You're my Cornflake Girl, aren't you?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:19 schreef Marc_mga het volgende:
I am NOT your senoritatuuduuduuduuuuuung tuuduuduuduuuuung
Of zijn het frambozen vandaag?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:20 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
You're my Cornflake Girl, aren't you?
Yes you are!quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:19 schreef Marc_mga het volgende:
I am NOT your senoritatuuduuduuduuuuuung tuuduuduuduuuuung
Never was a cornflake girl, thought that was a good solution, hanging with the raisin girlsquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:21 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Of zijn het frambozen vandaag?
Homo's ook altijd, noem 1 regel Tori en ze beginnen allemaal mee te zingen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yes you are!You are from my tribe!
If we want inside the well, boy we'd better make a raspberry swirl with all those raspberry goodies you got from me... and the body glitters
her well, niet the wellquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yes you are!You are from my tribe!
If we want inside the well, boy we'd better make a raspberry swirl with all those raspberry goodies you got from me... and the body glitters
Ach, frambozen, cornflakes, doughnut holes, sugar... who cares!quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:21 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Of zijn het frambozen vandaag?
Weet ik, maar ik wil niet in HAAR well (quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:24 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
her well, niet the well
I'd prefer chocolate girlsboysquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, frambozen, cornflakes, doughnut holes, sugar... who cares!
1. kijk naar TS laatste topicquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:09 schreef Ang3l het volgende:
Nee... nee... NEE!!!!!!!!!!!!!!
Waarom o waarom leer ik 't nou nooit... dat ik niet meer moet posten als ie al onderaan pagina 6 zit?!
Geen H... zit op me werk. Sorry
Kheb pas de deejveejdeej gekoch (ja echt gekocht ja)quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:23 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Homo's ook altijd, noem 1 regel Tori en ze beginnen allemaal mee te zingen.!
NIET?! Ik wel hoorquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wil niet in HAAR well (), dus ik denk ik pak maar EEN well
Jij hebt betere muziek?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:27 schreef Cybart het volgende:
Tori Amos sucks
genoegquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:30 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Jij hebt betere muziek??
instemtquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:27 schreef Cybart het volgende:
Tori Amos sucks
zo, dat was mijn statement van de dag
Mijn god, ik wil Tori Amos niet de hemel in prijzen, maar dit is toch zeker een grapje?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:31 schreef Cybart het volgende:
soulvation, robbie williams, rammstein, skin, sugababes, moet ik nog even doorgaan????
* ikbengeweldig np: Goldfrapp - Crystalline Greenquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:32 schreef WAik het volgende:
* ikbengeweldig cp outkast - hey ya
chacun a son goutquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:33 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Mijn god, ik wil Tori Amos niet de hemel in prijzen, maar dit is toch zeker een grapje?!!
mij best hoor!quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
chacun a son gout
maar goed, ik blijf erbij Tori Amos
Graag, want ik zie d'r niet 1 die beter isquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
genoeg
Ibrahim ferrer, jamie cullum, katie melua, orishas, soulvation, robbie williams, rammstein, skin, sugababes, moet ik nog even doorgaan????
Ik ga er niet eens uitgebreid op in of Tori zuigt of niet, ik wil alleen zeggen dat ze meer heeft meegemaakt dan ieder hier bij elkaar en dat ze één van de weinige is die haar eigen gevoel en emoties zo goed en puur kan doorgeven in haar muziek. Das wel wat anders dan trancequote:Op donderdag 10 juni 2004 15:33 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Mijn god, ik wil Tori Amos niet de hemel in prijzen, maar dit is toch zeker een grapje?!!
* WAik cp boston - don't look backquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:34 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
* WAik np: Goldfrapp - Crystalline Green
quote:En als iemand het kutmuziek vindt betekent dat dat het niveau gewoon te hoog ligt
heb ik niet gezien, wel het paradiso optreden en dat was goed te pruimenquote:Graag, want ik zie d'r niet 1 die beter is
Zeker niet de sugababes... heb je die live horen zingen op Pinkpop? ... vaaaaaaaals
En die show die ze gaven? (saai zittend op een krukje )
Wat werden DIE afgezeken op 3FM zeg......
Inderdaad, een gebrek aan passie en inleving kan niemand haar verwijtenquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:36 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens uitgebreid op in of Tori zuigt of niet, ik wil alleen zeggen dat ze meer heeft meegemaakt dan ieder hier bij elkaar en dat ze één van de weinige is die haar eigen gevoel en emoties zo goed en puur kan doorgeven in haar muziek. Das wel wat anders dan trance
En als iemand het kutmuziek vindt betekent dat dat het niveau gewoon te hoog ligt
Wat heeft dit met rellen te maken?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:40 schreef Cybart het volgende:
owh my fokking god... mag ik een teiltje
heb ik niet gezien, wel het paradiso optreden en dat was goed te pruimen
en qua productie zit het perfect in elkaar...
maar goed, gaan we echt rellen of houden we het hierbij?
Ik was er bij. Ik vond de valsigheid eerlijk gezegd nog wel meevallen, maar het was een presentatie van niks en die liedjes vind ik ook weinig verassend. Ik ben halverwege lekker alvast naar Franz Ferdinand gegaan.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:36 schreef Ang3l het volgende:
Zeker niet de sugababes... heb je die live horen zingen op Pinkpop? ... vaaaaaaaals
Succes en geliktheid zijn tegenwoordig de maatstaven voor goede muziek, zo schijnt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heeft dit met rellen te maken?Meer met meningen.
EN de productie... ja... goh.... de productie van Chipz zit ook goed in elkaar maar om nou te zeggen dat Rachelle zo goed zingt
ja, en van meningen kun je hele goede rellen krijgen (luQasquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heeft dit met rellen te maken?Meer met meningen.
EN de productie... ja... goh.... de productie van Chipz zit ook goed in elkaar maar om nou te zeggen dat Rachelle zo goed zingt
*honger krijg*quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, frambozen, cornflakes, doughnut holes, sugar... who cares!
Franz Ferdinand was cool!quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:43 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Franz Ferdinand
quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, en van meningen kun je hele goede rellen krijgen (luQas)
chipz zingt niet eens zelf, maar is ingezongen en daarna is er met een goede tuner hun vocal nog eens overheen gelegd...maakt niet uit verder, maar goed...
En hoeveel nr's ken je van haar? Iig minder als het aantal smileys. Waarschijnlijk alleen Cornflake girl en Professional Widow, en die laatste dan waarschijnlijk ook alleen de remixquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:37 schreef WAik het volgende:
[..]
* Ang3l cp boston - don't look back
lekker stukje goede rock, niet van die![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tori kots
Jeumig... ik tik te snelquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Chipz... kleuterpop
Well do'hquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:44 schreef Cybart het volgende:
chipz zingt niet eens zelf, maar is ingezongen en daarna is er met een goede tuner hun vocal nog eens overheen gelegd...maakt niet uit verder, maar goed...
én: de mannen kunnen gitaren hanteren en live zingen!quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
Franz Ferdinand was cool!
het zit commercieel zo fokking goed in elkaar dat het wel aan MOEST slaan bij de doelgroepquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Chipz... kleuterpop
I knowquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Well do'h(ik ken Cilla, remember?
)
krijgen we dan nu de discussie dat je pas een echte artiest bent als je ook een instrument bespeeld?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:48 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
én: de mannen kunnen gitaren hanteren en live zingen!
Per definitie lijkt mequote:Op donderdag 10 juni 2004 15:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
krijgen we dan nu de discussie dat je pas een echte artiest bent als je ook een instrument bespeeld?
want dan kom ik over een uurtje wel terug
quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:51 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Per definitie lijkt me![]()
Máár: stem en computer zijn ook instrumenten! bij uitstek!
Jaja, make love/fuck war etc.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
dank je voor die laatste toevoeging...alhoewel computer...tja daarvoor moet je in 9 van de 10 gevallen toch eerst het zelf inspelen...dus ja...
maar goed :
En zo moet je het ook bekijken. Kijk, ik erger me groen en geel aan dat soort formulies, but who cares...quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
het zit commercieel zo fokking goed in elkaar dat het wel aan MOEST slaan bij de doelgroep
en dat doet het
dat kan opzich ook ja....quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:54 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Jaja, make love/fuck war etc.
Mjah, daar wordt ik ook vrij sjaggo van. Computers/Synthesizers/Samples/whatever zijn geen 'echte' instrumenten... alsof een Grand Piano of een viool aan een boom groeit.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
krijgen we dan nu de discussie dat je pas een echte artiest bent als je ook een instrument bespeeld?
want dan kom ik over een uurtje wel terug
Precies, al die kleuterdingen zitten verdraaid gelikt in elkaar. Ik zap wel langs foxkids hoor, die onzin moet je gewoon niet serieus nemen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:56 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
En zo moet je het ook bekijken. Kijk, ik erger me groen en geel aan dat soort formulies, but who cares...
Er zitten knopjes op de radio hequote:Op donderdag 10 juni 2004 15:56 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
En zo moet je het ook bekijken. Kijk, ik erger me groen en geel aan dat soort formulies, but who cares...
Username deed al zoiets vermoedenquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Mjah, daar wordt ik ook vrij sjaggo van. Computers/Synthesizers/Samples/whatever zijn geen 'echte' instrumenten... alsof een Grand Piano of een viool aan een boom groeit.
Computers/Synths zijn juist echte instrumenten omdat de geluidstechnische mogelijkheden in principe onbeperkt zijn. Als een electronisch gemaakt muziekstuk koud klinkt of helemaal niet klinkt, ligt dat niet aan het instrument, maar aan z'n bespeler...
De muzikant moet meester zijn over zijn instrument. Als je het jezelf makkelijk maakt en gewoon een paar knopjes indrukt en presets gebruikt, is het instrument meester over jou... en dan krijg je klote(n)muziek.
*uch* Ik heb gesproken
Nu volg ik je even niet...quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:00 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Username deed al zoiets vermoeden
Nette handel en geld verdienen valt niemand te verwijten! Maar noem het geen kunst ajb.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:00 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, als ze zo d’r geld verdiend, en flink, en als je zo bekend wordt en wie weet ooit kunt overstappen ergens anders heen... mijn zegen heeft ze!
Jij moet 's met Marc_mga gaan praten.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:37 schreef WAik het volgende:
* DennisMoore cp boston - don't look back
lekker stukje goede rock, niet van die![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tori kots
Niet Tubular Bells dan?quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:01 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nu volg ik je even niet...
Joh, de stuk vliegen er vanaf hier.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij moet 's met Marc_mga gaan praten..
Ik post te snel, voordat ik context lees.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:03 schreef ikbengeweldig het volgende:
Joh, de stuk vliegen er vanaf hier.!
hoezo?quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jaaaa!! Je bent de eerste die het direct goed heeftquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:02 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Niet Tubular Bells dan?
quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:05 schreef Sunjammer het volgende:
Jaaaa!! Je bent de eerste die het direct goed heeft
*aai*quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Die eer komt mij niet toe, vrees ik. Ik ben voorgelicht.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:05 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Jaaaa!! Je bent de eerste die het direct goed heeft
*ik wil volgend topic openen*quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:06 schreef wizarddragon het volgende:
Tori Amos is gewoon een zeikwijf, alhoewel Professional Widow in de Armand van Helden remix nog te doen is.
Oh? Wordt er over me geluld?quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:08 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Die eer komt mij niet toe, vrees ik. Ik ben voorgelicht.
Altijd, dit is het homo-topic weetjenog?quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:08 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oh? Wordt er over me geluld?
Oh jah, nu je het zegtquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:09 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Altijd, dit is het homo-topic weetjenog?
ja...quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:09 schreef ikbengeweldig het volgende:
Gezellig he, over smaak twisten?
Of met mijquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan open ik wel een tegen-topicquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:08 schreef WAik het volgende:
[..]
*ik wil volgend topic openen*
[homo] tori amos is een jengelend zeikwijf
Achja, want wansmaak is ook smaak.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:09 schreef ikbengeweldig het volgende:
Gezellig he, over smaak twisten?
En morgen meer weer...quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Achja, want wansmaak is ook smaak.
Onweer is ook weer.
Goed planquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:08 schreef WAik het volgende:
[..]
*ik wil volgend topic openen*
[homo] tori amos is een jengelend zeikwijf
*eensch*quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Goed plan
tja, wij moeten ook topics als deze doorstaan: [HOMO] 854 - Prelude 14, Op.34quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan open ik wel een tegen-topic
mijn kotsbui wordt hier vandaag wel erg gestimuleerd...quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
*eensch*
en anders weer eens een carnavalstopic
haaaai!quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:20 schreef Xiance het volgende:![]()
![]()
Oya lele ik voel me plots weer zo oya lele
Doe het nog een keer zo oya lele
Zing met ons mee
Oh ja
Oh jee![]()
![]()
toen dat speelde was jij hier nog niet eensquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:20 schreef WAik het volgende:
[..]
mijn kotsbui wordt hier vandaag wel erg gestimuleerd...![]()
Precies, ik heb ook wel eens Ladytron in de TT gezet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:20 schreef WAik het volgende:
[..]
tja, wij moeten ook topics als deze doorstaan: [HOMO] 854 - Prelude 14, Op.34
ieder zijn eigen boodschap zo nu en dan
cp: Pater Moeskroen - Verhuizer
quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:21 schreef WAik het volgende:
[..]
haaaai!
heej das mijn plaatje!quote:
C'est qui a l'appareil, alloooo!? aaaallo?!quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:20 schreef Xiance het volgende:![]()
![]()
Oya lele ik voel me plots weer zo oya lele
Doe het nog een keer zo oya lele
Zing met ons mee
Oh ja
Oh jee![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:23 schreef Xiance het volgende:
[..]hoooooooooi schatje!!
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:25 schreef Waxxer het volgende:
hallo
terug van weg geweestquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:25 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
C'est qui a l'appareil, alloooo!? aaaallo?!
't is Xiance!
Ja ik doe aan jattenquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:24 schreef WAik het volgende:
[..]
heej das mijn plaatje!![]()
ROFLquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Of deze he? http://www.mmedia.is/stjarna/
quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja ik doe aan jatten
HALLOquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:25 schreef Waxxer het volgende:
hallo
Maar ik heb gauw spijt, dus je krijgt hem wel terug met eenquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:31 schreef WAik het volgende:
[..]
![]()
en met die schattige flirt?quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
HALLOHoi
Hoe gaat ie allemaal en met Kiki...
quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Na 33 plaatjes vond ik 'm wat flauw wordenquote:
AAAAARGH!!! Het nummer alleen is al om te kotsen, maar dan ook nog een enge duister met een elstak beertjequote:Op donderdag 10 juni 2004 16:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
"Ik sweer het je."quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:34 schreef Xiance het volgende:![]()
* DennisMoore is helemaal in K3 sweren
quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
"Ik sweer het je."
komt t mop?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:03 schreef Jerruh het volgende:
*van slag is*
al twee jaar is er een vaag ritueel tussen mij en een jongen, en telkens als da gebeurt, raak ik van slag.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:04 schreef Xiance het volgende:
[..]
komt t mop?
Je zou er wat aan doen!quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:06 schreef Jerruh het volgende:
al twee jaar is er een vaag ritueel tussen mij en een jongen, en telkens als da gebeurt, raak ik van slag.
breek met de traditie en breek met t ritueel?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
al twee jaar is er een vaag ritueel tussen mij en een jongen, en telkens als da gebeurt, raak ik van slag.
Die's vast minder eng dan de monsters in Silent Hill 3quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:58 schreef Xiance het volgende:
ik ga met mn teen spelen
ken ik nietquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die's vast minder eng dan de monsters in Silent Hill 3
lukt niet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
breek met de traditie en breek met t ritueel?
quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:14 schreef Xiance het volgende:
[..]
ken ik niet
==============================
zijn die ook groen emt veel puis en schimmels?
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bedoel je niet homo.nl? Gay.nl ziet er in mijn ogen nog vrij normaal uitquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:52 schreef Marc_mga het volgende:
Ik vraag me af waarom gay.nl, voorheen wel een normale site, meer leden probeert te lokken met poepgaten en geketende piemels. Gatverdamme wat ik heb ik daar een hekel aan, doe toch gewoon normaal ofzo
http://gay.camz.nl/foto/5242/9.jpgquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:54 schreef Cazman het volgende:
[..]
Bedoel je niet homo.nl? Gay.nl ziet er in mijn ogen nog vrij normaal uit
Ow, niet eens gezien. Pittigquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:55 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
http://gay.camz.nl/foto/5242/9.jpg
http://gay.camz.nl/foto/6845/1.jpg
Dat soort plaatjes staan sinds kort ongevraagd op je beeldscherm...
Staat af en toe onder je messenger list in plaats van die gayvideo reclames. Je moet voor de gein es die nummers in de link veranderen om plaatjes 2 t/m 8 te zienquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:00 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ow, niet eens gezien. Pittig
Hallooooquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:03 schreef Jerruh het volgende:
cazz!!!!!!
marc!!
ik let nie eens meer op die fotos.
van dat ritueel: mjwa, komt goed....quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:09 schreef Xiance het volgende:
Jerruh, mijn advies,
probeer ervan te genieten!!
hey, ff lachen mennekequote:Op donderdag 10 juni 2004 18:16 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
.
bahbahbah en nog eens bah, vooral plaatjes tussen 1 en 9quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:00 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ow, niet eens gezien. Pittig
Ranzig!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:55 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
http://gay.camz.nl/foto/5242/9.jpg
http://gay.camz.nl/foto/6845/1.jpg
Dat soort plaatjes staan sinds kort ongevraagd op je beeldscherm...
vooruit!quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
hey, ff lachen menneke
dat mag niet!quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
terug uit het dodenrijk
quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
terug uit het dodenrijk
mijn stembiljet ligt 70 km verderop in de verkeerde gemeentequote:Op donderdag 10 juni 2004 19:06 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb besloten alleen te gaan stemmen als het droog wordt vanavond en ik zin heb om naar buiten te gaan
Nou dan wachten we het maar af, hier in Maastricht is het weer niet echt mooi!quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:06 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb besloten alleen te gaan stemmen als het droog wordt vanavond en ik zin heb om naar buiten te gaan
Nog welquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:09 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Nou dan wachten we het maar af, hier in Maastricht is het weer niet echt mooi!
maar wel droog momenteel.![]()
En hoe kan dat?quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mijn stembiljet ligt 70 km verderop in de verkeerde gemeente.
Volgens the Weatherchannel komt er vanavond wel regen hierquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:13 schreef freek_mst het volgende:
[quote]Op donderdag 10 juni 2004 19:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nog wel.
[/quoteJa als ik naar buiten kijk dan zal het wel zo gaan beginnen.
laat het maar neerkomen aan de andere kant van de brug!![]()
ik zit op kamers en ben niet ingeschreven hierquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:11 schreef freek_mst het volgende:
[..]
En hoe kan dat?![]()
nou ben ik blij dat gisteren de hele dag de terrasjes hebt bezocht.quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens the Weatherchannel komt er vanavond wel regen hier.
Dat is een probleem.quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zit op kamers en ben niet ingeschreven hier.
ik heb ze al overtuigd van het feit da ik op kamers zitquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:19 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Dat is een probleem.![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb ze al overtuigd van het feit da ik op kamers zit.
Die zitten d'r in 3 ook in, daar ben ik nu. Alleen hier hebben ze hockeysticksquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:38 schreef wizarddragon het volgende:
Kheb Silent Hill 1for psx en Silent Hill 2 en 3 for PC. Alleen de laatste 2 heb ik nog niet helemaal gespeeld. Kheb de tijd er nog niet voor gevonden om het allemaal te doorstaan. Deel 1 vond ik al creepy, maar wel tof met al die verpleegsters die met messen achter je aangaan.
Nou ..waar w8 je nog op?....Kom regendansenquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:41 schreef freek_mst het volgende:
En het is begonnen met regenen!![]()
Hockeysticks en verpleegsters..quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zitten d'r in 3 ook in, daar ben ik nu. Alleen hier hebben ze hockeysticks
quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou ..waar w8 je nog op?....Kom regendansen![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:07 schreef beaverhausen het volgende:
*mee doe*![]()
![]()
Icecream is the answer to all your problemsquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:39 schreef Weemz het volgende:
Zo ik ben d'r ook weer eens... Ik vind school nu niet meer leuk en ik heb al helemaal geen zin om te stemmen... ik wordt nog depressief.... Maar daar is een middel voor
*Kaneelijs etend*
kom op zeg niet zo depressief!quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:39 schreef Weemz het volgende:
Zo ik ben d'r ook weer eens... Ik vind school nu niet meer leuk en ik heb al helemaal geen zin om te stemmen... ik wordt nog depressief.... Maar daar is een middel voor
*Kaneelijs etend*
That used to be chocolate!quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Icecream is the answer to all your problems
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:42 schreef beaverhausen het volgende:
Icecream Beer is the answer to all your problems
chocolate icecream works even better!quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:47 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
That used to be chocolate!!!!
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:51 schreef Weemz het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
mieten!quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:50 schreef beaverhausen het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:51 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
[..]
mieten!
Ben jij ook al zo'n homo die geen bier lust?quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:51 schreef Weemz het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben een homo die bier wel lust maar er niet dol op is !!quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo'n homo die geen bier lust?.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:59 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ik ben een homo die bier wel lust maar er niet dol op is !!
en ik ben niet de enige![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zeg beav. kom jij dadelijk hier de putten leegpompen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:07 schreef beaverhausen het volgende:
ja hoi, biertopic is 100 meter naar rechts, bij het vierde kruispunt linksaf en dan tegenover de bakker. Daar staat een vuilnisemmer en daar kun je die vinden.
Zie ik eruit alsof ik dat zou doen? Dacht het effe niet he?quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:09 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Zeg beav. kom jij dadelijk hier de putten leegpompen?
bah wat een weer!![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik dat zou doen? Dacht het effe niet he?.
Jij ook steeds met je pompoms obsessie.quote:
"en als ik niks zeg ga je rechtdoor"quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:07 schreef beaverhausen het volgende:
ja hoi, biertopic is 100 meter naar rechts, bij het vierde kruispunt linksaf en dan tegenover de bakker. Daar staat een vuilnisemmer en daar kun je die vinden.
I don't even úse 'm!quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:13 schreef beaverhausen het volgende:
Jij ook steeds met je pompoms obsessie..
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:59 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ik ben een homo die bier wel lust én er dol op is !!
Ja meneerquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:14 schreef XMN8R het volgende:
[..]
"En als ik niks zeg ga je rechtdoor"![]()
alsmaar rechtdoor dan kom je er vanzelfquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:14 schreef XMN8R het volgende:
[..]
"en als ik niks zeg ga je rechtdoor"![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
I don't even úse 'm!.
Nah, dan liever een Palm, een La Trappe Triple of Quadruplus of een Westmalle tripel, of Leffe tripel. Of een Chimay blauw of een Rochefort. Of een Grolsch beugel of kanon. Of een Hoegaarden Grand Cru.quote:
whateverquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
"You go, girl."
We gaan dansen!quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Gaat hier nog iets Spannends gebeuren, of kan ik maar beter mijn tijd elders gaan verkwanselen..
Wie heet er hier wouter?quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
Heeeey Wouter!
Oh no you don'tquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:33 schreef Great_Expectations het volgende:
En over 8 posts heb ik 9.900 posts achter de rug. En bij 10.000 ga ik er echt echt echt meer stoppen..
Misschien iemand die lurkt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:34 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Wie heet er hier wouter?
Waar wedden we om?quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh no you don't
Maar je komt toch wel terug als Oliver_Twist zeker?quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:33 schreef Great_Expectations het volgende:
En over 8 posts heb ik 9.900 posts achter de rug. En bij 10.000 ga ik er echt echt echt meer stoppen..
Oh, Wouter!quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien iemand die lurkt..
Wouter!
Ik quote een tv-commercial.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:34 schreef ikbengeweldig het volgende:
Wie heet er hier wouter?
Dat doe ik niet want dat maakt het voor jou alleen maar verleidelijker om te stoppenquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waar wedden we om?.
Neej, als A_Christmas_Carol, nou goed.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:38 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Maar je komt toch wel terug als Oliver_Twist zeker?!
Tsjee, dat heb je snel door.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat doe ik niet want dat maakt het voor jou alleen maar verleidelijker om te stoppen
Sale_of_Two_Tittiesquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:38 schreef ikbengeweldig het volgende:
Maar je komt toch wel terug als Oliver_Twist zeker?!
quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb begrepen dat je tegenwoordig een Ban Op Verzoek kunt aanvragen. Dat maakt het dan natuurlijk een stuk makkelijker..
Zeg doe eens niet zo krasserigquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Ach laten we eerlijk zijn. Zo leuk is het hier niet..
Het is een boek.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is het een jongen of een meisje?.
Looks like a penguin.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Het is een boek..
quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Ach laten we eerlijk zijn. Zo leuk is het hier niet..
ik weet van niksquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:53 schreef Vlarp het volgende:
Tjeuj!
Afgelopen maand had ik ruim 174 duizend hits op m'n site...
Dan is nog meer dan, zeg, de site van Flo.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:53 schreef Vlarp het volgende:
Tjeuj!
Mja, 't is het totaal heh.. van alles wat achter vlarp.nl hangt. Dus m'n fotosite enzo.. m'n normale website.. enz enz..quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan is nog meer dan, zeg, de site van Flo..
Hits or unique views?quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:53 schreef Vlarp het volgende:
Hits.. unique views geen idee.,. dat houdt http://stats.vlarp.nl niet bij..quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hits or unique views?
quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hits.. unique views geen idee.,. dat houdt http://stats.vlarp.nl niet bij..
Dit zijn in ieder geval hits op alles wat op de server staat. Dus ook losse bestanden enzo...
Unieke bezoekers zijn er maar 2769 dus....quote:Monthly Statistics for May 2004
Total Hits: 174415
Total Files: 105048
Total Pages: 15540
Total Visits: 2769
Total KBytes: 1800821
Total Unique Sites: 18854
Total Unique URLs: 3848
Hey Nostradamus is echt een boek voor jouquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:25 schreef DennisMoore het volgende:Dance Trends 2 - CD 1 - 07 - Kai Tracid - Liquid skies.mp3
.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:25 schreef DennisMoore het volgende:Dance Trends 2 - CD 1 - 07 - Kai Tracid - Liquid skies.mp3
.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:40 schreef Andyvie het volgende:
*met mijn nieuwe powerball speel*
Wanker!quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:40 schreef Andyvie het volgende:
*met mijn nieuwe powerball speel*
Allo!quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:45 schreef freek_mst het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als ik dat doe, dan heeft het gebruikte voorwerp een andere vorm hoor!quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wanker!
Want?quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hey Nostradamus is echt een boek voor jou
leuk boek, de schrijver heeft jouw generatie vorm en naam gegeven met zijn Generation X, in dit boek zit een gezonde dosis humor en drama. Er zit een fikse steek in naar georganiseerd geloof, maar tegelijkertijd een zekere sympathie voor het fenomeen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:48 schreef DennisMoore het volgende:
Want?
jij bent toch Generatie X?quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
'k Zou het niet weten. Als jij het zegt...quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
jij bent toch Generatie X?
quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Toch een beetje alsof je iemand in een bijzin afschrijft als een bejaarde rimpelige man met grijze haren en een mummelmond met loszittend kunstgebit.quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
:')
ik voel me niet aangesprokenquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Toch een beetje alsof je iemand in een bijzin afschrijft als een bejaarde rimpelige man met grijze haren en een mummelmond met loszittend kunstgebit.
Pffft... alleen maar omdat jij je toevallig hebt laten rechttrekken bij de plastische chirurg.quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik voel me niet aangesproken
Daar weet jij helemaal niks van!quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Pffft... alleen maar omdat jij je toevallig hebt laten rechttrekken bij de plastische chirurg..
quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:48 schreef Marc_mga het volgende:
'Avond
Kijk die mensen uit mestreech blijven tenminste!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:10 schreef Marc_mga het volgende:
Tuurlijk jongenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:13 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Kijk die mensen uit mestreech blijven tenminste!![]()
Jij bent er ook nog!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:13 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Zat ff wat te lurken op gay.nl .quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:16 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Jij bent er ook nog!![]()
dacht al dat iedereen weg was.![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:13 schreef freek_mst het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou daar is het ook niet echt spannend he?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zat ff wat te lurken op gay.nl .
is daar zoveel te doen dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:20 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Nou daar is het ook niet echt spannend he?
Nou opeens wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:20 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Nou daar is het ook niet echt spannend he?
nee naar mijn mening niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:23 schreef Cazman het volgende:
[..]
is daar zoveel te doen dan?
Wou net zeggen. Die profielen beginnen te vervelenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:24 schreef freek_mst het volgende:
[..]
nee naar mijn mening niet.
De berichten ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:25 schreef Cazman het volgende:
[..]
Wou net zeggen. Die profielen beginnen te vervelen
Die heb ik nooit. Heb nl. geen profiel daarquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:27 schreef freek_mst het volgende:
[..]
De berichten ook.
en jij hebt een profiel daar?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:27 schreef freek_mst het volgende:
[..]
De berichten ook.
Ja sinds kort maar stelt niet veel voor, heb er ook geen foto bij.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
en jij hebt een profiel daar?
Waar moet ik klikken?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:31 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja sinds kort maar stelt niet veel voor, heb er ook geen foto bij.
Waarschijnelijk krijg ik daarom weinig leuke reacties.
en aangezien ik zelf niemand aanspreek.![]()
tja veel zul je er niet vinden hoor!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:35 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Waar moet ik klikken?
De foto is meestal hetgene dat mensen een berichtje neerzettenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:31 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja sinds kort maar stelt niet veel voor, heb er ook geen foto bij.
Waarschijnelijk krijg ik daarom weinig leuke reacties.
en aangezien ik zelf niemand aanspreek.![]()
Ja dat snap ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:44 schreef Cazman het volgende:
[..]
De foto is meestal hetgene dat mensen een berichtje neerzetten
Gelukkig.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:45 schreef Marc_mga het volgende:
Ik ben er nog
Waar woon je ergens?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:47 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Gelukkig.![]()
Maastricht aan de goede kant van de brugquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:48 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Waar woon je ergens?
En wat heb je aan?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:48 schreef Marc_mga het volgende:
Waar woon je ergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |