abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 juni 2004 @ 13:51:18 #126
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_19809761
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 13:42 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ja, moest nog even aanzetten om alle meuk voor de vakantie weg te werken.

Ik vat dit soort dingen altijd goed op, er is niemand dood toch? Geen rampen voorgevallen? Ik kan er niet zo mee zitten eigenlijk, shit happens, ook in mijn leven.

Nee helaas niet anders was het wat leuker geregeld. Had een half jaar contract wat simpelweg niet verlengd wordt nu. Jammer maar helaas.
Tja ik had vorig jaar dus een reorganisatie .. wel een half jaar salaris mee .. maar ja het was wel een baan naar mijn hart. En 5 jaar gooi je niet zomaar weg. :')

Maar blijft je vriendin er ook zo rustig onder dan ..

Straks kan je inderdaad meer rijden .. en meer fokken.

Zelf had ik binnen 2 weken een andere baan .. lag net heerlijk op het strand toen ik al snel weer aangenomen was ergens..pieeep mobieltje ging af en echt blijf was ik niet eens.......
En die inmiddels vorige baan had ik ontslag genomen in December nadat ik de beloofde salarisverhoging en lease auto uitbleef -en ook alweer na 2 weken kon ik hier aan de slag.
Probeer hier eerst te slagen voordat ik verder vlieg eventueel .. half jaar is ook bijna voorbij..

[ Bericht 2% gewijzigd door Patrick281 op 11-06-2004 14:09:44 ]
pi_19810187
Joepie... vandaag mijn eerste echte confrontatie gehad op de snelweg met een geblikte hondelul
Ik rij op de linkerbaan, haal een Volvo S80 in, snijdt die klootzak me gewoon af
Ik kon niks anders dan vlak langs z'n auto verder passeren (was al blij dat hij mij niet onderuitgetikt had). Sta ik bij een stoplicht komt ie een beetje druk staan doen alsof ik asociaal reed (die lul had dus echt gewoon heel veel stront in zijn ogen, die heeft me dus gewoon helemaal nooit gezien... hadden we niet geleerd over de schouder in de blinde hoek te kijken... kennelijk met een Volvo niet nodig ), en dreigen, alsof ie me klappen wou geven... of ik ff van m'n motor af wou komen... uiteraard gedaan... en toen schrok 'ie geloof ik een beetje
hij ging maar weer snel terug in z'n strontwagen... ik heb hem alleen nog meegegeven dat ik de volgende keer z'n auto in puin zou trappen

En dat was dus niet het enigste ben ook nog vanmorgen gesneden in de file, en een ouwe die het verschil tussen de tegemoetkomende baan en z'n doorgaande baan niet meer zo goed doorhad

Ik kan nu oprecht zeggen dat ik auto's en hun bestuurders haat... 't is gewoon fucking oorlog op de weg

Ik moet nu echt niemand meer tegenkomen die idiote acties uitvoerd, want dan ga ik los

Hufters

zo... dat lucht op
  vrijdag 11 juni 2004 @ 14:40:48 #128
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_19810994
Gesneden door een volkswagen golf en op je eigen baan door een tegenligger (opel astra) van de weg gedrukt zeker!
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
  vrijdag 11 juni 2004 @ 14:54:54 #129
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_19811375
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 13:51 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Tja ik had vorig jaar dus een reorganisatie .. wel een half jaar salaris mee .. maar ja het was wel een baan naar mijn hart. En 5 jaar gooi je niet zomaar weg.

Maar blijft je vriendin er ook zo rustig onder dan ..

Straks kan je inderdaad meer rijden .. en meer fokken.
Ik werk overal een jaar geloof ik en dan ben ik ineens budgettair niet meer verantwoord. Vorige keer ook net voor mijn vakantie eruit gegooid, toen maakte ik me nog wel een beetje druk maar nu echt niet meer hoor. Het lost zich vanzelf wel op en anders melden bij het CWI en een beetje bijbeunen.

Mijn vriendin was wel geschrokken, juist omdat ik al gesprekken had gehad waarin het louter positief was. Ze blijft er verder wel rustig onder, ze weet ook wel dat ik weer snel aan de slag ga cq mijn steentje bij draag aan het inkomen.

Net even de motor weggebracht naar mijn vriendin d'r werk, daar kan ie tenminste veilig gestald worden. Dacht van: nog effe los met dat ding en haar achterop, neem ik een mooie bocht met iets over de 100km/h op een 50km/h weg en komt me een politiewagen tegemoet waarbij de bijrijder een handgebaar maakt dat ik wel wat rustiger aan mag gaan rijden. Ik lachte me kapot en heb nog even flink aangezet tot 3 maal de toegestane snelheid, toen vond ik het wel weer welletjes. Ook nog even de laatste bocht voor het bedrijf geprobeert zo plat mogelijk te gaan en het scheelde niet veel of ik kon mijn knie neerzetten, met haar achterop voelt het net wat vertrouwder lijkt het wel. Komen we daar aan, de hal ingereden en even flink met het gas zitten spelen, in no time was iedereen van zijn plek af en stond bij ons. De vraag om even een wheelie in de hal te maken maar afgeslagen.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_19811441
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:40 schreef ZX9R het volgende:
Gesneden door een volkswagen golf en op je eigen baan door een tegenligger (opel astra) van de weg gedrukt zeker!
Het was een zwarte Volvo S80... maar ja... typisch volk erin he... van die figuren die denken dat ze er een stuk weg bij kopen bij hun auto

Overigens was degene die me in de file gesneden had wel een VW Golf
Ik wees naar z'n spiegel... zat 'ie te gebaren dat ik er nog ver achter zat net alsof je met 1 km p/h verschil door een file gaat dus dat was gewoon ff middelvingerwerk en weer verder...

En die ouwe zat in een Toyota Starslet... Ben ik voor de gein nog gekeerd... had die man z'n raampje maar alvast preventief dichtgedraaid
  vrijdag 11 juni 2004 @ 15:36:11 #131
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_19812596
Dat soort dingen maak ik nooit mee

Ik wil ook eens mn middelvinger kunnen opsteken

Edit:
Nu ik nadenk..... k reed vorige week op een landweggetje, aardig de vaart erin, reed 110 ofzo (je mocht er 80), maar ja, leuke bochies daar.

Staat er een lesauto langs de kant, stapt de instructeur uit, gaat op de weg staan met intentie de weg te blokkeren, dus ik rem af... gaat ie op het laatste moment en maakt een gebaar van ''rustiger rijder'', dus ik tik 2 tandjes terug en weer vol het gas erop

Dat is beter dan een middelvinger

O ja.. natuurlijk, toen we bij de Holec-bocht aan het ''spelen'' waren, kwam er ook een bewoonster naar ons toe, helemaal over de rooie... hun kinderen konden niet slapen en elke avond weer dezelfde herrie.

Ze ging voortaan zand en spijkers neergooien Mevrouw was niet voor rede vatbaar... gasten stonden al met haar te praten (of althans, een poging tot), dus ik kom aanrijden, roept ze ineens ''ja jij ook ja!!", dus ik rijd weer vol in zn 1 weg, werd ze nog pissiger

Schitterend joh.. die hysterische mensen
pi_19813259
Ik zit er ook weer ernstig aan te denken om weer lekker de bromscooter te pakken... geen gezeik, gewoon over lekker door kunnen rossen, alleen die verdomde rollerbank controlles
  vrijdag 11 juni 2004 @ 16:00:54 #133
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_19813368
als je eenmaal met die vinger met begonnen is het einde zoek...dus begin ik er maar niet aan. wij, motorrijders zijn toch altijd fout in hun ogen dus daar reageer ik niet (meer) op. het heeft uiteindelijk toch geen nut...

net ff gebeld met Beerens in Roggel over hoe het ermee voor staat. 'hij is uiteraard goedgekeurd' kon ie me vertellen en hij verwacht of woensdag uiterlijk donderdag de papieren binnen te hebben. dan zou betekenen dat ik hem uiterlijk vrijdag kan ophalen
  vrijdag 11 juni 2004 @ 16:09:24 #135
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_19813577
Ik laat iedereen in zijn waarde op de weg. Ben confrontatie's voor door defensief rijden, of kan het snappen dat iemand mij even over het hoofd ziet omdat het zo vaak gebeurt en ik het zelf ook wel eens gehad heb.

Vroeger was het wel anders .. maar een auto tegen je aan komt wat hard aan.
Ik heb wel eens mot gehad met zo'n iemand die mij van de weg probeerde te rijden.
Met de auto trouwens ook wel eens ..........

[ Bericht 25% gewijzigd door Patrick281 op 11-06-2004 16:14:50 ]
pi_19813665
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 16:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als je eenmaal met die vinger met begonnen is het einde zoek...dus begin ik er maar niet aan. wij, motorrijders zijn toch altijd fout in hun ogen dus daar reageer ik niet (meer) op. het heeft uiteindelijk toch geen nut...
Die hufter wou me zowat van de motor trekken: "Ik schrok me de pleuris van je..."
Hij wou er ook niet aan dat hij fout was, want ik was in zijn ogen gewoon fout

Klootzak vergeet gemakshalve dat ie mij gewoon zwaar heeft afgesneden en daardoor bijna een ongeluk had veroorzaakt...
pi_19813773
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 16:09 schreef Patrick281 het volgende:
Ik laat iedereen in zijn waarde op de weg.
Tja... autorijden is tegenwoordig meer mensen zoveel mogelijk dwarszitten... geen ruimte geven... vooral niet kijken als je een baan opschuift en vooral jezelf op de borst kloppen hoe goed jezelf wel niet anticipeert in het verkeer

* PatrickM kotst nu definitief op koekblikkers
pi_19814552
26 juni gaat minos motoros naar Siem de Vos voor een grote beurt (incl. nieuwe voorvork olie), nieuwe koppelingsplaten en K&N luchtfilter
Overigens wordt ie op 29 juni beetgepakt...
Heb net even gebeld met hun en kreeg Siem de Vos in persoon aan telefoon... kreeg een goede betrouwbare indruk (boven op de ervaringen die ik al van andere mensen heb gehoord)
  vrijdag 11 juni 2004 @ 16:44:33 #139
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_19814680
http://www.cmyoung.com/bikewreck.html

Pepijn! Iets voor jou om je les uit leren met je spijkerbroekie en zondagsschoentjes?

Jij bent ook verkeerd bezig vind ik.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 17:07:05 #140
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_19815354
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 16:44 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.cmyoung.com/bikewreck.html

Pepijn! Iets voor jou om je les uit leren met je spijkerbroekie en zondagsschoentjes?

Jij bent ook verkeerd bezig vind ik.
Ik heb geen zondagschoentjes hoor .. maar voor de rest heb je wel gelijk.
Alleen als ik val dan ben ik gelijk dood.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 17:08:09 #141
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_19815383
Dat denk ik niet.. dat word een heeeeeele lange lijdensweg

Die schoenen van jou bedekken je enkels toch niet?
  vrijdag 11 juni 2004 @ 17:08:22 #142
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_19815389
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 16:40 schreef PatrickM het volgende:
..
Vraag'es als je wil of hij veel verstand van Boxers heeft. .. misschien wordt ik ook wel klant.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 17:10:20 #143
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_19815448
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 17:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat denk ik niet.. dat word een heeeeeele lange lijdensweg

Die schoenen van jou bedekken je enkels toch niet?
Jawel, ik gewoon hele dikke laarzen aan hoor van 30 centimeter hoog.
Alleen zie je ze niet want ik doe mijn broekspijp erover heen.
En ze hebben al een valpartijtje of 3-5 meegemaakt vroeger.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 17:14:33 #144
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_19815557
Ah ok, maar waarom geen motorbroek dan
  vrijdag 11 juni 2004 @ 17:30:01 #145
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
  vrijdag 11 juni 2004 @ 17:33:06 #146
17709 hollander172
pi_19816036
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 17:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Ah ok, maar waarom geen motorbroek dan
Moet ie toch lekker zelf weten? Sommigen laten hun condooms ook thuis voor een avondje neuken. Hij doet gewoon geen pak aan op de motor.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 17:35:08 #147
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_19816092
Pepijn kan vast zelf wel een reden bedenken zonder jouw hulp..
  vrijdag 11 juni 2004 @ 17:38:09 #148
17709 hollander172
pi_19816167
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 17:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn kan vast zelf wel een reden bedenken zonder jouw hulp..
Beetje aangebrand? Dit is nog steeds een SC topic.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 17:46:37 #149
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_19816377
Ikke niet hoor.

Maar jij doet net alsof ik vraag waarom hij zn biefstuk half doorbakt ipv helemaal.

Geen motorbroek op de motor aan doen is nou niet echt een normaal iets.
pi_19816459
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 17:08 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Vraag'es als je wil of hij veel verstand van Boxers heeft. .. misschien wordt ik ook wel klant.
Tis een BMW dealer... zal best wel verstand hebben van boxer motoren
Is overigens in Nieuwegein (best een eind rijden voor mij, maar ach... weet ik iig 99% zeker dat alles precies gebeurd zoals ik graag hebben wil )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')