Tja ik had vorig jaar dus een reorganisatie .. wel een half jaar salaris mee .. maar ja het was wel een baan naar mijn hart. En 5 jaar gooi je niet zomaar weg. :')quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja, moest nog even aanzetten om alle meuk voor de vakantie weg te werken.
Ik vat dit soort dingen altijd goed op, er is niemand dood toch? Geen rampen voorgevallen? Ik kan er niet zo mee zitten eigenlijk, shit happens, ook in mijn leven.
Nee helaas niet anders was het wat leuker geregeld. Had een half jaar contract wat simpelweg niet verlengd wordt nu. Jammer maar helaas.
Ik werk overal een jaar geloof ik en dan ben ik ineens budgettair niet meer verantwoord. Vorige keer ook net voor mijn vakantie eruit gegooid, toen maakte ik me nog wel een beetje druk maar nu echt niet meer hoor. Het lost zich vanzelf wel op en anders melden bij het CWI en een beetje bijbeunen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja ik had vorig jaar dus een reorganisatie .. wel een half jaar salaris mee .. maar ja het was wel een baan naar mijn hart. En 5 jaar gooi je niet zomaar weg.![]()
Maar blijft je vriendin er ook zo rustig onder dan ..
Straks kan je inderdaad meer rijden .. en meer fokken.
Het was een zwarte Volvo S80... maar ja... typisch volk erin he... van die figuren die denken dat ze er een stuk weg bij kopen bij hun autoquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:40 schreef ZX9R het volgende:
Gesneden door een volkswagen golf en op je eigen baan door een tegenligger (opel astra) van de weg gedrukt zeker!
Die hufter wou me zowat van de motor trekken: "Ik schrok me de pleuris van je..."quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als je eenmaal met die vinger met begonnen is het einde zoek...dus begin ik er maar niet aan. wij, motorrijders zijn toch altijd fout in hun ogen dus daar reageer ik niet (meer) op. het heeft uiteindelijk toch geen nut...
Tja... autorijden is tegenwoordig meer mensen zoveel mogelijk dwarszitten... geen ruimte geven... vooral niet kijken als je een baan opschuift en vooral jezelf op de borst kloppen hoe goed jezelf wel niet anticipeert in het verkeerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:09 schreef Patrick281 het volgende:
Ik laat iedereen in zijn waarde op de weg.
Ik heb geen zondagschoentjes hoor .. maar voor de rest heb je wel gelijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:44 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.cmyoung.com/bikewreck.html
Pepijn! Iets voor jou om je les uit leren met je spijkerbroekie en zondagsschoentjes?
Jij bent ook verkeerd bezig vind ik.
Vraag'es als je wil of hij veel verstand van Boxers heeft. .. misschien wordt ik ook wel klant.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:40 schreef PatrickM het volgende:
..
Jawel, ik gewoon hele dikke laarzen aan hoor van 30 centimeter hoog.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat denk ik niet.. dat word een heeeeeele lange lijdensweg
Die schoenen van jou bedekken je enkels toch niet?
Moet ie toch lekker zelf weten? Sommigen laten hun condooms ook thuis voor een avondje neuken. Hij doet gewoon geen pak aan op de motor.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Ah ok, maar waarom geen motorbroek dan
Beetje aangebrand? Dit is nog steeds een SC topic.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn kan vast zelf wel een reden bedenken zonder jouw hulp..
Tis een BMW dealer... zal best wel verstand hebben van boxer motorenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vraag'es als je wil of hij veel verstand van Boxers heeft. .. misschien wordt ik ook wel klant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |