Ja, ga jij maar lekker hakenkruizen schilderen en oude dames met hoofddoekjes bespugen of zo.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:23 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Wat heeft NL met Israel te maken, moslim? Niets!
Wat heeft Marokko met Palestina te maken, moslim? Niets.
En ga nu een baard laten groeien of zo.
Les 1: Als het 30 graden buiten is en je loopt WEER in dezelfde zwarte dikke overjas met zwart rouwgewaad erbij dan ga je zweten en stinken. En nee, ook al heeft allaH dat zo bedoeld, het is niet lekker. Wij ontwikkelde mensen hebben daar wat tegen uitgevonden. Helaas mag je het niet gebruiken, want het is natuurlijk haram want door Westerlingen en joden gemaakt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
![]()
Hey, ik ben geen racist hoor, maar al die kankerzwarten moeten optiefen naar hun eigen landquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mooie foto, ik ken die TV-serie goed. Leuke drama in de avond. Bovendien haat ik joden helemaal niet, mijn allerbeste vriend is een Jood
Ach, het zijn sterke dames en geemancipeerd genoeg. Dus jij hoeft ze niet te vertellen wat ze wel en niet moeten doenquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:24 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Les 1: Als het 30 graden buiten is en je loopt WEER in dezelfde zwarte dikke overjas met zwart rouwgewaad erbij dan ga je zweten en stinken. En nee, ook al heeft allaH dat zo bedoeld, het is niet lekker. Wij ontwikkelde mensen hebben daar wat tegen uitgevonden. Helaas mag je het niet gebruiken, want het is natuurlijk haram want door Westerlingen en joden gemaakt.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:25 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hey, ik ben geen racist hoor, maar al die kankerzwarten moeten optiefen naar hun eigen land.
Ga jij dan lekker meisjes van 12 dwingen theedoeken om te doen bij 30 graden? En vergeet niet een besnijding hier en daar. Wat bommen maken en vergeet geen joden een pak slaag te geven samen met je vrienden tijdens demonstraties op de dam.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, ga jij maar lekker hakenkruizen schilderen en oude dames met hoofddoekjes bespugen of zo.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:25 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hey, ik ben geen racist hoor, maar al die kankerzwarten moeten optiefen naar hun eigen land.
Als je in de tram zit en iemand weigert deo-dorant te gebruiken, dan is datquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, het zijn sterke dames en geemancipeerd genoeg. Dus jij hoeft ze niet te vertellen wat ze wel en niet moeten doen![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:26 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ga jij dan lekker meisjes van 12 dwingen theedoeken om te doen bij 30 graden? En vergeet niet een besnijding hier en daar. Wat bommen maken en vergeet geen joden een pak slaag te geven samen met je vrienden tijdens demonstraties op de dam.
Hakenkruizen en Mein Kampf zijn trouwens erg populair onder je Palestijnse en andere islamitische vriendjes.
Zo geemancipeerd dat ze nog niet 1 seconde voor zichzelf kunnen zorgen zonder baardpappas lief zijn uitkeringquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, het zijn sterke dames en geemancipeerd genoeg. Dus jij hoeft ze niet te vertellen wat ze wel en niet moeten doen![]()
Meestal zit ik niet onder iemands oksel... weet niet wat jij allemaal uitvreet in de tram...quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als je in de tram zit en iemand weigert deo-dorant te gebruiken, dan is dat![]()
![]()
![]()
Die stereotype dikke 1m50 theedoeken met 5 jonge kinderen om hen heen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, het zijn sterke dames en geemancipeerd genoeg.
edit: flamequote:Op donderdag 10 juni 2004 18:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg X-Ray, ik stel voor dat je nu vertrekt, voor je potentieel verwezenlijkt wordt.
Er zijn zat mensen die stinken. Om dat te merken hoef je echt niet onder iemands oksel te zitten.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Meestal zit ik niet onder iemands oksel... weet niet wat jij allemaal uitvreet in de tram...
Jup! Helemaal tof! Lekker even Nederland failliet maken, en dan weer terug naar eigen land. Westerlingen zijn te dom voor worden, al hun dingen kan je tegen hen gebruiken! Neem Osama, een creatie van USA, keert zich tegen hem! Neem nou Saddam, al die wapens kwamen vanuit het Westen, neem nou Pakistan, ze doet alsof ze het westen steunt en krijgt zo allerlei militaire spulletjes. Hetzelde doet Saudie-Arabie.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:27 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Zo geemancipeerd dat ze nog niet 1 seconde voor zichzelf kunnen zorgen zonder baardpappas lief zijn uitkering. Want je red je heel makkelijk als je na 30 jaar nog geen woord NLs spreekt. Ook is de solidariteit onder islamitsche vrouwen enorm, dat zie je in de Blijf van mijn Lijf-huizen.
Wel als je naar het bidden gaat, en het zeg maar nadat je je hebt gewassen op hebt gespoten. Na het bidden zou je het gewoon op kunnen spuiten.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:29 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die stinken. Om dat te merken hoef je echt niet onder iemands oksel te zitten.
Maar ach, veel deodoranten bevattenalcohol
en zijn derhalve haram (verboden) he?
Osama is nooit in het Westen geweest, hij was een stil en verwend jochie in SA en keerde zich tegen SA toen hij commentaar op zijn gedrag kreeg.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jup! Helemaal tof! Lekker even Nederland failliet maken, en dan weer terug naar eigen land. Westerlingen zijn te dom voor worden, al hun dingen kan je tegen hen gebruiken! Neem Osama, een creatie van USA, keert zich tegen hem! Neem nou Saddam, al die wapens kwamen vanuit het Westen, neem nou Pakistan, ze doet alsof ze het westen steunt en krijgt zo allerlei militaire spulletjes. Hetzelde doet Saudie-Arabie.![]()
Jaquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:27 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Die stereotype dikke 1m50 theedoeken met 5 jonge kinderen om hen heen?
Nee, maar hijs wel een creatie van het Westen (zoals we hem nu kennen dan), trainingen van de CIA e.d.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Osama is nooit in het Westen geweest, hij was een stil en verwend jochie in SA en keerde zich tegen SA toen hij commentaar op zijn gedrag kreeg.
Hoe vaak per dag bid jij eigenlijk?quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wel als je naar het bidden gaat, en het zeg maar nadat je je hebt gewassen op hebt gespoten. Na het bidden zou je het gewoon op kunnen spuiten.
Het trekt alleen maar anti-islamisten dusquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Mutant01, wat heb je een fijne discussie opgezet met je plaatjes. Hulde.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |