abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 september 2006 @ 22:20:55 #226
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41872518
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 22:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verdiende overwinning! Goede eerste helft, goed uitgespeeld.

Wel een kneuzenkermis op de tribune zeg En veel vervelende irritante rotkinderen
geert den ouden breek je been
pi_41873271
quote:
Verdiende overwinning!
Dus de samenvatting liegt?
  zaterdag 16 september 2006 @ 22:49:15 #228
139407 jorienvdherik
pi_41873363
Volgende week derby Feyenoord-Excelsior
  zaterdag 16 september 2006 @ 23:13:35 #229
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41874069
quote:
Wel een kneuzenkermis op de tribune zeg
Je was een mooie aanvulling.
A.M.A.B
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 september 2006 @ 23:28:03 #230
7889 tong80
Spleenheup
pi_41874472
Klasse

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 16 september 2006 @ 23:34:12 #231
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41874655
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 22:46 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dus de samenvatting liegt?
Sinds wanneer ga jij af op samenvattingen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41874900
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 23:34 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Sinds wanneer ga jij af op samenvattingen?
Als ik W2 van de eerste tot de laatste minuut kansen zie krijgen.. En dan ziet hoe ze er aan de andere kant ingaan. Die tweede mag er natuurlijk nooit in, kun je net zo goed geen verdedigers opstellen. En die derde hotseknotse meer geluk dan wijsheid goal, geloof ik dat wel ja.

Ook gelet op reacties van spelers, trainers, commentatoren.
  zondag 17 september 2006 @ 00:24:48 #233
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41876190
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 23:42 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Als ik W2 van de eerste tot de laatste minuut kansen zie krijgen..
Wie weet heeft Excelsior ook genoeg kansen gehad maar lieten ze die niet zien.

Jij als Den Bosch-supporter zou juist moeten weten hoe ze een vertekend beeld van een wedstrijd in elkaar kunnen zetten.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41876289
Dat weet ik inderdaad. Al heeft dat natuurlijk ook zijn grenzen. Bovendien heeft Genee persoonlijk zijn excuses vorige week aangeboden daar omdat Excelsior in de samenvatting in een verkeerd daglicht was gezet ofzo. (Als we MM mogen geloven tenminste) Zullen ze in dat geval niet nog een keer doen lijkt me.
  zondag 17 september 2006 @ 00:29:03 #235
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_41876317
Excelsior is dus de beste van Rotterdam.

Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  Trouwste user 2022 zondag 17 september 2006 @ 01:28:48 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_41877730
quote:
Op zondag 17 september 2006 00:29 schreef fanneke het volgende:
Excelsior is dus de beste van Rotterdam.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41892675
quote:
Op zondag 17 september 2006 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat weet ik inderdaad. Al heeft dat natuurlijk ook zijn grenzen. Bovendien heeft Genee persoonlijk zijn excuses vorige week aangeboden daar omdat Excelsior in de samenvatting in een verkeerd daglicht was gezet ofzo. (Als we MM mogen geloven tenminste) Zullen ze in dat geval niet nog een keer doen lijkt me.
Nee, Genee maakte zijn excuses over het feit dat het "ruimschoots aandacht schenken aan Excelsior - Heerenveen na de blunder van zaterdag" maar vier minuten duurde. En Kelder baalde dat in die vier minuten ook nog de zin zat dat Excelsior slecht speelde.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 17 september 2006 @ 20:53:27 #238
139407 jorienvdherik
pi_41900561
hoeveel man gaan er naar de kuip zondag ?
pi_41901780
Ik schat een mannetje of 100-150, meer zal het iig niet zijn. Wel mooi dat we er nu gewoon goed voorstaan, en er bij een nederlaag tegen wie dan ook niet direct paniek uit hoeft te breken. Met dit spel (althans, dat tegen Heerenveen, Willem II was ik helaas niet bij) moeten we zeker nog voldoende punten kunnen pakken.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_41915835
Nog even en dan topic deeltje 2!!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_41915855
Hebben wij nog een optie op die Bruins ofzo?
pi_41915895
Nee gelukkig niet. Maar ik vrees dat hij in de winterstop weg zal zijn. Hij staat bij ons nog tegen een jeugdloontje te voetballen, terwijl het eens van de belangrijkste spelers is

Deze wordt in ieder geval steeds ongeloofwaardiger:
Echt toekomstige mondiale sterren?
pi_41916049
Niet zo slim aangepakt dan. Was Bruins ook niet het lievelingetje van Been?
pi_41916117
Klopt, als f-je was Been al zijn trainer bij excelsior. Maar ik verwacht eigenlijk dat Bruins op korte termijn zal tekenen, en daarmee zichzelf en excelsior een lol gaat doen. Want dat hij hier na dit seizoen nog speelt lijkt me uitgesloten en als hij zich zo doorontwikkelt kunnen wij er nog een mooie transfersom voor vangen
pi_41916260
Daar zal wel een clausule met een maximale transfersom in komen dan, want Bruins heeft zelf ook wel door dat hij hogerop kan natuurlijk. En anders vertelt zijn zaakwaarnemer dat wel.
pi_41916382
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:15 schreef MaxPower het volgende:
Daar zal wel een clausule met een maximale transfersom in komen dan, want Bruins heeft zelf ook wel door dat hij hogerop kan natuurlijk. En anders vertelt zijn zaakwaarnemer dat wel.
Yep, maar ondanks dat zijn pa graag had gezien dat hij deze zomer al was vertrokken, is hij gelukkig wel verstandig genoeg om rustig aan te doen en nog even te blijven. Alleen dat geeft natuurlijk al aan dat die gozer goed bezig is op weg naar de top. Hopelijk kiest hij wel de juiste club (en dus geen top-4) om door te groeien .
pi_41916494
-->NEC-->Zuid
pi_41916669
Nee Nec niet doen, dan heeft ie concurrentie van Barreto en Boutahar. Lijkt me nog wat te gortig voor m En uiteindelijk zuid, tsja we zullen zien, zelf ziet ie italie wel zitten geloof ik.
  maandag 18 september 2006 @ 17:41:47 #249
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41925196
Momenteel de beste Rotterdamse club, en vooraf nog de gedoodverfde degradatiekandidaat
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_42013462
quote:
Luigi Bruins: ontluikend toptalent

In de eerste competitiemaand ontpopt Excelsior zich tot een grote verrassing in de eredivisie. Tal van grote clubs volgen Luigi Bruins (19). Volgens zijn oude trainer Mario Been is hij een even groot talent als Sneijder en De Guzman.

Luigi Bruins lijkt alles te hebben om de top te bereiken, maar het grote talent voetbalt nog gewoon bij de club waar hij als F-pupil begon. ,,Bij Excelsior ben ik op mijn plek. Het is op mijn leeftijd weggegooide tijd om bij een grote club op de bank te zitten.''

Mario Been, die hem niet alleen trainde bij Excelsior-één maar destijds ook bij dat bewuste F-elftalletje, ziet hem niet lang meer bij de Rotterdamse club blijven.

,,Ik vind hem van hetzelfde niveau als Wesley Sneijer en Jonathan De Guzman,'' aldus de huidige NEC-coach. ,,Gevoelsmatig zeg ik dat hij na Excelsior naar een subtopper moet gaan, het liefst naar NEC natuurlijk.''

Maar of die tussenstop er komt? Been: ,,Ik kan me voorstellen dat een grotere club als AZ hem al haalt. Ik vind hem goed genoeg. Als ik zelf bij Feyenoord zat, haalde ik hem ook. Als ik zo'n groot talent zo dichtbij had, wist ik het wel. Maar bij Feyenoord moet je, geloof ik, vooral buitenlander zijn.''

Namens AZ zat scout Barry van Galen twee weken geleden op de tribune bij Excelsior-Heerenveen. Verderop had Rinus Israel namens Feyenoord plaatsgenomen en zo wordt Excelsior en vooral Bruins aan alle kanten gevolgd.

Bruins blijft nuchter onder de complimenten. ,,Iedereen werkt in zijn eigen tempo naar een zo hoog mogelijk niveau. Bij iemand als Robin van Persie is het snel gegaan. Ik heb er geen moeite mee als het bij mij langzamer gaat. Als Rotterdammer ben ik natuurlijk ook fan van Feyenoord, maar ik droom er niet van om daar te voetballen. Ik speel bij Excelsior, in de schaduw van Feyenoord, en daar voel ik me goed. Ik moet elke week spelen. Mooi dat ik dat nu in de eredivisie kan doen.''

Feyenoord wilde hem al eens naar het zuiden van de stad te halen. Toen was Bruins nog A-junior en leidde Henk van Stee de jeugdafdeling op Varkenoord. ,,Maar John Metgod, de trainer van Excelsior toen, en directeur Simon Kelder vonden het beter voor zijn ontwikkeling dat hij bij Excelsior in de A1 en in het tweede team kon spelen. In zijn belang hebben we Luigi toen daar gelaten,'' zegt Van Stee, tegenwoordig werkzaam bij Shaktar Donetsk in de Oekraïne.

Het volgende seizoen brak Bruins al door bij Excelsior-één en was de optie-Feyenoord niet interessant meer. Van Stee: ,,Dan kun je beter in de top van de eerste divisie spelen, al is niet iedereen het daarmee eens bij Feyenoord.''

Vorig seizoen mocht Bruins wel twee keer per week meetrainen in de Kuip. Maar zijn ouders zagen dat niet zitten. Hun zoon zat in het laatste jaar van het VWO. Feyenoord, waar inmiddels technisch directeur Mark Wotte en hoofd opleidingen Van Stee zijn vertrokken, kwam er niet meer op terug.

Bruins, geboren en getogen in het hart van Rotterdam, komt uit een een sportgekke familie. Ook zijn half-Italiaanse moeder voetbalde. ,,Ze was keepster. Ik heb haar talent, zegt mijn vader.''

Net als zijn ook op Woudestein geschoolde stadgenoten Robin van Persie, Mounir el Hamdaoui en Said Boutahar, leerde hij voetballen op straat. ,,We speelden vaak tussen de gebouwen en op pleintjes. Daar leer je de basistechniek. Puur voor de ontspanning trap ik nog wel eens een balletje op straat. ’’

Als Luigi Bruins een bal beroert, lijkt voetbal ineens heel simpel. Bijna achteloos legt de middenvelder de bal neer waar hij hem wil hebben. ,,Ik lijk nonchalant. Dat hoor ik vaker. Ook wordt er wel gezegd dat ik gemakzuchtig oog. Maar dat is nou eenmaal mijn spel.’’

De eredivisie heeft hem vleugels gegeven, zegt hij. ,,In de eerste divisie moet je vanaf je eigen zestien tot de zestien van de tegenstander knokken. Als iedereen zo kort op elkaar zit, is het moeilijk een oplossing te zoeken. Ik heb nu meer tijd.’’
Ik geef hem nog tot de winterstop bij jullie, dan is ie weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')