Verbeterd.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Je bent een [ vergeten..
Foutje golfer.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:19 schreef methodmich het volgende:
Jee, bijna een week te vroeg!
Telefoonterreur?quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:20 schreef golfer het volgende:
Weekje te vroeg dus.![]()
Gauw een andere titel verzinnen.
Bij DSB in Enschede verdien je op je 20ste rond de 10 euro per uur.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:21 schreef tuindwerg het volgende:
Oja, pfaf.... De jongen die ik aan de telefoon had verdiende 5,50 per uur op 19-jarige leeftijd... Dan kun je beter gaan kranten bezorgen.![]()
Dat festival waarvoor half Nederland vrijkaartjes heeft gewonnen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:27 schreef tuindwerg het volgende:
Oja, ik denk dat ik zondag Di-rect én Kane live ga zien.![]()
Net als Anouk, Soulvation, Smogus en F3313R.![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:28 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Dat festival waarvoor half Nederland vrijkaartjes heeft gewonnen?
Volgens mij hoor je na dit weekend nooit meer iets van NJOYquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:29 schreef tuindwerg het volgende:
[..]Vriend van me heeft vrijkaartjes over, en wil ze met alle plezier aan mij doneren.
![]()
Dacht ik ook, maar hoorde van iemand die een beetje in "het wereldje" zit dat het nu vooral strategie is om zo veel kaarten weg te geven. Ze hopen op veel positieve mond-tot-mond reclame, waardoor er een volgend jaar veel kaarten verkocht zullen worden.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:32 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Volgens mij hoor je na dit weekend nooit meer iets van NJOY
* Legolas_Greenleaf roept: "Kijk uit voor het" *kleng* "Servies.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:30 schreef Ajaxno1 het volgende:
* Ajaxno1 doet voorzichtig de deur op en kijkt om het hoekje
Smart girl.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
De Hools-mascotte mailt alvast de verjaardagsuitnodigingen rond - genomen 10-06-04
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
De Hools-mascotte mailt alvast de verjaardagsuitnodigingen rond - genomen 10-06-04
Liev.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
zo ze heeft ook al msnquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:35 schreef tong80 het volgende:
Telefoniste :
'Hallo met Saskia, ik zoek mevrouw of meneer .....'
Tong : 'Ja die zoek ik ook al jaren. Maar ben jij het Saskia ? Wat leuk dat je belt. Dat is lang geleden.'
Telefoniste : 'Ken je me dan ?'
Tong : 'Of ik jou ken, wat hebben we gelachen vroeger hè ?'
Telefoniste : 'Huh ?
'Tong : 'Je draait mijn nummer niet voor niets doerak.'
[afbeelding]
Wat een schatje.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En is ook al aan het photoshoppen geslagenquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zo ze heeft ook al msn
Sla in dat geval mij maar over.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Rondje op kosten van de goede verkiezingsuitslagen
Hoezo ?quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Sla in dat geval mij maar over.
Ja een grote dag voor de democratie.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:10 schreef zjroentje het volgende:
Dus heeft de PvdA en SP gewonnen lijkt me dan.![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja een grote dag voor de democratie.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:13 schreef pascalheister het volgende:
kijk dat zijn de goede berichten
quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:14 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
![]()
Ik hoor net dat ik wel het nichtje van Bassie lijk. Kan ik er wat aan doen dat ik van ijs en taart hou?![]()
Het is een goed begin, nu nog een schandaaltje en het kabinet Zalm Balkenende valtquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:14 schreef zjroentje het volgende:
Maar gelukkig gaat het maar om het EP.
Was Gerrit maar MP.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Het is een goed begin, nu nog een schandaaltje en het kabinet Zalm Balkenende valt
Nee.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]heb je ook een rood neusje dan
Dat ging bij ons niet door, omdat de meerderheid toch niet zou stemmen. Ik denk trouwens dat de Partij voor de Dieren zou winnen, als protest was er iig 1 hele klas die daarop zou gaan stemmen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:16 schreef zjroentje het volgende:
Bij mijn zusje op school hadden ze ook 'verkiezingen' gehouden. Had Nieuw-Rechts gewonnen.
Die vuile racisten in Zuid-Limburg!quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:16 schreef zjroentje het volgende:
Bij mijn zusje op school hadden ze ook 'verkiezingen' gehouden. Had Nieuw-Rechts gewonnen.
* Vom heeft ook gestemdquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:27 schreef Suijk het volgende:
38 % inmiddels al.
En dan al moe?quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:29 schreef Vom het volgende:
Zo doe nu maar een biertje, net een sponsorloop gehad voor een voetbaluitje naar Duitsland,
13 rondjes lopen om een veld, daar word je best moe van
Voordeel was dat we ook de nieuwe sponsorkleren kregen![]()
hardlopenquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:31 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En dan al moe?
Maar zoals je zelf al terecht opmerkte:quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:39 schreef just me het volgende:sorry ik heb het weer gedaan
quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:37 schreef just me het volgende:
Muts
quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:55 schreef Suijk het volgende:
Dag sletje!
Nou, ik ben er niet blij mee...quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:58 schreef Suijk het volgende:
Dat is een titel waar je juist trots op moet zijn. Het is niet iedereen gegeven hoor!
ER is al afgelopen hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:59 schreef Bluezz het volgende:
Pfoe, kon de deur ook ff niet vinden
ZAatje graag, en meteen weer weg loopt
Ik ken maar 3 nummers van hemquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ray Charles Dood
da's minder nieuws natuurlijk
iddquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ray Charles Dood
Hit the road, Jack and don't you come back no more,quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ray Charles Dood
ik slaap nog niet. ik hang aan de telefoon met een vriend van me, hij is een van de mensen die mij leuk vind. maar er komt maar weinig zinnigs uit en ik zeg allerlei dingen die ik niet had mogen zeggen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:06 schreef tong80 het volgende:
Is het sletje al naar bed ?
Ik zat ff tussen de hermafrodietenquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
ER is al afgelopen hoor.
afgelopen zaterdag was ik ook stomverbaasd hoe een knul van een jaar of 17, 18 met heel veel haat in zijn ogen naar de Ierse supporters stond te schreeuwen en te kijken, was best eng eigenlijkquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:21 schreef pascalheister het volgende:
wat een volk zeg die hooligans op sbs6
Bij mij was het net meer Reizigerquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:14 schreef Thetallguy het volgende:
Zo, net ff lekker Kluivert uit de selectie gezet
Sorry, maar ik heb zo'n gevoel dat die te veel gezopen had.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
afgelopen zaterdag was ik ook stomverbaasd hoe een knul van een jaar of 17, 18 met heel veel haat in zijn ogen naar de Ierse supporters stond te schreeuwen en te kijken, was best eng eigenlijk![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Sorry, maar ik heb zo'n gevoel dat die te veel gezopen had.
Nog erger.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:55 schreef just me het volgende:
[..]ik heb genoeg bezopen mensen gezien, het kan wel zijn dat ie gesnoven had want hij keek echt heel raar uit zijn ogen!
quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:59 schreef Vom het volgende:
Hools ik ga er weer vandoor, morgen om half 10 tentamen
Trusten
Mag ik aub even kotsen op mensen die alcohol nodig hebben om ook maar grappig te zijn?quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:58 schreef Suijk het volgende:
Welnee joh. Vooroordelen allemaal.
Zo te zien niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:15 schreef SCH het volgende:
Is tong er nog - ik heb een cultnieuwtje
Ik heb al onder de tafel gezocht, maar daar zit ie ook niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:17 schreef SCH het volgende:
Zoek dan even
gaan jullie daten???quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:22 schreef golfer het volgende:
Trouwens ben je zaterdagavond thuis?
Is ie zijn stembiljet nog aan het zoeken?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb al onder de tafel gezocht, maar daar zit ie ook niet.
er komen achterbuurters hier op excursie in mas dus wij moeten binnen blijvenquote:Trouwens ben je zaterdagavond thuis?
Nee, we gaan tien meter van zijn huis uit eten en willen koffie met... als nagerecht bij hem hebben.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:25 schreef just me het volgende:
gaan jullie daten???
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:27 schreef SCH het volgende:
Wil je mij als nagerecht???
ik wil alleen de hoofdmaaltijd zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:28 schreef just me het volgende:
[..]
een biscuitje ken je kreigequote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:33 schreef Bluezz het volgende:
SCHocoladeSCHoesjes
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 07:20 schreef pascalheister het volgende:
mogguh LGtje
Het is idd een beetje overdreven, maar ik denk dat het zo is vanwege het CDA, die 2 zetels minder hebben gekregen, dat ze dit roepen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 07:29 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Nog ff over de verkiezingen: wat een idioten bij de PvdA door hoog van de daken te schreeuwen dat ze gewonnen hebben en het een nederlaag was voor het kabinet.
We hebben toch voor Europa gestemd?
Bovendien, als ze dit zo nodig willen spiegelen aan het kabinet moeten ze ook kijken naar hun eigen taartstuk, dat echt veel kleiner is dan in alle peilingen 'als er nu 2e kamer verkiezingen zouden worden gehouden' want daar zouden ze gerust een procentje of 34 halen.
Sukkels.
sssst!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 07:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Verslapen, JM?
Heb je je echt verslapen?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 07:50 schreef just me het volgende:
[..]
sssst!!
Stiekum...net als altijd !!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:19 schreef just me het volgende:
Ik zit nu op mijn kamer met een stagiaire die van alles niet goed doet, een kind wat uit groep 8 gestuurd is.. hoe kan ik nu fokken ??
De stagiaire koffie laten halen aan de andere kant van de stad. Dat kind uit groep 8 gewoon in de hoek zetten.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:19 schreef just me het volgende:
Ik zit nu op mijn kamer met een stagiaire die van alles niet goed doet, een kind wat uit groep 8 gestuurd is.. hoe kan ik nu fokken ??
hallo mens !quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo mensen...
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 07:29 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Nog ff over de verkiezingen: wat een idioten bij de PvdA door hoog van de daken te schreeuwen dat ze gewonnen hebben en het een nederlaag was voor het kabinet.
We hebben toch voor Europa gestemd?
Bovendien, als ze dit zo nodig willen spiegelen aan het kabinet moeten ze ook kijken naar hun eigen taartstuk, dat echt veel kleiner is dan in alle peilingen 'als er nu 2e kamer verkiezingen zouden worden gehouden' want daar zouden ze gerust een procentje of 34 halen.
Sukkels.
Ik kots op de PvdAquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:37 schreef SCH het volgende:
[..]Beetje gefrustreerd?
Maar iedereen legt de uitslag in zijn eigen voordeel uit. Zelfs Herben deed alsof ie gewonnen had
* bakje aangeeft - maar toon je een sportieve verliezer DIGGERquote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik kots op de PvdA
Met verkiezingen is altijd iedereen de verliezer, want je wordt toch altijd genaaid, wat je ook stemt.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:58 schreef SCH het volgende:
[..]
* bakje aangeeft - maar toon je een sportieve verliezer DIGGER
Nee, wel SCHutters bier voor je.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:59 schreef SCH het volgende:
Is er ook HerSCHi Cola hier?
Weet je: ik geef je gewoon hartstikke gelijkquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:03 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Met verkiezingen is altijd iedereen de verliezer, want je wordt toch altijd genaaid, wat je ook stemt.
Ik heb totaal niet de ilusie dat we met een ander kabinet nu beter af geweest waren. Dit kabinet snijdt veel, in mijn ogen soms te veel.
Links zou dat traditioneel weer veel te weinig doen, zorgende voor problemen op de langere termijn (na hun tijd, kun je altijd makkelijk de dan weer regerende partijen de schuld geven).
Wat dat betreft is het lood om oud ijzer en zijn verkiezingen een hele dure grap waarvan het resultaat feitelijk geen fuck uitmaakt.
Even een vrije vertaling van hoe ik dit bericht lees:quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemiddag!
Bijna weekend!
Vanavond haar maar eens thuisbrengen in de wereld van The Godfather (toch maar niet alle drie in een keer!)
ah je hebt nu watmet je meisjequote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemiddag!
Bijna weekend!
Vanavond haar maar eens thuisbrengen in de wereld van The Godfather (toch maar niet alle drie in een keer!)
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:08 schreef DIGGER het volgende:
Even een vrije vertaling van hoe ik dit bericht lees:
"Gelukkig zijn de verkiezingen en daarmee ook het gezeik van die muts dat ik links moet stemmen nu voorbij, dus nu wordt het mijn tijd om haar eens wat levenszaken bij te brengen: de Godfather trilogie.
Echter niet allemaal achter elkaar natuurlijk, dat kan haar brein bij lange na niet aan. bovendien, waar is dan de tijd om te neuken ingepland?"
We hebben nog geen officiele relatie, dat komt nog wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:09 schreef pascalheister het volgende:
ah je hebt nu watmet je meisje
[frankymodus]quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Even een vrije vertaling van hoe ik dit bericht lees:
"Gelukkig zijn de verkiezingen en daarmee ook het gezeik van die muts dat ik links moet stemmen nu voorbij, dus nu wordt het mijn tijd om haar eens wat levenszaken bij te brengen: de Godfather trilogie.
Echter niet allemaal achter elkaar natuurlijk, dat kan haar brein bij lange na niet aan. bovendien, waar is dan de tijd om te neuken ingepland?"
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:14 schreef SCH het volgende:
[frankymodus]
Ja kijk dat neuken dat zou ik wel willen maar je moet dat voorzichtig brengen aangezien zo'n meisje nog met die vorige vriend in haar hoofd zit en we moeten het er eigenlijk met de hele vriendenkring ook nog over hebben: wat is neuken nou eigenlijk? Bovendien heb ik op www.erectieplein.nl de juiste remedie nog niet gevonden[/frankymodus]
Bier drinken?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:16 schreef pfaf het volgende:
middag
Iemand nog een leuk idee om te doen met 20 voetballers van gemiddeld 28 jaar?
Een mega aflevering van de zwakste schakel?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:16 schreef pfaf het volgende:
middag
Goh, daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:16 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Bier drinken?
Dan krijg ik het nog druk.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Een mega aflevering van de zwakste schakel?
Naar de hoeren?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:19 schreef pfaf het volgende:
Maar 60 uur lang bier drinken is ook niet je-van-het. En als organisator zou het wel leuk zijn om iets te organiseren, zodat ze wat anders doen dan alleen te diep in die goudgele pretcilinders kijken
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:16 schreef pfaf het volgende:
middag
Jawel, altijd ons vragen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:26 schreef pfaf het volgende:
Sorry ik had het hier ook niet moeten vragen
bowlingtent afhurenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan krijg ik het nog druk.
Ik zat meer aan lasergamen te denken enzo.
En een goede verzekering afsluitenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bowlingtent afhuren
ben je toetsenist ???quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Lasergamen is leuk.
Middag, geen lessen meer voor mij, alleen nog maar toetsen.
Dat wil ik ookquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:47 schreef pfaf het volgende:
Nou mensen, ik ga 60 uur lang non-stop dronken zijn.![]()
Heb wel een typdiploma, ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben je toetsenist ???
Het begint nu wel heel erg te kriebelen inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:45 schreef Suijk het volgende:
Middag mensen. Bijna weekend, en dan eindelijk iedere dag voetbal kijken.
Dat doet het al wekenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het begint nu wel heel erg te kriebelen inderdaad.
Dat had ik dus helemaal niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat doet het al weken
die pfeiffer zeker ??quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat doet het al weken
Ja ook...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die pfeiffer zeker ??
M&O?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:06 schreef tuindwerg het volgende:
Middag Hools!
Whoei. Vanmorgen m'n tentamen M&O op hilarische wijze verknald. Heb zelfs uitgebreid bloemetjes zitten tekenen.... Na een half uur ongeveer maar besloten weg te gaan.![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:06 schreef tuindwerg het volgende:
Middag Hools!
Whoei. Vanmorgen m'n tentamen M&O op hilarische wijze verknald. Heb zelfs uitgebreid bloemetjes zitten tekenen.... Na een half uur ongeveer maar besloten weg te gaan.![]()
In de les het te druk hebben om ook maar je boeken mee te nemen, thuis je boeken ook niet open doen, uiteindelijk van iemand een samenvatting lenen en die half doorlezen?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]hoe kun je M&O nou verknallen!!
Management & Organisatie, 2e fase vakjequote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:19 schreef Suijk het volgende:
Wtf is M&O? Ik dacht dat ik ook nog jong was...
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:15 schreef SCH het volgende:
Is tong er nog - ik heb een cultnieuwtje
zal bjorotje ff een tosti uit het kombuis toveren ???quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:20 schreef Bluezz het volgende:
Spijbeldag genomen
Is er nog iets te eten?
Nee, voorlopig nietquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:24 schreef Bjoro het volgende:
zal bjorotje ff een tosti uit het kombuis toveren ???
of is meneer bluezz toe aan wat heftigers ??
Waar is de tijd gebleven dat je gewoon Frans, Wiskunde of Geschiedenis had...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:20 schreef Vom het volgende:
[..]
Management & Organisatie, 2e fase vakje
Ik heb die boeken eens ingelezen, maar wat je met Economie of wiskunde tegenwoordig leert op het VWO, haalde je vroeger niet eens een MBO opleiding.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat je gewoon Frans, Wiskunde of Geschiedenis had...
Economie is wel te doen, wiskunde is nog best pittig! Ligt er wel aan wat je ziet natuurlijk, Wiskunde A1 of B1,2, maar toch...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik heb die boeken eens ingelezen, maar wat je met Economie of wiskunde tegenwoordig leert op het VWO, haalde je vroeger niet eens een MBO opleiding.
Het is gericht op vaardigheden en niet op kennis en inzicht
*schilt ananas ....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, voorlopig niet
Tostietje Hawai graag mevrouw!
Dat weet ook niemandquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:36 schreef Suijk het volgende:
En wat betekenen die 1 en 2 achter Wiskunde A en Wiskunde B? Was het nog niet genoeg onderverdeeld?
Maar dat leren wij dus niet.... Daar zou je iets aan hebben. Maar we krijgen daar niet eens de basis van....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
M&O is de basis voor je vervolgopleiding. Daar leer je inderdaad een onderneming opzetten dmv een ondernemingsplan etc.
4 badkamers maar...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:39 schreef pascalheister het volgende:
echt iets voor mij
en dat voor 2 miljoen
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)0&photoDisplayType=2
Een begroting lijkt me zinnig, maar heb ik nog niet behandeld.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat leer je dus wel als je balansen, resultaatrekeningen en begrotingen leert maken. Dat is management. Verder staat mij nog bij dat je ook leert hoe verschillende bedrijfsstructuren in elkaar steken, dat lijkt me organisatie...
Maar miskien ist al weder veranderd...
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:36 schreef Bjoro het volgende:
*schilt ananas ....
*gooit geheel van boterhammen, kaas, ananas en ham op de grillplaat
*serveert
[afbeelding]
heb je het over die tosti ????quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]Heerlijk
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:59 schreef Bjoro het volgende:
heb je het over die tosti ????![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:09 schreef methodmich het volgende:
Gaat tuindwerg studeren of Suijk? Leuk hoor.
Rondje op kosten van mijn stofzuiger. Heb ADV en heb vanochtend het huishouden gedaan.
je had de alt. toto niet goed begrepen MM !!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:09 schreef methodmich het volgende:
Gaat tuindwerg studeren of Suijk? Leuk hoor.
Rondje op kosten van mijn stofzuiger. Heb ADV en heb vanochtend het huishouden gedaan.
hhhmmmmmmm ......... make my weekend !!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]Over het serveren natuurlijk
Toch wel, ik tipte die jongen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je had de alt. toto niet goed begrepen MM !!
Bij mij is ook alles oranje.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:21 schreef DIGGER het volgende:
Methodmich,
Heb jij nou de Portugese boel buiten hangen?
Het plein waaraan m'n schoonvader woont is geheel oranje, vlaggen, zeilen, vlaggetjes, balonnen, alles.
Dus heeft m'n schoonvader een enorme Italiaanse vlag buiten gehangen
Wat wil je gaan doen denk je?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:14 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Goed bezig MM!
Ik ga (nog) niet studeren, nog een jaartje!Suijk studeert wel, hij is zich aan het verdiepen in de Tweede Fase.
![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:27 schreef methodmich het volgende:
De Kut is dat toch?
Ook geen oranje was?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:25 schreef methodmich het volgende:
Nee, wij hebben niks buiten hangen. Alleen de was. Het scheelt wel dat ik nauwelijks een tuin heb.
Communicatie- en informatiewetenschappen, gevolgd door een Master Journalistiek.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat wil je gaan doen denk je?
Waar is toch die tijd gebleven dat je zelfs op de uni nog niet wist wat je wilde.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:30 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Communicatie- en informatiewetenschappen, gevolgd door een Master Journalistiek.
O dat is nog niet zo lang gelee hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waar is toch die tijd gebleven dat je zelfs op de uni nog niet wist wat je wilde.
Hij is dus nooit droog achter de oren.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]Ja, hij heeft als bijnaam Gerrit de Kut.
I love youquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:29 schreef zjroentje het volgende:
Suzie Q
Voor mij niet nee.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
O dat is nog niet zo lang gelee hoor
Wat krijgen we nu.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
I love you![]()
Je wordt oud zjroen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waar is toch die tijd gebleven dat je zelfs op de uni nog niet wist wat je wilde.
Schrijf dan eens wat columns voor FOK!, wellicht kan je ons versterken.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:30 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Communicatie- en informatiewetenschappen, gevolgd door een Master Journalistiek.
Vertel, wat doe je nu en wat wil je gaan doen?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Voor mij niet nee.
Maar ik ben er nu dan toch uit.
Mijn vriendin heeft geen oranje lingerie en ik heb geen oranje kleding.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ook geen oranje was?
Ik ben met deze opleiding begonnen met het idee om waterbouwkundig ingenieur te worden. Dat plan kan al vrij vroeg overboord, omdat dat gewoon te moeilijk voor mij is. Toen is het een hele tijd gespitst geweest op Staal en Hout. Maar nu wordt het toch gewoon Beton, en de keuzevakken worden veelal opgevuld met Hout.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:35 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Vertel, wat doe je nu en wat wil je gaan doen?
Samenzangquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat krijgen we nu.
Je begint als je 18 bent en de opleiding duurt 4 jaar?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:35 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Je wordt oud zjroen.![]()
Maar ik weet nog niet wat ik daarna ga doen... Ben waarschijnlijk 22 als ik hier mee klaar ben, en wil dan eigenlijk nog niet aan het werk. Maar misschien denk ik er dan heel anders over...
Wat voor werk het wordt ben ik nog niet uit, ik wil sowieso iets gaan doen met media, maar wat precies weet ik dus niet.
Het levende bewijs spreekt hier.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:40 schreef Vom het volgende:
[..]
Je begint als je 18 bent en de opleiding duurt 4 jaar?
Wedden dat jij niet op je 22e klaar bent
Toch maar voor het zingen de kerk uitquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Samenzang
Dus als je klaar bent luidt je titel: "Zjroentje Kolonist van Catan" ?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:38 schreef zjroentje het volgende:
Toen is het een hele tijd gespitst geweest op Staal en Hout. Maar nu wordt het toch gewoon Beton, en de keuzevakken worden veelal opgevuld met Hout.
Ik heb al voor aanvang van de studie tegen mijn ouders gezegd dat ik er meer dan 4 jaar over ging doenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het levende bewijs spreekt hier.
Dan maar gewoon doormarcherenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:41 schreef methodmich het volgende:
En wat als de eerste tonen al aangeheven zijn dan SCH?
M'n strot was juist zo lekker gesmeerd voor een uithaal.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:41 schreef methodmich het volgende:
En wat als de eerste tonen al aangeheven zijn dan SCH?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:41 schreef methodmich het volgende:
Denk je dat ze een wilde studente wordt die meer wipt dan leert dan??
Die van mij duurt 5 jaar, dus het zou nog allemaal kunnen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:42 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb al voor aanvang van de studie tegen mijn ouders gezegd dat ik er meer dan 4 jaar over ging doen![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:43 schreef DIGGER het volgende:
[..]
M'n strot was juist zo lekker gesmeerd voor een uithaal.
Wake up girlquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:44 schreef tuindwerg het volgende:
Ik denk dat ik gewoon fluitend door de universiteit heen wandel, met precies genoeg studiepunten enzo.
Daar lust SCH wel pap van.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:46 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik wou precies hetzelfde gaan zeggenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wake up girl![]()
Dan lijk je zo'n nerd.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:46 schreef methodmich het volgende:
Wat is er op tegen om cum laude af te studeren?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:49 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik wou precies hetzelfde gaan zeggen![]()
Tongquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:48 schreef tong80 het volgende:
SCH heeft vanmiddag een kratje Herschi ingeslagen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Tong![]()
Dan neuk en zuip je zo weinig.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:46 schreef methodmich het volgende:
Wat is er op tegen om cum laude af te studeren?
Ach... Dat is onzin. Een universitaire studie in 3 jaar doen is erg in.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:50 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Dan lijk je zo'n nerd.![]()
Dan neemt ze een vriend, kan ze gewoon sexen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:52 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan neuk en zuip je zo weinig.
Een echte bink, rook, zuip, blow, neuk en drink.
Ik heb met 2 vingers in m'n neus het gymnasium doorlopen, toen kwam ik op de universiteit.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:51 schreef tuindwerg het volgende:
[..]Ik hoop eigenlijk gewoon dat ik er een keer wat voor moet gaan doen... Ben nu inmiddels wel ontzettend lui geworden qua leren. Ik weet dat iedereen dat is, maar ik heb dus echt nog nooit iets hoeven doen op verslagen maken na.
kehb gisteren weer een jeugdheld van ons ontmoet. Kick, de Kickquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:52 schreef tong80 het volgende:
[..]![]()
Ik hou niet van roken en blowen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:52 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja, standaardverhalen zijn dat.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:54 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb met 2 vingers in m'n neus het gymnasium doorlopen, toen kwam ik op de universiteit.
Veel in de kroeg/op terras gezeten, weinig in de boeken, en toen ging ik het eerste trimester toch hard op m'n bek, 2e trimester ging goed, maar ik had wel de boeken gelezen...
Stockhuisen ?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:54 schreef SCH het volgende:
[..]
kehb gisteren weer een jeugdheld van ons ontmoet. Kick, de Kick
Ik hou alleen van meeblowen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:54 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ik hou niet van roken en blowen.![]()
Perfecte beschrijving van...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:52 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hm nou je het zegt, ik mag me wel weer eens scheren jaquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:58 schreef methodmich het volgende:
Wie laat er voor het EK zijn baard staan?
Probleem is dat je toch altijd wel iets moet doen om je vakken te halen. Waar dan ook. En waar je overal in een ritme zit van bv op school zitten, op de uni is dat weg. Dan gaat een weldenkend persoon naar het zwembad ipv naar de collegezaal als het mooi weer is. En daar gaat t fout.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:44 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar goed... Op de kleuterschool riepen ze dat het nu wel heel makkelijk ging met me maar dat ik het in groep 3 wel zwaarder zou krijgen.
In groep 8 riepen ze dat het nu wel heel makkelijk ging met me maar dat ik het op de middelbare school wel zwaarder zou krijgen.
In de brugklas havo/vwo riepen ze dat het nu wel heel makkelijk ging met me maar dat ik het op in de tweede en derde vwo wel zwaarder zou krijgen.
In 3Gym riepen ze dat het nu wel heel makkelijk ging met me maar dat ik het in de tweede fase wel zwaarder zou krijgen.
Dus ik weet het niet... Ik denk dat ik gewoon fluitend door de universiteit heen wandel, met precies genoeg studiepunten enzo.Stiekem hoop ik dat eigenlijk vooral....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |