee jaar geleden in dezelfde zaal...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:00 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Maar hij weet je wel te fascineren dus. Hoe komen jullie elkaar steeds weer tegen? Woont ie bij jou in de buurt of doe je semi-onbewust aan langetermijnstalken?
Dacht al dat ik gek was geworden.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zag toch echt heel even een beetje zon.
Nu is het weer weg
Ja, jammer.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zag toch echt heel even een beetje zon.
Nu is het weer weg
kennen is een ruim begripquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:04 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, jammer.
Maar je bent dus niet die mooie donkere jongen?
Je 'kent' 'm dus alleen. Ken je hem of ken-ken je hem?
Een studiegenoot van je dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij doet ook bouwkunde, en hij zat twee jaar geleden in dezelfde zaal...
en toen begon het..
en afgelopen woensdag was hoogtepunt, toen wenkte ie me met zijn wenkbrauwen...
hijs echt knap... maar ja... misschien neit eens homo.
Ja hehe, slimkees.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
kennen is een ruim begrip
Dus je bent het nog niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:02 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Dacht al dat ik gek was geworden.![]()
Ik loop nog vrij rondquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:12 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dus je bent het nog niet.![]()
Ik snapte het de eerste keer ook al hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:10 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja hehe, slimkees.
Daarom vraag ik net naar meer uitleg over dat kennen, snappie?
Een beetje gek is wel goed hoor, prettig gestoord is vaak wel grappig.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:13 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ik loop nog vrij rond![]()
Zal het wel meevallen denk ik.
Zelfkennis is OK!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:19 schreef Nuvole het volgende:
Beav, ik snap het ook wel, maar probeer het toch, al schat ik mijn kansen klein.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:28 schreef blublub het volgende:
kiekeboeoeooeoeooeh! [afbeelding]
Ha Blubney en je hondje!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:28 schreef blublub het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ha Blubney en je hondje!
hoe issie?
boehkekie!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:28 schreef blublub het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ha Blubney en je hondje!
hoe issie?
Er zijn toch ook lieve kleine meisjeshondjes?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:33 schreef blublub het volgende:
[..]
tis geen hondje, dat is een lief klein meisje (comme moi)
maar verder alles goed hoor
met u?
Nieuwe telefoontjes zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Er zijn toch ook lieve kleine meisjeshondjes?
Met mij is ook alles goed hoor. Ik heb een nieuw telefoontje, das wel leuk dus om mee te spelen enzo.Ben ik nog wel een tijdje zoet mee hopelijk.
Deze is zekerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nieuwe telefoontjes zijn
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:45 schreef Vlarp het volgende:
Hallo
Telt bier ook mee?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:47 schreef Nuvole het volgende:
Ha die Vlarp van de paardenmarkt!
heb je nog wat gekocht daar?
Ja dat opladen is zooo irritant. Maar je kan er toch al mee spelen terwijl ie op aan het laden is?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Deze is zekerZelfs Norah Jones staat er al op! (echt!)
Alleen is ie nu even buiten bedrijf, want ik moet 'm de eerste opladen en dat duurt langggggg.....
geloof me maar, lieve kleine meisje doen dat wel hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Er zijn toch ook lieve kleine meisjeshondjes?
en lieve kleine meisjes die nuecken niet![]()
Met mij is ook alles goed hoor. Ik heb een nieuw telefoontje, das wel leuk dus om mee te spelen enzo.Ben ik nog wel een tijdje zoet mee hopelijk.
Neeeeee!!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja dat opladen is zooo irritant. Maar je kan er toch al mee spelen terwijl ie op aan het laden is?
Kut.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:51 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Neeeeee!!!!
Dat mag je nooooit doen, dan verknal je meteen je batterij voor de rest van de levensduur.
Het is een schoone kust om Uzelf te beheerschen alvorens met Uw telefoon te prutschen.
Nou, ik vind het absoluut geen combinatie, kleine meisjes en nueckenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:50 schreef blublub het volgende:
[..]
geloof me maar, lieve kleine meisje doen dat wel hoor
ik ook! soort van nieuw. hij is keilief, hij doet zo van pingpingpolyfonering
welke heb jij?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kut..
*eensch is*quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nou, ik vind het absoluut geen combinatie, kleine meisjes en nuecken![]()
Ik wil ook mp3tjes erop kunnen afspelen!quote:Deze is ook polyfoon en hij kan zelfs mp3kes afspelen, dus echt wel een speledingetje.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:57 schreef freek_mst het volgende:
Ik ben er weer vandoor doei!![]()
Neuh.. ik twijfelde nog over een lamaquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:56 schreef Nuvole het volgende:
En Vlarp, sorry, maar dingen die je meteen opconsumeert kan ik helaas niet meetellen als aankopen. Maar geen konijntje ofzo?
de telefoonwinkeljongens kijken altijd zo lief dat ik meestal niet echt let op wat ze nou daadwerkelijk zeggenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:58 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
Doet Beaverhausen wel eens de handleiding lezen vantevoren of luisteren naar de jongens in de telefoonwinkel?
Nee hoor. Hij houdt het best wel redelijk lang uitquote:Heb je ook pas een nieuwe dan en is de batterij nu al keisnel leeg?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:57 schreef freek_mst het volgende:
Ik ben er weer vandoor doei!![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:59 schreef Timmah het volgende:
En ik ben er juist weer ...
Volgens mij kan je daar in de kroeg best goed mee scoren.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh.. ik twijfelde nog over een lama
[afbeelding]
Een man aaide um continu.. en ik en Maarten maar wachten tot ie ging rochelen..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:02 schreef Timmah het volgende:
Lama's
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij kan je daar in de kroeg best goed mee scoren.
: Hey, wil je mijn lama zien?"
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:05 schreef Vlarp het volgende:
Zo'n beest stinkt...
"Nee, je lama stinkt."quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:03 schreef beaverhausen het volgende:
"Hey, wil je mijn lama zien?"
Chico Lama!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een man aaide um continu.. en ik en Maarten maar wachten tot ie ging rochelen..
maar deed ie nie ....
Zoiets jaquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:08 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Chico Lama!
*tufffff*
Flets!
*tissue aangeef*
Jaaa Chico Lama!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:08 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Chico Lama!
*tufffff*
Flets!
*tissue aangeef*
Zo kijken oude mensen altijd hierquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:11 schreef Nuvole het volgende:
Ik kijk nog eens goed naar die lamafoto. Probeert die mevrouw nou terug te spuwen?
Het lijkt alsof ze een flinke rochel probeert op te halen...
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zo kijken oude mensen altijd hier
Hoiquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:14 schreef Prego het volgende:
goeiemiddag!
oh nee, avond
He Bah.. nee toch he?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Ga jij later dan ook zo kijken?
Ik woon hier 'later' niet meerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Ga jij later dan ook zo kijken?
die van mij heeft een cameraquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nou, ik vind het absoluut geen combinatie, kleine meisjes en nuecken![]()
Deze is ook polyfoon en hij kan zelfs mp3kes afspelen, dus echt wel een speledingetje.![]()
En Vlarp, sorry, maar dingen die je meteen opconsumeert kan ik helaas niet meetellen als aankopen. Maar geen konijntje ofzo?
Ach, het was de laatste...en die blikjes Heineken heb ik wel vaker op tafel zien staanquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O MY GOD!!! Wat was RTL Boulevard fout vandaag! Blikjes bier op de tafel, lompe bloopers enzo..
Ah je hebt em nog gelezen. Ik kan me nog herinnerendat je er aan wilde beginnen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
like everyone does...
mooie film, boek is beter
lol mijn haar is op zich al zo langquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:41 schreef DennisMoore het volgende:
[Centraal]ik wil mijn haar[halflang] laten groeien #9
Is dat geen topic voor jou, Cazman?.
powerd by robert jensenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:43 schreef Cazman het volgende:
[..]
lol mijn haar is op zich al zo lang
[afbeelding]
Idd zo lang heb ik zequote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:57 schreef Prego het volgende:
[..]
powerd by robert jensen
heb er een foto van mijn haar neergezetquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:41 schreef DennisMoore het volgende:
[Centraal]ik wil mijn haar[halflang] laten groeien #9
Is dat geen topic voor jou, Cazman?.
Bij de kapper wordt je haar toch juist korter?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:36 schreef Waxxer het volgende:
Hohoi
Ik wil ook weer naar de kapper!
Wil je weer een nieuwe?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is nou een echt megakewlkeihippe mobiele telefoon op dit moment?. En wat kost dat dan?
da kost niks!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is nou een echt megakewlkeihippe mobiele telefoon op dit moment?. En wat kost dat dan?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:05 schreef blublub het volgende:
mijn telefoon, wat doe je?
das mijners mênquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat?.
nee mên. Das de mijnequote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:11 schreef blublub het volgende:
[..]
das mijners mên
Waarom vraag je het dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:15 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmz.. ach, nou ja.. Ik heb al een digitale camera (een echte) om foto's mee te maken die het prima doet, ook al is-ie drie jaar oud. En ik heb een gameboy SP om spelletjes mee te spelen. En een lief klein onschuldig mobiele telefoontje van 2 jaar oud om mee te bellen, te sms-en en (als het moet) te e-mailen. Dus tsja....
ik had m eerder mênquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
nee mên. Das de mijne.
Ik heb m sinds eind november mênquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:16 schreef blublub het volgende:
[..]
ik had m eerder mên
ik ben geen mên, mênquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb m sinds eind november mên
Gewoon.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan?.
die kun je toch met steeds andere kleur beeldscherm doen, met die pijn aan je ogen rood en oranje en blauw toch?quote:
Gebruik je 'm ook wel eens?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb m sinds eind november mên
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |