You're my Cornflake Girl, aren't you?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:19 schreef Marc_mga het volgende:
I am NOT your senoritatuuduuduuduuuuuung tuuduuduuduuuuung
Of zijn het frambozen vandaag?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:20 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
You're my Cornflake Girl, aren't you?
Yes you are!quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:19 schreef Marc_mga het volgende:
I am NOT your senoritatuuduuduuduuuuuung tuuduuduuduuuuung
Never was a cornflake girl, thought that was a good solution, hanging with the raisin girlsquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:21 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Of zijn het frambozen vandaag?
Homo's ook altijd, noem 1 regel Tori en ze beginnen allemaal mee te zingen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yes you are!You are from my tribe!
If we want inside the well, boy we'd better make a raspberry swirl with all those raspberry goodies you got from me... and the body glitters
her well, niet the wellquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yes you are!You are from my tribe!
If we want inside the well, boy we'd better make a raspberry swirl with all those raspberry goodies you got from me... and the body glitters
Ach, frambozen, cornflakes, doughnut holes, sugar... who cares!quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:21 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Of zijn het frambozen vandaag?
Weet ik, maar ik wil niet in HAAR well (quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:24 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
her well, niet the well
I'd prefer chocolate girlsboysquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, frambozen, cornflakes, doughnut holes, sugar... who cares!
1. kijk naar TS laatste topicquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:09 schreef Ang3l het volgende:
Nee... nee... NEE!!!!!!!!!!!!!!
Waarom o waarom leer ik 't nou nooit... dat ik niet meer moet posten als ie al onderaan pagina 6 zit?!
Geen H... zit op me werk. Sorry
Kheb pas de deejveejdeej gekoch (ja echt gekocht ja)quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:23 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Homo's ook altijd, noem 1 regel Tori en ze beginnen allemaal mee te zingen.!
NIET?! Ik wel hoorquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wil niet in HAAR well (), dus ik denk ik pak maar EEN well
Jij hebt betere muziek?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:27 schreef Cybart het volgende:
Tori Amos sucks
genoegquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:30 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Jij hebt betere muziek??
instemtquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:27 schreef Cybart het volgende:
Tori Amos sucks
zo, dat was mijn statement van de dag
Mijn god, ik wil Tori Amos niet de hemel in prijzen, maar dit is toch zeker een grapje?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:31 schreef Cybart het volgende:
soulvation, robbie williams, rammstein, skin, sugababes, moet ik nog even doorgaan????
* ikbengeweldig np: Goldfrapp - Crystalline Greenquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:32 schreef WAik het volgende:
* ikbengeweldig cp outkast - hey ya
chacun a son goutquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:33 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Mijn god, ik wil Tori Amos niet de hemel in prijzen, maar dit is toch zeker een grapje?!!
mij best hoor!quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
chacun a son gout
maar goed, ik blijf erbij Tori Amos
Graag, want ik zie d'r niet 1 die beter isquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
genoeg
Ibrahim ferrer, jamie cullum, katie melua, orishas, soulvation, robbie williams, rammstein, skin, sugababes, moet ik nog even doorgaan????
Ik ga er niet eens uitgebreid op in of Tori zuigt of niet, ik wil alleen zeggen dat ze meer heeft meegemaakt dan ieder hier bij elkaar en dat ze één van de weinige is die haar eigen gevoel en emoties zo goed en puur kan doorgeven in haar muziek. Das wel wat anders dan trancequote:Op donderdag 10 juni 2004 15:33 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Mijn god, ik wil Tori Amos niet de hemel in prijzen, maar dit is toch zeker een grapje?!!
* WAik cp boston - don't look backquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:34 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
* WAik np: Goldfrapp - Crystalline Green
quote:En als iemand het kutmuziek vindt betekent dat dat het niveau gewoon te hoog ligt
heb ik niet gezien, wel het paradiso optreden en dat was goed te pruimenquote:Graag, want ik zie d'r niet 1 die beter is
Zeker niet de sugababes... heb je die live horen zingen op Pinkpop? ... vaaaaaaaals
En die show die ze gaven? (saai zittend op een krukje )
Wat werden DIE afgezeken op 3FM zeg......
Inderdaad, een gebrek aan passie en inleving kan niemand haar verwijtenquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:36 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens uitgebreid op in of Tori zuigt of niet, ik wil alleen zeggen dat ze meer heeft meegemaakt dan ieder hier bij elkaar en dat ze één van de weinige is die haar eigen gevoel en emoties zo goed en puur kan doorgeven in haar muziek. Das wel wat anders dan trance
En als iemand het kutmuziek vindt betekent dat dat het niveau gewoon te hoog ligt
Wat heeft dit met rellen te maken?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:40 schreef Cybart het volgende:
owh my fokking god... mag ik een teiltje
heb ik niet gezien, wel het paradiso optreden en dat was goed te pruimen
en qua productie zit het perfect in elkaar...
maar goed, gaan we echt rellen of houden we het hierbij?
Ik was er bij. Ik vond de valsigheid eerlijk gezegd nog wel meevallen, maar het was een presentatie van niks en die liedjes vind ik ook weinig verassend. Ik ben halverwege lekker alvast naar Franz Ferdinand gegaan.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:36 schreef Ang3l het volgende:
Zeker niet de sugababes... heb je die live horen zingen op Pinkpop? ... vaaaaaaaals
Succes en geliktheid zijn tegenwoordig de maatstaven voor goede muziek, zo schijnt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heeft dit met rellen te maken?Meer met meningen.
EN de productie... ja... goh.... de productie van Chipz zit ook goed in elkaar maar om nou te zeggen dat Rachelle zo goed zingt
ja, en van meningen kun je hele goede rellen krijgen (luQasquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heeft dit met rellen te maken?Meer met meningen.
EN de productie... ja... goh.... de productie van Chipz zit ook goed in elkaar maar om nou te zeggen dat Rachelle zo goed zingt
*honger krijg*quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, frambozen, cornflakes, doughnut holes, sugar... who cares!
Franz Ferdinand was cool!quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:43 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Franz Ferdinand
quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, en van meningen kun je hele goede rellen krijgen (luQas)
chipz zingt niet eens zelf, maar is ingezongen en daarna is er met een goede tuner hun vocal nog eens overheen gelegd...maakt niet uit verder, maar goed...
En hoeveel nr's ken je van haar? Iig minder als het aantal smileys. Waarschijnlijk alleen Cornflake girl en Professional Widow, en die laatste dan waarschijnlijk ook alleen de remixquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:37 schreef WAik het volgende:
[..]
* Ang3l cp boston - don't look back
lekker stukje goede rock, niet van die![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tori kots
Jeumig... ik tik te snelquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Chipz... kleuterpop
Well do'hquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:44 schreef Cybart het volgende:
chipz zingt niet eens zelf, maar is ingezongen en daarna is er met een goede tuner hun vocal nog eens overheen gelegd...maakt niet uit verder, maar goed...
én: de mannen kunnen gitaren hanteren en live zingen!quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
Franz Ferdinand was cool!
het zit commercieel zo fokking goed in elkaar dat het wel aan MOEST slaan bij de doelgroepquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Chipz... kleuterpop
I knowquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Well do'h(ik ken Cilla, remember?
)
krijgen we dan nu de discussie dat je pas een echte artiest bent als je ook een instrument bespeeld?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:48 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
én: de mannen kunnen gitaren hanteren en live zingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |