Moet je wel en francais doe he G_E, anders snapt ie er niks van.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:05 schreef Great_Expectations het volgende:
Whoehohoheei! Stel je voor, straks komt een pompier op het idee om met google wat te gaan zoeken en dan komt-ie hier bij dit topic uit..
*verlegen naar brandweermeneer zwaai*.
Misschien maar goed ook.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet je wel en francais doe he G_E, anders snapt ie er niks van.
Trusten G_Equote:Op woensdag 9 juni 2004 01:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien maar goed ook..
Ik ga slapen. Doeg!
Wat maakt het uit?quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:07 schreef ajuu het volgende:
ik zeg je: tis allemaal verzonnen! G_E speldt ons maar wat op de al-dan-niet-RL mouw!
ga je nu dromen van spuitende brandweerjongens en uniformen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien maar goed ook..
Ik ga slapen. Doeg!
jij hebt dan ook een RL mouw, dus voor jou maakt het niks uit.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat maakt het uit?
ik heb er zelfs tweequote:Op woensdag 9 juni 2004 01:11 schreef ajuu het volgende:
[..]
jij hebt dan ook een RL mouw, dus voor jou maakt het niks uit.![]()
twee, met deze hitte?quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik heb er zelfs twee
Maar wat hebben mijn RL mouwen er mee te maken?
Jeej Freek, je moet toch echt wat sneller worden wil je het in dit topic uithoudenquote:Op woensdag 9 juni 2004 01:13 schreef freek_mst het volgende:
En weer door!! was jullie kwijt![]()
ik heb aircoquote:Op woensdag 9 juni 2004 01:15 schreef ajuu het volgende:
[..]
twee, met deze hitte?
maar dat heeft er nu even niks mee te maken
waar was joij? jij?quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:13 schreef freek_mst het volgende:
En weer door!! was jullie kwijt![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jeej Freek, je moet toch echt wat sneller worden wil je het in dit topic uithouden
ik ben naar het strand geweest vandaagquote:Op woensdag 9 juni 2004 01:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik heb airco
bij de toren.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:17 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik ben naar het strand geweest vandaag![]()
Nog in 936 was druk bezig op msn.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
waar was joij? jij?
*Freek's hoofdje bij muur weg haalt*quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:17 schreef freek_mst het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*Freek's hoofdje bij muur weg haalt*
Doe maar niet.
Je leert het heus wel
was het leuk op msn? kom daar niet. moet ik daar ook eens komen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:18 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Nog in 936 was druk bezig op msn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |