quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:39 schreef BZ het volgende:
"Oost mag nooit Zuid worden"
Maar dat is toch al zo.
als excelsior ooit nog eens de samenwerking zou stoppen is excelsior meteen mijn favoriete club uit de eerste divisie.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:43 schreef Mindlight het volgende:
[..]
![]()
Dat lijkt mij een utopie....quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
als excelsior ooit nog eens de samenwerking zou stoppen is excelsior meteen mijn favoriete club uit de eerste divisie.
nu ben je natuurlijk voor FcZwollequote:Op donderdag 10 juni 2004 14:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
als excelsior ooit nog eens de samenwerking zou stoppen is excelsior meteen mijn favoriete club uit de eerste divisie.
mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat je hebt geschreven?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:56 schreef Mindlight het volgende:
Ben het nu zo zat, heb excelsior net een mail gestuurd en heb daarin een aantal zaken zeer concreet op papier gezet, ben benieuwd of ze wat terug sturen en hoe ze zich ervan af maken
quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:56 schreef Mindlight het volgende:
Ben het nu zo zat, heb excelsior net een mail gestuurd en heb daarin een aantal zaken zeer concreet op papier gezet, ben benieuwd of ze wat terug sturen en hoe ze zich ervan af maken
hoe is het mogelijk!quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:55 schreef Mindlight het volgende:
Eindelijk weet ik weer waarom ik bij excelsior zit, het is gewoon mooi dat je 10 minuutjes na je mail al een reactie van Kelder krijgt.
Heb net een zeer nette mail terug gekregen met enige verheldering, wacht eerst de reactie op de komende mail even af, dan post ik een samenvatting
Waren inderdaad zeer nette mails! wat ik me afvraag is of die directeur nog op dat 2e mailtje heeft gereageerd. Als antwoord kreeg je steeds hetzelfde verhaal dat kelder ook naar buiten heeft gebracht. Vraag je vervolgens door over feyenoord dan hoor je daar niks overquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:32 schreef Mindlight het volgende:
Haha nou vraag Hellmondunited die heeft de mails gelezen, netter kon haast niet!!
Ben niet zo dat ik met een grote bek een beetje ga lopen schreeuwen dus heb eigenlijk ook geen idee of Kelder dan ook zo zou reageren.
en terecht!quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:36 schreef Mindlight het volgende:
Neej nog niet, hopelijk morgen, en wat ik begreep zijn er zat anderen die ook mails hebben gestuurd, dus hij zal het wel redelijk druk hebben
Ik heb overigens geen mail meer teruggezien vanuit excelsior, maar zo te zien is men er wel behoorlijk mee bezig. Het rumour onder de supporters wordt iig groter en groter. Ik zie het als een snelkookpan, die op een gegeven moment ontladen moet worden, en dat moment id sneller en sneller daarquote:,,Excelsior moet ten alle tijden zijn eigen identiteit behouden’’, benadrukt Henk van Stee. Er is nogal wat ophef ontstaan naar aanleiding van het bericht dat Van Stee plannen zou hebben om de jeugdopleidingen van Feyenoord en Excelsior samen te voegen.
,,Onzin’’, reageert Van Stee, die volgend seizoen manager van de jeugdopleiding van Feyenoord is. ,,Ik heb nooit gezegd dat we die twee samen moeten voegen. Ik heb alleen gezegd dat de relatie tussen Excelsior en Feyenoord prima is en dat we ook op het gebied van de jeugdopleiding nog intensiever kunnen samenwerken. Die woorden zijn vervolgens uit hun verband gerukt en door verschillende media overgenomen. Slechts een aantal media heeft het bericht bij mij gecheckt en het niet gepubliceerd. Ik heb altijd gezegd dat Excelsior zijn eigen identiteit moet behouden, dus het zou vreemd zijn als ik nu opeens iets heel anders zou roepen.’’
Hmm dit vind ik op zich nog positief, zowaar mag excelsior zelf bepalen of de spelers sterk genoeg zijn voor het eerste team. Alleen jammer dat er een feyenoord hoofdtrainer zit :squote:Breinburg, Van den Ouwehand en Harbuzi krijgen kans bij Excelsior
11/6/2004 De Feyenoorders Reinhard Breinburg, Joep van den Ouweland en Labinot Harbuzi krijgen tijdens de voorbereiding een kans zich te bewijzen bij de A-selectie van Excelsior. ,,We zullen bekijken hoe ze zich daar staande houden en op grond daarvan beslissen of ze volgend seizoen voor Excelsior uitkomen’’, aldus de nieuwe trainer John Metgod. Verdediger Reinhard Breinburg maakte afgelopen seizoen al een aantal keer deel uit van de selectie van Bert van Marwijk. Middenvelder Joep van den Ouweland kwam vorige zomer over van Willem II en kende een sterk eerste jaar in Jong Feyenoord. Labinot Harbuzi speelde afgelopen seizoen zowel voor Jong Feyenoord als voor de A-jeugd van de Rotterdammers.
een ding is gewoon zeker: het is een teringzooi bij excelsior!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:50 schreef Mindlight het volgende:
Reactie Van Stee op samenvoegen jeugd
[..]
Ik heb overigens geen mail meer teruggezien vanuit excelsior, maar zo te zien is men er wel behoorlijk mee bezig. Het rumour onder de supporters wordt iig groter en groter. Ik zie het als een snelkookpan, die op een gegeven moment ontladen moet worden, en dat moment id sneller en sneller daar
actie actie! hehe nee dat moet echt gebeuren. Iedere keer die kut smoesjes van iemand van het bestuur bah bahquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:16 schreef Mindlight het volgende:
Ja absoluut en de manier waarop nu naar buiten wordt getreden helpt allesbehalve mee die onrust weg te nemen. Steeds die betuttelende praatjes, "niets moet, alles mag" "wij hebben het laatste woord", het werkt gewoon niet meer. We zijn het zat!
graagquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:19 schreef Mindlight het volgende:
Ben er van overtuigd dat het ook gáát gebeuren, blijf hier wel updates posten
quote:SC Heerenveen wil Michel Breuer overnemen
30/6/2004 SC Heerenveen heeft zich bij Excelsior gemeld voor Michel Breuer. Op dit moment weigert Excelsior Breuer echter te laten gaan, omdat het verschil tussen vraag en aanbod te groot zou zijn. Dezelfde strategie hanteert de club in het geval van Danny Buijs, voor wie belangstelling is van Vitesse. ,,We willen een flink bedrag, want anders blijven ze gewoon nog een jaar bij ons’’, aldus algemeen directeur Simon Kelder in het Rotterdams Dagblad.
Waar gaat dit nou weer over??? Hij was (voor zover ik het nog begrijp) helemaal niet verhuurd, maar van excelsior......quote:FC Groningen wil Luirink, Tuyp en Buijs
30/6/2004 13:03
FC Groningen heeft haast met het aantrekken van nieuwe spelers. Als alles meezit beginnen Gijs Luirink, Jack Tuyp en Danny Buijs maandag al in het Oosterpark.
Trainer Ron Jans heeft gesproken met de drie beoogde versterkingen. Het drietal heeft daarin laten weten positief te staan tegenover een verblijf in het Oosterpark. Maar er liggen nog enkele obstakels.
Het binnenhalen van Luirink en Tuyp is een lastige klus. De contracten van de twee twintigjarige Volendammers moeten worden afgekocht. FC Groningen-directeur Hans Nijland is in gesprek met FC Volendam-voorzitter Henk Kras. 'We hebben ons in Luirink en Tuyp vastgebeten, maar Kras is geen gemakkelijke onderhandelaar', zei Nijland in het Dagblad van het Noorden.
Over Buijs (22) heeft FC Groningen wel al een akkoord bereikt over een afkoopsom. Feyenoord heeft zich kunnen vinden in het bod van de Groningers, die echter concurrentie hebben gekregen van Roda JC en Vitesse. De verdediger, die op huurbasis speelde voor Excelsior, twijfelt nog voor welke club hij moet kiezen.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klinkt goed dit, maar eerst zien dan geloven, ben benieuwd wie ze gaan halen om de spelersgroep te versterken, mijn vermoeden is een aantal feyenoord-pubers.quote:Ron Jans trekt Danny Buijs over de streep
Rotterdam - Danny Buijs speelt de komende vier seizoenen voor FC Groningen. De 22-jarige verdediger had nog een contract tot 2005 bij Excelsior. De Alblasserdammer stond ook in de belangstelling van Roda JC, maar het plaatje dat FC Groningen-trainer Ron Jans hem voor hield, trok Buijs over de streep.
,,Ik had een heel goed gevoel na het gesprek met de trainer,'' bekent de speler. ,,Het ligt in de bedoeling dat ik met Kurt Elshot de rechterflank ga bestrijken. Hij speelt in een 4-4-2-systeem voor mij. Dat betekent dat ik niet alleen moet verdedigen, maar ook aan aanvallen toe kom. Daar ligt toch ook mijn kracht.''
Ook Roda JC lonkte nadrukkelijk naar zijn diensten. ,,Een mooie club, met een mooi stadion. Roda doet altijd mee om Europees voetbal. Maar mijn gevoel zei dat ik voor Groningen moest kiezen. Dat plan van de trainer sprak mij aan. En de club speelt straks in een nieuw stadion.''
Groningen of Kerkrade, het is een afstand vanaf Alblasserdam. ,,Ach, wat is ver van huis? Australië, dat is ver weg. Ik ben in 2,5 uur thuis. Maar ik ga met mijn vriendin naar het noorden verhuizen.''
Als het even kan, zal Buijs ook op Woudestein zijn te bewonderen. ,,Zeker weten. Ik heb het 2,5 jaar fantastisch naar mijn zin gehad. Excelsior is een geweldige club, maar een komt een moment dat je een stap verder moet maken. Maar ik vergeet niet dat ik deze transfer mede aan Excelsior heb te danken.''
Uiteraard had Danny Buijs het liefst volgend seizoen in de Kuip gespeeld. Bij Feyenoord genoot hij immers de langste tijd van zijn opleiding. ,,Stiekem hoop je op een kans,'' geeft hij toe. ,,Maar misschien ben ik op dit moment nog niet klaar voor Feyenoord. Wellicht dat ik me kan ontwikkelen en dat ik de club tot een ander inzicht kan brengen. Ooit hoop ik voor Feyenoord te spelen, maar ik realiseer mij ook dat die kans niet voor iedereen is weggelegd.''
Buijs stond ook in de belangstelling van Vitesse. De Arnhemse club had alleen de middelen om hem te huren. Aangezien de verdediger zijn contract niet tot 2007 wilde verlengen, kon van een verhuur geen sprake zijn.
Excelsior gaat het geld dat vrij komt bij de transfer gebruiken om in de spelersgroep te investeren.
Snoyl gaat niet verkocht worden, maar die mocht een jaar ervaring op gaan doen. Jullie laten hem wel spelen toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:42 schreef Mindlight het volgende:
I know, net als Snoijl.
Dit niet om de selectie van excelsior te "versterken", maar omdat feyenoord nog geen club heeft gevonden voor deze spelers. Excelsior dient dus als een stalling, waar deze spelers blijven tot ze verkocht kunnen worden.
Ik snap niet dat Kelder dit accepteert, áls ze komen dan minstens met de garantie dat ze het hele seizoen blijven......
Prachtig nieuws dit, er komt een echte clubman als voorzitterquote:de Jager afgetreden als voorzitter
Jaap Bontenbal nieuwe voorzitter
13/7/2004 Hierbij delen wij u mede dat de heer Martin de Jager is afgetreden als voorzitter van de SBV Excelsior. Gezien zijn regelmatige verblijf in het buitenland is het voor hem niet langer mogelijk om het voorzitterschap van Excelsior voldoende inhoud te geven. In 1992 werd Martin voorzitter. In die tijd verkeerde Excelsior op de rand van de financiële afgrond, werd er gespeeld op een abominabele accommodatie en reikten de prestaties niet verder dan de kelder van de eerste divisie. Momenteel is de club financieel kerngezond, is er een fantastische accommodatie en spreken de voetbalprestaties tot de verbeelding. Onder zijn bezielende leiding is dat allemaal gerealiseerd. Wij zijn hem daar zeer erkentelijk voor.
Jaap Bontenbal is bereid gevonden om het voorzitterschap over te nemen.
quote:VI
Excelsior laat El Hamdaoui toch naar Blackburn gaan
16/7/2004 9 :42
Mounir El Hamdaoui mag toch naar Blackburn Rovers. Excelsior besloot toch mee te werken aan een stage, zodat de aanvaller zal zich volgende maandag kan melden bij manager Graeme Souness op Ewood Park.
De twintigjarige Rotterdammer krijgt tot en met vrijdag de tijd om coach Graeme Souness en zijn technische staf te overtuigen en een contract te verdienen bij de club, die vorig seizoen als vijftiende eindigde in de beste Engelse competitie.
Donderdagmiddag was El Hamdaoui nog zeer teleurgesteld, omdat Excelsior hem te kennen had gegeven dat de club weigerde mee te werken aan een oefenstage. De clubleiding vond de spits te belangrijk om hem een week te missen tijdens de voorbereiding op het komende seizoen in de Gouden Gids Divisie. Vorig seizoen scoorde El Hamdaoui nog zeventien keer in 33 duels. Bovendien loopt het contract van de topscorer nog tot juli 2006.
Later op de dag meldde Excelsior zich weer El Hamdaouis zaakwaarnemer André Wasiman, nu met het bericht dat El Hamdaoui toch naar Blackburn mag voor een proefstage. Waarschijnlijk heeft Excelsior na overleg met Feyenoord besloten toch in te stemmen met het verzoek van de speler. Feyenoord, waarmee de club een samenwerkingsverband heeft, zal hebben toegezegd Excelsior aan een nieuwe aanvaller te helpen mocht El Hamdaoui erin slagen een contract te verdienen bij de Engelse club.
Leg uit....quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:14 schreef yvette1982 het volgende:
oost kan niet zonder zuid.
nou.. excelsior is stoutquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:47 schreef Merson het volgende:
En Excelsior speelde in rode broek en zwarte trui. [afbeelding]
Das niet lief als je tegen Rood Zwart moet voetballen, die in zwarte broek en wit shirt speelde.![]()
Jij hebt het echt begrepenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:19 schreef dVTB het volgende:
Excelsior is simpelweg Feyenoord 2. Spelers die bij Feyenoord niet aan de bak komen, worden bij Excelsior gestald, spelers die bij Excelsior excelleren worden naar Feyenoord gehaald. En dan hebben ze ook nog eens dezelfde shirtsponsor. Valt me nog mee dat Excelsior niet in hetzelfde shirt als Feyenoord speelt.
Kan Ajax Haarlem niet inlijven ofzo?
Gommans die zijn totale productie bij excelsior in 1 wedstrijd weet te verdubbelen. De eerste was een beauty, die ook op een goed moment viel. Eindhoven was tot de 60e minuut minstens gelijkwaardig, maar excelsior begon vanaf dat moment te drukken, wat resulteerde in een aantal levensgrote kansen. Ook eindhoven had nog een kans op de tweede van de avond te maken, maar gelukkig mislukte dit.quote:13/8/2004 Excelsior heeft op eigen veld nipt met 2-1 gewonnen van FC Eindhoven. Na een matige eerste helft, waarin Excelsior op een 0-1 achterstand kwam, bleef de ploeg in de tweede helft zoeken naar de aansluiting. Die viel uiteindelijk uit het niets. Harrie Gommans schoot de bal snoeihard in het doel. In de 90e minuut ging Excelsior er zelfs nog met de volle winst vandoor. Eindhoven speelde toen al met tien man. Harrie Gommans scoorde de winnende treffer en vierde die door zijn shirt uit te trekken. Het leverde hem niet alleen de titel man of the match op, maar ook zijn tweede gele kaart en dus rood.
correctquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:18 schreef hellmondunited het volgende:
best lastig dat eindhoven
Via welke club denk je dat Otten bij ons terecht gekomen is? Excelsior en zelf een speler halen? Nee dat is voorlopig utopisch gedacht. Net als die andere drama speler Harbuzi, vraag ik me af wat ie in het elftal doet.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:34 schreef Stpan het volgende:
Michels' enige kwaliteit zal denk ik het kaarten scoren zijn![]()
En ja, die Otten is idd niet zo sterk.![]()
Krijgen jullie tegenwoordig niets meer van Zuid?
quote:'El Hamdaoui mag niet weg van Feyenoord'
27/9/2004 21:02
EXCLUSIEF - NEC moet Mounir El Hamdaoui uit het hoofd zetten. Feyenoord laat de aanvaller niet vertrekken bij Excelsior.
NEC had belangstelling voor El Hamdaoui. Excelsior stond niet helemaal onwelwillend tegen een transfer van de Marokkaanse aanvaller. Maar Feyenoord heeft een stokje gestoken voor de overgang.
De aanvaller staat onder contract bij Excelsior, maar bij transfers moet Feyenoord altijd toestemming geven. Die afspraak is een onderdeel van de samenwerking tussen de twee Rotterdamse clubs.
Op last van Feyenoord kreeg NEC te horen dat de topscorer van de Gouden Gids Divisie niet te koop is. De Rotterdamse club heeft andere plannen met El Hamdaoui. 'We gaan heel serieus onderzoeken of Mounir de kwaliteiten heeft voor Feyenoord en of we hem na de winterstop of volgend seizoen eventueel gaan gebruiken', zegt technisch directeur Mark Wotte in de nieuwe Voetbal International.
De komende maanden kan Feyenoord bekijken hoe El Hamdaoui zich ontwikkelt. De aanvaller gaat een keer per week meetrainen met de hoofdmacht van Feyenoord. Mogelijk stapt hij in de winterstop over van Woudenstein naar De Kuip.
zou echt eens tijd moeten worden.. ze zeggen wel steeds tijd voor actie, nu hopen dat ze het eens doen.. dit slaat echt alles..quote:Op maandag 27 september 2004 21:31 schreef Stpan het volgende:
Ik las het en ging ook gelijk even hier kijken..........................
Ik gok op supportersacties van Excelsiorkant.
Ik ook, dit slaat alles!! Zo bont hebben ze het nog niet gemaakt lijkt mij zo. Ik ga iig mijn best doen! Eikels!quote:Op maandag 27 september 2004 21:31 schreef Stpan het volgende:
Ik las het en ging ook gelijk even hier kijken..........................
Ik gok op supportersacties van Excelsiorkant.
tot hoelang duurt dat contract van die samenwerking eigenlijk nog? of is er geen contract?quote:Op maandag 27 september 2004 22:52 schreef Mindlight het volgende:
Ohh ja en kan iemand de topictitel veranderen in
Het grote Satelliet topic "Goodbye Excelsior"
Geen contract maar een waar Junta-regime.quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:54 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
tot hoelang duurt dat contract van die samenwerking eigenlijk nog? of is er geen contract?
tja dan kies je toch om t samenwerkings verband op te zeggen met feyenoord.. ga je wel ff achteruit maar je kan daarna wel doorgroeien! nu wordt excelsior gewoon klein gehouden want alle goeie spelers vertrekken naar feyenoordquote:Op dinsdag 28 september 2004 12:14 schreef Stpan het volgende:
[..]
Geen contract maar een waar Junta-regime.
Nee, Excelsior zal zonder spelers van Feyenoord er sportief op achteruit gaan. Het is de keuze van het bestuur van Excelsior: of Feyenoord de sportieve dienst uit laten maken of voorlopig een pas op de sportieve plaats maken.
mag ik voortaan ook weer, mountainbike niet meer bij dat team dus bewaredquote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:29 schreef Mindlight het volgende:
Hellmondunited moet een biertje drinken hi-ha-ho
damn, excelsior heeft volgend jaar een lekker elftal bij elkaar!quote:Marinus Dijkhuizen terug bij Excelsior
10/2/2005 16:51
Marinus Dijkhuizen keert terug bij Excelsior. De 33-jarige aanvaller heeft bij Excelsior een contract ondertekend voor twee seizoenen.
Dijkhuizen, die de afgelopen drie jaar uitkwam voor TOP Oss, speelde van 1994 tot 1996 ook voor Excelsior. Na zijn vertrek kwam hij uit voor Cambuur Leeuwarden, FC Utrecht, Dunfermline Athletic en TOP Oss. De aanvaller is opgetogen dat hij juist bij zijn eerste betaald voetbalclub zijn carrière gaat afsluiten.
'Ik werd een paar weken geleden voor het eerst benaderd en dat kwam voor mij precies op het juiste moment', aldus de aanvaller. 'Het geeft mij een euforisch gevoel nu alles geregeld is en ik mijn carrière ga afsluiten bij de club waar het ooit allemaal is begonnen.'
ik denk dat het einde in zicht isquote:Op donderdag 10 februari 2005 19:40 schreef Mindlight het volgende:
Ja maar dat zie ik juist niet als probleem. Volgend jaar staat er inderdaad een redelijk team denk ik, een mix van jong en oud, in plaats van jong en jonger zoals nu
De wens is bij mij misschien vader van de gedachte hoor, maar valt het jullie ook op dat excelsior nu ineens wél ervaren spelers haalt (mag halen), terwijl dit de afgelopen seizoenen continue werd tegengehouden door feyenoord.
Ik zit nu steeds te denken aan het samenwerkingsverband dat deze zomer ten einde loopt, en waarvan de contracten (nog) niet verlengd zijn. Zou het dan toch?
quote:Feyenoord stuurt Van Peppen naar Excelsior
26/4/2005 19:43
Excelsior kan deze zomer Ard van Peppen verwelkomen. De verdediger komt op tijdelijke basis over van Feyenoord, waar hij een tweejarig contract heeft.
Van Peppen (19) komt bij Excelsior in de plaats van Mels van Driel, die komend seizoen niet meer actief is op Woudestein.
als jou kutclub er een heeft, heeft deze het ook hequote:Op zondag 1 mei 2005 18:16 schreef Yeahinho het volgende:
Hé, heeft deze kutclub ook al tijden een eigen topic?
Wat is het verschil met andere seizoenen, een titel is toch gewoon een titel?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:50 schreef pekel het volgende:
Ik weet niet als je er dit seizoen zo blij mee moet zijn...
Nou ja, betekent wel dat Bruins dan blijft.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:48 schreef Mindlight het volgende:
Dat zijn slechts van Dieren, Sprockel en Holman
Oftewel de 3 betere spelers van dit seizoen. Toch heb ik goede hoop dat ze bij promotie blijven.
zelfs ik, raspessimist, begin vertrouwen te krijgen in de titel
Dat ga je toch niet menen hoop ik?quote:Op maandag 10 april 2006 17:31 schreef Mindlight het volgende:
Nee das mooi!
Jawel hoorquote:Op maandag 10 april 2006 21:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet menen hoop ik?
quote:Jos van Nieuwstadt trekt naar Excelsior
19/5/2006 18:03
Jos van Nieuwstadt en Excelsior zijn eruit. De centrale verdediger tekent bij de kampioen van de Gouden Gids Divisie een contract voor één seizoen, met een optie voor een tweede jaar. Voorwaarde is wel dat hij komende week de medische keuring met succes doorstaat.
Van Nieuwstadt was op zoek naar een nieuwe club aangezien bij Willem II zijn aflopende contract niet werd verlengd. De 26-jarige verdediger speelde acht seizoenen namens de Tilburgers in de Eredivisie. Hij kwam tot 138 wedstrijden en twee doelpunten.
quote:Excelsior haalt Jarda Simr terug uit Polen
24/7/2006 16:10
Jarda Simr keert terug op de Nederlandse velden. De Tsjechische middenvelder gaat zich weer hullen in het shirt van Excelsior.
Excelsior en Simr hebben elkaar gevonden in een contract voor drie jaar, zo meldt Omroep Rijnmond. Voor de 27-jarige middenvelder wordt het een terugkeer in Nederland, waar hij naast Excelsior voor NEC uitkwam.
Amica Wronki werd anderhalf jaar geleden Simrs nieuwe werkgever. Maar afgelopen seizoen was het laatste in de historie van de Poolse club, die is opgegaan in Lech Poznan.
Jammer.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:27 schreef Mindlight het volgende:
Maar geen directe link meer, de samenwerking is over.
Vond Feyenoord wel bij jouw cluppie passen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:29 schreef Mindlight het volgende:
Nee perfect!
RBC en NAC zijn niet zo heel ver weg.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:33 schreef Mindlight het volgende:
Ach misschien gaan ze nu Brabant opzoeken om hun afval te lozen
Met een rare kop erboven. Excelsior wilde toch ook niemand hebben?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:12 schreef Cart_man het volgende:
Staat overigens een mooi artikel in de Telegraaf vandaag. Hebben de Excelsiorsupporters eindelijk haar zin.
quote:CRISIS IN KRALINGEN
ROTTERDAM, dinsdag
In tijden van nood leer je je vrienden kennen. Feyenoord heeft satellietclub en kleine broertje Excelsior keihard laten vallen. De gepromoveerde club uit Kralingen zal dit seizoen waarschijnlijk geheel op eigen kracht moeten overleven.
De tijden dat spelers als Salomon Kalou en David Connolly op rekening van RotterdamZuid met twee duurbetaalde vingers in de neus tegenstanders op Woudestein konden dollen, lijkt definitief voorbij. Feyenoord loosde de afgelopen weken ruim dertig spelers, maar geen van hen ging richting Excelsior: dat is nu voor eigen rekening, zegt directeur Simon Kelder. Hij heeft een begroting van 3,6 miljoen euro, tegen minimaal zeven miljoen voor de naaste concurrenten. Alleen Feyenoord-verdediger Christian Gyan is nu op proef bij de Kralingers.
De twee grootste aanwinsten zijn verdediger Jos van Nieuwstadt van Willem II en keeper Theo Zwarthoed van AZ. En de Rotterdammers is het Maaswater kennelijk zo naar de lippen gestegen dat er zowaar een leerling uit de Ajax-school binnen de lijnen loopt, Mitchell Piqué en eentje uit de PSV-opleiding, de Belg Daniel Guijo-Velasco.
Van Nieuwstadt vormt samen met oudgediende Ferry de Haan, die na twee jaar op en af blessureleed is hersteld, de basis van de defensie. Tot overmaat van ramp raakten tijdens de oefencampagne: Damien den Hertog en verdediger Rudy Jansen langdurig geblesseerd.
„Het was wel even wennen hier”, vertelt Van Nieuwstadt over zijn entree bij Excelsior. „Bij de eerste training stonden er maar tien man langs lijn.” Toch heeft hij geen spijt dat hij niet koos voor een aanbieding uit Cyprus. „Dat is een mooi land voor later, maar ik heb hier nog wat te bewijzen.”
Het wordt het jaar van de opgestroopte mouwen op Woudestein, zaterdag te beginnen met een thuiswedstrijd tegen Roda JC. Mocht Feyenoord voor sluiting van de transfermarkt op 31 augustus niet meer over de brug komen, dan zal onder leiding van Lokhoff gevochten moeten worden voor elk punt. „Mijn favoriete voetbal, want van mijn techniek moet ik het niet hebben”, aldus Van Nieuwstadt, die van de hele Excelsior-selectie de meeste eredivisieminuten in de benen heeft…
Daarom is een topper als Gyan hard nodig. Die neemt de ploeg op sleeptouw.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:48 schreef Yeahinho het volgende:
Als ik die selectie zo eens bekijk, denk ik dat ze er gruwelijk hard uit gaan vliegen.
Gyan mag dan voor Excelsior begrippen een topper zijn. Normaal gesproken vind ik het toch een zeer beperkte speler en absoluut niet iemand die een ploeg op sleeptouw neemt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Daarom is een topper als Gyan hard nodig. Die neemt de ploeg op sleeptouw.
Niet volledig lijkt mequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:56 schreef Mindlight het volgende:
Nee ik ook niet, en geloof ook eerlijk gezegd niet dat hij dat bij ons zal gaan doen. Maar we hebben er wel een goede verdediger bij op deze manier, dus dat is wel mooi!
Iemand die kan bevestigen trouwens dat Feyenoord zijn salaris blijft betalen? (ik hoorde/las dat ergens)
Klinkt erg realistisch allemaal, maar ik heb toch mijn twijfels gekregen bij deze man. Hij maakt soms rare keuzes, maar we zullen zien waar ie mee op de proppen komt zaterdag. Ik hoop in ieder geval dat hij kiest voor 4-4-2 en niet zo halsstarrig aan 4-3-3 vast blijft houden. Punt 1 hebben we daar de spelers niet voor, en 2, het is veel te aanvallend.quote:Hoofdtrainer Ton Lokhoff: ‘We gaan er alles aan doen om erin te blijven’
Een voorspelling geven voor morgenavond wil hoofdtrainer Ton Lokhoff niet. ,,We hebben Roda JC twee keer bekeken. Het is een stugge tegenstander met veel kwaliteiten, maar we hebben ook dingen gezien waar wij wellicht van kunnen profiteren.’’ Lokhoff beseft dat dit eredivisieseizoen niet gemakkelijk zal worden: ,,Helemaal na de oefenwedstrijd tegen NAC weten we dat zeker. Het doel dit jaar is om ons te handhaven en daar gaan we zeker alles aan doen.’’
Op de vrijdagochtend voor de seizoensouverture tegen Roda JC werkte de spelersgroep een laatste training af. De ploeg oogde ontspannen, evenals trainer Ton Lokhoff. Excelsior is klaar voor de wedstrijd tegen Roda JC, waarin Lokhoff in elk geval niet kan beschikken over Damiën Hertog en Rudy Jansen. Beide spelers raakten in de voorbereiding geblesseerd en zullen voorlopig niet spelen. ,,Zulke dingen gebeuren in de voetbalwereld’’, zegt Lokhoff nuchter. ,,Daar hebben we nu eenmaal mee te maken. Vervelend, maar het is niet anders.’’ Blij is hij wel met de komst van verdediger Christian Gyan: ,,Hij heeft de afgelopen week een goede indruk gemaakt. Hij is een verdediger die zijn mannetje kan uitschakelen. Bovendien kan hij overal spelen in de verdediging, doet altijd zijn taak en heeft de nodige ervaring.’’
In de aanloop naar Roda JC heeft Lokhoff vooral geprobeerd de druk weg te nemen bij zijn spelersgroep, waarvan het grootste deel geen eredivisie-ervaring heeft. ,,We hebben geprobeerd ontspannen naar de wedstrijd toe te leven en de spelers vertrouwen te geven. Ik heb ze verteld er ook van te gaan genieten. We kunnen goed voetballen, maar vraag me niet om een voorspelling te geven voor morgen. Het wordt dit seizoen heel moeilijk. Dat wisten we al langer, maar sinds de 1-5 nederlaag tegen NAC zijn we ons daar nog meer bewust van. We kenden onze zwakheden, maar NAC heeft ons met de neus op de feiten gedrukt. Ik denk wel dat we van die wedstrijd een heleboel hebben geleerd en dat zie ik gelukkig ook terug.’’
,,We hebben Roda JC twee keer bekeken. Ze hebben een fysiek sterke ploeg, met de nodige kwaliteiten. Maar dat geldt eigenlijk altijd voor Roda JC. Daarentegen heb ik ook dingen gezien waar wij wellicht van kunnen profiteren. Of we ons gaan aanpassen? Ik heb voor ons een bepaalde manier van spelen in mijn hoofd en daarbij houd ik natuurlijk rekening met de tegenstander. Wij zullen onze taken honderd procent uit moeten voeren, anders krijgen we zeker problemen. Maar ook wij hebben spelers met bepaalde kwaliteiten waar we gevaarlijk mee kunnen worden.’’
Over de doelstelling voor het komende seizoen is Lokhoff duidelijk: ,,We willen erin blijven. Ik hoop dat we het elftal gaandeweg deze competitie zullen zien groeien en dat we spelers beter zien worden. En dan zien we wel waar we gaan eindigen. We zullen er in elk geval alles aan doen om erin te blijven. Of we het goed hebben gedaan als we zeventiende worden? Dat weet ik nu niet, dat hangt er vanaf hoe het seizoen verloopt. Dat mensen ons als degradatiekandidaat noemen vind ik logisch. We komen uit de eerste divisie en hebben de laagste begroting. Wie onze belangrijkste concurrenten worden, weet ik niet. Ook dat is moeilijk voorspellen. Wie had vorig jaar verwacht dat NAC en Willem II om degradatie zouden spelen? Wij moeten gewoon zorgen dat we er elke week staan, maar dat het een zwaar seizoen wordt dat is duidelijk.’’
Wat vind je verrassend? Piqué denk ik?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:41 schreef Mindlight het volgende:
Opstelling van vanavond
Zwarthoed
Bandjar-Gyan-Van Nieuwstadt-Pique
Guijo-Velasco-Bruins-Van Dieren
Slory-Voskamp-Steur
Simr zou nog niet fit genoeg zijn voor een hele wedstrijd dus hij begint op de bank. Verder een niet zo logische opstelling vind ik maar we zullen zien wat het vanavond brengt. Ben inmiddels al wel goed zenuwachtig
Achteraf speelde Pique niet eens, maar Zijm. Steur was voor mij een verrassing, en hij viel ook tegen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat vind je verrassend? Piqué denk ik?
Gyan was top, hè.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:42 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Achteraf speelde Pique niet eens, maar Zijm. Steur was voor mij een verrassing, en hij viel ook tegen.
Bruins door de supportersvereniging tot Man of the match uitgeroepen, maar dat was voor mij onbegrijpelijk, vond hem vies tegenvallen.
Hmm dat val-gedrag had hij gisteren niet zo'n last van, maar hij maakt wel op z'n zachts gezegd opmerkelijke keuzes in zijn acties. Ik denk dat het met Bandjar de eerste speler is die uit de basis gaat verdwijnen, puur gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:37 schreef methodmich het volgende:
Sebastiaan Steur vond ik tegen Heerjansdam toen ook al niet sterk. Beetje veel en snel op de grond liggen en hij keek niet bij zijn acties. Schoot als er een man vrij stond en speelde over als hij beter had kunnen schieten enzovoort.
0-1 natuurlijk een draaglijk verlies, maar daar koop je helemaal niks voor helaas.
Grot is een cultheld ja. Hij is zó slecht, geweldig. Met inschieten jaagt-ie de ballen altijd het stadion uit, waarop applaus volgt, en hij dan lachend terugklapt.quote:
Voor de rode kaart had Hansson wel gescoord en is verdedigend belangrijk voor Heerenveen dus denk dat Heerenveen dan beter had gespeeld en wel had gewonnen.Maar dat zullen we nooit weten hè.quote:Op zondag 10 september 2006 13:57 schreef Mindlight het volgende:
Ik heb het nog niet teruggezien, maar vanaf de tribune leek het wel een terechte rode kaart. Heerenveen mag de scheids ook wel bedanken want als hij Vanderbussche ook rood had gegeven, in plaats van het belachelijke fluiten voor een schwalbe, was het nog meer dan 3-1 geworden.
En 1-3 vraag ik me ook nog sterk af, Heerenveen was onthutsend zwak.
Precies, maar overeind blijft dat Heerenveen haar normale niveau bij lange na niet haalde en Excelsior boven zichzelf uitsteeg. Ik ben benieuwd vanavond op Talpa of en welke strafschoppen terecht waren en welke niet. En het doelpunt van Slory was natuurlijk wonderschoon.quote:Op zondag 10 september 2006 17:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Voor de rode kaart had Hansson wel gescoord en is verdedigend belangrijk voor Heerenveen dus denk dat Heerenveen dan beter had gespeeld en wel had gewonnen.Maar dat zullen we nooit weten hè.
Duidelijke schwalbe en een terechte rode kaart dus.quote:Op zondag 10 september 2006 17:09 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Precies, maar overeind blijft dat Heerenveen haar normale niveau bij lange na niet haalde en Excelsior boven zichzelf uitsteeg. Ik ben benieuwd vanavond op Talpa of en welke strafschoppen terecht waren en welke niet. En het doelpunt van Slory was natuurlijk wonderschoon.
Dan was ik gisteren dus toch de enige die het goed had gezien op de tribunequote:Op zondag 10 september 2006 20:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Duidelijke schwalbe en een terechte rode kaart dus.
Excelsior speelde gewoon goed terwijl Heerenveen zich mag gaan schamen.
Hij loopt tenslotte pas 2 jaarquote:Op zondag 10 september 2006 23:45 schreef Bayswater het volgende:
Tijd om mijzelf eens aan te melden in dit topic![]()
quote:
Een wannabequote:Op maandag 11 september 2006 00:43 schreef Yeahinho het volgende:
En DG dan?
Volgens mij is het alleen uitverkocht als ze kampioen worden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik neem aan dat het zaterdag niet uitverkocht is?
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:20 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Volgens mij is het alleen uitverkocht als ze kampioen worden.
Nee de derby's zitten vol, tegen ajax en psv zit het vol, en verder zijn het inderdaad de 'glory-hunt-wedstrijden' die nog wel eens een uitverkocht stadion opleveren.quote:
geert den ouden breek je beenquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verdiende overwinning! Goede eerste helft, goed uitgespeeld.
Wel een kneuzenkermis op de tribune zegEn veel vervelende irritante rotkinderen
Dus de samenvatting liegt?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verdiende overwinning!
Je was een mooie aanvulling.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel een kneuzenkermis op de tribune zeg
Als ik W2 van de eerste tot de laatste minuut kansen zie krijgen.. En dan ziet hoe ze er aan de andere kant ingaan. Die tweede mag er natuurlijk nooit in, kun je net zo goed geen verdedigers opstellen. En die derde hotseknotse meer geluk dan wijsheid goal, geloof ik dat wel ja.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sinds wanneer ga jij af op samenvattingen?
Wie weet heeft Excelsior ook genoeg kansen gehad maar lieten ze die niet zien.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als ik W2 van de eerste tot de laatste minuut kansen zie krijgen..
quote:Op zondag 17 september 2006 00:29 schreef fanneke het volgende:
Excelsior is dus de beste van Rotterdam.
![]()
Nee, Genee maakte zijn excuses over het feit dat het "ruimschoots aandacht schenken aan Excelsior - Heerenveen na de blunder van zaterdag" maar vier minuten duurde. En Kelder baalde dat in die vier minuten ook nog de zin zat dat Excelsior slecht speelde.quote:Op zondag 17 september 2006 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat weet ik inderdaad. Al heeft dat natuurlijk ook zijn grenzen. Bovendien heeft Genee persoonlijk zijn excuses vorige week aangeboden daar omdat Excelsior in de samenvatting in een verkeerd daglicht was gezet ofzo. (Als we MM mogen geloven tenminste) Zullen ze in dat geval niet nog een keer doen lijkt me.
Yep, maar ondanks dat zijn pa graag had gezien dat hij deze zomer al was vertrokken, is hij gelukkig wel verstandig genoeg om rustig aan te doen en nog even te blijven. Alleen dat geeft natuurlijk al aan dat die gozer goed bezig is op weg naar de top. Hopelijk kiest hij wel de juiste club (en dus geen top-4) om door te groeienquote:Op maandag 18 september 2006 12:15 schreef MaxPower het volgende:
Daar zal wel een clausule met een maximale transfersom in komen dan, want Bruins heeft zelf ook wel door dat hij hogerop kan natuurlijk. En anders vertelt zijn zaakwaarnemer dat wel.
Ik geef hem nog tot de winterstop bij jullie, dan is ie weg.quote:Luigi Bruins: ontluikend toptalent
In de eerste competitiemaand ontpopt Excelsior zich tot een grote verrassing in de eredivisie. Tal van grote clubs volgen Luigi Bruins (19). Volgens zijn oude trainer Mario Been is hij een even groot talent als Sneijder en De Guzman.
Luigi Bruins lijkt alles te hebben om de top te bereiken, maar het grote talent voetbalt nog gewoon bij de club waar hij als F-pupil begon. ,,Bij Excelsior ben ik op mijn plek. Het is op mijn leeftijd weggegooide tijd om bij een grote club op de bank te zitten.''
Mario Been, die hem niet alleen trainde bij Excelsior-één maar destijds ook bij dat bewuste F-elftalletje, ziet hem niet lang meer bij de Rotterdamse club blijven.
,,Ik vind hem van hetzelfde niveau als Wesley Sneijer en Jonathan De Guzman,'' aldus de huidige NEC-coach. ,,Gevoelsmatig zeg ik dat hij na Excelsior naar een subtopper moet gaan, het liefst naar NEC natuurlijk.''
Maar of die tussenstop er komt? Been: ,,Ik kan me voorstellen dat een grotere club als AZ hem al haalt. Ik vind hem goed genoeg. Als ik zelf bij Feyenoord zat, haalde ik hem ook. Als ik zo'n groot talent zo dichtbij had, wist ik het wel. Maar bij Feyenoord moet je, geloof ik, vooral buitenlander zijn.''
Namens AZ zat scout Barry van Galen twee weken geleden op de tribune bij Excelsior-Heerenveen. Verderop had Rinus Israel namens Feyenoord plaatsgenomen en zo wordt Excelsior en vooral Bruins aan alle kanten gevolgd.
Bruins blijft nuchter onder de complimenten. ,,Iedereen werkt in zijn eigen tempo naar een zo hoog mogelijk niveau. Bij iemand als Robin van Persie is het snel gegaan. Ik heb er geen moeite mee als het bij mij langzamer gaat. Als Rotterdammer ben ik natuurlijk ook fan van Feyenoord, maar ik droom er niet van om daar te voetballen. Ik speel bij Excelsior, in de schaduw van Feyenoord, en daar voel ik me goed. Ik moet elke week spelen. Mooi dat ik dat nu in de eredivisie kan doen.''
Feyenoord wilde hem al eens naar het zuiden van de stad te halen. Toen was Bruins nog A-junior en leidde Henk van Stee de jeugdafdeling op Varkenoord. ,,Maar John Metgod, de trainer van Excelsior toen, en directeur Simon Kelder vonden het beter voor zijn ontwikkeling dat hij bij Excelsior in de A1 en in het tweede team kon spelen. In zijn belang hebben we Luigi toen daar gelaten,'' zegt Van Stee, tegenwoordig werkzaam bij Shaktar Donetsk in de Oekraïne.
Het volgende seizoen brak Bruins al door bij Excelsior-één en was de optie-Feyenoord niet interessant meer. Van Stee: ,,Dan kun je beter in de top van de eerste divisie spelen, al is niet iedereen het daarmee eens bij Feyenoord.''
Vorig seizoen mocht Bruins wel twee keer per week meetrainen in de Kuip. Maar zijn ouders zagen dat niet zitten. Hun zoon zat in het laatste jaar van het VWO. Feyenoord, waar inmiddels technisch directeur Mark Wotte en hoofd opleidingen Van Stee zijn vertrokken, kwam er niet meer op terug.
Bruins, geboren en getogen in het hart van Rotterdam, komt uit een een sportgekke familie. Ook zijn half-Italiaanse moeder voetbalde. ,,Ze was keepster. Ik heb haar talent, zegt mijn vader.''
Net als zijn ook op Woudestein geschoolde stadgenoten Robin van Persie, Mounir el Hamdaoui en Said Boutahar, leerde hij voetballen op straat. ,,We speelden vaak tussen de gebouwen en op pleintjes. Daar leer je de basistechniek. Puur voor de ontspanning trap ik nog wel eens een balletje op straat. ’’
Als Luigi Bruins een bal beroert, lijkt voetbal ineens heel simpel. Bijna achteloos legt de middenvelder de bal neer waar hij hem wil hebben. ,,Ik lijk nonchalant. Dat hoor ik vaker. Ook wordt er wel gezegd dat ik gemakzuchtig oog. Maar dat is nou eenmaal mijn spel.’’
De eredivisie heeft hem vleugels gegeven, zegt hij. ,,In de eerste divisie moet je vanaf je eigen zestien tot de zestien van de tegenstander knokken. Als iedereen zo kort op elkaar zit, is het moeilijk een oplossing te zoeken. Ik heb nu meer tijd.’’
Dan mag daar toch wel een behoorlijke transfervergoeding tegenover staan. Kelder is ook niet gek, zonder Bruins is dit elftal echt stukken minder.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:37 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ik geef hem nog tot de winterstop bij jullie, dan is ie weg.
Hoogstens een 3 kwart miljoen, meer niet lijkt mij.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat dacht je van 0.5 miljoen.
Maar die ging naar Engeland rechtstreeks? Geen vergelijkingsmateriaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:49 schreef Mindlight het volgende:
Nee zeker wel meer, El Hamdaoui ging destijds voor 1 miljoen, en Bruins heeft zeker meer talent.
Kolkka moet blijven.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:49 schreef Erasmusch het volgende:
En ruilen tegen Kolkka?
Doe niet zo drama jongenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kolkka moet blijven.![]()
Excelsior wint zondag in de Kuip...![]()
Doe ik niet, ben realistisch.quote:
GVD, wat is dit nou weer voor bullshit, eerst moeten Holman en Artz plotseling terug aan het begin van het seizoen, en nu hebben we eindelijk weer wat talentvolle eigen jeugd, en ineens wil Feyenoord weer door met die samenwerking. Ik zie niet waarom Kelder is gaan praten, want wat zit er voor ons in het vat?quote:Samenwerking met Feyenoord gaat voort
2006-09-23
De samenwerking met Excelsior leek op sterven na dood. Feyenoord wilde dit seizoen geen speler meer uitlenen, terwijl Excelsior juist nu weer op het hoogste niveau uitkomt. Alleen Gyan maakte de overstap, maar daar werd een goede ver- goeding voor betaald. Sinds maanden zaten beide partijen gisteren weer rond de tafel, zo meldt het Algemeen Dagblad. ,,Het is bedoeling dat het contract met drie jaar wordt verlengd,’’ aldus Woerts in het AD.
Volgens de radio angst dat Bruins eventueel naar PSV of AZ zou gaan ipv Feyenoord. Of dat zo is?quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:34 schreef Mindlight het volgende:
[..]
GVD, wat is dit nou weer voor bullshit, eerst moeten Holman en Artz plotseling terug aan het begin van het seizoen, en nu hebben we eindelijk weer wat talentvolle eigen jeugd, en ineens wil Feyenoord weer door met die samenwerking. Ik zie niet waarom Kelder is gaan praten, want wat zit er voor ons in het vat?
Ik geloof inderdaad niet dat hij een specifieke voorkeur voor feyenoord heeftquote:Op zondag 24 september 2006 16:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens de radio angst dat Bruins eventueel naar PSV of AZ zou gaan ipv Feyenoord. Of dat zo is?
quote:Op zondag 24 september 2006 16:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens de radio angst dat Bruins eventueel naar PSV of AZ zou gaan ipv Feyenoord. Of dat zo is?
AZ is een omhooggevallen kutclub.quote:Op zondag 26 november 2006 11:25 schreef Elvislives het volgende:
[..]
AZ koopt gewoon alle Nederlandse talenten op, zodat de rest niks meer overhoudt en over 5 jaar kansloos is, óf in het buitenland moet vissen. Bah, die alkmaarse kutclub maakt de competitie kapot!
Ik hoop dat Bruins lekker bij Excelsior blijft, mooi dat ze gister zo hard wonnen!
Tsja enerzijds hoop ik dat natuurlijk ook wel, maar een flinke smak geld is ook welkom uiteraard. Misschien dat een mooie koop en direct terughuur deal maken het beste isquote:Op zondag 26 november 2006 11:25 schreef Elvislives het volgende:
[..]
AZ koopt gewoon alle Nederlandse talenten op, zodat de rest niks meer overhoudt en over 5 jaar kansloos is, óf in het buitenland moet vissen. Bah, die alkmaarse kutclub maakt de competitie kapot!
Ik hoop dat Bruins lekker bij Excelsior blijft, mooi dat ze gister zo hard wonnen!
En wat te denken van die 5-0 nederlaag tegen NAC een week voor het begin van de competitiequote:Op zondag 26 november 2006 16:49 schreef methodmich het volgende:
Lekkere zege. Lokhoff zei terecht dat ze elkaar de goals gunden, dat was ook wel mooi om te zien. Goed voor het vertrouwen.
Had ik nooit verwacht voor het seizoen. Die oefenpot bij Heerjansdam bijvoorbeeld..... Dat was vrij matig.
Ja geld is ook lekker, maar dan moet je dus óf erg goed scouten in de eerste divisie, óf een buitenlandse vervanger van Bruins halen, want eredivisie-spelers van het nivo-Bruins, gaan niet naar Excelsior.quote:Op zondag 26 november 2006 12:59 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Tsja enerzijds hoop ik dat natuurlijk ook wel, maar een flinke smak geld is ook welkom uiteraard. Misschien dat een mooie koop en direct terughuur deal maken het beste is
Jawel, maar we zitten niet in de luxe positie dat we zomaar een paar miljoen kunnen mislopenquote:Op zondag 26 november 2006 17:50 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ja geld is ook lekker, maar dan moet je dus óf erg goed scouten in de eerste divisie, óf een buitenlandse vervanger van Bruins halen, want eredivisie-spelers van het nivo-Bruins, gaan niet naar Excelsior.
En als jullie een buitenlander halen, krijg je dus inderdaad wat ik niet cool vind: meer en meer buitenlanders in de NL-competitie, behalve bij...AZ!
Minimaal, anders blijft ie gewoonquote:Op maandag 27 november 2006 00:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Je verwacht toch geen 2 miljoen voor Bruins hoop ik?
Dit neem je zelf ook serieus?quote:Op maandag 27 november 2006 01:31 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Minimaal, anders blijft ie gewoon
Het zijn de woorden van Kelder.... (zonder een bedrag te noemen, maar er moet wel een bizar bod komen wil hij van de winter al vertrekken)quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 14:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier dan ook maar even:
Namens Mindlight moet ik zeggen dat Luigi Bruins volgend seizoen naar AZ gaat voor meerdere miljoenen.
Mindlight zat in het stadionquote:Op zondag 3 december 2006 14:52 schreef DarkShine het volgende:
Mindlight zelf heeft een ban ofzo?
Hehe, naja 't was meer een reactie omdat ik er echt niet meer van op kijk als iemand een ban krijgt voor niksquote:
AZ = een omhooggevallen kutclub.quote:Op zondag 3 december 2006 15:18 schreef Elvislives het volgende:
[..]
![]()
AZ moet een tweede profteam oprichten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |